Chello alweer brak :\

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.254 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Shit, gisteravond, weer de hele avond geen inet :(
2 vrienden van me die 2 straten verder wonen hadden geen probleem :? Maar die zitten in een hele ander iprange en hebben een andere gateway

Com21
gateway: 213.46.41.1
Die ligt echt constant plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lytjepole
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:23

lytjepole

Schier?

Wat dachten jullie hiervan dan:

Afbeeldingslocatie: http://www.schiermonnikodyssee.nl/images/chello.gif

Het probleem ligt bij de testserver denk ik :P

[Did you know... ... that 35% of statistics are made-up?]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 11:47
Op dinsdag 29 januari 2002 08:59 schreef Sanjuro het volgende:
Eerste kreeg ik geen IP, na veel aandringen kreeg ik er wel een maar in de 10.*.*.* range, inclusief gateway in dezelfde range. De DNS (212.83.68.130) kan ik nog pingen, maar dan houdt het ook op.
Same here. Ik woon in helmond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stalkert
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 15:23
ik hier ook ... ik zit op mijn werk, maar ik kan mijn bak vanuit hier niet bereiken :(

ik zit btw in Budel.

212.83.70.*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:26
Hier in Zwijndrecht zijn er op dit moment geen problemen.
Maar af en toe heeft et wel een dipje, maar de connectie blijft up.
IP range 80.56.175.*

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 08:05 schreef ChUcKiE het volgende:
Hier ook :( Regio Nijmegen, COM21 lig er sinds een week of twee/drie elke dag wel willekeurig uit, soms een hele avond, soms maar een uurtje! Pingen van gateway lukt dan ook niet meer. Gisteren kwam ie weer heel langszaam in de lucht met replies van 8000ms. :r

Laatste tijd dus echt triest ja!
Vanmorgen lag ik er ook uit (1e keer trouwens) & nee, ik heb geen Terrayon, of 'n COM21, maar 'n Motorola. Dus dat gezeur van m'n Terrayon, of COM21 ligt eruit is gewoon grote bullshit! Dit heeft gewoon te maken op wat voor 'n netwerk-segment je zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

traceroute vanaf m'n werk naar m'n pc thuis (chello 80.56.193.* range):
17 125 110 172 213.46.160.137 -
18 110 172 109 213.46.160.18 nl-ams-rd-02-pos-1-0.chellonetwork.com
19 110 109 125 213.46.161.50 pos15-0.am00rt05.brain.upc.nl
20 125 109 109 212.142.32.42 srp10-0.am00rt02.brain.upc.nl
21 109 125 109 212.142.32.36 srp0-0.am00rt04.brain.upc.nl
22 109 109 156 212.142.32.33 srp8-0.am00rt01.brain.upc.nl
23 125 109 125 212.142.32.36 srp0-0.am00rt04.brain.upc.nl
24 125 125 125 212.142.32.33 srp8-0.am00rt01.brain.upc.nl
25 125 109 125 212.142.32.36 srp0-0.am00rt04.brain.upc.nl
26 109 109 110 212.142.32.33 srp8-0.am00rt01.brain.upc.nl
27 109 110 125 212.142.32.36 srp0-0.am00rt04.brain.upc.nl
28 125 110 125 212.142.32.33 srp8-0.am00rt01.brain.upc.nl
29 125 110 125 212.142.32.36 srp0-0.am00rt04.brain.upc.nl
30 109 125 110 212.142.32.33 srp8-0.am00rt01.brain.upc.nl
Hmmmz...routing loopje tussen srp8-0.am00rt01.brain.upc.nl en srp0-0.am00rt04.brain.upc.nl??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Storing in uw regio... het zal wel weer een keer niet.. Kzit nu op school en daar doet gelukkig alles het. Straks maar thuis weer ff checken, je wordt hier toch echt misselijk van :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 18:28
Chello is nu echt helmaal de weg kwijt. Na gister avond geen internet gehad te hebben tot 21:15 en vervolgens zo nu en dan geen verbinding te hebben gehad ligt het chello er nu weer uit. Zit maar met mijn surfnet@isdn te internetten.

Zelf de TV'zenders vallen hier af en toe allemaal even weg voor 3sec, zouden ze aan het klussen zijn geslagen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:17
ok er is iets met de CNR op de terralink (geen idee wat dit is maar ok....de medewerker wist het ook niet)./..

90% schijnt geen internet te hebben en het is hopelijk vandaag opgelost....zucht...

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

Hier is t sinds vanochtend ook al mis, TV werkt wel goed.

T is weer jammer, hier is het bijna een jaar echt gewoon zeer goed geweest maar afgelopen weken is het toch vaak fout gegaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb echt zwaar de balen van chello, en weet nu echt zeker, dat wanneer hier de adsl-lijn ligt, ik gelijk overstap :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18:11
Mensen mensen!

De helpdesk zegt op het moment het volgende:

Er is een landelijke storing op de platforms, Terayon, Com21 (gelderland) en Motorola (ook in Haarlem).

De storing zorgt ervoor dat klanten geen lease krijgen, of een 10.x.x.x IP adres.

Het probleem ligt hem aan de DHCP server. Deze deelt dus verkeerde leases uit blijkbaar.

Dus AUB, NIET BELLEN. Er staan hier 52 man in de wacht, allemaal met dezelfde vraag.

Wacht gewoon af, deze storing zorgt ervoor dat ontiegelijk veel mensen geen verbinding hebben, en deze storing word dan ook ASAP opgelost.

Reboot je PC zo nu en dan (of vraag een nieuwe lease aan) zogauw dit weer werkt en je krijgt een public IP adres (212.*.*.* of 213.*.*.* of 62.*.*.* of 80.*.*.*) dan kun je weer internetten.

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkel
  • Laatst online: 12-09 22:28
Op dinsdag 29 januari 2002 11:54 schreef Warbringer het volgende:
...stukje over DHCP ...
en wat als je nou een vaste ip hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Dank voor deze opheldering. Scheelt weer een uur in de wachtrij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bellen jongens, Bellen, zoveel mogelijk, tot zij net ziziek van ons zijn als wij van hun, dit is niet een storing van 1 dag maar al 1 week, minimaal.

Waarom wordt de com21 ineens genoemd?
Bij mij ging het alleen maar om terrayon en motorola, ik zit op dit moment overigens in gelderland met een com 21 via chello op inet, dus die werken gewoon :?

Die lui hebben echt nergens verstand van geloof ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Niet online
COM21 heeft net zo goed problemen.
Op dit moment loopt het weer, maar vannacht |:(

Ik heb het idee dat er vele storingen door elkaar en na elkaar lopen, in verschillende regio's over verschillende platforms.
VELE storingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:53

ChUcKiE

Dus........

Hmm, dan weet ik het ook niet meer.

Ik heb een COM21 en een vast IP-adres en lig er dus de laatste tijd (en vanmorgen ook weer) erg vaak uit, of een super slechte verbinding. Verder erg vage dingen:

- MSN werkt wel, inet niet
- MSN werkt, dan komt daar outlook bij, maar inet nog niet
- Dan werkt alles weer niet
- Dan gelukkig alles weer wel, voor een korte periode

Erg vaag, maarja overdag als inet het grotendeels wel doet, werk ik, dus dara heb ik weinig aan GVD.

Gateway is hier trouwens 212.187.28.1, daar kon ik vanmorgen voordat ik ging werken niet naar toe pingen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op dinsdag 29 januari 2002 11:54 schreef Warbringer een heel verhaal
Ik heb GEEN DHCP. Verder ligt de gateway er gewoon de hele tijd uit of de router of allebei. Laat ze er eens wat aan doen in Arnhem.
een gateway die er elke avond uitklapt, dat kan toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Laatst online: 12:38
Gisteravond weer d'er uit en zaterdag avond ook :(... Het wordt steeds SLECHTER... Als het zo door gaat zijn we straxz weer bij het begin zoals in 97 ging :'(.

Maakt het niet uit in welke ip range zit :? : Ik zat eerst in 213.xxx.xxx.xxx en nu zit ik ik 62.xxx.xxx.xxx :?
Modem : Terayon en Plaats : Dieren (tussen achterhoek en veluwe...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ja dat is ook al zo vaag..
ik: 213 range
baas: 213 range
Kameraad1: 213 range
Kameraad 2: 63 range
Kameraad 3: 63 range

Afstand tot elkaar 1km......
Vaag wonen allemaal vlak bij elkaar en toch andere ranges en gateways. Ik snap dat niet.

Allemaal vast ip op com21 in de achterhoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanjuro
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-08 21:11
Mensen mensen!

De helpdesk zegt op het moment het volgende:
De helpdesk zegt nooit iets tegen mij. Niks nuttigs in ieder geval.

Toch prettig dat we nu wat info hebben. Het zou ook fijn zittig zijn als dit soort informatie ook kwam te staan op de site van chello die van BUITEN bereikbaar is. Zoals bij elke fatsoenlijke provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Op dinsdag 29 januari 2002 11:59 schreef metalass het volgende:
Bellen jongens, Bellen, zoveel mogelijk, tot zij net ziziek van ons zijn als wij van hun, dit is niet een storing van 1 dag maar al 1 week, minimaal.

Waarom wordt de com21 ineens genoemd?
Bij mij ging het alleen maar om terrayon en motorola, ik zit op dit moment overigens in gelderland met een com 21 via chello op inet, dus die werken gewoon :?

Die lui hebben echt nergens verstand van geloof ik :(
SOMMIGE modems hebben verbinding, net als sommige computers hier op de IHD, maar bij lange na niet allemaal.

En ik weet niet of je verder wel goed bij je verstand bent, ik zeg toch NIET BELLEN. De helpdesk kan er verder toch niks aan doen, de storing is al ontdekt, word al aan gewerkt/opgelost, en de meeste mensen die hier op de HD zitten hebben meer verstand van computers/internet/netwerking/routering/cisco etc, dan jij wil geloven. Dus JA, ze hebben er wel verstand van, maar het is allemaal niet zo makkelijk als jij denkt. Dus GET OFF OUR BACKS! we doen ons best.

Anders ga je maar voor 100 piek per maand op een telefoonlijn zitten, kijken hoesnel je die 100 piek hebt opgebeld aan internet tikken, en wat voor snelheden je dan haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Op dinsdag 29 januari 2002 12:23 schreef KillerAce_NL het volgende:

[..]

Ik heb GEEN DHCP. Verder ligt de gateway er gewoon de hele tijd uit of de router of allebei. Laat ze er eens wat aan doen in Arnhem.
een gateway die er elke avond uitklapt, dat kan toch niet.
Vertel mij wat. Helaas luister Upper Management niet naar een "simpele" helpdesk agent. Als wij zeggen dat die routers/switches/gateways klote zijn, dan telt dat niet, want we hebben nergens verstand van.. :r |:(

daarintegen Upper Managemtn kan nog geen netwerkkaart installeren al hing hun leven er vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Op dinsdag 29 januari 2002 12:49 schreef Sanjuro het volgende:

[..]

De helpdesk zegt nooit iets tegen mij. Niks nuttigs in ieder geval.

Toch prettig dat we nu wat info hebben. Het zou ook fijn zittig zijn als dit soort informatie ook kwam te staan op de site van chello die van BUITEN bereikbaar is. Zoals bij elke fatsoenlijke provider.
Surf eens naar http://subscriber.chello.nl

werkt dat wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat is jullie kracht he :( het alleenrecht hebben in nog teveel regio's, maar zoalng jullie niks doen om jullie klanten tevereden te houden zie ik niet in waarom ik chello tevreden zou moeten houden door niet te bellen, wat is dat voor onzin :?

Jullie zijn overigens toch al niet of nauwelijk bereikbaar, voor telefoontjes zijn jullie te druk, voor brieven hebben jullie de prullenbak en voor mailtjes shift+del, en dan vinden jullie het nog gek, dat de klanten boos worden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op dinsdag 29 januari 2002 13:04 schreef Warbringer het volgende:

[..]

SOMMIGE modems hebben verbinding, net als sommige computers hier op de IHD, maar bij lange na niet allemaal.

En ik weet niet of je verder wel goed bij je verstand bent, ik zeg toch NIET BELLEN. De helpdesk kan er verder toch niks aan doen, de storing is al ontdekt, word al aan gewerkt/opgelost, en de meeste mensen die hier op de HD zitten hebben meer verstand van computers/internet/netwerking/routering/cisco etc, dan jij wil geloven. Dus JA, ze hebben er wel verstand van, maar het is allemaal niet zo makkelijk als jij denkt. Dus GET OFF OUR BACKS! we doen ons best.

Anders ga je maar voor 100 piek per maand op een telefoonlijn zitten, kijken hoesnel je die 100 piek hebt opgebeld aan internet tikken, en wat voor snelheden je dan haalt.
dus jij werkt daar? nou opzich relaxt dat je hier effe komt melden over hoe en wat, maar is DE storing dus al ontdekt? hoe kan het nou zo lang duren? begrijp me niet verkeerd het zal vast een ingewikkeld iets zijn, maar ik heb deze extreme problemen die deze mensen hier melden al ongeveer sinds 4 maanden (ik overdrijf niet) ongeveer 8 uur per dag down (ja ik houd het bij, ben veel thuis op moment) en een ping gemiddelde van 1000, en dat sinds 4 maanden

hoelang zou het nog kunnen duren voordat de problemen zijn opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
  • Laatst online: 16:17
back alive and kicking!!! Chello doet het weer!!

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Op dinsdag 29 januari 2002 13:16 schreef VeldKoe het volgende:

[..]

dus jij werkt daar? nou opzich relaxt dat je hier effe komt melden over hoe en wat, maar is DE storing dus al ontdekt? hoe kan het nou zo lang duren? begrijp me niet verkeerd het zal vast een ingewikkeld iets zijn, maar ik heb deze extreme problemen die deze mensen hier melden al ongeveer sinds 4 maanden (ik overdrijf niet) ongeveer 8 uur per dag down (ja ik houd het bij, ben veel thuis op moment) en een ping gemiddelde van 1000, en dat sinds 4 maanden

hoelang zou het nog kunnen duren voordat de problemen zijn opgelost?
De landelijke storing voor terayons/motorola's is al ontdenkt, opgespoord, oplossing voor verzonnen en mannetje heen gestuurd. Dus dat is gewoon afwachten.

Die rotte switch weet ik nog niet wat ze daar aan doen, upgraden of vervangen lijkt me best, maar ik heb het hier niet voor het zeggen.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

En wat dan met die COM21 modems? Ik dacht dat die allemaal vervangen zouden worden....
Laatst hebben ze nog een nieuwe neergehangen omdat de oude kapot was. Sinds die tijd ligt Chellor er regelmatig uit bij mij! Dus vast IP en COM21.

Ik naar de helpdesk gebeld en toen zeiden ze ook al dat het een bekend probleem met de andere platformen was, maar dat ik de eerst ewas die een vergelijkbaar probleem met een COM21 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Op dinsdag 29 januari 2002 13:11 schreef metalass het volgende:
Ja dat is jullie kracht he :( het alleenrecht hebben in nog teveel regio's, maar zoalng jullie niks doen om jullie klanten tevereden te houden zie ik niet in waarom ik chello tevreden zou moeten houden door niet te bellen, wat is dat voor onzin :?

Jullie zijn overigens toch al niet of nauwelijk bereikbaar, voor telefoontjes zijn jullie te druk, voor brieven hebben jullie de prullenbak en voor mailtjes shift+del, en dan vinden jullie het nog gek, dat de klanten boos worden :?
En dus ga je de Helpdesk maar etteren?
Tja, dan zijn we nog zeker geneigd om je extra goed te helpen |:(

Niet dat ons bellen nou zoveel helpt, we zeggen toch elke keer hetzelfde. Het is jouw tijd die je verneukt, ik zit hier toch aan de telefoon, en genoeg klanten in de wacht verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Op dinsdag 29 januari 2002 13:17 schreef miel het volgende:
back alive and kicking!!! Chello doet het weer!!
Jij geluk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Die gaan er helemaal niet uit. (zo te zien) Mijn baas heeft sinds gisteren Chello.
Na eerst afgebeld en verset te zijn, want hij zou nu een Motorola krijgen ipv Com21. Kwamen ze gisteren bij hem TOCH een Com21 installeren. Die is dus nu helemaal pissed, 1 middag verbinding gehad en meteen op de 1e dag vliegt het er 's avonds uit.

