Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Even een misschien domme vraag, maar is er een mogelijkheid dat je een single player game op bnet speelt? Volgens mij toch niet, toch?

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 23 januari 2002 21:59 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:

[..]

SC/HC? Multiplayer/SinglePlayer?

Als je echt dringend een armor op singleplayer nodig hebt, heb er wel een paar liggen (open bnet dus)

Maareuhm, ik wil je niet teleurstellen, maar level 20 is dus nix :+
weet ik :+
maar ik wil wel wat armor hoor, die van mij heb ik verloren en kan hem niet meer terug vinden, was een zeldzame d8 ik.
maar ik heb geen lod als dat armor van dat lod is.
maar ik wil wel graag dat armor hebben!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
For all intents and purposes the latest duping exploit produced 'real' items, in that they were generated with their own unique id number and therefore would not be identified if Blizzard scanned for dupes. They would appear as any other item you procured via legitimate means. Blizzard has fixed the method that allowed this to happen but what should happen to the huge amount of dupes that were left as a result of its use.

btw die lag op b.net weet je waar die van komt ? van de dupes... zorgen voor een GIGANTISCHE load op de servers daar, en de dupes blijven waarschijnlijk allemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:21

Soullie

Planeshift

diablo2 is officiel dood voor mij als die dupes blijven... :)

ik blijf nogwel spelen maar ga nu wel actief na een ander spel opzoek... jammer :)

ik heb me ook in moeten houden geen gedupte WF te kopen... maar gelukkig was ik niet zo dom... ach bliz doet er toch niets aan.. :'( die hebben het te druk met andere games... ga wel WoW doen =)... mits niet te duur :) <-- dat is toch bliz's bedoeling d8 ik zo
Even een misschien domme vraag, maar is er een mogelijkheid dat je een single player game op bnet speelt? Volgens mij toch niet, toch?
je kunt een 1 player game maken op battle.net mocht je dat willen ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 20:27

Canon23

>>MY<< world

En ja sommige zijn dupes...maar veel dingen ook zelf gevonden. Btw alles gebruikt ie zelf :)

Oh en als die dupes blijven...hm...dan toch maar is een wf ofzo aanschaffen... ;)

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.petitiononline.com/mod_perl/signed.cgi?d2lod

Laten we dit dan allemaal maar snel invullen, wie weet doen ze het nog ook..

WEG MET ALLE DUPES! (En dan dus maar een reset als het nie anders kan)
En wie kan zich nog mijn post herinneren over twee of drie eikels uit de klas die het vernaaien voor de hele klas? Juist, zo zal het dan zijn...en da's diep triest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op woensdag 23 januari 2002 23:26 schreef zanac het volgende:

WEG MET ALLE DUPES! (En dan dus maar een reset als het nie anders kan)
En wie kan zich nog mijn post herinneren over twee of drie eikels uit de klas die het vernaaien voor de hele klas? Juist, zo zal het dan zijn...en da's diep triest...
signed... liever een full reset als dit... ik kan mezelf ook wel lvlen zonder rush... kijken hoeveel mensen dat nog kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sign: 2513 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PringleMaster
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 10:22

PringleMaster

A.K.A. Delta

Op woensdag 23 januari 2002 23:46 schreef Soullie het volgende:

[..]

signed... liever een full reset als dit... ik kan mezelf ook wel lvlen zonder rush... kijken hoeveel mensen dat nog kunnen :)
ik zou echt balen....
al me stuff wat in d2 classic gevonden is....(dual leech ring, mana leech ringen) :9~
kan nooit meer gevonden worden in LoD.. ;(
zou wel balen zijn
ga ik denk ik toch wel op zoek naar ander spel
maar als er reset is zijn we dan van het dupe gedonder af?
na maand zijn er misshcien wel weer een paar WF's en dupen ze die weer...tenzij ze (blizzard) een oplossing hebben gevonden om het dupen tegen te gaan

kaasz | specs | i kick ass for the lord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 22:41
Op woensdag 23 januari 2002 23:53 schreef PringleMaster het volgende:

[..]

ik zou echt balen....
al me stuff wat in d2 classic gevonden is....(dual leech ring, mana leech ringen) :9~
kan nooit meer gevonden worden in LoD.. ;(
zou wel balen zijn
ga ik denk ik toch wel op zoek naar ander spel
maar als er reset is zijn we dan van het dupe gedonder af?
na maand zijn er misshcien wel weer een paar WF's en dupen ze die weer...tenzij ze (blizzard) een oplossing hebben gevonden om het dupen tegen te gaan
ja daar ben ik dus ook bang voor ... heb nu net legit buri, lightsabre enzo .. gaat lekker, gaan ze dadelijk resetten. Iedereen balen.. komt er over 3 maanden idd nieuwe dupe hack. dan weet ik zeker dat iedereen kapt. Ik denk ik al na evt reset :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Op woensdag 23 januari 2002 21:56 schreef Lawtje.com het volgende:

[..]

Hehe mijn sorc is vandaag 10 levels omhoog gegaan :D van lvl 22 naar 32,
Mijn amazon is vandaag in ong. 4 uur 74 levels omhoog gegaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op donderdag 24 januari 2002 00:39 schreef Shade het volgende:

[..]

Mijn amazon is vandaag in ong. 4 uur 74 levels omhoog gegaan :+
leacher !! :)

dit is niet persoonlijk naar jou bedoeld... ik heb het ook wel vaker gedaan, maar heeft iemand al eens legend of mir gedaan ?? daar deed je ongeveer 2 dagen over een lvl up... en dan was je lvl 16 of zow... het is in LoD te easy... ff wat hulp van vrienden en je bent binnen 1,5 in hell cow... en lvl 80....

ik zou lvl 90 als bijna onhaalbaar willen zien... het wow gevoel heb ik allang niet meer als ik een lvl 90 zie...

terwijl als ik in de beta val LoM een lvl 25 zag d8 omg godlike...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-07 16:49

Jive

MooMooMastah

Bij een reset zou dat dus wel redelijk over zijn voorlopig ..

Dan duurt het gewoon een tijd voor er veel lvl 70+ chars rondlopen die je "even" kunnen helpen met een quest.

Ik weet zelf ook uit ervaring hoe lastig het kan zijn om de queste's vol te maken..

Zal mischien aan mijn speelmanier liggen, maar is verdomd lastig om met een redelijk normaal ge-equipte lvl 70sorc diablo op hell neer te leggen, als er geen burizon in de buurt is ofzo ...

