HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
(als ze al rijden
hmm, de trein vanuit eindhoven naar den bosch-utrecht komt om het halve uur aan!!
dat wordt ff iedereen opw88, hoe maken we ons kenbaar zodat iedereen op dezelfde plaats verzameld??
Hmm, treinen die rijden, wat klopt er nietIk ben ook van de partij, maar hoe laat rijden de treinen??
Ik heb een Tweakers.net trui, t-shirt en daarnaast een DPC t-shirt dus herkenning moet geen probleem zijn. En daarbij (her)kennen we wauske nuhmm, de trein vanuit eindhoven naar den bosch-utrecht komt om het halve uur aan!!
dat wordt ff iedereen opw88, hoe maken we ons kenbaar zodat iedereen op dezelfde plaats verzameld??
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

en anders staan er in de eerste meetingdraad (tijdens de hcc-dagen) wel meer foto's
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
als ik me niet vergis staat onze Thor aan de (ff denken) linkerkant!Op vrijdag 15 februari 2002 22:40 schreef botoo het volgende:
Renegade is goed herkenbaar, kan je meteen je tassen e.d. kwijt
[afbeelding]
en anders staan er in de eerste meetingdraad (tijdens de hcc-dagen) wel meer foto's
* netman valt wel te herkennen!
en anders herkentie jullie wel, hooptie.
Let op een idee van 'the ultimate nerd'. Uiteraard met bril, digitaal horloge, witte sokken en haar dat alle kanten op zit. Ook herkenbaar is de eeuwige groene jas, en indien er een rugzak aanwezig is, is deze ook groen.
* Netman768 is nu zo slaperig van zo'n 13 uur in de auto datie eerst gaat maffen voordatie een foto ergens vandaan plukt.....
Daar was ik ook weer eens,
nog 7, jawel, 7 daagjes....
Hoeveel mensen gaan er nu mee naar utrecht, ljikt me dat het nu toch een aardige groep is geworden.
Jaymz zal denk ik het precieze aantal wetenOp zaterdag 16 februari 2002 15:56 schreef Sundead het volgende:
Hoeveel mensen gaan er nu mee naar utrecht, ljikt me dat het nu toch een aardige groep is geworden.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Ik heb 11 toezegginmgen voor 16:00 CS kunnen terugvinden in dit topic. Mailtjes heb ik niet gehadOp zaterdag 16 februari 2002 15:58 schreef Renegade het volgende:
[..]
Jaymz zal denk ik het precieze aantal weten
(Ik veracht nu opmerkingen over populair zijn enzo
Ach, beter valentijn kaartjes dan mailtjesOp zaterdag 16 februari 2002 18:18 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Ik heb 11 toezegginmgen voor 16:00 CS kunnen terugvinden in dit topic. Mailtjes heb ik niet gehad
(Ik veracht nu opmerkingen over populair zijn enzo)
Belasting aanslagen erbuiten gerekend he
Je hebt welgeteld 1 (één) mailtje Jaymz, al ist alleen maar voor het gevoel dat je niet helemaal bent vergeten
Kijk, en zo kunnen we met zen allen op TMF door een deur.edit:
Je hebt welgeteld 1 (één) mailtje Jaymz, al ist alleen maar voor het gevoel dat je niet helemaal bent vergeten
* Netman768 moet nu toch echt eens aan die foto beginnen....
Je zou het formaat van dat kozijn eens moeten zien johOp zaterdag 16 februari 2002 19:52 schreef Netman867 het volgende:
[..]
Kijk, en zo kunnen we met zen allen op TMF door een deur.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Ik hoor/merkut wel. en

note: 24 minuten kostte het om dit bericht te schrijven
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Nu moeten we uit zien te vogelen met hoeveel man/vrouw we in de Bacchant zullen zijn
Ik kan me overigens niet herinneren dat we een 'richttijd' voor de Bacchant hebben afgesproken :)</font>
Verwijderd
Toch wel: tussen 16.00 en 0.00Op zondag 17 februari 2002 02:40 schreef Jaymz het volgende:
<font color=blue>Okee, ik heb 13 man die om 16:00 op Utrecht CS staan.
Nu moeten we uit zien te vogelen met hoeveel man/vrouw we in de Bacchant zullen zijn
Ik kan me overigens niet herinneren dat we een 'richttijd' voor de Bacchant hebben afgesproken :)</font>
Oen, om te eten natuurlijkOp zondag 17 februari 2002 02:50 schreef Mecallie het volgende:
[..]
Toch wel: tussen 16.00 en 0.00

