HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
droog, wat is datOp vrijdag 22 februari 2002 10:50 schreef Renegade het volgende:
LoL
Anyway, ik heb net Botoo mijn tel. nummer gegeven via icq, als nog iemand 'm wil hoor ik het wel
Het is hier trouwens nog steeds droog
als ik hier naar buiten kijk zie ik door de druppels de regen niet eens meer
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Waar kan ik dat vinden enzo
Of wordt er van ons verwacht dat we met een vlaggetje aan komen draven
Dan moet er nog maar eens wat gesproken worden vind ik
Verwijderd
KloptOp vrijdag 22 februari 2002 08:38 schreef GiLeX het volgende:
* GiLeX heeft geen last van de NS, ik heb een chauffeurMecallie
de planning is om rond 12.00u ofzo vanaf Assen te vertrekken, als ik me niet vergis
En het lag dan ook nog eens in de planning om op tijd op Utrecht CS te staan
Als ik dat weerbericht zo hoor mogen we bijna wel eerder weg
Dan pak ik (da's voor mij het makkelijkste) de intercity naar Utrecht die om 14:32 vertrekt vanaf Eindhoven Beukenlaan en daarmee pik ik jullie dan in Den Bosch op.Op vrijdag 22 februari 2002 06:53 schreef Hawks het volgende:
Verder stapt beaves in best op en ik in boxtel, dus wij hebben er geen last van, zoalang ze een beetje op tijd rijden.
wij komen om 14.40 in den bosch aan, rijden vervolgens om 15.02 weer verder, waarna we om 15.30 aan komen in utrecht, ruim op tijd om het vlaggetje te zoeken
verder heb ik om 0.22 de stoptrein terug, zodat ik om 1.12 in boxtel aan kom!!
Vervolgens kunnen we elkaar dan in die trein wel/niet proberen op te zoeken en als we dat wel willen kunnen we misschien beter even telefoonnummers uitwisselen (icq 14808364).
Never stop seeking what seems unobtainable...
Verwijderd
JA SPICE, IK WIL OOK GRAAG MEE!
ennehm:
HAWK IK WIL OOK GRAAG ZO'N STICKER!
ennehm, spice, gaan ze niet zeiken als er zulke bejaarden als botoo en zulke onderdeurtjes zoals ik daar in dat studentending gaan vreten?
En dan nog wat, hoe herken ik jullie? Of moet ik maar gewoon op CS naar wat smoelen kijken die overeen komen met de hiervoor geleverde foto's?
[Edit]
Rijdt er ook trouwens nog iemand langs Zwolle op de weg naar de meeting? En is deze persoon gewillig om een plaatsje in zijn auto af te staan aan deze eenzame ziel zonder rijbewijs?
Mec en ik komen vanuit Assen dus mischien kun je met ons mee ........in de kofferbak
Nee geintje, moet je aan Mecallie vragen of hij nog ruimte over heeft
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
het is idd wel een idee de lokatie iets kleiner te maken waar je moet zoekenOp vrijdag 22 februari 2002 15:35 schreef LoWLaNDeR het volgende:
En dan nog wat, hoe herken ik jullie? Of moet ik maar gewoon op CS naar wat smoelen kijken die overeen komen met de hiervoor geleverde foto's?
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
Verwijderd
Meccie? pleeeeeaaseeeeeeeeeeeeOp vrijdag 22 februari 2002 15:41 schreef GiLeX het volgende:
LoW.
Mec en ik komen vanuit Assen dus mischien kun je met ons mee ........in de kofferbak
Nee geintje, moet je aan Mecallie vragen of hij nog ruimte over heeft
Verwijderd
Dan zit je nog altijd met het probleem dat veel mensen de weg niet weten op CS (ik in ieder geval niet), dus als jij een bepaalde plaats in gedachten hebt bij 't CS dan zit ik echt zo vanOp vrijdag 22 februari 2002 15:49 schreef spook het volgende:
[..]
het is idd wel een idee de lokatie iets kleiner te maken waar je moet zoeken
Maarehm, d'r zal vast wel een voor ons allen bekende snackketen aanwezig zijn op CS? Dan kunnen we bv daarvoor afspreken.
Het vlaggetje beslaat nog geen 1 m2 dus veel kleiner kan niet. Tis ook makkelijk te vinden, centrale hal, in het midden. iesie. (* netman waser nog nooit geweest en had maar 2 minuten nodig omet te vinden.) Dan is het ff smoelen zoeken.Op vrijdag 22 februari 2002 16:14 schreef LoWLaNDeR het volgende:
Dan zit je nog altijd met het probleem dat veel mensen de weg niet weten op CS (ik in ieder geval niet), dus als jij een bepaalde plaats in gedachten hebt bij 't CS dan zit ik echt zo van
Maarehm, d'r zal vast wel een voor ons allen bekende snackketen aanwezig zijn op CS? Dan kunnen we bv daarvoor afspreken.
Smoelen zoeken hoeft denk ik niet... Kijk maar naar een gek in een rolstoelOp vrijdag 22 februari 2002 16:23 schreef Jaymz het volgende:
Is is 'onder' het grote blauwe bord met vertrektijden en perrons enzo
't is namelijk nog steeds droog
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
* KeX is een paar dagen offline geweest omdat één of andere onbezonnen NUON idioot 380V door ons huis heeft gejaagd zodat het één en ander aan apparaatuur weggefikt is en mijn inet daarmee ook plat lag. Ik wilde pogen nog wat af te spreken, maar ik denk dat we beter in Utrecht kunnen afspreken, mits je nog kan komen met je sneeuw perikelen. Ik moet zelf ook overdag iemand nog helpen verhuizen zodat een tijdsgarantie moeilijk wordt. Daarom wil ik me bij deze van het 16:00 CS lijstje verwijderen, oh nee daar stond ik al niet op. Ik print op dit moment de lokatie van Bacchant uit en zorg dat ik daar verschijn aanemende dat jullie daar zeker om half zes a zes uur zijn. Overigens wat is het idee van de tijd tussen 16:00 en 18:00. Wordt dat Mike of pjoetershops en de daarbij behorende verkopers lastigvalpraktijken?
