Lock On: Modern Air Combat Official Site is up!

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.178 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:49
Zo van middag even een Radeon 9600 pro gehaald en nu maar even kijken hoe het loopt :)

veel beter .

hier shot van MIJN afslachting :(

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/Lock_On__01.jpg

AHA mig gaat dus niet wordt ik helemaal snel afgemaakt .. dan maar die A10 :)

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/Lock_On__02.jpg

Hier mee hou ik het langer uit maar toch veel te snel neer gehaald .

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/Lock_On__03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/Lock_On__04.jpg

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10 20:26
De plaatje hierboven komen mij erg bekend voor :)
Ze werden net op mijn TFT-tje precies hetzelfde geprojecteerd :)

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^ Hey kewl, blijven de wrakken gewoon branden als ze gecrashed zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Blackhole: Op welke settings draai je nu?

@ ICBM: Naar je eigen afgefikte kist kijken is toch anders dan die van eentje die je zelf net hebt neergehaald :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeKurr
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-06 14:06

JoeKurr

Past niet in een MiG-21

Onder het motto: If you can't beat them, join them:

Afbeeldingslocatie: http://lldt.cjb.net/lockon_screenshots/ScreenShot_048.jpg
Afbeeldingslocatie: http://lldt.cjb.net/lockon_screenshots/ScreenShot_050.jpg
Afbeeldingslocatie: http://lldt.cjb.net/lockon_screenshots/ScreenShot_053.jpg

Dutch Flanker Display Team
You can't be lost if you don't care where you are

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Wat een broederlijke formatie... uitermate uitnodigend om off-bore alsnog een R-73 in de staart van die Mirage te rammen. >:)

[ Voor 16% gewijzigd door DroogKloot op 03-10-2003 02:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 02 October 2003 @ 23:02:
@ Blackhole: Op welke settings draai je nu?

@ ICBM: Naar je eigen afgefikte kist kijken is toch anders dan die van eentje die je zelf net hebt neergehaald :D
Ik dacht op 1024 want ik heb niets aan de instellingen veranderd maar hij loop gelijk al een heel stuk beter dus ik vind het best .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het ziet er wel zeer flex uit dan voor 1024. Is dat met FSAA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 03 October 2003 @ 09:32:
het ziet er wel zeer flex uit dan voor 1024. Is dat met FSAA?
dat antwoord moet ik je verschuldig blijven want dat zou ik niet weten .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeikstraal
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-07 15:28
Ik keek zonet weer even op het lo-mac forum en daar hebben ze het er over dat de doppler notch niet zo overdreven in de uiteindelijke versie zit. Dit lijkt mij redelijk, want het is nu onmogelijk om een bvr kill te maken. Je kunt alleen je tegenstander "on the defensive" houden met je raketten om het van dichtbij makkelijker te hebben.

Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, ik ben een leek op dat gebied. Zou je dat even uit kunnen leggenn? Doppler effect zegt me wel wat. Maar doppler notch? En wat heeft dat verder met BeyondVisualRange te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
  • Laatst online: 14-06 16:12
die neergestorte wrakken zijn wel een beetje lame IMHO, Gisteren was door die shilka mijn hele tail-section van mijn A-10 afgeschoten. Dus mijn kist fladdert als ene hopeloos boomblaadje naar beneden en als ik na de crash op de grond lig, zie ik in het wrak mijn tail section liggen 8)7 Ik had gehoopt dat ze wat dat betreft wel iets geleerd zouden hebben van Il2, maar helaas...

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeikstraal
Verwijderd schreef op 03 oktober 2003 @ 10:48:
ok, ik ben een leek op dat gebied. Zou je dat even uit kunnen leggenn? Doppler effect zegt me wel wat. Maar doppler notch? En wat heeft dat verder met BeyondVisualRange te maken?
Een moderne vliegtuigradar doet niks met alle teruggekaatste straling, die de zelfde golflengte nog heeft. Zo kan het een bewegend vliegtuig ten opzichte van een stilstaande achtergrond onderscheiden. Dat bewegende vliegtuig zal een namelijk een iets andere golflengte terugkaatsen door het doppler effect. (vergelijkbaar met het geluid van een langsrazende trein wat je hoort als je naast het spoor staat)

De truuc is nu dat een gelockte piloot haaks op jouw vliegrichting gaat vliegen. Hierdoor nader je vanuit jouw vliegtuig gezien de tegenstander met de zelfde snelheid als de achtergrond. De golflengte van het signaal veranderd dus niet en je radar filtert de echo van je tegenstander er uit.
Hierdoor wordt je lock gebroken en zal een afgeschoten raket als ie nog niet "active" is zichzelf opblazen doordat het doel niet meer belicht is.
Deze tactiek is ook wel bekend als doppler notch

