Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
die is ook vet idd...Je hebt dees ook wel VAAK gepost btw, maar hij blijft mooiOp dinsdag 22 januari 2002 21:24 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
nu post ik er 1 van mij die ik erg mooi vin
[afbeelding]
tampert, kriminalpolizei
zeker en het is ook nog fs2000Op dinsdag 22 januari 2002 21:29 schreef Evilernie het volgende:
[..]
die is ook vet idd...Je hebt dees ook wel VAAK gepost btw, maar hij blijft mooi
Op dinsdag 22 januari 2002 21:30 schreef Rateltje het volgende:
Pupers en screenshots, heeeeerlijk
FF in je advanced wheater options een beetje kutten met instellingen. Dan krijg je soms echt mooie wolken....Op dinsdag 22 januari 2002 21:28 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Nu je het zegt die wolken zijn geil man!
Trouwens wie is die gast in je iconWat een vage gochem zeg, net een clown
![]()
EH..die vage gast
tampert, kriminalpolizei
Alcazar roeleert!Op dinsdag 22 januari 2002 21:32 schreef Evilernie het volgende:
[..]
FF in je advanced wheater options een beetje kutten met instellingen. Dan krijg je soms echt mooie wolken....
EH..die vage gastdat is de zanger van Alcazar. Die clip is echt geweldig als je hem vaak gezien hebt...
Ahhh, tja leuk nummer maar kijk nooit TV. Films interesseren me, maar die heb ik veel eerder op m'n pc dus tja, kijk niet zo veel TVOp dinsdag 22 januari 2002 21:32 schreef Evilernie het volgende:
[..]
FF in je advanced wheater options een beetje kutten met instellingen. Dan krijg je soms echt mooie wolken....
EH..die vage gastdat is de zanger van Alcazar. Die clip is echt geweldig als je hem vaak gezien hebt...
Zeker, samen met Superfunk, Daft Punk, club Modjo en Air is dat echt men favoriete muziekOp dinsdag 22 januari 2002 21:33 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Alcazar roeleert!
tampert, kriminalpolizei
hier ook ,hij staat hier iets van 12uur per dag aan maar ik kijk maar 30min ofzoOp dinsdag 22 januari 2002 21:33 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Ahhh, tja leuk nummer maar kijk nooit TV. Films interesseren me, maar die heb ik veel eerder op m'n pc dus tja, kijk niet zo veel TV

echwelOp dinsdag 22 januari 2002 21:50 schreef KIMBLE het volgende:
jij bent echt dol op die he
news:
bron: fokEen Amerikaanse vrouw die tijdens een trans-Atlantische vlucht naar Osla een bezoekje aan het toilet bracht kreeg de schrik van haar leven toen ze het toilet doorspoelde voordat ze opstond.
Door de hoge druk die in het toilet gebruikt werd om door te spoelen raakte zij vacuümgezogen en moest de vlucht noodgedwongen vastgezogen aan de pot uitzitten.
"Ze kon zelf niet opstaan en moest blijven zitten tot het vliegtuig geland was zodat grondpersoneel haar konden helpen los te komen," aldus een woordvoerdster van SAS - de luchtvaartmaatschappij in kwestie. "Ze heeft er behoorlijk lang gezeten."
De Amerikaanse heeft een klacht ingediend.
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
de meeste mensen staan ook eerst op en spoelen dan door, maar ligt dat aan mij ofzow
tampert, kriminalpolizei
het is ook 1 en al blubber die amerikanenOp dinsdag 22 januari 2002 22:00 schreef Evilernie het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawat een BULLSHIT. In amerika klagen ze ook alles en iedereen aan zeg
Dat weet je toch wel als je zo'n kist ingaat zeg...Ik heb vaak genoeg op zo'n toilet gezeten , of er bij gestaan en neem maar van mij aan, dat je dan behoorlijk diep moet zakken met je reet wil je daar inkomen.
de meeste mensen staan ook eerst op en spoelen dan door, maar ligt dat aan mij ofzow
Volgens mij wilde ze eens vacuum-zelfbevrediging uitproberen op grote hoogte
Ik vraag me nu af of ze een paar lipjes mist
Kan deze?
Tuurlijk, ask Evilernie want hij heeft hem gedownload en ik heb hem niet eensOp dinsdag 22 januari 2002 22:02 schreef Almere-Dude het volgende:
He Mcflipp kan je me vertellen waar je die SR-71 hebt gedownload.
IK vind van welOp dinsdag 22 januari 2002 22:04 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Volgens mij wilde ze eens vacuum-zelfbevrediging uitproberen op grote hoogte
Ik vraag me nu af of ze een paar lipjes mist
Kan deze?
Anoniem: 42598
Ik post deze Panel van de DF en zie, de tekst van de buttons is helemaal niet te lezen. Iemand hoe dit kan.

Zoals jullie hem nu zien zie ik hem dus ook.
welke letters?Op dinsdag 22 januari 2002 22:09 schreef FlightFisH het volgende:
Even tussendoor.
Ik post deze Panel van de DF en zie, de tekst van de buttons is helemaal niet te lezen. Iemand hoe dit kan.
[afbeelding]
alles prima hier
ene.. je fmc geeft een fout
*KUCH* Hogere resolutie *KUCH* (makkelijk te vinden hoorOp dinsdag 22 januari 2002 22:09 schreef FlightFisH het volgende:
Even tussendoor.
[afbeelding]
Daar kunt u aan geholpen wordenOp dinsdag 22 januari 2002 22:17 schreef prenobe het volgende:
[..]
*KUCH* ..... *KUCH*
Anoniem: 46189
http://home.wanadoo.nl/~frap/Pilot%20in%20command%20homepage.htm
WaarOp dinsdag 22 januari 2002 22:19 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Daar kunt u aan geholpen worden
0900-0706Op dinsdag 22 januari 2002 22:23 schreef prenobe het volgende:
[..]
Waar
Anoniem: 37797
Hoe kom je aan de gategourmet, via FStraffic of wat is het??? kan je die activeren via een radio frequentie?.Op dinsdag 22 januari 2002 21:24 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
nu post ik er 1 van mij die ik erg mooi vin
[afbeelding]
Tell me please.
cheers
[snuggere-post]Op dinsdag 22 januari 2002 22:25 schreef dutchplanet het volgende:
[..]
Hoe kom je aan de gategourmet, via FStraffic of wat is het??? kan je die activeren via een radio frequentie?.
Tell me please.
cheers
sim-pel scenery kopen/downloaden
[/snuggere-post]
Anoniem: 42598
gewoon op een cijfer in je numpad slaanOp dinsdag 22 januari 2002 22:29 schreef FlightFisH het volgende:
Ja ik heb het geprobeerd en inderdaad Kimble (Y) nice tiphad even moeite het volledig scherm terug te krijgen.
Op dinsdag 22 januari 2002 22:30 schreef Robin Shrine het volgende:
Die Kimble....toch nog nuttig he
Hoe heet het programma?Op dinsdag 22 januari 2002 22:26 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
hoe heet de file waar ik naar moet zoeken?
Heb een link waar het te vinden is?
• londen airportsOp dinsdag 22 januari 2002 22:31 schreef dutchplanet het volgende:
[..]
Hoe heet het programma?
hoe heet de file waar ik naar moet zoeken?
Heb een link waar het te vinden is?
• londen airports
• http://www.uk2000scenery.com <-- hou je credit card bij de hand
Bedankt,Op dinsdag 22 januari 2002 22:32 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
Voor degene die deze site http://www.dangerous-airports.com/ nog niet kennen is het wel leuk om eens te kijken is weer eens wat anders dan de standaard luchthavens.
Geluk
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Probeer deze maar eens met je JumboOp dinsdag 22 januari 2002 22:35 schreef dutchplanet het volgende:
[..]
Bedankt,
Voor degene die deze site http://www.dangerous-airports.com/ nog niet kennen is het wel leuk om eens te kijken is weer eens wat anders dan de standaard luchthavens.
Geluk
SESM je vliegt zeker tegen de rotsen
succes
0900-0706 of http://ratelvoice.dac-logo.com/nl/inleiding_therapie.phtml?p_id=165Op dinsdag 22 januari 2002 22:23 schreef prenobe het volgende:
[..]
Waar
dat moet je dan ff uitvogelenOp dinsdag 22 januari 2002 22:36 schreef bolk het volgende:
FMC fout? als geel is is FMC fout? wat is er dan fout?
bij mij is het meestal als ik nadat ik de legs heb ingevoerd de exec ben vergeten of als ik de v1,vr,v2 speeds ben vergeten te checke
o okOp dinsdag 22 januari 2002 22:38 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
dat moet je dan ff uitvogelen
bij mij is het meestal als ik nadat ik de legs heb ingevoerd de exec ben vergeten of als ik de v1,vr,v2 speeds ben vergeten te checke
en als het nog niet werkt ff een klein legje verwijderen en dan gaat exec branden en dan exec drukken en dan doet ie het ook welOp dinsdag 22 januari 2002 22:40 schreef bolk het volgende:
[..]
o ok
jeeezus man, ik weet dus nog helemaal niks van die kistOp dinsdag 22 januari 2002 22:42 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
en als het nog niet werkt ff een klein legje verwijderen en dan gaat exec branden en dan exec drukken en dan doet ie het ook wel
tampert, kriminalpolizei
Op dinsdag 22 januari 2002 22:47 schreef Evilernie het volgende:
[..]
jeeezus man, ik weet dus nog helemaal niks van die kist, niet dat ik me erin verdiept heb al.....
LOL, als IceStorm online is geef ik KIMBLE de eerOp dinsdag 22 januari 2002 22:54 schreef emkedouwe het volgende:
Het gaat al goed 908 posts en slechts 1 iemand heeft geprobeerd deel 9 te starten !!
/edit: IceStorm is nu online
ff wat afspreken: we gaan verder totdat de mod hem sluit ok?Op dinsdag 22 januari 2002 22:54 schreef emkedouwe het volgende:
Het gaat al goed 908 posts en slechts 1 iemand heeft geprobeerd deel 9 te starten !!
doe dat morgen dan ,ik ga zoOp dinsdag 22 januari 2002 22:55 schreef bolk het volgende:
[..]
LOL, als IceStorm online is geef ik KIMBLE de eer
/edit: IceStorm is nu onlinemaar we kunnen nog wel 100 reply's

deze kwam ik tegen bij oude screenshots op mijn @home wepspees
Is dit niet een americaan ??Op dinsdag 22 januari 2002 22:58 schreef bolk het volgende:
[afbeelding]
deze kwam ik tegen bij oude screenshots op mijn @home wepspees
zou kunnen, ik kan niet in de cockpit kijkenOp dinsdag 22 januari 2002 23:01 schreef emkedouwe het volgende:
[..]
Is dit niet een americaan ??
In ieder geval geen eskimo EmkeOp dinsdag 22 januari 2002 23:01 schreef emkedouwe het volgende:
[..]
Iedereen de groetn van Kimble hij ligt in bed.
nee..dat is een lockheed sr-71 geproudceerd door het befaamde skunkworks...DE uitlaten zijn van titanium gemaakt en deze kist houd zowel hoogte als snelheidsrecord geloof ikOp dinsdag 22 januari 2002 23:01 schreef emkedouwe het volgende:
[..]
als je dat bedoelde...
tampert, kriminalpolizei
Ik heb met een Airbus 380 van Virgin Atlatic vanaf SESM in FS 2000 opgestegen alleen het landen is niet gelukt:)Op dinsdag 22 januari 2002 22:37 schreef dutchplanet het volgende:
[..]
Probeer deze maar eens met je Jumbo![]()
SESM je vliegt zeker tegen de rotsennou niet bij opstijgen blijkt
succes
hier wat plaatjes van het avondtuur
Op de startbaan helemaal achteraan neergezet zodat de wiel nog wel asfalt hadden. Flaps op 40 gezet. Break aan en moteren even een tijdje volledig laten loeien tot dat ie door de rem heen drukt.

En toen zolang mogelijk snelheid maken

Landing gestel in om maar geen berg te raken

Even terug kijken naar de startbaan

Even er overheen gevlogen

En toen proberen te landen heel stijl naar beneden.

En zoals ik als zei lukte het niet om te landen, het vliegtuig had een te grote snelheid en crashte op de landingsbaan
Ook een avondtuur met dangerous airports gehad?
C Y
Verder bestaat ie uit een soort brandvast en druktebestendige legering die brandstof doorlaat als ie op de grond staat. Gewoon een lekke bak dusOp dinsdag 22 januari 2002 23:13 schreef Evilernie het volgende:
[..]
nee..dat is een lockheed sr-71 geproudceerd door het befaamde skunkworks...DE uitlaten zijn van titanium gemaakt en deze kist houd zowel hoogte als snelheidsrecord geloof ik
als je dat bedoelde...
Bremen Airport scenery heeft enige updates ondergaan (ftp://ftp.avsim.com/ftp4/dynamic/17/17016ed4b9e630ffeebb96cf398a2076/eddw10f2.zip). Dit is een update dus even de eerdere versies opzoeken.

DreamFleet FMC tutorial:
fmctut.html
B737 Preflight & Normal Checklists:
b737_checklists.pdf
sooooooooooooo wat gaaaaaaaaaaaaf.. echt mega closeOp dinsdag 22 januari 2002 23:32 schreef dutchplanet het volgende:
[..]
Ik heb met een Airbus 380 van Virgin Atlatic vanaf SESM in FS 2000 opgestegen alleen het landen is niet gelukt:)
hier wat plaatjes van het avondtuur
Op de startbaan helemaal achteraan neergezet zodat de wiel nog wel asfalt hadden. Flaps op 40 gezet. Break aan en moteren even een tijdje volledig laten loeien tot dat ie door de rem heen drukt.
[afbeelding]
En toen zolang mogelijk snelheid makenen op het laatste moment optrekken
[afbeelding]
Landing gestel in om maar geen berg te raken
[afbeelding]
Even terug kijken naar de startbaan
[afbeelding]
Even er overheen gevlogen
[afbeelding]
En toen proberen te landen heel stijl naar beneden.
[afbeelding]
En zoals ik als zei lukte het niet om te landen, het vliegtuig had een te grote snelheid en crashte op de landingsbaan
Ook een avondtuur met dangerous airports gehad?
C Y

Goede vlucht, beetje wennen aan de plane en goed geland. Ik ben vergeten het fototoestel mee te nemen, maar de volgende keer maak ik leuke pics
Trusten
leverbaar vanaf maart 2002. 5500MB en dik €100...
http://www.swissvfr.ch/swissvfrvol1.html
Hoe zal dit er wel niet in FS2002 uitzien?
donaties welkom...
1 woord: w***zzzzzOp woensdag 23 januari 2002 07:04 schreef rdluca het volgende:
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
donaties welkom...

Misschien moeten we stiekem maar allemaal een beetje geld op de rekening van rdluca storten zodat hij het kan kopen en het dat euhhh met ons deelt?Op woensdag 23 januari 2002 07:04 schreef rdluca het volgende:
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
donaties welkom...
Anoniem: 16235
Beeldvullende schermen bij de DF (zoals de landingsview, wingview, passagiersview, etc.) krijg je weg door links bovenin het scherm te klikken: daar zot een 'onzichtbare clickspot': je ziet de cursos vanzelf veranderen als je daarheen gaat.Op dinsdag 22 januari 2002 22:29 schreef FlightFisH het volgende:
Ja ik heb het geprobeerd en inderdaad Kimble (Y) nice tiphad even moeite het volledig scherm terug te krijgen.
Nou volgens mij kost ie eerder dik 150 euro en dat ga ik echt niet betalen voor een paar rotsenOp woensdag 23 januari 2002 07:04 schreef rdluca het volgende:
![]()
[afbeelding]
Je bedoelt die FMC melding op de AA? Die kleine gele letterjes? Als die oplichten vraagt de FMC je aandacht. Het betekent gewoon dat er een mededeling staat op de scratchpad van de FMC. En dat hoef niet per se iets fouts te zijn.Op dinsdag 22 januari 2002 22:36 schreef bolk het volgende:
FMC fout? als geel is is FMC fout? wat is er dan fout?
Bijvoorbeeld, als je je T/D bereikt, komt er een melding op de scratchpad van de FMC dat je je hoogte op de MCP moet aanpassen. Omdat niemand de FMC de hele tijd open heeft, komt er dus ook een waarschuwinkje op de AA: als je die gele letters ziet, moet je dus altijd ff op de FMC kijken.
Ik zie het ook niet echt zitten om 5 en een halve gig data te installeren.. op een 8 gig hddOp woensdag 23 januari 2002 10:06 schreef biobak het volgende:
[..]
Nou volgens mij kost ie eerder dik 150 euro en dat ga ik echt niet betalen voor een paar rotsenDan maar de standaard scenery.
... en 2 fpm (frames per minute)...Op woensdag 23 januari 2002 07:04 schreef rdluca het volgende:
Voor dat geld mag je 5 Gb aan schijfruimte er wel bij krijgen + een +2 GHz procOp woensdag 23 januari 2002 10:11 schreef bolk het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet echt zitten om 5 en een halve gig data te installeren.. op een 8 gig hdd
ok, duidelijk. thnxOp woensdag 23 januari 2002 10:07 schreef hellogoodbye het volgende:
[..]
Je bedoelt die FMC melding op de AA? Die kleine gele letterjes? Als die oplichten vraagt de FMC je aandacht. Het betekent gewoon dat er een mededeling staat op de scratchpad van de FMC. En dat hoef niet per se iets fouts te zijn.
Bijvoorbeeld, als je je T/D bereikt, komt er een melding op de scratchpad van de FMC dat je je hoogte op de MCP moet aanpassen. Omdat niemand de FMC de hele tijd open heeft, komt er dus ook een waarschuwinkje op de AA: als je die gele letters ziet, moet je dus altijd ff op de FMC kijken.
tampert, kriminalpolizei
EHAM - EGLL.. ik miste waypoint BIG12
wie kan wat meer uitleggen over Vnav?
...Make every cut count, even if it is one frame...
LNAV: Lateral navigationOp woensdag 23 januari 2002 13:42 schreef emkedouwe het volgende:
Waar staat VNAV en LNAV eigenlijks voor ?? Hoe kan je op het punt t/d de fmc zo programeren dat ie gaat dalen ??
VNAV: vertical navigation
de FMC berekend zelf t/d en als je dit punt nadert zal je op vnav zelf gaan dalen, mits je op de MCP de ALT natuurlijk instelt op de hoogte waarnaar je wilt gaan dalen.
Waar stel je de altidute hold eigenlijks op in als je via de FMC vliegt ? want ik heb al een paar keer gehad dat ie er af sprong
Anoniem: 40806
Hier wat pics:
Approach.
Yes. Eerste keer dat ik echt super recht land.
Taxi naar gate. Kwam ik een mooie Virgin Atlantic 747 tegen
Aan de gate
Ik wil graag een keertje meevliegen met jullie maar dan moet ik me poorten open zetten maar daar ben ik nog nie helemaal achter hoe je dat doet
Ik ga nu weer vliegen raak al een beetje verslaafd
je ALT op de MCP stel je in op de hoogte waar je naar toe wil en de A/p zal die hoogte nooit passeren. Als je dus op vnav stijgt naar FL330 maar de ALT op de MCP staat op 24000 ingesteld zal VNAV op 24000 uitspringen en overgaan op ALT. Andersom bij dalen: als je op VNAV daalt naar 10.000ft maar de MCP hoogte staat op 12000ft, zal de A/P bij 12000 uitspringen en overgaan op ALT HLD.Op woensdag 23 januari 2002 13:49 schreef emkedouwe het volgende:
0 dus meestal ?
Waar stel je de altidute hold eigenlijks op in als je via de FMC vliegt ? want ik heb al een paar keer gehad dat ie er af sprong
Dus als ik het goed heb: Bij stijgen zet je de alt op de mcp hoger dan in de FMC en bij dalen zet je heb lager dan in de FMCOp woensdag 23 januari 2002 14:12 schreef rdluca het volgende:
[..]
je ALT op de MCP stel je in op de hoogte waar je naar toe wil en de A/p zal die hoogte nooit passeren. Als je dus op vnav stijgt naar FL330 maar de ALT op de MCP staat op 24000 ingesteld zal VNAV op 24000 uitspringen en overgaan op ALT. Andersom bij dalen: als je op VNAV daalt naar 10.000ft maar de MCP hoogte staat op 12000ft, zal de A/P bij 12000 uitspringen en overgaan op ALT HLD.
GOED ??
Anoniem: 39178
Ik las iets van de faq van kimble iemand de link?
KIMBLE's ILS voor beginners FAQOp woensdag 23 januari 2002 15:21 schreef snuifje het volgende:
kan iemand mij misschien een link geven waar de ILS approach wordt uitgelegd? Die van flightsimvet heb ik al gedaan. Vooral het hele interceptgebeuren vind ik nog een beetje vaag. Ook snap ik nog niet helemaal hoe je op de GPS map ziet welke runway je moet hebben.
staat op de eerste pagina eerste postOp woensdag 23 januari 2002 15:21 schreef snuifje het volgende:
kan iemand mij misschien een link geven waar de ILS approach wordt uitgelegd? Die van flightsimvet heb ik al gedaan. Vooral het hele interceptgebeuren vind ik nog een beetje vaag. Ook snap ik nog niet helemaal hoe je op de GPS map ziet welke runway je moet hebben.
Op woensdag 23 januari 2002 15:23 schreef ScaboO het volgende:
En ik heb ils met die ene faq geleerdecht super duidelijk!
alleen er zit nu een bug erop :(: de pics doen het niet , ik hoop dat bolk of richard dat snel oplost
word aan gewerkt op het moment van sprekenOp woensdag 23 januari 2002 15:24 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
alleen er zit nu een bug erop :(: de pics doen het niet , ik hoop dat bolk of richard dat snel oplost
Op woensdag 23 januari 2002 15:29 schreef bolk het volgende:
[..]
word aan gewerkt op het moment van spreken
Anoniem: 30310
Thanks,
ps. heb gezocht op de bekende sites, en niets kunnen vinden.
moet je dit nou op elk fs forumpie vragen?Op woensdag 23 januari 2002 15:43 schreef bmannien het volgende:
Weet iemand misschien waar ik een Bell-222 helicopter kan downen, kopen of zoiets??
Thanks,
ps. heb gezocht op de bekende sites, en niets kunnen vinden.
ik zit 12uurofzoiets per dag op got en ik heb hottopic aanstaan dus ik merk het snel hoorOp woensdag 23 januari 2002 15:46 schreef bmannien het volgende:
Ik doe alleen wat me geadviseerd wordt... Ben je me aan het volgen ofzo??
Anoniem: 30310
www.hottopic.nlOp woensdag 23 januari 2002 15:51 schreef bmannien het volgende:
hottopic?? Dus zo houden jullie alle nieuwe topics zo snel bij, ik snapte er al geen reet van...
Ik kan niets selecteren. Alles geinstalleerd, ik zie LAGO in mijn menu balk staan binnen FS. Maar zodra ik iets wil doen zegt LAGO dat ik eerst iets moet selecteren! maar hoe??
...Make every cut count, even if it is one frame...
Dit topic is gesloten.