Mijns inziens ... errug klote voor al die items waar heel lang voor gezocht is & waar heel veel speeluren inzitten, maar wel leuker voor de gameplay.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Op woensdag 23 januari 2002 23:26 schreef zanac het volgende:

sign. 2565

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:49

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op donderdag 24 januari 2002 01:41 schreef JiveDAF het volgende:
Bij een reset zou dat dus wel redelijk over zijn voorlopig ..

Dan duurt het gewoon een tijd voor er veel lvl 70+ chars rondlopen die je "even" kunnen helpen met een quest.

Ik weet zelf ook uit ervaring hoe lastig het kan zijn om de queste's vol te maken..

Zal mischien aan mijn speelmanier liggen, maar is verdomd lastig om met een redelijk normaal ge-equipte lvl 70sorc diablo op hell neer te leggen, als er geen burizon in de buurt is ofzo ...
.
geloof me, daar hecht je dus veels te veel waarde aan.
ik heb ooit op een lan, met 5 mensen van scratch begonnen aan een nieuwe char.
we hebben geen mf runs gedaan, en alleen een paar lange a4 & blood/frigid/crystalline runs gedaan

ik weet niet meer precies hoe hoog we zaten, maar ik weet wel dat we aan het einde van de dag in A1 hell zaten.
vermenigvuldig dat eens met 40.0000 mensen, het feit dat heel a3 net door 2 personen gedaan zal worden.......
je de ancients kan doen wanneer het uitkomt .........

en er zitten echt binnen een week mensen in de 90..........

ow en het klopt dat het lastig is om als 1 sorc diablo neer te halen
zet echter 1 werebear druid erbij om te tanken, nog een char om potions te runnen. en 1 of 2 sorcs om firewals onder zijn voeten te casten. en hij is dood voor je er erg in hebt
tegen de tijd dat er weer wat buriza's in het spel zitten, word het helemaaaaaaal een eitje

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
reset lost niks op... wat denk je dan ? de dupe methodes verdwijnen als sneeuw voor de zon :? NOT
ze zijn er zo wweer en de community is in eens maar 20% denk je dat iedereen blijft als ze 4-5 maand hard werken en dan alles kwijt zijn ? ik iig niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
Op woensdag 23 januari 2002 23:22 schreef Canon23 het volgende:
En ja sommige zijn dupes...maar veel dingen ook zelf gevonden. Btw alles gebruikt ie zelf :)

Oh en als die dupes blijven...hm...dan toch maar is een wf ofzo aanschaffen... ;)
Je kan een duped windforce nie eens betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
Teken deze als je geen zin hebt in reset
http://www.petitiononline.com/noreslod/petition.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 23 januari 2002 16:24 schreef DarthRaider het volgende:

[..]

rune plague ding . max dam iets van 150 ofzo? vond ik pas ook :P
Yup that's the one. :)

Gisteren weer nix gevonden, en dan in de laatste run..
Mijn allereerste Vampire Gaze 8/8/15/15
ETHEREAL! Oh yeah... fabulous.. :(
Zo'n ding is zeker nix waard ethereal of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over dat leechen.. Ik speel tot nu toe altijd zonder leechen. Ben pas vanaf lvl 72 cowruns gaan doen, en heb altijd actief meegedaan. Om een of andere reden vind ik het frustrerend als mensen joinen en geen bal doen. Soms even wat koeitjes naar zo iemand lokken. Ik bedoel, een Necro kan toch tenminste wat spells casten voor de party?
Elkaar leechen kan ik trouwens wel inkomen hoor, met wat bekenden of zo.
Verder veel bloodruns gedaan vanaf lvl 60, maar dat wordt best saai. Vanaf nu ga ik niet meer zoveel runs doen, behalve naar mephi. ;)
Ik zit nu vooral veel quests te doen; veel voor andere mensen. Ik vind de quests nog steeds leuk, en plezier gaat voor mij boven alles. Lvl'en is toch niets bijzonders in LoD.
Ik hoop dat er snel een soortgelijk spel uitkomt als diablo, waarin mensen nog eens verrast zijn als je een goed item laat zien. Ik bedoel, wie kijkt nu nog op van een Shaftstop of Lightsabre?
Gaf blizzard maar eens updates met nieuwe items...
Ah well, van mij mag die rollback komen, weet ik zeker dat ik stop. Nu twijfel ik nog en twijfelen sucks. ;)
Een positief puntje nog... Als je wat mensen online kent die ook maar 1 char hebben en voor de lol spelen wordt het wel leuk. Zo min mogelijk traden, geen cadeautjes aannemen en samen quests doen en zo. Dan is het nog speciaal als je een of ander geinig item vind. Altijd wel iemand van de groep die er wat mee kan. :) Op het moment dat ik (en wat vrienden) richting superchar gaan: Of ik stop, of ik begin samen met de rest een nieuwe char.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 23 januari 2002 23:46 schreef Soullie het volgende:

[..]

Dat ben ik wel met je eens, een full reset zou best wel eens kunnen roeleren. Ik ben best bereid mijn chars en items op te geven voor een full reset. Als ik dan een weekje flink doorspeel ben ik ook toch weer een roelerende gozer en we hebben in ieder geval een week lang geen gezeik van lamers die hulp nodig hebben om van act1 normal naar act5 hell te komen :D .
ik heb toch maar wel gevote voor de gedeeltelijke reset (nr:2843)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-12-2020

Plantje

groei ;)

hoeveel betaal je nu trouwens voor een gedupte wf ?
(zit op werk kan niet checken ;( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
market is weer behoorlijk goed recht iig. zie overal need WF offer 6 sojs maar niemand heeft meer WF voor trade. en gf zijn 20 sojs storm shields zijn 4 sojs alles is behoorlijk duur momenteel. kan zelfs niet 2x baranar vinden ?! heel apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

grrrrrr, diabloii.net is ook weer zo traag als dikke stront :( kan niet eens opd efreont page kijken :(

en om de een of andere reden, is het trade gedeelte gedisabled ......

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op donderdag 24 januari 2002 10:46 schreef heuveltje het volgende:
grrrrrr, diabloii.net is ook weer zo traag als dikke stront :( kan niet eens opd efreont page kijken :(

en om de een of andere reden, is het trade gedeelte gedisabled ......
dupers... heeft er 2 dagen geleden opgestaan.. iedereen die in dupes trade word verwijderd... en geen nieuwe aanmeldingen meer tot de dupes weg zijn.

en Waarom kan ik geen stormshield krijgen voor 2 soj ??? zelfs voor 4 soj verkocht iemand een... soj is niets meer waard... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
hele market is fucked door dupes, 6 sojs voor a wf dan is de soj veel waard en 4 sojs voor stormshield is soj weer niks waard :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PringleMaster
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 10:22

PringleMaster

A.K.A. Delta

Op donderdag 24 januari 2002 11:11 schreef SaURoN het volgende:
hele market is fucked door dupes, 6 sojs voor a wf dan is de soj veel waard en 4 sojs voor stormshield is soj weer niks waard :?
Denk dat mensen ook 'bang' zijn om te traden nu ofzo.
Ik zoek een skullders en shako.
Maar heb er sinds maandag ofzo eigenlijk geeneen meer aangeboden gezien.
Misschien denken ze dat ze er duped stuff voor krijgen ofzo :?
Of ze waren natuurlijk hard bezig met dupen >:)

kaasz | specs | i kick ass for the lord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is trouwens de kans dat ik gewoon een duped Lightsabre heb gekregen voor m'n baranars? Er is geen enkele manier om dit te checken?

En zou iemand plz kunnen zeggen wat een Ethereal Gaze waard is? Zo iets gebruik ik toch niet denk ik, maar wil niet opgelicht worden of een of andere lame fout maken. :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
kans is zeer groot, denk ik, dupes worden waarschijnlijk moeilijk te verwijderen want allemaal andere ID :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

ach een item wipe vond ik al genoeg... sure ik het erg veel leuk spul.. ik weet nog hoeveel moeite ik mij gedaan heb om mijn eerste soj's te traden... nu is zo easy om dingen te krijgen dat het niet meer leuk is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
ik weet wel helemaal opnieuw beginnen zuigt, dan heb je 4 maand voor niks gedaan en ik vind imho dit spel gaat er om om te spelen niet om te traden.... als er reset komt geef je die cheaters hun zin. die doen cheat hopla die spelen niet nee die gaan voor het verneuken van het spel, en ookal is er reset binnen 4 dagen ben je weer 99 charcs en dan wat ? komer ook weer cheats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Op donderdag 24 januari 2002 09:05 schreef heuveltje het volgende:

[..]

geloof me, daar hecht je dus veels te veel waarde aan.
ik heb ooit op een lan, met 5 mensen van scratch begonnen aan een nieuwe char.
we hebben geen mf runs gedaan, en alleen een paar lange a4 & blood/frigid/crystalline runs gedaan

ik weet niet meer precies hoe hoog we zaten, maar ik weet wel dat we aan het einde van de dag in A1 hell zaten.
vermenigvuldig dat eens met 40.0000 mensen, het feit dat heel a3 net door 2 personen gedaan zal worden.......
je de ancients kan doen wanneer het uitkomt .........

en er zitten echt binnen een week mensen in de 90..........

ow en het klopt dat het lastig is om als 1 sorc diablo neer te halen
zet echter 1 werebear druid erbij om te tanken, nog een char om potions te runnen. en 1 of 2 sorcs om firewals onder zijn voeten te casten. en hij is dood voor je er erg in hebt
tegen de tijd dat er weer wat buriza's in het spel zitten, word het helemaaaaaaal een eitje
Hoe wil je ancients skippen als nog niemand de WP heeft naar worldstone keep ????

Tuurlijk zullen er mensen zijn dei met een groep veel samenwerken en in een week op lvl 90 zitten.
Maar dat zullen er maar weinig zijn, en dan zullen ze ook nog eens heeeeeel erg veel moeten spelen ervoor.

En over dat Dupe-verhaal ..
Tuurlijk, er zal ongetwijfeld weer een nieuwe dupe-methode komen .. is gewoon inherent aan de netcode die gebruikt is, net als met halflife makkelijk te cheaten is. Maar hoe wil je een windforce dupen als die gewoon nog niet in de game zijn ????
En denk je dat iemand die dus idd met heel erg veel moeite een WF gevonden heeft, die zal riskeren om een dupe uit te proberen ??? Gaat echt wel even overheen hoor, voordat er weer mensen zijn die 2x WF hebben om te proberen.

Blijft het feit staan, de hele markt zal ook weer "normaal" worden, er zal weer echt voor items geruild worden, en niet meer met SOJ's betaald worden.

Tuurlijk, in het begin zal iedereen lopen zeggen "als ze full reset doen speel ik niet meer" maar denk dan wel dat dit dus echt voor iedereen zou gelden.

En wat als ze niet resetten maar een extra realm erbij maken ... gaan jullie dan allemaal op fucked-up europe spelen, of stappen jullie over naar "clean europe" waar je ook helemaal overnieuw zal moeten beginnen met je char & items.

Is hetzelfde als toen Asia-realms erbij kwamen ...
Ga je doen, blijf je laggy op europe spelen, of begin je helemaal clean op Asia.

Het is een probleem wat zichzelf oplost, en wat beter is dan het hele gebeuren nu.

Gisteravond om 2uur snachs een half uurtje geprobeerd te spelen, gewoon in een bloodrun met andere hoge chars 12x doodgegaan terwijl ik normaliter nooit meer dan 1x in 4 games doodga op een bloodrun met me lvl81 sorc.

Dus vertel mij maar wat je liever wilt ... zo fucked doorspelen, of clean opnieuw beginnen zonder zoveel LAG.
Want geloof mij maar, het probleem met unieke dupes kunnen ze gewoon niet patchen nu ze er eenmaal zijn.
Het enige wat ze kunnen is een reset of een clean-realm erbij.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
jij snapt het niet he ?
niet iedereen is zo als jou, ik weet zeker dat ik met een lvl1 sorc begin dat ik binnen 1 week al wel in a5 hell rond dwapper je tped er zo heen dus dat is het probleem niet.

en sojs etc wordt zo weer mee getrade kom je op het zelfde uit als nu.. dat weet ik 1110000% zeker, want als alles clean is wordt er ook weer meer gedropped om het interessant te houden , je moet eens weten hoeveel harlys er normaal per dag vallen....

reset is uitstel van excecutie.... en btw lag is nu al verholpen m8, ik lag iig niet meer en ik heb chello die normaal zo kut is als cement door een vergiet.

jij bekijkt het verkeerd, want 1 iemand doe ancients en geeft wp aan die en die aan die dan heeft iedereen weer wps binenn 1 week, duz geef het 2 weken maximaal voordat het precies het zelfde is. dat is het helegebeuren en denk jij dat iedereen het leuk vind als hij maanden speelt om charcs te maken en die nu opeens kwijt is ? want ik weet zeker met 9+80 charcs zoals ik heb baal je 10x meer als dat jij doet zelfde als een miljonair 1 miljoen moet afstaan en jij maar 100 piek vind ik een groot verschil in zitten.

en extra capaciteit er bij kan niet want het lagged nu soms nog al omdat het te druk is, ja ook VOOR de dupes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Hitman waarom zou ik geen duped wf kunnen betalen :? Ken genoeg mensen met 50+duped sojs dus np...

Ik deel saurons mening, reset schiet niks op....ooit waren ze overal ook clean en kijk nu, je kan er weinig aan doen!
En je hoeft niet 9 80+ chars te hebben, mijn barb heb ik helemaal legit opgebouwd met voor mij waardevolle items en barbje is goed gelukt(kunnen de meeste hier wel beamen) en die wil ik niet kwijt. Mijn mf ama wil ik ook niet kwijt heeft ook te leuke items...

Oh ja als iemand hier een duped wf heeft...geef hem maar aan mij ik ruil hem door voor een messerschmidt reaver axe(legit :) )

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
NEED: 2xBaranars!!! and ArreatsFace5% /1 *-=[SaURoN]=-
Offer sojs!
dus 1 soj voor 2x baranar
en 1 soj voor arreats

dan kan me maul barje weer rossen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Op donderdag 24 januari 2002 12:41 schreef SaURoN het volgende:
reset is uitstel van excecutie.... en btw lag is nu al verholpen m8, ik lag iig niet meer en ik heb chello die normaal zo kut is als cement door een vergiet.
Ware het niet dat de LAG van de laatste week dus helemaal NIXXXXXX met je provider te maken had he .. was probleem op de servers.

En Of de LAG nu weg is zullen we vanavond wel merken, als heel DIABLO-spelend europa om 5/6/7 uur weer achter zijn pecee kruipt met al hun gedupete items.
Ik hoop ten zeerste dat de LAG inderdaad weg is, en er dus geen reset nodig is.
Maar toch vrees ik het ergste.
En wat betreft die extra capaciteit ... splitten ze de boel op 50/50 en binnen 1 avond zal je zien dat het overgrote deel al een nieuwe char gestart is op de nieuwe realm, en ze het oude realm kunnen uitfaseren.

Het ergste wat ik mij kan voorstellen betreffende overstap naar nieuw realm is dat de DNS'n mischien een dag erover doen voordat je ze kan vinden, maar dat zou mischien niet eens nodig zijn als de realm-gateway naar een client instelling kijkt, IPV een hostnaam. Kunnen ze het gewoon via de normale gateway instellingen doen.

En of je wil of niet, als de hele zooi vernaggeld is door al die dupes .. hoe lang wil jij dan nog met je 9+80 chars spelen voordat je het zat bent en stopt met diablo ?????

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
Need 2x Baranar Star (1 soj)
Bul Cathos Ring 5% ll (1 soj)
/w *Hitman[GpW]

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Canon, heb net eens naar jouw barbje gekeken: Hoe kom jij aan zo veel damage joh?? Echt monsterlijk; weet niet wat voor axe je gebruikt, maar zou het graag willen weten.
Ik zit zelf op zo'n 1600+ geloof ik met een lightsabre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
hellslayer gebruikt hij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op donderdag 24 januari 2002 13:37 schreef JiveDAF het volgende:

[..]

Ware het niet dat de LAG van de laatste week dus helemaal NIXXXXXX met je provider te maken had he .. was probleem op de servers.

En Of de LAG nu weg is zullen we vanavond wel merken, als heel DIABLO-spelend europa om 5/6/7 uur weer achter zijn pecee kruipt met al hun gedupete items.
Ik hoop ten zeerste dat de LAG inderdaad weg is, en er dus geen reset nodig is.
Maar toch vrees ik het ergste.
En wat betreft die extra capaciteit ... splitten ze de boel op 50/50 en binnen 1 avond zal je zien dat het overgrote deel al een nieuwe char gestart is op de nieuwe realm, en ze het oude realm kunnen uitfaseren.

Het ergste wat ik mij kan voorstellen betreffende overstap naar nieuw realm is dat de DNS'n mischien een dag erover doen voordat je ze kan vinden, maar dat zou mischien niet eens nodig zijn als de realm-gateway naar een client instelling kijkt, IPV een hostnaam. Kunnen ze het gewoon via de normale gateway instellingen doen.

En of je wil of niet, als de hele zooi vernaggeld is door al die dupes .. hoe lang wil jij dan nog met je 9+80 chars spelen voordat je het zat bent en stopt met diablo ?????
Jou still dont get it, binnen de KORSTE KEREN IS DAT REALM OOK WEER ONDER DE CHEATS !? EN WOU JE DAN EER EEN ANDERE MAKEN ?zo je houd het realm niet cheat vrij doot maar FF een nieuwe te maken. speel je net online games ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 13:43 schreef SaURoN het volgende:
hellslayer gebruikt hij :)
Die kreeg ik een keer geoffered voor mijn baranars. Hij was alleen ethereal (de hellslayer). Had dat een goede ruil geweest?
Heeft iemand hier een sword barb, en zo ja, hoeveel damage doet die met beserk en ww?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaxe ik heb sword barb, alleen krappy swords :(

max damage met berserk is 1500
met sword guard

ben opzoek naar 6 socketed colossus blade clean,
en een vex rune
kan ik wat meer damage doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op donderdag 24 januari 2002 13:49 schreef Jaxe het volgende:

[..]

Die kreeg ik een keer geoffered voor mijn baranars. Hij was alleen ethereal (de hellslayer). Had dat een goede ruil geweest?
Heeft iemand hier een sword barb, en zo ja, hoeveel damage doet die met beserk en ww?
nou ethereal weet ik niet, zie hem wel us gevraagt worden ? maar is hij niet indestructable ?

nee hij is ut niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 13:44 schreef SaURoN het volgende:

[..]

Jou still dont get it, binnen de KORSTE KEREN IS DAT REALM OOK WEER ONDER DE CHEATS !? EN WOU JE DAN EER EEN ANDERE MAKEN ?zo je houd het realm niet cheat vrij doot maar FF een nieuwe te maken. speel je net online games ofzo ?
Duh..Dat snappen wij ook wel. Maar een reset PLUS een patch waardoor er niet meer te dupen is, is hetgene dat we willen...
Alleen een reset en vervolgens de cheats niet uitbannen is natuurlijk onzin.
Volgens mij ben jij er gewoon op tegen omdat je je maphack-gespaarde-uber-itempjes niet kwijt wil :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
snap dat dan cheaters vinden zo weer een manier om dupes te maken dit is nu al de 6e keer ofzo , duz de moeite van een reset heeft geen nut want ik weet zeker er zijn zo weer VOLOP cheats te krijgen, kijk naar CS, en andere games.... D2 netcode is makkelijk te onderschappen en te veranderen.
en ja ik wil me items niet kwijt omdat een of andere doofus cheats verzing, ik heb 4 maand bezig geweest om zo ver te komen nou lekker omdat zo maar ff alles te deleten en dan vervolgens 3 weken later er weer dupe cheats zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op bnet news lees ik dat ze de bekende dupe methodes eruit hebben gehaald.
nu de dupes zelf nog

en ik ben tegen reset..
ik heb net 3 +80 chars en een nieuwe +60 char
en een boel leuke items.
zelf gevonden, of van een mede mf er gehad, onderlinge ruilhandel :)

blijft het leuk en weet je zelf dat het geen dupes zijn
en ik heb zeker 216 uur mf runs gedaan om spul te vinden
in de korte tijd dat ik online ben met diablo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 13:57 schreef SaURoN het volgende:
snap dat dan cheaters vinden zo weer een manier om dupes te maken dit is nu al de 6e keer ofzo , duz de moeite van een reset heeft geen nut want ik weet zeker er zijn zo weer VOLOP cheats te krijgen, kijk naar CS, en andere games.... D2 netcode is makkelijk te onderschappen en te veranderen.
en ja ik wil me items niet kwijt omdat een of andere doofus cheats verzing, ik heb 4 maand bezig geweest om zo ver te komen nou lekker omdat zo maar ff alles te deleten en dan vervolgens 3 weken later er weer dupe cheats zijn
Nou doe jij dan eens een suggestie over wat er moet gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Op donderdag 24 januari 2002 13:44 schreef SaURoN het volgende:

[..]

Mwuah .. het enige antwoord wa tik kan geven is dat ik IDD pas 2 1/2 maand Diablo2 online speel.
Maaruhm ... speel al 3.5 jaar UT/kweek3 & strat-games als Dune2k & RA & CNC online ...

Daar word ook gecheat door mensen, je hebt alleen geen last van dupe-items enzo...

Maauhm .. heb ongeveer 2jaar zowat verslaafd planetarion gespeeld, en op het moment dat er gecheat word en het erg is schreeuwd ook iedereen om een reset ... dat terwijl de hardcore spelers dus wel even wat meer tijd en moeite erin stoppen dan diablo'rs ...
Puur wegens het feit dat je dus 4 maanden lang 18+ uur per dag de game speelt/in de gaten houd .. je weinig slaapt & ed.

Dussuh .. nou nie gaan beginnen over verslavingsgehaltes en verloren tijd ...
Planetarion deel2, net begonnen niet hoog, maar planeet in top-500 & galaxy in top-150
Planetarion deel3, planeet in top-150 & galaxy in top-15
Planetarion deel4, planeet op 78e plaats & galaxy in top-10
Planetarion deel5, gequit .. geen drol meer aan de game door alle wijzigingen en noobs.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 13:53 schreef Squatter het volgende:
jaxe ik heb sword barb, alleen krappy swords :(

max damage met berserk is 1500
met sword guard

ben opzoek naar 6 socketed colossus blade clean,
en een vex rune
kan ik wat meer damage doen :)
Sword Guards vocht ik eerst mee. Heb er twee, allebei gesocket met Shael Rune. Die zijn best relaxed, maar de damage viel bij mij best tegen. Daarom liggen ze nu in mijn inv te rotten. ;)
Zit te denken; misschien moet ik eens proberen om 2-handed te vechten zonder shield. Kijken wat mijn damage dan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op donderdag 24 januari 2002 13:54 schreef zanac het volgende:

[..]

Duh..Dat snappen wij ook wel. Maar een reset PLUS een patch waardoor er niet meer te dupen is, is hetgene dat we willen...
Alleen een reset en vervolgens de cheats niet uitbannen is natuurlijk onzin.
Volgens mij ben jij er gewoon op tegen omdat je je maphack-gespaarde-uber-itempjes niet kwijt wil :p
idd maak dan een realm erbij of zow waar je gewoon nieuw kunt starten... ik ga waarschijnlijk dat doen dan want de huidige europe zuigt.. waarom zou ik nog mfden ? iedereen bied een soj voor alles... en daar koop ik weer vanalles mee etc. tis gewoon sad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HELP!!!!!!!!
door die fucking klote verbinding (adsl in Veenendaal ligt er al een dag of 5 uit) wilde ik ff single player spelen maar wilde wel ff lvl'en ik omdat het toch maar SP was haalde ik ff een mod van internet maar nu doet diablo het niet meer, ook al heb ik de patch.mpq teruggezet.
Als ik diablo op wil starten dan zegt ie dat de cd er nie in zit, ook al start ik het spel op met autorun.
Kan iemand me ff helpen met dit probleem want in formatteren heb ik geen zin en ik heb al in geen 4 jaar iets anders gedaan dan diablo (1,2,lod) dus ik verveel me echt kapot nu.
HELP!!!!!!!
lol :) :) ik woon ook in veenendaal, waar woon je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
Ik moet zeggen dat ik het met Sauron eens ben. je bent echt wel zo weer lvl 70 ofzo ook Hardcore, want het voordeel is dat bij een reset IEDEREEN opnieuw moet beginnen en je dus zo een game kan joinen waar ze bezig zijn .. en als je eenmaal een lvl 70 hebt help je een ander omhoog die jou dan daarna weer helpt en zo is het cirkeltje weer rond.
Ondertussen heb je ook weer genoeg topaz voor MF dus zoeken en items.

Na een paar weken komen de WF's en Buri's weer op de markt en dan begint het weer van voor af aan met nieuwe cheats :(

Gewoon blijven spelen nu over een paar maanden ben je het toch weer zat (ik denk ik wel). Dus geen reset, over een paar weken zijn toch alle dupes wel weer weg want B.Net zit echt niet stil.

Ow ja en mijn ping is ook weer goed na het weekend dus dat is ook weer opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
eindelijk iemand die het snapt, ^

en slits realm gebeurt nooit, want dan moet er verdubbeling van de servers komen, want de oude server kan niet draaien op minder capaciteit en dat doet ome bliz nooit.
en een clena realm is zo weer vervuild let op mijn woorden..... en besides blizzard loopt de kans niet om worden aangeklaagt als ze reset doen, dan is dur vast 1 of andere maffe americaan die ze aanklagen wegens tijdverspilling ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 14:28 schreef SaURoN het volgende:
eindelijk iemand die het snapt, ^
Heeft niet te maken met of we jou wel of niet snappen, natuurlijk snappen we jouw stelling. Alleen zijn er ook mensen die met een oplossing proberen te komen (of in ieder geval een tijdelijke frustratie verlichting).
Wat jij volgens mij eigenlijk zegt is: gewoon niets doen.

Nou daar hebben wat aan zeg |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
1. Dupes verwijderen
je kunt de oude dupes niet verwijderen doordat de ids het anders zijn
2. Nieuw Realm starten
Over 2 weken weer zelfde gelazer....en hoop boze tel naar blizzard
3. Zo laten en de drops tijdelijk verminderen

tja wat lijkt jou het beste ?
juist.......

het enigste wat dat iedee nieuw realm is, is het probleem VERSCHUIVEN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Op donderdag 24 januari 2002 00:50 schreef Soullie het volgende:

[..]
Leecher! :)
Tot lvl 45, toen kon ik cow games solo'en :D

Javazons rule

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tosti
  • Laatst online: 13-03-2024

Tosti

BlizzarD AddicT

<edit>Hmm,..een dubbele post? strange,...This looks like a job for! *plaats hier uw trompettergeschal* Honk Knog Phoey!</edit>

"Could someone explain how I set my laserprinter to stun!?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tosti
  • Laatst online: 13-03-2024

Tosti

BlizzarD AddicT

The netherlands: We give number 3, 6 points!

B-)

"Could someone explain how I set my laserprinter to stun!?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
Op donderdag 24 januari 2002 14:31 schreef zanac het volgende:

[..]

Heeft niet te maken met of we jou wel of niet snappen, natuurlijk snappen we jouw stelling. Alleen zijn er ook mensen die met een oplossing proberen te komen (of in ieder geval een tijdelijke frustratie verlichting).
Wat jij volgens mij eigenlijk zegt is: gewoon niets doen.

Nou daar hebben wat aan zeg |:(
nee probeer de dupes op te lossen dmv die unieke id ofzo. gooi er een nieuwe patch over gewoon een kwestie van goed datamodeleren :) ofzo. Gewoon even afwachten en even niet ruilen maar expen en mfen .. weet je zeker dat je legit spullen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
Ik denk dat ze het probleem dupen ZELF moeten aanpakken en wat al geduped is gewoon laten zitten. (id's werden toch verandert door dupers)Is er weer een dupehack op de markt => meteen realm dicht tot het gefixed is en de dupers worden toch nooit aangepakt door blizzard :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

die unique id is juist omzeild
dus de enige manier waarop ze nog oude dupes kunnen wissen
is door rollback (evt alleen bv perfecte en bijna perfecte wf van max 2 weken terug wissen, zal al veel schelen.)

maar nu is de markt gewoon al zo ziek...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze kunnen toch zo gauw ze weten hoe/wie 'r duped, die persoon bannen :?

Owja hulp gevraagd voor het 'inrichten' van me barb:

Ik ben nu lvl 32 ofzo en heb volgende inrichting (van skills die ik ook gebruik, niet degen die ik nodig heb voor latere):

Shout: 1
Battle Orders: 1
Mace Mastery: 20
Increased Stamina: 1
Increased Speed: 2
Iron Skin: 1
Natural Resistances: 2
Leap Attack: 1
Concentration: 1 (deze gebruik ik als 'normal' attack)
Whirlwind: 1 (ik vind 't maar een f*ck skill.. ik raak 'r nix mee en 't doet nog stuk minder dam ook :?)

Hoe nu verder :? Ik gebruik nu shout en Battle Orders tegelijk, dus misschien kan ik die wat omhoog schroeven en dan isset natuurlijk altijd lekker om nog wat in Iron Skin te doen en tot lvl6 met Natural Resistances, maar ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik met de Combat Skills moet. Whirlwind schijnt toch wel goed te zijn, maar dan moet iemand mij maar ff uitleggen hoe je die moet gebruiken en verder lijkt leap attack me niet iets. Dan maar concentration (of berserk) omhoog knallen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WW is wel relax
Je moet alleen beetje AR en attackspeed hebben.
En BO zouk 20 maken en shout 1 houwen.
Iskin kan, liever wat natural res.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Still searching for stormshield/messerschmidt reaver
, offer sojs for stormshield and hellslayer for messerschmidt reaver!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Laatst online: 12:03

Smurf

Detri

Op donderdag 24 januari 2002 14:35 schreef SaURoN het volgende:
1. Dupes verwijderen
2. Nieuw Realm starten

juist.......

Ik wil toch ffies reageren op dat derde punt.
De enigen die daar last van hebben zijn juist de mensen die niet geduped hebben. Iedereen die toch al goeie dupes heeft, kan gewoon ontbrekende items traden.

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 15:43 schreef Mini-bad het volgende:
WW is wel relax
Je moet alleen beetje AR en attackspeed hebben.
En BO zouk 20 maken en shout 1 houwen.
Iskin kan, liever wat natural res.
Is concentration niet nix of Berserk :? Want iedereen gebruikt WW al en ik vind 't zelluf nix :P

ps. concentration is best relaxed... non interrupted attack, meer def tijdens attack en meer dam + attack >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom zouden er zoveel mensen ww gebruiken ???

je kan met ww heel veel targets raken met concentrate en derserk maar een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 16:01 schreef Squatter het volgende:
waarom zouden er zoveel mensen ww gebruiken ???
Dat zie ik, maar wat kan ik beter kiezen: concentration of berserk :?

Ik zie dat concentration evenlang duurt als een normal attack, meer def geeft, maar dat berserk veel meer dam doet (ook magic), maar langer duurt en minder def tijdens attack :*

Ik ga toch niet voor WW, daar heb ik geen zin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

berserk is alleen interesant voor Phys imune
dus allebij wat punten erin maar meer in concentrate

ik heb er bij m'n sword barb maar 6 punten in zitten in berserk en ram de meeste phys imune behalve unic monsters met twee klopjes omver

als je nou niet voor ww gaat, dan ga je ook niet veel cow runs doen denk ??
wordt een kort leven voor je in een cowlevel wanneer je omsingeld bent door cows en je heb weinig leven over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 16:03 schreef Squatter het volgende:
berserk is alleen interesant voor Phys imune
dus allebij wat punten erin maar meer in concentrate
ok :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beserk vind ik wel roelen, want dan kun je op hell tenminste ook wat damage uitdelen. :)
Whirlwind vind ik zelf relaxed voor crowdcontrol, maar mijn damage met ww is ook vrij laag.
Vanavond eens kijken hoe het met two-handed gaat, want nu in ww maar 1300 damage of zo. In hell is dat dus te weinig. Ik leech mezelf wel steeds vol, da's wel een voordeel.

Ikzelf zit nu op lvl 78 met nog 8 skill points. Ik heb 0 BO, en moet zelfs nog 2 points besteden voor pre's. ww en sword gemaxed. 10 punten in beserk. Ik zit te denken om die nog te maxen en dan kijken hoeveel ik over houd voor welke skill. Misschien wel increased speed, is wel lache.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je gaat voor 2 handig wapen haal ik hieruit?

ik heb zelf een lvl 82 barb, heb max natural res en max iron skin max sword mastery en een zooi in frensy en double swing
en een paar in ww, berserk en concentrate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op donderdag 24 januari 2002 15:56 schreef smurv het volgende:

[..]

Ik wil toch ffies reageren op dat derde punt.
De enigen die daar last van hebben zijn juist de mensen die niet geduped hebben. Iedereen die toch al goeie dupes heeft, kan gewoon ontbrekende items traden.
nou met een reset worden er meer mensen de dupe [leuke woord speling] en ook met rollback.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

1. Dupes verwijderen
2. Nieuw Realm starten

juist.......

Idd, nieuw realm is een put graven om een andere op te vullen :P :+ :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 16:12 schreef Squatter het volgende:

ik heb zelf een lvl 82 barb, heb max natural res en max iron skin max sword mastery en een zooi in frensy en double swing
Max Nat. Res heb je echt niets aan.. na lvl6 gaat 't zo langzaam.. zonde van je skill points..

ps. ik ben wel voor 1-handed, maar vooral in Hell Cowruns deel je dan gewoon (zelfs met Baranar) te weinig dam uit ;(
ps.2 ik ben mace-special geworden, omdat iedereen al sword is :P maar tis wel slow-attack-speed, maar wel lekker veel damage (als ik de ogre-maul van IK kan dragen, met mace mastery @ lvl 21 >:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Op donderdag 24 januari 2002 16:12 schreef Squatter het volgende:

Dat KAN niet gezond zijn. Meer dan 5 punten nat res is te veel, als je meer res wilt kan je beter anya gaan redden (scroll of resistance +10 all van malah)

Double swing is nutteloos na frenzy en WW, concentrate is redelijk nutteloos na berserk (berserk doet goede damage en krijgt alles neer, incluis physimmunes)

Berserk is echt een prachtige skill. Dankzij berserk kan een barb uiteindelijk alles platkrijgen, niet zoals een sorc op hell bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 17:08 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:

[..]

Dat KAN niet gezond zijn. Meer dan 5 punten nat res is te veel, als je meer res wilt kan je beter anya gaan redden (scroll of resistance +10 all van malah)

Double swing is nutteloos na frenzy en WW, concentrate is redelijk nutteloos na berserk (berserk doet goede damage en krijgt alles neer, incluis physimmunes)

Berserk is echt een prachtige skill. Dankzij berserk kan een barb uiteindelijk alles platkrijgen, niet zoals een sorc op hell bv.
Maar Berserk is toch een stuk langzamer... wat is die duration time anders :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-09 11:38
Op donderdag 24 januari 2002 10:39 schreef SaURoN het volgende:
market is weer behoorlijk goed recht iig. zie overal need WF offer 6 sojs maar niemand heeft meer WF voor trade. en gf zijn 20 sojs storm shields zijn 4 sojs alles is behoorlijk duur momenteel. kan zelfs niet 2x baranar vinden ?! heel apart.
Mja, maar ja, ik ga nu dus echt m'n stormshields niet traden voor 4 sojs, want je weet niet meer wat dupe is en wat niet. Vriend van mij had gisteren zijn 33% ED & -15% req jewel geruild tegen 3 sojs, ik kon m'n clean harlequin kwijt voor 3 sojs, maar ja, ik ga nu echt ff niet traden. Want mensen die zoveel bieden hebben (vrees ik) mules vol zitten met sojs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Op donderdag 24 januari 2002 17:16 schreef Toewan het volgende:

[..]

Mja, maar ja, ik ga nu dus echt m'n stormshields niet traden voor 4 sojs, want je weet niet meer wat dupe is en wat niet. Vriend van mij had gisteren zijn 33% ED & -15% req jewel geruild tegen 3 sojs, ik kon m'n clean harlequin kwijt voor 3 sojs, maar ja, ik ga nu echt ff niet traden. Want mensen die zoveel bieden hebben (vrees ik) mules vol zitten met sojs.
Ok dude ik begrijp het wel, maar zodra jij je stormshield wilt traden denk dan ff aan mij, mede-tweaker :). Ik geef 2 sojs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
locutes mace mastery moet je met dual baranar, want mijn mongooltje is 74 en lijkt er op dat IK maul er voor zuigt dus ik stap over naar dual baranar ;)
net zoals hitje :)

btw toewan canon is te vertrouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
1. Dupes verwijderen
2. Nieuw Realm starten

juist.......

1: kan niet, is al gezegd. Ze hebben dezelfde code als normale items.
2: Je zegt het zelf al
3: Ja, leuk voor de mensen die niet dupen en niet zo veel geluk heeft met item drops.
BIj 3 praat ik ook over me zelf, ik heb dan van sauron wat spul gekregen/te leen maar voor de rest heb ik zelf nog niets echt leuks gevonden, als ik m`n bogen niet gekrgegen had zat ik nu nog met een boogje van ongeveer 30-70 dmg wat helemaal bagger is in NM en Hell.

Dus ik kan niet echt zeggen dat ik het met 1 van de punten eens ben, het enige wat zou helpen is gewoon een heel nieuwe game, zoals Diablo 3, maar tot dan is het spel verziekt.

Je kan het zelf een beetje tegenhouden door niet te traden, alleen met mensen die je echt vertrouwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 19:01 schreef SaURoN het volgende:
locutes mace mastery moet je met dual baranar, want mijn mongooltje is 74 en lijkt er op dat IK maul er voor zuigt dus ik stap over naar dual baranar ;)

Aai, net dus me Baranar getrade ;(

He maar wel ff ander vraagje, ik heb deze armor nu:

Afbeeldingslocatie: http://www.battle.net/images/battle/diablo2exp/images/items/sets/griswoldsheart.gif
Griswold's Heart
Ornate Plate

Defense: 917-950(varies) (Base Defense 417-450)
Required Level: 45
Required Strength: 102
Durability: 60
+500 Defense
Requirements -40%
+20 To Strength
+2 To Defensive Aura Skills (Paladin Only)
Socketed (3)

3 nog vrije sockets dus, maar wat is nou echt mooi om daar in te stoppen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Op donderdag 24 januari 2002 19:18 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

Aai, net dus me Baranar getrade ;(

He maar wel ff ander vraagje, ik heb deze armor nu:

[afbeelding]
Griswold's Heart
Ornate Plate

Defense: 917-950(varies) (Base Defense 417-450)
Required Level: 45
Required Strength: 102
Durability: 60
+500 Defense
Requirements -40%
+20 To Strength
+2 To Defensive Aura Skills (Paladin Only)
Socketed (3)

3 nog vrije sockets dus, maar wat is nou echt mooi om daar in te stoppen :?
Hangt er van af welk char.

3 rubies (perf) is nice voor de life, 3perf Sapphires voor de Mana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Op donderdag 24 januari 2002 17:13 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

Maar Berserk is toch een stuk langzamer... wat is die duration time anders :?
Lol, nee! Die time heeft NIX te maken met AS (Attack Speed). Als je berserkt zit je een tijdje zonder defence. Das niet zo enorm erg als je een deftig schild hebt met hoge block rate en wat absorb items ;)

Die tijd dat je zonder defence zit, is die duration dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Isset nie interessanter om runes in die armor te stoppen :?

ps. ah.. totaal zonder defense? of alleen zonder je body armor ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je defense word 0 als je met berserk slaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 20:02 schreef MrPiccolo het volgende:
je defense word 0 als je met berserk slaat.
Mmm... als je dan 1 hit niet blokt met je shield (als je die draagt) dan ben je dood op hell neem ik aan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 24 januari 2002 20:03 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

Mmm... als je dan 1 hit niet blokt met je shield (als je die draagt) dan ben je dood op hell neem ik aan :?
ja lijkt me ook, dus dit lijkt me een beetje vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Op donderdag 24 januari 2002 19:58 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Isset nie interessanter om runes in die armor te stoppen :?

ps. ah.. totaal zonder defense? of alleen zonder je body armor ofzo :?
Nope. Def = 0. Nihil. Zippo. Squat.
Op donderdag 24 januari 2002 20:03 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

Niet echt. Als je een straffe barb met een hoop HP bent niet. En, meer punten in Berserk is ook minder time zonder defence. Ik doe altijd eerst Berserk en dan WW om weg te graken. Meestal is tegen de tijd dat je uit je WW bent je Berserk al over.
Op donderdag 24 januari 2002 20:15 schreef tva_goku het volgende:

[..]

ja lijkt me ook, dus dit lijkt me een beetje vreemd
Het is toch zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
&$*(#@&)$&(*@#$&*() jezuz kon ik net goedkoop een Baranar traden SLAAT chello er weer uit :r kan helemaal niks op internet doen :r zit nu via me laptop :/ dit SUX man oman chello gaat echt HARD achter UIT!@!!!!

bah * SaURoN needs baranar and a arreats offer items or soj.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 24 januari 2002 20:32 schreef SaURoN het volgende:
&$*(#@&)$&(*@#$&*() jezuz kon ik net goedkoop een Baranar traden SLAAT chello er weer uit :r kan helemaal niks op internet doen :r zit nu via me laptop :/ dit SUX man oman chello gaat echt HARD achter UIT!@!!!!

bah * SaURoN needs baranar and a arreats offer items or soj.
chello kan niet verder achteruit, dit moet toch wel de max zijn, ik word er net ook weer uitgegooid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Tsjello sux...
Maar, ADSL en kabel @ Belgie 0wnt zwaar, bijna nooit eruit 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik heb ook kabel, en ik lig er gelukkig ook nooit uit :)
Btw, dupen is nog steeds mogelijk :(

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Laatst online: 14:58
Op donderdag 24 januari 2002 21:19 schreef Cthulhu het volgende:
watte?

arg nee he...
* Warbringer hates duping, zat vandaag in een trade game (voor het eerst sinds LANGE tijd) kom een ventje aankakken, en die wil traden.

bgint hij met tal armor, IK armor, windforce, doombringer, en grandfather.

ikke :"duped?"

en ineens ging hij weg. ( :? )

maar heeft iemand nog een stormshield voor me?

krijg je 2 soj voor.

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Op donderdag 24 januari 2002 21:34 schreef Warbringer het volgende:

[..]

watte?

arg nee he...
* Warbringer hates duping, zat vandaag in een trade game (voor het eerst sinds LANGE tijd) kom een ventje aankakken, en die wil traden.

bgint hij met tal armor, IK armor, windforce, doombringer, en grandfather.

ikke :"duped?"

en ineens ging hij weg. ( :? )

maar heeft iemand nog een stormshield voor me?

krijg je 2 soj voor.
Damnz :r
Op donderdag 24 januari 2002 21:19 schreef Cthulhu het volgende:
Nou, hoe werkt hij en hoe kan je dupies herkennen? Niet meer zeker?

Owja, voor ieder die gaan flamen, ik wil dus geen hack, ik wil uit curiositeit/bescherming vs dupes dat weten...

En, nee, ik heb geen SS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Op donderdag 24 januari 2002 19:01 schreef SaURoN het volgende:

Helemaal mee eens :D :+

Anyway die lag spikes van 10sec zijn er ook weer (kan ook aan casema liggen :'( :( ) Dus dat dupen kan er ook weer zijn :(
Damn Javazone rules wel hard in een cow game vanaf lvl44 kickte ik koeien kont (had niet eens een armor aan)...hehe vandaag vanaf lvl 24 tot lvl 57 gexped :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Laatst online: 14:58
Op donderdag 24 januari 2002 22:16 schreef Canon23 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens :D :+

Anyway die lag spikes van 10sec zijn er ook weer (kan ook aan casema liggen :'( :( ) Dus dat dupen kan er ook weer zijn :(
Damn Javazone rules wel hard in een cow game vanaf lvl44 kickte ik koeien kont (had niet eens een armor aan)...hehe vandaag vanaf lvl 24 tot lvl 57 gexped :7
tja, what can I say?
javazons ownen cow runs.. t'is gewoon zo.

zogauw je die titan's revenge van vasthouden, en beetje punten in lightning fury hebt be je eigenlijk al da man.

daarom vinden mensen het niet erg als er een lvl 45 Javazon bij een cow run komt, maar een lvl 45 <whatever> is meteen een leecher ..

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

lvl45 leecher is niks...ik zat al vanaf lvl8 in een cowgame (don't ask ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Persoonlijk vind ik javazon fijn maar weinig dmg doen , goed je killed een keo pack gelijk dat wel :+ vind alleen dat de quantaty zo is :/

maaruh dupen weer mogelijk?? ffs dat zal natuurlijk de reden zijn dat baranar onvindtbaar is......iedereen is aan ut dupen :r damn zie als je nieuwe realm maakt zitten er binnen 1-2 weken weer een nieuwe dupe methode.... dat bewijst dit maar weer eens...

btw chello er weer uit,zit weer op me laptop te modemen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 22:42 schreef SaURoN het volgende:
ffs dat zal natuurlijk de reden zijn dat baranar onvindtbaar is......
Ghehe.. baalt Sauron ff dat n00b LocutuS-of-Borg net z'n baranar halluf heeft weggegeven ;)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.