Op donderdag 07 februari 2002 13:33 schreef LindaVanKessel het volgende:
Haha, mischien een beetje offtopic maar vind dat het wel kan, even naar zijn profiel gekeken
[..]
Dan blijf maar lekker lang doorzoeken , je kan het beter opgeven :d
[..]
Nee kan je nu niet meer betalen

[..]
Haha, hier zal je nooit komen
[..]
Jongens en je Ex, dan zal je wel homo zijn
[..]
Whahahaha, heb je weer een nieuw speelgoed autotje
Volgens mij heb je nog niet eens een rijbewijs man.
[..]
Je moeder zeker
[..]
Ja heel goed, ander kleuren zie je een over tijdje niet meer bij jou
WHahaha wat een sukkel

hallo hee doe ff nie zo hopeloos
ik begrijp wel dat je boos op hem bent maar dit helpt echt heus niets.
Ik zou btw ook niet meer met em gaan matten als je dat hier luidkeels hebt afgekondigt.
en al helemaal niet als je aangifte gedaan hebt
tenslotte bestaat ook nog de mogelijkheid dat hij genaaid is door iemand die ze hotmail gehackt heeft, dat is namelijk niet zo ingewikkeld, dat weet iedereen.
Duz laat de politie het nou maar uitzoeken en denk na voor je domme dingen brult. Dit geld voor iedereen die dat doet.
ik ben echt geen maat van die gozer ofzow, maar gedraag je volwassen aub
[edit] voor linda; aan de telefoon beweerde hij toch dat ie van niets wist, dat zou jij ook doen als je onschuldig was.
En voor de 2e reactie nogmaals, doe ALSOF je volwassen bent
Ik zeg hier btw ook alleen maar dingen op basis van wat ik hier gelezen heb. Als dat onvolledig is moet je mij daar niet om afkraken maar dan moet je hier geen topic hierover beginnen. Ik heb btw het hele topic gelezen ja.
Ik weet maar een ding en dat is als jullie em inderdaad slaan dan hebben jullie waarschijnlijk een groter probleem dan hij. Ik heb dat meegemaakt met een klasgenoot die berooft werdt. Die was de pineut omdat ie zijn portemonne e.d. met wat overredingskracht terugvroeg aan de betreffende crimineel. [edit]