FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
wel ff in het weekend mag ik aannemen?
Lijkt me dan wel een goede dag toe
* Sundead agrees
Verwijderd
/me zal zijn agenda thuis eens tsjekken of ie wat heeft op die dag
* Renegade heeft namelijk net te horen gekregen dat ie de 28e voor een half jaar naar Duitsland gedetacheerd gaat worden.
Weekendje terug komen moet dan wel kunnen
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
hm dan moet het een afscheids meeting worden dus
dan kom ik ook
kan ik je eindelijk eens weg duwen, de poel in
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Mag je doen als je het van me wint met armpje drukkenOp vrijdag 18 januari 2002 12:23 schreef gellie het volgende:
kan ik je eindelijk eens weg duwen, de poel in
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
ikOp vrijdag 18 januari 2002 13:10 schreef DeX het volgende:
wie zijn er uitgenodigd?
jemig wat een flauwe opmerking van mij...
Dartcafé: nooit verkeerd
Inwendige mens: Géén McDonalds of Burger king en varianten
Wie is uitgenodigd: Iedereen die zich uitgenodigd voelt lijkt mij
Ps. Jaymz liep ook al aan een dergelijk initiatief te denken. Kunnen we Botoo als 'karretrekker' bombarderen?
Tenzij er mensen zijn hier die er anders over denken en dit héél sterk kunnen beargumenteren
verder wil ik Rennie graag nomineren als meetingcoordinator in deze aangelegenheid?
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Is gewoon "Nee, je komt niet" een sterk genoeg argument ?Op vrijdag 18 januari 2002 13:17 schreef Sundead het volgende:
Tenzij er mensen zijn hier die er anders over denken en dit héél sterk kunnen beargumenteren
(Just kidding
Oh mighty JaymzOp vrijdag 18 januari 2002 13:27 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Is gewoon "Nee, je komt niet" een sterk genoeg argument ?
(Just kidding)

Maar niet heus
Meeting:
23 februari: okido
Dartcafé: ONE HUNDRED AND EEEEEIIIIIGGGGHHHHHHTYYYYYYYYYY
Inwendige mens: ok, alles waar je langer dan 5 minuten op je eten moet wachten, maar w.m.b. liefst ook geen buitenlands; ik vond die 'Bacchant' waar spice het over had toen wel goed klinken.
Dat zou wel eens kunnen betekenen dat we tóch in de Burger King belanden.Op vrijdag 18 januari 2002 13:14 schreef Jaymz het volgende:
Wie is uitgenodigd: Iedereen die zich uitgenodigd voelt lijkt mij
Voor de insiders; da's eigenlijk een nog flauwere opmerking...
Never stop seeking what seems unobtainable...
Mag ik dan m'n eigen darts meenemen
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
(eigenlijk 3 maar nummer 2 is erg klein en spice weet niet of jullie tere mod-hartjes tegen zo'n soort tent bestand zijn en nummer 1 is het dan zo druk dat het de vraag is of je er uberhaupt binnenkomt laat staan kan darten).
Het is een ierse pub in de Jansdam: Mike O'Connoll's die dus overblijft!
edit: http://www.geocities.com/mick_oconnells/
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
klinkt gezellig!Op vrijdag 18 januari 2002 15:27 schreef Spice het volgende:
als voorbereidende hulp- en spandienst vertel ik jullie het volgende: er is maar 1 geschikt cafe op loopafstand van cs met dartmogelijkheden in utrecht aanwezig (2 banen)
(eigenlijk 3 maar nummer 2 is erg klein en spice weet niet of jullie tere mod-hartjes tegen zo'n soort tent bestand zijn en nummer 2 is het dan zo druk dat het de vraag is of je er uberhaupt binnenkomt laat staan kan darten).
Het is een ierse pub in de Jansdam: Mike O'Connoll's
maar dan wel zonder sugar en SpiceDat zou wel eens kunnen betekenen dat we tóch in de Burger King belanden.
Gaan we nog ergens iets eten?