[ Voor 5% gewijzigd door zeikstraal op 03-10-2003 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aha... En maakt het uit of je haaks van je tegenstander afvliegt of er op af? (er van uit gaande dat men jou gelockt heeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeikstraal
Verwijderd schreef op 03 October 2003 @ 12:24:
aha... En maakt het uit of je haaks van je tegenstander afvliegt of er op af? (er van uit gaande dat men jou gelockt heeft)
Ja, je moet dus haaks op zijn vliegrichting vliegen. Maakt niet uit welke kant op. In het echt zou een tailside ook moeten werken, omdat je dan totaal geen voorwaardse snelheid hebt, maar het is me nog niet gelukt zo een lock te breken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tailslide is met alleen rudder of meer in de trend van de Pikachu Kobra? Of hoe moet ik me dat voorstellen? Misschien moet je in dat geval de missile effectiveness wat achteruit zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
Verwijderd schreef op 03 oktober 2003 @ 13:13:
tailslide is met alleen rudder of meer in de trend van de Pikachu Kobra? Of hoe moet ik me dat voorstellen? Misschien moet je in dat geval de missile effectiveness wat achteruit zetten?
Pikachu cobra :D

Maar een tail slide is een agressive vertical move waarbij de kist snelheid maximaal omzet in hoogte, Dus 90 graden pitc, alle snelheid eruit trekken tot 0, en dan in dezelfde stand als de klim stand, de gehele kist laten zakken met de tail eerst. Niet alle kisten kunnen het want er komen grote belastingen op de kist...

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aha, in de acrobatiek begint men zo een hammerhead, heb ik ooit eens begrepen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
hier een shot van Joe-kurr die met ene tail slide bezig is. De neus van de kist is al wel gezakt zat de kist nu horizontal in de lucht hangt...

Afbeeldingslocatie: http://www.dutch-flankers.nl/screenshots/bigimg.php?image=flanker%2FTailslide

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de neus blijft nu toch zakken? Je zit toch min of meer in een stall nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
ja de neus blijft zakken, maar bij het omslagpunt gaat de tail eerst...

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dus dit houdt je in principe niet lang vol... Bij mij wil het nog niet altijd lukken om de neus recht te houden. Bij het snelheid afnemen dan. Ik heb namelijk de rudder van mijn joystick afgehaald. Zat zwaar in de weg eigenlijk. De rudder doet het niet helemaal zoals ie het moet doen. Tja dan moet je het met je keyboard doen he :) Ja of roerpedalen, maar daar ga ik niet aan beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook wanneer je die editted missies erinzet en met de AM-65 (maverick iig) een beeld krijgt op je schermpje, dat die helemaal rood is met onderin beetje zwart. Je ziet dus helemaal niet duidelijk een beeld..

Trouwens zou het ook zo'n doppler notch niet werken als je ineens een (tegenstander zit achter je) zeer scherpe bocht naar links/rechts maakt. Dan kom je ook haaks op de vliegrichting van de tegenstander.

Ook vind ik raar dat ik met de A-10 minder snel maximum AoA of minimum hebt. Waar komt dit door bij de Mig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Verwijderd schreef op 03 October 2003 @ 16:38:
Hebben jullie ook wanneer je die editted missies erinzet en met de AM-65 (maverick iig) een beeld krijgt op je schermpje, dat die helemaal rood is met onderin beetje zwart. Je ziet dus helemaal niet duidelijk een beeld..
Zal wel door buggy code komen. de mav zat er expres niet in omdat ie buggy was
Trouwens zou het ook zo'n doppler notch niet werken als je ineens een (tegenstander zit achter je) zeer scherpe bocht naar links/rechts maakt. Dan kom je ook haaks op de vliegrichting van de tegenstander.
het gaat dus om het beamen.je moet vanuit het perspectief van de gene die jou locked niet al te veel bewegen in relatie met de grond.
Ook vind ik raar dat ik met de A-10 minder snel maximum AoA of minimum hebt. Waar komt dit door bij de Mig?
De vorm van de vleugel. die heeft invloed op hoe de lucht erlangs stroomt en hoe de lift gegenereerd wordt. Als de hoek van de vleugel meer naar achter gedraaid is wordt dan veranderd de AoA sneller en de geleverde lift ook.

NASA site over vleugels
nog meer links

[ Voor 22% gewijzigd door ocf81 op 03-10-2003 17:11 ]

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de mig vlieg je ook al gauw hoger. En daar is de lucht ook ieler, dus heb je eerder kans op stalls en dat soort dingen... Ik kan de maverick goed afvuren en zo, maar ik zie verder nix in mijn schermpje. Wel een marker op mn HUD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soms heb ik ook dat mijn joystick buttons niet werken, na een tijdje rammen erop wil er nog wel eens wat gebeuren. Meer mensen met die probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:25
Kraakt het geluid bij de demo bij jullie ook een beetje? en dan vooral bij external views?
Ik gebruik nog de onboard geluidschip van m'n Abit NF7-S, misschie moet ik m'n soundblaster live 5.1 player er maar weer in gooien... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^ met een SBlive word het alleen maar slechter. Dat onboard geluid slurpt veel minder CPU (helemaal op de NF7-S) dan een SB Live 5.1 player.