Verwijderd
Op zondag 17 februari 2002 02:52 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Oen, om te eten natuurlijk
's Nacht worden ze plots chagerijnig.
's ochtends vroeg niet! en zonder's Nacht worden ze plots chagerijnig

Wat denken jullie ervan om 4 uur verzamelen, eindje lopen eventueel ergens iets anders drinken, misschien heeft iemand nog wat elektronica nodig? (zit een goede shop vlakbij de bacchant) zal ik reserveren tussen half 6 en 6?
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Ok, * netman is parenwiede dus hij heeft de route al een keer gereden met de trein, tijden kijken enzo. De shop bij De Bacchant zag er nogal gaar uit en het dicht dat ze in de etalage bij computers kwamen was (volgens mij) speakertjes.Wat denken jullie ervan om 4 uur verzamelen, eindje lopen eventueel ergens iets anders drinken, misschien heeft iemand nog wat elektronica nodig? (zit een goede shop vlakbij de bacchant) zal ik reserveren tussen half 6 en 6?
Alleen bij Bacchant heb ik een probleempje gespot!
Nu ben ik nog geen achtien, maar ik heb begeleidingHUISREGELS
-Leeftijd
Toegang alleen boven de 18 jaar en met Collegekaart
...
Kon Mike O'Connels niet vinden, maar ik had ook geen adres. Sjeems, als jij die nou nog eens bij het infodraadje zet.
* Netman768 gaan nu _echt_ die foto zoeken
Oh en spice, je mag me ff uitleggen wat voor overzicht je nou wil.
Ok hier zijnzedzn:
Eerst ff een totaalbeeld:
Maar omdat * netman vermoede dat jullie hier geen genoegen mee nemen:
Zorry voor het onscherp zijn.....
Oeps, ff resizen, moment
[edit2]Done, en JA ik weet dat die kalender en die posters wat kinderachtig zijn! :P[/edit2]
euh......?Op zondag 17 februari 2002 14:48 schreef Netman867 het volgende:
Hij stond bij mij in het geel en ik wil wel dat jullie die foto's zien!
oftewel *KICK*
Als anderen em nog niet gezien hebben staat ie bij hen in het rood.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Betekent toch ofie actief is ofniet? een week oude topic waar nog een post instaat die ik niet gezien heb is bij mij niet rood.....Als anderen em nog niet gezien hebben staat ie bij hen in het rood.
But I could be wrong.....
Ok, * Netman is parenwiede dus hij heeft de route al een keer gereden met de trein, tijden kijken enzo. De shop bij De Bacchant zag er nogal gaar uit en het dicht dat ze in de etalage bij computers kwamen was (volgens mij) speakertjes
staat toch geen computerzaak?electronicazaak
Is wel een idee dan moeten diegenen eerder afspreken met mij, er zijn 3 ok-shops in utrecht.
www.accell.nl
www.computerland.nl
www.paradigit.nl deze is wel ver om te lopen de rest is goed te doen.
(vobis, memo en dynabyte laat ik buiten beschouwing als jullie het niet erg vinden)
17:30 - 18:00 is wat mij betreft een goed planOp zondag 17 februari probeerde Spice eem tijdstip te plannen:
Bacchant;
zal ik reserveren tussen half 6 en 6?
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
en tot hoe laat zijn de pakkeer garages open op cs??
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
Verwijderd
Tja, ik moet werken en dat zuigt (hoewel, zoog het maar...), 't is nie anders.
Ik hoop dat jullie plezier hebben (met botoo erbij gaat dat wel goedkomen schat ik zo in).
Maybe next time...
Op mijn kaartje staat * Netman768 ook in Nijmegen en staat * KeX in Arnhem maar ofdie nou gaan..... Misschien komt * KeX wel op de motor.....Op zondag 17 februari 2002 20:01 schreef spook het volgende:
ff een vraagje wilde er iemand mee rijden van de route Nijmegen Arnhem Utrecht?
Nee, maar wij als computer-freaks gaan daar natuurlijk ff een schemerlamp ofzo kopen...staat toch geen computerzaak?
[quote]
Ik weet nu iig zeker dat ik er de 23e niet bij zal zijn, dat is voor de één een opluchting en voor de ander een teleurstelling (dat hoop ik dan weer)
[/quote]
NEEEEEEEEEEEEEE! /me , laat ons niet alleen!!!!!!!
Om er nou zeker van te zijn dat dit niet nog een keer gebeurd zullen wij allen onzer agenda's menemen en op de 23e de volgende meeting-datum prikken. De eerste die weer op GoT komt zal deze datum mededelen en /me zal diezelfde avond nog vrijnemen voor die dag.
hum weleens van casemodding gehoord of een babybus?Nee, maar wij als computer-freaks gaan daar natuurlijk ff een schemerlamp ofzo kopen
