Dat was mijn eerste keer dat ik iets poste dus wist niet hoe het allemaal precies werkte. Dus ik probeer het opnieuw. Nou ene roy van osch uit venlo had dus bij vraag en aanbod dat die cpu verkoopt van pentium 4 tot amd xp2000+ voor een goedkopere bedrag dan de winkels dus ik d8 ik ga er eentje bestellen. Er stond ook onder aan zijn advertentie dat die geen tijd had en dat de zendingen onder rembours verstuurd moeten worden. Dus ik mail die persoon en heeft de cpu onder rembours na me opgestuurd. En ik heb die persoon opgezocht in de telefoon gids en belde daar heen. Er pakte een oude vrouw want zo klonk ze op en die zei dat ze geen ene roy kent. En ze vertelde ook dat er meerder personen gebeld hadden. Maar nu probeer ik achter zijn adres te komen om heb ff een lesje te leren. Want nu gaat mijn postbank een onderzoek inrichten om te zien waar het rembours bedrag gestort word en zo kom ik achter zijn naam en adres.
De reden waarom ik deze topic plaats is om meerdere personen te vinden die ook bij die persoon besteld hebben. De andere reden is zodat andere mensen geen cpu bij die persoon bestellen
Mijn excuses voor die andere topic. Heb nog niet zo veel ervaring met tweakers.net.
De reden waarom ik deze topic plaats is om meerdere personen te vinden die ook bij die persoon besteld hebben. De andere reden is zodat andere mensen geen cpu bij die persoon bestellen
Mijn excuses voor die andere topic. Heb nog niet zo veel ervaring met tweakers.net.