Kan ook wel kloppen als ik je specs bekijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-08 17:20
heb een SB-live en heb geen gekraak (op oude A7V KT133)
heb wel EAX uitstaan (helpt misschien wel)
maar kraken doet ie nooit :)

demo ging goed, wel een beetje zwaar op full detail (voor een GF4ti4200) ziet er wel nog leuk uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een grafisch bugje, waardoor mijn skins er rare bewegende textures aan de bovekant van de AC's krijgen als de "real time shadows" instelling op z'n hoogst worden gezet.
Afbeeldingslocatie: http://picserver.proserve.nl/getpicture.php?id=367557&check=132b9a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je FSAA aanstaan? Of misschien een videokaart die gewoon niet ondersteund gaat worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeKurr

JoeKurr

Past niet in een MiG-21

Heb ik hier ook.
FSAA maakt hierbij niet uit.
Ik heb een GF4 Ti-4400 met 128MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@JoeKurr: Heb je dat ook bij de build10 testversie of is dat daarin reeds opgelost??
@Raffel: Ik denk dat een "FX5900 Ultra 256" wel ondersteund zal worden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeKurr

JoeKurr

Past niet in een MiG-21

Build 10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laatste drivers geinstalleerd? Bij mij werkt ie uitstekend! Maar ik heb dan ook een Ati :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 oktober 2003 @ 20:26:
laatste drivers geinstalleerd? Bij mij werkt ie uitstekend! Maar ik heb dan ook een Ati :)
Zo beetje negatief doen over nvidia heh :(

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 05 oktober 2003 @ 21:06:
[...]

Zo beetje negatief doen over nvidia heh :(

;)
Gaan we flames uit lokken :( ik geloof dat het niet mag hier .

Maar ach ATI :)

zelf net een 9600pro gekocht .

Maar is er al een release date bekent ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeKurr

JoeKurr

Past niet in een MiG-21

Winter 2003, dus zal wel rond kerst zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houston3
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10 18:45

Houston3

ole

bah, het lukt nu eindelijk om fatsoenlijk te locken alleen het vreemde is dat die mig geen raket schiet (als ik op schietknop druk dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat heb ik idd ook wel eens. Ik gebruik nu de spatie ipv mijn trigger op de joystick. Op zich niet echt handig dus... Ik lees overal eind november/begin december. Check voor de zekerheid even www.gamershell.com - Die zijn meestal redelijk secuur wat releasedata betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeKurr

JoeKurr

Past niet in een MiG-21

Beste is om gewoon www.lo-mac.com te checken.
Volgens andere sites (waaronder gamershell) was lockon allang uit...

Raketten kun je alleen afvuren als je binnen bereik bent. (kun je links op je HUD zien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

men past de data daar wel aan hoor :) Meestal vind je de release dates niet op de eigen site. Vandaar dat ik het liefst op gamershell.com kijk. Maar goed het zal nog wel even duren.

Wat denken jullie trouwens over Jetfighter 5? Die komende vrijdag in de VS gereleased gaat worden? Ik heb er nog geen topic over gezien... JSF, F-16 en F-22 zijn te vliegen. Je kunt er alleen geen pikachu kobra mee doen :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeikstraal
Verwijderd schreef op 06 October 2003 @ 15:17:
Wat denken jullie trouwens over Jetfighter 5? Die komende vrijdag in de VS gereleased gaat worden? Ik heb er nog geen topic over gezien... JSF, F-16 en F-22 zijn te vliegen. Je kunt er alleen geen pikachu kobra mee doen :D :D
Ach, misschien best een leuk spel, maar ik hou meer van een redelijk realistische sim ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nooit één van de 4 vorige delen gespeeld, dus zou het niet weten... Is het een arcade flightsim dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeikstraal
There were no take-offs or landings required. Once a scenario was picked, the action was loaded and players were in the cockpit of these deadly aerial fighters, screaming along, looking for a fight.
This game has challenge, but that challenge lays in the combat and the enemies encountered in the skies, not in trying to learn how to fly the plane.
Lijkt me dus wel.
DIt vond ik trouwens hier:
http://www.gamezone.com/gzreviews/p21885.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeKurr

JoeKurr

Past niet in een MiG-21

Op het Lockon forum is iemand die een papieren manual aan het maken is.

Hier staan foto's van het 'proto-type' dat afgelopen zondag in Birmingham aan Matt Wagner is overhandigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja is niet mis :) Hebbe hebbe hebbe!

@ Zeikstraal: Ach toch leuk als zoethoudertje naast de demo van Lo-mac tot December :)

Kan iemand van jullie mij trouwens uitleggen hoe ik fool-proof achter die Mirage kan komen? Mijn IAS is zo rond de 630 km/h aangezien dat ongeveer de best turn-rate/radius snelheid blijkt te zijn. Maar ik blijf toch met die max AOA zitten, waardoor ik nog bochtjes van nix kan maken. Aangezien je daar dus onder wil blijven met je stick. 8)7 Zitten jullie ook constant met de airbrake en flaps te spelen?

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2003 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeikstraal
Verwijderd schreef op 07 October 2003 @ 09:37:
Kan iemand van jullie mij trouwens uitleggen hoe ik fool-proof achter die Mirage kan komen? Mijn IAS is zo rond de 630 km/h aangezien dat ongeveer de best turn-rate/radius snelheid blijkt te zijn. Maar ik blijf toch met die max AOA zitten, waardoor ik nog bochtjes van nix kan maken. Aangezien je daar dus onder wil blijven met je stick. 8)7 Zitten jullie ook constant met de airbrake en flaps te spelen?
Ik ben bang van niet, al is je uitgangspunt goed. Ik zelf ga meestal iets langzamer, als ik hem dan kan dwingen ook langzamer te gaan. Maar ik weet eerlijk gezegd net of dat zo slim is.
Het komt er op neer dat je op de juiste momenten hoogte voor snelheid (of turn rate) moet ruilen en andersom. Het gevecht naar een paar meter boven het water verplaatsen wil ook wel helpen.
Ik begin meestal pas met flaps te klooien als ik het min of meer verknald heb en hij achter me aan zit. Je kunt dan een scissors forceren (is vast wel wat over te vinden op het net)

Het beste zou zijn om flanker 2.51 te installeren en een paar tracks te downloaden.

[ Voor 4% gewijzigd door zeikstraal op 07-10-2003 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja had ik flanker nog maar :S Op de een of andere manier moet lo-mac mij gewoon hebben denk ik. Als ik met een bepaalde turnrate draai en hij begint niet te zeuren over max AOA, gaat ie daar alsnog over zeuren als ik die tornado bijna in mijn hud heb. Vervolgens schiet hij een R73 af en kan ik de eendjes weer brood gaan geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeKurr

JoeKurr

Past niet in een MiG-21

Op de Ironhand website staan training tracks voor Flanker 2.51

http://www.flankertraining.com/ironhand/Recent_Tracks.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeikstraal
Verwijderd schreef op 07 October 2003 @ 14:03:
ja had ik flanker nog maar :S Op de een of andere manier moet lo-mac mij gewoon hebben denk ik. Als ik met een bepaalde turnrate draai en hij begint niet te zeuren over max AOA, gaat ie daar alsnog over zeuren als ik die tornado bijna in mijn hud heb. Vervolgens schiet hij een R73 af en kan ik de eendjes weer brood gaan geven...
In zo'n geval kun je natuurlijk de neus naar beneden houden om wat extra te draaien en 'm te tracteren op een r73 dmv een schlem shot. Is dat niet mogelijk, dan stuur je wat achter hem (lagging persuit) en trek je weer wat meer zodra je wat snelheid hebt. Dit geldt trouwens voor als je min of meer achter 'm aan zit. Als hij je tegemoet komt raak je 'm toch bijna nooit en kun je beter zorgen dat je zo goed mogelijk uit de merge komt.

Die tegenstander is trouwens een mirage en hij schiet volgens mij z'n mica.

Oh ja: Zet continu flares en chaff aan met shift q. Als je nu even aan de stick trekt als hij een raket schiet, mist ie bijna altijd.

[ Voor 21% gewijzigd door zeikstraal op 07-10-2003 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uuuh, bij mij mist ie niet standaard als ik chaffs en flares los. Daar is evengoed het goede manouevreerwerk voor nodig. En dat gaat vrij moeilijk als hij net op je af komt en je dan in een spin of stall zit. :s Ja is idd een Mirage, was in de war omdat ik net over Tornado's had gelezen... Mica is? Een asraam?

De vraag is, zijn er niet gewoon trucjes om je AOA te verhogen behalve met je flaps? Want in principe is het niet zo'n probleem om de Mirage af te schudden...

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2003 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeikstraal
Verwijderd schreef op 07 oktober 2003 @ 15:22:
uuuh, bij mij mist ie niet standaard als ik chaffs en flares los. Daar is evengoed het goede manouevreerwerk voor nodig. En dat gaat vrij moeilijk als hij net op je af komt en je dan in een spin of stall zit. :s Ja is idd een Mirage, was in de war omdat ik net over Tornado's had gelezen... Mica is? Een asraam?

De vraag is, zijn er niet gewoon trucjes om je AOA te verhogen behalve met je flaps? Want in principe is het niet zo'n probleem om de Mirage af te schudden...
De mica is zijn ir raket.
En de truuc is dat je als regel de AOA zo laag mogelijk houdt. Hoe precies? Daar zul je toch informatie voor moeten inwinnen bij betere piloten. Ik heb zelf veel geleerd van "the merge" op de site van ironhand. Maar ja, dan zul je dus wel aan flanker moeten komen... Het is in ieder geval heel belangrijk om geduldig te zijn en niet teveel aan de stick te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat heb ik inmiddels wel geleerd ja. Flanker 1, 2.0 en 2.5 zijn online in ieder geval nergens meer te vinden zag ik al :( Maar die bestanden gaan strax natuurlijk ook wel werken met Lo-mac :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeikstraal
Verwijderd schreef op 07 oktober 2003 @ 15:56:
dat heb ik inmiddels wel geleerd ja. Flanker 1, 2.0 en 2.5 zijn online in ieder geval nergens meer te vinden zag ik al :( Maar die bestanden gaan strax natuurlijk ook wel werken met Lo-mac :)
Dat denk ik niet, maar ze gaan vast wel nieuwe maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja was eigenlijk bedoeld met een cynisch ondertoontje, maar dat zie je er idd niet aan af. Misschien dat het op de één of andere manier te converteren is, of backwards compatible wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeKurr

JoeKurr

Past niet in een MiG-21

Denk het niet, dat ging al niet met missies en tracks van Flanker 2.0 naar 2.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht ik post even wat schermschoten van mods. Zoals je ziet een andere skin voor de A-10 _/-\o_ , een gevecht tussen 4 MiG-29's, 4 A-10's en 4 M2000's en een sfeerschotje van de zonsondergang :O

Afbeeldingslocatie: http://www.vanthuijl.demon.nl/lockon01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.vanthuijl.demon.nl/lockon02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.vanthuijl.demon.nl/lockon03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.vanthuijl.demon.nl/lockon04.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.vanthuijl.demon.nl/lockon05.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.vanthuijl.demon.nl/lockon06.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
kijk daar houden we van :)

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Als ik de demo probeer te draaien krijg ik steeds een error dat ik mijn internet connectie moet controleren (is prima) alle programma's moet sluiten (heb ik gedaan) en m'n temporary folder moet controleren (Gedaan)

wat is hier aan de hand?

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeikstraal
Verwijderd schreef op 07 oktober 2003 @ 20:55:
Ik dacht ik post even wat schermschoten van mods. Zoals je ziet een andere skin voor de A-10 _/-\o_ , een gevecht tussen 4 MiG-29's, 4 A-10's en 4 M2000's en een sfeerschotje van de zonsondergang :O
Dat ziet er toch net even beter uit dan met mijn geforce 2mx

Afbeeldingslocatie: http://egon.kicks-ass.org/images/lomac/kobra.jpg

Afbeeldingslocatie: http://egon.kicks-ass.org/images/lomac/mig29parked.jpg

Afbeeldingslocatie: http://egon.kicks-ass.org/images/lomac/Mirageburn.jpg
Een trofe kan niet ontbreken

Afbeeldingslocatie: http://egon.kicks-ass.org/images/lomac/schroot.jpg

Afbeeldingslocatie: http://egon.kicks-ass.org/images/lomac/schuiver.jpg
Ik mis hier trouwens de vonken uit flanker 2.51. Heeft misschien ook met m'n instellingen te maken

Afbeeldingslocatie: http://egon.kicks-ass.org/images/lomac/slideshow.jpg
Dit gebeurt er met m'n framerate als de regen aan staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeKurr

JoeKurr

Past niet in een MiG-21

Nog een paar van mijn kant:

Afbeeldingslocatie: http://lldt.cjb.net/lockon_screenshots/ScreenShot_004.jpg

Afbeeldingslocatie: http://lldt.cjb.net/lockon_screenshots/ScreenShot_003.jpg

Er zijn trouwens nieuwe geluiden voor de MiG-29 en de A-10.

http://www.vvs504.com/files/SOund.zip

Gewoon de .ogg files unzippen naar je SOUNDS/Effects dir.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat hoorde ik ja, maar het verschil met de originele schijnt niet heel groot te zijn.. Volgens de echte A-10 vliegers tenminste...

Over de screenies: De bovenste 2 zijn op 1600x1200 met 8x FSAA en 16x AF, + alles op max. Maar dan haal ik ook zo'n 3 fps. :)

De rest is gemaakt met reso van 1280x1024 (of 960?) met 2x FSAA en 2x AF + alles op max

Dat is hoe ik hem momenteel speel. Maar ik zet de haze op basic en de scenery en textures denk ik op medium... Af en toe (bij veel geweld) blijkt ie toch een beetje achter te blijven qua framerate...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeKurr

JoeKurr

Past niet in een MiG-21

Deze geluiden zijn real-life samples.
Ik vind ze (iig bij de A-10, MiG-29 heb ik nog niet geprobeerd) beter dan de originelen, omdat de overgangen beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
JoeKurr schreef op 08 October 2003 @ 00:36:
Nog een paar van mijn kant:

Afbeeldingslocatie: http://lldt.cjb.net/lockon_screenshots/ScreenShot_003.jpg
wat was je snelheid hier :P

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Nu online
argh! dit is echt frustrerend! ik probeer al zo'n 3 uur die demo aan de praat te krijgen maar niks helpt. Soms krijg ik die foutmelding: -6002, en soms stopt ie na het self-extracten gewoon en doet ie niks meer! Al van alles geprobeerd, op het forum van lo-mac hebben ze maar 1 oplossing en dat is de .exe file naar een andere map verplaatsen maar ook dat helpt niet :?

Heeft iemand hiervoor een oplossing want ik kan al die screens niet meer aanzien zonder dat ik zelf kan spelen :(

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat voor OS gebruik je? Misschien iets te maken met NTFS?

@ JoeKurr: Dan is het idd beter ja, ik vond de overgangen ook niet helemaal flex :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeKurr

JoeKurr

Past niet in een MiG-21

Evilernie: Ik val daar met 260 km/h uit de lucht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Nu online
Verwijderd schreef op 08 oktober 2003 @ 10:14:
wat voor OS gebruik je? Misschien iets te maken met NTFS?

@ JoeKurr: Dan is het idd beter ja, ik vond de overgangen ook niet helemaal flex :)
Ik gebruik Windows XP Pro English

Het gekke is dat ik soms wel zie dat ie de installwizard wil gaan starten maar dan gaat het fout, dan geeft ie die drie foutmeldingen: temp folder checken, internet settings checken, alle programma's sluiten.

Maar soms probeert ie niet eens de installwizard te starten en kapt ie er gewoon mee. Ik meen wel opgemerkt te hebben dat het per keer verschilt als ik het bestand in een andere map zet (wat ze ook al opperden op het lo-mac forum) maar tot nu toe helpt nog niks :'(

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xp er opnieuw opzetten is zeker geen optie? Misschien als je het programma start in windows98 of ME modus. Dat wil bij mij nog wel eens dingen oplossen...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2003 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Bandito
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-05-2024
De demo bugged iig heel erg bij mij. Als ik naar Options ga freezed het hele spel.

i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Nu online
Ja ik heb er inderdaad wel over nagedacht om XP er opnieuw op te zetten. Natuurlijk niet alleen vanwege deze demo, maar het wordt sowieso wel weer eens tijd om XP er opnieuw op te zetten. Zou dan wel een mooie meevaller zijn als de Lock On demo dan ook gaat werken :)

Dit is iig heel erg frustrerend, zoiets heb ik nog nooit gehad :/

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeKurr

JoeKurr

Past niet in een MiG-21

Re-install van Win2k gisteravond heeft bij mij in iedergeval geholpen.
De schaduwen werkten niet goed, en Lockon crashte als ik de motoren wilde starten.
Problemen zijn nu opgelost.
(voor de schaduwen was een nieuwe detonator driver nodig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scratcher
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03-2024

The_Scratcher

Commodore 64 wanker

Heren, is deze sim ook geschikt voor "newbies" of moet je een ervaren flightsimmer van het eerste uur zijn om er mee uit de voeten te kunnen? Als ik dat hier zo bekijk lijkt me dit ook wel gaaf maar ik heb al in géén tijden meer een flightsim gespeeld vandaar de vraag. Indien het ook geschikt is voor de minder ervarenen onder ons heb ik er wel oren naar anders niet.

Intel Core i7-7700K @stock | MSI Z270 Gaming M7 | MSI GTX1080 Gaming X 8G | Corsair DDR4 Vengeance LED 2x8GB 3200 Blue | Samsung 850 Evo 250GB SSD | Crucial MX300 525GB SSD | Corsair RMx Series RM750x | Cooler Master MasterLiquid Pro 280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeKurr

JoeKurr

Past niet in een MiG-21

Je kan een aantal instellingen aanpassen om alles makkelijker te maken (easy landings, invincible, etc), maar je moet gewoon zelf ff kijken of je het wat vindt.
Dat kunnen wij niet voor jou beslissen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speelde al flightsims toen ik nog een kleine broekie had en was, dus dat moet wel lukken. Je hoeft niet eens zo veel te weten. Zolang je maar weet waar je de snelheid en hoogte terug kan vinden. De knopjes leer je over de periode heen wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Nu online
Okee na een reinstall van XP is het wel gelukt, en het ging allemaal vlekkeloos. Alleen werd ik in de demo na 2 minuten al compleet afgeknald dus daar moet ik nog maar eens goed naar kijken :)

De graphics zijn wel super, dat belooft wat voor de uiteindelijke versie!

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjonge jonge volgens mij word ik echt oud. Heb 20 jaar geleden voor het eerst een flightsim gedaan. IL2 en FB vind ik leuk en ik heb me heel lang zitten verheugen op Lomac. Nu heb ik de demo en echt... ik vind het ontzettend vervelend. Die moderne dingen trekken me niet meer. Veel te ingewikkeld gedoe. Allemaal piepjes en geklaag van computers. Raketten zie ik ook niet zitten etc. Veel plezier, jet fans, voor mij hoeft het niet.

Dan te bedenken dat ik 15 jaar geleden gevechtspiloot wou worden. Ik dank mezelf op mijn blote kniejen dat ik daar later geen moeite voor gedaan heb.

En ik had het leuk gevonden om gewoon wat te kunnen plezier vliegen in die Mig ipv meteen raketten achter je aan te krijgen. De demo nodigt niet uit op die manier.

Wordt die WWI sim nog ontwikkeld? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeikstraal
Flanker 2.0 is heel geschikt voor sightseeing/aerobatics (kan JoeKurr je vast meer over vertellen)
Dus ik denk dat lomac dat ook wel zal zijn. Je kunt in ieder geval wel een missie voor de demo downloaden waar je het kan uittesten met de mig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is allemaal een kwestie van je er gewoon wat meer in verdiepen. Alle begin is vervelend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeKurr

JoeKurr

Past niet in een MiG-21

zeikstraal schreef op 19 October 2003 @ 23:00:
Flanker 2.0 is heel geschikt voor sightseeing/aerobatics (kan JoeKurr je vast meer over vertellen)
Dus ik denk dat lomac dat ook wel zal zijn. Je kunt in ieder geval wel een missie voor de demo downloaden waar je het kan uittesten met de mig.
Als je met de A-10 meteen rechtsomkeert maakt, kun je ook vrij rondvliegen.
(alleen raakt natuurlijk wel je tank leeg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet op easy :) En met het mod programma wat verkrijgbaar is via de ubisoft forums, kan je instellen dat je unlimited fuel hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Hoi.

Heb een probleem met dit spel en met IL-2 Sturmovik Forgotten Battles.
Als ik het wil spelen dan duurd het laden extreem lang en zodra ik wil vliegen sluit ie zich zelf af.
Nu heb ik dus een Ati Radeon 9700 pro en in de readme van patch 1.1b staat dat ze dan Ati Catalyst 3.4 adviseren omdat hij in de rest vastloopt, maar ik heb dus 3.4 draaien maar hij loopt nog steeds vast.
Nu heb ik ook al Ati Catalyst 3.6 en 3.7 geprobeert en allemaal hetzelfde probleem, en 3.8 ga ik niet proberen i.v.m het oververhittings probleem.

