amd2000+

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.128 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43645

Topicstarter
Dat was mijn eerste keer dat ik iets poste dus wist niet hoe het allemaal precies werkte. Dus ik probeer het opnieuw. Nou ene roy van osch uit venlo had dus bij vraag en aanbod dat die cpu verkoopt van pentium 4 tot amd xp2000+ voor een goedkopere bedrag dan de winkels dus ik d8 ik ga er eentje bestellen. Er stond ook onder aan zijn advertentie dat die geen tijd had en dat de zendingen onder rembours verstuurd moeten worden. Dus ik mail die persoon en heeft de cpu onder rembours na me opgestuurd. En ik heb die persoon opgezocht in de telefoon gids en belde daar heen. Er pakte een oude vrouw want zo klonk ze op en die zei dat ze geen ene roy kent. En ze vertelde ook dat er meerder personen gebeld hadden. Maar nu probeer ik achter zijn adres te komen om heb ff een lesje te leren. Want nu gaat mijn postbank een onderzoek inrichten om te zien waar het rembours bedrag gestort word en zo kom ik achter zijn naam en adres.

De reden waarom ik deze topic plaats is om meerdere personen te vinden die ook bij die persoon besteld hebben. De andere reden is zodat andere mensen geen cpu bij die persoon bestellen

Mijn excuses voor die andere topic. Heb nog niet zo veel ervaring met tweakers.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kool
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Maar wat heeft ie je nou opgestuurd... :?
Een lege doos?
Ik moet zeggen dat ik dit wel een heel domme aktie van jou kant vindt. Een dure processor bij een vaag figuur onder rembours bestellen... :r

Maar die gast verdient wel een flink pak slaag natuurlijk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:26

scorpionv

This space for rent

Yeah, so what? Heb je gewoon een werkende XP 2000+ gekregen? Dan mag je niet zeuren lijkt mij. If not, dan zou ik idd de GKP maar even inschakelen >:)

Fun while it lasted: World Community Grid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:14

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

wtf is er nou gebeurt dan?
Ik lezen, spanning en sensatie zoekende .. komt er niet uit wat er gebeurt is. Vaag.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nou wat ik heb gekregen was geen amd xp2000+ maar een amd athlon 1000mhz gebruikt en defect.:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Spanning en sensatie komt nog als ik die persoon zijn adres weet. Want dan is die nog niet jarig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op vrijdag 11 januari 2002 08:53 schreef Kool het volgende:
Maar wat heeft ie je nou opgestuurd... :?
Een lege doos?
Ik moet zeggen dat ik dit wel een heel domme aktie van jou kant vindt. Een dure processor bij een vaag figuur onder rembours bestellen... :r

Maar die gast verdient wel een flink pak slaag natuurlijk >:)
Nou als de cpu in price watch 400 nog wat euro kost en je kan een cpu kopen voor 278 euro dan vind je het goedkoop en dan ga je het kopen toch???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Okee..

nu ik bijgekomen ben: je bent gewoon opgelicht, ik neem aan dat je hiervan bewijzen hebt. Je hebt je mailtjes nog etc met alles erop en eraan, je hebt de doos nog enzovoorts. Nou ja, aangifte doen dus (alles uitprinten, ook wat je verzonden hebt, inclusief headers, maar kweenie of oom agent dat snapt :D) en je onderzoekje bij de post voor dat remboursbedrag doorzetten. :(

Ik vraag me wel af of je ooit wat terug zal zien, want als die kerel zegt dat hij van niks weet en dat stug volhoudt is het jouw woord tegen het zijne :/
En ik zou even zijn username posten richting de baasjes van het tweakersnet, misschien willen ze je helpen een mooi profiel van die kerel te maken.

Zieke lui... :r

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34149

Dit zou ik dus nooit doen

Ik vind dit toch voor een groot gedeelte ook jouw fout
Maar die gozer moet natuurlijk ook angepakt worden ;)

Kijk maar eens naar Alberth en zijn inkoopacties :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op vrijdag 11 januari 2002 09:02 schreef pjottum het volgende:
Okee..

nu ik bijgekomen ben: je bent gewoon opgelicht, ik neem aan dat je hiervan bewijzen hebt. Je hebt je mailtjes nog etc met alles erop en eraan, je hebt de doos nog enzovoorts. Nou ja, aangifte doen dus (alles uitprinten, ook wat je verzonden hebt, inclusief headers, maar kweenie of oom agent dat snapt :D) en je onderzoekje bij de post voor dat remboursbedrag doorzetten. :(

Ik vraag me wel af of je ooit wat terug zal zien, want als die kerel zegt dat hij van niks weet en dat stug volhoudt is het jouw woord tegen het zijne :/
En ik zou even zijn username posten richting de baasjes van het tweakersnet, misschien willen ze je helpen een mooi profiel van die kerel te maken.

Zieke lui... :r
Ik weet niet wat die gozer zijn usernaam is want als je bij vraag en aanbod gaat zoeken na hem zie je zijn naam en zijn email adres. Maar als het geld op zijn rekening word gestort kom ik achter zijn adres en als ik het geld kwijt ben is het niet zo erg als ik hem maar wat klappen gaan geven voor het oplichten van mensen dat heb ik wel voor over. En ik heb alles nog bewaard en zo van de mail, maar denk niet dat de politie iets kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op vrijdag 11 januari 2002 09:02 schreef katana25 het volgende:
Dit zou ik dus nooit doen

Ik vind dit toch voor een groot gedeelte ook jouw fout
Maar die gozer moet natuurlijk ook angepakt worden ;)

Kijk maar eens naar Alberth en zijn inkoopacties :z
Wat zou je nooit doen iets via internet bestellen of iets bij vraag en aanbod kopen 2 hands of zo?? En waar vind ik alberth en zijn inkoopacties??? Maar ik ga die kerel wel aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34149

Op vrijdag 11 januari 2002 09:07 schreef ken_82 het volgende:

[..]

Wat zou je nooit doen iets via internet bestellen of iets bij vraag en aanbod kopen 2 hands of zo?? En waar vind ik alberth en zijn inkoopacties??? Maar ik ga die kerel wel aanpakken.
Iets via vraag en aanbod kopen
En als je iets wil lezen over alberth dan doe je effe search op username en dan tik je in alberth en dan kom je vanzelf de topics wel tegen *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-06 09:49
Als jij z'n gegevens krijgt heb je mazzel. Ik kreeg ze destijds niet. En anders kan je ook nog even z'n IP checken, dat is wat ik toen heb gedaan.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
  • Laatst online: 25-06 15:52
ik ken nog een gotter die bij die gast iets besteld heeft, afwachten wat die ontvangt, zal wel niet veel meer zijn. ik zal em ff bellen dat ie die zending beter niet aan ken nemen. waarvoor ik em overigens al gewaarschuwd had. zulke dingen zijn niet te vertrouwen..

edit:
gebelt, had nog niks ontvangen. ps deze gotter heeft/wilde vooruit betalen, dus heeft volgens mij ook zijn bankrekening nummer(vergeten te vragen), traceren word dus een eitje.

[nog een edit] hij heeft 'roys' bankrekening nr! als jij dus 1 iemand weet die bij een bank werkt dan heb je al z'n gegevens. of als je met een verklaring van de politie naar de bank gaat krijg je het ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op vrijdag 11 januari 2002 09:24 schreef Daacuso het volgende:
Als jij z'n gegevens krijgt heb je mazzel. Ik kreeg ze destijds niet. En anders kan je ook nog even z'n IP checken, dat is wat ik toen heb gedaan.
Nou ik heb met mijn postbank gebeld en die gaat voor mij dat onderzoek starten om contact opnemen waar de rekening heen gaat van die persoon en proberen het bedrag terug te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op vrijdag 11 januari 2002 09:37 schreef salvador4 het volgende:
ik ken nog een gotter die bij die gast iets besteld heeft, afwachten wat die ontvangt, zal wel niet veel meer zijn. ik zal em ff bellen dat ie die zending beter niet aan ken nemen. waarvoor ik em overigens al gewaarschuwd had. zulke dingen zijn niet te vertrouwen..

edit:
gebelt, had nog niks ontvangen. ps deze gotter heeft/wilde vooruit betalen, dus heeft volgens mij ook zijn bankrekening nummer(vergeten te vragen), traceren word dus een eitje.

[nog een edit] hij heeft 'roys' bankrekening nr! als jij dus 1 iemand weet die bij een bank werkt dan heb je al z'n gegevens. of als je met een verklaring van de politie naar de bank gaat krijg je het ook wel.
kan je mij zijn rekening nummer geven en welke bank??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32035

Peter R de vries :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
Op vrijdag 11 januari 2002 09:52 schreef ken_82 het volgende:

[..]

kan je mij zijn rekening nummer geven en welke bank??
ik heb dat nr niet maar die gotter dus wel, ik heb em net ff voor je gebelt, hij zit nu op z'n werk en heeft dat dus nu niet bij de hand. hij zal vanmiddag hier posten en zal je dan een mailtje sturen met de gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op vrijdag 11 januari 2002 09:59 schreef salvador4 het volgende:

[..]

ik heb dat nr niet maar die gotter dus wel, ik heb em net ff voor je gebelt, hij zit nu op z'n werk en heeft dat dus nu niet bij de hand. hij zal vanmiddag hier posten en zal je dan een mailtje sturen met de gegevens.
Dank je man zo kom ik sneller achter zijn gegevens en ga hem ff een lesje leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:13
sorry hoor, maar als je onder rembours iets ontvangt.... dan kijk je toch eerst of he t werkt en klopt voor je je geld aan de postbode meegeeft?? :? :? :? :? :? :?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12019

Ik wou zelf ook wat bestellen bij deze knaap uit Venlo (een 1900MP) maar vond het een beetje vreemd dat hij al voor de introductie een P4 2.2 verkocht en dat je het niet zelf kon ophalen,dat vertrouwde ik dus niet,maar ik heb wel vaker in v & a een nieuwe processor gekocht zonder problemen.
Kan er geen slotje op zo'n advertentie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
ik zou em gruwelijk hard terug flessen!
ps wel pics posten van z'n kop en huis nadat je langs bent geweest he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45248

Op vrijdag 11 januari 2002 10:01 schreef Tampie2000 het volgende:
sorry hoor, maar als je onder rembours iets ontvangt.... dan kijk je toch eerst of he t werkt en klopt voor je je geld aan de postbode meegeeft?? :? :? :? :? :? :?
Nou ik heb wel eens geprobeerd uit te pakken voor ik betaalde. Reken er maar niet op:( , daar zit nl. het hele probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
Op vrijdag 11 januari 2002 10:01 schreef Tampie2000 het volgende:
zo werkt dat niet, eerst betalen dan openen, deugt het niet heb je pech, das niet de postbodes probleem, die kan niks meer met een pakketjes vaarvan alle formulieren af zijn en geopend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Op vrijdag 11 januari 2002 10:05 schreef DarkMirage het volgende:

[..]

