Ken, wil je alsjeblieft ophouden met posten hier. en mij vriendelijk mailen?
dit geld ook voor anderen.
Taylan
Taylan
Verwijderd
wie mag jij wel zijn??Op zaterdag 12 januari 2002 21:44 schreef Taylan21 het volgende:
Ken, wil je alsjeblieft ophouden met posten hier. en mij vriendelijk mailen?
Taylan
Verwijderd
Kunnen overklokken is deels gewoon geluk hebben! Ook steppings e.d. bieden dus geen garantie voor succes. En al zou je je voltage op 2,00 Volt zetten, dan nog heb je geen garantie dat jouw XP1600+ ook op 1630 Mhz zal lopen...Op zaterdag 12 januari 2002 21:41 schreef BlackIllusion het volgende:
mace, hoe krijg jij je processor zo hoog met een vcore van 1.775???
ik krijg mijn 1600 XP op 1.85V (vcore) maar tot 1554 Mhz
Verwijderd
sorry, ik was bang dat hij het topic zou lezen en dan heb ik heb bedreigt, en kan ik misschien naar mijn geld fluiten ofzo.Op zaterdag 12 januari 2002 22:49 schreef Freeman9 het volgende:
Beetje kut streek.. maar hoe gaat dit nou verder
is ie al gepakt of hoe zit het.
Of gaan we een keer een meeting houden... dat we hem met ze alle een keer te grazen nemen
enne wel een beetje irri hoor telkens die a's
Reality beats fiction by far!
Verwijderd
Verwijderd
Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.
Verwijderd
Jammer...Op zaterdag 12 januari 2002 17:00 schreef Exirion het volgende:
Ik heb de persoonlijke gegevens van de vermeende oplichter verwijderd. Wie de gegevens opnieuw post krijgt een waarschuwing.
I'd like to see things from your point of view... But I can't seem to get my head that far up my ass
Verwijderd
ken ook nog :Op zondag 13 januari 2002 14:00 schreef pietersg het volgende:
even iets anders:
Als je hem betaald hebt via de bank dan kun je je geld terugkrijgen, je moet dan naar je bank gaan en vragen of de overboeking ongedaan gedaan kan worden. In het geval van een automatische afboeking kan dit zowieso tot een maand na datum. Het proberen waard lijkt me.
roy blij: "bij bedrag X € van tweaker01", "bij bedrag x € van tweaker02"
roy zuur: "Af bedrag X € van tweaker01", "Af bedrag x € van tweaker02"
.Quod me nutrit me destruit.
Op zondag 13 januari 2002 12:42 schreef 6Pac het volgende:
knip
En ik wil ook effe zijn ouders bellen om hen op de hoogte te brengen dat enkele van mijn kennissen van de F-Side, die toch binnenkort voor AJAX-Fortuna Sitt. richting Sittard moeten, mooi effe langs kunnen gaan om eventuele schade op te nemen. (Ze hebben een reclame bureau?????effe reclame maken dus )![]()
KUT dat ik deze post vandaag pas lees
effe mailen naar: tengujin@hetnet.nl
Verwijderd
Geldt dat dan ook als je het geld bij een Rabo filiaal hebt gestort? (contant dus). Iig wil ik een collectieve aangifte opzetten. Dus als er meerdere gedupeerden zijn?, mij effe mailen aub: tengujin@hetnet.nlOp zondag 13 januari 2002 14:08 schreef Bomberman het volgende:
Ik weet het niet zeker maar volgens mij kan dat alleen (zoals je zelf ook al zegt) bij een automatische overschrijving. Als je je geld terug zou kunnen krijgen zou dat bij een wel eerlijke aankoop lekker zijn natuurlijk. Je maakt geld over, ontvangt het product en haalt dan je geld weer terug.
I'd like to see things from your point of view... But I can't seem to get my head that far up my ass
plaats in je omschrijving nog ".. van 100 kilo" dan heb je vrijwel exact mij omschrevenno offence maar als er nou een gast open doet van 1,90 en een jaar of 25? tik je die neer?
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Verwijderd
:...Amsterdam olé olé..."een groep baldadige f-siders()
Geen steen! En aantal gebakken XP2.0+ cpu'sOp zondag 13 januari 2002 15:27 schreef dontcare het volgende:
Venlo: morgen
De zeer bekende harde crimineel R v O die gisteren is overleden zou vandaag worden begraven.
Nadat de doodskist onder rembours bij de begraafplaats was bezorgt werdt deze geopend.
