ja
ik had je wel 2x jalalalal kunnen geven voor dat ding en nog een paar griswolds
eikel

vanmiddag 1 baranar voor ravenfrost
,
vanmiddag 1 baranar voor ravenfrost
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik heb een baranar star, ik zoek nog een stormshieldOp donderdag 24 januari 2002 22:42 schreef SaURoN het volgende:
Persoonlijk vind ik javazon fijn maar weinig dmg doen , goed je killed een keo pack gelijk dat welvind alleen dat de quantaty zo is
![]()
maaruh dupen weer mogelijk?? ffs dat zal natuurlijk de reden zijn dat baranar onvindtbaar is......iedereen is aan ut dupendamn zie als je nieuwe realm maakt zitten er binnen 1-2 weken weer een nieuwe dupe methode.... dat bewijst dit maar weer eens...
btw chello er weer uit,zit weer op me laptop te modemen
I want to live forever, so far.. so good.
COOL!!!!!!! THANX MAN!!!!!!!Op donderdag 24 januari 2002 23:10 schreef SaURoN het volgende:
goku heb ff over die buriza nagedacht, die mag je wel houden... heb geen ruimte er meer voor sorry
ik geef je er geen monacrch voor dan zou ik um eerder met caon voor 2 sojs traden en dan baranar voor 1 soj halen ook al is dat duurOp donderdag 24 januari 2002 23:11 schreef Warbringer het volgende:
[..]
Ik heb een baranar star, ik zoek nog een stormshield
En chello hier in brabant = perfect.
geen zorgen aan mijn kop over trage verbindingen ofzo, gewoon lekker gassen
Stormshield voor 2 soj?Op donderdag 24 januari 2002 23:12 schreef SaURoN het volgende:
[..]
ik geef je er geen monacrch voor dan zou ik um eerder met caon voor 2 sojs traden en dan baranar voor 1 soj halen ook al is dat duur![]()
btw net gladiators bane gevonde158% maar
btw goku no problemoveel plezier er mee
volgens mij ligt dat niet aan je ISP ?Op donderdag 24 januari 2002 23:21 schreef tva_goku het volgende:
langleve chello
BLACKWALL!!!!!!
ik dacht van wel, dat je verbinding ermee kapte en dat hij niet verder kon ladenOp donderdag 24 januari 2002 23:25 schreef Warbringer het volgende:
[..]
volgens mij ligt dat niet aan je ISP ?
Ik denk dat hij bedoeld dat hij dat ding helemaal niet trade.Op donderdag 24 januari 2002 23:19 schreef Warbringer het volgende:
[..]
Stormshield voor 2 soj?
you got a dealicq me maar ..
en als ie het zal doen ik 1e keus wasOp donderdag 24 januari 2002 23:33 schreef HitmanWVU het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoeld dat hij dat ding helemaal niet trade.
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Op donderdag 24 januari 2002 23:12 schreef SaURoN het volgende:
ik um eerder met caon voor 2 sojs traden
My mistake dan.Op donderdag 24 januari 2002 23:33 schreef HitmanWVU het volgende:
Ik denk dat hij bedoeld dat hij dat ding helemaal niet trade.
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
lol was dat tegen die aliblabla van mij ? =)Op donderdag 24 januari 2002 20:32 schreef SaURoN het volgende:
&$*(#@&)$&(*@#$&*() jezuz kon ik net goedkoop een Baranar traden SLAAT chello er weer uitkan helemaal niks op internet doen
zit nu via me laptop
dit SUX man oman chello gaat echt HARD achter UIT!@!!!!
bah * SaURoN needs baranar and a arreats offer items or soj.
ja stomme chello, nu heeft ie hem al getrade tegen alibabaOp vrijdag 25 januari 2002 00:02 schreef Soullie het volgende:
[..]
lol was dat tegen die aliblabla van mij ? =)
Anoniem: 4743
ZAt jij toevallig bij SSWWwolf in het gal? en de andere DAF'ers?Op donderdag 24 januari 2002 14:01 schreef JiveDAF het volgende:
[..]
Dussuh .. nou nie gaan beginnen over verslavingsgehaltes en verloren tijd ...