hmzzz, er zal hooguit gedacht worden dat jij een schandknaapje bent en ik een ouwe rugridder...Op vrijdag 22 februari 2002 had LoWLaNDeR een angstig vermoeden:
ennehm, spice, gaan ze niet zeiken als er zulke bejaarden als botoo en zulke onderdeurtjes zoals ik daar in dat studentending gaan vreten?[/b]
naja er zijn ergere dingen, vraag maar aan TgF, die weet daar veel meer van
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Op vrijdag 22 februari 2002 20:26 schreef botoo het volgende:
[..]
hmzzz, er zal hooguit gedacht worden dat jij een schandknaapje bent en ik een ouwe rugridder...
naja er zijn ergere dingen, vraag maar aan TgF, die weet daar veel meer van
En hoe weet jij dat? Een keer bijgeweest?naja er zijn ergere dingen, vraag maar aan TgF, die weet daar veel meer van
Nou, ik neem noodgedwongen de rest van de avond vrij.... Maar ff de 10 KM kijken ofzo.
IK WIL NIET!!!!
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
Verwijderd
Nu hopen dat je nog iets leest ofzo
Sorie, ik was er dus even niet vandaag...
Ik heb je mijn telefoonnummer per ICQ gestuurd, als je even belt is het geregeld... niet voor 8.00
Verwijderd
Eens kijken of ik heeeeeeeel erg snel even onder mn oude account kan icq'en op deze bak.
dan zit die waarschijnlijk bij mij of we zijn net Beilen voobijOp zaterdag 23 februari 2002 01:13 schreef LoWLaNDeR het volgende:
Nice hoor, die userchange functie van ICQ. 'k zal je zo rond 12:00 bellen
Verwijderd
Maar dat geeft niets, dat past mooi. Zolang we Zwolle nog niet voorbij zijnOp zaterdag 23 februari 2002 01:28 schreef GiLeX het volgende:
[..]
dan zit die waarschijnlijk bij mij of we zijn net Beilen voobij
Verwijderd
op de één of andere stomme manier ben ik je nummer weer kwijt mecallie, ben je nog aanwezig?
die zal alleen tegen 22:00 ook vertrekken om zich voor te gaan bereiden op een afspraakje dat hij vanavond heeft
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
To be continued @ 16:00
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Ik verwacht ruim op tijd bij het trefpunt te staan. Als ik te laat ben (betwijfel ik ten zeerste) kunnen jullie daar bellen waar ik uithang. Een telefoonnummer van iemand anders zou ik op prijs stellen.
kheb die van * Rennie nu.
Zou wel goed moeten komen
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Maar ik heb ze nog niet!Op zaterdag 23 februari 2002 12:28 schreef Renegade het volgende:
* Renegade heeft ondertussen de nummers van Gilex, Netman, Botoo en Mec
Zou wel goed moeten komen
Is dat wel zo slim jongen ?Op zaterdag 23 februari 2002 12:22 deelde Netman867 zijn 06 met ons:
wrom dan?Op zaterdag 23 februari 2002 12:32 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Is dat wel zo slim jongen ?
Ok, me snep al, ik zal hem weghalen.
eerste verzoek: infodraadOp zaterdag 23 februari 2002 12:43 schreef MasterXP het volgende:
som is ff voor me op wie allemaal gaan meeten.
en maak fotowz
Tweede verzoek: zeker van plan!
[topic=388692]Op zaterdag 23 februari 2002 12:43 schreef MasterXP het volgende:
som is ff voor me op wie allemaal gaan meeten.
en maak fotowz
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
kwas je lekker voor!Op zaterdag 23 februari 2002 12:45 schreef Renegade het volgende:
[..]
[topic=388692]
Eniewees, ik ga me nu klaarmaken voor vertrek! CU at Utrecht CS!
AAHHH ik ben een dag later trug van vakantie en kan het niet halen vanavond
[/aaarrrgggg modus]
owja ik ben terug van vakantie
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Ik heb het ontzettend leuk gevonden jullie nou eens IRL te zien en ik kijk al uit naar de volgende meeting. (inclusief TgF, Robin Vreuls en Wauske!)
Ik heb me ook goed vermaakt, ben op tijd naar huis gegaan om Spice-girl op te vrolijken (is een beetje ziekjes) en is gelukt dus ff hier kijken. Meeting III lijkt me een goed plan alleen we hebben vanavond nix afgesproken
Zal wel weer goedkomen.
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Aaahh, wat lievOp zaterdag 23 februari 2002 23:21 schreef Netman867 het volgende:
(inclusief TgF, Robin Vreuls en Wauske!)
Mjah, wat ik allemaal heb uitgespookt heb kun je wel lezen
Tegen de tijd dat je het eind van de draad bereikt ben je het begin al vergeten....Aaahh, wat liev![]()
Mjah, wat ik allemaal heb uitgespookt heb kun je wel lezen
Jullie denken echt dat ik deze draad niet heb gelezen heOp zondag 24 februari 2002 00:16 schreef Netman867 het volgende:
Tegen de tijd dat je het eind van de draad bereikt ben je het begin al vergeten....

