[TMF] meeting II

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 622 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op dinsdag 22 januari 2002 16:38 schreef Netman867 het volgende:

[..]

Deal! En ik dart op die site al sinds men 7e dus..... Wees klaar om verslagen te worden! :P
Ik daag iedereen uit.... als ik m'n pijlen terug kan vinden :)

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:30

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Op woensdag 23 januari 2002 booste schreef spook dapper:
Ik daag iedereen uit.... als ik m'n pijlen terug kan vinden :)
zoek eens bij iemand anders in z'n rug?
>:)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Niet online
Op woensdag 23 januari 2002 08:28 schreef botoo het volgende:

[..]

zoek eens bij iemand anders in z'n rug?
Ik mik meestal op de neuzen maar voor jou wil ik wel een uitzondering maken >:)

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 23 januari 2002 08:47 schreef spook het volgende:

[..]

Ik mik meestal op de neuzen maar voor jou wil ik wel een uitzondering maken >:)
Choeso? Mischien is botoo zijn neus wel makkelijker te raken dan zijn rug >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Niet online
Op woensdag 23 januari 2002 08:53 schreef TgF het volgende:

[..]

Choeso? Mischien is botoo zijn neus wel makkelijker te raken dan zijn rug >:)
Hoezo moet het makkelijk zijn? Dan had ik ook op de buik kunnen mikken :)
en als het doel domweg niet te raken is kan ik ook een ander doel uitkiezen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach, als er idd zoveel TMF'ers komen, dan kun je met je ogen dicht nog wel iemand raken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op woensdag 23 januari 2002 09:31 schreef TgF het volgende:
ach, als er idd zoveel TMF'ers komen, dan kun je met je ogen dicht nog wel iemand raken :)
Daarbij de rest van de bezoekers niet te vergeten :P >:)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me heeft nog wel zo'n grote verbandkist "A" >:)

Ik moet nog even regelen dat ik de dag erna ook vrij heb, anders moet ik om 5 uur al weer op en dan moet ik dus wel om 11.00 uur weer weg... :( ;(

Maar ik denk dat dat wel lukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Niet online
Op woensdag 23 januari 2002 13:46 schreef Mecallie het volgende:
/me heeft nog wel zo'n grote verbandkist "A" >:)

Ik moet nog even regelen dat ik de dag erna ook vrij heb, anders moet ik om 5 uur al weer op en dan moet ik dus wel om 11.00 uur weer weg... :( ;(

Maar ik denk dat dat wel lukt...
Be a man en verzorg onze wonden tot 10:00 AM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Ik ben bang dat als ik met de trein naar huis ga ik toch rond 11.00 - 12.00 weg moet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op woensdag 23 januari 2002 19:23 schreef Netman867 het volgende:
Ik ben bang dat als ik met de trein naar huis ga ik toch rond 11.00 - 12.00 weg moet. :(
Als er echt de intentie bestaat om het heel erg veel later te maken, wil /me eigenlijk ook wel overwegen om met iemand mee te rijden (als dat mag en tegen vergoeding van benzinekosten uiteraard)... :)

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Op zondag 20 januari 2002 22:40 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Valt Schiedam daar ook onder ?

Op zich heb ik geen moeite met de NS, maar na enen (ongeveer) ben ik aangewezen op het nachtnet. En Utrecht->Rotterdam heb ik één keer gedaan. Dat wil ik graag zo houden, aangeziennie over A-dam gaat, wat inhoud dattie ruim twee uur bezig is. Dus ga ik om 01:00 weg vanuit 'ergens in utrecht', ben ik na 04:00 pas thuis :{

Heen kan ik opzich wel met de trein, maar is het dusnadig gezellig dat ik de laatste (normale) trein laat gaan, prefereek ik de auto boven nachtnet :P
Schiedam valt daar ook onder :)

Verder is het nachtnet alleen OK als je een prettig beetje gealcoholiseerd bent: je oogjes vallen dan vanzelf dicht en dan gaat de reis als in een roes voorbij :) :z
* mr_a je er opeens uit moet!

Ik ben laatst geen seconde te vroeg wakker geworden, de trein stond al minstens 5 minuten te D. stil (bakkie koffie voor de chauffeur? :?), en toen besloot ik toch maar eens wakker te worden om te zien of het delft al was! (-schrik-) :D

gelukkig is het altijd lekker warm in de trein dus: het duurt wel lang maar het is eigenlijk best comfortabel.. :)

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:56

Jaymz

Keep on moving !