Iemand een idee wat er aan de hand is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elke keer als ik die Mig missie begin, druk op 's'.. druk op '4' en dan lock ik die Mirage, start me hele computer opnieuw op en zegt ie: Windows is hersteld van een ernstige fout.. Rara hoe kan dit?!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2003 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch3men schreef op 23 October 2003 @ 15:12:
Hoi.

Heb een probleem met dit spel en met IL-2 Sturmovik Forgotten Battles.
Als ik het wil spelen dan duurd het laden extreem lang en zodra ik wil vliegen sluit ie zich zelf af.
Nu heb ik dus een Ati Radeon 9700 pro en in de readme van patch 1.1b staat dat ze dan Ati Catalyst 3.4 adviseren omdat hij in de rest vastloopt, maar ik heb dus 3.4 draaien maar hij loopt nog steeds vast.
Nu heb ik ook al Ati Catalyst 3.6 en 3.7 geprobeert en allemaal hetzelfde probleem, en 3.8 ga ik niet proberen i.v.m het oververhittings probleem.

Ik heb ook een R9700 pro draaien met Catalyst 3.8 en nergens last van, dus het zal wel ergens anders aan liggen denk ik... Dat oververhitten is trouwens alleen leip als je aan het overclocken gaat. Mijn kaart heeft nergens last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch3men schreef op 23 oktober 2003 @ 15:12:Heb een probleem met dit spel en met IL-2 Sturmovik Forgotten Battles.
...
Bij IL2:FB zou je de 1.11 patch kunnen instaleren en kijken of het helpt. Je schijf defragmenteren zou ook wat kunnen helpen.

Wat zijn je specs en heb je de laatste drivers/software? (DirectX/SP's/4in1's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:07

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

stomme vraag misschien, maar hoe krijg je je cockpit open?

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uuh canopy heet dat, dus dan is het geloof ik ctrl+c of gewoon c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Er is een nieuw filmpje uit en 4 nieuwe screenshots.

This week’s video comes courtesy of Mr Mudd and is the first in a 4-part series captured with FRAPS 2.0 and Track-IR 2 exclusively. Here is the background information:
This is the alternate universe littoral.

Ukraine's democratic republic is overthrown by hard-line communist loyal military commanders of Georgia, Russia and Ukrainian insiders.

NATO responds to the crisis with an immediate response by Germany, Ukraine, USA, Britain, etc.

The first show of force after the assassination of Ukraine leadership is the deployment of a Russian Carrier Flotilla. NATO measures this response by deploying German Mig 29's, AWACS, Tornados, as the lead element.

The Communist rebellion forces see this as a an opportunity to utilise this pre-deployment build-up phase for a strategic strike. The Russian carrier fleet receives intel information from Ukrainian insiders and plans a decapitation of NATO assets at a nearby airfield these forces are deploying to.

Video part 1

The carrier launches "Andreyev "the Assassin" Petrov and his high speed low drag Su-33 on a low level supersonic ingress and strike of the NATO assets just arriving. Successfully destroying a mig-29, E-3 AWACS and a Tornado on the tarmac, by conducting a supersonic pop up manoeuvre to 2500 Meters, rolling inverted for a visual acquire, and releasing in a 20 degree 1000kmh 2 500lb SHAOB cluster bombs, and offsetting to the right to see them destroy the targets off his 9 o clock wingtip, then returning to extreme high speed low level flight breaking the sound barrier to induce more shock and awe on the populace through a large city with many buildings and egressing to the coast to begin the next video.

Download the video (27 mb)

En de screens staan hier.
http://www.lo-mac.com/screens.php?id=2975
http://www.lo-mac.com/screens.php?id=2976
http://www.lo-mac.com/screens.php?id=2977
http://www.lo-mac.com/screens.php?id=2978

En als je het filmpje niet kan downloaden is de server vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
yey ik lees dat hij bij dynabyte op 4 december uit komt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeKurr

JoeKurr

Past niet in een MiG-21

Eerst zien, dan geloven.

De officiële release datum wordt pas bekend gemaakt als de sim 'gold' gaat.

Ik vraag me sowieso af hoe iedereen toch aan al die release data komt:
- GameSpot: 18 november
- Dynabyte: 4 december

En dat terwijl men het bij Eagle Dynamics en Ubi Soft zelf nog niet eens weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
JoeKurr schreef op 07 november 2003 @ 13:34:
Eerst zien, dan geloven.

De officiële release datum wordt pas bekend gemaakt als de sim 'gold' gaat.

Ik vraag me sowieso af hoe iedereen toch aan al die release data komt:
- GameSpot: 18 november
- Dynabyte: 4 december

En dat terwijl men het bij Eagle Dynamics en Ubi Soft zelf nog niet eens weet...
Vlieg naar het goud in Lock On: Modern Air Combat

Gamers die het graag hogerop zoeken vinden hun heil in Lock On: Modern Air Combat. De door Eagle Dynamics ontwikkelde combat fligh simulatie stelt gamers in staat verschillende vliegtuigen, waaronder de Amerikaanse A-10, de Russische Su-27 en de Duitse MiG-29A, onder controle te nemen tijdens een conflict ten hoogte van de Zwarte Zee.

Uitgever Ubi Soft maakte vandaag bekend dat de game goud is gegaan en op 18 november in de winkels moet liggen. Meer informatie vind je op de officiële website.

http://www.lo-mac.com/

Lock On is the only modern day flight simulation game to combine high fidelity with a broad choice of aircraft. The game is filled with action-packed missions, realistic flight modeling and flexible game options that provide unlimited game play action to both beginner and veteran flight simulation fans. The game's blend of high-powered aircraft and various fighting styles combine for the most realistic flight sim featuring today's most advanced military aircraft.

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/1068501929_0.jpg

Nieuws bron:
http://www.gamer.nl/nieuws/19738

MAar ikw acht wacht eerst wel even af hoe het gaat worden.
Want als het net zo slecht loop als in de demo.
Dan ga ik hem zekers niet kopen.
Maar loopt het gewoon allemaal lekker dan ga ik er wel over denken .

[ Voor 11% gewijzigd door ravw op 10-11-2003 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeKurr

JoeKurr

Past niet in een MiG-21

Ik heb geen problemen met de demo. Loopt hier goed.

Ik heb net ook het bericht van Matt Wagner gelezen op de lockon website, laten we hopen dat ze 18 november halen (helaas net een week te laat voor de Lowland Tiger Meet).

Ik geloofde het alleen niet erg, omdat er de afgelopen tijd al zoveel release data genoemd waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://forums.ubi.com/mes...sp?name=lomac_gd&id=ztamu
While the website will be updated tomorrow, I want to bring the great news to you today!

PLEASE do not ask about the actual dates it will be available in stores. Due to differences in manufacture lines, shipping, localization, etc. I cannot and will not try to predict this. However, given that we are Gold, it will be SOON.

-Matt

--------------
LOCK ON: MODERN AIR COMBAT GOES GOLD!

Ubisoft?s Highly-anticipated Flight Sim Readies to Take Flight on the PC

SAN FRANCISCO, CA ? November 10, 2003 ? Ubisoft?, one of the world?s largest video game publishers announced that Lock On?: Modern Air Combat, the highly-anticipated flight simulation game has gone gold. Lock On features today?s most modern, technically advanced military aircraft in the most graphically rich, audio-intense game environment ever created for a combat flight simulation. Lock On: Modern Air Combat is rated ?E? for Everyone and will ship to retailers nationwide on November 18.

Lock On is the only modern day flight simulation game to combine high fidelity with a broad choice of aircraft. The game is filled with action-packed missions, realistic flight modeling and flexible game options that provide unlimited game play action to both beginner and veteran flight simulation fans. The game?s blend of high-powered aircraft and various fighting styles combine for the most realistic flight sim featuring today?s most advanced military aircraft.

About Lock On: Modern Air Combat:
Lock On allows players to fly eight different combat jets in a conflict over the Black Sea region. The Crimean peninsula and western Caucus Mountains are the setting for a hypothetical, present-day air conflict. Available to the player are ground attack and air superiority fighters, including the American-made A-10 ?tank killer,? the Russian Su-27 and the German MiG-29A.

Lock On: Modern Air Combat Features:

*Eight flyable modern jets, including 3 from NATO (A-10A Thunderbolt II, F-15C Eagle, and German MiG-29 Fulcrum A) and 5 Russian jets (Su-27 Flanker B, Su-25, Su-33 Flanker D, MiG-29 Fulcrum C, and MiG-29 Fulcrum A).

*20 single missions, four campaigns and 10 multiplayer missions, each with its own background and story.

*Options for action-oriented gameplay, such as the Fast Battle Planner, simplified radar, and scalable AI.

*Accurate flight dynamics, high-fidelity weapon systems, and realistic radio communications.

*Stunning 3D terrain and spectacular lighting effects.

*Realism and difficulty levels for both the beginner and expert pilot.

*10 multiplayer missions for head-to-head or cooperative multiplayer action.

*Engaging campaigns and powerful mission builder.

* Single or multiplayer with 1-8 players and up to 32 on LAN.
Hopelijk is hij ook in Europa uit op de 18e.... anders zal ik weer een jaartje (moeten*)wachten voor ik deze koop... |:(

* Principes; een zware last.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 11 november 2003 @ 00:18:
http://forums.ubi.com/mes...sp?name=lomac_gd&id=ztamu

[...]
Hopelijk is hij ook in Europa uit op de 18e.... anders zal ik weer een jaartje (moeten*)wachten voor ik deze koop... |:(

* Principes; een zware last.. :P
Beetje dubbel op zo, ik had het al gepost vlak boven deze melding ...

Maar geeft niet het is al laat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
zo even gepreorderd bij dynabyte :7
voor 43 euro is hij daar te koop, nou koopie toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeKurr

JoeKurr

Past niet in een MiG-21

joostve schreef op 19 november 2003 @ 12:25:
zo even gepreorderd bij dynabyte :7
voor 43 euro is hij daar te koop, nou koopie toch ;)
Das idd goedkoop.

De adviesprijs is € 49,99.

Voorzover ik weet moet hij op 4 december in de winkels liggen.

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:44

Maxow

Hidden Sound System

Hij is gereleased op het minder legale circuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie hem net pas op isonews.

Gaat hij een 'gewone' prijs kosten, of wordt het een of ander uitgebreid deluxepakket wat meer op moet brengen dan standaardgames?
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.