Tot schrik van de ondernemer zat niet R v O maar een grote steen in de kist.
De politie staat voor een raadsel.
Denk eerder dat je het via de politie zal moeten doen, heb net een e-mailtje van m gezien waarin ie zich er uit probeerd te lullen , wat hem niet lukt btw.Op zondag 13 januari 2002 15:28 schreef ken_82 het volgende:
hallo tweakers,
We kunnen dit beter niet meer posten want roy kan dit nog steeds lezen als er serieuse mensen zijn die genaaid zijn en hun geld terug willen moeten we het via email doen of via msn? Ik heb al een paar op mijn msn zitten waar ik mee chat zodat roy dit niet allemaal leest wat we gaan doen. Dan kunnen we hem namelijk verassen.
En bedankt voor zoveel reacties.
Verwijderd
Welk mailtje? Kan je die hier ff posten dan? Ben wel benieuwd wat R v O heeft te zeggen..Op zondag 13 januari 2002 16:00 schreef dontcare het volgende:
[..]
Denk eerder dat je het via de politie zal moeten doen, heb net een e-mailtje van m gezien waarin ie zich er uit probeerd te lullen , wat hem niet lukt btw.
Ik gok dat ie niet meer zal reageren via e-mail cq msn ....
Verwijderd
Op zondag 13 januari 2002 16:04 schreef pietersg het volgende:
[..]
Welk mailtje? Kan je die hier ff posten dan? Ben wel benieuwd wat R v O heeft te zeggen..
Dit kreeg ik binnen vandaag..>
>
> mocht je een pakje via de post krijgen
> wat zogenaamd van mij is
> niet aannemen
> er is iemand die mij een oor aan probeert te draaien
>
> excusses hier voor
>
> Roy
Sorry dat ik het moet zeggen, maar ik vind het een beetje naïef van je. En deze wereld moet je gewoon rekening houden met oplichtings praktijken en deze kon je makkelijk zien aankomen.Op vrijdag 11 januari 2002 08:49 schreef ken_82 het volgende:
Dat was mijn eerste keer dat ik iets poste dus wist niet hoe het allemaal precies werkte. Dus ik probeer het opnieuw. Nou ene roy van osch uit venlo had dus bij vraag en aanbod dat die cpu verkoopt van pentium 4 tot amd xp2000+ voor een goedkopere bedrag dan de winkels dus ik d8 ik ga er eentje bestellen. Er stond ook onder aan zijn advertentie dat die geen tijd had en dat de zendingen onder rembours verstuurd moeten worden. Dus ik mail die persoon en heeft de cpu onder rembours na me opgestuurd. En ik heb die persoon opgezocht in de telefoon gids en belde daar heen. Er pakte een oude vrouw want zo klonk ze op en die zei dat ze geen ene roy kent. En ze vertelde ook dat er meerder personen gebeld hadden. Maar nu probeer ik achter zijn adres te komen om heb ff een lesje te leren. Want nu gaat mijn postbank een onderzoek inrichten om te zien waar het rembours bedrag gestort word en zo kom ik achter zijn naam en adres.
De reden waarom ik deze topic plaats is om meerdere personen te vinden die ook bij die persoon besteld hebben. De andere reden is zodat andere mensen geen cpu bij die persoon bestellen
Mijn excuses voor die andere topic. Heb nog niet zo veel ervaring met tweakers.net.
Powered by KPN
Hoi dan wacht ik wel eens af tot jou ook wel zoiets gaat gebeuren dan geef ik ook wel zo n opmerking wat jij doeOp zondag 13 januari 2002 16:37 schreef Packardhell het volgende:
[..]
Sorry dat ik het moet zeggen, maar ik vind het een beetje naïef van je. En deze wereld moet je gewoon rekening houden met oplichtings praktijken en deze kon je makkelijk zien aankomen.
Ik heb het ten eerste zeer netjes gehouden, had veel lomper gekund. Ten tweede denk nou eens na of je het van tevoren niet had kunnen weten.Op zondag 13 januari 2002 16:50 schreef ken_82 het volgende:
[..]
Hoi dan wacht ik wel eens af tot jou ook wel zoiets gaat gebeuren dan geef ik ook wel zo n opmerking wat jij doe
Powered by KPN
Verwijderd
Dit werkt jammer genoeg alleen als ze van jou incasseren (als je de andere partij een machtiging heb gegeven) dan kun je dit geld bij jou bank gedurende 4 weken laten 'storneren'Op zondag 13 januari 2002 17:18 schreef jhead22 het volgende:
Iedereen die geld heeft over gemaakt naar deze persoon moet zijn geld terug voorderen. Dit kan binnen een aantal dagen (ik geloof 30 ofzo) en kan je gewoon laten doen bij het postkantoor of bank.
