Lock On: Modern Air Combat Official Site is up!

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.177 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over anti-aliasing:
JoeKurr schreef op 29 september 2003 @ 23:45:
Helemaal geen. Wordt namelijk afgeraden als je ook heat-blur aan hebt staan (bron: Matt Wagner).
Waarom niet gewoon proberen en kijken wat er gebeurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-10 18:32

GG85

.......

Hij is "uit" trouwens :)
Wel vreemd, maar 1cd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik dacht ook dat het er meer zouden zijn. Maar ja, des te handiger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeikstraal
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-07 15:28
Straks allemaal wel netjes kopen he :*)
Maar serieus: Het zou wel mooi zijn als er veel van dit spel wordt verkocht. Dan komen er misschien snel upgrades en misschien dat er wel meer uitgevers zijn die brood zien in dit soort sims.

Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeKurr
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-06 14:06

JoeKurr

Past niet in een MiG-21

De eerste patch komt al over 2-3 weken.
Ze hebben nog wat onvolkomenheden gevonden in de carrier-landingen met de Su-33, en de radio comms van de NATO toestellen.

Met de patches zit het dus denk ik wel goed :)

Dutch Flanker Display Team
You can't be lost if you don't care where you are

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeikstraal
Ik hoop dat ze de padlock er ook in verwerken, want die is nog vrij onbetrouwbaar. (de helft van de keren gebeurt er gewoon niets terwijl ik die F15 gewoon in beeld heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 22-09 16:57
Nou ik heb 'm binnenkort ook, hopelijk is ie ook een beetje aan te passen zodat n00bs er ook een beetje mee kunnen vliegen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeikstraal
Jahoor. Desnoods zet je 'm op invurnerable. Maar er zijn ook subtielere aanpassingensmogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:14
"Heb" hem nu ook, maar wat een framratekiller! Medium loopt nog niet je van het op 1024, geen AA en AF. P4 2.6 met gf4 Ti.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Laatst online: 29-05 12:36
Sjah schreef op 22 november 2003 @ 17:52:
"Heb" hem nu ook, maar wat een framratekiller! Medium loopt nog niet je van het op 1024, geen AA en AF. P4 2.6 met gf4 Ti.
je moet tegenwoordig ook een recente videokaart hebben om de nieuwe spellen goed te kunnen spelen

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Dit is een recente, misschien niet meer het meest recente maar goed genoeg. Dat ik gelijk heb dat deze game zwaar is bewijst wel de berichten die ik hoor over radeon 9800 pro bezitters die ook niet op high lekker kunnen spelen.

Maar nu na flink tweaken loopt die wel redelijk(als die niet crashed).

[ Voor 4% gewijzigd door Sjah op 22-11-2003 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie nou nooit dat je hele computer crasht tijdens LOMAC en dat je een blauw scherm krijgt? Wanneer je dan weer opnieuw opstart krijg je te zien dat de computer is hersteld van een ernstige fout..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Nee heb ik niet, heb wel de bug dat die ongeldig geheugenadres probeert te adresseren bij afsluiten. Deze game is nog hardstikke BETA. Dat er maar snel een patch moge komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Hmm hier draait ie goed hoor alleen ik heb een foutje ontdekt.
Door veel objecten komt een balk.
Hier een plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/flipvlap/foutje.JPG

Ow en hoe kan je op je radar zien waar je vliegveld is??
Daar ben ik namelijk mee aan het stoeien.

[ Voor 24% gewijzigd door FabiandJ op 22-11-2003 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10 20:26
Sjah schreef op 22 november 2003 @ 20:07:
Nee heb ik niet, heb wel de bug dat die ongeldig geheugenadres probeert te adresseren bij afsluiten. Deze game is nog hardstikke BETA. Dat er maar snel een patch moge komen.
Dat heb ik ook, dacht dat het aan mij lag :)
Ik bezit ook een 9800 pro en idd op high gaat bij het uitzoomen het nogal schokkerig eventjes, maar overall loopt hij vlotjes.

Zoals eerder gezegd werd kan tweaken geen kwaad :)
Prachtig spel btw, vermaak me enorm zeg :)

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Bajo schreef op 22 november 2003 @ 22:50:
[...]

Dat heb ik ook, dacht dat het aan mij lag :)
Ik bezit ook een 9800 pro en idd op high gaat bij het uitzoomen het nogal schokkerig eventjes, maar overall loopt hij vlotjes.

Zoals eerder gezegd werd kan tweaken geen kwaad :)
Prachtig spel btw, vermaak me enorm zeg :)
het is volgens mij ook oppassen dat je fsaa niet te hoog zet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:40

Maxow

Hidden Sound System

Geweldig spel, ziet er mooi uit, loopt redelijk, geluid is ook wel goed, dus hij was het wachten waard. Momenteel ben ik bezig een berg tutorials langs te lopen, aangezien ik nooit echt realistische combat flight sims heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godver, wat een kutspel.. Bijna elke keer wanneer die moet laden, loopt me beeld vast en zie ik er allemaal vage dingen van medal of honor doorheen (mainmenu daarvan) terwijl ik 'm net opnieuw heb opgestart! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij loopt ie echt heel slecht vergeleken bij de demo. Meestal is het andersom 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 10:58:
bij mij loopt ie echt heel slecht vergeleken bij de demo. Meestal is het andersom 8)7
Ja, bij mij loopt de demo ook een stukje beter.. Ik had toch wel iets meer van dit spelletje verwacht, maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeikstraal
Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 10:58:
Bij mij is het ook andersom. En ook geen vage blauwe schermen meer gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-08 09:51
Blauwe schermen heb ik juist wel, had ik in de demo ook.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV
  • Laatst online: 07:15

RvV

Iemand al de Default Dutch pilot gezien? Ze zouden een foto van mij erin zetten zeiden ze, dus ik ben benieuwd :)

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Nou, ik begin het eindelijk een beetje onder de knie te krijgen, na een berg training missies te hebben bekeken.

Vond dit wel een leuke screenie toen ik een vliegtuig neerhaalde :) (waarom ik geen HUD heb weet ik niet :? , in het spel iig wel, zullen wel verschillende layers zijn ofzo, waardoor met print-screen het niet op de screenie komt ofzo :? )

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/atlantlan/lock-on.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
is er nou ook een knop om de hud in volledig scherm te krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

gewoon inzoomen in de cockpit met / en * op het numpad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Ik geloof dat er geen hud views zoals die bij Falcon 4.0 aanwezig zijn. (ook geen SA bar BTW)

ik vind het uiteindelijk toch het fijnst om met volledige kijkhoek rond te vliegen. (120 graden FOV?) inzoomen is alleen belangrijk als je wil gaan vuren met je gun of als je je tegenstander beter wil zien om een andere reden.
Je kan de FOV ook aan een as toekennen wat wel erg handig is als je een HOTAS hebt. (Heel snel in en uitzoomen, is namelijk niet zoals bij strike fighter dat je een rate of change aangeeft, maar het is direct gekoppeld aan de stand van de as)
Helaas is mijn fiets vorige week gestolen, dus voorlopig heb ik nog geen LOMAC :(

[ Voor 34% gewijzigd door ocf81 op 26-11-2003 09:41 ]

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-10 15:54

R-B

Blokkert

sorry ik vindt dit echt een vreselijk spel... zulke lange laadt tijden is niet normaal

Ik ik ben niet de enigste

Ik wou me mening ff kwijt _/-\o_

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind de laadtijden nog wel meevallen, maar de performance is flink achteruit gegaan. Misschien te fixen met een patch? Ik moet nu alles op medium zetten, dat hoefde eerst niet.

Is die cockpit niet toevallig van de Frogfoot? Die heeft namelijk geen hud, maar zo te zien is het die niet... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeKurr

JoeKurr

Past niet in een MiG-21

Die cockpit is van de Su-27.

Ik heb tov de demo alleen maar verbeteringen gezien bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij crasht ie gewoon elke keer alleen soms kan ik 4x een missie starten en soms maar 1x..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
hoog tijd om hem maar gewoon te gaan kopen als ik al die problemen zo lees :)

ik heb ook al een beta hier maar bast nog van de bugs

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

De winkelversie heeft volgens mij ook dezelfde problemen als de warez release hoor.

[ Voor 9% gewijzigd door Maxow op 27-11-2003 00:22 ]

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 10:40
Het spel is qua speelbaarheid erg traag...
Kzit nu me echt te verkneukelen op die gigantische laadtijden!
Ik ken gewoon bijna letterlijk een pizza gaan bestellen of een kroket in het vet gooien voordat ie klaar is met laden.

3 minuten is snel..

Grafisch, tsja, alles op medium en mn resolutie niet hoger dan 1024x768x32
Daarna is het spelen ook een grote schokkende boel... heb ook maar 256MB aan boord dus zou dat iets uit moeten maken als ik deze binnenkort

en dat op een XP3200+ met een Radeon9700.... of zou die lange laadtijden komen door mn geheugen.... 512 er maar van maken morgen ofzo... :)

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
joostve schreef op 25 november 2003 @ 22:22:
is er nou ook een knop om de hud in volledig scherm te krijgen ?
CTRL-f1 if i'm not mistaken, iig staat het wel in de configuratie :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Verwijderd

over een week een nieuwe pc, dus dan ga ik eens kijken of het aan de cpu, geheugen of video ligt. Weten jullie dat ook meteen.

• joostve
Gehaktbal schreef op 27 november 2003 @ 00:34:
Het spel is qua speelbaarheid erg traag...
Kzit nu me echt te verkneukelen op die gigantische laadtijden!
Ik ken gewoon bijna letterlijk een pizza gaan bestellen of een kroket in het vet gooien voordat ie klaar is met laden.

3 minuten is snel..

Grafisch, tsja, alles op medium en mn resolutie niet hoger dan 1024x768x32
Daarna is het spelen ook een grote schokkende boel... heb ook maar 256MB aan boord dus zou dat iets uit moeten maken als ik deze binnenkort

en dat op een XP3200+ met een Radeon9700.... of zou die lange laadtijden komen door mn geheugen.... 512 er maar van maken morgen ofzo... :)
vreemd hoor op mijn systeem duurt het denk 20 sec :/

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

mja, volgens mij ligt de bottleneck bij de 256 of 512 MB ram. Hier heb ik er 512 in zitten, maar de laadtijden zijn alsnog redelijk kort, waarbij je dus wel kunt voorstellen dat je met 256 MB inderdaad gewoon rustig een warme maaltijd naar binnen kan gaan zitten werken. Bij 1024 MB zullen de grootste problemen verholpen zijn.

• Sjah
De ForceFeedback effecten zijn ook om te huilen.

Verwijderd

Nou voor het eerst is het spel niet gecrasht. Ik vind het toch wel vet hoor :9 en ook zeker mooi, je moet alleen om het een beetje speelbaar te houden, de graphics niet té hoog zetten..

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-10 17:48

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Weet iemand trouwens hoe je een carrier takeoff kan doen? landen geen punt maar een normaale start krijg ik nog niet voor mekaar :(

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• JoeKurr

JoeKurr

Past niet in een MiG-21

Hubert schreef op 27 november 2003 @ 15:38:
Weet iemand trouwens hoe je een carrier takeoff kan doen? landen geen punt maar een normaale start krijg ik nog niet voor mekaar :(
Ik ga er van uit dat je met de Su-33 bezig bent.

Druk op U om je toestel op de juiste plek te zetten en de wielblokken en JBD (Jet Blast Deflector) omhoog te doen.
Flaps omlaag en afterburner aan.
Bij 110% vermogen gaan de wielblokken omlaag en ben je onderweg.
Om vervolgens in de lucht te blijven moet je voorzichtig je neus omhoog houden en zo snel mogelijk je gear omhoog doen (ivm luchtweerstand).

Succes :)

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

JoeKurr schreef op 27 november 2003 @ 15:45:
[...]

Ik ga er van uit dat je met de Su-33 bezig bent.

Druk op U om je toestel op de juiste plek te zetten en de wielblokken en JBD (Jet Blast Deflector) omhoog te doen.
Flaps omlaag en afterburner aan.
Bij 110% vermogen gaan de wielblokken omlaag en ben je onderweg.
Om vervolgens in de lucht te blijven moet je voorzichtig je neus omhoog houden en zo snel mogelijk je gear omhoog doen (ivm luchtweerstand).

Succes :)
thnkx :D
die u moest ik ff weten :) vliegen en op stijgen is verder no problemo maar kon er niet achter komen hoe ik die carrier start kon beginnen.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• Magic
  • Niet online
ik weet niet of ie al langs is geweest, maar hier kun je een keychart vinden. errug handig:

originele link: http://667th.suddenlaunch...on=display&num=1065804962

is een doc bestandje, dus word vereist, als ie vraagt om netwerkwachtwoord, gewoon cancel rammen.

voor het gemak heb ik er ff een pdf-je van gemaakt:
rechts klikken, en doel opslaan als kiezen

natuurlijk alle credits naar de originele maker :)

[ Voor 42% gewijzigd door Magic op 27-11-2003 16:36 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Ok wat info weer, het spel wordt naar USA verstuurd enzo naar de winkels en het gaat daar $39.99 kosten dus dat is minder dan 40 euro toch?
Hier de tekst wat op de site staat:
Lock On™: Modern Air Combat, has shipped to retailers in the US! Developed by The Fighter Collection, Lock On features today’s most modern, technically advanced military aircraft in the most graphically rich, audio-intense game environment ever created for a combat flight simulation. Lock On™: Modern Air Combat is rated “E” for Everyone and is available for a suggest retail price of $39.99.

Ok op 4 December kan je met Matt Wagner praten via IRC.
Hier een het stuk wat op de site staat.

We’ll be holding a live chat session on IRC with Matt Wagner - the Producer of Lock On - on Thursday, December 4th at 17:00 BST (18:00 CET). More information about the technical details of the chat will be available early next week.
Don’t miss this unique opportunity to ask your questions directly to the man behind the project!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjah schreef op 27 november 2003 @ 13:02:
Ik heb een Microsoft FF2, de FF problemen vind ik niet zo erg (er zijn nauwelijks effecten.. maarja)
probleem vind ik wel dat mijn stick niet automatisch naar het midden gaat in dit spel. Er zit dus geen kracht op de stick waardoor recht blijven vliegen nogal moeilijk is... Iemand een oplossing of hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie
  • Laatst online: 24-08 13:58
Sjah schreef op 27 november 2003 @ 13:02:
Wat verwacht je dan in een jachtvliegtuig?
Deze zijn tegenwoordig toch allemaal fly by wire. :)

[ Voor 26% gewijzigd door makkie op 30-11-2003 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie
  • Laatst online: 24-08 13:58
Hubert schreef op 27 november 2003 @ 15:38:
Net al in het echt proberen , alle remmen erop volgas open remmen los en aflaten schieten door de kattapult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 27-07 10:18
Ik ga hem denk ik wel kopen als ie uit is (vrijdag?) samen met een nieuwe videokaart. Is een GeforceFX5600 een beetje toereikend (medium detail, ben snel tevreden, zolang het maar vloeiend gaat).

Over performance problemen...misschien helpt dit:
This fixed my slow frame rate....and it cost nothing. Reply

Author: Netstalker
Rank: Newbie
Date: 11/30/03 02:41AM

I got the idea from another post that I cant find now, but they were right,if you go to this file in the game you can edit the graphic settings in "notepad" or any text editor just save a copy of the original file first! Now I get great frame rates and it still looks good.The config file should be here if you installed to your C: drive.
C:\Program Files\Ubisoft\Eagle Dynamics\Lock On\Config\graphics.cfg
Just edit the LOW setting if you use LOW ETC. Here is my edited settings. current = "Low";
Low
{
near_clip = 4;
far_clip = 60000;
structures = {30, 1000};
trees = {60000, 3000};
dynamic = {300, 20000};
objects = {3000, 40000};
mirage = {3000, 10000};
surface = {10000, 50000};
lights = {50, 10000};
lod = 0.7;
}
Hopefully we can work together to find out what setting work best untill UBISOFT patches the game.It will be a great game once its FIXED hope this helps some of you.
~ Netstalker
Volledig bericht: http://forums.ubi.com/mes...sp?name=LOMAC_ts&id=zzvxp

Maar weet iemand dus of een FX5600 een beetje goed is? Benchmarks op internet zijn naar mijn inziens niet echt representatief voor Lock On.

[ Voor 3% gewijzigd door armageddon_2k1 op 30-11-2003 17:52 ]

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:48
Weet iemand toevallig of de AI flight models weer kreupel zijn, zoals ook het geval was bij IL-2 sturmovik? Daar lijkt de AI zeg weinig aan te trekken van schade en onmogelijk turns zijn ook geen uitzondering.

Dus niet de vraag of de AI een beetje goed is, alhoewel dat niet onbelangrijk is, maar speelt deze "eerlijk"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeikstraal
SlaadjeBla schreef op 30 november 2003 @ 23:28:
Weet iemand toevallig of de AI flight models weer kreupel zijn, zoals ook het geval was bij IL-2 sturmovik? Daar lijkt de AI zeg weinig aan te trekken van schade en onmogelijk turns zijn ook geen uitzondering.

Dus niet de vraag of de AI een beetje goed is, alhoewel dat niet onbelangrijk is, maar speelt deze "eerlijk"?
Met de beperkte dingen die ik met m'n slome pctje nog kon doen heb ik er niets van gemerkt en met flanker ook nooit. Dus het kijkt me sterk als de ai merkbaar "vals speelt".

[ Voor 5% gewijzigd door zeikstraal op 30-11-2003 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja, wanneer komt de eerste patch? :'(

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2003 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeKurr

JoeKurr

Past niet in een MiG-21

Waarschijnlijk nog voor de kerst.
Ze zijn er namelijk al mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
BETER
ik krijg net een email van dynabyte dat Lock on naar mijn adres verzonden is >:)
dus morgen heb ik hem in huis _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check dit topic even:

http://forums.ubi.com/mes...sp?name=lomac_gd&id=zrskz

Kan ik volgende week waarschijnlijk bevestigen, of het daar aan ligt.

Bij mij draait het nu zelfs op low detail settings bagger. Ik hoef echt niet te proberen met de A-10 een doel te strafen. Als ik al aan het optrekken ben, is mijn systeem nog de ontploffingen aan het verwerken en dus crash ik.... 8)7

Het enige wat wel flexibel loopt, is fly-by view. :?

Hopelijk dus de ram :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Ik help het je hopen. Maar ik denk het niet. Op mijn XP1800+, 512Mb DDR en Radeon 9600 Pro 128Mb loopt het zeer goed. Laag bij de groend wil de framerate nog wel eens zakken, maar gemiddeld zit ik op 25-30 fps.

Draai de sim op 1152x856, 16bit. Geen FSAA.

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/images06/ScreenShot_029.jpg

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/images06/ScreenShot_036.jpg

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/images06/ScreenShot_041.jpg

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/images06/ScreenShot_047.jpg

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
die reflectie van de zon in de cockpit is zeer mooi gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MartijnA3 schreef op 02 december 2003 @ 11:51:
Ik help het je hopen. Maar ik denk het niet. Op mijn XP1800+, 512Mb DDR en Radeon 9600 Pro 128Mb loopt het zeer goed. Laag bij de groend wil de framerate nog wel eens zakken, maar gemiddeld zit ik op 25-30 fps.

Draai de sim op 1152x856, 16bit. Geen FSAA.
Hm raar, dan zou ik dat dus ook moeten halen. Het draait bij mij overigens allemaal wel goed, zolang ik niet te laag over de grond scheer, of iets wil laten ontploffen.. maar ja... Waar koop je zo'n spel nou voor! :)

Het schijnt toch de ram te zijn die het doen, zoals ik het overal lees. Als het goed is kan iedereen namelijk het spel wel normaal spelen, zonder dat ie schiet. Dan schokt ie namelijk, of blijft hangen. Met meer ram schijnt dit opgelost te zijn. Verder heeft de cpu behoorlijk wat te doen, volgens wat grafiekjes op de ubisoft forums... Ik hou u op de hoogte!

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2003 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Verwijderd schreef op 02 december 2003 @ 13:04:
[...]

Hm raar, dan zou ik dat dus ook moeten halen. Het draait bij mij overigens allemaal wel goed, zolang ik niet te laag over de grond scheer, of iets wil laten ontploffen.. maar ja... Waar koop je zo'n spel nou voor! :)
Zou het niet aan je geluidskaart kunnen liggen? Oude drivers ofzo?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
joostve schreef op 02 december 2003 @ 12:54:
die reflectie van de zon in de cockpit is zeer mooi gedaan
Mooi he...Ook leuk als je op de grond staat en je doet de cockpit open. De reflectie gaat gewoon mee, erg realistisch.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie dat jij ook 'krassen' hebt bovenaan de canopy. Ik dacht dat dat aan mijn FSAA lag, maar dan hoort dat dus blijkbaar zo :) In de demo leek dat nog, alsof dat een foutje was. Kan me nl herinneren dat ik als ik FSAA uitzette, die 'krassen' er niet waren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MartijnA3 schreef op 02 december 2003 @ 13:10:
[...]

Zou het niet aan je geluidskaart kunnen liggen? Oude drivers ofzo?
Ja zou kunnen, voor mijn geluidskaart komen geen drivers meer uit schijnt. En hetzelfde doet zich voor als ik mach 1 ga. De sonic boom doet mijn systeempje ook stotteren. Het rare is dat ik daar in de demo in veel mindere mate last van had :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Verwijderd schreef op 02 december 2003 @ 13:16:
ik zie dat jij ook 'krassen' hebt bovenaan de canopy. Ik dacht dat dat aan mijn FSAA lag, maar dan hoort dat dus blijkbaar zo :) In de demo leek dat nog, alsof dat een foutje was. Kan me nl herinneren dat ik als ik FSAA uitzette, die 'krassen' er niet waren...
Joh, de canopy is van plexiglas, daar krijg je dit soort krassen op. Uiterst realistisch. Je ziet het alleen als je tegen de zon in kijkt.

[ Voor 8% gewijzigd door MartijnA3 op 02-12-2003 13:32 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Verwijderd schreef op 02 december 2003 @ 13:22:
[...]

Ja zou kunnen, voor mijn geluidskaart komen geen drivers meer uit schijnt. En hetzelfde doet zich voor als ik mach 1 ga. De sonic boom doet mijn systeempje ook stotteren. Het rare is dat ik daar in de demo in veel mindere mate last van had :?
Dan zou ik ff een SBLive! ofzo ophalen, zijn niet zo duur.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je zo'n duur vliegtuig hebt, dan hou je m toch in ieder geval netjes? Dan ga je er niet met je spijkerbroek bovenop zitten! |:(

Er komt btw een heel nieuw systeempje aan dus ook nieuwe geluidskaart. De sixpack wordt dan puur voor Teamspeak e.d. Niet dat dat verder voor jullie interessant is. Maar ik weet zo net nog niet of het wel het probleem van de geluidskaart is. Want met de geluiden zelf is niets mis. Alleen het laden ervan of zo. Dus dan lijkt het mij nog steeds cpu/ram...

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2003 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Verwijderd schreef op 02 december 2003 @ 13:31:
als je zo'n duur vliegtuig hebt, dan hou je m toch in ieder geval netjes? Dan ga je er niet met je spijkerbroek bovenop zitten! |:(
Haha. Misschien mag je wel aan het werk bij de luchtmacht als polijster, kijken of je t beter kunt. :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mwa, ik denk niet dat ik dan in de volgende belastinggroep kom :)

Maar ik wil het wel een weekje doen, keertje meevliegen... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krassen? Dat is gewoon vocht en ijs op de canopy :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 december 2003 @ 14:19:
Krassen? Dat is gewoon vocht en ijs op de canopy :P
Nope, MartijnA3 heeft gelijk. Die krasjes zitten er echt wel. Men heeft het dan over 'crazing'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Laatst online: 13-09 08:27
Zeg is dit spel voor mij als flightsim 'n00b' (ik heb alleen CFS gespeeld) nou ook leuk of is dit echt voor de die-hards? Ik heb die demo gespeeld maar die vond ik maar gaar, ik had namelijk alleen een machinegeweer en geen raketten ofzo. En kun je je vliegtuig ook zelf bewapenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben bang dat je je er toch wat in zult moeten verdiepen dmv trainingen wil je het leuk hebben. Maar daar krijg je dan ook geen spijt van :) Als je flight-sims gewend bent, hoef je al niet eens zoveel meer te weten. Alles wordt leuk uitgelegd in die trainingen...

Strax trouwens even multiplayer gedaan via Hyper Lobby, maar het is mij nog niet helemaal duidelijk wie ik nu uit de lucht moet halen. Takeoff vanaf een vliegdekschip, moet je helemaal naar land vliegen, is iedereen al dood 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2003 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Ik heb hem binnen :D
er zit een boekje van ongeveer 50 blz bij (in het nederlands geschreven)
eerst maar eens lekker installeren >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-10 14:12
50 bladzijden maar? Lijkt me nogal summier

Bij de gemiddelde Janes sim zat altijd een boek van >100 pagina's (meestal meer)

[ Voor 74% gewijzigd door Stefke op 03-12-2003 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
ja het boekje stelt niet veel voor hoor
Bij F22adf en Falcon 4 daar kreeg je pas een boekwerk bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

joostve schreef op 03 december 2003 @ 13:00:
ja het boekje stelt niet veel voor hoor
Bij F22adf en Falcon 4 daar kreeg je pas een boekwerk bij
Daar voor is er ook een echt boekwerk gemaakt door fans in samenwerking met de makers van lomac.

Afbeeldingslocatie: http://www.lomac-manual.com/DSCF0022.JPG

zie link voor verdere uitleg :)

http://www.lomac-manual.com/manual.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Hubert schreef op 03 december 2003 @ 13:24:
[...]

Daar voor is er ook een echt boekwerk gemaakt door fans in samenwerking met de makers van lomac.

[afbeelding]

zie link voor verdere uitleg :)

http://www.lomac-manual.com/manual.htm
zoiets hoort er gewoon al bij te zitten vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mwa, die pdf heb je wel genoeg aan. In die lo-mac manual staat ook allemaal nutteloze info (tenzij je het interessant vindt :) ) en er zit dan een leren kaft om enzo. Hoeft van mij niet zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-10 14:12
Bij F15 (Janes) en Apache Longbow (I & II) zat ook zeer uitgebreide uitleg over alle systemen aan boord. Dat past echt niet op 50 pagina's als je het mij vraagt en is imo toch wel nuttige info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Amazon ging het niet helemaal lekker, nou heb ik 2 lock on CD's van ze gehad en 2 maal afgeschreven natuurlijk. Morgen ffe eentje terugsturen. Lock on gedraaid, 546Meg!!!! geheugenverbruik (+/-120 meg van Win2K) dit heb ik nog nooit meegemaakt maar ja het ziet er wel heeeel mooi uit, ik ga er wel 512Meg bijkopen.

XP2600
512M pc2700
A7n8x 2.0
9600 pro/lite 256M

korte impressie:

Resolutie 1280*1024 en details op high loopt het vrij soepel, soms stottert het even maar ik denk dat dat wegens geheugengebrek is.

De handleiding vind ik wel magertjes, er had op zijn minst wel een fatsoenlijke keyboard map bij kunnen zitten.

Online spelen heb ik ffe geprobeerd, bij Ubisoft maar ik snap er nog niet veel van hoe je nou online moet spelen, die lobby komt wat chaotisch over op mij.

Al met al zal ik heel wat uurtjes moeten investeren wil ik een beetje met dit spel om kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Fantastisch spel! Alleen jammer dat het niet zo vloeiend loopt bij mij, maar ik koop morgen een nieuwe videokaart (9600Pro 128MB). Ik snap alleen niet dat iedereen zo zeikt over lage framerates? Dan hoor je ze zueren op lomac forum dat het schokkerig gaat als ze door een wolk heen vliegen met 8XFSAA en Aniso.....beetje luxeprobleem lijkt me. Ik ben al een paar jaar Flight Simulator gewend met framerates van 17FPS en ik ben dus errug snel tevreden :)

Maar nu mijn echte vraag:
Ik ben de tutorials aan het doen en bij de tutorial van de A10 over navigatie staat er dat ie naar de designated 18000FT gaat. Maar waar is dat in hemelsnaam aangegeven in de HUD?????
Ik help het je hopen. Maar ik denk het niet. Op mijn XP1800+, 512Mb DDR en Radeon 9600 Pro 128Mb loopt het zeer goed.
Heheh...dan heb je dus exact hetzelfde systeem als dat ik morgen zal hebben :) goed vooruitzicht voor mij dus.

Wat ook helpt, wat ik vaak doe, is een aparte partitie maken met een WinXP install met alleen Lock On en FS2004....gaan ze allebei wel ietsjes soepeler van.

[ Voor 24% gewijzigd door armageddon_2k1 op 05-12-2003 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
  • Laatst online: 11-10 15:59
Ik heb hem vandaag gehaald,met enige twijfel,maar hij draait wel goed.
Heb alleen met Ubisoft inlog probleem"can't download settings file"
iemand hier bekend mee?

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

joostve schreef op 03 december 2003 @ 13:35:
[...]

zoiets hoort er gewoon al bij te zitten vind ik
Ja dat past ook zo lekker in die $%^%^%$^$##$@% DVD-doosjes waar de games tegenwoordig inzitten!
Power to the card-boxes!! _/-\o_

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcat84
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02 03:45
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bmetz/images/lomac/2vf111climbburner.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bmetz/images/lomac/2vf84takeoff.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bmetz/images/lomac/3dutchf16s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bmetz/images/lomac/carrierops19.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bmetz/images/lomac/f15dawn.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bmetz/images/lomac/f15highclimbclose.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bmetz/images/lomac/f15highmountains.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bmetz/images/lomac/su27lowtakeoffbackfires.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bmetz/images/lomac/su30desertschemeafb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bmetz/images/lomac/waterfixed.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
wauw...dat zijn wel hele gave plaatjes :)
Mag ik vragen wat je specs zijn?

Ik heb vandaag de Radeon 9600Pro aangeschaft en ik moet zeggen......wat een vooruitgang! :) Kan natuurlijk nog niet alles High zetten, maar ik ben tevreden...gemiddeld 30fps op een AthlonXP1800+ met 512MB PC2100. Het is een stuk makkelijker op deze manier :) ik heb trouwens ook nog geen last gehad van wat voor een bug dan ook. Dus voor mij: Top game Ubi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
mooie plaatjes hoor
ik ben nog steeds met de trainings missies bezig, het is toch wat moeilijker hoor als je USAF van Janes gewend bent :P
een doel locken gaat zo beroerd vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcat84
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02 03:45
XP 2400 (van 266 naar 333 fsb)
1024 mb PC2700 DDR RAM
ATI Radeon 9700 Pro

heb ook niet alles op hoogst hoor. water is medium bijv. ook geen heat blur. draai op 1152x864 16 bit toen ik plaatjes schoot maar nu 32 bit. 2x FSAA en 4x AF geloof ik.

Door downsizen plaatjes worden ze ook weer iets strakker natuurlijk, maar toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
  • Laatst online: 11-10 15:59
joostve schreef op 06 december 2003 @ 23:27:
mooie plaatjes hoor
ik ben nog steeds met de trainings missies bezig, het is toch wat moeilijker hoor als je USAF van Janes gewend bent :P
een doel locken gaat zo beroerd vind ik
Locken gaat inderdaad beroerd,met een F15 moet ik een luchtdoel tot ongeveer 5 mls benaderen voor ik kan locken.Bepaalde functies zoals volgende doel locken werken volgens mij niet behoorlijk.....maar ja,misschien ook maar meer trainen?

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik lock mensen met BVR, moet je ook eens proberen :)

Druk je eerst 2, dan I, dan op ctrl+I en ctrl++ (indien nodig)

Dan beweeg je je 'I I'-symbool over de rechthoekjes met ; , . en /

En je hebt een lock van lange afstand :)

Daar is overigens ook een tut over bij de F-15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
ik had gister een raketventje die gewoon niet dood wilde :(
eerst schoot ik met de a10gun duidelijk raak (maar hij stond er gewoon nog) daarna dacht ik nou dan gooi ik er een bom op, die bom viel vlak voor zijn voeten maar hij stond er gewoon nog.
toen heb ik het maar opgegeven en ben terug gegaan

btw heeft iemand al missie 2 van de A10 campaign gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

stomme vraag misschien maar hoe kom je bij die tomcats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
ik denk gewoon met één van de F-knoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren voor het eerst online gevlogen, mijn tegenstander en ik hebben elkaar neergehaald. Echt ontzettend gaaf om iedereen zo bezig te zien (in spectator mode), kreeg wel het idee dat ik nog heel wat moet oefenen wil ik een beetje mee kunnen :( .

Ik zat gisteren ook in een spin waar ik niet meer uit kwam, weet iemand of dit mogelijk is? Ik kreeg in mijn F15 error angle of attack exceeded o.i.d, dus ik nam gas terug, probeerde met mijn joystik te corrigeren maar ik bleef in die spin zitten totdat ik in zee storte 8)7 ?

Ik heb in tijden niet meer zo genoten wat een waanzinnig gave simulator is dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt altijd uit een spin komen zolang je maar hoog genoeg zit. (of dit in het echt ook zo is met een flatspin weet ik niet)

Richt je neus omlaag, roer indraaien tegen de kant die je opspint, en gas BIJ niet terug :) en richt je neus over het algemeen omlaag, tot je niet meer over de max AoA heenzit. Zo kom je redelijk snel uit een spin. Je kunt op een gegeven moment wel een beetje anticiperen en dan weet je al gauw wanneer je in een spin terecht komt.

Probleem bij mij gisteren was, dat ik een nogal scherpe bocht moest maken toen ik met lage snelheid over de grond scheerde. Toen was het einde oefening. |:(
Een spin op 250/300 voet kom je niet zo makkelijk uit :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Wat is die eerste missie van de A-10 campaign ontzettend gaaf zeg >:)
wat ik alleen niet snap is als ik na mijn missie terug keer naar mijn basis, mijn wingman niet wil landen :(

wat ook maar vaag is dat als ik aan kom om te landen en ik doe \ F6- tower
F3- Inbound dat hij dan alleen maar zegt van vlieg richting 240 en 8000 feet hoog. en meer niet
er moeten toch veel meer opties zijn om te kunnen landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij pakt ie dan altijd het dichtstbijzijnde vliegveld. Je kunt volgens mij in NAV mode (1) wel verschillende vliegvelden kiezen, maar in de campaign, moet je waarschijnlijk toch op het vliegveld landen waar je opgestegen bent. Ik ben zelf nog niet begonnen aan de campaign. Daar wacht ik mooi mee tot mijn nieuwe systeempje, anders is het toch continu janken geblazen...

Je kunt de A10 overigens dan m.b.v. ILS (instrument landing system) aan de grond zetten als je nogmaals op 1 drukt en de auto-piloot aanzet. Op zich wel handig.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2003 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Laatst online: 03-10 15:30
Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 13:04:
Volgens mij pakt ie dan altijd het dichtstbijzijnde vliegveld. Je kunt volgens mij in NAV mode (1) wel verschillende vliegvelden kiezen, maar in de campaign, moet je waarschijnlijk toch op het vliegveld landen waar je opgestegen bent. Ik ben zelf nog niet begonnen aan de campaign. Daar wacht ik mooi mee tot mijn nieuwe systeempje, anders is het toch continu janken geblazen...

Je kunt de A10 overigens dan m.b.v. ILS (instrument landing system) aan de grond zetten als je nogmaals op 1 drukt en de auto-piloot aanzet. Op zich wel handig.
Je zegt dat je wacht op je nieuwe systeempje... draait het op de specs die in je sig staan zo slecht dan? Ik wilde namelijk binnen niet al te lange tijd mn systeem upgraden, en die radeon9700pro (die dus in je sig staat) was een van mn kandidaten...
Was dus benieuwd of het daar echt zo erg mee is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn systeem stottert vanwege mijn cpu en ram... Zoals al eerder gezegd, gebruikt Lo-mac tussen de 500 en 700 mb geheugen. Je wil dus wel meer dan een gig ddr als je het fatsoenlijk wil kunnen spelen. Daarnaast is de cpu dus de bottleneck. Geloof maar niet dat het aan de Radeon ligt. Dat zou wel belachelijk zijn. :) De allersnelste kaart op dit moment, de Radeon 9800 XT steekt er waarschijnlijk namelijk maar zo'n 10 a 15 fps bovenuit. Dus met een 9700 pro zit je echt wel goed. Ik draai nu overigens alles op low en het speelt nog niet. Terwijl er mensen met lagere specs zijn, waarbij het veel beter speelbaar is. Dus het hangt maar net van je systeem af denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
DocB, ik zou niet al te ongerust zijn. Zoals ik al eerder zei, op mijn XP1800+, 512Mb DDR en Radeon 9600 Pro 128Mb loopt het zeer goed. Laag bij de groend wil de framerate nog wel eens zakken, maar gemiddeld zit ik op 25-30 fps.

Draai de sim op 1152x856, 16bit. Geen FSAA. Zie de screenies op de vorige pagina.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat bedoel ik dus. Jij draait hem dan over het algemeen waarschijnlijk beter dan ik. Maar voor dat stotteren bij de grond en bij laden van geluiden schijn je dus echt die extra ram te moeten hebben. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Ik heb nooit last van stotteren bij het laden van geluiden en ik heb een simpele SBLive! ...

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.