Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

amd2000+

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.184 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Ken, wil je alsjeblieft ophouden met posten hier. en mij vriendelijk mailen?

dit geld ook voor anderen.

Taylan

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 12 januari 2002 21:44 schreef Taylan21 het volgende:

Taylan
wie mag jij wel zijn??

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 12 januari 2002 21:44 schreef Taylan21 het volgende:

Taylan
weet nu wie je ben heb je topic gelezen

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 21:41 schreef BlackIllusion het volgende:
mace, hoe krijg jij je processor zo hoog met een vcore van 1.775???
ik krijg mijn 1600 XP op 1.85V (vcore) maar tot 1554 Mhz
Kunnen overklokken is deels gewoon geluk hebben! Ook steppings e.d. bieden dus geen garantie voor succes. En al zou je je voltage op 2,00 Volt zetten, dan nog heb je geen garantie dat jouw XP1600+ ook op 1630 Mhz zal lopen...

Die 1,776 is trouwens gemeten via het moederbord. De feitelijke instelling is 1,75 Volt! :) Ik heb de XP1500+ gekocht omdat Eynstein aangaf dat dit de best overklokbare processor zou zijn en dat ze hem zelf stabiel op 1600 Mhz hadden lopen. Zie http://www.eynstein.nl/a/823.html.

Verder neem ik aan dat je op 10,5 * 148 loopt? Ik heb zelf gemerkt dat mijn systeem niet stabiel loopt als ik de multiplier opkrik. In feite doe ik nu dus niks met m'n (Eynstein) unlock, maar heb alleen de FSB opgeschroefd naar 163. 8-)

Verwijderd

Beetje kut streek.. maar hoe gaat dit nou verder
is ie al gepakt of hoe zit het.
Of gaan we een keer een meeting houden... dat we hem met ze alle een keer te grazen nemen >:)

enne wel een beetje irri hoor telkens die a's :(

• Peertje NL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-11 22:35
Op zaterdag 12 januari 2002 22:49 schreef Freeman9 het volgende:
Beetje kut streek.. maar hoe gaat dit nou verder
is ie al gepakt of hoe zit het.
Of gaan we een keer een meeting houden... dat we hem met ze alle een keer te grazen nemen >:)

enne wel een beetje irri hoor telkens die a's :(
sorry, ik was bang dat hij het topic zou lezen en dan heb ik heb bedreigt, en kan ik misschien naar mijn geld fluiten ofzo.

btw offtopic reageren is ook irri :(

Reality beats fiction by far!

Verwijderd

:(, het is hem dus weer gelukt, ik ben lees dus nu pas deze posting, maar ik ben dus volgens mij slachtoffer geworden van deze oplichter. In mijn geval ging het om een TB1400 die ik op 24 oktober 2001, via Tweakers.net heb gekocht, omdat ik de zaak niet vertrouwde heb ik op postkantoor het pakketje het pakket mogen openmaken, er zat inderdaad een TB1400 in. Wat ik toen nog niet wist was dat ie al kapot was. Ik heb vervolgens thuis de CPU ingebouwt en hij was dus kapot, dus ik denk, geen probleem ik bel de persoon in kwestie, dat was dus ook een vals adres.

Verwijderd

Hij had bij mij het adres opgegeven van iemand in Enschede, dus ook een oudere dame...., die dus nergens van wist, terwijl het postkantoor waar het pakketje op de bus was gedaan helemaal in Boxtel lag, ruim 150 km verderop :(

Verwijderd

Ik heb dus wel aangifte gedaan, maar tot op de dag van vandaag heb ik daar nog niks van gehoort, terwijl het voor justitie toch eenvoudig moet zijn om zijn adres gegevens via de rembours -> bank/girorekening te achterhalen..... ik kan maar 1 ding hierop zeggen... wordt vervolgt.... :(

• Sinlath
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-11 16:36
ken_82.. you have mail..

erg belangrijke mail

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-11 21:30
verbaast me niks als die gast heel nederland door rijdt om op verschillende plaatsen pakketjes op de bus te doen. voor die bergen geld zal ie best wat moeite over hebben denk ik.

• GAEvakYD
  • Laatst online: 26-11 08:27
Zulke mogolen moeten ze ophangen aan de grootste boom.

Ik leef met jullie mee.

ps Is er nog een plekkie in de bus???

HEHEHE

Suc6

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 17:00 schreef Exirion het volgende:
Ik heb de persoonlijke gegevens van de vermeende oplichter verwijderd. Wie de gegevens opnieuw post krijgt een waarschuwing.
Jammer...
Zulke gasten zijn namelijk verschrikkelijk "irritant" :(
In goed vertrouwen pikken ze je hardverdiende geld af,
en ik vind dat zo'n persoon hard aangepakt moet worden
en vooral niet beschermd hoeft te worden ! (ook niet door de moderators |:( )
Maar hier in nederland zijn we zo sociaal en soft
van de politie zou ik zeker niks verwachten hoor.

Maar ik wens jullie in ieder geval succes met het terugkrijgen van je geld.

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22
woont ie in horst-sevenum ofzo?

daar ben ik wel es geweest, klein #*$ dorp :)

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
ben blij dat ik nix gekocht heb.
Wat een klote gast :r :(

• 6Pac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-10 21:39

6Pac

"Roma Victor"

AAArrrgggg!!!! :( :( :(

Godver..ik heb net afgelopen donderdag een aanbetaling van 90.- euro voor een PIII 1266 overgemaakt naar die Roy v. Osch..dat ben ik dus mooi kwijt.. maar niet getreurd..venlo is hier om de hoek (ik woon in Amsterdam :P) en ik ben wel benieuwd of zijn hoofd ook te Tweaken is ( BIJ wijze van spreken ).. maar ik wil toch mijn geld terug dus ik ga aangifte doen. Wie heeft er zijn gegevens voor me.
En ik wil ook effe zijn ouders bellen om hen op de hoogte te brengen dat enkele van mijn kennissen van de F-Side, die toch binnenkort voor AJAX-Fortuna Sitt. richting Sittard moeten, mooi effe langs kunnen gaan om eventuele schade op te nemen. (Ze hebben een reclame bureau?????effe reclame maken dus ) :( :(

KUT dat ik deze post vandaag pas lees

effe mailen naar: tengujin@hetnet.nl

I'd like to see things from your point of view... But I can't seem to get my head that far up my ass

Verwijderd

kijk dus uit voor die roy wat een *@&#&$#(&$*%* gast!! :(

Verwijderd

even iets anders:

Als je hem betaald hebt via de bank dan kun je je geld terugkrijgen, je moet dan naar je bank gaan en vragen of de overboeking ongedaan gedaan kan worden. In het geval van een automatische afboeking kan dit zowieso tot een maand na datum. Het proberen waard lijkt me.

roy blij: "bij bedrag X € van tweaker01", "bij bedrag x € van tweaker02"

roy zuur: "Af bedrag X € van tweaker01", "Af bedrag x € van tweaker02"

>:)

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-11 15:52
Ik weet het niet zeker maar volgens mij kan dat alleen (zoals je zelf ook al zegt) bij een automatische overschrijving. Als je je geld terug zou kunnen krijgen zou dat bij een wel eerlijke aankoop lekker zijn natuurlijk. Je maakt geld over, ontvangt het product en haalt dan je geld weer terug >:) .

PC Specs

• dontcare
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Op zondag 13 januari 2002 14:00 schreef pietersg het volgende:
even iets anders:

Als je hem betaald hebt via de bank dan kun je je geld terugkrijgen, je moet dan naar je bank gaan en vragen of de overboeking ongedaan gedaan kan worden. In het geval van een automatische afboeking kan dit zowieso tot een maand na datum. Het proberen waard lijkt me.

roy zuur: "Af bedrag X € van tweaker01", "Af bedrag x € van tweaker02"

ken ook nog :

roy zuur: "Af bedrag X € van ziekenhuis01", "Af bedrag x € van tandarts01", "Af bedrag x € van kaakchirurg01"

.Quod me nutrit me destruit.

• dontcare

dontcare

Nomen est Omen

Op zondag 13 januari 2002 12:42 schreef 6Pac het volgende:
knip
En ik wil ook effe zijn ouders bellen om hen op de hoogte te brengen dat enkele van mijn kennissen van de F-Side, die toch binnenkort voor AJAX-Fortuna Sitt. richting Sittard moeten, mooi effe langs kunnen gaan om eventuele schade op te nemen. (Ze hebben een reclame bureau?????effe reclame maken dus ) :( :(

KUT dat ik deze post vandaag pas lees

effe mailen naar: tengujin@hetnet.nl
>:) called , arranged, we gaan toch met eigen vervoer >:)

Verwijderd

offtopic:
eigenlijk ben ik ondertussen de relatie tussen pm&g en dit topic verloren, wie ziet het hem nog wel

Wanneer gaan jullie heen? Niet dat ik meewil maar dan hou ik ff de krant in de gaten.. >:)

"Venlo- vandaag. Een groepje jongelui onder de naam 'tweakers' zijn vandaag ernstig gewond geraakt nadat zij op pijnlijke wijze in aanraking kwamen met de geharde crimineel R van O. Onder het schreeuwen van kreten als "oplichter, wij willen ons geld terug en GoT rulez" vielen zij de de woning van de vermeende R van O binnen. Hierop reageerde r van o meteen door zijn flakflak geweer te trekken en de belagers met flakflak kogels te doorzeven. De tweakers verkeren in kritieke toestand, R van O is vrijgelaten wegens gebrek aan bewijs... "

• 6Pac

6Pac

"Roma Victor"

Op zondag 13 januari 2002 14:08 schreef Bomberman het volgende:
Ik weet het niet zeker maar volgens mij kan dat alleen (zoals je zelf ook al zegt) bij een automatische overschrijving. Als je je geld terug zou kunnen krijgen zou dat bij een wel eerlijke aankoop lekker zijn natuurlijk. Je maakt geld over, ontvangt het product en haalt dan je geld weer terug >:) .
Geldt dat dan ook als je het geld bij een Rabo filiaal hebt gestort? (contant dus). Iig wil ik een collectieve aangifte opzetten. Dus als er meerdere gedupeerden zijn?, mij effe mailen aub: tengujin@hetnet.nl

p.s. Bedankt AuTn... voor je reactie

I'd like to see things from your point of view... But I can't seem to get my head that far up my ass

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-11 07:50
no offence maar als er nou een gast open doet van 1,90 en een jaar of 25? tik je die neer?
plaats in je omschrijving nog ".. van 100 kilo" dan heb je vrijwel exact mij omschreven :+

Maar goed, ik ben zelf ook wel een paar keer genaaid, al was dat telkens maar voor een relatief klein bedrag (max 50 gulden)
Maar je kunt je toch telkens weer behoorlijk op lopen winden als je er weer ingestonken bent.
Ik kan je echter wel adviseren om wel binnen de wet te blijven (intimideren mag, bedreigen en slaan niet) want anders wordt je dus nog eens door die gast genaaid, als hij je aanklaagd wegens mishandeling.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• dontcare

dontcare

Nomen est Omen

"Venlo- 12-02-2002.
Een groep hooligans onder de naam 'f-side' zijn vandaag ernstig niet gewond geraakt nadat zij op niet voor hun pijnlijke wijze in aanraking kwamen met de geharde crimineel R van O.
Onder het schreeuwen van kreten als "oplichter, wij willen ons geld terug en GoT rulez" vielen zij de de woning van de vermeende R van O binnen gewapend met heineken 6pacs. Hierop reageerde de 19 jarige r van o meteen door zijn supersoaker geweer te trekken en de belagers met Oranjeboom te doorzeven. R van O is vrijgelaten wegens gebrek aan bewijs na zijn bezoek aan het ziekenhuis,tandarts en kaakchirurg , van de f-siders ontbreekt elk spoor maar zij hebben toch een stadion verbod van 0.2 uur gehad."

Denk eerder dit dan :P

Verwijderd

"Venlo- vandaag. De ondertussen zeer bekende R van O is vandaag op zeer droevige wijze komen te overlijden nadat zijn huis werd overvallen door een groep baldadige f-siders( :? ). Nadat hij de eerste schrik had overleefd begon R van O aan een grondige inspectie van zijn vernielde huis. Helaas werd dit hem fataal nadat hij over een verkeerd geplaatste supersoaker viel en een val tegen een six-pac bavaria niet overleefde. Alle bewijzen wijzen richting GoT, een voor de politie ondertussen zeer bekende instantie. Verder nieuws volgt... "

• dontcare

dontcare

Nomen est Omen

Venlo: morgen
De zeer bekende harde crimineel R v O die gisteren is overleden zou vandaag worden begraven.
Nadat de doodskist onder rembours bij de begraafplaats was bezorgt werdt deze geopend.
Tot schrik van de ondernemer zat niet R v O maar een groot aantal gebakken XP2000+ cpu's in de kist.
De politie staat voor een raadsel.

:P

edit: aaangepast , grote steen vervangen door een aantal gebakken XP2000+ cpu's

Verwijderd

Topicstarter
hallo tweakers,

We kunnen dit beter niet meer posten want roy kan dit nog steeds lezen als er serieuse mensen zijn die genaaid zijn en hun geld terug willen moeten we het via email doen of via msn? Ik heb al een paar op mijn msn zitten waar ik mee chat zodat roy dit niet allemaal leest wat we gaan doen. Dan kunnen we hem namelijk verassen.

En bedankt voor zoveel reacties.

• 6Pac

6Pac

"Roma Victor"

een groep baldadige f-siders( :? )
:...Amsterdam olé olé..." })

Dit slaat waarchijnlijk op mijn post, een paar postings terug :)

Maargoed... effe ontopic nu.

Als er meerdere mensen bedrogen zijn door deze R.v.O.??? mij effe mailen aub.

tengujin@hetnet.nl

ivm het opzeten van een collectieve aangifte bij de police

• froggie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

froggie

Kwaaak

Op zondag 13 januari 2002 15:27 schreef dontcare het volgende:
Venlo: morgen
De zeer bekende harde crimineel R v O die gisteren is overleden zou vandaag worden begraven.
Nadat de doodskist onder rembours bij de begraafplaats was bezorgt werdt deze geopend.
Tot schrik van de ondernemer zat niet R v O maar een grote steen in de kist.
De politie staat voor een raadsel.

:P
Geen steen! En aantal gebakken XP2.0+ cpu's :+

• dontcare

dontcare

Nomen est Omen

Op zondag 13 januari 2002 15:28 schreef ken_82 het volgende:
hallo tweakers,

We kunnen dit beter niet meer posten want roy kan dit nog steeds lezen als er serieuse mensen zijn die genaaid zijn en hun geld terug willen moeten we het via email doen of via msn? Ik heb al een paar op mijn msn zitten waar ik mee chat zodat roy dit niet allemaal leest wat we gaan doen. Dan kunnen we hem namelijk verassen.

Denk eerder dat je het via de politie zal moeten doen, heb net een e-mailtje van m gezien waarin ie zich er uit probeerd te lullen , wat hem niet lukt btw.
Ik gok dat ie niet meer zal reageren via e-mail cq msn ....

Verwijderd

Op zondag 13 januari 2002 16:00 schreef dontcare het volgende:

[..]

Denk eerder dat je het via de politie zal moeten doen, heb net een e-mailtje van m gezien waarin ie zich er uit probeerd te lullen , wat hem niet lukt btw.
Ik gok dat ie niet meer zal reageren via e-mail cq msn ....
Welk mailtje? Kan je die hier ff posten dan? Ben wel benieuwd wat R v O heeft te zeggen..

Verwijderd

Erg cool! Woon zelf in R/dam en ken nog aanatl goede skinheads en gabbers die ook wel mee willen om die gast te klappen :P

• 6Pac

6Pac

"Roma Victor"

Op zondag 13 januari 2002 16:04 schreef pietersg het volgende:

[..]

Welk mailtje? Kan je die hier ff posten dan? Ben wel benieuwd wat R v O heeft te zeggen..
>
>
> mocht je een pakje via de post krijgen
> wat zogenaamd van mij is
> niet aannemen
> er is iemand die mij een oor aan probeert te draaien
>
> excusses hier voor
>
> Roy
Dit kreeg ik binnen vandaag..

• Packardhell
  • Laatst online: 09:25
Op vrijdag 11 januari 2002 08:49 schreef ken_82 het volgende:
Dat was mijn eerste keer dat ik iets poste dus wist niet hoe het allemaal precies werkte. Dus ik probeer het opnieuw. Nou ene roy van osch uit venlo had dus bij vraag en aanbod dat die cpu verkoopt van pentium 4 tot amd xp2000+ voor een goedkopere bedrag dan de winkels dus ik d8 ik ga er eentje bestellen. Er stond ook onder aan zijn advertentie dat die geen tijd had en dat de zendingen onder rembours verstuurd moeten worden. Dus ik mail die persoon en heeft de cpu onder rembours na me opgestuurd. En ik heb die persoon opgezocht in de telefoon gids en belde daar heen. Er pakte een oude vrouw want zo klonk ze op en die zei dat ze geen ene roy kent. En ze vertelde ook dat er meerder personen gebeld hadden. Maar nu probeer ik achter zijn adres te komen om heb ff een lesje te leren. Want nu gaat mijn postbank een onderzoek inrichten om te zien waar het rembours bedrag gestort word en zo kom ik achter zijn naam en adres.

De reden waarom ik deze topic plaats is om meerdere personen te vinden die ook bij die persoon besteld hebben. De andere reden is zodat andere mensen geen cpu bij die persoon bestellen

Mijn excuses voor die andere topic. Heb nog niet zo veel ervaring met tweakers.net.
Sorry dat ik het moet zeggen, maar ik vind het een beetje naïef van je. En deze wereld moet je gewoon rekening houden met oplichtings praktijken en deze kon je makkelijk zien aankomen.

Powered by KPN

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 13 januari 2002 16:37 schreef Packardhell het volgende:

[..]

Sorry dat ik het moet zeggen, maar ik vind het een beetje naïef van je. En deze wereld moet je gewoon rekening houden met oplichtings praktijken en deze kon je makkelijk zien aankomen.
Hoi dan wacht ik wel eens af tot jou ook wel zoiets gaat gebeuren dan geef ik ook wel zo n opmerking wat jij doe

• Packardhell
  • Laatst online: 09:25
Op zondag 13 januari 2002 16:50 schreef ken_82 het volgende:

[..]

Hoi dan wacht ik wel eens af tot jou ook wel zoiets gaat gebeuren dan geef ik ook wel zo n opmerking wat jij doe
Ik heb het ten eerste zeer netjes gehouden, had veel lomper gekund. Ten tweede denk nou eens na of je het van tevoren niet had kunnen weten.

BTW no flamebait intended, mocht je het zo opgevat hedden dan spijt het me.

Powered by KPN

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Iedereen die geld heeft over gemaakt naar deze persoon moet zijn geld terug voorderen. Dit kan binnen een aantal dagen (ik geloof 30 ofzo) en kan je gewoon laten doen bij het postkantoor of bank.

Verder moeten jullie allemaal aangifte doen. Niet gezamelijk want dan kan de politie denken dat jullie gewoon een hekel hebben aan die persoon maar gewoon allemaal idividueel en alle bonnetjes, rekening afschriften als bewijs matriaal meeleveren. (wel kopien houden)

Klappen geven etc is heel leuk... kan je je woede mooi mee kwijd raken. Maar t lost nix op. Je hebt je geld niet terug, jullie zijn dan ook strafbaar en grote kans dat hij jullie probeerd terug te pakken op een nog ergere mannier.

Ik denk dat dit dus niet de juiste oplossing is al kan ik me jullie gedachten goed voorstellen. Conclusie: Allemaal aangifte doen en geld terug voorderen.

Verwijderd

Op zondag 13 januari 2002 17:18 schreef jhead22 het volgende:
Iedereen die geld heeft over gemaakt naar deze persoon moet zijn geld terug voorderen. Dit kan binnen een aantal dagen (ik geloof 30 ofzo) en kan je gewoon laten doen bij het postkantoor of bank.
Dit werkt jammer genoeg alleen als ze van jou incasseren (als je de andere partij een machtiging heb gegeven) dan kun je dit geld bij jou bank gedurende 4 weken laten 'storneren'

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Op zondag 13 januari 2002 17:23 schreef slipper het volgende:

[..]

Dit werkt jammer genoeg alleen als ze van jou incasseren (als je de andere partij een machtiging heb gegeven) dan kun je dit geld bij jou bank gedurende 4 weken laten 'storneren'
]

Aai das jammer... Maar goed.. aangifte doen kan alsnog.

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-11 15:52
Ik heb hier verder niets mee te maken, ik volg dit topic alleen omdat ik (vast net als andere mensen hier) ook wel eens (1 jaar geleden) iets bij deze persoon heb gekocht en alles deed/doet het perfect (de CPU draai ik nu nog :) ). Niet dat ie nu niet aan het oplichten geslagen kan zijn maar vreemd is het wel.

Hij beweerdt dat iemand hem een oor probeert aan te naaien (of draaien zoals hij het noemt). Zou een mogelijkheid zijn op 1 ding na, hoe weet de persoon die hem wil naaien nou waar de pakketjes naartoe moeten (tenzij hij de mail van die Roy gehacked heeft natuurlijk) :? . Als die Roy dat kan verklaren is dat ook nog een mogelijkheid, anders niet. En knokploeg lijkt mij ook niet echt een oplossing, je brengt jezelf in meer shit dan nodig. Zoals hierboven ook gezegd wordt, aangifte doen (zie mijn post eerder in dit topic over terugvorderen van geld, volgens mij kan dat niet). Suc6 ermee iig ...

PC Specs

• harry64
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:46
Op zondag 13 januari 2002 15:28 schreef ken_82 het volgende:
hallo tweakers,

En toen had 'roy' zich hier ook voor gedaan als een gedupeerde en chatte hij ook vrolijk mee op msn :(

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-11 07:50
Wat ik niet snap is hoe hij kan volhouden om te zeggen dat iemand anders hem probeert te naaien en niet al het geld terug wil geven.
Hij weet toch van wie hij het geld heeft gekregen.
Hij kan dus gewoon al het geld terug storten.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• 6Pac

6Pac

"Roma Victor"

Word er al wat ondernomen? Ik heb hem dus al gemaild en vriendelijk gevraagd of hij mijn geld terug wil storten. De bal ligt nu bij hem. Ik heb ook, dankzij een vriendelijke GoT'er ;) zijn huisadres nu (en van zijn ouders dus ook...niet moeilijk..effe zoeken op "reclame bureau van Osch" op het net), en heb ook al wat e-mailtjes van lotgenoten ontvangen. Dus ik zou graag wat reacties en ideeen horen.

(en dan heb ik het (nog) niet over langsgaan bij die Roy)

tengujin@hetnet.nl

Verwijderd

Voor iedereen die zich afvraagt wie dit nou is:

Dit is onze roy (compleet met foto en al).

http://www.cu2.nl/browse.php?id=164081

(ik neem de vrijheid dit te posten aangezien cu2.nl sowieso een site is om persoonlijke informatie publiekelijk te posten over jezelf).

Verwijderd

zo jezus die heeft wel een verbouwing nodig zeg.... >:)

• salvador4
HAHA OMG Wat een kneus!!
Dat verhaal klopt wel, hij had tegen eman gezegd dat ie een M3 had! alleen zei ie dat ie 27 was hahaha wat een mongool afstompen die gast die tanden mogen wel wat naar achteren geslagen worden dan ziet het er beter uit

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 13 januari 2002 23:26 schreef Taylan21 het volgende:
Voor iedereen die zich afvraagt wie dit nou is:

Dit is onze roy (compleet met foto en al).

http://www.cu2.nl/browse.php?id=164081

(ik neem de vrijheid dit te posten aangezien cu2.nl sowieso een site is om persoonlijke informatie publiekelijk te posten over jezelf).
Goed idee taylan

Verwijderd

zo`n broekie ga je toch niet slaan? Whahahahahaha wat een mega debiel. Wie gaat er nou zo`n debiele vragenlijst opstellen en invullen en dan online zetten :? "met een foto van onze honden"

Bel z``n ouders maar op, dan krijgt mag hij vast 3 weken de box niet uit...

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11 19:05

Yucko

One clown to rule them all !

ROFLMAO

Kneus eerste klas. Mja, als je daar met een paar mensen van de F-side aankomt schijt ie zijn hele broek onder en gaat ie op zijn duim sabbelen :)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Op vrijdag 11 januari 2002 21:38 schreef Metal-Kool4 het volgende:

[..]

/OFFTOPIC

waarom text je zoveel "a" s
Om meer posts te krijgen??
Inderdaad ja... Als je meer posts wilt post dan iets met inhoud...

Als je dat niet kan: JAMMER...

Ga anders naar HK ofzo...

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Verwijderd

ehuehe, die boy is zeker werie.

Ik heb inmiddels al naar zijn huisnummer gebeld.
kreeg zijn vader aan de lijn. die beweerde dat ie nergens iets vanaf wist.

• Chimera
  • Laatst online: 25-11 15:42
Waarom kan ik niet bij dat profiel, hij zegt pagina niet gevonden! HELP :(

edit:

Geef anders zijn profielnaam ff, kan ik zoeke, ik moet dat zien!

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Verwijderd

hij belde me trouwens en hing op.

Roy, we weten wel dat jij met je lelijke iddi erachterzit.

die kerel poept in zijn pampers, praat dan joh balhaar.

Verwijderd

profielnaam junior19

edit:

de pagina is er trouwens nog wel. cu2.nl is vaak te zwaar belast.

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 06:06
Op maandag 14 januari 2002 09:42 schreef CrashOne het volgende:

[..]

Lees nou effe fatsoenlijk alles door, dan weet je dat hij dat met een reden deed (en nee de reden is niet meer posts... :P).

Hoe staan de zaken trouwens?

.... Ik weet het ook niet

Verwijderd

Wanneer gaan we die gozer nog een keer opzoeken, ben de laatste tijd zwaar agressief. >:) Tevens heb ik een mooie alu honkbalknuppel tot mijn beschikking! :D

Verwijderd

Roy,
Als wij hier niet met juridische middelen in ons voordeel uitkomen dan zal het je echt duur komen te staan.

Je hebt namelijk echt geen idee van hoe bozkurt te werk gaat jongen.

• Peertje NL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-11 22:35
Op maandag 14 januari 2002 09:42 schreef CrashOne het volgende:

[..]

Ik had oa een verkeerd adres gepost, en een hoop onzin, dus je moet toch iets invullen, dus het werdt een a!

Maar hij probeert zich er onderuit te lullen door middel van z'n stom email van "ik heb het niet gedaan".
Hij emailt het nog ook eens met het zelfde adres waar wij de koop hebben besproken, ik heb nog ook eens zitten chatten via msn, daar zei hij dat ie een M3 had, en zijn rijbewijs kwijt was, en dat ie 27 jaar was, maar hij is pas 19 jaar.

Btw Bedankt voor de foto op je homepage van je M3, nu weet ik waar de baksteen doorheen moet

Afbeeldingslocatie: http://members.tripodnet.nl/juniorm3/m3.jpg

Reality beats fiction by far!

• bassie666
  • Laatst online: 07-09-2024

bassie666

www.wrsmarine.com

heeft ie wel pech, hij zegt dat ie bij kpn werkt, en dus...... weg met die bmw.
Wordt toch lastig zonder werk

HTPC user

Verwijderd

Als je nog een alibi ofzo nodig hebt...
Bel/email maar ;)

Want op dit soort lui moet je :r doen

Verwijderd

Heheheh, dit is de eerste keer in 3 dagen dat ik weer lach :-)

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:43

Rannasha

Does not compute.

Envelop met wat meel sturen en een briefje erin.

"GELD TERUG! NU!! grtz GoT!"

En als dat niet helpt, dan kan een huisbezoek geen kwaad...

Go finish him!

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-11 15:58

T.T.

Sowieso

Op maandag 14 januari 2002 20:50 schreef Taylan21 het volgende:
Roy,
Als wij hier niet met juridische middelen in ons voordeel uitkomen dan zal het je echt duur komen te staan.
ik help wel ff mee, ik was er namelijk ook bijna ingetrapt. Hij heeft mij dus ook geprobeerd op te lichten. Lijkt me wel een paar klappies waard 8-)

Maar ik heb ook liever dat hij voor oplichting de bak in moet/dienstverlening. Dan krijgt zijn omgeving het tenminste ook te weten :D

Flawless victory. Finish Him!!!

Verwijderd

Fatality! :-)

Verwijderd

Er is hier trouwens nog een topic over voor de geinteresseerden.

[topic=377642/1/25]

• alvv
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07 17:02

alvv

Volgens mij heb ik die Roy wel eens gezien in Mycom Eindhoven.
Hij werkte daar trouwens, maar dat is al een jaar of langer geleden, dus hij zal daar niet meer werken denk ik, maar je zou voor de zekerheid even langs mycom kunnen gaan. Misschien kan je wat informatie van hem krijgen en misschien werkt die daar nog, maar de laatste keren dat ik in Mycom ben, heb ik hem niet meer gezien.

Verwijderd

Wat een treurig pikkie is die gozer...

Waar heeft ie die M3 van bekostigt dan? Van het oplichten van mensen... kan me niet voorstellen dat een 19 jarig manneke nu al op een legale manier bij MyCom & KPN genoeg $ bij elkaar heeft kunnen sparen voor een M3.... :?

Of zeg ik nu wat heel doms |:(

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

M3 plaatjes kan je overal downloaden. En met 19 jaar bij de KPN ? Als wat? Koffiezetter Klasse 4 ofzo?

Overigens wil ik even opmerken dat het kopen via Vraag & Aanbod van Tweakers.net ook goed kan verlopen. Ik was op zoek naar een nieuwe gebruikte monitor van mijn server aangezien mijn tigjaar oude 14"-er ineens kaputt was.

En daar stond een mooie Gateway EV700 17" te koop voor 225,-! Ok 0.28 dot/pitch maar voor een server/CD-fik/MP3 pc? prima! Ik dus naar Purmerend waar dus een alleraardige tweakert de monitor werkend liet zien en ik was zeer onder de indruk van de kwaliteit en eerlijkheid! Had ik afgedongen naar 200 gulden, heb ik hem toch maar 225,00 gegeven.. dat was die monitor meer dan waard.

En ik ben er nogaltijd ZEER ZEER tevreden mee. 225 piek voor een mooie 17", echt geen geld.

Dus kopen via Vraag & Aanbod kan wel - als je maar uitkijkt. Maar je kan gerust iets van of aan je medetweakert verkopen.

Helaas zitten er nogaltijd rotte appels tusssen. Ik geloof dat ik de naam "Roy" samen met "dooie CPU" al veel vaker gehoord hebt. Ik steun dan ook elke actie tegen zulke figuren inclusief pijnbank en vierendelen.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Ja hij heeft inderdaad gewerkt bij mycom in eindhoven waar hij, naar ik vernomen heb, wegens diefstal is ontslagen.

• salvador4
Op dinsdag 15 januari 2002 13:04 schreef Taylan21 het volgende:
Ja hij heeft inderdaad gewerkt bij mycom in eindhoven waar hij, naar ik vernomen heb, wegens diefstal is ontslagen.
diefstal van kapotte geretouneerde cpu's zeker.

• Verwijderd
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Hej mensen ik heb precies hetzelfde met hem megemaakt.
Het word dat dat hij word gepakt.

Wil a.u.b iedereen die er voor in aanmerking komt even mij mailen :?

Linda

• geforce5_guy
  • Niet online
OK dit is inderdaat een snert streek :(

Maar om die ene Roy nou meteen in elkaar te slaan is ook everdreven :7

Geef em eerst de kans om het terug te betalen en als die dat niet doet actie onder nemen. :)

En dan niet meteen een bus vol naar em heen gaan, maar rustig met em praten.

• T.T.

T.T.

Sowieso

Op dinsdag 15 januari 2002 15:37 schreef geforce5_guy het volgende:
Geef em eerst de kans om het terug te betalen en als die dat niet doet actie onder nemen. :)
hmm wat is dat nou voor straf? Als hij alleen maar hoeft terug te betalen, dan gaat iedereen het straks doen. Hebben al meerdere mensen aangifte gedaan bij de politie?

• geforce5_guy
  • Niet online
Op dinsdag 15 januari 2002 15:45 schreef T.T. het volgende:

[..]

hmm wat is dat nou voor straf? Als hij alleen maar hoeft terug te betalen, dan gaat iedereen het straks doen. Hebben al meerdere mensen aangifte gedaan bij de politie?
De straf doet de politie wel! :7

maar of je nou veel van de politie kan verwachten :?

denk het niet :'(

maar ik denk dat iedereen die door die roy opgelicht is wel aan gifte doet of niet :?

• Sinlath
  • Laatst online: 12-11 16:36
ik kan helaas geen aangifte doen gezien het feit ik nog niet betaald heb (ben ik overigens ook niet van plan)

maar ik stel wel middelen (juridisch if possible) ter beschikking om em te pakken.

dus eenieder die besteld heeft.. doe aangifte en geef aan dat ik nog een pakketje ongeschonden heb liggen.

voor info over het pakketje kan je contact met taylan21, ken_82 of mijzelf opnemen.

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:41
Hebben er inmiddels al mensen aangifte gedaan bij de politie?

Verwijderd

Yii, er worden meerdere aangiftes gedaan.

edit:
En linda, we willen best contact met je opzoeken alleen dan moet je wel een adres vermelden |:(

• T.T.

T.T.

Sowieso

Op dinsdag 15 januari 2002 15:54 schreef Sinlath het volgende:
ik kan helaas geen aangifte doen gezien het feit ik nog niet betaald heb (ben ik overigens ook niet van plan)
kan toch wel onder noemer "poging tot oplichting". Je laat de emails zien waarin staat dat je een AthlonXP2000+ bestelt voor bepaald bedrag onder rembours. Vervolgens laat je zien wat je gekregen hebt. klaar toch?

bovendien krijgt hij dan meerdere zaken bij de politie = meer kans op zwaardere straf

Verwijderd

is er al iemand die daadwerkelijk aangifte heeft gedaan? En wat daar mee gaat gebeuren?

• Verwijderd
  • Niet online
Op dinsdag 15 januari 2002 17:04 schreef Taylan21 het volgende:
Yii, er worden meerdere aangiftes gedaan.

edit:
En linda, we willen best contact met je opzoeken alleen dan moet je wel een adres vermelden |:(
hehe, sorry.

Mail me maar naar: royisdeklos@aznil.nl >:)

En mischien jullie verhaal erbij.
Ik kon net terug van het politie burau,en denk dat ze inderdaad niet veel zullen doen. Het zal de kast in gaan.
Ik had er vorige week aan een klacht voor ingediend, maar dat werd niks omdat er niet meer klachten waren volgens de internetpolitie zei die van daar.

Ik heb zoveel mogelijk gedupeerde nodig.
Die kan ik dan gebruiken :P

Ik heb alles eens doorgelezen, er staat best veel onzin in :(
ALs jullie gegevens hebben van hem, mail me dan a.u.b ook.

bedankt alvast

Linda

• Verwijderd
  • Niet online
Zowat ons verhaal.
Eerst mail via tweakers, dus die heb ik niet meer.
(p.s Anil is mijn vriend)
----- Original Message -----
From: Roy v. Osch <junior19m@hotmail.com>
To: <got@aznil.nl>
Sent: Saturday, December 29, 2001 8:51 PM
Subject: Re: Aangeboden: AMD Athlon XP 1900+ (1,6GHz) (Tweakers.net Vraag & Aanbod)

>
> ja het is serieus
> ik heb dit al eerder gedaan
> en toen beviel het erg goed
> en nu kan ik er weer aankomen
> dus waarom zou ik het niet doen
>

From: A.Verschooten <anil@aznil.nl>
To: Roy v. Osch <junior19m@hotmail.com>
Sent: Saturday, December 29, 2001 10:00 PM
Subject: Re: Aangeboden: AMD Athlon XP 1900+ (1,6GHz) (Tweakers.net Vraag & Aanbod)

> Hoi,
>
> Heb je msn?
>
> groetjes
>
> Anil Verschooten.
>

To: <got@aznil.nl>
Sent: Sunday, December 30, 2001 2:26 PM
Subject: Re: Aangeboden: AMD Athlon MP 1800+ (1,53GHz) (Tweakers.net Vraag & Aanbod)

> ik stuur hem dinsdag op met de post
>
> mvg Roy

To: <anil@aznil.nl>
Sent: Sunday, December 30, 2001 2:36 PM

> ja heb ik maar mijn eigen pc is momenteel kapot
> moet nog een keer windows er op ineuw op zetten
>
> mvg. Roy

Sent: Sunday, December 30, 2001 3:15 PM
Subject: Re: Aangeboden: AMD Athlon MP 1800+ (1,53GHz) (Tweakers.net Vraag & Aanbod)

> Hoi
>
> Ja is goed.
> Hoe moet ik hem betalen?
>
> Ik lees dat hij nog niet eens te koop is in Nederland, dat hij net in Japan
> te koop is.
> Hoe kom jij er dan aan?
>
> groetjes
>
> Anil Verschooten

Sent: Monday, December 31, 2001 10:49 AM

> Hoi,
>
> ok is goed.
>
> Hoe zit het met Garantie,
> Wat als hij het helemaal NIET doet ?
> En heb je toevallig eentje met een Y-Core?
>
> Groetjes
>
> Anil Verschooten
Sent: Monday, December 31, 2001 12:35 AM

> hij komt onder rembours
> dus betalen aan de postbode
> meer is er niet nodig
> als een japanner er aan kan komen
> kan een nederlander het toch ook
> als je maar de juiste mensen kent

Sent: Monday, December 31, 2001 6:16 PM

>
> de garantie is via de fabrikant
> ik heb er verschillende liggen
> ik kan wel een zoeken met een y core

Sent: Monday, December 31, 2001 6:21 PM

> Hoi,
>
> ja is goed!
>
> THnx
>

Sent: Thursday, January 03, 2002 6:20 PM

>
> helaas duurde het even
> zoals bekend omdat ik weinig tijd heb
> ik maak het vanavond in orde
> dan heb je hem zaterdag
>
> mvg
>
> Roy
>

Sent: Thursday, January 03, 2002 9:45 AM

> Hoi,
>
> En had je hem al opgestuurd?
>
> mvg
>
> A Verschooten

Sent: Sunday, January 06, 2002 3:38 PM

> Hoi,
>
> Ik heb nog niks :(
>
> Hoe zit het ermee?
>
> groetjes
>
> Anil Verschooten
>
Sent: Sunday, January 06, 2002 11:50 PM
Subject: Re: Aangeboden: AMD Athlon MP 1800+ (1,53GHz) (Tweakers.net Vraag &
Aanbod)

> de k*t post heeft hem bij jullie op het post kantoor liggen
> de zending duurt dus 2 dagen
> dan zou hij er maandag zijn
> excusses voor het ongemak
> ik dacht dat het allemaal in 1 dag werd afgehandeld
> zodat het er de volgende dag is
> zie anders op de site van pttpost.nl
> je code is 3SPSCL07201431
> + je postcode
>

From: A Verschooten <anil@aznil.nl>
Sent: Tuesday, January 08, 2002 2:17 PM

Hej Roy,

Ik heb de processor ontvangen.

Waarom zo'n verpakking,
Waarom de een TB 1200 inplaats van een XP 2000 +
en waarom beschadigd?

Anil

Sent: Wednesday, January 09, 2002 12:30 AM

> >Ik heb de processor ontvangen.
> >
> >Waarom zo'n verpakking,
> >Waarom de een TB 1200 inplaats van een XP 2000 +
> >en waarom beschadigd?
>
> de verpakking is dus tegen een beschadiging
> ik verwacht dat ik de foute stikker op de verpakking heb gedaan
> dus zal iemand nu erg blij zijn :(
> heb jij wel al betaald ed.
> zo ja dan stuur ik meteen een nieuwe op en dan gewoon aangetekend
> of ik kan het terug storten
>
> mvg.
>
> Roy

Sent: Wednesday, January 09, 2002 6:17 PM

> zal hem eerst in doosje doen en dan in zo'n zakje
> had je wel al betaald dan ?
> mvg.
>
> Roy
>
> nogmaals excusses

Sent: Wednesday, January 09, 2002 9:34 AM

> Hoi,
>
> Dan maar een nieuwe op ja,
>
> Alsjblieft een iets betere verpakking, want de pootjes buigen zo.
>
> Groetjes
>
> Anil Verschooten

Sent: Wednesday, January 09, 2002 9:49 PM

> Hoi Roy,
>
> Ja had wel al betaald, was ja onder Rembours he.
>
> Groetjes
>
> Anil
>
> (Ik had hem graag zo snel mogelijk gehad...)
> ----- Original Message -----
> From: Roy v. Osch <junior19m@hotmail.com>
> To: <anil@aznil.nl>
> Sent: Sunday, January 13, 2002 3:14 AM
> Subject: Re: Aangeboden: AMD Athlon MP 1800+ (1,53GHz) (Tweakers.net Vraag &
> Aanbod)
>
>
> >
> > mocht je een pakje via de post krijgen
> > wat zogenaamd van mij is
> > niet aannemen
> > er is iemand die mij een oor aan probeert te draaien
> >
> > excusses hier voor
> >
> > Roy

Sent: Friday, January 11, 2002 4:46 PM

> Hej Roy,
>
> Heb je hem al opgestuurd?
>
> Ik hoop het wel :)
>
> Groetjes
>
> Anil
>

From: A Verschooten <anil@aznil.nl>
Sent: Sunday, January 13, 2002 5:02 PM

> Hej Roy,
>
> Is mijn processor nou al onderweg of niet?
>
> Groetjes
>
> Anil
>

Sent: Sunday, January 13, 2002 10:28 PM

> Beste Roy
>
> Ik wil je even vragen of je de processor al had opgestuurd,
> mocht dit niet het geval zijn wil je me dan s.v.p het gehele bedrag
> terug storten.
>
> Gironummer: 5104076
>
>
> Groetjes
>
> Anil

Sent: Monday, January 14, 2002 10:25 PM

> beste anil
>
> mijn excusses voor dit hele gebeuren
> ik vewacht dus dat iemand mijn hotmail account heeft gehackt
> bij de ptt duurt het een paar weken voor het geld op de rekening
> staat.
> aangezien ik dit e-mail adres niet meer ga gebruiken
> kun je mij (de rekening houder) mailen op bentebru@worldonline.nl
>
> Roy.

Verwijderd

duurt een paar weken? lol 2 werkdagen bedoel je.

Verwijderd

Ene, wie weet zit hij nu onder een andere naam te replyen....

Verwijderd

Nou en.

• Verwijderd
  • Niet online
Ja, ik hoop ook dat ie het juist leest :P
Dan kan hij zich alvast voorbereiden, en wat nieuwe pasfotos laten maken, want nu ziet hij al niet uit, maar dadelijk helemaal niet meer >:)

Verwijderd

Zo dan baal je dus echt wel kut kut wat is dat een klote streek

Verwijderd

Op dinsdag 15 januari 2002 18:28 schreef Taylan21 het volgende:
duurt een paar weken? lol 2 werkdagen bedoel je.
Onzin...3weken minimaal..

• TheProphet
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-11 17:06

TheProphet

unifi-forum.nl

:r :r :r :r :r :r :r :r
Afbeeldingslocatie: http://members.tripodnet.nl/juniorm3/roy.jpg

lol.. hij heeft het zelfde haar als z'n tanden.. :D

• Verwijderd
  • Niet online
Anil had hem net gebelt.

Hij zei dat het er nog niet opstond blabla.
Het is bijna een hele week geleden.
Anil heeft een oom die bij de post werkt , en die heeft het nagekeken, en het staat daadwerkelijk al op zijn rekening.

Het feest gaat beginnen :+

Mischien kunnen jullie samen wat afspreken. >:)

• FMS
  • Niet online

FMS

ik wilde ff zeggen dat ik dit echt zwaar klote vind voor jullie.

ik hoop dat jullie die loser te pakken krijgen. :r

• TheProphet

TheProphet

unifi-forum.nl

Op dinsdag 15 januari 2002 19:48 schreef TheProphet het volgende:
Afbeeldingslocatie: http://members.tripodnet.nl/juniorm3/roy.jpg

lol.. hij heeft het zelfde haar als z'n tanden.. :D
Hij doet zich ook voor als juniorm3
zie hier nog een link van die kaffer
http://bsc.mxm.cx/forum/webbbs_config.pl?profile=juniorm3

• kutkip
Die auto is dus echt van hem. Kunnen we ruitjes intikken mensen! >:) :)

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

ik zou een honkbalknuppel lenen en hem helemaal in elkaar rossen! dan ff geld zoeken of anders wat best veel waard is (zijn pc ofzo, van al dat geld heeft ie nu vast een vette pc)

Ik zweer je, ik zou niet voor mezelf instaan als ik opgelicht was en die gast tegenkwam. Wat :r :r :r :r :r ik op dat soort mensen! :(

iStockphoto

• TheProphet

TheProphet

unifi-forum.nl

Op dinsdag 15 januari 2002 20:26 schreef cheshire87 het volgende:
van al dat geld heeft ie nu vast een vette pc)
Ik denkt dat ie daar nu juist die M3 van haalt. :(

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

M3? (sorry heb niet zo'n zin om het complete topic te lezen)

iStockphoto

• kutkip
Op dinsdag 15 januari 2002 20:34 schreef cheshire87 het volgende:
M3? (sorry heb niet zo'n zin om het complete topic te lezen)
Dat is een BMW model waarvan hier een plaatje staat..

http://bsc.mxm.cx/forum/webbbs_config.pl?profile=juniorm3

• chemokar
  • Laatst online: 25-06-2024
hierbij zijn telefoonnummer: 06-54300887 (had ie op 17 december 2001, dus waarschijnlijk nu nog).

als iemand het kenteken van die gare bak heeft dan ken ik wel effe uitpluizen waar ie woont.

*D

En de politie zal er inderdaad niet veel mee doen maar als je zŽn adres weet kan je leukere dingen gaan doen (advocaat brief laten sturen bijvoorbeeld, schade verhalen op hem).

• Tweak-Freak
  • Laatst online: 26-11 13:34

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Dammm, wat een :r streek.
Ik denk als Roy dit leest wel in zijn broek zal pissen en een extra verzekering af sluit voor zijn auto *D
Vrees dat hij die wel eens heel erg nodig zal hebben nadat enkele GOT'ers langs zijn geweest >:)

• Rostvertol-Mil
  • Laatst online: 03:37
Cyrix Rulez :P

dot.blaat

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.