Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

amd2000+

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.184 views sinds 30-01-2008

• noltha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-07 12:38

noltha

Hantam!

volgens mij gaat dat storneren niet zoooooo makkelijk

(8>

Altijd goed opletten he!

Ryzen 5800X3D / RTX3070Ti nvidia / Be quiet Dark base 700

Verwijderd

Dat is al eerder gezegd. Maar storneren gaat helaas alleen in het geval van een machtiging.

Verwijderd

hmm zeer k$nk$$%$% voor diegenen die genaaid zijn.. ik zou graag wel de afloop willen horen van dit verhaal..

bye

Verwijderd

Op donderdag 17 januari 2002 09:20 schreef LindaVanKessel het volgende:

[..]

Ja nou :?
Heb je het dan niet terug geist :?
Typo :?
Eisen gaat niet, curator doet ook niks, ik ga ook wel zelf mn geld halen, maar ga niet zo "stoer" |:( lopen doen om hier op het forum met een grote bek te lopen verkondigen dat ik iemand een rolstoel in ga slaan. Omdat ik het ook gewoon niet doe. Ik heb mn verstand nog wel op de juiste plek.

[edit]

Het beste wat je kan doen is OF naar de politie gaan en aangifte doen met uitdraai van mails enz zoals al gezegd werd, OF gewoon die gozer bij zn nek pakken en hem mee naar de pinautomaat slepen.

Met em in elkaar slaan loop je alleen het risico dat hij aangifte gaat doen voor mishandeling. DAAR schiet je iets mee op. Gewoon snel en simpel doen. Niet opvallend. Met de politie kom je toch niet verder... ik ga ook niet meer heen en weer posten, want dit is meer een afzeik forum hierzo dan gewoon nuttige dingen posten.

• Peertje NL
  • Laatst online: 26-11 22:35
Ik heb woensdag aangifte gedaan in Breda, nu belde vandaag, donderdag de politie van Horst, hij zei als ik meerdere aangiftes krijg, dan kan hij hem naar het buro halen en vragen hoe het allemaal zit.

Dus iedereen aangifte doen, en het laten opsturen naar de politie buro in Horst, naar meneer Van Doorn.
en als dat niet helpt dan kunnen we nog wat anders proberen bijvoobeeld: "langsgaan", rechtsbijstand inschakelen

Reality beats fiction by far!

• Just_a_Gamer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:28
Op donderdag 17 januari 2002 18:50 schreef E-MANs het volgende:
Ik heb woensdag aangifte gedaan in Breda, nu belde vandaag, donderdag de politie van Horst, hij zei als ik meerdere aangiftes krijg, dan kan hij hem naar het buro halen en vragen hoe het allemaal zit.

Dus iedereen aangifte doen, en het laten opsturen naar de politie buro in Horst, naar meneer Van Doorn.
en als dat niet helpt dan kunnen we nog wat anders proberen bijvoobeeld: "langsgaan", rechtsbijstand inschakelen
Kijk dat is goede actie. :)

Verwijderd

Ik ook heb al aangifte gedaan. Anil ook. Long gaat het binnenkort ook doen.

Ik zal de politie in horst eens bellen en melden dat ook ik aangifte heb gedaan.

• Verwijderd
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Op donderdag 17 januari 2002 18:50 schreef E-MANs het volgende:

Het slaat echt nergens op,
we hebben nu al allemaal aangifte gedaan hoor.

Hej en trouwens, wat ik best wel k*t vond om te horen.
Volgens de TNT bezorgen is het wel gewoon mogelijk om de zelfde dag dat je het pakketje afhaald op het kantoor dat je het weer kan terug brengen. TOT die avond dat alles tergelijk word overgeboekt, als alle wagens binnen zijn.
Aan de foon zeiden ze dat het niet ging, dat hun er niks mee te maken hadden, maar hij zei dat het dus echt wel mogelijk was :(

• Peertje NL
Op donderdag 17 januari 2002 22:02 schreef LindaVanKessel het volgende:

[..]

Het slaat echt nergens op,
we hebben nu al allemaal aangifte gedaan hoor.
Tuurlijk slaat dat wel ergens op. Als we alle aangiften
opsturen naar Horst, dan kan de politie daar actie ondernemen.

• appies
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-11 01:10
Heej, jammer joh dat jullie er niet heen gegaan wordt. Anders wil ik er alsnog wel bij zijn. Het is hier vanuit nijmegen maar paar minuten rijden :). Dus laat maar weten als er iemand wil gaan.

Verwijderd

Wie zegt dat we er niet heen gaan?

• appies
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-11 01:10
Okay, dan wil ik wel mee. Laat maar ff weten.
Appie

Verwijderd

Wat een :r gast zeg, echt sneu mannetje. kan niet eens op een rechtvaardige manier aan zijn geld komen. Ik bezorg al 3 jaar folders en ben trots op dat ik op een eerlijke manier geld verdien. Die gast verdient echt een zware straf, en niet dat je hem in elkaar beukt ofzo maar gewoon een vette taakstraf en vergoeding voor de gedupeerden. Laat die gast maar 1000 uur dienstverlening doen ofzo, dan leert ie het wel af.