ROFLOL, geweldig, wat een site.Op vrijdag 18 januari 2002 15:27 schreef Spice een heel verhaal en een url:
edit: http://www.geocities.com/mick_oconnells/
gelijk zo'n mooie foto in beeld, wie is dat, die daar rechts?
spice, niet van dit soort foto's aub
huhOp vrijdag 18 januari 2002 13:19 schreef botoo het volgende:
verder wil ik Rennie graag nomineren als meetingcoordinator in deze aangelegenheid?
het lijkt erop dat er in dit draadje zo al genoeg gecoordineerd wordt
maarreh:
Voedsel:
• Fast food
• Grill
• Studenticoos eetcafe
• Restaurant
• Mexicaan
• etc...
Ik noem zo maar wat dingen, verder vind ik eigenlijk dat we rekening moeten houden met de vegetarische en/of veganistische personen.
Ander nog briljante plannen
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Ik stel voor dat TgF voor straf in die Pub dit shirtje gaat dragenOp vrijdag 18 januari 2002 13:13 schreef TgF het volgende:
[..]
ik
jemig wat een flauwe opmerking van mij...
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Als we weer een meeting organiseren op de HCC dagen ofzo ben ik zeker van de partij! (voor zover als ik het kan bepalen)
Have Fun.
-Sponsering!Ander nog briljante plannen
-hoe en wat met geld?
-tijdstip
-afspreekpunt
T.net shirtjesOp vrijdag 18 januari 2002 16:56 schreef Spice het volgende:
[..]
-Sponsering!
G krijgt als het goed is per nieuwspost betaald-hoe en wat met geld?
koffietijd?-tijdstip
Het meeting point.....-afspreekpunt
Maar, het trefpunt op Utrecht CS?
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
Ware het niet dat ik pas 2 dagen later mijn geld ontvang
Kwestie van even aan denken
Ik heb net een nieuw dartbord + pijltjes* gekocht, dus ik doe mee!
* 65 euro en nog raak ik niks!!!
Da's dan best wel weer knap, mijn vloer en muur zagen er vrij snel uit als een gatenkaasOp vrijdag 18 januari 2002 17:28 schreef Mecallie het volgende:
* 65 euro en nog raak ik niks!!!![]()
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Val ik nu buiten de boot?
Of mag het ook met andere gereedschap?
That's not a tool, that's a damn brick! (Gone in 60 sec.)
Ga ik wel lekker aan de bar hangen ofso
Waar moet Netman wegkomen? misschien kun je meeerijden ofso?
Das heel aardig van je. Maar ik heb 2 problemen. De eerste heet ouders, de tweede heet leeftijd.Op vrijdag 18 januari 2002 18:04 schreef Sundead het volgende:
Ik denk niet dat het eerste probleem het toestaat om, alleen om 'een avond in de kroeg te hangen', mij naar Utrecht te laten gaan. Dat komt mede door het tweede probleem.
Maar als jullie een keer in Deventer de RL modderpoel houden dan ben ik er!
* Netman768 is geroerd door het aanbod
Nog dingen die je moet ophangen?Op vrijdag 18 januari 2002 17:37 schreef gellie het volgende:
* Renegade heeft een ander probleem, heb niks om te raken of om mis te gooien, bord is weg
Dan schilder je alvast een kleine roos, en ga je aan het "voorboren"
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
aangezien we niet moeilijk hoeven te doen, maar ook geen fast-food burger blieven is de vraag voor 23 feb. wederom aan spice gericht, wat & waar eten wij vandaag?
Mike O'Connoll's dient blijkbaar ook een bescheiden dis aan in de vorm van traditional Irish breakfast, hearty stews, steaks, fish & chips, soups en bitterballen. Dus wat mij betreft hoeven we niet perse verder te lopen
Tijdstip:
errrr, 17:00?
Dan kunnen degene die overdag bezigheden elders hebben toch nog aanwezig zijn, en degene die op tijd terug bij moeders moet zijn kan ook nog ff meegenieten.
De bal ligt weer in het midden,
schieten maar...
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
ik moet savonds werken (vanaf 4
verder vraag ik me af of de locatie groot genoeg is, denk dat er best wat mensen komen!!
mocht de vriendin niet gaan zeuren en de baas natuurlijk ook niet dan kom ik wel denk ik.
beaves -> misschien auto??
Ik was er de vorige keer niet bij maar deze keer probeer ik het zeker! Net als * spice kom ik dan net uit Frankrijk (Toulouse)..
Voor een paar biertjes is * mr_a altijd te vinden, hoe nerdy het gezelschap ook!
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
Ik ga het weer eens proberen denk ik. Kijken of ik jullie nu wel kan vinden.
Die Irish Pub lijkt mij trouwens okidoki. In Arnhem zit ook een O'Connell
Ik kom ook, tenminste, als ik dan al mijn eigen auto heb, anders moet ik ff mijn ouders lief aankijken
Als ik wel een auto heb, kunnen er eventueel meer mensen mee, die moeten alleen wel in de buurt van Eindhoven wonen, want om nou eerst naar Friesland te rijden gaat me een beetje ver
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Nee gein voor mij geldt ook ik kan ook meer mensen meenemen als het moet
* GiLeX is dan wel * GiLeX
Mike o'connells is een flinke tent daar zijn aardig wat modders te parkeren. Ik zal nog wel ff uitzoeken of er die dag geen rugby- en/of belangrijke voetbalwedstrijd is.
(Spice heeft een keer aan levende lijve ondervonden dat het echt heel erg raar is om nuchter binnen te lopen als er schotland-engeland op de buis is) want dan kan het errug druk zijn.
Misschien wel handig als we een lijst krijgen met definitieve bezoekers.
Het is ook wel handig als ik hiervoor aantallen heb dan kan ik ze informeren (extra inkopen
ps: de website van bacchant.nl staat in de steigers zag ik net.
de 23e is een vriend van me jarig. pre-carnaval inzuipavond dusOp vrijdag 18 januari 2002 16:54 schreef Heineken het volgende:
* Heineken kan niet, geeft op 23 feb een feestje voor 100 man
Professioneel Hyves-weigeraar
Op zaterdag 19 januari 2002 20:32 schreef Wouter Tinus het volgende:
[..]
de 23e is een vriend van me jarig. pre-carnaval inzuipavond dus. ik kan er dus ook niet bij zijn
Je lijkt nog blij te zijn ook: ':) '
Op zaterdag 19 januari 2002 20:37 schreef Beaves het volgende:
* Beaves had even niet aan Bob gedacht, gaat er niemand anders naar de meeting waarmee ik kan meerijden
Ik moet ook uit het noorden weg komen, ik weet niet waaar beaves weg moet komen, maar misschien kunnen we wat fixŽen met zijn drieen over wie de bert is (Bezopen En Rijdt Toch)Op zaterdag 19 januari 2002 19:42 schreef gellie het volgende:
* Sundead wil wel mee Beaves, moet je eerst naar Assen
Nee gein voor mij geldt ook ik kan ook meer mensen meenemen als het moet
* Sundead is dan wel * Sundead
En wie zijn auto, etc.. ik weet * Sundead wel te vinden zo ongeveer
Nu woont /me in Eindhoven (en heeft overigens geen auto) en wil toch, ondanks de bijnamoord die ik gisteren op elk willekeurig NS-personeelslid had gedaan (blikseminslag! Midden in de winter! Hoe verzinnen ze het! Het was dat de conducteur ook op zijn eigen trein stond te wachten en net zoveel wist als de andere miljoenen mensen op het perron (zo leek het) en dat dat zijn collega's op een gegeven moment uit hun pauzehokje kwamen met 'Ben de gij er nou nòg!?'), toch wil pleiten om de o zo makkelijke treinverbinding naar Utrecht te nemen. Misschien kunnen we afspreken om samen te reizen (40% korting op mijn OV-jaarkaart)...Op zaterdag 19 januari 2002 20:37 schreef Beaves het volgende:
* Beaves had even niet aan Bob gedacht, gaat er niemand anders naar de meeting waarmee ik kan meerijden
* Beaves heeft ook nog een OV jaarkaart, en ik vind met de trein gaan eigelijk wel een goed idee. Ik woon in Best, wat dus vlakbij Eindoven ligt dus dan hebben we ook meteen een afspreek punt.Op zondag 20 januari 2002 14:56 schreef Thor-korenwolf het volgende:
[..]
Nu woont /me in Eindhoven (en heeft overigens geen auto) en wil toch, ondanks de bijnamoord die ik gisteren op elk willekeurig NS-personeelslid had gedaan (blikseminslag! Midden in de winter! Hoe verzinnen ze het! Het was dat de conducteur ook op zijn eigen trein stond te wachten en net zoveel wist als de andere miljoenen mensen op het perron (zo leek het) en dat dat zijn collega's op een gegeven moment uit hun pauzehokje kwamen met 'Ben de gij er nou nòg!?'), toch wil pleiten om de o zo makkelijke treinverbinding naar Utrecht te nemen. Misschien kunnen we afspreken om samen te reizen (40% korting op mijn OV-jaarkaart)...
Als blijkt dat de treinen dan weer niet rijden, kan ik altijd nog de auto pakken samen met jullie.
Dan heb je een vrachtwagen nodig om alle modders samen te vervoerenOp zondag 20 januari 2002 18:28 schreef Beaves het volgende:
Als blijkt dat de treinen dan weer niet rijden, kan ik altijd nog de auto pakken samen met jullie.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Dat was mijn gedachte ook! Ik heb net mijn rijbewijs en mijn handen jeuken om een eigen vroemvroem te mogen bezitten. Dus als ik dan een eigen auto heb mag eenieder uit regio Delft/DenHaag/Rotterdam meerijden.Op zaterdag 19 januari 2002 18:57 schreef Beaves het volgende:
* Beaves likes the idea of a Irish Pub
Ik kom ook, tenminste, als ik dan al mijn eigen auto heb, anders moet ik ff mijn ouders lief aankijken
Als ik wel een auto heb, kunnen er eventueel meer mensen mee, die moeten alleen wel in de buurt van Eindhoven wonen, want om nou eerst naar Friesland te rijden gaat me een beetje ver
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
Kan iemand nog een (voorlopig) overzicht opstellen? (tijd, plaats, programma?)
Utrecht CS is a big place....
Heel herkenbaarOp zondag 20 januari 2002 20:39 schreef mr_a het volgende:
[..]
Dat was mijn gedachte ook! Ik heb net mijn rijbewijs en mijn handen jeuken om een eigen vroemvroem te mogen bezitten. Dus als ik dan een eigen auto heb mag eenieder uit regio Delft/DenHaag/Rotterdam meerijden.
Alleen kan ik, als ik met de auto kom, niet zuipen en dat is weer een nadeel. Dus ik moet nog ff kijken of ik niet met de trein zal gaan
Utrecht-Arnhem lijkt me prima te doen met de trein!
Valt Schiedam daar ook onder ?Op zondag 20 januari 2002 20:39 schreef mr_a het volgende:
Dus als ik dan een eigen auto heb mag eenieder uit regio Delft/DenHaag/Rotterdam meerijden.
Op zich heb ik geen moeite met de NS, maar na enen (ongeveer) ben ik aangewezen op het nachtnet. En Utrecht->Rotterdam heb ik één keer gedaan. Dat wil ik graag zo houden, aangeziennie over A-dam gaat, wat inhoud dattie ruim twee uur bezig is. Dus ga ik om 01:00 weg vanuit 'ergens in utrecht', ben ik na 04:00 pas thuis
Heen kan ik opzich wel met de trein, maar is het dusnadig gezellig dat ik de laatste (normale) trein laat gaan, prefereek ik de auto boven nachtnet
Jij gaat er wel vanuit dat het érg laat wordt, zeg... Maar aangezien er veel mensen met de trein komen uit delen van Nederland waar er überhaupt geen nachtnet is (al reis je 4 uur via Groningen), is het dan misschien niet verstandiger om bijvoorbeeld gewoon een uur vroeger af te spreken, zodat we om een uur of 12 allemaal genoeg hebben van elkaar...Op zondag 20 januari 2002 22:40 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Valt Schiedam daar ook onder ?
Op zich heb ik geen moeite met de NS, maar na enen (ongeveer) ben ik aangewezen op het nachtnet. En Utrecht->Rotterdam heb ik één keer gedaan. Dat wil ik graag zo houden, aangeziennie over A-dam gaat, wat inhoud dattie ruim twee uur bezig is. Dus ga ik om 01:00 weg vanuit 'ergens in utrecht', ben ik na 04:00 pas thuis
Heen kan ik opzich wel met de trein, maar is het dusnadig gezellig dat ik de laatste (normale) trein laat gaan, prefereek ik de auto boven nachtnet
"Door schade en schande wordt je wijs"
Da's leuk, waar ongeveer? (Ik meen dat je begin december nog een dagje in Magdeburg zat)Op vrijdag 18 januari 2002 12:18 schreef Renegade het volgende:
* Renegade heeft namelijk net te horen gekregen dat ie de 28e voor een half jaar naar Duitsland gedetacheerd gaat worden.
mocht het enigszins in de buurt van Rheinland-Pfalz (specifiek Trier) zijn ben je altijd uitgenodigd om een keertje een Bitburger bij mij te komen drinken, mocht je heimwee krijgen om nederlands te kunnen spreken (heb ikzelf nog wel regelmaßig).
Verder een positief gegeven; in Duitsland is Moderator een aanziensvol beroep, meeste verdienen miljoenen en de 'bladen' hebben volop aandacht voor het (heftige) liefdesleven van Moderatoren.
Qua 23 februari (mocht ik welkom zijn) wordt voor mij erg lastig, een ietwat lange rit, dus laat ik het idee om aanwezig te zijn met treurnis vallen, maar daarentegen wens ik alle plezier de anderen toe.
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Dan zul je wel weer wat bijleren als je 's nachts met een bus vol Molice'ers (in uniform) en één Bob wordt aangehouden door de politie, en dat ie, terwijl al die zatte lui hem proberen duidelijk te maken dat ie aan het flamen is, een bonnetje uitschrijft wegens belediging van het gezag...Op zondag 20 januari 2002 23:20 schreef Jaymz het volgende:
"Door schade en schande wordt je wijs"
Zonder Bob word het waarschijnlijk treinen of (bijna) niets drinken, ik vraag me af wat de slechste keus is...
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
dus zeg maar vanuit Assen naar Utrecht en wat daar langs de route ligt.
* GiLeX vindt het niet erg om te rijden
Verwijderd
Wat? mij raken?Op vrijdag 18 januari 2002 18:04 schreef Sundead het volgende:
/me dart niet
Val ik nu buiten de boot?
Of mag het ook met andere gereedschap?
[..]
Ga ik wel lekker aan de bar hangen ofso [afbeelding]& natuurlijk kijken of /me TgF kan raken voor die 65 euro
pas op, ik heb ook pijlen en als ik niet op de tripple 20 hoef te gooien, maar een mede-TMF'er, dan kan ik ineens heeeeeeeel goed gooien
Ik heb mischien een verjaardag, de jarige in kwestie is nu met vakantie, ik hoop snel duidelijkheid te kunnen geven of ik er wel of niet ben.
(Hoewel ik na die pijlen-gooi-opmerkingen wel even na moet denken of ik durf te komen als /me Mec er ook is)
>:)Op maandag 21 januari 2002 15:33 schreef TgF het volgende:
[..]
Wat? mij raken?
Ongeveer een 200 Km van je vandaan (walldorf, postcode 69), dus wie weet, alhoewel het wel een eindje is.Op zondag 20 januari 2002 23:30 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Da's leuk, waar ongeveer? (Ik meen dat je begin december nog een dagje in Magdeburg zat)
mocht het enigszins in de buurt van Rheinland-Pfalz (specifiek Trier) zijn ben je altijd uitgenodigd om een keertje een Bitburger bij mij te komen drinken, mocht je heimwee krijgen om nederlands te kunnen spreken (heb ikzelf nog wel regelmaßig).
Iig bedankt voor je vriendelijk aanbod.
Jah, maar dat zijn nog net weer iets andere beestjes, alhoewel het leven van de mod in /16 ook an sich wel een leuke soap zou kunnen opleverenVerder een positief gegeven; in Duitsland is Moderator een aanziensvol beroep, meeste verdienen miljoenen en de 'bladen' hebben volop aandacht voor het (heftige) liefdesleven van Moderatoren.
Verder, mochten er mensen uit de omgeving van den achterhoek (doetinchem en omgeving dus) mee willen rijden, of iets wat op de route ligt, (Route is ongeveer Gendringen -> Arnhem -> Utrecht, dus Kex, je kunt eventueel meerijden als je wilt) neem ik graag mee.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Nog een paar puntjes:
- TgF, ik kan me niet voorstellen dat jij nergens woont.
- Sundead, WTF ligt wommels (ofzo)
- En rennie, waar mag Gendringen zijn? of zit je dan in Duitsland?
- Hawks: ik ben Liepde niet tegengekomen.
Ik dacht dat dat het was.
Lijkt erop dat we een auto vol uit PSV-stad krijgen!
Ok, /me woont nu aan de lek en ik heb * Netman768 dorpie opgezocht. Enige probleem was dat * KeX dwars over het dorpje heengeschreven was, dus het durp is een paar kilometertjes verhuisd.Op maandag 21 januari 2002 20:36 schreef KexDaFlex het volgende:
Als je /me ergens tussen Arnhem en Utrecht plant dan kom je een heel end in de richting. En voor * Rennie moet je in de achterhoek wezen.
[quote]
Laat maar, hele stomme reactie
[/quote]
Die willen we altijd horen! Beaves en een domme reactie...
(heeft iemand em gezien?
Verwijderd
dat ligt precies tussen den bosch en eindhoven in, dus als ik gelijk met beaves aan rijd dan ben ik eerder in tilburg
en Beaves mag wel een beetje aardig gaan doen,
anders wordt het niet goed in Best
khoop dat ik vrij krijg, en dan misschien de auto mee krijg. ik wil op zich wel boppen, of wordt er echt veel gezopen
Zeg allemaal nee, alsjeblieftDie willen we altijd horen! Beaves en een domme reactie...
(heeft iemand em gezien? )
Endoria wordt helemaal gek van me.
Al dat bob gedoe! Ik bob wel! Heb alleen geen rijbewijs.
Mag ik die van iemand lenen?
edit: Bottoo moet nog ingekleurd worden in die open polder in het midden van de kaart
Sjeems, moet niet zeuren, ik heb zen naam goed geschreven!Op maandag 21 januari 2002 22:11 schreef Spice het volgende:
Hmm, vraag me wel af of sjeems wel in z'n nopjes is met deze pic, het lijkt alsoftie van Goeree-Overflakkee komt
edit: Bottoo moet nog ingekleurd worden in die open polder in het midden van de kaart
toch?
Ik had de organisator vergeten! Check.
So far nog steeds de trein voor mij....
Maakt er iemand nog een duidelijk schema van _waar_ op Utrecht CS en wanneer? En wat erdaarna volgt natuurlijk!
[edit2]
16 modders so far!
[/edit2]
(* botoo had op een veel moeizamere afspraak gerekend).
In principe kunnen we om 16:00 bij Mike O'Connoll's afspreken, en ook daar eten zodat de later aanwaaiende TMF'ers probleemloos opgevangen kunnen worden.
Bacchant is misschien wel een verfijnder etablissement om een vorkje te prikken, maar als we alles centraal houden is het tijdstip minder kritisch, en een uitgebreid etentje kan een andere keer wel weer?
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Zo moeilijk moet het toch niet zijn om enigszins tegelijk aan te komen, niet? De eerdere mensen zouden bij bijvoorbeeld de Bacchant, een terrasje of voor mijn part in de stationshal alvast wat te drinken kunnen bestellen.Op maandag 21 januari 2002 22:52 schreef botoo het volgende:
'time & place' kunnen we later nog precies afstemmen, 23 feb. is best nog ver weg
(* botoo had op een veel moeizamere afspraak gerekend).
In principe kunnen we om 16:00 bij Mike O'Connoll's afspreken, en ook daar eten zodat de later aanwaaiende TMF'ers probleemloos opgevangen kunnen worden.
Bacchant is misschien wel een verfijnder etablissement om een vorkje te prikken, maar als we alles centraal houden is het tijdstip minder kritisch, en een uitgebreid etentje kan een andere keer wel weer?
/me is wat huiverig om in een café te gaan eten, omdat het juist zo leuk/gezellig is om een beetje uitgebreid te gaan zitten eten (ik herinner me de BK nog) en dán pas die kroeg in te duiken. Bovendien is het zo dat als je ergens vanaf het eind van de middag tot aan het eind van de avond moet vertoeven het soms kan gaan vervelen...
Nou ik hoor het wel weer
Ok, goed, mij best, maar voor de mensen die niet kunnen darten: oefenen dan, hè...
* Beaves hangt alvast het bord weer opOp dinsdag 22 januari 2002 00:53 schreef Thor-korenwolf het volgende:
Ik zit zo een beetje gezellig op #TMF te converseren met mijn modcollega's en het lijkt wel zo te zijn alsof het sommige mensen meer om het darten gaat dan om het meeten...
Ok, goed, mij best, maar voor de mensen die niet kunnen darten: oefenen dan, hè...
Als ik kan dan kan ik ook rijden en een paar mensen mee menemen.
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
Gezien mijn scores bij deze dartversie sla ik denk ik het darten over en ga ik meteen maar aan de koffie/bier/whiskey
jaja, ik ben * Bert Bezopen En Rijdt Toch
Maar serieus, iemand die tegen mij wil darten mag zelf ook gaan zitten, en aan den lijve ondervinden hoe het is om vanaf een lager punt te darten
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Ik ben een keer tijdens een feestweekeinde met vrienden in Wommels geweest, een jaar of twee geleden. Sindsdien hebben we het hier nog regelmatig over Wippen in .......Op maandag 21 januari 2002 21:04 schreef Netman867 het volgende:
En wommels is in Friesland! Ok, check!
Heb ik iedereen nu?
Zo slecht woon ik nou ook weer niet (tis wel een gat, maar ja)Op dinsdag 22 januari 2002 15:43 schreef Heineken het volgende:
[..]
Ik ben een keer tijdens een feestweekeinde met vrienden in Wommels geweest, een jaar of twee geleden. Sindsdien hebben we het hier nog regelmatig over Wippen in .......
Wie was de sterveling
iig....
16:00 op het station ?
stations restauratie even wat drinken en op elkaar wachtten?
daarna door naar Bacchant (Ja, die spare-ribs doen het hem
En vervolgens naar die ierse pub
Lijkt me wel een goeie planning toe zo ongeveer.
Deal! En ik dart op die site al sinds men 7e dus..... Wees klaar om verslagen te worden!Op dinsdag 22 januari 2002 10:57 schreef Renegade het volgende:
[..]
Maar serieus, iemand die tegen mij wil darten mag zelf ook gaan zitten, en aan den lijve ondervinden hoe het is om vanaf een lager punt te darten
Spook in Nijmegen.
Vegetarisch spul zou mooi zijn...... Als je nog wil dat ik een hap eet.
waar: meetingpoint van het Centraal station Utrecht (is dat niet in de centrale hal met van die "meeting point vlagstandaards?")
Spice: wil jij het adres van Bachant nog ff doorgeven voor degene die de groep mist, te laat of gewoon later is?
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Eetcafe De Bacchant
Vinkenburgstraat 20
3512 AB Utrecht
tel. 030-231 38 31
Een slimme (of luie) tweakert laat het door een ander googelenOp dinsdag 22 januari 2002 bedacht Spice het volgende:
een echte tweakert doet het met google.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
[topic=388692/1/100]
Ik neem aan dat dit een officiëleMice O'Connels
Dat ga je missen, hè, die FAQ-topics bovenaan...Op dinsdag 22 januari 2002 20:16 schreef Jaymz het volgende:
Leek me wel handig:
[topic=388692/1/100]
Beetje wel jaOp dinsdag 22 januari 2002 20:48 schreef Thor-korenwolf het volgende:
[..]
Dat ga je missen, hè, die FAQ-topics bovenaan...
Het is dus officieelOp dinsdag 22 januari 2002 vaardigde Jaymz een decreet uit:
Leek me wel handig:
[topic=388692/1/100]
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
I think so!Op dinsdag 22 januari 2002 20:51 schreef botoo het volgende:
[..]
Het is dus officieel
Nee, het is allemaal één hele grote vroege 1 april grapOp dinsdag 22 januari 2002 20:51 schreef botoo het volgende:
[..]
Het is dus officieel
Verwijderd
Ja, maar wel een officiële TMF 1 april grap!Op dinsdag 22 januari 2002 22:07 schreef Beaves het volgende:
[..]
Nee, het is allemaal één hele grote vroege 1 april grap