RJ45-tang voor 35 gulden (november) om maar iets te noemen.
Hm, dat koop ik dan toch liever bij de locale knopjes-draadjes-spul boer. Neuh, geef mij maar een mooie computershop met een AMD Mobo of een heerlijke harde schijf in de etalageOp zondag 17 februari 2002 22:15 schreef Spice het volgende:
[..]
hum weleens van casemodding gehoord of een babybus?
RJ45-tang voor 35 gulden (november) om maar iets te noemen.
AgreedOp zondag 17 februari 2002 18:58 schreef botoo het volgende:
[..]
17:30 - 18:00 is wat mij betreft een goed plan
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
Op zondag 17 februari 2002 21:57 schreef Netman867 het volgende:
[..]
Op mijn kaartje staat /me ook in Nijmegen en staat * KeX in Arnhem maar ofdie nou gaan..... Misschien komt * KeX wel op de motor.....
[..]
Nee, maar wij als computer-freaks gaan daar natuurlijk ff een schemerlamp ofzo kopen...
edit:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEE! /me , laat ons niet alleen!!!!!!!
Om er nou zeker van te zijn dat dit niet nog een keer gebeurd zullen wij allen onzer agenda's menemen en op de 23e de volgende meeting-datum prikken. De eerste die weer op GoT komt zal deze datum mededelen en /me zal diezelfde avond nog vrijnemen voor die dag.
/me is blij dat er iemand is die hem mist
Tja, wat moeten we zonder een bemiddelaar om de eigenaar van Bacchant weer rustig te krijgen nadat we er zijn geweest...Op maandag 18 februari 2002 09:39 schreef TgF het volgende:
[..]
/me is blij dat er iemand is die hem mistik ga jullie ook missen hoor!
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Veel plezier alvast allemaal.
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Ik wil best om 16:00 u. op het station in Utrecht afspreken, maar ik ben wel benieuwd wat de andere Eindhoven-mensen willen: rijdt er een auto vanaf hier of gaan we gezellig en makkelijk met de trein (ik mag 3 man meenemen voor 40% korting)...
Never stop seeking what seems unobtainable...
Oh, probeer ik dan wel. Ook een hobby.Op maandag 18 februari 2002 09:56 schreef Renegade het volgende:
[..]
Tja, wat moeten we zonder een bemiddelaar om de eigenaar van Bacchant weer rustig te krijgen nadat we er zijn geweest...
Verwijderd
Of heeft beaves toevallig toch nog een caddy geregeld??
ik heb BTW ook een OV, dus kan ook nog mensen meenemen, denk alleen niet dat er zoveel mee zullen gaan vanuit deze kant :-).
Zijn er hier nog mensen die hardware nodig hebben?? Zo ja dan kan ik dat wel leveren, pas een bedrijfje opgestart, dus kan bij leuke leveranciers komen, als het allemaal niet te groot is (als beeldschermen ed) kan ik het wel meesjouwen, prijzen ff op aanvraag, zijn hard bezig met db en site. (natuurlijk met garantie enzo erbij he!!)
Verwijderd
Goh, dadelijk gaan ze denken dat alleen de oudjes afhakenOp maandag 18 februari 2002 11:19 schreef testcase het volgende:
Ik moet helaas verstek laten gaan. Reden: Een 40-jarig huwelijksfeest in de familie diezelfde avond, dat ik niet aan me voorbij wil laten gaan. En om van te voren even vlug naar Utrecht op en neer te gaan, zie ik niet zo zitten eerlijk gezegd.
Veel plezier alvast allemaal.
staat onder de infodraadOp maandag 18 februari 2002 20:40 schreef Hawks het volgende:
he mensen, misschien ook wel een idee om de namen van de mensen die zich opgegeven hebben dat ze komen hier ff in een reactie te zetten, de mensen waar ze overheen gelezen hebben of die nu toch wel kunnen kunnen dan kijken of ze erbij zitten of niet!!
Enneh, ik wil horen wanneer die site van je bedrijf dr staat.
Verwijderd
Ik ben blij dat jij de zaak wilt waarnemen, bij deze benoem ik unaniem (zo gaat dat bij de bemiddelaar) Netman867 tot TMF bemiddelaar op zaterdag 23-2-2002, klachten mogen rechtstreeks aan zijn adresOp maandag 18 februari 2002 13:08 schreef Netman867 het volgende:
[..]
Oh, probeer ik dan wel. Ook een hobby.
Maar: succes en plezier dan maar!
* KeX denkt dat met * botoo, * spice en ondergetekende de seniorenafdeling al buitenproportioneel vertegenwoordigd is in vergelijking met een gemiddeld GoT.Op maandag 18 februari 2002 20:43 schreef TgF het volgende:
[..]
Goh, dadelijk gaan ze denken dat alleen de oudjes afhaken
Nevermind

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
'De' bagagekar a.k.a. downhill Renegade:

Een hele rits TMF'ers die schaapachtig naar de fotograaf loeren:

Thor, botoo & Wauskes houden de vriendelijker voorbijganger (met botoo's camera!) scherp in de gaten:

FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Kheb al wel een site, maar das ff snel wat in Frontpage gemaakt, breid hem wel af en toe een beetje uit hoor, maar de echte site is nog onderweg, voor prijzen kun je natuurlijk altijd mailen.Op maandag 18 februari 2002 20:43 schreef Netman867 het volgende:
[..]
staat onder de infodraad
Enneh, ik wil horen wanneer die site van je bedrijf dr staat.
adres is www.alkwantor.nl
mail info@alkwantor.nl
hehehe, wel grappig trouwens, nrtje 11 op de lijst, ook mijn rugnummer met voetbal
buiten nr 13 vind ik nr 11 ook een relaxed nummer, waarom tja, kweet niet, gewoon relaxed.
thx! Of was dit cynisch bedoeldZo oud was Spice toch nie?
Van rechts naar Links: Ons aller Jaymz, Mecallie, Thor, Wouter (geloof ikOp maandag 18 februari 2002 21:25 schreef botoo het volgende:
uit het archief opgedoken, enkele wie=wie foto's van de afgelopen HCC-dagen:
Een hele rits TMF'ers die schaapachtig naar de fotograaf loeren:
[afbeelding]
En nee Spice, zo oud had ik je nog echt niet geschat. Niet dat ik nu wel vind dat je oud bent... euh.... ik doe gewoon maar verder

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
nope, niet cynischOp dinsdag 19 februari 2002 09:42 schreef Spice het volgende:
[..]
thx! Of was dit cynisch bedoeld
Je wordt op die leeftijd wel wantrouwig zeg!
PretOp dinsdag 19 februari 2002 17:33 schreef Netman867 het volgende:
[..]
nope, niet cynisch
Je wordt op die leeftijd wel wantrouwig zeg!
Jij geeft antwoord op een vraag die ik stel
Geeft niet hoor, ook jij wordt een jaartje ouder
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
wat voor eten kun je daar allemaal bestellen?? (wat voor tent is het??)
thx, captain, lt. Spice will increase velocity to warp 6Permission Granted
Kzie da hawk uit liempt komt en 20 is, goeie tent vur jou. (wa gade gij dit wiekent doen hawks?, ikke? noar een zeker gebeuren in utrecht met 11 iemanden)wat voor eten kun je daar allemaal bestellen?? (wat voor tent is het??)
Wel ja, um, tis een studenten eetcafe dus breed assortiment en redelijke prijzen (voor degenen die regelmatig uit gaan eten: goedkoop). En de kwaliteit is geheel niet slecht (1 x negatieve uitschieter). Ze hebben 3 dagschotels waarvan 1 vega. De prijzen van een dagschotel varieren tussen de 5 en 10 euro.
Verders: onbeperkt spare-ribs (was hfl. 24,50) De 2e cassette vlees vind ik altijd wat minder maar da kan aan mij liggen.
nog verders: kaart met dagsalades, salades, soepen, vis en de vlees.
note: je krijgt altijd veel frites (bijna)overal bij en die zijn echt goed.
Voldoende Hawks?
<offtopic voor de liefhebber> er is altijd wel iets 'leuks' om naar te kijken, maar dan vooral zondag</offtopic voor de liefhebber>
Verwijderd
Hahaha! LOL! Ik zie nu pas dat de 23e geen zondag is maar zaterdag! Chips, had ik die maandag dus ook niet vrij hoeven vragenVoldoende Hawks?
<offtopic voor de liefhebber> er is altijd wel iets 'leuks' om naar te kijken, maar dan vooral zondag</offtopic voor de liefhebber>

Er is zaterdag toch ook wel "iets leuks" te zien Spice?
Zou zelfs ik dan een dagje ouder worden? Neh, ik denk dat ik nog steeds aan het leren ben
Nog aan het leren?Op dinsdag 19 februari probeerde Mecallie tevergeefs de andere TMF'ers op het verkeerde been te zetten:
Zou zelfs ik dan een dagje ouder worden? Neh, ik denk dat ik nog steeds aan het leren ben![]()
Ja, leren hoe je _nog_ ouder moet worden zeker
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
't Is toch wat, ben je 19 zeggen ze al dat je oud bentOp dinsdag 19 februari 2002 23:28 schreef botoo het volgende:
[..]
Nog aan het leren?
Ja, leren hoe je _nog_ ouder moet worden zeker
En moet je het dan maar accepteren, dat je oud bent...
He Jaymz!
Jij begeeft je op raar terrein kerel!
Mijn naam verkeerd durven te spellen,
Waar is toch dat respect gebleven wat men vroeger voor mekaar had (en voor mekaars naam dus
In het lijstje van de mensen die bevestigend hebben geantwoord op de vraag of ze kwamen.
(was ik ff vergeten er bij te vermelden waar

Verwijderd
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
En hoe zat het nou met die collegekaart (ofzoietsdergelijks)Op dinsdag 19 februari 2002 20:36 schreef Spice een hele beschrijving over het voer en de voederbak voor de modders op de 23e.
En rennie: Hoezo heb jij die vraag gesteld?
Ik heb gebeld en we zijn welkom om 17.45, 't meisje moest een tijdstip hebben tussen half 6 en 6 ging weer niet.
ik heb gezegd om-en-na-bij de 12 mensen dus dat komt niet zo nauw imho.
De collegekaart dinges staat in de huisregels, maartzalwel. Als ze gaan zeuren laten we rennie botsautotje spelencollegekaart? nie dak weet nooit iets van gemerkt.
Nahzeg, stelletje pietjes preziezen. Magoe, er stond een meisje en spice mag dan een oude vent zijn. Hij heeft nog steeds jonge gedachten!'t meisje moest een tijdstip hebben tussen half 6 en 6 ging weer niet.
Meen ik niet hoor! ik vindt niemand oud voordatie over de 40 gaat, misschien wel 50.
1. Renegade
2. botoo
3. Jaymz
4. Mecallie
5. GiLeX
6. mr_a
7. Beaves
8. spook
9. Netman867
10. Spice
11. Hawks
12. Sundead
Als het kan wil ik toch eigenlijk ook wel graag komen a.s. zaterdag...
ik heb gezegd om-en-na-bij de 12 mensen dus dat komt niet zo nauw imho
Sterker nog, 14 is toch een geluksgetal?Op donderdag 21 februari 2002 02:44 schreef Thor-korenwolf het volgende:
Was 13 een ongeluksgetal of zo?
Je kan je gerust voelen Thor, ik heb geen seconde stilsgestaan dat 13 een ongeluksgetal is??? en dat jij niet wilde komen. Ik heb het lijstje snel doorgenomen en d8 dat jij er gewoon bijstond vandaar.Was 13 een ongeluksgetal of zo?
om-en-na-bij heeft toch altijd een veilige marge? (Spice is niet zo precies met tijden (en soms nummers), wordt niet altijd zo gewaardeerd in Utrecht merktie wel)
ps: Rennie lees jij je mail die op bas@woei binnenkomt wel?
En bedankt dat je aan me hebt gedacht
Op woensdag 20 februari 2002 20:01 schreef Netman867 het volgende:
[..]
En rennie: Hoezo heb jij die vraag gesteld?
Door Renegade - maandag 18 februari 2002 21:12
Zo oud was Spice toch nie?
Ik moet alleen een melding doen waar ik niet zo blij mee ben. Er wordt hier voor de rest van de week en het weekend behoorlijke sneeuwval verwacht
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Ik hoop dat Kex met '14 is toch een geluksgetal' bedoelde dat hij nu ook zekerheid heeft dat ie komt.
Maar ik weet niet hoe flexibel de Bacchant is, maar dat lijstje van 12 zijn toch alleen de mensen die op het CS staan? Kwamen er niet ook mensen met de auto e.d. die niet op het CS zouden meeten?
Ik kan het mis hebben maar ik heb niet idee dat meer een probleem zal zijn.Maar ik weet niet hoe flexibel de Bacchant is, maar dat lijstje van 12 zijn toch alleen de mensen die op het CS staan? Kwamen er niet ook mensen met de auto e.d. die niet op het CS zouden meeten?
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Noem het GEEN TMF-award! Voor je het weet staan er straks een half miljoen schreeuwende tiener-meisjes op onze TMF-meeting...
Ik zie het probleem nietOp donderdag 21 februari 2002 12:13 schreef Thor-korenwolf het volgende:
NEEEEEEEEEEEEE!!!!!
Noem het GEEN TMF-award! Voor je het weet staan er straks een half miljoen schreeuwende tiener-meisjes op onze TMF-meeting...
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Ik zal mijn pasje meenemenOp donderdag 21 februari 2002 12:41 schreef spook het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Het had wat met de gemiddelde leeftijd te maken, geloof ik...Op donderdag 21 februari 2002 12:41 schreef spook het volgende:
Ik zie het probleem niet
tja botoo, TgF en ik zullen de gemiddelden wat hoog moeten houdenOp donderdag 21 februari 2002 13:57 schreef Thor-korenwolf het volgende:
[..]
Het had wat met de gemiddelde leeftijd te maken, geloof ik...
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Verwijderd
in het geval van botoo gaat dat wel lukken, die ziet er ouder uit dan ikkeOp donderdag 21 februari 2002 14:07 schreef GiLeX het volgende:
[..]
tja botoo, TgF en ik zullen de gemiddelden wat hoog moeten houdenOf waren er nog meer van die catagorie die kwamen
ikke: 4 maart 1966 (dat brengt mij op, rekendereken, 36)
botoo: 23 maart 1956 (dat brengt hem op, uhm, 46)
gilex: onbekend, da's lastig rekenen
Tja, voorlopig trekken botoo en ik de gemiddelde leeftijd aardig op
en lowlander?
affijn we zien het wel
iig niet de jongste of de oudste
Verwijderd
Nope:Op donderdag 21 februari 2002 15:16 schreef Spice het volgende:
Ik begin me steeds jonger te voelen, moet ik TgF nu wel of niet meerekenen???
en lowlander?
affijn we zien het wel
Op zondag 17 februari 2002 21:56 schreef TgF het volgende:
Ik weet nu iig zeker dat ik er de 23e niet bij zal zijn, dat is voor de één een opluchting en voor de ander een teleurstelling (dat hoop ik dan weer)
Tja, ik moet werken en dat zuigt (hoewel, zoog het maar...), 't is nie anders.
Ik hoop dat jullie plezier hebben (met botoo erbij gaat dat wel goedkomen schat ik zo in).
Maybe next time...
Verwijderd
En daar kom ik aanfietsen met mijn 19 lentes jong
Maar ik ben al bijna 20 hoor!
(behalve dat het 2x 13 is