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 22:05 schreef kreischer2000 het volgende:
Wat een :r gast zeg, echt sneu mannetje. kan niet eens op een rechtvaardige manier aan zijn geld komen. Ik bezorg al 3 jaar folders en ben trots op dat ik op een eerlijke manier geld verdien. Die gast verdient echt een zware straf, en niet dat je hem in elkaar beukt ofzo maar gewoon een vette taakstraf en vergoeding voor de gedupeerden. Laat die gast maar 1000 uur dienstverlening doen ofzo, dan leert ie het wel af.
Helemaal mee-eens ik sta ook 3 avonden in de week bij de Appie Heijn vakken te vullen. En echt niet voor mijn lol.

Maargoed ik wens idereen die door dat gozertje genaaid is veel succes! Maar hou het aub wel een beetje netjes.

• Peertje NL
Op vrijdag 18 januari 2002 22:55 schreef scollon het volgende:

[..]

Helemaal mee-eens ik sta ook 3 avonden in de week bij de Appie Heijn vakken te vullen. En echt niet voor mijn lol.

Maargoed ik wens idereen die door dat gozertje genaaid is veel succes! Maar hou het aub wel een beetje netjes.
Een tft scherm van 21.1 inch op een flaptop?

Verwijderd

Op zaterdag 19 januari 2002 04:45 schreef E-MANs het volgende:

[..]

Een tft scherm van 21.1 inch op een flaptop?
<offtopic>Arggg moet moet natuurlijk 12,1 zijn alleen kan ik niet typen en lees ik noot wat ik typ. Maar ik verander het wel ff. Staat anders zo stom
</offtopic>
<Ontopic>
Post wel ff hoe het verder gaat met die knakker. Ben wel benieuwd
</ontopic>

• demisoft
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-11-2021
Is er nu al iemand bij hem langs geweest????

Acer 1501 : P4 bak

Verwijderd

Ja post eens wat. Ben wel benieuwd hoe het afloopt.

Verwijderd

ME2

Verwijderd

Iemand een idee wat de prijsontwikkeling zal zijn van deze CPU (2G)?
als ik geld over heb in mei ga ik misschien er 1 halen...
Na de laatste flash van mijn MSI K7T Turbo (MS-6330) zou deze (de 2 GHz Athlon) erop moeten kunnen (en het liefst nog werkend!!
Misschien een beetje off-topic...

Verwijderd

Beetje zonde van je xp2000 omdie op je k7t te proppen. Kan beter een iets cheapere cpu kopen en dan meteen een nieuw boardje.
Ps: Ik ken ene Roy die verkoopt die 2000+ erg goedkoop >:) Kopen??

Verwijderd

jeetje, ik lees dit topic nu pas, wat een ellende zeg. Wat ik uit die profiel pagina van hem opmaak is dat het een waanzinnige kneus is!!

Ik heb niets bij dat roy-mannetje besteld maar ik zou me behoorlijk in mijn hempje gezeken voelen en hem keihard aanpakken, al was het alleen maar uit principe

Afbeeldingslocatie: http://www.webmaxx.nl/bambambam/images/puke.gif moet ik ervan..

Verwijderd

Eigen schuld dikke bult!
Je was gewoon te krenterig om meer te betalen bij een erkende
leverancier.
Sorry hoor, maar ik heb absoluut geen medelijden, iemand met
een beetje verstand en inzicht heeft toch gelijk door dat je bij zo iemand niets moet bestelen?
Betaal wat meer en ga naar informatique ofzo... of heb gedult dat de prijs daalt.
Je was gewoon hebberig... oplichters leven van hebberige mannetjes die geen cent extra willen betalen.

• Verwijderd
  • Niet online
Op zondag 20 januari 2002 20:24 schreef Hobiedobie het volgende:
Iemand een idee wat de prijsontwikkeling zal zijn van deze CPU (2G)?
als ik geld over heb in mei ga ik misschien er 1 halen...
Na de laatste flash van mijn MSI K7T Turbo (MS-6330) zou deze (de 2 GHz Athlon) erop moeten kunnen (en het liefst nog werkend!!
Misschien een beetje off-topic...
Ja ik weet nog wel een addresje waar hij 278Euro Incl verzend kosten kost :o

• Sinlath
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-11 16:36
Op maandag 21 januari 2002 08:43 schreef Expert het volgende:
Eigen schuld dikke bult!
leverancier.
een beetje verstand en inzicht heeft toch gelijk door dat je bij zo iemand niets moet bestelen?
Betaal wat meer en ga naar informatique ofzo... of heb gedult dat de prijs daalt.
Je was gewoon hebberig... oplichters leven van hebberige mannetjes die geen cent extra willen betalen.
heh. wat ik nu niet begrijp is dat mensen zich zo opwinden om wat een ander overkomt, en gaan dat nog eens verkondigen ook.

als je graag je mening kwijt wil zeg het dan tegen oiemand die het wil horen.

hmm deze houding verklaard waarom jij nog op een p2 400 zit te tokkelen.