Planetarion deel2, net begonnen niet hoog, maar planeet in top-500 & galaxy in top-150
Planetarion deel3, planeet in top-150 & galaxy in top-15
Planetarion deel4, planeet op 78e plaats & galaxy in top-10
Planetarion deel5, gequit .. geen drol meer aan de game door alle wijzigingen en noobs.
Ok, wacht.. dit berichtje had ik nog niet gelezen toen ik je op ICQ sprak sauronOp donderdag 24 januari 2002 23:53 schreef SaURoN het volgende:
ik gan iet plezier maken voordat ik zon verdomde baranar heb....
ik ga niet hoger als dat ik nu bied:
1 soj en dat is het hoogste waar ik nu voor wil.
Anoniem: 35309
Neuh ... zatik nie bij in gal ... maar is wel van me "oude" clan ...Op vrijdag 25 januari 2002 00:22 schreef Pjemco het volgende:
[..]
ZAt jij toevallig bij SSWWwolf in het gal? en de andere DAF'ers?
Zat ik ook bij nl
Meestal krijg je 2 gaatjes met een magical d8 ik.Op vrijdag 25 januari 2002 03:22 schreef Jaxe het volgende:
Heb net een Cruel Executioner sword getrade met bekende.
Hoeveel sockets krijg ik daarin als ik quest doe?
zeker niet genoeg om honor te maken?
Alvast bedankt
)
Ik vind ut best, maar na mijn eigen reparaties & wat probbies met Baal zit ik zelf op iets van 1643 gold (niet miljoen, duisend, ofzow ... maar 1.643 (in de buurt))Op vrijdag 25 januari 2002 10:33 schreef SaURoN het volgende:
* SaURoN moet om geld vragenmijn armortje kost namelijk iets van 140 om te repairen
en had heb ik niet
kunnen jullie me geld doneren ?
Anoniem: 12048
zie http://www.diabloii.netWe've gotten several emails in the last couple of hours saying that dupes are vanishing as people join games on the Realms, just starting around midnight tonight. This appears to be the old dupe detector, where if you join a game and someone else has the same duped item, one or both will vanish. More details here.
We're also getting reports of a new duping method that works on the Realms. It requires two players and it somewhat complicated, but hopefully Blizzard can fix it before it becomes as widely-known as the last one. No, we're not going to say how to do it so everyone and their dog makes 5000 dupes and Blizzard is "forced" to fix it.
Once again, we're getting a lot of reports of trade hacks. If you are trading with someone and they are moving the item around a lot, or agree and it fails, and they say they didn't have room, be very suspicious, since this hack seems to require a couple of tries in most cases. Ask someone to make sure they have room before the trade, and if it fails after you accept do not trade with them, or you'll probably get screwed the 2nd try.
Zolang er lamers zijn die het spel willen verzieken, naja, ik denk dat je het antwoord zelf weet (en ik denk nu pas dat dit een retorische vraag was, maarja, techpost is techpostOp vrijdag 25 januari 2002 12:30 schreef SaURoN het volgende:
Houd het dan NOOIT op.......
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
Er schijnt nu een manier te zijn om duped items een nieuwe id te gevenOp vrijdag 25 januari 2002 13:29 schreef SaURoN het volgende:
het is door meerdere spelers bevestigdalle duped items verdwijen! Yeaaaaaaaaaah !!!!
![]()
maaruh sojs en normal items kunnen niet worden deleted, zegen ze dat zijn items zonder een id ofzo ?
IK(immortal king) Helmpje staat er toch?is hij set of unique ?
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
IK helmpie zegt hij tochOp vrijdag 25 januari 2002 13:39 schreef SaURoN het volgende:
is hij set of unique ?
Ja sorry, maar als jij eerst zegt dat die baranars een 1/2 soj waard zijnOp donderdag 24 januari 2002 22:52 schreef SaURoN het volgende:
jaik had je wel 2x jalalalal kunnen geven voor dat ding en nog een paar griswolds
eikel
![]()
![]()
vanmiddag 1 baranar voor ravenfrost,
Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP
ik heb ze allebij, buriza voor bazen, veel dmgOp vrijdag 25 januari 2002 14:58 schreef SaURoN het volgende:
houd het toch maar bij mijn buriza
Ja maar jij biedt nu veel meer dan een 1/2 soj, terwijl de marktprijzen toch juist zijn ingezakt door de dupesOp vrijdag 25 januari 2002 13:51 schreef SaURoN het volgende:
dat waren ze ook maar die dupers hebben markt erneukt of niet hit
Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
zeker welOp vrijdag 25 januari 2002 16:03 schreef heuveltje het volgende:
nah man in koeien is goldstrike veel leuker (njet effectiever). het regent dan foh's
patat in je ogen ?Op vrijdag 25 januari 2002 16:28 schreef JiveDAF het volgende:
5% Chance to cast level 7 Fist of the Heavens on striking
FOH , niet SOJ
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Op vrijdag 25 januari 2002 16:16 schreef tva_goku het volgende:
[..]
zeker wel
maar je ring mag je terug hebben, heb er zelf ook 2 gevonden
Hier reagerde ik dus op ...Op vrijdag 25 januari 2002 16:37 schreef heuveltje het volgende:
[..]
patat in je ogen ?
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
als je geen idee hebt waar ik het over hebt hou dan gewoon je mond en geef dan geen commentaar, die foh zit op die boog en heuveltje weet dat ik z`n manald heal ring heb geleend, dus zolang hij weet waar ik het over heb is het goedOp vrijdag 25 januari 2002 16:44 schreef JiveDAF het volgende:
[..]
[..]
Hier reagerde ik dus op ...
Maaruhm ... als hij het niet over een SOJ meent te hebben, wrom refereert hij dan naar een ring.
Fist of Heavens regenen is anders dan Stones of Jordan regenen in een koeieveld.
En als ik dan uit me nek loop te lullen omdat ik denk dat gva_goku het fout denkt maar dat niet zo is mag hij me dat vertellen, en hoef jij net te zeggen datik patat in me ogen heb, dat mag hij doen.
/nocrapmode off.
Anoniem: 24527
mmm waarom moet je dan een a2 hebben ?Op vrijdag 25 januari 2002 17:39 schreef Irons het volgende:
Okay, hier is mun prob.
Ik ben laatst maar weer es begonnen met een javazon, alles leuk ofcuz.
maar nu wil ik dus een goede merc maken. Ik weet dat ik dan een act2 merc moeten hebben uit hell.
Maar welke moet ik dan nemen? Ik zag er laatst eentje met een cold aura, dat lijkt me wel relaxed. dus welke is dat? of moet ik combat/offensive nemen? en wat is ffs het verschil tussen die 2?
Op vrijdag 25 januari 2002 18:07 schreef Canon23 het volgende:
Ik heb dus nu me eerst javazon (lvl65 nu) alleen ik kom bijna altijd tegen kleine groepen koeien zonder mana te zitten...en andere items zit er nu nog niet in. Hoe kan ik dit probleem verhelpen..?
Mana charms zoeken? Energy hoger maken?
Beter lezen SaUOp vrijdag 25 januari 2002 18:09 schreef SaURoN het volgende:
rasha mask opdoen helpt al heel veel
Anoniem: 39051
Een ! gaat.Op vrijdag 25 januari 2002 19:10 schreef arisjuh het volgende:
ik heb al 2 keer gevraagd wat cownruns zijn maar ik krijg geen antwoord!!!!
dus voor de derde keer: wat zijn cownruns!!!!!!!!!!!!!
<compleet off-topic>Op vrijdag 25 januari 2002 19:20 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
[..]
Een ! gaat.
Cowruns zijn de cowlevel clearen. Nu goed? Weet je het nog niet? Goed.
Er zijn eigenlijk 3 soorten act2 mercs, alledrie hebben ze een ander aura.Op vrijdag 25 januari 2002 19:33 schreef Irons het volgende:
nu wil ik nog steeds weten WELKE merc ik et best kan nemen/
en wat et verschil is tussen combat/offensive.....
Okies ...Op vrijdag 25 januari 2002 17:35 schreef tva_goku het volgende:
[..]
als je geen idee hebt waar ik het over hebt hou dan gewoon je mond en geef dan geen commentaar, die foh zit op die boog en heuveltje weet dat ik z`n manald heal ring heb geleend, dus zolang hij weet waar ik het over heb is het goed
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Rooie portal gaat pas dicht als je in de halls de Wp vind & activeert. Niet als je Nilathak neerlegt.Op vrijdag 25 januari 2002 19:51 schreef Canon23 het volgende:
BTW ik heb nu die nithalak quest gedaan en kan nog steeds naar pindle terwijl ik overal lees als je die q complete gaat die rooie portal dicht!!En dit is altijd al zo geweest...dus niet een bug ofzo
Damn wat een url, maar ok weer wat geleerdOp vrijdag 25 januari 2002 20:35 schreef JiveDAF het volgende:
[..]
