Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
NCTR is 'gedisplayed' op je FMC en werkt als een soort IFF button. Alleen is dit geen button. Het is een balkje die naar rechts en links kan gaan, naar links is het enemy en naar rechts is het friendly
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
Rustig rustig, iedereen loopt gelijk te mekkeren dat ze LockOn niet meer zullen kopen vanwege de DC.tazzman schreef op 04 maart 2003 @ 13:42:
Ik lees net dat de Dynamic Campaign UIT LOMAC gehaald wordt?!??!? Ok, LOMAC ga ik dus niet kopen.. erg jammer maar zonder campaign is het gewoon geen opvolger voor Falcon 4.0 voor mij.
Wij als consument hebben NIKS te willen, het flightsim genre is zo goed als dood omdat geen een ontwikkelaar het meer aandurft. En ik geef ze gelijk
De tijd van flightsim idealisme is voorgoed weg, het kost xxx miljoenen dollars om een SIM te ontwikkelen waar iedereen zich in kan vinden. Vergeet niet dat Micropose bijna bankroet ging aan de de ontwikkeling van Falcon 4.0.
En...wat me altijd tegenvalt van de Falcon community is het feit dat ze vergeten dat Falcon 4.0 ongepatched een ramp was! De DC werkte maar net, krankzinnig zware systeem eisen en xxxxxx aantallen bugs.
Wat iedereen nu doet is LockOn vergelijken met SP3!..Jaa ehh SP3 maakte Falcon 4.0 pas goed speelbaar en het koste jaren om te ontwikkelen....als Micropose dat ook gedaan had waren ze compleet bankroet gegaan en was er nooit een Falcon 4.0 geweest.
Een SIM ontwikkelen is een bijna onmogelijke opgave, je kan gewoon niet de consument tevreden houden EN de uitgever waar je voor werkt. UBI soft begint al vervelend te doen w.b te release dates en houd LockOn met argwaan in de gaten.
Wat betreft de DC zelf, dit word ook weer zwaar onderschat door iedereen.
Een DC is als het ware een computer IN een game, de computer moet 'even' LockOn kunnen draaien en de DC dat een heel verhaal apart is. Een DC moet een heel resource systeem hebben en een enorme database met mogelijke tegenreacties + een compeet systeem om voor jezelf missies te genereren die ook nog eens realistisch verantwoord zijn.
De enige game die een echt werkende DC has was EECH: (Enemy Engaged: Commance vs Hokum)
En zelfs daar werkte de DC niet zoals het zou moeten, als je een tijd bezig was werkte in 50% van de gevallen de Dynamic campaign zichzelf muurvast zodat je alsnog zelf een beetje moest cheaten (waypoints verbouwen etc) om om de DC weer op gang te krijgen.
Wat ik hiermee zeggen wil: In de LockOn release zal geen DC zitten..maar mischien wel een een aparte release zoals in 'Forgotten Battles' en SP3..vergeet niet dat falcon 4.0 tijdens de release er net zo voorstond als LockOn nu.
Kortom, statements als "Nu er geen DC in LockOn zit koop ik het niet meer!!!" is
de manier om het hele SIM genre om zeep te helpen....
Let wel Falcon 4.0 zou wel eens de laatste van de echte SIMS kunnen zijn als het zo doorgaat....

Verwijderd
Verwijderd
Kan je ook met Apache?
Ik denk dat we een move gaan zien naar Community Based development zoals bij projecten alsTarget for Tonight nu al gebeurt. Waarschijnlijk ook voor moderne sims.
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Verwijderd
Ja, lees dit ff: http://www.frugalsworld.com/reviews/eech1.shtmlVerwijderd schreef op 04 March 2003 @ 17:59:
Kan je ff screens maken, ik wil wel eens wat veel zien van die game sim
Kan je ook met Apache?
Verwijderd
EECH is een erg leuke SIM imho, niet 100% hardcore maar gewoon een perfecte balans tussen gameplay & simulatie, je kan idd met de Apache vliegen maar dan moet je wel Apache vs Havoc erbij kopen.Verwijderd schreef op 04 March 2003 @ 17:59:
Kan je ff screens maken, ik wil wel eens wat veel zien van die game sim
Kan je ook met Apache?
Maar stel je niet al te veel voor bij die Dynamic Campaign hoor, het is in feite een dynamic mission generator + een beetje resource managment
Het Falcon 4.0 team was relatief klein en bestond voornamelijk uit onervaren programmeurs. Toen Gilman de projectleiding in handen nam is het project zo'n beetje overnieuw gestart wat een duur grapje was. Al met al heeft MPS een klein verlies geleden met Falcon 4.0, de ontwikkelkosten waren er bijna uitgehaald. Miljoenen dollars is vet overdreven en Falcon 4.0 heeft weinig tot niets te maken gehad met de val van MPS.. wat daar WEL mee te maken heeft gehad is het kopen van peperdure console licenties welke niet benut werden, het rommelen met de boekhouding en het financieel wangedrag van het top management.Verwijderd schreef op 04 March 2003 @ 16:16:
[...]
Rustig rustig, iedereen loopt gelijk te mekkeren dat ze LockOn niet meer zullen kopen vanwege de DC.
Wij als consument hebben NIKS te willen, het flightsim genre is zo goed als dood omdat geen een ontwikkelaar het meer aandurft. En ik geef ze gelijk![]()
De tijd van flightsim idealisme is voorgoed weg, het kost xxx miljoenen dollars om een SIM te ontwikkelen waar iedereen zich in kan vinden. Vergeet niet dat Micropose bijna bankroet ging aan de de ontwikkeling van Falcon 4.0.
Falcon 4.0 1.07 en 1.08 waren best te spelen en liepen ook prima op mijn Cel300@450Mhz. Falcon 4.0 1.08i2/Rp3.0 liep prima op mijn P3/500 Mhz. Pas bij RP4.x kreeg hij het wat moeilijk vanwege de introductie van gescheiden SAM radars etc. Tuurlijk waren er wel bugs, die zijn er nu ook nog hier en daar maar op mijn P3/500Mhz met mijn Voodoo II SLI config liep 1.08i2/Rp3 prima, hier heb ik ook met veel plezier online mee gevlogen bij het 87th sinds begin 2000, nu ruim 3 jaar terug.En...wat me altijd tegenvalt van de Falcon community is het feit dat ze vergeten dat Falcon 4.0 ongepatched een ramp was! De DC werkte maar net, krankzinnig zware systeem eisen en xxxxxx aantallen bugs.
Sp3 is erg mooi hoor maar voor Sp3 was Falcon 4.0 ook prima te spelen.
EF2000 TACTCOM had een prima dynamic campaign, TAW ook (ADF niet)... Falcon 4.0 heeft ook een prima werkende dynamic campaign. Het zal nooit 100% perfect zijn maar van die 3 sims werkte de DC engine ook gewoon goed hoor.De enige game die een echt werkende DC has was EECH: (Enemy Engaged: Commance vs Hokum)
En zelfs daar werkte de DC niet zoals het zou moeten, als je een tijd bezig was werkte in 50% van de gevallen de Dynamic campaign zichzelf muurvast zodat je alsnog zelf een beetje moest cheaten (waypoints verbouwen etc) om om de DC weer op gang te krijgen.
Falcon 4.0 is de laatste ECHTE hardcore jet sim.Kortom, statements als "Nu er geen DC in LockOn zit koop ik het niet meer!!!" is
de manier om het hele SIM genre om zeep te helpen....
Let wel Falcon 4.0 zou wel eens de laatste van de echte SIMS kunnen zijn als het zo doorgaat....Als LockOn flopt is het voorgoed afgelopen met het hele 'Modern FlightSIM' genre.
En tja ik vind dit gewoon echt onzin. Men levert gewoon slappe hap af waar ik geen geld aan uit wilt geven maar ik word er wel toe gedwongen "anders worden er geen sims meer gemaakt". Wat een onzin zeg.
Kijk eens naar IL-2, het kan dus WEL en GOED ook nog. IL-2 FB komt zeker op mijn lijstje te staan. En een LOMAC zonder DC mag wel bijzonder realistisch zijn wil ik hem gaan kopen en ja ik wil gewoon de maximaal gemodelde avionics hebben (d.w.z. wat dus niet classified is) want ik wil gewoon "the real thing".
Want laten we 1 ding niet vergeten.. ik ben het LOMAC team NIETS verschuldigd. We hebben het hier om een COMMERCIEEL product. Wilt iemand mijn geld, dan moeten ze mij kunnen overtuigen. Is de markt te klein? maak het product duurder .. maar ga niet halve slappe hap afleveren en verwachten dat ik daar 50 euro voor ga betalen.
En slappe hap begint al bij de HANDLEIDING. Janes en Microprose waren/zijn legendarisch voor hun manuals.. lekkere dikke boeken die je s'avonds in bed zat te lezen. DAAR betaal ik ook voor.. en niet voor een lullig PDFje.
Zelfs Flanker had een aardige manual.. maar LOMAC niet? Haal dan maar meteen 10 euro van de prijs af.
Verwijderd
Nou ja de tijden zijn gewoon veranderd, een Falcon 5.0 zullen we hoogstwaarschijnlijk wel niet krijgen en steeds meer game developers moeten stoppen i.v.m geld gebrek...dat betekend helaas concessies maken als je wil overleven:/tazzman schreef op 04 maart 2003 @ 23:58:
[...]
Falcon 4.0 is de laatste ECHTE hardcore jet sim.
En tja ik vind dit gewoon echt onzin. Men levert gewoon slappe hap af waar ik geen geld aan uit wilt geven maar ik word er wel toe gedwongen "anders worden er geen sims meer gemaakt". Wat een onzin zeg.
Kijk eens naar IL-2, het kan dus WEL en GOED ook nog. IL-2 FB komt zeker op mijn lijstje te staan. En een LOMAC zonder DC mag wel bijzonder realistisch zijn wil ik hem gaan kopen en ja ik wil gewoon de maximaal gemodelde avionics hebben (d.w.z. wat dus niet classified is) want ik wil gewoon "the real thing".
Want laten we 1 ding niet vergeten.. ik ben het LOMAC team NIETS verschuldigd. We hebben het hier om een COMMERCIEEL product. Wilt iemand mijn geld, dan moeten ze mij kunnen overtuigen. Is de markt te klein? maak het product duurder .. maar ga niet halve slappe hap afleveren en verwachten dat ik daar 50 euro voor ga betalen.
En slappe hap begint al bij de HANDLEIDING. Janes en Microprose waren/zijn legendarisch voor hun manuals.. lekkere dikke boeken die je s'avonds in bed zat te lezen. DAAR betaal ik ook voor.. en niet voor een lullig PDFje.
Zelfs Flanker had een aardige manual.. maar LOMAC niet? Haal dan maar meteen 10 euro van de prijs af.
En wat IL-2 betreft, het is idd een SIM maar om IL-2 nou als voorbeeld te gebruiken van 'hoe het wel zou moeten'?
Heeft IL-2 een uitgebreide manual...Nee
Heeft IL-2 een realistisch flight model...Nee (alles is gebaseerd op een lading vaste parameters)
Heeft IL-2 uitgebreide Avionics..Nee.
Maar, IL-2 is wel een voorbeeld van hoe moet kwa SIM-Gameplay mix. Zelf complete noobs kunnen zo IL-2 spelen met een beetje oefening en dat betekent KASSA! Maar IL-2 is imho beslist geen hardcore SIM.
Wat de manual betreft. ik zou ook heel graag een enorme pil als manual hebben (flanker 2.0 manual
De manual van Flanker telde 257 pagina's en dat ging maar over een vliegtuig..en LockOn zal 8 hebben..dus 257 x 8 = 2056 pagina's!
Een boek zo dik zal nooit in de doos passen
Ik zou ook prima tevreden zijn als je de complete manual later apart kan kopen. En zo niet dan laat ik die PDF file gewoon uitprinten. ik moet een manual hebben, ik betaal al zoiezo meer om te SIMMEN door bv dure grapjes zoals een HOTAS dus die extra kosten moet je er maar voor over hebben vind ik.
LockOn zal mischien niet gelijk naar ieders wens zijn maar daarvoor heb je de community die bv een Service Pack voor LockOn zullen maken. Ik zou Lockon nog niet gelijk afschrijven.
Al vraag ik me wel waarom ze idd Lockon niet gewoon 10/20 Euro duurder maken...heeft het iets te maken een of andere prijs limiet?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2003 00:46 ]
Daar ben ik het dus niet mee eens. Er zijn genoeg mensen die een sim willen spelen, maar dat developers niet verder kunnen is m.i. schuld van de uitgevers die te lui zijn om de wensen van de sim fans te voldoen. Er is idd een wat minder aantrekkelijk kostenplaatje, maar je schildert het m.i. nu wel heel negatief af.Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 00:43:
[...]
Nou ja de tijden zijn gewoon veranderd, een Falcon 5.0 zullen we hoogstwaarschijnlijk wel niet krijgen en steeds meer game developers moeten stoppen i.v.m geld gebrek...dat betekend helaas concessies maken als je wil overleven:/
Verder vindt ik de kreet, kopen of ander komt er nooit meer iets echt flauwekul. Als het geen ccommercieel project is, dan is het wel een community based project.
• 2 manual: non-existant iddVerwijderd schreef op 05 March 2003 @ 00:43:
En wat IL-2 betreft, het is idd een SIM maar om IL-2 nou als voorbeeld te gebruiken van 'hoe het wel zou moeten'?
Heeft IL-2 een uitgebreide manual...Nee
Heeft IL-2 een realistisch flight model...Nee (alles is gebaseerd op een lading vaste parameters)
Heeft IL-2 uitgebreide Avionics..Nee.
Maar, IL-2 is wel een voorbeeld van hoe moet kwa SIM-Gameplay mix. Zelf complete noobs kunnen zo IL-2 spelen met een beetje oefening en dat betekent KASSA! Maar IL-2 is imho beslist geen hardcore SIM.
• IL-2 FM. net als in alle combat flightsims wordt er uitgegaan van een vaste set variabelen. Variableen worden ingevuld door data. Een gedeelte dynamisch(throttle percentage) een ander gedeelte ligt altijd vast (ledig gewicht etc.) Zelfs in flanker, waar het aantal variabelen misschien groter is, maar uiteindelijk is het gewoon een vereenvoudigd natuurkundig model. Als je het dus gaat hebben over FM zus en zo, dan krijg je het met mij aan de stok.
• Realistishe avionics, nee. daar ben ik ook wel in teleurgesteld. (als voormalig F4 SP piloot)
• IL-s kan zo hardcore gespeeld worden als je wilt. Ligt gewoon aan je instelling. Aan de FM's zal het m.i. iig niet liggen.
Ook hier moet ik toch vaststellen dat je toch weer met een overtrokken voorbeeld op de proppen komt.Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 00:43:
Wat de manual betreft. ik zou ook heel graag een enorme pil als manual hebben (flanker 2.0 manual) maar het is gewoon niet rendabel meer in 2003. Een SIM is al extra duur om te ontwikkelen en dan moet je ook nog eens een compleet 'boek' schrijven & drukken.
De manual van Flanker telde 257 pagina's en dat ging maar over een vliegtuig..en LockOn zal 8 hebben..dus 257 x 8 = 2056 pagina's!
Een boek zo dik zal nooit in de doos passenen het simpelweg te duur..(zijn er uberhaupt boeken met 2056 pagina's?)
Ik zou ook prima tevreden zijn als je de complete manual later apart kan kopen. En zo niet dan laat ik die PDF file gewoon uitprinten. ik moet een manual hebben, ik betaal al zoiezo meer om te SIMMEN door bv dure grapjes zoals een HOTAS dus die extra kosten moet je er maar voor over hebben vind ik.
Als je gaat kijken naar de mauals zit daar in het geval van flanker een TACREF, een ordance guide en een aantal dingen die game related zijn zonder strict aan een bepaald type vleigtuig gebonden te zijn. deze dingen (± 66% van het totaal aantal pagina's) kun je dus afschrijven. blijf je om en nabij de 680 pagina's over. Best te doen. de 488 pagina's van de F4 manual komt al aardig in de buurt terwijl die ok maar een vliegtuig beschrijft. misschie nis het een Idee om een goede manual los te verkopen? (à la MSFS)
In your dreams. Mods waren wvrijwel non-existant in flanker 2, althans dat idee krijg ik toch als ik naar FJFS kijk.Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 00:43:
LockOn zal mischien niet gelijk naar ieders wens zijn maar daarvoor heb je de community die bv een Service Pack voor LockOn zullen maken. Ik zou Lockon nog niet gelijk afschrijven.
Ik zou best 10 of 15 euro mee willenm betalen, maar dan moet er ook meer in het verschiet liggen.Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 00:43:
Al vraag ik me wel waarom ze idd Lockon niet gewoon 10/20 Euro duurder maken...heeft het iets te maken een of andere prijs limiet?
[ Voor 4% gewijzigd door ocf81 op 05-03-2003 01:39 ]
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
[ Voor 11% gewijzigd door cybermans op 05-03-2003 02:33 ]
Het heeft niets met KOSTEN te maken. EF2000, Janes F-15, Janes F-18, Falcon 4.0, EAW, Falcon 3.0, F-15 Strike Eagle III, Falcon AT, Falcon 1.0, F-19 Stealth Fighter....... dit zijn allemaal sims met behoorlijke manuals en geen van deze producten waren meer dan 100 piek toen ik ze kocht en er zitten behoorlijke succes nummers bij (veel verkocht, winst).
Maak LOMAC dan maar 10 euro duurder, voor 10 euro kan je al aardig ver komen met een flinke manual.
Falcon 4.0's manual is echt super, ook erg goed geschreven. Dat zou ik graag bij andere sims ook zien.
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
UPDATE:
You know the format by now!
4 new screenshots and a video for your pleasure! This week we experience taking off from a Russian aircraft carrier in an Su-33 at dusk.
Download the Video NOW! (6.0Mb)
Take a look and then discuss this video in the forums.
More coming next Thursday.
Cartrix