• Peertje NL
Is er al meer nieuws?

Verwijderd

Op vrijdag 11 januari 2002 08:58 schreef ken_82 het volgende:

[..]

Nou als de cpu in price watch 400 nog wat euro kost en je kan een cpu kopen voor 278 euro dan vind je het goedkoop en dan ga je het kopen toch???
niet zomaar bij iemand toch? beetje naief hoor...

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:47

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Op zondag 13 januari 2002 23:26 schreef Taylan21 het volgende:
Voor iedereen die zich afvraagt wie dit nou is:

Dit is onze roy (compleet met foto en al).

http://www.cu2.nl/browse.php?id=164081

(ik neem de vrijheid dit te posten aangezien cu2.nl sowieso een site is om persoonlijke informatie publiekelijk te posten over jezelf).
niks gezegd

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• Verwijderd
  • Niet online
Op maandag 21 januari 2002 08:43 schreef Expert het volgende:
Eigen schuld dikke bult!
leverancier.

Hier hebben we dus helemaal geen niks aan he.
Van die mannetjes die denken dat ze het beter weten |:(
Dit is een Topic om antwoorden op de vragen te krijgen
en niet een topic om iemand af te kraken.
En om mijn nou een mannetje te noemen :r
Ik zou eerst een leren lezen, het ging hier om processoren die in Japan tekoop waren, maar hier nog niet.
En daarom kochten wij mannetjes :o bij die gast.

Bannen zo'n gasten als jou! >:)
Op maandag 21 januari 2002 12:16 schreef Sinlath het volgende:

[..]
hmm deze houding verklaard waarom jij nog op een p2 400 zit te tokkelen.
:)

Verwijderd

Nog nieuws?

Verwijderd

Was allemaal wel iets geweest voor de belbus van Kassa (vara) of zoiets. Of nog mooier: Willibrord Frequin eropaf sturen! dat overleeft niemand!

Verwijderd

jamer genoeg lees ik dit topic vandaag pas voor het eerst
ik voel mee met de gedupeerden, en ik vind het slecht van sommige mensen die hier roepen van eigen schuld dikke buld, dan had je maar wat meer moeten betalen bij een echte dealer.
Namelijk als je een verbintenis aangaat, hier gaat het om het verkopen van een processor dan moet je aannemen als je er voor betaald dat je ook echt krijgt wat je beloofd is

die roy is gewoon een vuile kl**tz*k en moet een flink afgstraft worden.
ik heb al contact met ken gehad en gezegt dat hij op mijn support kan rekenen,
misschien dat de rest van de gedupeerden mij ook even kunnen contacteren op icq: 26237992 of msn: menionh@hotmail.com

is er verder nog nieuws? misschien van de politie in Horst
trouwens er is een van de pakketjes vanuit boxtel verstuurd, maar die gast woont in horst
ligt horst zo dichtbij boxtel dan?

• Peertje NL
Op zondag 27 januari 2002 16:33 schreef Kheperi het volgende:
Was allemaal wel iets geweest voor de belbus van Kassa (vara) of zoiets. Of nog mooier: Willibrord Frequin eropaf sturen! dat overleeft niemand!
Mijn moeder heeft de Kassa en/of opgelicht gebelt :)

Verwijderd

Inderdaad. in de handel is vertrouwen een belangrijk element. Zonder dat is handel vrijwel onmogelijk.

Maar dat werkt wel naar 2 kanten. Zowel de koper als de verkoper hebben hun aandeel. Zowel de koopjesjagers die 'een beetje dubieus' geen probleem vinden, als de verkoper die zich niet aan afspraken houden ondermijnen het vertrouwen.

Roy is een klootzak. Ik gun hem van harte een harde aanpak.

En het heeft geen pas om de benadeelden 'sukkels' ofzo te noemen. Velen zijn waarschijnlijk jonge mensen die nog niet zoveel ervaring hebben met oplichters, die, helaas, niet zeldzaam zijn. Helaas schiet de voorlichting kennelijk te kort. Misschien moet GOT er ook iets aan doen. Ik lees al jaren de consumenten gids (en kijk graag naar kassa). Dat help wel, maar ik ben ook bijna behoorlijk opgelicht door een computersjaggeraar. Vooruitbetaald... Doe ik nooooit meer (liep gelukkig na ontzettend veel zeuren en bellen etc. wel goed af, maar ik heb peentjes gezweet...).

Anyway: mensen als Roy zijn de pest voor de handel (en nog wel meer dan dat).

• The Guardian
  • Laatst online: 20-11 12:54

The Guardian

I'll keep an I on you

Ik begrijp nooit waarom de politie niet is optijd ingrijpt. Zo lang als het bij die politie duurt werkt 'eigen rechtertje spelen' in de hand.
Maar vervolgens staan ze wel zo aan je deur wegens mishandeling van iemand en dat je nooit eigen rechter mag spelen. Er klopt gewoon niks van.