Chello krijgt problemen, als de mensen er toch eens een advocaat erbij halen. De service verlening is beneden niveau. De verbinding is onbetrouwbaar, daar betalen we niet voor.
Djeez man, als ze er al een dag over doen om een router te vervangen...of hem zowiezo niet eens een week stabiel kunnen laten draaien, dan kunne ze gaan opdoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Heb er net 3 dagen afgelegen. Afspraak gemaakt met UPC. Het werkt nu wel weer opzich. Maar zodra ik een FTP sessie start klapt ie d'r even uit. HTTP gaat prima. Nog maar even bellen vanavond. Want een verbinding die er met een bepaald protocol uitklapt lijkt me niet mechanisch.

Raarrrrr

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op dinsdag 29 januari 2002 13:41 schreef HeatWave het volgende:
Heb er net 3 dagen afgelegen. Afspraak gemaakt met UPC. Het werkt nu wel weer opzich. Maar zodra ik een FTP sessie start klapt ie d'r even uit. HTTP gaat prima. Nog maar even bellen vanavond. Want een verbinding die er met een bepaald protocol uitklapt lijkt me niet mechanisch.

Raarrrrr
Hey, dat had ik vorige week ook!
www ging prima, ik ging ff ftp-en voor de zaak, toen begonnen de problemen. Kabelmodem erin en eruit. Werkte weer.
FTP opstarten weer eruit.

Vreemd toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Zie een paar posts terug, ik had dat met MSN, outlook en inet.

Soms deed alleen MSN het, dan kwam daar af en toe outlook bij, maar geen inet en dan komt daarna eindelijk eens een keer alles er weer bij, dus ook inet (Voor zolang dat duurt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 13:04 schreef Warbringer het volgende:

Wat is dat nou weer voor een bullshit opmerkingen, als jullie kwaliteit beloven moeten jullie je daar ook gewoon aan houden. En dan moet je het niet gaan vergelijken met een standaard inbelverbinding. Ik kan me echt druk maken om zulke uitspraken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geduld is een schone zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Op dinsdag 29 januari 2002 14:01 schreef mafiasven het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor een bullshit opmerkingen, als jullie kwaliteit beloven moeten jullie je daar ook gewoon aan houden. En dan moet je het niet gaan vergelijken met een standaard inbelverbinding. Ik kan me echt druk maken om zulke uitspraken :(
Muik niet. Anders kom jij hier maar zitten.
100 Piek voor 24/7 per maand is echt NIET duur. En zeker niet de snelheden die je haalt.

Als je een storing hebt, da's kut, moet ook opgelost worden. Maar ga aub niet kankeren dat je 100 piek per maand betaald, voor dit, want zelfs al HEB je veel storing, dan NOG.. haal je niet de online tijd en snelheid die je met 100 piek telefoonkosten zou halen.

Maar 1 ding geef ik je gelijk in, de sitautie daaro is kut (hier in brabant nergens last van, normaal gesproken) en dat moet gewoon verbeterd worden, maar gaan bitchen tegen de Helpdesk haalt echt geen ene fuck uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 14:29 schreef Warbringer het volgende:

[..]

Muik niet. Anders kom jij hier maar zitten.
100 Piek voor 24/7 per maand is echt NIET duur. En zeker niet de snelheden die je haalt.

Als je een storing hebt, da's kut, moet ook opgelost worden. Maar ga aub niet kankeren dat je 100 piek per maand betaald, voor dit, want zelfs al HEB je veel storing, dan NOG.. haal je niet de online tijd en snelheid die je met 100 piek telefoonkosten zou halen.

Maar 1 ding geef ik je gelijk in, de sitautie daaro is kut (hier in brabant nergens last van, normaal gesproken) en dat moet gewoon verbeterd worden, maar gaan bitchen tegen de Helpdesk haalt echt geen ene fuck uit.
Ik bel ook niet naar de helpdesk, kweet dat die er toch niks aan kunnen doen ;)
kheb t alleen niet zow met je argument..
zoals jij t zegt zou het betekenen dat :
"ga niet zeiken op de ns want als je een zelfde afstand met een vliegtuig zou gaan dan zou je nog duurder uit zijn, dus voor die prijs niet mieten"

beetje kromme redenering ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duur!
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Op dinsdag 29 januari 2002 13:10 schreef Warbringer het volgende:

werkt dat wel?
Nee dat werkt niet als je niet via chello een verbinding hebt...
je krijgt een irri inlog scherm dat vraagt om gebruikersnaam+wachtwoord... en allecombinaties van gebruikersnaam/wachtwoord enz wordt als ongeldig bestempelt...

en dus kun je de status en de testservers niet bereiken als je niet bij chello online bent... en alleen hetfeit dat je via een andere weg je storing zou kunnen melden zoude helpdesk heelveel overbelasting kunnen besparen...

en wat ik nu zie in het status scherm van er is een probleem, en vervolgens het probleem is opgelost... (al 6 dagen zo) dan zou ik graag willen weten wat het probleem is... wat dat betreft mogen ze een voorbeeld aan demon nemen...
(als de chello kwaliteit gegarandeerd vergelijkbaar met die van demon wordt mogen ze van mij er zo E100 per maand voor gaan vragen en betaal ik het met liefde...)

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
Dinsdag 29 januari 2002

(netwerk) Op dit moment zijn er problemen met de DHCP-server. Deze server zorgt voor een dynamische toekenning van IP-adressen. Klanten met een Terayon en Motorola modem kunnen hierdoor geen verbinding maken met het Internet.

Vrijdag 25 januari 2002

(web) Het plaatsen van webpagina's op de ftpserver members.chello.nl is weer mogelijk.

(netwerk) De problemen in het netwerk van UPC zijn opgelost, waardoor klanten uit de steden Lelystad en Arnhem en de daar omliggende gemeenten weer verbinding kunnen maken met het Internet.
LOL en die dagen ertussen dan, lag het internet er toch ook geregeld naast voor meerdere uren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Op dinsdag 29 januari 2002 14:55 schreef Duur het volgende:

[..]

Nee dat werkt niet als je niet via chello een verbinding hebt...
je krijgt een irri inlog scherm dat vraagt om gebruikersnaam+wachtwoord... en allecombinaties van gebruikersnaam/wachtwoord enz wordt als ongeldig bestempelt...

en dus kun je de status en de testservers niet bereiken als je niet bij chello online bent... en alleen hetfeit dat je via een andere weg je storing zou kunnen melden zoude helpdesk heelveel overbelasting kunnen besparen...

en wat ik nu zie in het status scherm van er is een probleem, en vervolgens het probleem is opgelost... (al 6 dagen zo) dan zou ik graag willen weten wat het probleem is... wat dat betreft mogen ze een voorbeeld aan demon nemen...
(als de chello kwaliteit gegarandeerd vergelijkbaar met die van demon wordt mogen ze van mij er zo E100 per maand voor gaan vragen en betaal ik het met liefde...)
Jij hebt een ander probleem, reboot je bak eens en reset je terayon/motorola modem.

en post je 10.x.x.x IP adres eens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duur!
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Op dinsdag 29 januari 2002 15:00 schreef Warbringer het volgende:
Jij hebt een ander probleem, reboot je bak eens en reset je terayon/motorola modem.

en post je 10.x.x.x IP adres eens..
10.x.x.x addressen zijn hier net zo bereikbaar als alle andere adressen......
(jaja getest op een kale PC met maar 1 netwerkkaart...)

en als ik nu reboot (met die brakke dhcp op dit moment) (refresh lease wil niet) krijg ik geen IP en dus voor ik weet niet hoelang geen inet... ik vind 13 uur in 6 dagen wel lang genoeg...
Oh ja de machine is de afgelopen dagen een flink aantal keren gereboot, omdat ik, voordat ik bel, eerst zeker wil weten dat het niet aan mij ligt...

en als er een 2e kaart aanhangt dan wordt dat ipje een 192-range... vaak iets van 192.168.0.23...

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Op dinsdag 29 januari 2002 15:06 schreef Duur het volgende:

[..]

10.x.x.x addressen zijn hier net zo bereikbaar als alle andere adressen......
(jaja getest op een kale PC met maar 1 netwerkkaart...)

en als ik nu reboot (met die brakke dhcp op dit moment) (refresh lease wil niet) krijg ik geen IP en dus voor ik weet niet hoelang geen inet... ik vind 13 uur in 6 dagen wel lang genoeg...
Oh ja de machine is de afgelopen dagen een flink aantal keren gereboot, omdat ik, voordat ik bel, eerst zeker wil weten dat het niet aan mij ligt...

en als er een 2e kaart aanhangt dan wordt dat ipje een 192-range... vaak iets van 192.168.0.23...
wat voor modem heb je nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duur!
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Op dinsdag 29 januari 2002 15:22 schreef Warbringer het volgende:

wat voor modem heb je nou?
een terayon... maar op dit moment doet alles het weer ff..
in de 213.93.x.x range

en dat onbereikbaarzijn van die chello pagina's is alleen als ik via demon inbel (omdat er dan een storing bij chello is... en ik graag weet wat er loos is en hoelang er verwacht wordt dat het gaat duren...)

en de frustratie die ik hiervoor uitte was ff een cummelatieve ophooping... Als het vanavond goed gaat ben ik gewoon heel blij en heb er wel vertrouwen in dat het voorlopig weer iets stabieler is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Warbringer, niet zo moeilijk doen:
http://subscriber.chello.nl/ kun je alleen bij als je op Chello zit, als je connectie weg is, kun je daar niet op kijken als je bijv ff met isdn wil kijken. Tenzij je je username en password uit je hoofd kent. Maar idd dan werkt die login nog de helft v/d tijd niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Bestaat er trouwens ene of ander programmatje, waarmee je kunt kijken wat de uptime van je chello verbinding is? En dan met een grafische weergave, inclusief doorvoersnelheid, gemeten over een uur/dag/week/maand?

Zodat, als ik thuis kom van mijn werk, ik direct kan zien hoelang chello er weer eens uitgelegen heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ja dat is er, kan ff niet zo gauw op de naam komen, net... ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Op dinsdag 29 januari 2002 14:54 schreef mafiasven het volgende:

[..]

Ik bel ook niet naar de helpdesk, kweet dat die er toch niks aan kunnen doen ;)
kheb t alleen niet zow met je argument..
zoals jij t zegt zou het betekenen dat :
"ga niet zeiken op de ns want als je een zelfde afstand met een vliegtuig zou gaan dan zou je nog duurder uit zijn, dus voor die prijs niet mieten"

beetje kromme redenering ;) :+
100 piek voor 24/7 online is gewoon goedkoop, en storingen horen er gewoon bij, daar doe je niks aan.

En tja, als je chello beu bent, dan stap je toch over ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Op dinsdag 29 januari 2002 15:40 schreef Warbringer het volgende:
en storingen horen er gewoon bij, daar doe je niks aan.
Denken alle medewerkers van chello zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]

100 piek voor 24/7 online is gewoon goedkoop, en storingen horen er gewoon bij, daar doe je niks aan.

begin je nou alweer? lees mijn redenering ff..
volgens mij hebben chello medewerkers het moeilijk om toe te geven dat ze fout zitten :+

ow nog ff door te borduren op deze opmerking,
Als ik een televisie koop moet ik er dus gewoon al rekening meehouden dat die kapot gaat, wat een onzin :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ach, hij maakt zich een beetje TE hard voor zijn baas.
en lokt zo reakties uit.
Ben zelf ook helldesker (erbij), je moet je gewoon realiseren dat je ontevreden klanten blijf houden, maar dat mag je zeker niet laten merken aan je klant. Dus wat hij af en toe post hier, kan niet echt door de beugel.

Af en toe storing is helemaal niet erg, maar wees daar dan duidelijk over en pak het meteen aan. Anderzijds, een verbinding die er steevast 's avonds rond 19.30 uitvliegt is geen storing meer, maar structureel.
Als je het dan niet oplost door de apparatuur te vervangen of grondige foutdetectie, maak je jezelf ongeloofwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
  • Laatst online: 16-09 22:34
Als Warbringer nou gewoon zegt, ja julie hebben gelijk, we zijn gewoon een slecht bedrijf, die hun monopolie heel erg goed misbruikt, dan zouden mensen hem wel geloven.

Nu niet, als Warbringer zegt dat ze maar blij moeten zijn dat ze niet met de modem hoeven in te bellen en als ze het niet leuk vinden, gaan ze toch gewoon weg :r :r :r

Warbringer past dus goed bij UPC :D

heb toennet naar de helpdesk gebeld (kreeg binnen 4 minuten iemand aan de lijn :D)en gezegd dat mijn internet er weer steeds uitligt. Toen zeiden ze, ja dat klopt, blablabla.. Ik zei daarop en nu krijg ik nl. geen geld terug, want het ligt er niet langer uit dan 24hr, toen zei ze, als je veel belt met storingen, dan kijken ze daarnaar en dan kan je wel geld terug krijgen. Toen zei ze, veel mensen doen dit niet, omdat ze denken dat het niet uitmaakt, maar dat doet het dus wel.

DUS: allemaal bellen naar UPC, als het internet het niet doet, of niet heeft gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanjuro
  • Laatst online: 25-08 21:11
Op dinsdag 29 januari 2002 13:10 schreef Warbringer het volgende:

[..]

werkt dat wel?
Nee, niet vanaf buiten Chello tenminste. En ook niet vanaf Chello als het plat ligt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow. man... GAAP BLAAT W00T...

Sinds juli 2000 zit ik op Chello. En sinds dag 1 heb ik nog nooit langer dan 3 dagen zonder storing gezeten. Vertel me niet "dat hoort erbij" want ik heb in een ander pand @home en dat is goedkoper EN sneller EN stabieler. Ja, ook daar zijn problemen maar daar kan ik een DAT file van McAfee downloaden op 400kB/s en hier op sjello is dat 75kB/s in goede tijden ('s nachts om 3 of 4 uur als die rommel in Helmond in de lucht blijft) en zijn problemen binnen 5 minuten opgelost en komen ze slechts gemiddeld 1 keer in de maand voor ipv 1 keer per dag !

Tis toch ook van de pot gerukt dat je een betere en snellere responce krijgt van de DNS server van UUNET ipv die van Chello zelf ?!!?

Ga ook niet liggen miepen over "bel de helpdesk niet plat". Jullie kunnen ook gewoon in het openingszinnetje zeggen "belt u voor de storing bla bla bla, dit is bekend en wordt zo spoedig mogelijk opgelost". Nee, je moet a tig cent per minuut blijven hangen tot je een of andere sjaggo aan de lijn krijgt die al 300 zeurende mensen aan zijn kop heeft gehad. 1 IQ puntje meer en jullie hadden dat ook kunnen verzinnen.

UPC heeft flink liggen patsen met behoorlijk (te) veel geld uit geven en nu moeten klanten dat betalen.

Mensen zullen altijd klagen maar klagen doen ze zeker wanneer ze meer moeten betalen voor te weinig en steeds minder kwaliteit. Gras is altijd groener bij de buurman maar als dat gras nog echt groener is ook heb je toch een probleem als die buurman 90 piek per maand voor zijn tuinman betaalt en jij 100 voor een modderpoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op dinsdag 29 januari 2002 16:34 schreef sictc een heel verhaal:
0800-1424 GRATIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 22:11
Ben net thuis, geen last gehad van de DHCP server dus maar gisteren was het internet wel de helft van de tijd plat. Nog steeds is de verbinding zeer wisselend, soms even goed, dan weer superveel packetloss :r De routers daar klopt nog steeds niks van, vanuit sommige delen van het land gaat tweakers.net helemaal via londen en transit verbindingen, als ze graag geld willen verspillen bij upc moeten ze het vooral zo doen, en dan heb ik ook nog eens een trage verbinding :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Op dinsdag 29 januari 2002 15:43 schreef Phantom_ het volgende:

[..]

Denken alle medewerkers van chello zo?
Storingen gebeuren, ik kan er niks aan doen als helldesker, dus ik maak me er ook niet druk om. Dat doet de TD maar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Op dinsdag 29 januari 2002 15:46 schreef mafiasven het volgende:

[..]
ow nog ff door te borduren op deze opmerking,
Als ik een televisie koop moet ik er dus gewoon al rekening meehouden dat die kapot gaat, wat een onzin :O
ZOu ik wel doen, anders sta je dadelijk ineens met een kapotte TV te kijken (of juist niet :) )

electronica slijt ook hoor, ik zou er wel rekening mee houden.
En als je altijd, 100% verbinding wil, dan pak een zakelijk abbonement. SLA van 8 uur. Binnen 8 uur storing opgelost, of vet kunnen claimen.

Lees je chello contract er maar op na, daar staan nog een paar dingen in die niemand hier volgens mij weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Op dinsdag 29 januari 2002 16:25 schreef Klovan het volgende:
Als Warbringer nou gewoon zegt, ja julie hebben gelijk, we zijn gewoon een slecht bedrijf, die hun monopolie heel erg goed misbruikt, dan zouden mensen hem wel geloven.

Nu niet, als Warbringer zegt dat ze maar blij moeten zijn dat ze niet met de modem hoeven in te bellen en als ze het niet leuk vinden, gaan ze toch gewoon weg :r :r :r

heb toennet naar de helpdesk gebeld (kreeg binnen 4 minuten iemand aan de lijn :D)en gezegd dat mijn internet er weer steeds uitligt. Toen zeiden ze, ja dat klopt, blablabla.. Ik zei daarop en nu krijg ik nl. geen geld terug, want het ligt er niet langer uit dan 24hr, toen zei ze, als je veel belt met storingen, dan kijken ze daarnaar en dan kan je wel geld terug krijgen. Toen zei ze, veel mensen doen dit niet, omdat ze denken dat het niet uitmaakt, maar dat doet het dus wel.

DUS: allemaal bellen naar UPC, als het internet het niet doet, of niet heeft gedaan
Misschien kijk ik er anders tegenaan want ik heb de afgelopen 2 jaar 2 keer storing gehad, waarvan er 1tje maar een uurtje of 3 duurde, en nu 1, maar ja.. zit toch op mijn werk en nu lees ik dat die storing opgelost is.

dus steevast eruit klappen etc, heb ik nooit meegemaakt, dus misschien zie ik het lichter als jullie.

En ja hoor, storingen zijn klote, apparatuur is klote, maar we roeien met de riemen die we hebben, als we het hier voor het zeggen hadden dan ging alles een stukken beter. Meteen meer personeel aantrekken, fatsoenlijke apparatuur installeren. upstream verdubbelen, en hoppa, ineens stukken betere reputatie, misschien komt het aandeel dan zelfs boven de 1 euro.

Maar we hebben het hier niet voor het zeggen, en al jullie geklaag is dan wel terecht, maar als jullie dan tegen de helpdesk beginnen te bitchen, dan schiet je daar niks mee op.

En opmerkingen van "die lui daar weten ook niks". We weten echt wel waar we over praten hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Op dinsdag 29 januari 2002 16:34 schreef sictc het volgende:
Ow. man... GAAP BLAAT W00T...

Sinds juli 2000 zit ik op Chello. En sinds dag 1 heb ik nog nooit langer dan 3 dagen zonder storing gezeten. Vertel me niet "dat hoort erbij" want ik heb in een ander pand @home en dat is goedkoper EN sneller EN stabieler. Ja, ook daar zijn problemen maar daar kan ik een DAT file van McAfee downloaden op 400kB/s en hier op sjello is dat 75kB/s in goede tijden ('s nachts om 3 of 4 uur als die rommel in Helmond in de lucht blijft) en zijn problemen binnen 5 minuten opgelost en komen ze slechts gemiddeld 1 keer in de maand voor ipv 1 keer per dag !
Da's kut voor je. Dump Chello en pak iets anders.
Tis toch ook van de pot gerukt dat je een betere en snellere responce krijgt van de DNS server van UUNET ipv die van Chello zelf ?!!?
Mijn standaard DNS'en werken snel genoeg, dus ik blijf die van chello gebruiken. Als UUnet sneller is voor jouw, dan pak je die.
Ga ook niet liggen miepen over "bel de helpdesk niet plat". Jullie kunnen ook gewoon in het openingszinnetje zeggen "belt u voor de storing bla bla bla, dit is bekend en wordt zo spoedig mogelijk opgelost".
Die melding staat er, maar dan blijven er nog 30 (!) man hange om even te horen wat er precies aan de hand is of hoelang het gaat duren (terwijl dat gewoon op het bandje staat).
Nee, je moet a tig cent per minuut blijven hangen tot je een of andere sjaggo aan de lijn krijgt die al 300 zeurende mensen aan zijn kop heeft gehad. 1 IQ puntje meer en jullie hadden dat ook kunnen verzinnen.
bel gratis 0800-1424
En zie vorige opmerking
UPC heeft flink liggen patsen met behoorlijk (te) veel geld uit geven en nu moeten klanten dat betalen.

Mensen zullen altijd klagen maar klagen doen ze zeker wanneer ze meer moeten betalen voor te weinig en steeds minder kwaliteit. Gras is altijd groener bij de buurman maar als dat gras nog echt groener is ook heb je toch een probleem als die buurman 90 piek per maand voor zijn tuinman betaalt en jij 100 voor een modderpoel.
Yup, helemaal gelijk in. Ik praat die storingen niet goed hoor. ze zijn gewoon klote en in sommige gebieden is het gewoon dikke stront maar wij helpdeksers kunnen geen flikker daaraan doen dan gewoon storingsmeldingen aanmaken, dus bitch aub niet op ons. Schijf een brief, stap naar Kassa, consumentenbond etc, daar bereik je misschien nog wel wat mee :?

Oh ja, en zie signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij post warbringer hier alleen maar om zijn werk frustraties kwijt te raken. :+ Misschien moet je eens met een bedrijfspsycholoog praten. :D
Ik zou t ook niet fijn vinden als ik de hele dag verrot gescholden word door allemaal upc klanten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
Op dinsdag 29 januari 2002 17:34 schreef Warbringer het volgende:
En opmerkingen van "die lui daar weten ook niks". We weten echt wel waar we over praten hoor.
Je hebt er duidelijk goede tussen zitten, maar ik vind het jammer dat julie elke keer weer wat anders zeggen,

de ene zegt van: Nee, dat is geen probleem.
bel je nog een keer, dan hoor je weer, nee dat kan helemaal niet.
En de volgende keer zegt weer wat anders

Wat is het nu :?

goed communiceren kunnen ze bij Chello/UPC niet echt, je zou toch anders verwachten, van een telecom-bedrijf :o

gelukkig zijn de meeste helpdeskers wel aardig daar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

brammus

PATGOD

[..]

Als ik bij Demon een accountje aanschaf, dan heb ik nooit problemen...
30 gulden per maand, en nooit packet-loss/langzame verbinding (hoe langzaam kan het op 33k6)...
Altijd perfecte verbinding, wanneer je ook inbelt...

En dan kan een monsterbedrijf als UPC niet zorgen voor een beetje behoorlijke uptime tegen 100 ballen de maand :? |:(
Zelfs Gelrevision (kabelexploitant voordat Chello de boel kwam veroveren) was nog meer betrouwbaar, en dat kostte de helft !!!

Leg dat es effe uit dan :?

Natuurlijk horen storingen er bij, dat gebeurt nu eenmaal, maar hallo, het is de laatste tijd wel inene errug bagger geworden...
Dus in *deze* mate, horen storingen er *niet* bij... :(

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HGM
  • Niet online

HGM

hehe t mocht ff duren, maar hier werkt t weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkel
  • Laatst online: 12-09 22:28

[..]

nog een keer in de flamebait happen:

je betaalt die 100 piek niet om 24/7 online te zijn, ik maak hooguit 4 uur per dag effectief gebruik van internet, als daar dan 2 uur van uitvallen, en de andere 2 uur traag gaan, dan vind ik 100 piek niet goedkoop

je betaalt die 100 piek om snel en altijd te kunnen internetten

als je dat als provider niet waar kan maken, moet je daar ook geen reclame voor maken

(hee ik kan dit posten!!, er is geen storing :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
Je mag toch verwachtten van een provider dat minstens de hardware dik in orde is zodat wanneer een storing optreedt de schade beperkt kan worden doordat de structuur van het netwerk in orde is en eventuele storingen kan opvangen.
Wanneer ik Chello bekijk zie ik een willekeur aan apparatuur (o.a modems) en valt het mij op dat wanneer er een storing is deze storing weer andere tot gevolg heeft.

Wanneer men kijkt naar elke willekeurige andere provider kun je mij niet wijs maken dat die in 1 maand tijd net zoveel storingen hebben als Chello nu heeft.

Tevens vind ik het vreemd dat je van een telefoon er vanuit mag gaan dat deze werkt en wanneer deze niet werkt dat dit dan de volgende dag uitgebreid in de media staat. Wanneer Chello het presteert om een maand lang slecht internet te leveren hoor je daar momenteel niets meer van, het is als ware geaccepteerd dat het zo kut is.

Tenslotte nog even dit, ik ben sinds een x aantal maanden Fl 10,- meer gaan betalen om de service te waarborgen. Echter de helpdesk is nog altijd even slecht te bereiken als maanden terug, en de technische kwaliteit, waar ik tot voorkort redelijk tevreden over was, begint nu ook zienderogen achteruit te hollen.

Zo dat wilde ik nu even kwijt.....:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Op dinsdag 29 januari 2002 17:16 schreef Warbringer het volgende:

[..]

Storingen gebeuren, ik kan er niks aan doen als helldesker, dus ik maak me er ook niet druk om. Dat doet de TD maar. :)
En gelijk heb je. Ik zou ook helemaal lijp worden als ik de hele dag naar dat gezever van klanten te moeten luisteren.

Overigens draait het hier weer.. wel is m'n ip veranderd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
niet zo zeiken op warbringer, probeert alleen maar te helpen
ik vind chello ook niet helemaal chill maar die helpdesk staat er idd helemaal los van, en toch begrijp ik mensen wel dat ze helpdesk platbellen, als niemand zou bellen zou chello ervan uitgaan dat er helemaal geen problemen zijn, en dat is verre van het geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Zo goed als het hier altijd draaide (zaanstad) zo k*t draait het vandaag. Heel erg traaaaag :(

Hopen dat het morgen weer okee is.

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Op dinsdag 29 januari 2002 20:27 schreef DeeJee het volgende:
Zo goed als het hier altijd draaide (zaanstad) zo k*t draait het vandaag. Heel erg traaaaag :(
Het is iig up. Dat is al heel wat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Niet online

[..]

Wat lul je nou?
Je hebt zeker een enorme plaat voor je hoofd. Aangepraat door je manager? Denk na, lees dit topic, en trek je conclusies.. hoe kun je nou ontkennen dat Chello waardeloos is.

24/7 online voor 100 piek.. klinkt leuk, maar als je er elke dag 2 uren af ligt, is het dan nog 24/7 :?
Lijkt mij niet hé.. dus ze moeten maar eens kappen met 24/7 gelul, want het komt gemiddeld neer op 22/6 o.i.d.

Dat storingen er gewoon bij horen daar heb je gelijk in, maar niet meerdere malen per week, en zeker niet 5 dagen achter elkaar.
Niet meer dan 1 keer per maand hoort zo iets voor te komen.
Als het vaker gebeurt, hoort er een goede regeling te zijn voor klanten. (kom nou niet aan met gelul over dat garantie plan, want dat heeft weinig zin voor die paar uurtjes dat we er uit liggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Op dinsdag 29 januari 2002 18:05 schreef mafiasven het volgende:
volgens mij post warbringer hier alleen maar om zijn werk frustraties kwijt te raken. :+ Misschien moet je eens met een bedrijfspsycholoog praten. :D
Ik zou t ook niet fijn vinden als ik de hele dag verrot gescholden word door allemaal upc klanten :+
nee, 28 feb loopt m'n contact af... dusseh.. >:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Niet online
Op dinsdag 29 januari 2002 17:56 schreef Warbringer het volgende:

Yup, helemaal gelijk in. Ik praat die storingen niet goed hoor. ze zijn gewoon klote en in sommige gebieden is het gewoon dikke stront maar wij helpdeksers kunnen geen flikker daaraan doen dan gewoon storingsmeldingen aanmaken, dus bitch aub niet op ons. Schijf een brief, stap naar Kassa, consumentenbond etc, daar bereik je misschien nog wel wat mee :?
Dat is nou net het probleem: Als je kwaad bent heb je de neiging om gelijk te bellen en flink te schelden.
Dit heeft geen zin, want je krijg idd een helpdesker aan de lijn die niets meer kan doen dan een melding aanmaken.

Maar dat is nou net het hele probleem: De mensen die verantwoordelijk zijn blijven achter de schermen. Die helpdesk vormt een muur om de eigenlijke verantwoordelijke personen heen.

Misschien is het goed als de helpdeskers een andere baan nemen zodra ze daar de kans voor krijgen. Het lijkt mij niet echt leuk om voor het minst geliefde bedrijf van Nederland te werken, met al die scheldende slachtoffers.
Als UPC geen helpdeskers meer kan krijgen, is het snel gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 16:25 schreef Klovan het volgende:

Uhm, ze gaan bij de restitutie-aanvraag na hoe vaak je gebeld hebt en op welke tijdstippen dus niet 100 keer achter elkaar voor dezelfde storing natuurlijk, maar die miepdozen daaro maken alleen een melding aan als het om een persoonlijke storing gaat, dus vandaag kun je wel bellen, maar dat valt onder een landelijke storing, en dus wordt het niet genoteerd en dus krijg je geen geld terug :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Op dinsdag 29 januari 2002 18:11 schreef brammus het volgende:

[..]

Als ik bij Demon een accountje aanschaf, dan heb ik nooit problemen...
30 gulden per maand, en nooit packet-loss/langzame verbinding (hoe langzaam kan het op 33k6)...
Altijd perfecte verbinding, wanneer je ook inbelt...

En dan kan een monsterbedrijf als UPC niet zorgen voor een beetje behoorlijke uptime tegen 100 ballen de maand :? |:(
Zelfs Gelrevision (kabelexploitant voordat Chello de boel kwam veroveren) was nog meer betrouwbaar, en dat kostte de helft !!!

Leg dat es effe uit dan :?

Natuurlijk horen storingen er bij, dat gebeurt nu eenmaal, maar hallo, het is de laatste tijd wel inene errug bagger geworden...
Dus in *deze* mate, horen storingen er *niet* bij... :(
Klopt, is ook niet normaal.

Storingen horen erbij, daarmee bedoel ik dat er zo nu en dan een storing is, dat kun je gewoon niet voorkomen, maar als je verbinding er elke avond uitklapt, en dan pas rond 1 uur s'nachts weer terug is.. da's dus NIET goed. Dan moet je dus ook iig bellen, schrijven, mailen (als dat helpt), en dan doen wij (de helpdeskers) onze best om ervoor te zorgen dat het opgelost wordt.

Vaak moeten wij dan een melding maken voor de storingsmonteurs, en dan is het uit onze handen. Mocht er niet gebeld worden door de monteurs voor een afspraak, blijft de situatie even slecht of wordt zelfs slechte, dan krijgen WIJ de klappen, terwijl de monteurs niets doen.

Niet dat dat helemaal eerlijk is tegenover de monteurs, want in sommige gebieden is het gewoon ZOOO druk, dat monteurs er gewoon niks aan kunnen doen, en meer comcontrollers, teralinks of headends mogen ze niet zomaar ffkes bestellen en neerzetten.. Dat moet weer van hoger hand, en dat duurt natuurlijk weer een eeuwigheid...

Maar deze klanten met die problemen bellen dan 0800-1424 en beginnen te klagen (terecht) maar toch, wij kunnen er verder weinig mee. Dus meestal weer een storingsmelding, of een heropening, en hopelijk dat het dan wel een oplossing oplevert. Zo niet, dan kunnen we het laten escaleren en dan kunnen we zelf die afdeling bellen en wat ass kicken (maar dit is weer afhankelijk van de provincie).

Maw. We vangen klappen van iemand anders z'n foute beslissingen, terwijl we zelf niet de inspraak hebben om het goed te zetten, en niemand luister naar ons..

ooit wel frustrerend ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Op dinsdag 29 januari 2002 21:08 schreef metalass het volgende:

[..]

Uhm, ze gaan bij de restitutie-aanvraag na hoe vaak je gebeld hebt en op welke tijdstippen dus niet 100 keer achter elkaar voor dezelfde storing natuurlijk, maar die miepdozen daaro maken alleen een melding aan als het om een persoonlijke storing gaat, dus vandaag kun je wel bellen, maar dat valt onder een landelijke storing, en dus wordt het niet genoteerd en dus krijg je geen geld terug :(
T'is toch bekend dat die storing er was?
lijkt me dat je die dan niet hoeft te melden of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg ik dan wel mijn geld terug :? Nee netuurlijk niet, want je hebt niet gebeld, dit werken jullie zelf in de hand hoor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
Op dinsdag 29 januari 2002 21:08 schreef metalass het volgende:

Op dinsdag 29 januari 2002 21:11 schreef Warbringer het volgende:

T'is toch bekend dat die storing er was?
lijkt me dat je die dan niet hoeft te melden of wel?
jawel hoor, volgens die mevrouw daar bij de helpdesk wel en heb het ook al van andere helpdeskmedewerkers gehoord, duzz

Die vrouw zei letterlijk, hoe meer je belt, hoe meer aantekeningen (storingsmedelingen) we daar van maken en des te meer geld je terug krijgt, dus ik bel echt wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanaf vanmorgen 7.30 tot 19.00 uur geen verbinding gehad, dus dat wordt minstens een 10tje korting. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Op dinsdag 29 januari 2002 21:27 schreef Klovan het volgende:

[..]

[..]

jawel hoor, volgens die mevrouw daar bij de helpdesk wel en heb het ook al van andere helpdeskmedewerkers gehoord, duzz

Die vrouw zei letterlijk, hoe meer je belt, hoe meer aantekeningen (storingsmedelingen) we daar van maken en des te meer geld je terug krijgt, dus ik bel echt wel ;)
Als je dan ff optie 1 kiest (chello) en dan optie 1 weer dacht ik (vragen over rekening). dan kom je tenminste bij de frontoffice uit, en niet bij de helpdesk.

doe daar je geld-terug beklaag maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee want die mensen vertellen je doodleuk, dan zult u eerst een storing moeten melden, dus als u een momentje hebt, verbind ik u met de helpdesk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
Op dinsdag 29 januari 2002 21:37 schreef Warbringer het volgende:

[..]

Als je dan ff optie 1 kiest (chello) en dan optie 1 weer dacht ik (vragen over rekening). dan kom je tenminste bij de frontoffice uit, en niet bij de helpdesk.

doe daar je geld-terug beklaag maar :P
zal er aan denken, maar het is nu al 22:00 uur, dus morgen zijn ze de eerste.. >:)

* Klovan weet alleen dat ie eerst de postcode moet intikken daarna 1 en daarna weer een 1 en dan een 4 en dan de telefoon op handsfree zetten en andere dingen moet gaan doen :D

edit: hoe laat is de helpdesk open, dan kan ik nog bellen voordat ik naar werk ga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 22:02 schreef Klovan het volgende:

* Klovan weet alleen dat ie eerst de postcode moet intikken daarna 1 en daarna weer een 1 en dan een 4 en dan de telefoon op handsfree zetten en andere dingen moet gaan doen :D
Hmz waar ken ik dat toch van :? heb ik dat niet toevallig in een film gezien :P, o nee het zijn die vier stappen die je 10 keer per dag moet doorlopen om 5 minuten te kunnen internetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is chello prima van 01:00 t/m 11:00 snelheden van 160 k/sec heb ik dan.
35 k/sec maximaal buiten deze uren.. nog minder dan mxstream basic, o ja in het weekend is ie helemaal :r :{
Ik heb een Lancity modem trouwens, volgens mij ligt het daar iedergeval niet aan, weet iemand trouwens of ik de firmware van dat ding kan upgraden.. zodat ie misschien wat sneller wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Op dinsdag 29 januari 2002 20:53 schreef svdmeer het volgende:

[..]

Wat lul je nou?
Je hebt zeker een enorme plaat voor je hoofd. Aangepraat door je manager? Denk na, lees dit topic, en trek je conclusies.. hoe kun je nou ontkennen dat Chello waardeloos is.

24/7 online voor 100 piek.. klinkt leuk, maar als je er elke dag 2 uren af ligt, is het dan nog 24/7 :?
Lijkt mij niet hé.. dus ze moeten maar eens kappen met 24/7 gelul, want het komt gemiddeld neer op 22/6 o.i.d.

Dat storingen er gewoon bij horen daar heb je gelijk in, maar niet meerdere malen per week, en zeker niet 5 dagen achter elkaar.
Niet meer dan 1 keer per maand hoort zo iets voor te komen.
Als het vaker gebeurt, hoort er een goede regeling te zijn voor klanten. (kom nou niet aan met gelul over dat garantie plan, want dat heeft weinig zin voor die paar uurtjes dat we er uit liggen)
Ik zeg alleen dat chello niet overal klote is, en dat is het ook niet :)

maar lees maar even verder over wat ik post, dan zie je dat ik wat anders zeg dan dat jij denkt dat ik zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Op dinsdag 29 januari 2002 21:58 schreef metalass het volgende:
Nee want die mensen vertellen je doodleuk, dan zult u eerst een storing moeten melden, dus als u een momentje hebt, verbind ik u met de helpdesk.
*Sigh* |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

...

(hiero downtime vandaag 1-2 3-4 6-7 10-15)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-09 08:34

Solid Seal

3D Printer N00b

Op zondag 06 januari 2002 17:13 schreef Five_Horizons het volgende:
Nee... hier (Spijkenisse) is het ook om te huilen...

Papendrecht zoals ik net hoor is het ook niets...

Zelfs ICQ connect niet eens meer...
Nooit Probs gehad met ICQ ook spellen om het net {massive Multiplayer CS-FireArms en UT} ook Spijkenisse :)

Downloads met DAP van gemiddeld 300kbp/s soms hoger :) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 22:43 schreef Warbringer het volgende:

[..]

*Sigh* |:(
Dan kun jke wel zo achterlijk reageren meneer de chello-mede"werk"er, maar ik vertel echt alleen maar wat er gebeurt, en dat jij daar doodziek van wordt, van mij , omdat ik dat vertel, nou dan heb je pech, want een ieder die het horen wil zal het horen, maar jou collega's die zo met klanten omgaan, ja dat zu l je dan toch intern eens moeten bespreken.

btw als je namen nodig hebt: ik heb ze nog hoor, vanaf mijn installatie-afspraak totaan mijn laatste telefoontje van vanochtend.

En dan gooi ik er toch nog even een klachtje bij, ik heb antwoord op een klachtmail gehad, menigeen denkt u jeeuiii, nou neu, meer dan de auto-reply van de chello-bot is het niet, het is een keurige standaard-mail waaruit blijkt dat mijn klacht niet eens is gelezen |:( klote-chello :(

Ik :r van jullie allemaal, sorry maar dat wilde ik gewoon nog even kwijt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
yeah, het is weer eens zo ver: :r
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
We can't find "webmail.chello.nl".

Click Go to try your address again.

Or, correct the spelling of your address above and click Go.

Go to MSN Search to see complete results.

en op http://subscriber.chello.nl werkt ook niet vanaf buitenaf, met goed wachtwoord
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Authorization Required
This server could not verify that you are authorized to
 access the document requested. Either you supplied the 
wrong credentials (e.g., bad password), or your browser 
doesn't understand how to supply the credentials required.

----------------------------------------------------------

Apache/1.3.22 Server at subscriber.chello.nl Port 80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Op woensdag 30 januari 2002 00:11 schreef metalass het volgende:

[..]

Dan kun jke wel zo achterlijk reageren meneer de chello-mede"werk"er, maar ik vertel echt alleen maar wat er gebeurt, en dat jij daar doodziek van wordt, van mij , omdat ik dat vertel, nou dan heb je pech, want een ieder die het horen wil zal het horen, maar jou collega's die zo met klanten omgaan, ja dat zu l je dan toch intern eens moeten bespreken.

btw als je namen nodig hebt: ik heb ze nog hoor, vanaf mijn installatie-afspraak totaan mijn laatste telefoontje van vanochtend.

En dan gooi ik er toch nog even een klachtje bij, ik heb antwoord op een klachtmail gehad, menigeen denkt u jeeuiii, nou neu, meer dan de auto-reply van de chello-bot is het niet, het is een keurige standaard-mail waaruit blijkt dat mijn klacht niet eens is gelezen |:( klote-chello :(

Ik :r van jullie allemaal, sorry maar dat wilde ik gewoon nog even kwijt :(
Even ter verduidelijking die * sigh |:( * doelde op de onzinnigheid dat als je gewoon een landelijke storing meldt, dat ze je dan ALSNOG naar de IHD helpdesk doorzetten. Terwijl OP HET BANDJE al gezegd wordt dat er al een storing is?.. Toch compleet useless of niet dan?

Ik snap niet waarom jullie nou allemaal zo over mij denken (zij zijn groot, en ik ben klein en dat is niet eerlijk :P ) Maar ik heb allemaal wel begrip voor jullie situaties, maar in deze keer kan ik jullie weinig tot niets helpen.

Daarintegen staan er een stuk of 5 tweakers op mijn icq list, die daar staan omdat ze hier een chello probleem postte waarom ik dacht dat ik ze zou kunnen helpen.

Die tweakers bel ik dan op vanaf m'n werk, controleer wat dingen, bel dispatch op, laat modem uitlezen, en eventueel METEEN (je weet wel, direct?) een afspraak maken tussen dispatch en klant(=tweaker). Maandag heb ik SauRoN nog gebeld. Mensen die veel op Spielerij komen kennen hem wel.

Ook bij hem, Dispatch gebeld, modem uitlezen, comcontroller nakijken. Ding zit propvol, toch ff signaal inregelen, kan nooit kwaad, even verder gevraagd wat er gaat gebeuren daar. Upgrade voor die comcontroller is geplanned, moet nog goedgekeurd worden, zal ergens in februari gedaan worden, dan word die wijk met 1 comcontroller gesplitst in 2 delen, dus dat verlicht de druk weer.

En dit is dan maar 1 voorbeeld, en zijn er meerdere.

Dus diegene die nu nog zegt dat ik niks doe, dat ik niks over heb voor de mensen hier, en dat ik niet "werk" moeten misschien hun meningen nog maar eens herzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat jij je zo regelrecht tegnover ons hebt neergezet, wordt jij hier ineens persoonlijk aangevallen, natuurlijk ben jij niet de enige in dat bedrijf, maar ik krijg wel de indruk dat jij de enige bent die wel wat doet.

Alle frustraties zijn natuurlijk niet tegen jou als persoon gericht, want dat kan niet, want ik ken jou helemaal niet, maar goed, het is net als bij de helpdesk, daar zit iemand die mij te woord moet staan, want meneer de directeur gaat daar dus niet zelf zitten, want dat durft ie niet.

Nogmaals alle frustraties zijn tegen het bedrijf en de bedrijfsstructuur gericht, alleen, omdat jij hier ineens zo met jou persoonlijke visie op kwam zetten, werd het ineens een hetze tegen jou, maar jij bent intelligent genoeg om dat te snappen (teniminste, als ik jou moet geloven ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
En jah hoor.. Mijn chello verbidning ligt er alweer 2 dagen uit :( :( :(
Ik word echt sch##t Z##k van chello :'(

Kep 0800-1424 gebeld en er is zoals gewoonlijk een algemene storing. Dit kreeg ik te horen na 45 min wachten.

Ik ben het nu dus echt zat !!!! Laatst ook 2x 6 dagen plat gelegen.

Maar ik kan nix anders er is hier namelijk geen adsl....
Dat word dus maar weer een briefje sturen naar zuig chello...

Is t niet een idee om een linkje van dit topic te sturen naar de consumentenbond :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Op woensdag 30 januari 2002 11:17 schreef metalass het volgende:
Omdat jij je zo regelrecht tegnover ons hebt neergezet, wordt jij hier ineens persoonlijk aangevallen, natuurlijk ben jij niet de enige in dat bedrijf, maar ik krijg wel de indruk dat jij de enige bent die wel wat doet.

Alle frustraties zijn natuurlijk niet tegen jou als persoon gericht, want dat kan niet, want ik ken jou helemaal niet, maar goed, het is net als bij de helpdesk, daar zit iemand die mij te woord moet staan, want meneer de directeur gaat daar dus niet zelf zitten, want dat durft ie niet.

Nogmaals alle frustraties zijn tegen het bedrijf en de bedrijfsstructuur gericht, alleen, omdat jij hier ineens zo met jou persoonlijke visie op kwam zetten, werd het ineens een hetze tegen jou, maar jij bent intelligent genoeg om dat te snappen (teniminste, als ik jou moet geloven ;) )
Intelligent genoeg om daar iig niet lang meer te blijven zitten en op zoek te gaan naar ander werk ? zo intelligent bedoel je? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fibertje
  • Laatst online: 02-08-2017
Het is niet te geloven zeg,ben 5dagen bezig geweest om geld van mijn internet spaarrekening naar mijn betaalrekening over te maken.
telkens werd ik eraf gegooid met de mededeling kan server niet vinden ed.
Ben ook bij mijn bank geweest gisteren om zo over te boeken maar dat kan niet want dat is een bankhandeling en die is niet van toepassing op een internet rekening.
Maar gisteravond ging hij ineens als een speer.
Dus over geboekt, dit is een grote ellende en van chello/upc totaal geen info.
Dit moet zeer snel veranderen stuur dus mails naar upc
Nu is hij weer zeer traag om dit bericht te posten kost mij drie kwartier dus actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
vet ik kreeg een mailtje van Chello

* Klovan had gewoon wat op 21 januari vestuurd en krijg nu al een reactie :D

dat probleem wat ik toen had, heb ik niet meer, maar ik heb nog genoeg andere problemen, dus bellen maar weer :P
Geachte heer, mevrouw,

Enige tijd geleden ontvingen wij via het feedbackformulier een vraag van
u. Graag gaan wij hierop in.

In de eerste plaats bieden wij u onze excuses aan voor de vertraagde
reactie. Aangezien er al geruime tijd verstreken is tussen uw melding en
onze reactie, vragen wij u te reageren als het probleem nog actueel is.
Mocht dit het geval zijn, dan kunt u contact op te nemen m1t onze
afdeling chello support via het tijdelijk gratis nummer 0800-1424.

Wij zijn te bereiken van 8.00 tot 22.00 uur en op zaterdag en zon- en
feestdagen van 10.00 tot 22.00 uur. Belt u gerust, onze medewerkers
staan u graag te woord.

Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

chello support
UPC Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
* jhead22 is eindelijk weer online... Na 2 dagen plat te hebben gelegen...
Was al bang dat het deze keer weer 6 dagen zou duren zoals vorige maand en 3 maanden geleden het geval was.

Kep een uurtje of 3 met chello aan de lijn gezeten. Sorry voor jullie dat ik de chello telefoonlijn bezet hield :P

Kreeg geen ip adres van de server. Kreeg eerst een ventje aan de lijn die van alles beweerde wat later door een collega van hem ontkend werd en vertelde dat dat helemaal niet mogelijk is omdat alleen de technische dienst dat kan.

Eindelijk om 22:30 uur was t zo ver. Ik krijg weer een ip adres van de dhcp zuig server.
Na veel klooien, bellen en ergenis werkt t weer en ik ben benieuwd voor hoelang. Ik ben snel alle data die ik van t net moet hebben aan t binnen hamsteren. Sorry voor de andere chello slagtoffers dat ik jullie bandbreedte in pik.
* jhead22 hoopt dat er snel adsl, inet via electriciteitsnet of gasnet komt. Ben chello meer dan zat :r :r :r :r :r :r :r :r :r

Ik heb trouwens weer (voor de zoveelste keer) een brief gestuurd naar de consumentenbond waar ik mijn zoveelste probleem met chello in beschrijf. Ik denk dat het verstandig is dat iedereen dat doet. Misschien dat zei nog wat kunnen doen. Stuur m ook ff naar www.coax.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
* Warbringer is benieuwd wanneer hij weer te horen krijgt van het UPC Nederland Big Brother team..

offtopic:
Hi guys! hoe'st in amsterdam? Niet zo slim op naar de IHD te bellen en te vragen of er iemand bekend is met de Nickname Warbringer he? Zeker niet als ik naast diegene sta die je aan de telefoon hebt. |:( sukkels..

Laatste keer dat ik iets over Chello zei op Tweakers, kreeg ik meteen m'n supervisor op m'n dak. Op zich relaxte gast, en hij waarschuwde me alleen om ervoor te zorgen dat ik mezelf niet in de nesten zou werken.. Het ging toen over het uncappen van terayon modems..

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.