Normaalgesproken doezel ik lekker in de trein. Maar somehow lukt me dat in de nachttrein niet (waarschijnlijk omdat ik dan ook echt in slaap val, en dan waarschijnlijk weer bij het vertrekpunt wakker wordt)

Verder vinnik het ronduit irritant om na 'enige tijd' alcohol te hebben genuttigd, dit opeens niet meer te doen (en niet te slapen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Ja, ik kan er over meepraten. In de goede ouwe tijd woonde ik nog in Tilburg. Huisfeest in Eindhoven (ridderfeest, handig schild om glaasje in te zetten als attribuut), bleken er nog 2 feestjes daar in de buurt te zijn, beetje partycrashen, speciaal johnny&Anita bierglas meegenomen (thema ander huisfeest) en keer op de klok gekeken oh half zes, dan kan ik wel de 1e trein pakken, hups trein in (leve ov) wordt ik wakker: (*&(&*@! Breda, ok andere perron (zie ik btw mijn vorige trein vertrekken met het johhny & anita glas voor het raampje aan de overkant $#%#%$!) Afijn, trein weer in naar Tilburg. 1 X raden! 54^%$#%#^3! Eindhoven! Gelukkig belande ik daarna veilig in mijn eigen bedje in Tilburg.
BTW: Jaymz je kan consumpties mee de trein in nemen :)

edit: Sleep-in 'Het Snurkhuis', Stichting

Adres:
Jansveld 51
3512 BE Utrecht

Telefoonnummer(s):
(030) - 231 53 26

Openingstijden:
Ma t/m zo van 21.00 - 09.15 uur

Bijzonderheden:
De Sleep-inn biedt tijdelijk onderdak/logies aan ieder die daar behoefte aan heeft.

Een overnachting met ontbijt, douche en linnengoed kost F 7,50. Max. 19 nachten/maand.

Trefwoord(en):
daklozen
nachtopvang

----------
http://www.stichtinggoud.nl/html/Nachtopvang.htm

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
Hmz, nachtje in útrech :?
Daklozen, nee, spreekt me niet echt aan.
Overnachten valt dan nog enigzins mee, maar dit lijkt me toch echt een daklozen opvang....

Geen haje hotelletje in de buurt ? :9
Lekker luxe enzo.... (Voor fl.150 piek per nacht, maar dat terzijde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
Nah, ik wil die avond (nacht?) nog wel naar huis denk ik. Geen nachtnet in ons gebied, dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken. :)

En om nou in zo'n daklozendinges te gaan slapen voel ik ook niet echt voor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
* botoo gaat zeker dezelfde avond weer (tijdig zelfs) terug naar huis, ander loop ik het risico dat er een ander slot op de deur zit, m'n pc op de stoep staat naast m'n koffer en dat moesten we maar proberen te vermijden.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
Op donderdag 24 januari 2002 16:02 schreef botoo het volgende:
* botoo gaat zeker dezelfde avond weer (tijdig zelfs) terug naar huis, ander loop ik het risico dat er een ander slot op de deur zit, m'n pc op de stoep staat naast m'n koffer en dat moesten we maar proberen te vermijden.
Rusie me et wijfie? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
errr, liever niet eik :o
vandaar dat tijdige terug naar huisgedrag ;)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Op donderdag 24 januari 2002 23:01 schreef Netman867 het volgende:
Rusie me et wijfie? :P
Neuh, ik zal het wel eens cryptisch omschrijven:

Afbeeldingslocatie: http://www.pritt-online.de/grafiken/logos/pritt_lg_kl_a.gif

Afbeeldingslocatie: http://httpd.chello.nl/~van.der.heyden/zooi/amdlogobeat_02.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Op donderdag 24 januari 2002 16:02 schreef botoo het volgende:
Toch kent * KeX dat gevoel, al voelt het niet echt prittstifterig, de vraag of ik nu met haar woon of met mijn pjoeter is me wel degelijk ooit gesteld. :+ Dus mocht het onverhoopt uit de klauwen lopen in Utrecht, dan worden niet de kleren ingepakt, maar dan zal de woede op de pjoeters afgereageerd worden. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

Spice leeft in harmonie met zijn compu, spice-girl en Spice-girl's-compu. We delen samen de kabel, ik heb sinds gisteren waterkoeling vanwege het nachtelijke data-verkeer en ik ben nu voor haar aan het printen. <offtopic: volgens mij is het gewoon handig om een vriendje te hebben die een handige en veilige hobby heeft >:) ;ipv, pillen slikken en de hele nacht met topless vrouwen doorbrengen( affijn ik noem maar wat)

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Op vrijdag 25 januari 2002 09:41 schreef Spice het volgende:
ipv, pillen slikken en de hele nacht met topless vrouwen doorbrengen
En die caffeinepillen die je slikt, om de hele nacht naar die blote vrouwen op het net te zoeken dan :?