Plaatje 3 is mijn nieuwe achtergrond bureaublad.

Verwijderd
Thursday video time!!! As stated last week, we see the AGM-65B Maverick in action this week. It should be noted that these are from an early beta version, and as such, what you see is not complete and there are known bugs. The development team is aware of these.
Download the Video NOW! (8.5Mb)
Stay tuned for more next week!
Cartrix

zonder raket motor
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
een handige starter voor je om je kennis eens wat op te vijzelen:
http://www.fas.org/man
[ Voor 102% gewijzigd door ocf81 op 27-03-2003 10:56 . Reden: overreacted ]
© ocf81 1981-infinity
© ocf81 1981-infinity
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
nooit geweten hoor
zo leer je nog wat
Verwijderd
Ooit een "Phoenix" AIM-54 gezien?tazzman schreef op 01 April 2003 @ 11:59:
Een raket gebruikt echt maar heel even zijn "motor". Air to Air missiles hebben zowiezo erg weinig fuel want deze kunnen mogen niet ze zwaar zijn.
Niet? Nou, hier is een linkje.
Verwijderd
As there was no video last Thursday we have a longer video for you this week!
This week we have a sparring match between a German MiG-29 and a US F-5 aggressor. The fight develops into a classic flat scissors.
Download the Video NOW! (22.3Mb)
More coming next Thursday!
Cartrix

Misschien is het beter om morgenochtend de DL te starten.

-- Altijd blijven prutsen --
als ze nou ook ff het boordcannon gebruiken
wat is de meest recente release datum eigenlijk?
Verwijderd
Update:
This week our gameplay video shows three fighters flown by European nations represented in Lock On:
- Tornado
- F-4E Phantom
- Mirage 2000C
These are AI-only aircraft. This video also shows off some new effects that have been integrated into the game, self-casting shadows and engine-heat blur.
Download the Video (13.5Mb)
Discuss the video and the screens in this forum thread
Cartrix

(N.B. Video komt niet echt snel binnen op dit moment, 7kB/s)
Verwijderd
Wat die heat haze betreft: hij is inderdaad een beetje traag, maar ja, je kunt niet alles hebben. Ik vind het toch wel aardig overtuigend.
De after-burners komen zo wel beter tot hun recht.
[ Voor 9% gewijzigd door JoeKurr op 10-04-2003 22:23 ]
Dutch Flanker Display Team
You can't be lost if you don't care where you are
Als het maar lekker vliegt! Niet al te technisch, maar wel een hoop opties enzo, net onder Falcon 4 ofzo (dus iets minder moeilijk, heb al genoeg handleidingen gelezen voor FS2002
En moet je vooral eens letten op het landschap onder dat eerste vliegtuig in dit filmpje, masterlijk gewoon. Dit gaat echt een geweldige game worden, ik voel het
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
Ja, in het eggie aan boord van de USS John F. Kennedy..Verwijderd schreef op 01 april 2003 @ 12:43:
[...]
Ooit een "Phoenix" AIM-54 gezien?
Niet? Nou, hier is een linkje.
ik vind die licht effecten en schaduwen echt super mooi gemaakt net echt
Verwijderd
ftp://ftp.ubisoft.com/games/lomac/media/Su-25.zip
Ik heb het nog niet bekeken want de download gaat nogal traag...

Hebben jullie wel eens op de overgang naar afterburn geluisterd? IMHO is die overgang veel te snel
tampert, kriminalpolizei
Goed, het is misschien een beetje te 'dik' aangezet, maar kijk eens naar deze 2 foto's:

en

Wat het geluid van de afterburner betreft, ik denk dat ze daar nog wel iets aan doen. in Flanker 2.x was het goed, ik denk dat ze dat doen als de rest klaar is.
[ Voor 12% gewijzigd door JoeKurr op 01-05-2003 23:53 ]
tampert, kriminalpolizei
zever toch niet man, het ziet er goed uit
[ Voor 59% gewijzigd door Stefke op 02-05-2003 12:25 ]
De makers van Flanker 3 (beter bekend als LOMAC) hebben duidelijk gezegd dat ze een goed verkopend spel willen, wat betekent dat ze het een en ander niet zo realistisch maken en waarschijnlijk de effecten wat aan zullen dikken om wat meer spectakel te krijgen. IRL zie je die heattrails alleen op niet al te grote afstand (hooguit een paar honderd meter) en een explosie is meestal ook niet zo erg als degene die je in veel spellen tegenkomt.
@ Bas
Met AB is het effect natuurlijk vele malen groter.
[ Voor 6% gewijzigd door ocf81 op 02-05-2003 15:14 ]
© ocf81 1981-infinity
Hier een plaatje zonder AB:

Het is me opgevallen dat het effect afhankelijk is van een aantal dingen:
- type vliegtuig (of liever gezegd: type motor)
- wind
- temperatuur
- licht-inval
- snelheid van het toestel
Vooral op warme dagen met weinig wind is het effect goed te zien, zelfs bij taxiende vliegtuigen (zie foto)
tampert, kriminalpolizei
ziet er wel erg gaaf uit, ga em denk ik wel halen (als ik geld heb...
zijn er ook nederlandse flanker squadrons?
AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB
Dat haalde ik namelijk met mijn GF-2GTS ook al, en nu zit ik met een GF-4Ti-4400 op hetzelfde aantal.
Denk dat upgraden toch wel slim is.
Hier op mijn XP-2000+ (512MB) had ik 16FPS (boven Sevastopol) in een vroege Alpha versie die ik heb mogen proberen.
[ Voor 3% gewijzigd door JoeKurr op 04-05-2003 18:12 ]

Zoals ik al dacht was men nog bezig met het perfectioneren van de heat-effects in Lockon.
Dit ziet er al weer een stuk beter uit
© ocf81 1981-infinity
tampert, kriminalpolizei
© ocf81 1981-infinity
AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB
weer een nieuw filmpje
btw gebruikt die mig zijn schietstoel ofzo want het vliegtuig vliegt in de fik als de raket hem nog niet geraakt heeft
Jup.joostve schreef op 13 mei 2003 @ 10:13:
ftp://ftp.ubisoft.com/games/lomac/media/Missile_Shot.zip
weer een nieuw filmpje
btw gebruikt die mig zijn schietstoel ofzo want het vliegtuig vliegt in de fik als de raket hem nog niet geraakt heeft
Kijk maar naar deze screenshot:

Ik hoop alleen dat ze nog wat doen aan die flares. Bij de MiG-29 en de Flanker gaan die omhoog, niet opzij.
© ocf81 1981-infinity
[ Voor 12% gewijzigd door JoeKurr op 18-05-2003 08:28 ]
Verwijderd
Download the Video (5.97Mb)

Fantastisch mooiVerwijderd schreef op 22 May 2003 @ 12:32:
Yes, it's time for another video! This week the video shows a MiG-29A conducting an air-to-ground rocket attack. Supporting the Fulcrum is a flight of Ka-50 attack Helos.
Download the Video (5.97Mb)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit zou wel eens het eerste spel in m'n leven kunnen worden wat ik ook daadwerkelijk koop...
Will there be a demo and what is it likely to contain?
Yes, a playable demo is planned for Lock On, shortly before the game is available in stores this summer. The demo will allow players to fly the A-10A and the MiG-29A with a mission or each of these aircraft. The demo will be for single player use only, and will each plane will have a very limited fuel supply.
Verwijderd
Wat ik nog steeds niet kan vatten is, dat er niemand op het idee komt de filmpjes met een minder sterke compressie op te slaan en daarna een sterke zip compressie erop los te laten. Ze hebben nu welgeteld bijna 2.76% ruimte weten te besparen.

Wou tof filmpje, kan niet meer wachten tot ie uit is.Verwijderd schreef op 05 June 2003 @ 23:40:
Nieuwe movie! Deze mag niemand missen.![]()
![]()
Wat ik nog steeds niet kan vatten is, dat er niemand op het idee komt de filmpjes met een minder sterke compressie op te slaan en daarna een sterke zip compressie erop los te laten. Ze hebben nu welgeteld bijna 2.76% ruimte weten te besparen.
Dat doen ze zodat niet iedereen dat filmpje streaming van die server gaat bekijken, doen sommige sites ook met wallpapersVerwijderd schreef op 05 June 2003 @ 23:40:
Nieuwe movie! Deze mag niemand missen.![]()
![]()
Verwijderd
1: Filmpje maken
2: Compressie erop loslaten, maar dan een low compression voor betere beeldkwaliteit. (30MB bijv.?)
3: Laag gecomprimeerd filmpje zippen met high compression -> uiteindelijk vrijwel zelfde grootte. (ca. 18MB? )
4 Online zetten voor download
Dan download jij het filmpje, unzipt het filmpje (Van 18MB weer 30MB) en geniet van een filmpje met een betere beeldkwaliteit. (Minder/geen artifacts of blocks) Zie je?
Zelf vind ik em wel mooi, maar tijdens de landing erg ongeloofwaardig, ook het optrekken voor het landen gaat erg makkelijk, maar dat zal vast aan mij liggen
Have phun
moet je wel veel lef hebben hoor om dat te doen
Het ziet er allemaal wel mooi uit, maar de framerates zijn op mijn P4 2.2 met een ti4200 nou niet echt denderend, mag toch wel hopen dat de final wat beter is.
Sponz schreef op 13 June 2003 @ 22:50:
Opstijgen en landen gaat niet echt soepel in Lock On, je blijft een beetje aan de baan geplakt, de overgang van vliegen naar rijden en andersom is maar weinig verbeterd tov flanker 1.5. Net zoals het gebruik van rudder (gaat schokkerig) en rare overgangen naar stalls en dergelijk zijn nog exact hetzelfde als flanker 1.5 - gewoon niet echt lekker.
Het ziet er allemaal wel mooi uit, maar de framerates zijn op mijn P4 2.2 met een ti4200 nou niet echt denderend, mag toch wel hopen dat de final wat beter is.
Denk het dus nietjoostve schreef op 15 June 2003 @ 21:41:
ik denk dat hij dat uit de filmpjes opmaakt
Ik zou ook wel eens willen of jij een beta hebt, en zo hoe ben je er aan gekomen?
[ Voor 14% gewijzigd door McFlipp op 15-06-2003 21:45 ]
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
ik denk zomaar dat je niet de enige bent...joostve schreef op 15 juni 2003 @ 23:07:
ik hoop dat hij één deze weken gold gaat
zit er ook om te springen. Misschien is dit de eerste game die ik in m'n hele leven ga kopen!
[ Voor 21% gewijzigd door gabberjoost op 15-06-2003 23:11 ]
© ocf81 1981-infinity
Ik hoop wel dat ze de mp support goed maken, daar valt of staat tegenwoordig een spel mee, kijk maar naar il2. Momenteel werkt niet goed.
Ik ben geen tester overgens, en over ik eraan kom ga ik hier niet vertellen. Ik ga 'm wel kopen uiteraard.
Verwijderd
Maar hier ziet het er al een stuk beter uit, alleen moeten ze wat rook van de wielen lanten komen bij de landing, en dat de schokdempers wat inzakken en niet alsof het vliegtuig een stokje is dat ineens op de grond valt.
Die haze is alleen zichtbaar als de motoren draaien, en de 'hoeveelheid' is ook nog afhankelijk van hoever je het gas open hebt staan.Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 10:34:
Kweenie of ie al bekend is, maar bij Gamespothebben ze een LOMACS preview. En daarbij horen natuurlijk ook de screenshots. Het vreemde bij de screenies is dat er de ene keer wel een heathaze is, en dan weer niet. (F15)
Zo te zien hebben ze ook een vrij lage resolutie gekozen.
We Shall see... als dit een super multiplayer support heeft, naja dan koop ik hem geheid
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
http://www.dimensionplus.nl/
volgens mij is hij nog niet gold gegaan of wel?
[ Voor 19% gewijzigd door ocf81 op 21-06-2003 21:28 ]
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
ga ik zeker kopen
© ocf81 1981-infinity
Ik denk dat op volle snelheid op 10km hoogte geen haze te zien is?Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 20:15:
Ben met die eigenschap bekend, maar met AB geen haze? :
[afbeelding]
Snap je? Volgens mij hebben ze een stuk gevlogen met een paar effects uitgeschakeld.
Dit topic is gesloten.