Nou ik heb wel eens geprobeerd uit te pakken voor ik betaalde. Reken er maar niet op:( , daar zit nl. het hele probleem
:?

ik heb ooit een voodoo5 bij alternate besteld.

IK heb gewoon de hele doos uitgepakt en in m'n pc gezet voor ik betaalde. Was geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
Op vrijdag 11 januari 2002 10:06 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

IK heb gewoon de hele doos uitgepakt en in m'n pc gezet voor ik betaalde. Was geen enkel probleem.
en die postbode heeft op jouw gewacht dat jij die kaart had geinstalleerd? dan heb je wel een hele relaxte postbode! ik heb idd wel eens vaker gehoord van mensen die eerst mochten kijken, maar officieel is dit tegen de regels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op vrijdag 11 januari 2002 10:06 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

Maar jij heb het bij alternate besteld en dat is een bedrijf ook zou je verkeerd hebben gekregen krijg je nog een goeie voor terug. Maar dit is van een persoon en reken maar niet op dat je het pakketje mag opnenen. En dat is wel jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinlath
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-04 14:15
holy sh*t, ik heb dus ook bij die roy zoon ding besteld, echter nog niet betaald (rembours) nu heb ik het geluk dat ik em morgen kan afhalen, en de dame achter de balie is een goede vriendin van mij... dus ik mag eerst kijken en dan pas betalen.

ik zal morgenmiddag eens de ondervindingen posten van het pakketje van roy van osch.. ben benieuwd offie mij ook probeert te neppen.

edit:

tweakers logt ip's van mensen die posten in V&A ff mailtje naar tweakers.. dan heb je misschien nog iets van een bruikbaar ip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Op vrijdag 11 januari 2002 10:08 schreef salvador4 het volgende:

[..]

en die postbode heeft op jouw gewacht dat jij die kaart had geinstalleerd? dan heb je wel een hele relaxte postbode! ik heb idd wel eens vaker gehoord van mensen die eerst mochten kijken, maar officieel is dit tegen de regels
neej alleen ff geboot (dat je de bios van de kaart ziet) en toen betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
Op vrijdag 11 januari 2002 11:12 schreef Sinlath het volgende:
holy sh*t, ik heb dus ook bij die roy zoon ding besteld, echter nog niet betaald (rembours) nu heb ik het geluk dat ik em morgen kan afhalen, en de dame achter de balie is een goede vriendin van mij... dus ik mag eerst kijken en dan pas betalen.

ik zal morgenmiddag eens de ondervindingen posten van het pakketje van roy van osch.. ben benieuwd offie mij ook probeert te neppen.

edit:

tweakers logt ip's van mensen die posten in V&A ff mailtje naar tweakers.. dan heb je misschien nog iets van een bruikbaar ip.
aan je sig en ondertitel te zien heeft ie je niet geflest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26464

hmm hier nog een slachtoffer heb ook een 2000+ besteld en een athlon 1200 ontvangen maar heb die nog nie getest maar ben bang
heb ook een adres gezocht en gebeld kreeg ook een oud dametje aan de telefoon en die wist van niets maar het is wel flink balen maar kan tweakers dan niet zijn echte adres achterhalen ofzo ?
laat me weten hoe het verder gaat plz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op vrijdag 11 januari 2002 11:24 schreef salvador4 het volgende:

[..]

hoe bedoel je?? Want er zat iets in wat ik moest hebben en heb die vent gemailt maar krijg niets terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter

edit:

Wat moet ik met een ipnummer?? Heb liever zijn naam en adres

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op vrijdag 11 januari 2002 11:55 schreef mvtb het volgende:
hmm hier nog een slachtoffer heb ook een 2000+ besteld en een athlon 1200 ontvangen maar heb die nog nie getest maar ben bang
heb ook een adres gezocht en gebeld kreeg ook een oud dametje aan de telefoon en die wist van niets maar het is wel flink balen maar kan tweakers dan niet zijn echte adres achterhalen ofzo ?
Nou ik krijg misschien een rekening nummer van die persoon zodat ik ff bij de bank kan informeren wat zijn adres is. Ik hou je op de hoogte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter

edit:

Kan jij mij dan zeggen wat je ontvangen heb dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
Bij de bank zullen ze je niet zomaar een adres geven hoor. dat mogen ze niet, maar elke bankwerknemer achter de bali kan dat wel zonder enig probleem in de computer opvragen. je moet dus eigenlijk gewoon iemand kennen die bij een bank werkt. of gewoon naar een bank gaan en hopen dat er een heel aardig iemand achter de bali zit die je verhaal gelooft.

maar ik blijf het erg dom vinden dat mensen op zo'n aanbod in gaan, je had gewoon 100% zeker kunnen weten dat je genaaid zou worden. ten eerste omdat die cpu's die hij zou verkopen (o.a amd 2000+ p4 2200 northwood?) op dat moment helemaal nergens leverbaar waren. (terwijl ie zei zat op vooraad) Als dat nou met een 1900xp was had ik me er nog iets bij voor kunnen stellen, die kunnen nog gejat zijn oid, maar een cpu die nergens verkrijgbaar is valt vrij moeilijk te rippen, en al helemaal omdat nl altijd achterligt tov ander landen. en ten 2e verkocht ie ze voor een prijs die gewoon absoluut onmogelijk is voor een cpu die niet/net uit is.

ik heb dat bericht in vraag en aanbod een paar weken geleden zien staan, en ik d8 bij mezelf echt van ROFL..

maar goed toch leef ik een beetje met sommige mee en zal dit topic blijven volgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
Op vrijdag 11 januari 2002 12:47 schreef salvador4 het volgende:
Bij de bank zullen ze je niet zomaar een adres geven hoor. dat mogen ze niet, maar elke bankwerknemer achter de bali kan dat wel zonder enig probleem in de computer opvragen. je moet dus eigenlijk gewoon iemand kennen die bij een bank werkt. of gewoon naar een bank gaan en hopen dat er een heel aardig iemand achter de bali zit die je verhaal gelooft.

maar ik blijf het erg dom vinden dat mensen op zo'n aanbod in gaan, je had gewoon 100% zeker kunnen weten dat je genaaid zou worden. ten eerste omdat die cpu's die hij zou verkopen (o.a amd 2000+ p4 2200 northwood?) op dat moment helemaal nergens leverbaar waren. (terwijl ie zei zat op vooraad) Als dat nou met een 1900xp was had ik me er nog iets bij voor kunnen stellen, die kunnen nog gejat zijn oid, maar een cpu die nergens verkrijgbaar is valt vrij moeilijk te rippen, en al helemaal omdat nl altijd achterligt tov ander landen. en ten 2e verkocht ie ze voor een prijs die gewoon absoluut onmogelijk is voor een cpu die niet/net uit is.

ik heb dat bericht in vraag en aanbod een paar weken geleden zien staan, en ik d8 bij mezelf echt van ROFL..

maar goed toch leef ik een beetje met sommige mee en zal dit topic blijven volgen..
Amen.

Als je in de V&A kijkt dan heb je waarschijnlijk wel vaker op t.net gekeken dus hoor je toch wel te weten dat het niet waar kan wezen.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op vrijdag 11 januari 2002 12:52 schreef klaasbram het volgende:

[..]

Amen.

Als je in de V&A kijkt dan heb je waarschijnlijk wel vaker op t.net gekeken dus hoor je toch wel te weten dat het niet waar kan wezen.
Cpu kan je in japan kopen. En ik d8 dat die connecties had in het vere oosten of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinlath
Op vrijdag 11 januari 2002 11:24 schreef salvador4 het volgende:

[..]

ik heb mijn sig al aangepast, ik ging ervanuit dat het echt een 2000+ was.

ik ga em morgenochtend bekijken en mijn bevindingen posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MokerHamer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-05 13:24
Ik leef met je mee
maar ik denk dat je kan fluiten naar je Piekken Ehu Euro's
maar ik wens je sterkte en als het lukt
willen we allemaal een foto van zijn verboude gezichie zien

Op bovenstaande tekst rust ©copyright,
niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-06 23:59
Misschien voor jou overbodige info, maar voor dit soort mensen hebben ze mooie apparatuur gemaakt. Denk aan electrische stoelen, vlammenwerpers, miniguns, flechettes, stun-guns, deagle's, AWM's (elke keer vanaf 1100 meter er een ledemaat af knallen) en natuurlijk de boxbeugel.

Oke, nu even serieus. Zorg iig dat dat geld terug komt, dat kan namelijk. En aangifte doen kan nooit kwaad, ook al schiet je er in NL niets meer op.

Listen & subscribe to my Life as a Journey Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Wat voor een zieltje ben je ook als op deze manier mensen oplicht :r :r :r :r :r :r :r.

een beetje van andermans geld profiteren waar diegene eerlijk( en hard) voor gewerkt heeft :X :X :X

Zulke mensen moeten gewoon een jaartje of 10 achter de tralies te zitten. Afbeeldingslocatie: http://www.smilies.nl/rough/schuss.gif

p

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Op vrijdag 11 januari 2002 13:24 schreef nigelator het volgende:
Misschien voor jou overbodige info, maar voor dit soort mensen hebben ze mooie apparatuur gemaakt. Denk aan electrische stoelen, vlammenwerpers, miniguns, flechettes, stun-guns, deagle's, AWM's (elke keer vanaf 1100 meter er een ledemaat af knallen) en natuurlijk de boxbeugel.
bedoel je dit? >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.smilies.nl/rough/flamethrower.gifAfbeeldingslocatie: http://www.smilies.nl/rough/flamethrower.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.smilies.nl/rough/flamethrower.gifAfbeeldingslocatie: http://www.smilies.nl/rough/mgwhore.gifAfbeeldingslocatie: http://www.smilies.nl/rough/awm2.gif[img]Afbeeldingslocatie: http://www.smilies.nl/rough/headshot.gif

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Oke, nu even serieus. Zorg iig dat dat geld terug komt, dat kan namelijk. En aangifte doen kan nooit kwaad, ook al schiet je er in NL niets meer op.
En wat dacht je van de pijnbank, duimschroeven, het rad en de schandpaal? Zeker in zijn tijd zeer indrukmakend en opvoedend. })

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
Op vrijdag 11 januari 2002 13:03 schreef ken_82 het volgende:

[..]

Cpu kan je in japan kopen. En ik d8 dat die connecties had in het vere oosten of zo?
Ik weet niet voor hoeveel hij ze aanbood maar bij de t.net artikelen staat ook haast altijd een Dollar of Euro prijs. En als hij ze daar onderverkoop (wederom ik weet de prijs niet) dan moet je toch wel wat beginnen te ruiken.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

hmm.
toch blijf ik erbij - ookal is iemand nog zo dom geweest - dat je gewoon aangifte moet doen en als dat niet helpt kan je altijd nog bij hem langs gaan. Desnoods met de tweakers.net bruinhemden.. (als ik die plaatje hierboven zie is dat een terechte opmerking)

Sterkte.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter

Nee aangifte lost niets op ik probeer het wel via de rekening nummer of zo. Ik geef het niet zo snel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hij woont niet in venlo maar in horst (vlakbij horst)

Zijn ouders hebben een reclame bedrijf van osch reclame dus als het adres niet helemaal klopt moet je ff naar van osch reclame zoeken met cd foongids ofzo

Pietje Puk
Pukkelaan 69
6969XX Pukkenhorst
tel no: 696-1234567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje NL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-06 17:41
a

Reality beats fiction by far!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje NL
a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op vrijdag 11 januari 2002 11:55 schreef mvtb het volgende:
heb waarschijnlijk zijn adres

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinlath
heh gelukkig heb ik nog geen euro's betaald, maar neemt niet weg dat ik graag mee doe met het zoeken van dat persoon.

ik ben benieuwd wat ik in het doosje aantref.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja en wat gaan we nu doen ??
gaan we er met zijn allen naartoe??
of blijven we hem bellen ??
en ik had trouwens ook een kapotte tb1200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:39

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Ken is een collega van mij .. en ikzal jullie aanraden om eerst heeeelll zeker te weten en het low profile te houden.. des te beter kun je hem op heterdaad betrappen..

Ciao!..

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36942

Waarom ga je niet gewoon naar de politie?
Dit is echt een klassiek geval van oplichting, en ik weet zeker dat zij dit zeer serieus zullen nemen!

Gewoon aangifte doen van oplichting, zijn gegevens aan de cops geven en het hun laten afhandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op vrijdag 11 januari 2002 16:34 schreef mvtb het volgende:
ja en wat gaan we nu doen ??
gaan we er met zijn allen naartoe??
of blijven we hem bellen ??
en ik had trouwens ook een kapotte tb1200
Nou ik moet er echt zeker van zijn dat we de goede persoon te pakken hebben en we moeten iets verzinnen om hem op heterdaad te gaan betrappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje NL
Op vrijdag 11 januari 2002 16:40 schreef pietersg het volgende:
Dit is echt een klassiek geval van oplichting, en ik weet zeker dat zij dit zeer serieus zullen nemen!

Gewoon aangifte doen van oplichting, zijn gegevens aan de cops geven en het hun laten afhandelen.
Er zijn nog 13 wachtende voor u!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op vrijdag 11 januari 2002 16:40 schreef pietersg het volgende:

Hoi wil jij aangifte doen? Want je heb een cpu besteld en je krijg een verkeerde of zo dit neemt de politie wel serieus maar dit is voor hun geen priotijd want ze hebben wel andere dingen te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje NL
a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje NL
Op vrijdag 11 januari 2002 16:58 schreef ken_82 het volgende:

[..]

Hoi wil jij aangifte doen? Want je heb een cpu besteld en je krijg een verkeerde of zo dit neemt de politie wel serieus maar dit is voor hun geen priotijd want ze hebben wel andere dingen te doen
Ik heb niks gehad, jij hebt nog tenmiste een leuke sleutelhanger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje NL
welk email adres hebben jullie eigenlijk van hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
Ey Sinlath
Op een rembours pakketje zitten altijd 2 stukken, 1 voor de afzender en een in plastic verpakte acceptgiro met jouw en zijn gegevens.
Als je morgen naar het postkantoor gaat moet je proberen om die acceptgiro in te zien.
Volgens mij word die er nl pas afgehaald als de postbode bij jouw voor de deur staat wanneer ie het pakketje brengt. of op het postkantoor.
Je zei toch dat je de balimedewerkster kende? ff proberen dus, dan heb je zeker zijn gegevens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11185

Op vrijdag 11 januari 2002 16:57 schreef E-MANs het volgende:

[..]