>:) ;) :P

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
botoo&wife leven ook in harmonie, ieder heeft zijn m/v eigen deel van het huis tot zijn beschikking, daarvoor zijn duidelijk regels opgetrokken (te herkennen aan de schutting met prikkeldraad en 220volt).
En mocht het ooit zo zijn dat er onenigheid is ontstaan dan reageren we dat af op de kids, die op die manier ook hun steentje in de harmonie bijdragen ;)

De harmonie is ook goed te zien in het dagelijkse leven, moeders maakt het eten, en ik eet het op. Moeders maakt de kleren schoon, waarna ik zorg dat ze weer smerig worden, en ga zo maar door.

sim-pel
:+

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
Harmonie bij ons thuis? Zout nie weten, zit de hele dag op men overvolle kamertje van 2 bij 3 meter. :P

Ohja, tuurlijk ik heb een voorbeeld: Mijn computer + mijn kamer + mijn broertje = Oprotten als ik dat wil. *D

Harmonisch of niet! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sundead
[me-Sunny] [/me] kent ook wel het geschil wat voortkomt uit de onvrede van de vriendin en het overdadige gebruik van de compu, echter is ook mijn vriendin nu _eindelijk_ in het bezit van een eigen compu (Cyrix 200+ :P ja ja) en kan dus ook lekker msn'en enzo..
Echter stoort zij zich nog wel eens aan mijn RTCW "hobby"
Maar er is harmonie, zei zeurt zo nu en dan, en ik geef zo nu en dan toe en ga haar eens <kuch> "vertroetelen" ;)

Maar het begint nu wel te leren dat men elkaar ook de ruimte voor eigen moet geven, en dat is wel erg prettig.
Maar ik ben het enerzijds wel met haar eens: ik zit veeel achter de computer(s)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
Maar er is harmonie, zei zeurt zo nu en dan, en ik geef zo nu en dan toe en ga haar eens <kuch> "vertroetelen" ;)
Zo nu en dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sundead schreef per ongeluk:
Maar ik ben het enerzijds wel met haar eens: ik zit veeel achter de computer(s)...
Kijk, en daarvoor zijn nu de TMF meetings! Dat soort denkbeelden helpen we je snel vanaf. Zit te lang achter de computer... Zolang je polsen nog niet vastgegroeid zijn aan je bureau kan het langer!!

:P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sundead
Whoeih!
Vers nieuws vanaf * Sundead ,
Mijn zus is vriendelijk en is bereid om haar kamer in het weekend even uit te lenen aan mij, dus ik blijf de zaterdag nacht in utrecht pitten *D
Dat houd automagisch in dat ik met de auto mijzelf naar utrecht ga begeven en dus (evt.) mensen mee kan nemen die kant uit...

Mensen die zichzelf op de juiste route menen te bevinden en mee willen rijden kunnen zich melden...
Ook is er (wederom evt.) meer ruimte om * Sundead te huisvesten in een andere ruimte in hetzelfde pand..
*Indien wenselijk natuurlijk*

Gelukkig hoef ik dan mijn 2e hobby (biertjéh) niet te verzaken en toch comfortabel reizigen cq pitten niet te verlaten....
Heren: i'm ready for the twenty-third of february :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Op maandag 28 januari 2002 09:57 schreef Sundead het volgende:
Heren: i'm ready for the twenty-third of february :P
/me begint zich zo langzamerhand zorgen te maken: wie modereert de frontpage eigenlijk op de 24e...??? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Op maandag 28 januari 2002 deed Thor-korenwolf een schokkende ontdekking:
/me begint zich zo langzamerhand zorgen te maken: wie modereert de frontpage eigenlijk op de 24e...??? :+
Er zal op 24 feb. een twee-ploegendienst gedraaid worden,
- ploeg 1 (met kater)
- ploeg 2 (nog steeds bezopen)

Onnodig om te melden dat de scheidingslijn tussen beide ploegen wat troebel kan worden naarmate de dag vordert...

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Niet online
Op maandag 28 januari 2002 10:29 schreef botoo het volgende:

[..]

Er zal op 24 feb. een twee-ploegendienst gedraaid worden,
- ploeg 1 (met kater)
- ploeg 2 (nog steeds bezopen)

Onnodig om te melden dat de scheidingslijn tussen beide ploegen wat troebel kan worden naarmate de dag vordert...
Ik denk dat dit voldoende reden is om niet naar de moderaties te kijken :)
Ploeg 1 -1 overbodig (maakt te veel herrie en doet pijn aan de ogen)
Ploeg 2 +1 grappig (net zo als alles, biertje?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wees gerust heren moderators. Ik zal mij die dag/middag in elk geval bezig houden met het modereren van reacties.*

Aangezien ik toch niet drink** zal ik niet veel waziger zijn als anders. :)

* Onder voorbehoud van zeer slecht gegooide dartpijlen.
** Ik drink wel, maar geen alcoholische versnaperingen
:P *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op maandag 28 januari 2002 10:04 schreef Thor-korenwolf het volgende:
Ondanks dat * Robin niet meegaat neem ik de Frontpage wel onder mijn hoede >:) :P

Ik verwacht nu wel reacties op mijn reacties :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Niet online
Op maandag 28 januari 2002 11:42 schreef robinvreuls het volgende:

[..]

Ondanks dat * Robin niet meegaat neem ik de Frontpage wel onder mijn hoede >:) :P

Ik verwacht nu wel reacties op mijn reacties :+
Ok is dat ook weer geregeld Robin doet alle moderaties op de 24ste kunnen wij met een zatte kop een hoop onzin posten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Op maandag 28 januari 2002 12:39 schreef spook het volgende:

[..]

Ok is dat ook weer geregeld Robin doet alle moderaties op de 24ste kunnen wij met een zatte kop een hoop onzin posten >:)
+1 inzichtsvol >:)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
Hm, ik ben ook niet zo'n zuipert, enneh, met zo'n 4-5 auto's moeten er dus ook 4-5 bobz zijn.... Die kunnen dan de FP onderhouden! :)

Ik stel voor dat we voor dat we Femme vragen een scriptje te schrijven dat de 24e de moderaties voor ons doet, dan kennen we allemaal lekker in ons nest blijven leggen!(m.u.v. de bobz die het script controleren) :P

een dag niet in staat zijn te modden is ook wel eens goed voor de modpunten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Niet online
Op maandag 28 januari 2002 13:12 schreef Netman867 het volgende:
Hm, ik ben ook niet zo'n zuipert, enneh, met zo'n 4-5 auto's moeten er dus ook 4-5 bobz zijn.... Die kunnen dan de FP onderhouden! :)

Ik stel voor dat we voor dat we Femme vragen een scriptje te schrijven dat de 24e de moderaties voor ons doet, dan kennen we allemaal lekker in ons nest blijven leggen!(m.u.v. de bobz die het script controleren) :P

een dag niet in staat zijn te modden is ook wel eens goed voor de modpunten!
Als iemand mij bob gaat noemen ga ik me gedragen als een Bezopen Onbeschofte Boer,
ik hoef alleen maar bezopen te worden dan komt de rest vanzelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 13:32 schreef spook het volgende:

[..]

Als iemand mij bob gaat noemen ga ik me gedragen als een Bezopen Onbeschofte Boer,
ik hoef alleen maar bezopen te worden dan komt de rest vanzelf wel.
Een onbeschofte boer ben je toch al wil je zeggen?

;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Niet online
Op maandag 28 januari 2002 15:09 schreef Mecallie het volgende:

[..]

Een onbeschofte boer ben je toch al wil je zeggen?

;) :P
Nee !!!!
Alleen als ik bezopen ben, als ik nuchter ben ben ik een zeer beschaaft stads mens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sundead
Op maandag 28 januari 2002 15:12 schreef spook het volgende:

[..]

Nee !!!!
Alleen als ik bezopen ben, als ik nuchter ben ben ik een zeer beschaaft stads mens :)
Jij gaat bob'ben kerel, onbeschofte boeren in utrecht, dat kan nooit goed gaan natuurlijk >:)
Dan "distantieer" ik mij maar enigzins van jou :P
Ook al is het alleen maar voor mijn eigen welzijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Op maandag 28 januari 2002 12:39 schreef spook het volgende:

[..]

Op maandag 28 januari 2002 12:52 schreef Renegade het volgende:

[..]

+1 inzichtsvol >:)
Ik ga maar es flink karmawhoren dan ebn veeeel puntjes zammelen >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
Op maandag 28 januari 2002 15:29 schreef robinvreuls het volgende:

[..]

[..]

doe da, mjongen, doe da. :P
* Netman768 kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 16:02

Beaves

Usque ad Finem

[..]

[..]

* Beaves wordt al bang :P ;)

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Niet online

[..]

[..]

Oke jij mag alle reactie modereren en wij kijken toch ff naar jou reacties en houden de fingers op de knop "-1 Karmahoer"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Op dinsdag 29 januari 2002 10:07 schreef spook het volgende:
Oke jij mag alle reactie modereren en wij kijken toch ff naar jou reacties en houden de fingers op de knop "-1 Karmahoer"
:X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Niet online
Op maandag 28 januari 2002 15:17 schreef Sundead het volgende:

[..]

Jij gaat bob'ben kerel, onbeschofte boeren in utrecht, dat kan nooit goed gaan natuurlijk >:)
Dan "distantieer" ik mij maar enigzins van jou :P
Ook al is het alleen maar voor mijn eigen welzijn
Dan raad ik jou aan om mij geen bob meer te noemen, dan hoef ik ook niet over te gaan tot het consumeren van alcoholische dranken en zal me dus ook niet gaan gedragen als bob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sundead
Op dinsdag 29 januari 2002 10:42 schreef spook het volgende:

[..]

Dan raad ik jou aan om mij geen bob meer te noemen, dan hoef ik ook niet over te gaan tot het consumeren van alcoholische dranken en zal me dus ook niet gaan gedragen als bob.
Oke, dan doop ik jou hierbij om tot bert: bezopen en rijdt toch :+

Zijn we daarover uit, als jij nou bezopen achter het stuur hangt of niet, ik merk er (als het goed is) dan weinig van...
Maar het aan te radene moge natuurlijk nog wel duidelijk zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 00:30 schreef Thor-korenwolf het volgende:

[..]

Neuh, ik zal het wel eens cryptisch omschrijven:

[afbeelding]

[afbeelding]
Da's best een cryptische omschrijving, daar moest ik zelfs over nadenken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Niet alleen cryptisch, maar ook verkeerd door * botoo begrepen.
Ik dacht dat Thor bedoelde dat je alles weer kan lijmen,
maar nu is de franc gevallen :+

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sundead
Op dinsdag 29 januari 2002 12:32 schreef botoo het volgende:
Nu pas :? :P

of mocht * botoo het niet eerder begrijpen van zijn m****eres? :X :X
Of rek ik het begrip "onder het plak zitten" nu weer te ver op :? :P >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Whaaaaaaahahahahahahahaha!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dat is best snel: binnen een paar dagen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
Hm, nu jullie er weer over beginnen...... Ik snap hem nog niet helemaal. In beide plaatjes zit een pijl. Maar of dat er iets mee te maken heeft..... :?

Oh! wacht!
* Netman768 denkt datie em heeft! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op dinsdag 29 januari 2002 17:19 schreef Netman867 het volgende:
Hm, nu jullie er weer over beginnen...... Ik snap hem nog niet helemaal. In beide plaatjes zit een pijl. Maar of dat er iets mee te maken heeft..... :?

Oh! wacht!
* KeX denkt datie em heeft! :)
Ja, zie je wel, /me bedoelt dat * botoo pijlsnel thuis moet komen en niet in Utrecht moet blijven plakken. ;)

We zitten thuis toch niet onder de prittstift, hè?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou zeg, ik moet een uitnodiging van deze meeting hebben om vrij te vragen van het werk,
ze gingen ineens balanzen :)

tnx Jaymz voor zijn infodraadje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
Op zaterdag 02 februari 2002 12:07 schreef Hawks het volgende:
nou zeg, ik moet een uitnodiging van deze meeting hebben om vrij te vragen van het werk,
ze gingen ineens balanzen :)

tnx Jaymz voor zijn infodraadje :)
Zal je straks zien dat ze er een persoonlijke aantekening (een naam of telefoonnummer) er onder willen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach ja, iemand al zin om een digitale handtekening te zetten >:)

is het trouwens de bedoeling dat nu iedereen zijn eigen pijltjes mee neemt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Op zaterdag 02 februari 2002 14:04 schreef Hawks het volgende:
ach ja, iemand al zin om een digitale handtekening te zetten >:)

is het trouwens de bedoeling dat nu iedereen zijn eigen pijltjes mee neemt??
Ik mag hopen van niet, eigenlijk, want mijn pijltjes hebben plastic puntjes... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
Op zaterdag 02 februari 2002 15:50 schreef Thor-korenwolf het volgende:

[..]

Ik mag hopen van niet, eigenlijk, want mijn pijltjes hebben plastic puntjes... :)
De mijne hebben niet eens puntjes, ze zijn bot aan de voorkant en je moet er mee op een bord gooien in de hoop dat de pijl tussen de plasticen stokjes blijft steken. :P

Zou niet eens weten waar die is trouwens...... Lang, _lang_ geleden..... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Niet online
Als er niks raars meer gebeurd kan ik en kan ik 3 personen mee nemen (of 4 mooie vrouwen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Op donderdag 07 februari 2002 13:29 schreef spook het volgende:
Als er niks raars meer gebeurd kan ik en kan ik 3 personen mee nemen (of 4 mooie vrouwen :P)
dito :D

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 07 februari 2002 13:37 schreef Renegade het volgende:

[..]

dito :D
Damn, dan val ik af dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
Op donderdag 07 februari 2002 15:52 schreef TgF het volgende:

[..]

Ben jij geen persoon dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade

[..]

Euh? :?

Kan zijn dat ik teveel Duits om me heen hoor de laatste tijd, maar deze gaat me net ff te snel?

Ik snap het nie :P

edit:

Ik merk trouwens dat ik hier wel _veel_ op GoT zit, en al die collega's zich er maar over verbazen over dat vreemde nederlandse gebrabbel >:)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
Afbeeldingslocatie: http://www.motorsoft.net/images/newsflash.gif

* mr_a van het delftse front!

jeetje wat heb ik een tijd hier niet gepost, wel een hele week ofzow :P

Misschien ga ik morgen namelijk een auto kopen ('t wordt dan een echt mooie bordeauxrode Fiat Tempra), als die het dan na de vakantie nog doet dan ben ik in ieder geval blij. Of ik dan met de auto kom dat weet ik nog niet, maar in het geval dat dan kan eenieder die wil (* Jaymz :?) meerijden...

Het wordt voor * mr_a dan wel ff wennen, het concept van een kroeg in zonder alcohol te mogen nuttigen...
Voor de mensen die de auto laten staan: is dat niet drinken erg ondraaglijk? ;)

kroeg in zonder alcohol heb ik eigenlijk nooit geprobeerd...

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

kroeg in zonder alcohol heb ik eigenlijk nooit geprobeerd...
Uberhaupt de kroeg in heb ik nog nooit geprobeerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Niet online

[..]

Ik weet niet hoeveel partners er mee gaan maar jou naam staat wel op mijn route....
Ik moet wel zeggen dat ik momenteel maar een polo'tje heb en dat 4 pers wel het maxium is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Op vrijdag 08 februari 2002 01:30 schreef mr_a het volgende:
't wordt dan een echt mooie bordeauxrode Fiat Tempra
Ik zou het niet doen Jaymz....

Maar het valt wel mee hoor.

* Rennie moet eigenlijk altijd nog rijden als ie de kroeg uitkomt. En zelfs zonder een druppel alcohol kom ik eigenlijk altijd wel rollend de kroeg uit. Rara hoe kan dit? :+ ;)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op vrijdag 08 februari 2002 09:16 schreef Renegade het volgende:

[...]

* Rennie moet eigenlijk altijd nog rijden als ie de kroeg uitkomt. En zelfs zonder een druppel alcohol kom ik eigenlijk altijd wel rollend de kroeg uit. Rara hoe kan dit? :+ ;)
:D

* KeX neemt een slok uit * Rennie's glaasje ontnuchterende relativeringsvermogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
Yes! Ik heb 'm!

Afbeeldingslocatie: http://www.carsfromitaly.com/fiat/tempasw1xx.jpg

Dat issum dan! :)
Alleen zijn de rails op het dak bij mij niet wit maar gewoon zwart. Het plaatje is niet onwijs scherp dus het fijnzinnige italiaanse design komt niet zo naar voren, maar ik vind hem echt onwijs mooi...

En met perfect interieur, getint glas, lichtmetalen velgen, leren bekleding op het stuur&pook, is het gewoon een charm! O+ :)
Op vrijdag 08 februari 2002 09:16 schreef Renegade het volgende:

[..]

Ik zou het niet doen Jaymz....

Hey, geen commentaar op mijn auto ja!!! :( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op zaterdag 09 februari 2002 11:31 deelde mr_a zijn enthousiasme over de aanschaf van zijn nije voiture met ons:
Yes! Ik heb 'm!
...
* KeX doet een welgemeend jubeldansje in zijn pjoeterhokje voor * mr_a en zijn zojuist aangeschafte italiaanse hengst op wielen.

Leve de mannelijkheid! denkt * KeX terwijl hij vol afschuw naar zijn eigen boodschappenwagentje kijkt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
Op zaterdag 09 februari 2002 12:52 schreef KexDaFlex het volgende:

[..]

* KeX doet een welgemeend jubeldansje in zijn pjoeterhokje voor * mr_a en zijn zojuist aangeschafte italiaanse hengst op wielen.

Leve de mannelijkheid! denkt * KeX terwijl hij vol afschuw naar zijn eigen boodschappenwagentje kijkt. ;)
Dank u!
t is een onwijs fijne machine... Als eerste auto is hij misschien wat te groot/luxe maar hey, ik ben blij! Alleen hij heeft wel meteen een grote beurt nodig, dus echt goedkoop zal het allemaal niet zijn ... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Op zaterdag 09 februari 2002 11:31 schreef mr_a het volgende:
Yes! Ik heb 'm!

Afbeeldingslocatie: http://www.carsfromitaly.com/fiat/tempasw1xx.jpg
tsssss, is dat alles :? :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

[Serieus]

<font color=blue>Ik zou graag in het bezit komen van een lijst met mensen die de 23e op zeker om 16:00 op Utrecht CS bij het trefpunt staan. Of voor de mensen die later komen, hoe laat ze komen (en waar ze ons willen/zullen treffen)

Hiertoe heb je twee Opties:

<li>Dit topic
<li><a href="mailto:jaymz@tweakers.net?subject=TMF-Meeting">Email naar mij</a></font>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Nr. 01 die zeker komt meldt zich :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Zo zeker als zeker zeker is (oftewel ik doe mijn uiterste best, maar externe factoren heeft niemand onder controle), ben ik om 16:00 op het CS

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

* KeX gaat er met aan zekerheid grenzende aannemenlijkheid vanuit dat hij er is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Jaymz is er ook om 16:00 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me is present! Om 16.00u op het CS

GiLeX: moet ik jou even oppikken ? Mij oppikken mag ook, maakt mij niet uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
Is '80% zeker' hetzelfde als 'op zeker'? :? Afgerond wel! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Behalve als Pasen en Pinksteren op één dag vallen, ben ik ook van de partij :P

(Is dat nou ff jammer >:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Niet online
Ik ben er ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me weet het nog steeds niet zeker :( maar als ie er is, dan is dat om 16:00 op CS :)

eigenlijk durf ik niet, maar dat kan ik moeilijk hier zeggen, want dan ben ik een watje

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
Tenzij ik NU van de berg af flikker en de komende 3 maanden in het ziekenhuis zit, ben ik er. :)

Als ik alleen een been breek kom ik Rennie na-apen
En die *"&//&%ç&%ç*" indeling klopt nog steeds niet, uitroepteken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

Ik ben er uiteraard ook, ik hoop van Jaymz en hier info te krijgen cq precieze aantallen voor de Bachant. Vanmiddag had ik een klusje in de binnenstad en was om 14.45 alweer klaar, zo'n 100 meter van Mike vandaan en d8 bij mezelf kga ff polse en een pintje Guinness happen :9 (jaja om kwart voor 3 en hij was lekker!). Lekker rustig dus ik leg uit wat onze plannen zijn en vond het leuk geen probleem. Verteld over het darten en dat was zaterdags om een uur of 8 geen probleem (geen competitie en/of toernooi). Het zou kunnen dat er bezoekers aant pijlen zijn maar alles kon volgens Jerry in overleg geregeld worden. Het volgende heb ik ook gevraagd, ik weet alleen niet of het handig is de mogelijkheid bestaat om 1 grote rekening te openen voor die avond (of meerdere dat moet jezelf weten) but that's all up to U.
At your Service! (ps: ik ben geen Pim-stemmer kvind um wel leven in de brouweerij brengen)
<hinnik mode>kan iemand een icoontje maken met een handje naar het koppetje voor een "at your service" emoticon?</hinnik mode>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Op maandag 11 februari 2002 probeerde TgF zich ergens onderuit te draaien:
/me weet het nog steeds niet zeker :( maar als ie er is, dan is dat om 16:00 op CS :)
* botoo weet het wel zeker:
Als TgF niet uit zichzelf komt dan loopt hij een verhoogd risico dat de meeting verplaatst word naar TgF@home.
Dat maakt de beslissing vast wel wat makkelijker, en is tevens een goede reden voor moeders thuis })

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
@ Spice:
'The letters are Hex, of an ancient mode, but the language is that of Microsoft, which I dare not utter here. But in common English this is what it says:One OS to rule them all, One OS to find them, One OS to bring them all & in the darkness bind them'
Goed gevonden, gaaf!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 11 februari 2002 10:21 gaf TgF het eindelijk toe: ik ben een watje
Wisten we wel al hoor >:) ;)

En natuurlijk kom je wel, of moeten we je persoonlijk er naartoe scheuren? 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

speciaal voor mr. A, de complete tekst
Recently one of my friends, a computer wizard, paid me a visit. As we
were talking I mentioned that I had recently installed Windows XP on my PC. I
told him how happy I was with this operating system and showed him the
Windows XP CD. To my surprise he threw it into my microwave oven and
turned it on.
Instantly I got very upset, because the CD had become precious to me,
but he said: 'Do not worry, it is unharmed.'

After a few minutes he took the CD out, gave it to me and said: 'Take a
close look at it.'

To my surprise the CD was quite cold to hold and it seemed to be heavier
than before. At first I could not see anything, but on the inner edge of
the central hole I saw an inscription, an inscription finer than
anything I had ever seen before. The inscription shone piercingly bright, and
yet
remote, as if out of a great depth:

12413AEB2ED4FA5E6F7D78E78BEDE820945092OF923A40EElOE5IOCC98D444AA08E324

'I cannot understand the fiery letters,' I said in a timid voice.

'No but I can,' he said. 'The letters are Hex, of an ancient mode, but
the language is that of Microsoft, which I dare not utter here. But in
common English this is what it says:

One OS to rule them all,
One OS to find them,
One OS to bring them all
and in the darkness bind them.

It is only two lines from a verse long known in System lore:

"Three OS's from corporate kings in their towers of glass,
Seven from valley lords where orchards used to grow,
Nine from dotcoms doomed to die,
One from the Dark Lord Gates on his dark throne
In the Land of Redmond where the Shadows lie.
One OS to rule them all, one OS to find them,
One OS to bring them all and in the darkness bind them,
In the Land of Redmond where the Shadows lie."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
Blijft cool :)

Prettige regen en stormachtige werk/studieweek nog voor iedereen....

* mr_a gaat nu een weekje naar Frankrijk (Toulouse)!! >:) :) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
mr_a ook al naar Frankrijk :{
wat zit daar toch in Frankrijk?
behalve franzosen, en daar ga je voor je lol toch niet tussen zitten?

* botoo Het enige wat botoo in Frankrijk doet is er doorheen rijden en tanken
en het enige +2 inzichtvolle franse woord is ajuus

maar goed, ieder z'n meug zullen we maar denken...
veel plezier
:)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 12 februari 2002 00:29 ging botoo vage dreigementen uiten:

[..]

* botoo weet het wel zeker:
Als TgF niet uit zichzelf komt dan loopt hij een verhoogd risico dat de meeting verplaatst word naar TgF@home.
Dat maakt de beslissing vast wel wat makkelijker, en is tevens een goede reden voor moeders thuis })
Goh, waarom bibberen mijn vingers nu ineens en ga ik spontaan zitten zweten?

Idereen is welkom...

alleen niet @home

Buiten dat, ik heb mijn aansluiting bij myweb in plaats van @home sorry, kan ik ook niets aan doen en ik wilde mijn internetverbinding wel graag helemaal gratis houden, de lijn werd al betaald, vandaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miss_bleu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-02 14:43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 15 februari 2002 14:39 schreef miss_bleu het volgende:
mmm zelfde dag en plaats als de fok/tweakersmeeting..

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/354539

http://forum.fok.nl/showtopic.php/99308/1/25
Ik zie het probleem niet echt :?

Tot nu toe staat daar niemand op de lijst die op de TMF meeting zou komen...

Wel een beetje toevallig trouwens, ook op 23 feb. en ook in Utrecht :D

Maar goed, leuk toch? Komen we elkaar misschien nog tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miss_bleu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-02 14:43
Op vrijdag 15 februari 2002 14:46 schreef Mecallie het volgende:

[..]

Ik zie het probleem niet echt :?

Tot nu toe staat daar niemand op de lijst die op de TMF meeting zou komen...

Wel een beetje toevallig trouwens, ook op 23 feb. en ook in Utrecht :D

Maar goed, leuk toch? Komen we elkaar misschien nog tegen :)
ik zeg ook helemaal niet dat het een probleem is.. het is gewoon heel toevallig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
miss_blue!!!! :* :* :*

oei, nu weten ze teveel :+

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Volgens mij wassut gisteren 14 Februari :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Op vrijdag 15 februari 2002 17:16 schreef Jaymz het volgende:
Volgens mij wassut gisteren 14 Februari :+
:? :? :?

edit:

Weet het al.... * Zucht * |:(

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op vrijdag 15 februari 2002 17:22 schreef Renegade het volgende:

[..]

:? :? :?

edit:

Weet het al.... * Zucht * |:(
Whehe, precies daarom hebbik het beesie niet bij z'n naampie genoemd >:)

*Plof, in de kuil *D
Pagina: 1 2 3 4 Laatste