Verwijderd
Verder wil ik anders ook best op 13e plaats staan in het lijstje hoor, kheb er helemaal geen probleem mee, motor + auto + vriendin, allemaal op de 13e gehad
als iemand trouwens nog interesse heeft in een sticker van de Athlon XP, dan moet ie ff roepen, dan neem ik ze mee.
Kheb ook nog wat infosheets over de XP en MP processor en van de duron.
10 reasons to buy an XP processor heb ik ook al
de A0 posters ga ik niet mee nemen
owja, roep maar ff op TMFmeating@alkwantor.nl (meat voor het hapje eten
PS.
Het liefste voor vrijdag half 6 roepen, dan kan ik nog aan het kopieren als er vele tweakers zijn die het moeten hebben
Voor je verjaardag?Op donderdag 21 februari 2002 18:50 schreef Hawks het volgende:
Verder wil ik anders ook best op 13e plaats staan in het lijstje hoor, kheb er helemaal geen probleem mee, motor + auto + vriendin, allemaal op de 13e gehad
Verwijderd
hmmm, nee geloof het nietOp donderdag 21 februari 2002 18:51 schreef Heineken het volgende:
[..]
Voor je verjaardag?![]()
Het meisje van mijn dromen stond ineens voor me op mijn werk, dat was schrikken
om AMD-XP sticker
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Sneeuwt het een keer, is het vlak voor de meeting! sjonge zeg. Laten we met zen allen (als we toch in de buurt zijn) naar de bilt gaan en eens ff laten merken dat we dat spul niet op prijs stellen!Op donderdag 21 februari 2002 10:11 schreef Renegade een verhaal over sneeuw, trappen en appartementen
Eniewees, ik heb zojuist van men ouders te horen gekregen dat ik de trein van 8 voor 10 trug moet pakken, wat vroeger dan ik gehoopt had, maarja... Voor de rest zie ik nog geen problemen waarom ik niet om 4 uur bij het vlaggetje kan staan!
[edit]
Wasda? Een soort grappig verhaaltje ofzo? Dan neem ik 'Learning to love the computer, warts and all' mee offeh, down em van hier.10 reasons to buy an XP processor heb ik ook al
Niet voor gevoelige zieltjes die niet tegen MS kritiek kunnen. Hijs trouwens ook al een keer (door mij) op #tmf langsgekomen
Verwijderd
Ik kreeg er geen bij mijn XP 1500
Verwijderd
hehe, dat zijn 10 punten waarom je voor de XP processor van AMD moet kiezenOp donderdag 21 februari 2002 19:56 schreef Netman867 het volgende:
[..]
[edit]
[..]
Wasda? Een soort grappig verhaaltje ofzo? Dan neem ik 'Learning to love the computer, warts and all' mee offeh, down em van hier.
Niet voor gevoelige zieltjes die niet tegen MS kritiek kunnen. Hijs trouwens ook al een keer (door mij) op #tmf langsgekomen
verder staat er nog een leuk grafiekje op met de punten waarop hij beter presteert dan de P4, en nog wat over drivers de hardware en het operating system.
Verwijderd
alleen zijn ze wel glimmend zilver hoor!!
pijltjes,
stickers,
andere zooi,
geld
liggen allemaal al klaar /me heeft er zin in
Vanwege dit puntje in mijn arbeidsvoorwaarden Kortere werktijd bij warm weer
10. Werknemers die werkzaam zijn in een ruimte zonder air-conditioning behoeven niet meer dan zeven
uur te werken op een werkdag waarop het weerbericht van 14.00 uur voor De Bilt een temperatuur
opgeeft van 30 graden Celsius of hoger, mits de dienst dit toelaat. De (middag-)pauze wordt in acht
genomen.
(nb, ik heb kantoor met balkon met leuk uitzicht dus voor mij is het dan toch lekker bakken geblazen)
(je wil niet weten hoeveel vrij dagen ik heb
heb ik uiteraard de volgende link als favouriet http://www.knmi.nl
en daar staat:

zal hemels breed 2 a 3 kilometer zijn van waar wij zijn. Kun je dus van te voren ff checken wat voor weer het is.
(helaas functioneert mijn webcam met zicht op de dom door het ontbreken van usb af-bf verloopstukje nog niet, dus wie er 1 heeft! ik wil er 1)
Komend weekend is er vanuit station Eindhoven geen treinverkeer in noordelijke richting mogelijk. Alle treinen vertrekken vanaf Eindhoven Beukenlaan, dus dat zal wel een zooitje worden. Ik zal proberen er om 16:00 u. te zijn; als het later wordt dan zal ik Jaymz wel een belletje geven...
Verwijderd
wij komen om 14.40 in den bosch aan, rijden vervolgens om 15.02 weer verder, waarna we om 15.30 aan komen in utrecht, ruim op tijd om het vlaggetje te zoeken
verder heb ik om 0.22 de stoptrein terug, zodat ik om 1.12 in boxtel aan kom!!
oftewel, aangezien de aanvliegroutes bezaaid zijn met hindernissen is het verstandig om (via ICQ of mIRC) wat telefoonnummers uit te wisselen, zodat we niet voor niets op elkaar staan te wachten of te zoeken.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
de planning is om rond 12.00u ofzo vanaf Assen te vertrekken, als ik me niet vergis
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Volgenms mij ben jij niet helemaal op de hoogteOp vrijdag 22 februari 2002 08:54 schreef Ann0 het volgende:
hcc dagen, cool!
Ik vind dat je het iets later moet plannen, ergens in maart misschien?
Lees deze draad eerst nog maar een keertje door
het is al gepland en wel voor dit weekend (23e)