amd2000+

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.129 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-05 13:12
Op dinsdag 15 januari 2002 21:03 schreef janwvg het volgende:
Cyrix Rulez :P
Ehhhh.. waar slaat dat op?

"Welkom" op GOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 18658
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
En waar slaat dit op :?

edit:

Er was me al net iemand voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-04 22:17
Waar haal je die 4 posts vandaan? Vier keer
bovenstaande gepost?

Welkom op GoT trouwens *D

edit:

Wat krijg je toch een complimenten, al drie >:)

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

laat hem maar gaan (anders gaat alles weer offtopic), hij's net nieuw op GOT!!
Nu weer ontopic!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak-Freak
  • Laatst online: 28-06 08:19

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Leuk |:(
Op dinsdag 15 januari 2002 21:11 schreef Metal-Kool4 het volgende:
laat hem maar gaan (anders gaat alles weer offtopic), hij's net nieuw op GOT!!
Nu weer ontopic!!!
Sorry zal weer proberen Ontopic te blijven. 8-)

(BTW. Ik heb ook nog niet veel posts gemaakt hier maar iedereen hoort zich toch aan de regels te houden. (Ik zelf volg de topic's overgens al bijna een jaar, had alleen niet eerder een geschikt e-mail adres om me mee te registreren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ONTOPIC GAAN!! (laten we die cyrix maar vergeten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Wat ik niet snap is dat nog niemand (voor zover mij bekend) die jongen of z'n ouders heeft gebeld of langs is geweest :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 18658
  • Niet online
Op dinsdag 15 januari 2002 21:28 schreef kutkip het volgende:
Wat ik niet snap is dat nog niemand (voor zover mij bekend) die jongen of z'n ouders heeft gebeld of langs is geweest :?
Heel simpel,
je zie zo al aan die k*tkop van hem dat hij niet helemaal pluis is, zo kijkt hij uit zijn ogen.
Zijn ouders zijn zekerweten niet veel anders.
Als je nette ouders hebt dan ga je zoiets niet doen.

Ok het word feesten,
we gaan naar hem toe,
vantevoren word zijn BMW ingenomen :P (die hij niet eens heeft :( )
We nemen hem mee naar de bank, met zijn pinpas,
Hij kan dan zijn WC uhm..uche.. BMW terug krijgen als hij ons heeft betaald.
Ik eis 25% extra :D

Linda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44891

Om al jullie vragen te beantwoorden >:)

zijn adres is allang bekend. en er is met zijn vader gesproken. die wist nergens iets vanaf, ik bedoel dat beweerde hij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 18658
  • Niet online
Op dinsdag 15 januari 2002 22:01 schreef Taylan21 het volgende:
Om al jullie vragen te beantwoorden >:)

zijn adres is allang bekend. en er is met zijn vader gesproken. die wist nergens iets vanaf, ik bedoel dat beweerde hij.
Ja zoals ik ook al eerder zei, die ouders zullen het heus wel weten, of zich er niet voor interseren.

Dan krijg je ook zo'n lekkere opvoeding :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43645

Topicstarter
Op woensdag 16 januari 2002 09:09 schreef LindaVanKessel het volgende:

[..]

Ja zoals ik ook al eerder zei, die ouders zullen het heus wel weten, of zich er niet voor interseren.

Dan krijg je ook zo'n lekkere opvoeding :o
We kunnen hem voor de rechter slepen maar dat kost behoorlijk tijd en aangifte bij de politie helpt niet zoals taylan21 zegt. Dus dan zit er maar 1 manier op en dat is roy een ........ Want ik ga die eikel zo erg hard slaan dat die nooit meer kan lopen dan rijd die geen bmw meer maar een rolstoel levens lang. Voor het oplichten van mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij wordt wel strafrechtelijk vervolgd door de politie. Maar daar krijgen wij ons geld niet mee terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 18658
  • Niet online
Maar wel als het via een rechter gaat, met extra schade vergoeding >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30271

wat een K*t streken, hoeveel mensen zijn er wel niet opgelicht?? :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

We zijn nou met zijn zessen geloof ik.

Als een koe een wolf oplicht wordt ze opgegeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34225

Op woensdag 16 januari 2002 09:18 schreef ken_82 het volgende:

[..]

We kunnen hem voor de rechter slepen maar dat kost behoorlijk tijd en aangifte bij de politie helpt niet zoals taylan21 zegt. Dus dan zit er maar 1 manier op en dat is roy een ........ Want ik ga die eikel zo erg hard slaan dat die nooit meer kan lopen dan rijd die geen bmw meer maar een rolstoel levens lang. Voor het oplichten van mensen
Eh, even over opvoeding, sinds wanneer wens jij iemand in een rolstoel???!!! denk ff na wat je zegt joh, als jij opgevoed was zou ja a) deze onzin niet uitkramen |:( en b) als je goed opgevoed bent, leer je dat je niet iedereen moet vertrouwen, dus niet blindelings bij een of andere "roy" gaan bestellen.

Let gewoon ff op je taal en weet wat je iemand toewenst. Als jij hem in een rolstoel slaat kan hij jou meer laten betalen dan wat jij nou kwijt bent.

Het is gewoon je eigen stomme schuld, leer er van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

so tering, jij bent echt k*nkerstom. sorry maar. wat nou het is je eigen schuld. hou je bek man.

dus als iemand beroofd word dan is het ook zijn eigen schuld. had ie maar niet in het donker moeten lopen. pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 18658
  • Niet online
Op woensdag 16 januari 2002 15:41 schreef vwkkadettgsi het volgende:

[..]

Eh, even over opvoeding, sinds wanneer wens jij iemand in een rolstoel???!!! denk ff na wat je zegt joh, als jij opgevoed was zou ja a) deze onzin niet uitkramen |:( en b) als je goed opgevoed bent, leer je dat je niet iedereen moet vertrouwen, dus niet blindelings bij een of andere "roy" gaan bestellen.

Let gewoon ff op je taal en weet wat je iemand toewenst. Als jij hem in een rolstoel slaat kan hij jou meer laten betalen dan wat jij nou kwijt bent.

Het is gewoon je eigen stomme schuld, leer er van
Hej bemoei jij je er even niet mee ja.
Je weet niet hoe het is, als je geld waar je een hele vakantie voor hebt gewerkt, je zo word afgepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 18658
  • Niet online
Hej, willen de gedupeerde me even mailen hoeveel schade jullie tot nou toe hebben van die Roy :?

mijn adres: royisdeklos@aznil.nl

thnx,
Linda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36942

ik had vertrouwen in de politie, maar het wordt nu toch langzamerhand duidelijk dat zij niks gaan doen. Misschien moeten jullie hem toch met een bezoekje vereren. Of harder zeuren bij de politie.

Wat een leier die roy, echt een vieze kerel. "je krijgt het geld terug, bla bla"

Zelfs ik ben ondertussen kwaad op hem, en ik heb er niks mee te maken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 18658
  • Niet online
Op woensdag 16 januari 2002 16:55 schreef pietersg het volgende:
ik had vertrouwen in de politie, maar het wordt nu toch langzamerhand duidelijk dat zij niks gaan doen. Misschien moeten jullie hem toch met een bezoekje vereren. Of harder zeuren bij de politie.

Wat een leier die roy, echt een vieze kerel. "je krijgt het geld terug, bla bla"

Zelfs ik ben ondertussen kwaad op hem, en ik heb er niks mee te maken. :(
Ja hou op over de politie.
Ze kunnen wel mijn kleine zusje op de bon slingeren omdat haar achterlicht defect was, maar voor zoiets :? Is te min

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[/offtopic]
wel kool een vrouwelijke tweaker :) *D
[/offtopic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6Pac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-05 10:31

6Pac

"Roma Victor"

Hmm... Ik denk dat het toch verstandiger is om die zielige jongen geen fysieke schade toe te brengen. Begrijp me niet verkeerd..ik ben VOOR >:) lijfstraffen.. maar je kan toch tè ver gaan..zeker zoals jullie elkaar op lopen te naaien hiero.

Maak 'm bang, zorg dat je je geld krijgt maar meer ook niet. Het heeft geen zin om voor een paar meijers in de cel te belanden, toch? |:( En ik weet wel andere manieren om m'n geld terug te krijgen. 8-)

I'd like to see things from your point of view... But I can't seem to get my head that far up my ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macaco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-03-2022
Afbeeldingslocatie: http://www.counterterrorism.com/Semtex_H.jpg

Dit doet wonderen,en het ruimt lekker op.

Wanneer kunnen we weer een stille tocht verwachten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:48
Het schiet niet echt op he, ik volg dit topic nu vanaf de eerste minuut, en het verbaast me dat er nog niemand actie heeft ondernomen!! je laat jezelf toch gvd geen 600 piek door je neus boren??? ik zou echt vreselijk aggressief zijn en ik had de zelfde dag nog bij die kerel aan z'n huis gestaan!! (of iig toen zijn gegevens bekend werden!) Hoe het dan afloopt zou ik dan wel zien maar als ik me geld niet binnen 3 sec terug zou krijgen dan had die gast met zijn rotte kop zeker een paar flinke tikken gehad! om over de ruiten van zijn huis en bwmtje nog maar te zwijgen. En wat als ie naar de politie gaat, haha ik zou em driedubbel vierkant uit lachen, dan maar een boete van een paar meiers als ik me geld maar heb en die gast een paar blauwe ogen. sorry als jullie dit als stoere praat opvatten maar jullie zijn veel te soft voor die gast! Wat zou je doen als je over straat/in een disco liep en iemand ript zo bv 100 piek van je, sla je er dan niet op los als ie het niet direct terug geeft?? |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6Pac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-05 10:31

6Pac

"Roma Victor"

Op woensdag 16 januari 2002 19:05 schreef salvador4 het volgende:
Het schiet niet echt op he, ik volg dit topic nu vanaf de eerste minuut, en het verbaast me dat er nog niemand actie heeft ondernomen!! je laat jezelf toch gvd geen 600 piek door je neus boren??? ik zou echt vreselijk aggressief zijn en ik had de zelfde dag nog bij die kerel aan z'n huis gestaan!! (of iig toen zijn gegevens bekend werden!) Hoe het dan afloopt zou ik dan wel zien maar als ik me geld niet binnen 3 sec terug zou krijgen dan had die gast met zijn rotte kop zeker een paar flinke tikken gehad! om over de ruiten van zijn huis en bwmtje nog maar te zwijgen. En wat als ie naar de politie gaat, haha ik zou em driedubbel vierkant uit lachen, dan maar een boete van een paar meiers als ik me geld maar heb en die gast een paar blauwe ogen. sorry als jullie dit als stoere praat opvatten maar jullie zijn veel te soft voor die gast! Wat zou je doen als je over straat/in een disco liep en iemand ript zo bv 100 piek van je, sla je er dan niet op los als ie het niet direct terug geeft?? |:( |:(
Tuurlijk pascal.. maar dan wel "mano a mano" hè en niet met zn tienen tegelijk....

" oja! laten we die gozer opzoeken met z'n allen en helemaal de tering schoppen!!".. "wacht effe ik heb een vriend die wil ook mee!!",... "zal ik m'n honkbal knuppel effe op z'n auto loslaten?!".. "of op z'n hoofd? lache!!".."moet je kijken, ik heb m'n mes ook meegenomen!"

tsss :r

I'd like to see things from your point of view... But I can't seem to get my head that far up my ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:48
Op woensdag 16 januari 2002 19:35 schreef 6Pac het volgende:

[..]

Tuurlijk pascal.. maar dan wel "mano a mano" hè en niet met zn tienen tegelijk....

" oja! laten we die gozer opzoeken met z'n allen en helemaal de tering schoppen!!".. "wacht effe ik heb een vriend die wil ook mee!!",... "zal ik m'n honkbal knuppel effe op z'n auto loslaten?!".. "of op z'n hoofd? lache!!".."moet je kijken, ik heb m'n mes ook meegenomen!"

tsss :r
[edit eerder bericht verwijderd] hing een beetje tegen een flame aan en niet relevant |:(

toch een kleine reactie; gasten die dat soort praat uit kramen lees ik meestal over heen, tuurlijk gaat dat te ver, ik neem ook aan dat dat meestal alleen maar als uiting van aggressie gepost word. Dat hele verhaal van de knokploeg is stoere praat, doh; als het er op aan komt zijn ze allemaal weg. Echter op een paar rake klappen op zo'n gast heb ik _absoluut_ niks tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 18658
  • Niet online
Op woensdag 16 januari 2002 19:51 schreef salvador4 het volgende:

[..]

[edit eerder bericht verwijderd] hing een beetje tegen een flame aan en niet relevant |:(

toch een kleine reactie; gasten die dat soort praat uit kramen lees ik meestal over heen, tuurlijk gaat dat te ver, ik neem ook aan dat dat meestal alleen maar als uiting van aggressie gepost word. Dat hele verhaal van de knokploeg is stoere praat, doh; als het er op aan komt zijn ze allemaal weg. Echter op een paar rake klappen op zo'n gast heb ik _absoluut_ niks tegen.
Het is niet zo makkelijk als je denk hoor.
Om met een strafblad voor mishandeling rond te lopen :?
Nee dat lijkt me niks, en zou het Anil ook niet toelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uitspraken als 'het schiet niet erg op he' komen voort uit een adolescente onwetendheid die leidt tot het vellen van oordelen over alles wat maar vagelijk tot de inbeelding spreekt terwijl het hier om de *realiteit* gaat.

Toch wil ik als reply, graag dit zeggen.

Je bent, op wat hier gepost wordt na, helemaal nergens van op de hoogte. Het schiet namelijk wel op. Heel erg zelfs.

Alle aangeboden hulp en steunbetuigingen worden op prijs gesteld. Maar verspil niemands tijd, ook die van jezelf niet, door dit soort kletspraat te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28559

geef hem ook een pak slaag van mij dan!
IK HAAT ZULKE ETTERS! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37615

hmm, ik heb zonet de laatste 4 reacties van dit topic gezien.. Ik had gedacht dat het over een XP 2000 + zou gaan eigenlijk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6894

Op woensdag 16 januari 2002 21:06 schreef ByMeS_Dy het volgende:
hmm, ik heb zonet de laatste 4 reacties van dit topic gezien.. Ik had gedacht dat het over een XP 2000 + zou gaan eigenlijk :?
Nah, blijkt dus een 1000- te zijn. Tegenvaller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45678

Ik heb er 1 woord voor: "DOM" Wie koopt er nou een Super processor bij "een vaag iemand" onder rembours, dan ben je toch naief! Stom stom stom |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15768

Op woensdag 16 januari 2002 21:16 schreef novagamer het volgende:
Ik heb er 1 woord voor: "DOM" Wie koopt er nou een Super processor bij "een vaag iemand" onder rembours, dan ben je toch naief! Stom stom stom |:(
nee goh, jij bent origineel zeg! dit hebben al veel mensen gezegd koe!, het gaat er nu toch om om het op te lossen en niet de slachtoffers beetje voor naievelingen uit te maken!! heeft weinig zin zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tering...
novagamer, lekker constructief. bedankt voor je bijdrage!

edit:
vijandigheid verwijderd :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:23

Rico

Wie dit leest is gek....

Wanneer gaat er nou eens 1 iemand naar die gast toe?
Ik was er allang eens heen gegaan. Kan toch ook alleen en praat dan eens met hem. Over te telefoon bereik je meestal minder dan er even langs gaan.
Ik zou het niet op me laten zitten en denk ook niet dat de politie wat zal doen. Gewoon er eens zelf naar toe vragen en om uitleg vragen. Kans is dan groot dat je wat kunt regelen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja wanneer?

Heeft iemand hem al 24/7 gebeld om zijn geld terug te eisen? ook een manier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:23

Rico

Wie dit leest is gek....

haha als iemand zijn tel nummer heeft moet je even op een 2dehands site zetten dat ie nokia 8850 aanbiedt voor 250,- nieuw in doos.
Wordt ie gegarandeerd platgebeld.
Heb helaas niks bij hem gekocht, maar was anders allang bij hem langs geweest als ik zijn adres zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik vindt het allemaal heel treurig wat hier aan de hand is en ik ga jullie niet lopen helpen met slaan 8-). Maar er is wel een klein lichtpuntje aan de o o o zo donkere horizon te bespeuren....

Ik heb in de laatste 1,5 week zeker 10 aanbiedingen van die gast laten weghalen door de administrators omdat ik het maar niks vond....

Ik hoop echt dat die gast gepakt wordt en betaald....

En ik denk ook wel dat als je daar naar toe rijdt om je geld te halen, dat je best nog wat benzine geld mag rekenene;), hij heeft toch rente zat gehad inmiddels!

Sorry voor de blijheid in de post, maar ik ben geen lotgenoot en ik heb me euro's nog....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 16 januari 2002 16:28 schreef LindaVanKessel het volgende:

[..]

Hej bemoei jij je er even niet mee ja.
Je weet niet hoe het is, als je geld waar je een hele vakantie voor hebt gewerkt, je zo word afgepakt.
Ik ben op mn vorige werk voor 2500 piek genaaid, dus vertel mij niks over afpakken van geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 18658
  • Niet online
Op donderdag 17 januari 2002 09:16 schreef vwkkadettgsi het volgende:

[..]

Ik ben op mn vorige werk voor 2500 piek genaaid, dus vertel mij niks over afpakken van geld
Ja nou :?
Heb je het dan niet terug geist :?
Typo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-06 13:31

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Als iemand die zowel adres als banknummer weet even replied dan controleer ik ff of de gegevens kloppen en dan moeten we er maar een x langs. (morgen ofzo, ik heb al vijf vrijwilligers gevonden)

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het spijt me, ik ga die gegevens niet hier posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45002

Ben heel benieuwd hoe dit afloopt :) Ik moet zeggen dat dit wel een smultopic is. Okay ik doe m'n naam nu niet echt eer aan maar eh... kom op zeg dit soort praktijken kunnen natuurlijk niet zomaar toegelaten worden :r Ben blij om te zien dat er wat aan gedaan wordt. Keep up the good work, hopen dat dit andere potentiële oplichtertjes afschrikt. Er moet natuurlijk wel een voorbeeld worden gesteld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Op vrijdag 11 januari 2002 09:05 schreef ken_82 het volgende:

[..]

... Maar als het geld op zijn rekening word gestort kom ik achter zijn adres en als ik het geld kwijt ben is het niet ...
Als je het via een bank hebt overgemaakt kan je het laten storneren. Gewoon zeggen dat je het rekeningnummer verkeerd hebt ingevuld ofzo, krijg je je geld terug.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noltha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-12-2024

noltha

Hantam!

volgens mij gaat dat storneren niet zoooooo makkelijk

(8>

Altijd goed opletten he!

Ryzen 5800X3D / RTX3070Ti nvidia / Be quiet Dark base 700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is al eerder gezegd. Maar storneren gaat helaas alleen in het geval van een machtiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25624

hmm zeer k$nk$$%$% voor diegenen die genaaid zijn.. ik zou graag wel de afloop willen horen van dit verhaal..

bye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 17 januari 2002 09:20 schreef LindaVanKessel het volgende:

[..]

Ja nou :?
Heb je het dan niet terug geist :?
Typo :?
Eisen gaat niet, curator doet ook niks, ik ga ook wel zelf mn geld halen, maar ga niet zo "stoer" |:( lopen doen om hier op het forum met een grote bek te lopen verkondigen dat ik iemand een rolstoel in ga slaan. Omdat ik het ook gewoon niet doe. Ik heb mn verstand nog wel op de juiste plek.

[edit]

Het beste wat je kan doen is OF naar de politie gaan en aangifte doen met uitdraai van mails enz zoals al gezegd werd, OF gewoon die gozer bij zn nek pakken en hem mee naar de pinautomaat slepen.

Met em in elkaar slaan loop je alleen het risico dat hij aangifte gaat doen voor mishandeling. DAAR schiet je iets mee op. Gewoon snel en simpel doen. Niet opvallend. Met de politie kom je toch niet verder... ik ga ook niet meer heen en weer posten, want dit is meer een afzeik forum hierzo dan gewoon nuttige dingen posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje NL
  • Laatst online: 27-06 17:41
Ik heb woensdag aangifte gedaan in Breda, nu belde vandaag, donderdag de politie van Horst, hij zei als ik meerdere aangiftes krijg, dan kan hij hem naar het buro halen en vragen hoe het allemaal zit.

Dus iedereen aangifte doen, en het laten opsturen naar de politie buro in Horst, naar meneer Van Doorn.
en als dat niet helpt dan kunnen we nog wat anders proberen bijvoobeeld: "langsgaan", rechtsbijstand inschakelen

Reality beats fiction by far!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_a_Gamer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:46
Op donderdag 17 januari 2002 18:50 schreef E-MANs het volgende:
Ik heb woensdag aangifte gedaan in Breda, nu belde vandaag, donderdag de politie van Horst, hij zei als ik meerdere aangiftes krijg, dan kan hij hem naar het buro halen en vragen hoe het allemaal zit.

Dus iedereen aangifte doen, en het laten opsturen naar de politie buro in Horst, naar meneer Van Doorn.
en als dat niet helpt dan kunnen we nog wat anders proberen bijvoobeeld: "langsgaan", rechtsbijstand inschakelen
Kijk dat is goede actie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ook heb al aangifte gedaan. Anil ook. Long gaat het binnenkort ook doen.

Ik zal de politie in horst eens bellen en melden dat ook ik aangifte heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 18658
  • Niet online
Op donderdag 17 januari 2002 18:50 schreef E-MANs het volgende:

Het slaat echt nergens op,
we hebben nu al allemaal aangifte gedaan hoor.

Hej en trouwens, wat ik best wel k*t vond om te horen.
Volgens de TNT bezorgen is het wel gewoon mogelijk om de zelfde dag dat je het pakketje afhaald op het kantoor dat je het weer kan terug brengen. TOT die avond dat alles tergelijk word overgeboekt, als alle wagens binnen zijn.
Aan de foon zeiden ze dat het niet ging, dat hun er niks mee te maken hadden, maar hij zei dat het dus echt wel mogelijk was :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje NL
Op donderdag 17 januari 2002 22:02 schreef LindaVanKessel het volgende:

[..]

Het slaat echt nergens op,
we hebben nu al allemaal aangifte gedaan hoor.
Tuurlijk slaat dat wel ergens op. Als we alle aangiften
opsturen naar Horst, dan kan de politie daar actie ondernemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appies
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-06 01:57
Heej, jammer joh dat jullie er niet heen gegaan wordt. Anders wil ik er alsnog wel bij zijn. Het is hier vanuit nijmegen maar paar minuten rijden :). Dus laat maar weten als er iemand wil gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wie zegt dat we er niet heen gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appies
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-06 01:57
Okay, dan wil ik wel mee. Laat maar ff weten.
Appie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36831

Wat een :r gast zeg, echt sneu mannetje. kan niet eens op een rechtvaardige manier aan zijn geld komen. Ik bezorg al 3 jaar folders en ben trots op dat ik op een eerlijke manier geld verdien. Die gast verdient echt een zware straf, en niet dat je hem in elkaar beukt ofzo maar gewoon een vette taakstraf en vergoeding voor de gedupeerden. Laat die gast maar 1000 uur dienstverlening doen ofzo, dan leert ie het wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37994

Op vrijdag 18 januari 2002 22:05 schreef kreischer2000 het volgende:
Wat een :r gast zeg, echt sneu mannetje. kan niet eens op een rechtvaardige manier aan zijn geld komen. Ik bezorg al 3 jaar folders en ben trots op dat ik op een eerlijke manier geld verdien. Die gast verdient echt een zware straf, en niet dat je hem in elkaar beukt ofzo maar gewoon een vette taakstraf en vergoeding voor de gedupeerden. Laat die gast maar 1000 uur dienstverlening doen ofzo, dan leert ie het wel af.
Helemaal mee-eens ik sta ook 3 avonden in de week bij de Appie Heijn vakken te vullen. En echt niet voor mijn lol.

Maargoed ik wens idereen die door dat gozertje genaaid is veel succes! Maar hou het aub wel een beetje netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje NL
Op vrijdag 18 januari 2002 22:55 schreef scollon het volgende:

[..]

Helemaal mee-eens ik sta ook 3 avonden in de week bij de Appie Heijn vakken te vullen. En echt niet voor mijn lol.

Maargoed ik wens idereen die door dat gozertje genaaid is veel succes! Maar hou het aub wel een beetje netjes.
Een tft scherm van 21.1 inch op een flaptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 19 januari 2002 04:45 schreef E-MANs het volgende:

[..]

Een tft scherm van 21.1 inch op een flaptop?
<offtopic>Arggg moet moet natuurlijk 12,1 zijn alleen kan ik niet typen en lees ik noot wat ik typ. Maar ik verander het wel ff. Staat anders zo stom
</offtopic>
<Ontopic>
Post wel ff hoe het verder gaat met die knakker. Ben wel benieuwd
</ontopic>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demisoft
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-11-2021
Is er nu al iemand bij hem langs geweest????

Acer 1501 : P4 bak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja post eens wat. Ben wel benieuwd hoe het afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36831

ME2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37655

Iemand een idee wat de prijsontwikkeling zal zijn van deze CPU (2G)?
als ik geld over heb in mei ga ik misschien er 1 halen...
Na de laatste flash van mijn MSI K7T Turbo (MS-6330) zou deze (de 2 GHz Athlon) erop moeten kunnen (en het liefst nog werkend!!
Misschien een beetje off-topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Beetje zonde van je xp2000 omdie op je k7t te proppen. Kan beter een iets cheapere cpu kopen en dan meteen een nieuw boardje.
Ps: Ik ken ene Roy die verkoopt die 2000+ erg goedkoop >:) Kopen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38902

jeetje, ik lees dit topic nu pas, wat een ellende zeg. Wat ik uit die profiel pagina van hem opmaak is dat het een waanzinnige kneus is!!

Ik heb niets bij dat roy-mannetje besteld maar ik zou me behoorlijk in mijn hempje gezeken voelen en hem keihard aanpakken, al was het alleen maar uit principe

Afbeeldingslocatie: http://www.webmaxx.nl/bambambam/images/puke.gif moet ik ervan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38382

Eigen schuld dikke bult!
Je was gewoon te krenterig om meer te betalen bij een erkende
leverancier.
Sorry hoor, maar ik heb absoluut geen medelijden, iemand met
een beetje verstand en inzicht heeft toch gelijk door dat je bij zo iemand niets moet bestelen?
Betaal wat meer en ga naar informatique ofzo... of heb gedult dat de prijs daalt.
Je was gewoon hebberig... oplichters leven van hebberige mannetjes die geen cent extra willen betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 18658
  • Niet online
Op zondag 20 januari 2002 20:24 schreef Hobiedobie het volgende:
Iemand een idee wat de prijsontwikkeling zal zijn van deze CPU (2G)?
als ik geld over heb in mei ga ik misschien er 1 halen...
Na de laatste flash van mijn MSI K7T Turbo (MS-6330) zou deze (de 2 GHz Athlon) erop moeten kunnen (en het liefst nog werkend!!
Misschien een beetje off-topic...
Ja ik weet nog wel een addresje waar hij 278Euro Incl verzend kosten kost :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinlath
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-04 14:15
Op maandag 21 januari 2002 08:43 schreef Expert het volgende:
Eigen schuld dikke bult!
leverancier.
een beetje verstand en inzicht heeft toch gelijk door dat je bij zo iemand niets moet bestelen?
Betaal wat meer en ga naar informatique ofzo... of heb gedult dat de prijs daalt.
Je was gewoon hebberig... oplichters leven van hebberige mannetjes die geen cent extra willen betalen.
heh. wat ik nu niet begrijp is dat mensen zich zo opwinden om wat een ander overkomt, en gaan dat nog eens verkondigen ook.

als je graag je mening kwijt wil zeg het dan tegen oiemand die het wil horen.

hmm deze houding verklaard waarom jij nog op een p2 400 zit te tokkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje NL
Is er al meer nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27784

Op vrijdag 11 januari 2002 08:58 schreef ken_82 het volgende:

[..]

Nou als de cpu in price watch 400 nog wat euro kost en je kan een cpu kopen voor 278 euro dan vind je het goedkoop en dan ga je het kopen toch???
niet zomaar bij iemand toch? beetje naief hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:26

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Op zondag 13 januari 2002 23:26 schreef Taylan21 het volgende:
Voor iedereen die zich afvraagt wie dit nou is:

Dit is onze roy (compleet met foto en al).

http://www.cu2.nl/browse.php?id=164081

(ik neem de vrijheid dit te posten aangezien cu2.nl sowieso een site is om persoonlijke informatie publiekelijk te posten over jezelf).
niks gezegd

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 18658
  • Niet online
Op maandag 21 januari 2002 08:43 schreef Expert het volgende:
Eigen schuld dikke bult!
leverancier.

Hier hebben we dus helemaal geen niks aan he.
Van die mannetjes die denken dat ze het beter weten |:(
Dit is een Topic om antwoorden op de vragen te krijgen
en niet een topic om iemand af te kraken.
En om mijn nou een mannetje te noemen :r
Ik zou eerst een leren lezen, het ging hier om processoren die in Japan tekoop waren, maar hier nog niet.
En daarom kochten wij mannetjes :o bij die gast.

Bannen zo'n gasten als jou! >:)
Op maandag 21 januari 2002 12:16 schreef Sinlath het volgende:

[..]
hmm deze houding verklaard waarom jij nog op een p2 400 zit te tokkelen.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46531

Nog nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37030

Was allemaal wel iets geweest voor de belbus van Kassa (vara) of zoiets. Of nog mooier: Willibrord Frequin eropaf sturen! dat overleeft niemand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12199

jamer genoeg lees ik dit topic vandaag pas voor het eerst
ik voel mee met de gedupeerden, en ik vind het slecht van sommige mensen die hier roepen van eigen schuld dikke buld, dan had je maar wat meer moeten betalen bij een echte dealer.
Namelijk als je een verbintenis aangaat, hier gaat het om het verkopen van een processor dan moet je aannemen als je er voor betaald dat je ook echt krijgt wat je beloofd is

die roy is gewoon een vuile kl**tz*k en moet een flink afgstraft worden.
ik heb al contact met ken gehad en gezegt dat hij op mijn support kan rekenen,
misschien dat de rest van de gedupeerden mij ook even kunnen contacteren op icq: 26237992 of msn: menionh@hotmail.com

is er verder nog nieuws? misschien van de politie in Horst
trouwens er is een van de pakketjes vanuit boxtel verstuurd, maar die gast woont in horst
ligt horst zo dichtbij boxtel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje NL
Op zondag 27 januari 2002 16:33 schreef Kheperi het volgende:
Was allemaal wel iets geweest voor de belbus van Kassa (vara) of zoiets. Of nog mooier: Willibrord Frequin eropaf sturen! dat overleeft niemand!
Mijn moeder heeft de Kassa en/of opgelicht gebelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37030

Inderdaad. in de handel is vertrouwen een belangrijk element. Zonder dat is handel vrijwel onmogelijk.

Maar dat werkt wel naar 2 kanten. Zowel de koper als de verkoper hebben hun aandeel. Zowel de koopjesjagers die 'een beetje dubieus' geen probleem vinden, als de verkoper die zich niet aan afspraken houden ondermijnen het vertrouwen.

Roy is een klootzak. Ik gun hem van harte een harde aanpak.

En het heeft geen pas om de benadeelden 'sukkels' ofzo te noemen. Velen zijn waarschijnlijk jonge mensen die nog niet zoveel ervaring hebben met oplichters, die, helaas, niet zeldzaam zijn. Helaas schiet de voorlichting kennelijk te kort. Misschien moet GOT er ook iets aan doen. Ik lees al jaren de consumenten gids (en kijk graag naar kassa). Dat help wel, maar ik ben ook bijna behoorlijk opgelicht door een computersjaggeraar. Vooruitbetaald... Doe ik nooooit meer (liep gelukkig na ontzettend veel zeuren en bellen etc. wel goed af, maar ik heb peentjes gezweet...).

Anyway: mensen als Roy zijn de pest voor de handel (en nog wel meer dan dat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Guardian
  • Laatst online: 09:03

The Guardian

I'll keep an I on you

Ik begrijp nooit waarom de politie niet is optijd ingrijpt. Zo lang als het bij die politie duurt werkt 'eigen rechtertje spelen' in de hand.
Maar vervolgens staan ze wel zo aan je deur wegens mishandeling van iemand en dat je nooit eigen rechter mag spelen. Er klopt gewoon niks van.

Na hoeveel aangiften gaan ze nou is actie ondernemen. Er zijn er al meerdere gedaan begrijp ik. Al die aangiften zijn volgens mij voor alle bureau's toegankelijk. Nou begrijp ik wel dat ze die niet meteen kunnen linken misschien maar als al die mensen zeggen dat er al aangiftes zijn gedaan door andere personen bij andere bureau's moet het niet zo moeilijk meer zijn om de connecties te leggen toch?

Hou ons op de hoogte hier hoe het gaat, gedupeerden. Ik zal een oogje op deze topic houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46897

Ik leef helemaal met jullie mee. Zelf koop ik nooit 2de hands computerspul (behalve bij goede vrienden) of via-via nieuw spul, maar dat moet toch kunnen zonder dat je genaait wordt? Helaas blijkt dat dus niet het geval. Sterker nog: af en toe flikken winkels het ook (ik noem geen namen, want dat vind ik lullig voor Vobis Utrecht :)).

Ik ben erg benieuwd hoe dit afloopt, ik hoop in ieder geval gunstig voor iedereen die een poot (of was het nou een CPU) is uitgedraaid door dit ontzettend lelijke puberale trollerige lambal dat luistert naar de naam 'Roy'.

Om een lang verhaal korter te maken: heel veel sterkte en houd ons op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinlath
GOED NIEUWS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ff overdrijven.. :)

ben zojuist gebeld door politie te Horst.

Ze komen het pakketje vanmiddag afhalen, als bewijsmateriaal.

volgens ome agent zijn er nu genoeg aangiftes om er een harde zaak van te maken.

't zal mij benieuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38902

Gna, ik hoop dat die oplichter een flinke boete krijgt. Doet me trouwens deugt dat de politie in dit land toch nog tijd maakt voor dit soort zaken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Guardian

The Guardian

I'll keep an I on you

En als die gast wordt opgepakt allemaal een schade claim in dienen natuurlijk anders is die gast wel opgepakt maar hebben jullie je geld nog niet terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinlath
heb zojuist weer contact gehad met de "rechercheur" (wow een heuse rechercheur).

het enige wat hij mij kon vertellen is dat men het adres van de persoon in kwestie al heeft, en dat er al meer dan 30 meldingen zijn.. meer wilde hij niet zeggen.

het feit dat het pakketje als bewijs nu dient versterkt de zaak, omdat dit dus nu tastbaar is.

ik heb geprobeerd om meer uit die man te krijgen maar hij laat weinig los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

das goed nieuws luitjes, maar ik ben nog steeds voor een kleine lijfstraf op dat ventje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42849

Idd, zo`n mannetje vraagt er natuurlijk wel om, om een "live" lijf straf. Ik had het zeker niet gepikt, en had hem ff in zijn bek uitgekafferd, nadat hij 3 maanden heeft gezeten en een vette bekeuring heeft gehad. Geweld hou ik niet van, maar zou ben ik. Legt eraan hoe groot die is, welke vechtsport die beoefend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44212

Anders Pieter Storms ff bellen met zijn Breekijzer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 31 januari 2002 12:44 schreef P4R_TgUy het volgende:
Anders Pieter Storms ff bellen met zijn Breekijzer ;)
die hakt hem wel effe in de pan ja.

maar deze gast is gewoon triest,

op cu2 staat zijn foto, hij lijkt me niet al te sterk,
met een tweaker of 4 moeten we hem wel aan kunnen
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertje-blijf-bij-me
  • Laatst online: 04-03 09:40
vind het echt een loser streek om mensen op deze manier optelichten. Als je tweedehands stuff koopt heb je meestal niet geld te veel. Enorm lullig als dan je zuurverdiende centjes gejat worden door een loser.

nu ik dit lees weet ik wat ik voortaan doe bij tweedehand stuff:

1. ik wil het werkend zien
2. ik wil een paspoort zien (een crimineel wil nie snel zijn identiteit prijs geven)
3. ik kom het halen bij hem thuis (weet ik gelijk waar ie woont)
4. een aankoops bewijs zien (is nie altijd aanwezig maar ja dan niet)

er is nix ergers dan van arme mensen stelen......roy=bush?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 18658
  • Niet online
Op donderdag 31 januari 2002 13:02 schreef biertje-blijf-bij-me het volgende:
vind het echt een loser streek om mensen op deze manier optelichten. Als je tweedehands stuff koopt heb je meestal niet geld te veel. Enorm lullig als dan je zuurverdiende centjes gejat worden door een loser.

nu ik dit lees weet ik wat ik voortaan doe bij tweedehand stuff:

1. ik wil het werkend zien
2. ik wil een paspoort zien (een crimineel wil nie snel zijn identiteit prijs geven)
3. ik kom het halen bij hem thuis (weet ik gelijk waar ie woont)
4. een aankoops bewijs zien (is nie altijd aanwezig maar ja dan niet)

er is nix ergers dan van arme mensen stelen......roy=bush?
maar het ging hier zelfs om nieuwe spullen, tenminste dat zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben ook blij om te horen dat onze nldse politie zulke zaken toch nog serieus neemt! Hou ons op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 09:34
Hmmm... volgens mij heeft mr. Roy nog een slachtoffer gemaakt >:)

[topic=399351/1/25]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb zojuist de politie uit Horst gesproken.

Er is beslag gelegd op de rekening van Roy van Osch.

We worden allemaal schadeloos gesteld! :-) Mijn geld wordt morgen overgemaakt naar mijn rekening.

Roy moet voor de rechtbank verschijnen. Mazzel Roy

Politie uit Horst is kick :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinlath
zie je wel gerechtigheid op een normale manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30829

Jongens.. het telefoonnummer dat eerder in dit topic werd gegeven klopt.. ik had hem net aan de lijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Guardian

The Guardian

I'll keep an I on you

Hoe bedoel je aan de lijn? Heb jij hem gebeld? En en en...nog noemenswaardige dingen te melden aan ons trouwe lezers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30829

Op woensdag 06 februari 2002 12:08 schreef TheGuardian het volgende:
Hoe bedoel je aan de lijn? Heb jij hem gebeld? En en en...nog noemenswaardige dingen te melden aan ons trouwe lezers?
Ik bedoel, hij nam op met ''met roy?''
Dus het is hem wel.. mocht je je frustaties kwijt willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Op woensdag 06 februari 2002 11:12 schreef Taylan21 het volgende:

We worden allemaal schadeloos gesteld! :-) Mijn geld wordt morgen overgemaakt naar mijn rekening.

>:) BUSTED >:)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Op woensdag 06 februari 2002 11:12 schreef Taylan21 het volgende:

Goed gedaan hoor :)

Die Roy is echt :r :r :r :r
:+
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.