Rooie portal gaat pas dicht als je in de halls de Wp vind & activeert. Niet als je Nilathak neerlegt.
Je kunt dus de quest afmaken, en nog steeds pindle runs doen, zolang je de WP daar maar niet aanraakt.
* Canon23 heeft dit uit Flux's Magic-Find guide van diabloii.net
En weet zelf uit ervaring dat de portal niet sluit als je de WP niet pakt, maar wel de quest afmaakt.
Ik wil hem op me necro doen maar vind het zo jammer dat ik dan weer zo super veel dex moet gebruiken..Op vrijdag 25 januari 2002 21:12 schreef heuveltje het volgende:
he net wizzardspike gevonden
eigenlijk best wel een leuk ding
75 to res, 164 to mana. alleen jammer dat ie zo gruwelijk veel dex nodig heeft
* heuveltje weet dat dit een vrij loze mededeling was, maar ik kende hem nog niet
"Could someone explain how I set my laserprinter to stun!?"
ach een beetje mfder heeft zo een soj bij getrade... ik verlies liever 1 ~ 2 soj en kan ff flink om al die lame dupers lachenOp zaterdag 26 januari 2002 00:30 schreef SaURoN het volgende:
aha nou ik heb 5 sojs op me mf en 2 op me necro en 2 op me sorc
ik zie het wel...
als ik me weapons etc maar hou, maar wat die gozer hier boven zegt, niet soullie ;0
vind ik ronduit zielig.
Gedupede sojs, verdwijnen (Nog) niet.Op zaterdag 26 januari 2002 00:30 schreef SaURoN het volgende:
aha nou ik heb 5 sojs op me mf en 2 op me necro en 2 op me sorc
ik zie het wel...
als ik me weapons etc maar hou, maar wat die gozer hier boven zegt, niet soullie ;0
vind ik ronduit zielig.
Ik snap niet wat een javazon moet met AR?Op vrijdag 25 januari 2002 18:42 schreef Canon23 het volgende:
Ja maar dat wil ik dusIk heb nu een valkyrie winged helm op met +2 skills doe ik die af dan gaat me AR met 1000+ achter uit
als je gaat hybdriden gebruik je Guided arrow, en die heeft ook geen AR..Op zaterdag 26 januari 2002 01:09 schreef Canon23 het volgende:
Ringen/runes/jewels hebben geen ID-code dus blizzard kan ze nog niet uniq herkennen (snappie ? ) dus worden ze voorlopig niet gedelete.
En waarom een javazone dex nodig heeft?
Misshien omdat ik er over nadenk om te gaan hybriden
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
hoor wel veel ui klagen dat legit dingen verdwijnen in open games...The items do NOT have there own ID when they were duped. The dupe scan was turned off and in turn the people at diabloii.net (poll posted by Flux on the front page of www.diabloii.net or http://diabloii.net/judges_chamber/index.php for the actual poll with the WRONG information) who posted that message ASSUMED that the duped items had their own ID. They should have never posted something on an assumption this is how rumors get started.
Socketing the duped item will not help, it will still disappear although jewels/runes that are put into sockets have not from my experience. But this is again assumption. I indeed bought 3 jewels that were the same and I asked the person why the jewels were exactly the same and why they were so cheap (after I gave him my sojs of course). He told me they were duped. I used one jewel in an item and the other two were left on my character. Now the one that is socketed is still there but one of the non-socketed jewels dissappeared, that's how I came to this assumption.
Rares, Magical, rings, ect...ect.. that were duped will all still dissappear. ANYTHING duped will dissappear. Another ASSUMPTION posted in this thread was that SOJ do not dissappear. This is not true. Soj that are pre 1.07 that were duped will most likely NOT dissappear because they do not have an ID. Bliz didn't make the items have ID's until the xpac. This is why you don't see most soj's dissappear. Most soj's running around were all duped before the 1.07 patch when people were duping whole accounts full of soj in about 5 mins. The only way a dupe will not dissappear is if it was found pre 1.07 patch. And even then it still may get deleted.
Hope that clears up a few misconceptions.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq