Lock On: Modern Air Combat Official Site is up!

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.177 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:57

RvV

Verwijderd schreef op 19 december 2003 @ 19:17:
Ik heb 'm gekocht! :) En het loopt vooralsnog heerlijk op m'n nieuwe P4 3.0 met Radeon 9800 Pro! Ik heb net ff de eerste tutorial gedaan (met de A-10, over roll en yaw en zo, voor newbies, maar ik wil niets missen... ;)) en het ziet er nog tig keer mooier uit dan ik had gedacht na het spelen van de demo! De omgeving en het licht en zo: super!

Hij kostte me 44,95: da's beter dan de standaard prijs, maar slechter dan via eenonline shop. Maar ach, ik heb 'm nu wel meteen! :)
Ik zat er ook aan te denken om mijn vid. kaart te upgraden naar een 9800 pro. Op hoeveel detail draai je alles? Ik heb alles op medium staan, 1024x768 met 2x fsaa en dan is het nog redelijk speelbaar. Alleen als er een vliegtuig in de fik staat heb ik nog maar 1fps dus dat is erg zwaar.

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Hmmz..ik wordt een beetje moe van dat BVR-scanning (of hoe het ook mag heten). Ik krijg zo'n beetje de indruk of het geen ruk uitmaakt hoe die scanning cone staat gericht, verticaal dan. Soms staat ie helemaal krom en dat merkt ie een vliegtuig midden in mijn scherm op :? Kan iemand aub uitleggen hoe dit komt? Of doe ik nou iets fout......

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RvV schreef op 19 december 2003 @ 22:55:
[...]

Ik zat er ook aan te denken om mijn vid. kaart te upgraden naar een 9800 pro. Op hoeveel detail draai je alles? Ik heb alles op medium staan, 1024x768 met 2x fsaa en dan is het nog redelijk speelbaar. Alleen als er een vliegtuig in de fik staat heb ik nog maar 1fps dus dat is erg zwaar.
In volgorde vanopkomst:
high
medium
50 km
no (ik wil Yes,maar dat accepteert 'ie niet!!)
medium
advanced
all
medium
high
on
allplanar
32 bit
1024x768

En dan nog 4xFSAA en 8xAF. Maar... ik heb tot nu toe alleen maar met mooi weer rondgevlogen. Dat ging goed. Maar toen ik de demo ging bekijken van die Migs stortte m'n fsp compleet in op het moment dat ze boven de wolken uitkwamen: nu weet ik niet of dat komt doordat het zo'n 'track' (filmpje) was, maar als dat niet zo is dan kan ik dat dus wel vergeten. Dat was ook echt een fps van 1...

Maar nogmaals, met helder weer is het prachtig. Wel eens een schokje, maar toch mooi.

Vier vragen:

1. Kunnen jullie het verkeer wel aan zetten? Als ik dat doe zie je een cursor knipperen achter Yes. Als ik vervolgen het optiescherm verlaat en weer terug ga, staat het verkeer weer uit!

2. Over de Maverick: ik kreeg uit de tutorial de indruk dat als je de Maverick uncaged hebt, dat die dan automatisch zich vast locked op z'n doel. Nou, bij mij dus niet. Ik moet 'm uncagen en dan alsnog met de toetsen dat rondje op de HUD op dat target richten. Als ik 'm 'raak', dan pas locked hij de Maverick. Klopt dat...? In de tutorial leek het toch echt alsof je ongeveer in de buurt moest uncagen (Tab), waarna hij vanzelf 'locde'...

3. In de HUD zie ik in Ground mode steeds een 'diamond', alsof ik een doel vastgelegd heb of zo. Maar dat heb ik niet. En ik kan ook andere targets locken en schieten. Waar komt die diamond vandaan? Kan je die uitzetten?

4. In de tutorial zag ik steeds van die 'kant en klare zooms op bepaalde panels. Op de key chart kan ik daar niets over vinden. Stomtoevallig ontdekte ik dat je die views ziet als je de Keypad O ingedrukt houdt en dan op Keypad 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9 drukt. Maar die views zijn niet sticky. Is dit de correcte methode? En kan je ze ook vastzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mischien al eerder gezegt maar ik zag dus m'n wingman een bunker binnenrijden...kan jij dat ook? En hoe moet je uberhaupt weten waar je naar toe moet taxieen na de landing? (Ik volg nu steeds m'n wingman)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg zo onderhand spijt van m'n aankoop... :( Het is één grote bug.. Niets werkt zoals het hoort. De F-15 radar is totaal waardeloos. Fps zakt soms zomaar naar 1. Flights via de FBP werken niet naar behoren (missiles worden gewoon niet geladen), etc. En een heleboel gedonder komt dus niet voor in de patch list. Dus voordat het echt gaat werken...

Waardeloos. :(

Advies: wacht een paar patches af en zie of het dan wel werkt. Nu zuigt het zwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-10 14:19
Wat is aan te raden als je naar graphics + gameplay kijkt?

Dit spel, of IL2 forgotten battles? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:05

Fuelke

Forza Ferrari

Daar mag wel eens werk van gemaakt worden, tenzij er geen behoefte is aan Deel 2?

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Silent Thunder schreef op 21 december 2003 @ 19:00:
Wat is aan te raden als je naar graphics + gameplay kijkt?

Dit spel, of IL2 forgotten battles? :)
Beide ;)

Persoonlijk vind ik jetsims leuker, met FB heb ik soms geen idee meer waar ik naar toe moet. Bij Lockon staat alles mooi op je mfd, en je hebt wat meer om mee te spelen/in te stellen bij lange vluchten :)

Grafisch zijn beide erg goed, Lockon is natuurlijk mooier maar die is ook nieuwer.

Tis maar net wat je leuk vind, props of jets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Laatst online: 03-10 15:30
Fuelke schreef op 21 december 2003 @ 19:15:
[...]

Daar mag wel eens werk van gemaakt worden, tenzij er geen behoefte is aan Deel 2?
Ik ben er nu mee bezig... Nog nooit eerder een 'grote topic' topicstart gemaakt, maar ik probeer er wat moois van te maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

ik ook al (na het eerst gevraagd te hebben :? )

[ Voor 68% gewijzigd door ocf81 op 22-12-2003 00:55 ]

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Laatst online: 03-10 15:30
ocf81 schreef op 22 december 2003 @ 00:51:
ik ook al (na het eerst gevraagd te hebben :? )
oops, my bad. Dan mag jij hem natuurlijk maken :)

Om mn werk dan niet helemaal nutteloos te maken, had nog wat gevonden dat voor sommige mensen wel makkelijk zou kunnen zijn:
Loman is een programmaatje om je grafische instellingen beter te kunnen aanpassen. Er is niet echt een duidelijke site voor, maar hier is versie 1.52 te krijgen.
De persoon die dit progseltje maakt gooit er ook steeds aangepaste textures bij die lo-mac mooier of sneller maken, en zeker dat sneller maken is geen overbodige luxe af en toe :) De nieuwe addons zijn overigens hier te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

thnx heb er nu al een uurtje in zitten denk ik :)

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.