Er zijn nog 13 wachtende voor u!
Piep - Er zijn nog 18 wachtende voor u
Piep - Er zijn nog 21 wachtende voor u
Piep - Er zijn nog 28 wachtende voor u
Piep - Er zijn nog heel veel wachtende voor u
Piep - Er staan te veel mensen in de wacht en het systeem raad u aan een andere leverancier te zoeken
tuut tuut tuut tuut tuut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje NL
a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje NL
Op vrijdag 11 januari 2002 16:20 schreef ken_82 het volgende:
Hij woont niet in venlo maar in horst (vlakbij horst)

Zijn ouders hebben een reclame bedrijf van osch reclame dus als het adres niet helemaal klopt moet je ff naar van osch reclame zoeken met cd foongids ofzo

Pietje Puk
Pukkelaan 69
6969XX Pukkenhorst
tel no: 696-1234567
ik heb toch een heel ander adres, en dat is het goede

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44157

ziet er naar uit dat we een bus moeten huren teveel mensen die daar moeten zijn >:)

vind het flink kut voor jullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja en welk adres is dat dan ??
en die bus ik ga wel mee ik wil mijn 275euro wel terug!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 11 januari 2002 16:58 schreef ken_82 het volgende:

[..]
Je pakt je fiets of auto, je gaat naar het politiebureau en zegt tegen de baliemedewerker/ster : "ik wil graag aangifte doen van oplichting". Wedden dat je binnen een uur buiten staat met een aangifte op zak? En dan weet je ook precies wat ze er wel aan gaan doen. Jij neemt nu al aan dat het geen prioriteit is zonder dat je het geprobeerd hebt. Als je vervolgens zegt dat je meerdere mensen kent die de dupe zijn van de praktijken van roy... Je weet maar nooit, en ik denk dat je langs die weg verder komt dan naar z`n huis rijden en je geld terug vragen. Maar ja, je moet het zelf weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

kinders.. doe alsjeblieft aangifte en neem een agent mee. is er geen agent op dit forum? Lijkt me verstandiger dan met z'n allen bij hem op de stoep staan. Doettie gewoon niet open en dan?

Nee, gewoon aangifte doen en melden dat als zij niks doen je het zelf wel doet.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20278

goh, dan ben je wel genaaid zeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hoi jongens ik heb een update ik heb zijn mobiele telefoon ook en ik heb ook informatie dat die een ex werknemer is van een computer bedrijf wat ik niet zou gaan noemen om mijn bronnen niet in gevaar te brengen. En dat de cpu niet helemaal legaal zijn dus aangifte doen is de beste oplossing maar ik heb liever dat ik hem in elkaar sla en mijn geld op die manier terug krijg?? Of iets met zijn ouders regelen want die hebben een reclame bureau dus misschien?? zijn mobiel is 06123456789. Maar wie heeft een andere adres van die roy?? Zet die andere adres ook op deze post??

Ik hou jullie up te date.

edit:
Persoonlijke gegevens niet posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
dat andere adres is ook in horst, maar om die gegevens nu allemaal hier weg te knallen, het verbaast me niks als die gast vrolijk alles mee an het lezen is. En ken, als iemand je zo naait zou ik ook de neiging krijg om grof geweld te gebruiken, maarre... hoe oud ben je? no offence maar als er nou een gast open doet van 1,90 en een jaar of 25? tik je die neer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op vrijdag 11 januari 2002 20:25 schreef mvtb het volgende:
ja en welk adres is dat dan ??
en die bus ik ga wel mee ik wil mijn 275euro wel terug!!!!
waar kom jij vandaan dan je kan het na me toe mailen als je dat wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op vrijdag 11 januari 2002 21:09 schreef salvador4 het volgende:
dat andere adres is ook in horst, maar om die gegevens nu allemaal hier weg te knallen, het verbaast me niks als die gast vrolijk alles mee an het lezen is. En ken, als iemand je zo naait zou ik ook de neiging krijg om grof geweld te gebruiken, maarre... hoe oud ben je? no offence maar als er nou een gast open doet van 1,90 en een jaar of 25? tik je die neer?
Ik ben zelf 26 jaar en kan me niets schelen dat die 1,90 is of zo lengte maakt me niet zo veel uit ik heb een honkbal knuppel of een krik en dat komt wel wat harde aan hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• froggie
  • Laatst online: 20-11-2024

froggie

Kwaaak

Als bescheide 15-jarige moet ik dus oppassen wat ik zeg :+

ff serieus: volgens mij kunt je dit beter op een geciviliseerde manier oplossen. Als je inderdaad van plan bent om naar hem toe te gaan zodra je z'n adres hebt om hem echt met een honkbalknuppel in elkaar te gaan timmeren zou het wel eens kunnen zijn dat je jezelf alleen maar verder de nesten in helpt. Justici kan het in dat geval weinig schelen dat jij opgelicht bent...

Beter is dus idd aangifte doen en de politie genoeg info verschaffen om wat aan die gozer te doen. Als ik het goed begrijp gaat het hier om een aantal gedupeerden dus een flinke geldboete of een proces heeft die gozer dan zowieso aan z'n broek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 11 januari 2002 21:11 schreef ken_82 het volgende:

[..]
Ik ben zelf 26 jaar en kan me niets schelen dat die 1,90 is of zo lengte maakt me niet zo veel uit ik heb een honkbal knuppel of een krik en dat komt wel wat harde aan hoor :)
Gast, ga nou eerst eens met de politie kleppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
Op vrijdag 11 januari 2002 21:16 schreef pietersg het volgende:

[..]

Gast, ga nou eerst eens met de politie kleppen.
ik zou eerst proberen om met die gast in contact te komen, als je naar de politie gaat zit je daar een uur alles uit te leggen en dan kom je boven op een grote stapel en krijg je er misschien iets van te horen als de XP2500+ er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• froggie

froggie

Kwaaak

offtopic:
De XP gaat naar verwachting maar tot 2.3+ ;)

In contact treden met die gozer is idd geen slecht idee, maar massaal naar hem toe gaan om z'n kop een vakkundige facelift te geven lijkt mij een minder idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42639

Eerder in deze draad werd Peter R. de Vries (:r) genoemd en ik moet inderdaad even terugdenken aan transacties met nepsloffen sigaretten. Aan de ene kant natuurlijk goed dat die oplichters aan de schandpaal werden genageld, maar aan de andere kant: de mensen die met deze figuren in zee wilden gaan, waren OF verschrikkelijk naïef, OF gewoon zelf crimineel (lees: HELERS). Waarmee ik wil zeggen: al had deze man echte XP2000+ processoren op voorraad gehad, dan nog had je je waarschijnlijk in een wespennest gestoken...

Maar goed, ik hoop echt voor de mensen die belazerd zijn, dat ze hun geld terugkrijgen. En als je voor veel minder dan die 435 euro de performance van een 2000+ wil, koop dan gewoon een tragere processor en klok hem over!!! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ken_82, heb je hem al gebeld op z`n mobiel? Gewoon even vertellen dat je hem doorhebt, dat je al z`n gegevens hebt en dat hij de keuze heeft of geld terug geven of anders gerechtelijke stappen verwachten. Gewoon in alle redelijkheid ? Zonder meteen beginnen te schreeuwen "K*nk*h m*ng**l!!!" Misschien wordt hij wel zo bang dat ie je zo terugbetaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• froggie

froggie

Kwaaak

Als je mensen op zo'n manier belazerd lijkt het me niet dat ie zomaar bang wordt... hier zal ie van te voren echt wel rekening mee gehouden hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

Op vrijdag 11 januari 2002 19:19 schreef E-MANs het volgende:
a
/OFFTOPIC

waarom text je zoveel "a" s
Om meer posts te krijgen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12019

Politie helpt niet,die komt pas in aktie als je Roy komt opzoeken,maar dan helpen ze Roy en niet jouw,dit is immers Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
Op vrijdag 11 januari 2002 21:30 schreef Froggie het volgende:
Als je mensen op zo'n manier belazerd lijkt het me niet dat ie zomaar bang wordt... hier zal ie van te voren echt wel rekening mee gehouden hebben!
idd, ik betwijfel nl of die adressen kloppen, ga je kijken waar dat ligt dan is dat volgens mij midden in een polder of op een industrieterrein.

En, ik denk dat iedereen die voor meer dan 50 piek word opgelicht via rembours _altijd_ naar het postkantoor of bank stapt waar zonder al te veel moeite de gegevens verstrekt worden. Dit zal die gast ook wel snappen anders ga je niet op deze wijze mensen oplichten!! dus ik denk dat er meer achter zit. Ken, op dat rembours pakje stond daar o.a een postbus nr op als retour/afzender? die zijn nl anoniem te houden of misschien zelfs op een andere naam te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinlath
Op vrijdag 11 januari 2002 17:22 schreef salvador4 het volgende:
Ey Sinlath
Op een rembours pakketje zitten altijd 2 stukken, 1 voor de afzender en een in plastic verpakte acceptgiro met jouw en zijn gegevens.
Als je morgen naar het postkantoor gaat moet je proberen om die acceptgiro in te zien.
Volgens mij word die er nl pas afgehaald als de postbode bij jouw voor de deur staat wanneer ie het pakketje brengt. of op het postkantoor.
Je zei toch dat je de balimedewerkster kende? ff proberen dus, dan heb je zeker zijn gegevens!
goed bezig herman..

had ik nog niet aan gedacht.. ga het toch proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik heb de persoonlijke gegevens van de vermeende oplichter verwijderd. Wie de gegevens opnieuw post krijgt een waarschuwing.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hallo
ken ik heb je gemailed maar nog geen antwoord gehad?

[ en krijgt die oplichter nu ook een waarschuwing??]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinlath
owkee het eeft even geduurt maar ik ben vanmiddag naar het postkantoor geweest.

met wat overtuigingskracht mocht ik het pakketje inzien.
voorzichtig opengemaakt en jawel een heusse gewone athlon 1200.

vervolgens heb ik de vraag gesteld of ik op het tweede bonnetje mocht kijken.

dit ging wat moeilijker want het mag officieel ook niet.

ze gaat voor mij proberen dit na sluitnigstijd te realiseren, echter als iemand er achter komt dan staat haar baan op het spel.. dus de kans is klein dat we die kunnen inzien.

ik het wel een tipje gekregen van iemand.

het pakketje ligt nogsteeds op het postkantoor, als iemand al aangifte heeft gedaan, dan kan je de politie mededelen dat er nog een pakketje ligt in (bijna) ongeschonden staat.
op verzoek van de politie is het postkantoor verplicht het tweede bonnetje te laten zien.

ik heb dus gevraagd of ze het pakketje nog niet wilden retourneren.

maw ik heb dus op het postkantoor 1 bewijsstuk liggen, het kan er alleen niet te lang liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje NL
Op zaterdag 12 januari 2002 17:00 schreef Exirion het volgende:
Ik heb de persoonlijke gegevens van de vermeende oplichter verwijderd. Wie de gegevens opnieuw post krijgt een waarschuwing.
Naja wat een gezeik over een oplichter!!

wie z'n bankrekening nummer wilt weten, mail dan naar eman_C25@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op zaterdag 12 januari 2002 18:39 schreef E-MANs het volgende:
GVD ik heb zijn adres dus niet, die kut rabo snol :r

R.W.J.M. Van Osch
rekening nummer 11.77.25.293

ZIJN Bank (Rabobank)
Spoorweg 2
5963 NJ Hegelsom
ik heb een andere adres?? hoe kom jij op deze adres??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op zaterdag 12 januari 2002 18:09 schreef Sinlath het volgende:
owkee het eeft even geduurt maar ik ben vanmiddag naar het postkantoor geweest.

met wat overtuigingskracht mocht ik het pakketje inzien.
voorzichtig opengemaakt en jawel een heusse gewone athlon 1200.

vervolgens heb ik de vraag gesteld of ik op het tweede bonnetje mocht kijken.

dit ging wat moeilijker want het mag officieel ook niet.

ze gaat voor mij proberen dit na sluitnigstijd te realiseren, echter als iemand er achter komt dan staat haar baan op het spel.. dus de kans is klein dat we die kunnen inzien.

ik het wel een tipje gekregen van iemand.

het pakketje ligt nogsteeds op het postkantoor, als iemand al aangifte heeft gedaan, dan kan je de politie mededelen dat er nog een pakketje ligt in (bijna) ongeschonden staat.
op verzoek van de politie is het postkantoor verplicht het tweede bonnetje te laten zien.

ik heb dus gevraagd of ze het pakketje nog niet wilden retourneren.

maw ik heb dus op het postkantoor 1 bewijsstuk liggen, het kan er alleen niet te lang liggen..
Bij welke postkantoor want ik ga morgen aangifte doen in leeuwarden dan moet ik wel weten welke postkantoor? Want dan kan ik het aan de politie door geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op zaterdag 12 januari 2002 17:00 schreef Exirion het volgende:
Mag ik vragen waarom je het verwijderd heb??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje NL
Op zaterdag 12 januari 2002 20:54 schreef ken_82 het volgende:

[..]

wie mag jij dan wel zijn??? om die gegevens te verwijderen of te wijzigen??
ow kut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op zaterdag 12 januari 2002 20:55 schreef E-MANs het volgende:

[..]

ow kut
ik weet nou wel wie dat was geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op vrijdag 11 januari 2002 21:27 schreef Mace33 het volgende:
Eerder in deze draad werd Peter R. de Vries (:r) genoemd en ik moet inderdaad even terugdenken aan transacties met nepsloffen sigaretten. Aan de ene kant natuurlijk goed dat die oplichters aan de schandpaal werden genageld, maar aan de andere kant: de mensen die met deze figuren in zee wilden gaan, waren OF verschrikkelijk naïef, OF gewoon zelf crimineel (lees: HELERS). Waarmee ik wil zeggen: al had deze man echte XP2000+ processoren op voorraad gehad, dan nog had je je waarschijnlijk in een wespennest gestoken...

Maar goed, ik hoop echt voor de mensen die belazerd zijn, dat ze hun geld terugkrijgen. En als je voor veel minder dan die 435 euro de performance van een 2000+ wil, koop dan gewoon een tragere processor en klok hem over!!! :7
ik heb zelf al een xp 1700+ en een xp1800+ en een athlon 1400 dusss en ik ga mijn cpu niet overkloken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42639

Op zaterdag 12 januari 2002 21:00 schreef ken_82 het volgende:

[..]

... en ik ga mijn cpu niet overklokken.
Waarom niet? De kans dat je met overklokken je cpu beschadigt - als dat je reden is tenminste - is kleiner dan dat je door een particulier belazerd wordt. Je moet alleen niet roekeloos te werk gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
hoi ik heb een nieuw plan. Willen allee personen die genaaid zijn mee na roy?? Dan moeten ze opletten wat ik wil doen is want we hebben zijn adres is bij zijn ouders langskomen op de zaak. En proberen met zijn ouders iets te regelen. Mocht het niet lukken dan gaan we allemaal aangifte doen daar met onze bewijzen van emails en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42334

mace, hoe krijg jij je processor zo hoog met een vcore van 1.775???
ik krijg mijn 1600 XP op 1.85V (vcore) maar tot 1554 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21643

Op zaterdag 12 januari 2002 21:41 schreef BlackIllusion het volgende:
mace, hoe krijg jij je processor zo hoog met een vcore van 1.775???
ik krijg mijn 1600 XP op 1.85V (vcore) maar tot 1554 Mhz
M'n mobo kan ik niet op 1.85v zetten dus kan ik hem ook nie verder clocken dan 1534 mhz ongeveer (heb zelfde cpu)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.