Na hoeveel aangiften gaan ze nou is actie ondernemen. Er zijn er al meerdere gedaan begrijp ik. Al die aangiften zijn volgens mij voor alle bureau's toegankelijk. Nou begrijp ik wel dat ze die niet meteen kunnen linken misschien maar als al die mensen zeggen dat er al aangiftes zijn gedaan door andere personen bij andere bureau's moet het niet zo moeilijk meer zijn om de connecties te leggen toch?

Hou ons op de hoogte hier hoe het gaat, gedupeerden. Ik zal een oogje op deze topic houden ;)

Verwijderd

Ik leef helemaal met jullie mee. Zelf koop ik nooit 2de hands computerspul (behalve bij goede vrienden) of via-via nieuw spul, maar dat moet toch kunnen zonder dat je genaait wordt? Helaas blijkt dat dus niet het geval. Sterker nog: af en toe flikken winkels het ook (ik noem geen namen, want dat vind ik lullig voor Vobis Utrecht :)).

Ik ben erg benieuwd hoe dit afloopt, ik hoop in ieder geval gunstig voor iedereen die een poot (of was het nou een CPU) is uitgedraaid door dit ontzettend lelijke puberale trollerige lambal dat luistert naar de naam 'Roy'.

Om een lang verhaal korter te maken: heel veel sterkte en houd ons op de hoogte.

• Sinlath
GOED NIEUWS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ff overdrijven.. :)

ben zojuist gebeld door politie te Horst.

Ze komen het pakketje vanmiddag afhalen, als bewijsmateriaal.

volgens ome agent zijn er nu genoeg aangiftes om er een harde zaak van te maken.

't zal mij benieuwen.

Verwijderd

Gna, ik hoop dat die oplichter een flinke boete krijgt. Doet me trouwens deugt dat de politie in dit land toch nog tijd maakt voor dit soort zaken. ;)

• The Guardian

The Guardian

I'll keep an I on you

En als die gast wordt opgepakt allemaal een schade claim in dienen natuurlijk anders is die gast wel opgepakt maar hebben jullie je geld nog niet terug.

• Sinlath
heb zojuist weer contact gehad met de "rechercheur" (wow een heuse rechercheur).

het enige wat hij mij kon vertellen is dat men het adres van de persoon in kwestie al heeft, en dat er al meer dan 30 meldingen zijn.. meer wilde hij niet zeggen.

het feit dat het pakketje als bewijs nu dient versterkt de zaak, omdat dit dus nu tastbaar is.

ik heb geprobeerd om meer uit die man te krijgen maar hij laat weinig los.

Verwijderd

das goed nieuws luitjes, maar ik ben nog steeds voor een kleine lijfstraf op dat ventje ;)

Verwijderd

Idd, zo`n mannetje vraagt er natuurlijk wel om, om een "live" lijf straf. Ik had het zeker niet gepikt, en had hem ff in zijn bek uitgekafferd, nadat hij 3 maanden heeft gezeten en een vette bekeuring heeft gehad. Geweld hou ik niet van, maar zou ben ik. Legt eraan hoe groot die is, welke vechtsport die beoefend :)

Verwijderd

Anders Pieter Storms ff bellen met zijn Breekijzer ;)

Verwijderd

Op donderdag 31 januari 2002 12:44 schreef P4R_TgUy het volgende:
Anders Pieter Storms ff bellen met zijn Breekijzer ;)
die hakt hem wel effe in de pan ja.

maar deze gast is gewoon triest,

op cu2 staat zijn foto, hij lijkt me niet al te sterk,
met een tweaker of 4 moeten we hem wel aan kunnen
:+

• biertje-blijf-bij-me
  • Laatst online: 04-03 09:40
vind het echt een loser streek om mensen op deze manier optelichten. Als je tweedehands stuff koopt heb je meestal niet geld te veel. Enorm lullig als dan je zuurverdiende centjes gejat worden door een loser.

nu ik dit lees weet ik wat ik voortaan doe bij tweedehand stuff:

1. ik wil het werkend zien
2. ik wil een paspoort zien (een crimineel wil nie snel zijn identiteit prijs geven)
3. ik kom het halen bij hem thuis (weet ik gelijk waar ie woont)
4. een aankoops bewijs zien (is nie altijd aanwezig maar ja dan niet)

er is nix ergers dan van arme mensen stelen......roy=bush?

• Verwijderd
  • Niet online
Op donderdag 31 januari 2002 13:02 schreef biertje-blijf-bij-me het volgende:
vind het echt een loser streek om mensen op deze manier optelichten. Als je tweedehands stuff koopt heb je meestal niet geld te veel. Enorm lullig als dan je zuurverdiende centjes gejat worden door een loser.

nu ik dit lees weet ik wat ik voortaan doe bij tweedehand stuff:

1. ik wil het werkend zien
2. ik wil een paspoort zien (een crimineel wil nie snel zijn identiteit prijs geven)
3. ik kom het halen bij hem thuis (weet ik gelijk waar ie woont)
4. een aankoops bewijs zien (is nie altijd aanwezig maar ja dan niet)

er is nix ergers dan van arme mensen stelen......roy=bush?
maar het ging hier zelfs om nieuwe spullen, tenminste dat zou moeten zijn.

Verwijderd

Ik ben ook blij om te horen dat onze nldse politie zulke zaken toch nog serieus neemt! Hou ons op de hoogte!

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:33
Hmmm... volgens mij heeft mr. Roy nog een slachtoffer gemaakt >:)

[topic=399351/1/25]

Verwijderd

Ik heb zojuist de politie uit Horst gesproken.

Er is beslag gelegd op de rekening van Roy van Osch.

We worden allemaal schadeloos gesteld! :-) Mijn geld wordt morgen overgemaakt naar mijn rekening.

Roy moet voor de rechtbank verschijnen. Mazzel Roy

Politie uit Horst is kick :-)

• Sinlath
zie je wel gerechtigheid op een normale manier.

Verwijderd

Jongens.. het telefoonnummer dat eerder in dit topic werd gegeven klopt.. ik had hem net aan de lijn :)

• The Guardian

The Guardian

I'll keep an I on you

Hoe bedoel je aan de lijn? Heb jij hem gebeld? En en en...nog noemenswaardige dingen te melden aan ons trouwe lezers?

Verwijderd

Op woensdag 06 februari 2002 12:08 schreef TheGuardian het volgende:
Hoe bedoel je aan de lijn? Heb jij hem gebeld? En en en...nog noemenswaardige dingen te melden aan ons trouwe lezers?
Ik bedoel, hij nam op met ''met roy?''
Dus het is hem wel.. mocht je je frustaties kwijt willen.

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Op woensdag 06 februari 2002 11:12 schreef Taylan21 het volgende:

We worden allemaal schadeloos gesteld! :-) Mijn geld wordt morgen overgemaakt naar mijn rekening.

>:) BUSTED >:)

specs

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:41

Goed gedaan hoor :)

Die Roy is echt :r :r :r :r
:+

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Mooi, dat jullie dat kleine ettertje te pakken hebben. Hij was het ook niet ward om op los te slaan. Ik bedoel wat komt daar nou voor tegenstand uit? Die begint meteen te huilen en te smeken.

Ik denk dat hij en zijn ouders zich nu wel kapotgeschrokken zijn.

Verwijderd

Wat is dit een goed verhaal geworden. Gefeliciteerd Taylan21 en andere gedupeerden.

Verwijderd

We worden allemaal schadeloos gesteld! :) Mijn geld wordt morgen overgemaakt naar mijn rekening.
Zit hier niet eerst een rechterlijke uispraak tussen? en daarvoor weer een formele aanklacht van de officier van justitie? Lijkt me een beetje snel allemaal.

tis jullie wel gegund, hoor, daar niet van

Verwijderd

OK dus wat hebben jullie nou geleerd???

Er bestaan geen instanties die uit liefdadigheid dure processors aanbieden aan arme tweakertjes >:) en daar grote boetes wegens parallelimport en belastingontduiking voor riskeren...
Tenzij hij zich voordeed als "Stichting mats een tweaker" vind ik jullie behoorlijk naief geweest..

ps ben wel blij voor jullie hoor

Verwijderd

Wel mooi dat het nou allemaal toch nog goed lijkt te komen. Afgezien van de frustratie voor sommigen van jullie. Maar toch goed dat het op een "nette" manier is opgelost. :)

• Verwijderd
  • Niet online
Ja!
Eindelijk.
Anil moet zo naar het burau voor zijn aangiften te laten faxen naar Horst.

Kan ik eindelijk mijn 2000+ bestellen :)
Eens even kijken bij de vraag en aanbod :+

Verwijderd

Op vrijdag 11 januari 2002 10:01 schreef Tampie2000 het volgende:
sorry hoor, maar als je onder rembours iets ontvangt.... dan kijk je toch eerst of he t werkt en klopt voor je je geld aan de postbode meegeeft?? :? :? :? :? :? :?
Ja natuurlijk... Zie je het al voor je: "Meneer de postbode, wacht u even? Ik zet even deze processor in mijn computer om te zien of hij werkt. Is binnen 5 minuutjes gepiept hoor. Wilt u koffie?"

Ten eerst mag je de doos pas openmaken nadat je betaald hebt. Ten tweede gaat die postbode natuurlijk niet wachten totdat jij de inhoud hebt bekeken en/of getest hebt of het werkt.

RJ man
-

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Op woensdag 06 februari 2002 14:20 schreef LindaVanKessel het volgende:
Ja!
Eindelijk.
Anil moet zo naar het burau voor zijn aangiften te laten faxen naar Horst.

Kan ik eindelijk mijn 2000+ bestellen :)
Eens even kijken bij de vraag en aanbod :+
Misschien is een nieuwe in de winkel kopen niet zo'n slecht idee? :X

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:25
Is er nieuws over wat voor straf ie krijgt????

Als ie een simpele taakstraf krijgt moeten we zijn pc'tje maar is hacken. Die gast moet flink worden aangepakt vind ik. Zijn icq nr staat ook op die site waar zijn foto staat. Als ie die nog gebruikt is zijn IP makkelijk te achterhalen.

Ik :r op Roy met zijn :r kop

Verwijderd

Weet je wat zo grappig is. De mensen willen het niet geloven tot het ze zelf overkomt. De mensen die met opmerkingen als 'wat dom van je' komen hebben nooit zoiets meegemaakt en weten gewoon niet waar ze over praten.

Je kan nu wel zeggen 'wat vreselijk naief' enzo. maar wacht maar tot het jou overkomt. Dan begrijp je het pas.

Wat betreft snel enzo...Tsja, het heeft een maand geduurd, dat is 30 dagen te lang vind ik.

Ik denk trouwens niet dat zijn ouders zullen schrikken, de appel valt vaak niet ver van de boom weet je.

Ik vind Roy een misbaksel. Een misbaksel van zowel de natuur *als* de samenleving.

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

Sjeezus hee, wat eenongelovelijk mooi verhaal. Nu het goed is afgelopen kan ik wel veilig zeggen:

Thankzzz voor the sensation tweakers!

Roy, onee, roy bedoel ik (die gozer is een hoofdletter in zen naam niet waard) sucks behoorlijk. Nu maar hopen dat ie een behoorlijke straf krijgt, achterlijke sukkel dat ie is.

amen...

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Verwijderd

goed om te horen dat Roy nu echt de zak is en jullie je geld terug krijgen.

Maar ik vind een lekkere lijfstraf nog steeds op zijn plaats
dus misschien alsnog een meet en greet in horst :D

• Verwijderd
  • Niet online
Op woensdag 06 februari 2002 20:57 schreef enigma het volgende:
goed om te horen dat Roy nu echt de zak is en jullie je geld terug krijgen.

Maar ik vind een lekkere lijfstraf nog steeds op zijn plaats
dus misschien alsnog een meet en greet in horst :D
Ja had Anil het ook al over :d

En ja tuurlijk nu in de winkel ;)

Verwijderd

ik ben eigenlijk wel benieuwd of die gast nu echt een straf krijgt want met enkel het terug betalen aan gedupeerden zou hij er wel makkelijk van af komen.

Mooi dat iedereen zijn poen terug krijgt :) Ik las op zijn site dat ie tegenwoordig geen baan meer heeft maar de hele dag AMD's op de post doet.

Ennuh, niet dat 't me wat aangaat maar WTF is Anil?

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:11
vriend van linda. Maargoed.. ik heb net ff topic doorgelezen en ik vind dit een goed verhaal. Ik weet nl ook hoe het is om zwaar klotewerk te doen voor een paar centen. Dus ik wil ff tegen linda en alle anderen zeggen dat het goed is afgelopen. En roy heb mass0l gehad dat er niet een stuk of 10 tweakers in zijn dorp wonen. Als iemand uit emmen zoiets flikt staan er wel een paar "tweakers" voor hem op de stoep. En ja... oom agent toch wat goeds gedaan. Want daar erger ik me ook aan. Als je fietslamp net gesloopt is kan je 20 euro betalen, maar een zware crimineel laten ze lopen...

Verwijderd

Op woensdag 06 februari 2002 18:14 schreef Taylan21 het volgende:
Weet je wat zo grappig is. De mensen willen het niet geloven tot het ze zelf overkomt. De mensen die met opmerkingen als 'wat dom van je' komen hebben nooit zoiets meegemaakt en weten gewoon niet waar ze over praten.

Je kan nu wel zeggen 'wat vreselijk naief' enzo. maar wacht maar tot het jou overkomt. Dan begrijp je het pas.
Naieviteit is een eigenschap die niet alle mensen hebben :p
Als je niet met dit soort malafide praktijken in zee gaat, zal zoiets je gewoon niet overkomen

Verwijderd

Ik woon dus in Venlo, en ken iemand uit horst zal eens vragen of hij die gast kent....

• Verwijderd
  • Niet online
Haha, mischien een beetje offtopic maar vind dat het wel kan, even naar zijn profiel gekeken :)
Heb je verkering/een relatie: Zoekend
Dan blijf maar lekker lang doorzoeken , je kan het beter opgeven :d
Tattoo: Op mijn 20e verjaardag komt ie
Nee kan je nu niet meer betalen :P
Vakantieland: Turkije
Haha, hier zal je nooit komen |:(
Is er iemand die je niet zal terugschrijven: Jongens en mijn ex
Jongens en je Ex, dan zal je wel homo zijn 8-)
Favoriete auto: BMW M3 e36 en de nieuwe BMW M3 GTR
Whahahaha, heb je weer een nieuw speelgoed autotje :?
Volgens mij heb je nog niet eens een rijbewijs man. *D
Favoriete geluid: kreunende meid
Je moeder zeker :?
Lievelingskleur: zwart rood en blauw
Ja heel goed, ander kleuren zie je een over tijdje niet meer bij jou :z

WHahaha wat een sukkel ;)
[/quote]

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:03

DaOverclocker

Overclocker for life...

Wat een sukkel zeg, echt een eikel, als je die foto van hem ziet....

Hij gelooft in reincarnatie, 'ik was vroeger Jezus'....

Ten eerste hoe durft ie, en ten tweede dan is ie wel erg verandert.......

systeem specs

Verwijderd

Erg slim ook he
om dingen te bestellen wat niet eens leverbaar is
en dan ook nog voor zo'n prijs

Staat trouwens een hoop zooi bij wat niet klopt :)

Ps.
Cu 2 klopt al een tijd niet maarja das voor de }:O
onder julie haha

It's Nice being GOD :7

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Op vrijdag 08 februari 2002 12:06 schreef juniorm3 het volgende:
Erg slim ook he

Ps.
onder julie haha

Of jij bent die KNEUS (roy) :r :r :r :r en dan lag ik j eheel hard uit HAHAHAHAHAHAHAHA genaaid loser.

of jij bent een user die net ff username aan heeft gemaakt.

specs

• Sinlath
Op vrijdag 08 februari 2002 13:24 schreef executor het volgende:

[..]

Of jij bent die KNEUS (roy) :r :r :r :r en dan lag ik j eheel hard uit HAHAHAHAHAHAHAHA genaaid loser.

of jij bent een user die net ff username aan heeft gemaakt.

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:15
Op donderdag 07 februari 2002 13:33 schreef LindaVanKessel het volgende:
Haha, mischien een beetje offtopic maar vind dat het wel kan, even naar zijn profiel gekeken :)
[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

hallo hee doe ff nie zo hopeloos
ik begrijp wel dat je boos op hem bent maar dit helpt echt heus niets.

Ik zou btw ook niet meer met em gaan matten als je dat hier luidkeels hebt afgekondigt.
en al helemaal niet als je aangifte gedaan hebt
tenslotte bestaat ook nog de mogelijkheid dat hij genaaid is door iemand die ze hotmail gehackt heeft, dat is namelijk niet zo ingewikkeld, dat weet iedereen.

Duz laat de politie het nou maar uitzoeken en denk na voor je domme dingen brult. Dit geld voor iedereen die dat doet.
ik ben echt geen maat van die gozer ofzow, maar gedraag je volwassen aub

[edit] voor linda; aan de telefoon beweerde hij toch dat ie van niets wist, dat zou jij ook doen als je onschuldig was.
En voor de 2e reactie nogmaals, doe ALSOF je volwassen bent
Ik zeg hier btw ook alleen maar dingen op basis van wat ik hier gelezen heb. Als dat onvolledig is moet je mij daar niet om afkraken maar dan moet je hier geen topic hierover beginnen. Ik heb btw het hele topic gelezen ja.
Ik weet maar een ding en dat is als jullie em inderdaad slaan dan hebben jullie waarschijnlijk een groter probleem dan hij. Ik heb dat meegemaakt met een klasgenoot die berooft werdt. Die was de pineut omdat ie zijn portemonne e.d. met wat overredingskracht terugvroeg aan de betreffende crimineel. [edit]

• Verwijderd
  • Niet online
Op vrijdag 08 februari 2002 15:43 schreef Jesse het volgende:

[..]

Ik zou btw ook niet meer met em gaan matten als je dat hier luidkeels hebt afgekondigt.
tenslotte bestaat ook nog de mogelijkheid dat hij genaaid is door iemand die ze hotmail gehackt heeft, dat is namelijk niet zo ingewikkeld, dat weet iedereen.

Duz laat de politie het nou maar uitzoeken en denk na voor je domme dingen brult. Dit geld voor iedereen die dat doet.
Hehe, een beetje flauwe kullen.
En HOTMAIL van hem gehacked?
We hebben hem toch aan de lijn gehad!

Verwijderd

Op vrijdag 08 februari 2002 15:43 schreef Jesse het volgende:

[..]

wie heeft er zin om volgende week bij hem langs te gaan?
ontopic: wie heeft zijn geld al terug?
anyway lekker op zijn oogjes butsen is niet verkeerd :P

Verwijderd

.... :)

Verwijderd

Op donderdag 07 februari 2002 13:33 schreef LindaVanKessel het volgende:
[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[/quote]

Mijn gedachtes jou woorden... >:)

Verwijderd

Wat was er nou niet leverbaar aan een 1.9ghz p4 ?

Ga weg man, je ben gewoon kankerzielig. eheu, fucking lelijk en kapotdom.

it's nice being god, bleehhhh, ga jerry springer kijken joh woonwagenbewoner.

• sjroorda
Op dinsdag 12 februari 2002 22:32 schreef Taylan21 het volgende:
Wat was er nou niet leverbaar aan een 1.9ghz p4 ?

Teveel carnaval gevierd :?

• Peertje NL
Heeft er iemand z'n geld al ontvangen?

Verwijderd

Op vrijdag 11 januari 2002 09:05 schreef ken_82 het volgende:

[..]

Ik weet niet wat die gozer zijn usernaam is want als je bij vraag en aanbod gaat zoeken na hem zie je zijn naam en zijn email adres. Maar als het geld op zijn rekening word gestort kom ik achter zijn adres en als ik het geld kwijt ben is het niet zo erg als ik hem maar wat klappen gaan geven voor het oplichten van mensen dat heb ik wel voor over. En ik heb alles nog bewaard en zo van de mail, maar denk niet dat de politie iets kan doen.
Ken , laat maar weten als je erheen gaat dan ga ik wel mee, woon ook in de buurt van venlo, en ik kan ook best gebrijpen dat jij erin bent getrapt, maar als jij gelijk aangifte had gedaan, dan kan de ptt gelijk het rembours bedrag blokkeren, maar hij is slim, want hij heeft je wel geleverd, alleen niet wat jij dacht, en nu is het zijn woord tegen de jouwe! maar nogmaals ik ga graag met je mee om te zorgen dan hij zijn vingertjes niet meer kan gebruiken om op het toetsen bord te spelen
ps: hij adverteerd ook bij marktplaats.nl
laat ook maar, ik ga zelf wel naar die LUL!
kom wel achter zijn adres in Horst, want waarschijnlijk zal
hij alleen een taakstraf krijgen, en ik klap hem namens jullie allemaaaaaaal!

Verwijderd

nope nog niks ontvangen

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:23

ko9

ook ff offtopic, maar wel een beetje opvallend; op die cu2 site van hem staat het volgende:
Waar kan je niet tegen:
Iets niet krijgen wat ik graag wil en veel moeite
voor doe
Oftewel: Heel erg hard werken voor je centen bij de AH ofzo, vervolgens een pauperdure processor kopen en vervolgens NIX ontvangen...
Daar kan HIJ dus ook niet tegen... :r

Verwijderd

Op vrijdag 08 februari 2002 12:06 schreef juniorm3 het volgende:
Erg slim ook he

Ps.
onder julie haha

It's him :P

Voor de rest vind ik hem een onnozel tienertje die hier hopelijk wat van geleerd heeft...

• Peertje NL
Aan mijn saldo te zien heb ik het geld binnen :)

• real_jd
  • Laatst online: 02-04 16:19

real_jd

Go ahead punk... Make my day!

Ben eigenlijk wel benieuwd of alles is afgehandeld. Heeft iedereen zijn geld terug?

Verwijderd

ik ben ook bijna in de geintjes (erg zielig) getrapt tis dat me vader net met een andere cpu kwam aan zetten
maar ik wil ook wel helpen mee naar ze huis gaan B-)
ik ben mischien wel 14 jaar mar ik maak hem helemaal kapot (vecht ervaring :9~)

Verwijderd

Op donderdag 21 februari 2002 18:21 schreef mrneo911nl het volgende:
ik ben ook bijna in de geintjes (erg zielig) getrapt tis dat me vader net met een andere cpu kwam aan zetten
maar ik wil ook wel helpen mee naar ze huis gaan B-)
ik ben mischien wel 14 jaar mar ik maak hem helemaal kapot (vecht ervaring :9~)
Zo aardig gek hoor

Verwijderd

Heb je die doos in je pc gezet? Werkte dat? :D

Verwijderd

is er nog nieuws?

• real_jd
  • Laatst online: 02-04 16:19

real_jd

Go ahead punk... Make my day!

Hoe is alles nu uiteindelijk afgelopen?

Verwijderd

ja en wie heeft er zijn geld al ??
want ik heb nog niks ontvangen
heb al weer een keer met de politie gebeld
maar nog niks!!

• YKW
  • Laatst online: 31-10-2024

YKW

mobiliteit ten top

Ik ben gelukkig niet zelf gedupeerd, maar wat vond ik op zijn site :?
DIT !
Het slechtste gevoel ter wereld:
bedrogen worden, gedumpt worden
LOL, wat is die Roy een :r

Automatiseren kan je leren!

Verwijderd

Roy suckt :)
Wat staat er op je mouse pad:
Mousepad is een stuk papier met aantekeningen
Hoeveel geld je nog binnen krijgt? >:)
Het slechtste gevoel ter wereld:
bedrogen worden, gedumpt worden
|:(

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op dinsdag 12 februari 2002 22:32 schreef Taylan21 het volgende:

Beter laat dan nooit: Officiele waarschuwing voor je.

En verder kan deze reltopic nu wel dicht denk ik.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.