Verwijderd
Bovendien zijn er nuttige dingen besproken
Vertel vertelOp zondag 24 februari 2002 00:49 schreef LoWLaNDeR het volgende:
* Robin is ook terug, en heeft het bijzonder naar zijn zin gehad.
Bovendien zijn er nuttige dingen besproken![]()
Het was leuk om de mens achter de nick eens te zien. Ik hoop dat de verschillende gesprekken die gevoerd zijn in de loop der tijd nog wat concreets op gaan leveren.
Goh, * KeX praat je in jezelf?
En nu een 1ste biertje, hehe.
*proost* trouwens.
Ik vond het een enerverende dag, leuk om jullie allemaal te zien! Grappig dat je toch niet wildvreemd voor elkaar bent. /16ers zijn een hecht zooitje, uit divers hout gesneden!
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
YepOp zondag 24 februari 2002 01:52 schreef Robin Vreuls het volgende:
Heb ik weer eens wat gemist
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Het was gezellig en "produktief"

Maar goed, ik had warempel een aardige (trein)taxichauffeur die niet eens te hard reed, dus ik ben tevreden.
Ik vond de meeting heel erg gezellig en stel voor dat we nu al eens langzaam gaan nadenken over het vervolg... Wat gaan we dan doen?
In de stationsrestauratie, wachtend op razende Rennie.
GiLeX probeert
Je moet toch ergens een foto van maken: Thor-korenwolf dan maar.
Wat gaan we eten (Bacchant)
Als je niet uikijkt eet ik die camera op
Zou dat lekker zijn zo'n digitale camera
Modders gezien vanaf +4 Inzichtvol
+4 Interresant
-1 Troll
-1 Flamebait
Zou 'ie in de soepkom passen
Waar is die modderpoel nou
Eh, ja. Goeie vraag

Botoo's mond valt open. Waarvan weetie zelf niet eens
Waarom ík nou altijd
Heej, Jaymz is er ook...
* KeX aan het Flex-en
Nee jongens. Dat kun je écht niet modereren
Ligt eraan wat jij te hard vind natuurlijkOp zondag 24 februari 2002 02:25 schreef Thor-korenwolf het volgende:
En ik ben natuurlijk weer de laatste...
Maar goed, ik had warempel een aardige (trein)taxichauffeur die niet eens te hard reed, dus ik ben tevreden.
Eerst maar het "plan" uitvoeren met wat Hawks in zijn bezit heeftIk vond de meeting heel erg gezellig en stel voor dat we nu al eens langzaam gaan nadenken over het vervolg... Wat gaan we dan doen?

* korenwolf speciaal voor testcase de namen...

v.l.n.r. spook, botoo, Jaymz, LoWLaNDeR, Netman867, Sundead en mr_a

v.l.n.r. Netman867, Sundead, mr_a, Mecallie, Beaves, Hawks, Spice, spook en botoo

v.l.n.r. botoo, Jaymz, LoWLaNDeR, GiLeX en Netman867

links mr_a, rechts Sundead

de vier meest zichtbare personen v.l.n.r. mr_a, Hawks, Mecallie en Sundead

[sub]Heej, een nieuw gezicht! Rechts naast spook zit Kex...

bo, mr_a en de rest is te donker...
Verwijderd

Daarbij komt nog: ik ben ook weer thuis, met 517 KM op de teller
(als het goed is komen er van mij ook pics)
Pre-edit: en dit is de 8e keer dat ik het submit, met waarschijnlijk weer een foutmelding

Als het goed is staat hier zo een pic:
LAAT MAAR
Morgen weer een dag

Jij bent niet het enige slachtofferOp zondag 24 februari 2002 03:00 schreef Mecallie het volgende:
Jaymz, Thor: een woordje: MO-DEM!
![]()
Ik zou toch zweren dat botoo me een keer te grazen had genomen.
[edit]
is trouwens een mooie interpretatie van die foto.Zou dat lekker zijn zo'n digitale camera
Verwijderd
mja, twas in ieder geval kei gezellig, en zoals meer gezecht hierboven leuk om jullie eens realtime te zien.
Leuke foto's, maar wel wat zwaar voor de modemers onder ons, sjees wat laaid ie snel hierzo
denk dat ik vandaag weer ga
HEY Thor en Jaymz, er missen nog een aantal foto's tussen (aan de nrtjes te zien) zijn die mislukt, zo nee kun je die ook ff doormailen of ergens online zetten, tnx
En ik dacht dat we alle 'plannen' wel voor bacchant hadden gehad. Ik moet weer eens een keer vroeger weg en: Jawel, ze gaan gewoon buiten je om lopen discussieren!Eerst maar het "plan" uitvoeren met wat Hawks in zijn bezit heeft
[edit]
* netman voelt zich erg left-out. Er is ook niemand op IRC die hem ff kan helpen!denk dat ik vandaag weer ga, en nog ff af te spreken wat de doen met.... voor degene die het meegepicked hebben
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
[edit]
Ja dus, hij heeft zich al gemeld in het logboek.
Ik had gisteravond natuurlijk wat uit te leggen toen ik zonder sleutel thuis aan kwam
aandachtige TMF'ers hadden al een duimafdruk op een kalende schedel gezien
Foto's zal ik straks ff plaatsen, ik wilde eerst mijn relaas van gisteren op papier zetten voordat ik teveel dingen ga vergeten/overslaan
Onnodig om te zeggen dat ik me prima vermaakt heb
euh, ja ik kijk altijd zo 'vrolijk', dat betekend niets...
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Maar heb gisteren de queue uitgemolken.
En tot de volgende meeting.
ttl
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
doneOp zondag 24 februari 2002 14:41 schreef testcase het volgende:
Misschien de foto's +4 informatief maken voor degenen die er niet bij konden zijn, door wat namen erbij te zetten (in goede volgorde liefst)?Ik (her)ken helaas maar een stuk of vijf TMF-ers erop. TIA.
Dat ga ik niet doen; dat zijn hele vage, onduidelijke, mislukte en verwijderde foto's... Sorry...Op zondag 24 februari 2002 11:27 schreef Hawks het volgende:
HEY Thor en Jaymz, er missen nog een aantal foto's tussen (aan de nrtjes te zien) zijn die mislukt, zo nee kun je die ook ff doormailen of ergens online zetten, tnx
TnxOp zondag 24 februari 2002 16:34 schreef Thor-korenwolf het volgende:
[..]
done
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
En er komen er nog meerOp zondag 24 februari 2002 18:00 schreef Robin Vreuls het volgende:
Woei @ fotoos![]()
Allereerst de /16 regelneef award winning spice, hier in een ultieme poging om het Statue of Liberty te laten zien hoe het nu echt moet...

Een koud, edoch +3 zinvol overleg

Hier word geschranst,
let op de zuinige blik van Beaves, die schijnbaar afvraagt of het patat is of een worm,
en Mecallie die daar een stuk minder kritisch over doet

(Netman) Yukkk, waar ben ik terechtgekomen, ik voel

errr, ik heb niet overal commentaar op

Spook in mantra-trance:
hmmmmmm...

Spook, Kex en Netman

De wolven vieren feest

De beschaafde afdeling van de wolvenroedel
deze weten _echt_ waar mes en vork voor dienen...

Owja, er werd nog wat gedronken ook...

zware gesprekken gevoerd...

Nog meer gedronken, maar ook geluisterd...

Het leek zo beschaafd te beginnen...

Geen commentaar...})

In de stationsrestauratie was alles nog rustig, maar toen was Renegade er nog niet...

De laatste foto, onnodig om te melden dat ze niet op tijdvolgorde staan...

volgens mij hoort hier een andere tekst bij

FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
moek een nieuwe voor je maken?Op zondag 24 februari 2002 21:33 schreef Spice het volgende:
Spice-girl was benieuwd naar mijn Award, had ik um niet bij mike laten liggen
Verwijderd
Een foto:

Dan eentje van wat de gemiddelde eter kreeg (onbeperkt!):

En vervolgens ontvingen ik en Beaves

Gelukkig was de friet ook gratis
EDIT: en dan nog een schoolvoorbeeld van een foute foto:

EDIT2: Hij was nog fouter zonder rode ogen reductie
EDIT3:
Leuk om iedereen eens in het echt gezien te hebben (en om sommigen nog eens gezien te hebben)
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Ehhm, het is BeavesOp zondag 24 februari 2002 22:05 schreef Mecallie het volgende:
En vervolens ontvingen ik en Beavis voor het zelfde bedrag:
[afbeelding]
en vervolens moet vervolgens zijnOp zondag 24 februari 2002 22:38 schreef Beaves het volgende:
[..]
Ehhm, het is Beaves
Nee, van ModlumiaOp zondag 24 februari 2002 22:48 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
Ben jij de zanger van Volumia!![]()
Verwijderd
ze kunnen het ook met hard disks
ik ga wel met processors op een trommel slaan