]Op zondag 13 januari 2002 17:23 schreef slipper het volgende:
[..]
Dit werkt jammer genoeg alleen als ze van jou incasseren (als je de andere partij een machtiging heb gegeven) dan kun je dit geld bij jou bank gedurende 4 weken laten 'storneren'
En toen had 'roy' zich hier ook voor gedaan als een gedupeerde en chatte hij ook vrolijk mee op msnOp zondag 13 januari 2002 15:28 schreef ken_82 het volgende:
hallo tweakers,
We kunnen dit beter niet meer posten want roy kan dit nog steeds lezen als er serieuse mensen zijn die genaaid zijn en hun geld terug willen moeten we het via email doen of via msn? Ik heb al een paar op mijn msn zitten waar ik mee chat zodat roy dit niet allemaal leest wat we gaan doen. Dan kunnen we hem namelijk verassen.
En bedankt voor zoveel reacties.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Verwijderd
Goed idee taylanOp zondag 13 januari 2002 23:26 schreef Taylan21 het volgende:
Voor iedereen die zich afvraagt wie dit nou is:
Dit is onze roy (compleet met foto en al).
http://www.cu2.nl/browse.php?id=164081
(ik neem de vrijheid dit te posten aangezien cu2.nl sowieso een site is om persoonlijke informatie publiekelijk te posten over jezelf).
Verwijderd
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Inderdaad ja... Als je meer posts wilt post dan iets met inhoud...Op vrijdag 11 januari 2002 21:38 schreef Metal-Kool4 het volgende:
[..]
/OFFTOPIC
waarom text je zoveel "a" s
Om meer posts te krijgen??
Verwijderd
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
Verwijderd
Lees nou effe fatsoenlijk alles door, dan weet je dat hij dat met een reden deed (en nee de reden is niet meer posts...Op maandag 14 januari 2002 09:42 schreef CrashOne het volgende:
[..]
Inderdaad ja... Als je meer posts wilt post dan iets met inhoud...
Als je dat niet kan: JAMMER...
Ga anders naar HK ofzo...
.... Ik weet het ook niet
Verwijderd
Verwijderd
Ik had oa een verkeerd adres gepost, en een hoop onzin, dus je moet toch iets invullen, dus het werdt een a!Op maandag 14 januari 2002 09:42 schreef CrashOne het volgende:
[..]
Inderdaad ja... Als je meer posts wilt post dan iets met inhoud...
Als je dat niet kan: JAMMER...
Ga anders naar HK ofzo...
Reality beats fiction by far!
HTPC user
Verwijderd
|| Vierkant voor Wiskunde ||
ik help wel ff mee, ik was er namelijk ook bijna ingetrapt. Hij heeft mij dus ook geprobeerd op te lichten. Lijkt me wel een paar klappies waardOp maandag 14 januari 2002 20:50 schreef Taylan21 het volgende:
Roy,
Als wij hier niet met juridische middelen in ons voordeel uitkomen dan zal het je echt duur komen te staan.
Verwijderd
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
diefstal van kapotte geretouneerde cpu's zeker.Op dinsdag 15 januari 2002 13:04 schreef Taylan21 het volgende:
Ja hij heeft inderdaad gewerkt bij mycom in eindhoven waar hij, naar ik vernomen heb, wegens diefstal is ontslagen.
hmm wat is dat nou voor straf? Als hij alleen maar hoeft terug te betalen, dan gaat iedereen het straks doen. Hebben al meerdere mensen aangifte gedaan bij de politie?Op dinsdag 15 januari 2002 15:37 schreef geforce5_guy het volgende:
Geef em eerst de kans om het terug te betalen en als die dat niet doet actie onder nemen.
De straf doet de politie wel!Op dinsdag 15 januari 2002 15:45 schreef T.T. het volgende:
[..]
hmm wat is dat nou voor straf? Als hij alleen maar hoeft terug te betalen, dan gaat iedereen het straks doen. Hebben al meerdere mensen aangifte gedaan bij de politie?
Verwijderd
kan toch wel onder noemer "poging tot oplichting". Je laat de emails zien waarin staat dat je een AthlonXP2000+ bestelt voor bepaald bedrag onder rembours. Vervolgens laat je zien wat je gekregen hebt. klaar toch?Op dinsdag 15 januari 2002 15:54 schreef Sinlath het volgende:
ik kan helaas geen aangifte doen gezien het feit ik nog niet betaald heb (ben ik overigens ook niet van plan)
hehe, sorry.Op dinsdag 15 januari 2002 17:04 schreef Taylan21 het volgende:
Yii, er worden meerdere aangiftes gedaan.
edit:
En linda, we willen best contact met je opzoeken alleen dan moet je wel een adres vermelden
----- Original Message -----
From: Roy v. Osch <junior19m@hotmail.com>
To: <got@aznil.nl>
Sent: Saturday, December 29, 2001 8:51 PM
Subject: Re: Aangeboden: AMD Athlon XP 1900+ (1,6GHz) (Tweakers.net Vraag & Aanbod)
>
> ja het is serieus
> ik heb dit al eerder gedaan
> en toen beviel het erg goed
> en nu kan ik er weer aankomen
> dus waarom zou ik het niet doen
>
From: A.Verschooten <anil@aznil.nl>
To: Roy v. Osch <junior19m@hotmail.com>
Sent: Saturday, December 29, 2001 10:00 PM
Subject: Re: Aangeboden: AMD Athlon XP 1900+ (1,6GHz) (Tweakers.net Vraag & Aanbod)
> Hoi,
>
> Heb je msn?
>
> groetjes
>
> Anil Verschooten.
>
To: <got@aznil.nl>
Sent: Sunday, December 30, 2001 2:26 PM
Subject: Re: Aangeboden: AMD Athlon MP 1800+ (1,53GHz) (Tweakers.net Vraag & Aanbod)
> ik stuur hem dinsdag op met de post
>
> mvg Roy
To: <anil@aznil.nl>
Sent: Sunday, December 30, 2001 2:36 PM
> ja heb ik maar mijn eigen pc is momenteel kapot
> moet nog een keer windows er op ineuw op zetten
>
> mvg. Roy
Sent: Sunday, December 30, 2001 3:15 PM
Subject: Re: Aangeboden: AMD Athlon MP 1800+ (1,53GHz) (Tweakers.net Vraag & Aanbod)
> Hoi
>
> Ja is goed.
> Hoe moet ik hem betalen?
>
> Ik lees dat hij nog niet eens te koop is in Nederland, dat hij net in Japan
> te koop is.
> Hoe kom jij er dan aan?
>
> groetjes
>
> Anil Verschooten
Sent: Monday, December 31, 2001 10:49 AM
> Hoi,
>
> ok is goed.
>
> Hoe zit het met Garantie,
> Wat als hij het helemaal NIET doet ?
> En heb je toevallig eentje met een Y-Core?
>
> Groetjes
>
> Anil Verschooten
Sent: Monday, December 31, 2001 12:35 AM
> hij komt onder rembours
> dus betalen aan de postbode
> meer is er niet nodig
> als een japanner er aan kan komen
> kan een nederlander het toch ook
> als je maar de juiste mensen kent
Sent: Monday, December 31, 2001 6:16 PM
>
> de garantie is via de fabrikant
> ik heb er verschillende liggen
> ik kan wel een zoeken met een y core
Sent: Monday, December 31, 2001 6:21 PM
> Hoi,
>
> ja is goed!
>
> THnx
>
Sent: Thursday, January 03, 2002 6:20 PM
>
> helaas duurde het even
> zoals bekend omdat ik weinig tijd heb
> ik maak het vanavond in orde
> dan heb je hem zaterdag
>
> mvg
>
> Roy
>
Sent: Thursday, January 03, 2002 9:45 AM
> Hoi,
>
> En had je hem al opgestuurd?
>
> mvg
>
> A Verschooten
Sent: Sunday, January 06, 2002 3:38 PM
> Hoi,
>
> Ik heb nog niks
>
> Hoe zit het ermee?
>
> groetjes
>
> Anil Verschooten
>
Sent: Sunday, January 06, 2002 11:50 PM
Subject: Re: Aangeboden: AMD Athlon MP 1800+ (1,53GHz) (Tweakers.net Vraag &
Aanbod)
> de k*t post heeft hem bij jullie op het post kantoor liggen
> de zending duurt dus 2 dagen
> dan zou hij er maandag zijn
> excusses voor het ongemak
> ik dacht dat het allemaal in 1 dag werd afgehandeld
> zodat het er de volgende dag is
> zie anders op de site van pttpost.nl
> je code is 3SPSCL07201431
> + je postcode
>
From: A Verschooten <anil@aznil.nl>
Sent: Tuesday, January 08, 2002 2:17 PM
Hej Roy,
Ik heb de processor ontvangen.
Waarom zo'n verpakking,
Waarom de een TB 1200 inplaats van een XP 2000 +
en waarom beschadigd?
Anil
Sent: Wednesday, January 09, 2002 12:30 AM
> >Ik heb de processor ontvangen.
> >
> >Waarom zo'n verpakking,
> >Waarom de een TB 1200 inplaats van een XP 2000 +
> >en waarom beschadigd?
>
> de verpakking is dus tegen een beschadiging
> ik verwacht dat ik de foute stikker op de verpakking heb gedaan
> dus zal iemand nu erg blij zijn
> heb jij wel al betaald ed.
> zo ja dan stuur ik meteen een nieuwe op en dan gewoon aangetekend
> of ik kan het terug storten
>
> mvg.
>
> Roy
Sent: Wednesday, January 09, 2002 6:17 PM
> zal hem eerst in doosje doen en dan in zo'n zakje
> had je wel al betaald dan ?
> mvg.
>
> Roy
>
> nogmaals excusses
Sent: Wednesday, January 09, 2002 9:34 AM
> Hoi,
>
> Dan maar een nieuwe op ja,
>
> Alsjblieft een iets betere verpakking, want de pootjes buigen zo.
>
> Groetjes
>
> Anil Verschooten
Sent: Wednesday, January 09, 2002 9:49 PM
> Hoi Roy,
>
> Ja had wel al betaald, was ja onder Rembours he.
>
> Groetjes
>
> Anil
>
> (Ik had hem graag zo snel mogelijk gehad...)
> ----- Original Message -----
> From: Roy v. Osch <junior19m@hotmail.com>
> To: <anil@aznil.nl>
> Sent: Sunday, January 13, 2002 3:14 AM
> Subject: Re: Aangeboden: AMD Athlon MP 1800+ (1,53GHz) (Tweakers.net Vraag &
> Aanbod)
>
>
> >
> > mocht je een pakje via de post krijgen
> > wat zogenaamd van mij is
> > niet aannemen
> > er is iemand die mij een oor aan probeert te draaien
> >
> > excusses hier voor
> >
> > Roy
Sent: Friday, January 11, 2002 4:46 PM
> Hej Roy,
>
> Heb je hem al opgestuurd?
>
> Ik hoop het wel
>
> Groetjes
>
> Anil
>
From: A Verschooten <anil@aznil.nl>
Sent: Sunday, January 13, 2002 5:02 PM
> Hej Roy,
>
> Is mijn processor nou al onderweg of niet?
>
> Groetjes
>
> Anil
>
Sent: Sunday, January 13, 2002 10:28 PM
> Beste Roy
>
> Ik wil je even vragen of je de processor al had opgestuurd,
> mocht dit niet het geval zijn wil je me dan s.v.p het gehele bedrag
> terug storten.
>
> Gironummer: 5104076
>
>
> Groetjes
>
> Anil
Sent: Monday, January 14, 2002 10:25 PM
> beste anil
>
> mijn excusses voor dit hele gebeuren
> ik vewacht dus dat iemand mijn hotmail account heeft gehackt
> bij de ptt duurt het een paar weken voor het geld op de rekening
> staat.
> aangezien ik dit e-mail adres niet meer ga gebruiken
> kun je mij (de rekening houder) mailen op bentebru@worldonline.nl
>
> Roy.
Verwijderd
Onzin...3weken minimaal..Op dinsdag 15 januari 2002 18:28 schreef Taylan21 het volgende:
duurt een paar weken? lol 2 werkdagen bedoel je.

Hij doet zich ook voor als juniorm3Op dinsdag 15 januari 2002 19:48 schreef TheProphet het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lol.. hij heeft het zelfde haar als z'n tanden..
Ik denkt dat ie daar nu juist die M3 van haalt.Op dinsdag 15 januari 2002 20:26 schreef cheshire87 het volgende:
van al dat geld heeft ie nu vast een vette pc)
Dat is een BMW model waarvan hier een plaatje staat..Op dinsdag 15 januari 2002 20:34 schreef cheshire87 het volgende:
M3? (sorry heb niet zo'n zin om het complete topic te lezen)
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq