Ehhhh.. waar slaat dat op?Op dinsdag 15 januari 2002 21:03 schreef janwvg het volgende:
Cyrix Rulez
"Welkom" op GOT
Ehhhh.. waar slaat dat op?Op dinsdag 15 januari 2002 21:03 schreef janwvg het volgende:
Cyrix Rulez
En waar slaat dit opOp dinsdag 15 januari 2002 21:03 schreef janwvg het volgende:
Cyrix Rulez
Waar haal je die 4 posts vandaan? Vier keerOp dinsdag 15 januari 2002 21:03 schreef janwvg het volgende:
Cyrix Rulez
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
Anoniem: 40554
LeukOp dinsdag 15 januari 2002 21:03 schreef janwvg het volgende:
Cyrix Rulez
Sorry zal weer proberen Ontopic te blijven.Op dinsdag 15 januari 2002 21:11 schreef Metal-Kool4 het volgende:
laat hem maar gaan (anders gaat alles weer offtopic), hij's net nieuw op GOT!!
Nu weer ontopic!!!
Heel simpel,Op dinsdag 15 januari 2002 21:28 schreef kutkip het volgende:
Wat ik niet snap is dat nog niemand (voor zover mij bekend) die jongen of z'n ouders heeft gebeld of langs is geweest
Anoniem: 44891
Ja zoals ik ook al eerder zei, die ouders zullen het heus wel weten, of zich er niet voor interseren.Op dinsdag 15 januari 2002 22:01 schreef Taylan21 het volgende:
Om al jullie vragen te beantwoorden
zijn adres is allang bekend. en er is met zijn vader gesproken. die wist nergens iets vanaf, ik bedoel dat beweerde hij.
We kunnen hem voor de rechter slepen maar dat kost behoorlijk tijd en aangifte bij de politie helpt niet zoals taylan21 zegt. Dus dan zit er maar 1 manier op en dat is roy een ........ Want ik ga die eikel zo erg hard slaan dat die nooit meer kan lopen dan rijd die geen bmw meer maar een rolstoel levens lang. Voor het oplichten van mensenOp woensdag 16 januari 2002 09:09 schreef LindaVanKessel het volgende:
[..]
Ja zoals ik ook al eerder zei, die ouders zullen het heus wel weten, of zich er niet voor interseren.
Dan krijg je ook zo'n lekkere opvoeding
Anoniem: 34225
Eh, even over opvoeding, sinds wanneer wens jij iemand in een rolstoel???!!! denk ff na wat je zegt joh, als jij opgevoed was zou ja a) deze onzin niet uitkramenOp woensdag 16 januari 2002 09:18 schreef ken_82 het volgende:
[..]
We kunnen hem voor de rechter slepen maar dat kost behoorlijk tijd en aangifte bij de politie helpt niet zoals taylan21 zegt. Dus dan zit er maar 1 manier op en dat is roy een ........ Want ik ga die eikel zo erg hard slaan dat die nooit meer kan lopen dan rijd die geen bmw meer maar een rolstoel levens lang. Voor het oplichten van mensen
Hej bemoei jij je er even niet mee ja.Op woensdag 16 januari 2002 15:41 schreef vwkkadettgsi het volgende:
[..]
Eh, even over opvoeding, sinds wanneer wens jij iemand in een rolstoel???!!! denk ff na wat je zegt joh, als jij opgevoed was zou ja a) deze onzin niet uitkramenen b) als je goed opgevoed bent, leer je dat je niet iedereen moet vertrouwen, dus niet blindelings bij een of andere "roy" gaan bestellen.
Let gewoon ff op je taal en weet wat je iemand toewenst. Als jij hem in een rolstoel slaat kan hij jou meer laten betalen dan wat jij nou kwijt bent.
Het is gewoon je eigen stomme schuld, leer er van
Anoniem: 36942
Ja hou op over de politie.Op woensdag 16 januari 2002 16:55 schreef pietersg het volgende:
ik had vertrouwen in de politie, maar het wordt nu toch langzamerhand duidelijk dat zij niks gaan doen. Misschien moeten jullie hem toch met een bezoekje vereren. Of harder zeuren bij de politie.
Wat een leier die roy, echt een vieze kerel. "je krijgt het geld terug, bla bla"
Zelfs ik ben ondertussen kwaad op hem, en ik heb er niks mee te maken.
I'd like to see things from your point of view... But I can't seem to get my head that far up my ass
Tuurlijk pascal.. maar dan wel "mano a mano" hè en niet met zn tienen tegelijk....Op woensdag 16 januari 2002 19:05 schreef salvador4 het volgende:
Het schiet niet echt op he, ik volg dit topic nu vanaf de eerste minuut, en het verbaast me dat er nog niemand actie heeft ondernomen!! je laat jezelf toch gvd geen 600 piek door je neus boren??? ik zou echt vreselijk aggressief zijn en ik had de zelfde dag nog bij die kerel aan z'n huis gestaan!! (of iig toen zijn gegevens bekend werden!) Hoe het dan afloopt zou ik dan wel zien maar als ik me geld niet binnen 3 sec terug zou krijgen dan had die gast met zijn rotte kop zeker een paar flinke tikken gehad! om over de ruiten van zijn huis en bwmtje nog maar te zwijgen. En wat als ie naar de politie gaat, haha ik zou em driedubbel vierkant uit lachen, dan maar een boete van een paar meiers als ik me geld maar heb en die gast een paar blauwe ogen. sorry als jullie dit als stoere praat opvatten maar jullie zijn veel te soft voor die gast! Wat zou je doen als je over straat/in een disco liep en iemand ript zo bv 100 piek van je, sla je er dan niet op los als ie het niet direct terug geeft??![]()
I'd like to see things from your point of view... But I can't seem to get my head that far up my ass
[edit eerder bericht verwijderd] hing een beetje tegen een flame aan en niet relevantOp woensdag 16 januari 2002 19:35 schreef 6Pac het volgende:
[..]
Tuurlijk pascal.. maar dan wel "mano a mano" hè en niet met zn tienen tegelijk....
" oja! laten we die gozer opzoeken met z'n allen en helemaal de tering schoppen!!".. "wacht effe ik heb een vriend die wil ook mee!!",... "zal ik m'n honkbal knuppel effe op z'n auto loslaten?!".. "of op z'n hoofd? lache!!".."moet je kijken, ik heb m'n mes ook meegenomen!"
tsss
Het is niet zo makkelijk als je denk hoor.Op woensdag 16 januari 2002 19:51 schreef salvador4 het volgende:
[..]
[edit eerder bericht verwijderd] hing een beetje tegen een flame aan en niet relevant
toch een kleine reactie; gasten die dat soort praat uit kramen lees ik meestal over heen, tuurlijk gaat dat te ver, ik neem ook aan dat dat meestal alleen maar als uiting van aggressie gepost word. Dat hele verhaal van de knokploeg is stoere praat, doh; als het er op aan komt zijn ze allemaal weg. Echter op een paar rake klappen op zo'n gast heb ik _absoluut_ niks tegen.
Anoniem: 37615
Anoniem: 6894
Nah, blijkt dus een 1000- te zijn. Tegenvaller.Op woensdag 16 januari 2002 21:06 schreef ByMeS_Dy het volgende:
hmm, ik heb zonet de laatste 4 reacties van dit topic gezien.. Ik had gedacht dat het over een XP 2000 + zou gaan eigenlijk
Anoniem: 45678
Anoniem: 15768
nee goh, jij bent origineel zeg! dit hebben al veel mensen gezegd koe!, het gaat er nu toch om om het op te lossen en niet de slachtoffers beetje voor naievelingen uit te maken!! heeft weinig zin zegOp woensdag 16 januari 2002 21:16 schreef novagamer het volgende:
Ik heb er 1 woord voor: "DOM" Wie koopt er nou een Super processor bij "een vaag iemand" onder rembours, dan ben je toch naief! Stom stom stom
Ik ben op mn vorige werk voor 2500 piek genaaid, dus vertel mij niks over afpakken van geldOp woensdag 16 januari 2002 16:28 schreef LindaVanKessel het volgende:
[..]
Hej bemoei jij je er even niet mee ja.
Je weet niet hoe het is, als je geld waar je een hele vakantie voor hebt gewerkt, je zo word afgepakt.
Ja nouOp donderdag 17 januari 2002 09:16 schreef vwkkadettgsi het volgende:
[..]
Ik ben op mn vorige werk voor 2500 piek genaaid, dus vertel mij niks over afpakken van geld
Te Koop:24 Core Intel Upgradeset
Anoniem: 45002
Als je het via een bank hebt overgemaakt kan je het laten storneren. Gewoon zeggen dat je het rekeningnummer verkeerd hebt ingevuld ofzo, krijg je je geld terug.Op vrijdag 11 januari 2002 09:05 schreef ken_82 het volgende:
[..]
... Maar als het geld op zijn rekening word gestort kom ik achter zijn adres en als ik het geld kwijt ben is het niet ...
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Ryzen 5800X3D / RTX3070Ti nvidia / Be quiet Dark base 700
Anoniem: 25624
Eisen gaat niet, curator doet ook niks, ik ga ook wel zelf mn geld halen, maar ga niet zo "stoer"Op donderdag 17 januari 2002 09:20 schreef LindaVanKessel het volgende:
[..]
Ja nou![]()
Heb je het dan niet terug geist
Typo
Reality beats fiction by far!
Kijk dat is goede actie.Op donderdag 17 januari 2002 18:50 schreef E-MANs het volgende:
Ik heb woensdag aangifte gedaan in Breda, nu belde vandaag, donderdag de politie van Horst, hij zei als ik meerdere aangiftes krijg, dan kan hij hem naar het buro halen en vragen hoe het allemaal zit.
Dus iedereen aangifte doen, en het laten opsturen naar de politie buro in Horst, naar meneer Van Doorn.
en als dat niet helpt dan kunnen we nog wat anders proberen bijvoobeeld: "langsgaan", rechtsbijstand inschakelen
Het slaat echt nergens op,Op donderdag 17 januari 2002 18:50 schreef E-MANs het volgende:
Ik heb woensdag aangifte gedaan in Breda, nu belde vandaag, donderdag de politie van Horst, hij zei als ik meerdere aangiftes krijg, dan kan hij hem naar het buro halen en vragen hoe het allemaal zit.
Dus iedereen aangifte doen, en het laten opsturen naar de politie buro in Horst, naar meneer Van Doorn.
en als dat niet helpt dan kunnen we nog wat anders proberen bijvoobeeld: "langsgaan", rechtsbijstand inschakelen
Tuurlijk slaat dat wel ergens op. Als we alle aangiftenOp donderdag 17 januari 2002 22:02 schreef LindaVanKessel het volgende:
[..]
Het slaat echt nergens op,
we hebben nu al allemaal aangifte gedaan hoor.
Anoniem: 36831
Anoniem: 37994
Helemaal mee-eens ik sta ook 3 avonden in de week bij de Appie Heijn vakken te vullen. En echt niet voor mijn lol.Op vrijdag 18 januari 2002 22:05 schreef kreischer2000 het volgende:
Wat eengast zeg, echt sneu mannetje. kan niet eens op een rechtvaardige manier aan zijn geld komen. Ik bezorg al 3 jaar folders en ben trots op dat ik op een eerlijke manier geld verdien. Die gast verdient echt een zware straf, en niet dat je hem in elkaar beukt ofzo maar gewoon een vette taakstraf en vergoeding voor de gedupeerden. Laat die gast maar 1000 uur dienstverlening doen ofzo, dan leert ie het wel af.
Een tft scherm van 21.1 inch op een flaptop?Op vrijdag 18 januari 2002 22:55 schreef scollon het volgende:
[..]
Helemaal mee-eens ik sta ook 3 avonden in de week bij de Appie Heijn vakken te vullen. En echt niet voor mijn lol.
Maargoed ik wens idereen die door dat gozertje genaaid is veel succes! Maar hou het aub wel een beetje netjes.
Anoniem: 37994
<offtopic>Arggg moet moet natuurlijk 12,1 zijn alleen kan ik niet typen en lees ik noot wat ik typ. Maar ik verander het wel ff. Staat anders zo stomOp zaterdag 19 januari 2002 04:45 schreef E-MANs het volgende:
[..]
Een tft scherm van 21.1 inch op een flaptop?
Acer 1501 : P4 bak
Anoniem: 37655
Anoniem: 38902
Anoniem: 38382
Ja ik weet nog wel een addresje waar hij 278Euro Incl verzend kosten kostOp zondag 20 januari 2002 20:24 schreef Hobiedobie het volgende:
Iemand een idee wat de prijsontwikkeling zal zijn van deze CPU (2G)?
als ik geld over heb in mei ga ik misschien er 1 halen...
Na de laatste flash van mijn MSI K7T Turbo (MS-6330) zou deze (de 2 GHz Athlon) erop moeten kunnen (en het liefst nog werkend!!
Misschien een beetje off-topic...
heh. wat ik nu niet begrijp is dat mensen zich zo opwinden om wat een ander overkomt, en gaan dat nog eens verkondigen ook.Op maandag 21 januari 2002 08:43 schreef Expert het volgende:
Eigen schuld dikke bult!
Je was gewoon te krenterig om meer te betalen bij een erkende
leverancier.
Sorry hoor, maar ik heb absoluut geen medelijden, iemand met
een beetje verstand en inzicht heeft toch gelijk door dat je bij zo iemand niets moet bestelen?
Betaal wat meer en ga naar informatique ofzo... of heb gedult dat de prijs daalt.
Je was gewoon hebberig... oplichters leven van hebberige mannetjes die geen cent extra willen betalen.
Anoniem: 27784
niet zomaar bij iemand toch? beetje naief hoor...Op vrijdag 11 januari 2002 08:58 schreef ken_82 het volgende:
[..]
Nou als de cpu in price watch 400 nog wat euro kost en je kan een cpu kopen voor 278 euro dan vind je het goedkoop en dan ga je het kopen toch???
niks gezegdOp zondag 13 januari 2002 23:26 schreef Taylan21 het volgende:
Voor iedereen die zich afvraagt wie dit nou is:
Dit is onze roy (compleet met foto en al).
http://www.cu2.nl/browse.php?id=164081
(ik neem de vrijheid dit te posten aangezien cu2.nl sowieso een site is om persoonlijke informatie publiekelijk te posten over jezelf).
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen4
Op maandag 21 januari 2002 08:43 schreef Expert het volgende:
Eigen schuld dikke bult!
Je was gewoon te krenterig om meer te betalen bij een erkende
leverancier.
Sorry hoor, maar ik heb absoluut geen medelijden, iemand met
een beetje verstand en inzicht heeft toch gelijk door dat je bij zo iemand niets moet bestelen?
Betaal wat meer en ga naar informatique ofzo... of heb gedult dat de prijs daalt.
Je was gewoon hebberig... oplichters leven van hebberige mannetjes die geen cent extra willen betalen.
Op maandag 21 januari 2002 12:16 schreef Sinlath het volgende:
[..]
hmm deze houding verklaard waarom jij nog op een p2 400 zit te tokkelen.
Anoniem: 37030
Anoniem: 12199
Mijn moeder heeft de Kassa en/of opgelicht gebeltOp zondag 27 januari 2002 16:33 schreef Kheperi het volgende:
Was allemaal wel iets geweest voor de belbus van Kassa (vara) of zoiets. Of nog mooier: Willibrord Frequin eropaf sturen! dat overleeft niemand!
Anoniem: 37030
Anoniem: 46897
Anoniem: 38902
Anoniem: 42849
die hakt hem wel effe in de pan ja.Op donderdag 31 januari 2002 12:44 schreef P4R_TgUy het volgende:
Anders Pieter Storms ff bellen met zijn Breekijzer
maar het ging hier zelfs om nieuwe spullen, tenminste dat zou moeten zijn.Op donderdag 31 januari 2002 13:02 schreef biertje-blijf-bij-me het volgende:
vind het echt een loser streek om mensen op deze manier optelichten. Als je tweedehands stuff koopt heb je meestal niet geld te veel. Enorm lullig als dan je zuurverdiende centjes gejat worden door een loser.
nu ik dit lees weet ik wat ik voortaan doe bij tweedehand stuff:
1. ik wil het werkend zien
2. ik wil een paspoort zien (een crimineel wil nie snel zijn identiteit prijs geven)
3. ik kom het halen bij hem thuis (weet ik gelijk waar ie woont)
4. een aankoops bewijs zien (is nie altijd aanwezig maar ja dan niet)
er is nix ergers dan van arme mensen stelen......roy=bush?
Anoniem: 30829
Anoniem: 30829
Ik bedoel, hij nam op met ''met roy?''Op woensdag 06 februari 2002 12:08 schreef TheGuardian het volgende:
Hoe bedoel je aan de lijn? Heb jij hem gebeld? En en en...nog noemenswaardige dingen te melden aan ons trouwe lezers?
Op woensdag 06 februari 2002 11:12 schreef Taylan21 het volgende:
Ik heb zojuist de politie uit Horst gesproken.
Er is beslag gelegd op de rekening van Roy van Osch.
We worden allemaal schadeloos gesteld! :-) Mijn geld wordt morgen overgemaakt naar mijn rekening.
Roy moet voor de rechtbank verschijnen. Mazzel Roy
Politie uit Horst is kick :-)
Goed gedaan hoorOp woensdag 06 februari 2002 11:12 schreef Taylan21 het volgende:
Ik heb zojuist de politie uit Horst gesproken.
Er is beslag gelegd op de rekening van Roy van Osch.
We worden allemaal schadeloos gesteld! :-) Mijn geld wordt morgen overgemaakt naar mijn rekening.
Roy moet voor de rechtbank verschijnen. Mazzel Roy
Politie uit Horst is kick :-)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq