Op woensdag 30 januari 2002 00:11 schreef metalass het volgende:
[..]
Dan kun jke wel zo achterlijk reageren meneer de chello-mede"werk"er, maar ik vertel echt alleen maar wat er gebeurt, en dat jij daar doodziek van wordt, van mij , omdat ik dat vertel, nou dan heb je pech, want een ieder die het horen wil zal het horen, maar jou collega's die zo met klanten omgaan, ja dat zu l je dan toch intern eens moeten bespreken.
btw als je namen nodig hebt: ik heb ze nog hoor, vanaf mijn installatie-afspraak totaan mijn laatste telefoontje van vanochtend.
En dan gooi ik er toch nog even een klachtje bij, ik heb antwoord op een klachtmail gehad, menigeen denkt u jeeuiii, nou neu, meer dan de auto-reply van de chello-bot is het niet, het is een keurige standaard-mail waaruit blijkt dat mijn klacht niet eens is gelezen

klote-chello
Ik

van jullie allemaal, sorry maar dat wilde ik gewoon nog even kwijt

Even ter verduidelijking die * sigh

* doelde op de onzinnigheid dat als je gewoon een landelijke storing meldt, dat ze je dan ALSNOG naar de IHD helpdesk doorzetten. Terwijl OP HET BANDJE al gezegd wordt dat er al een storing is?.. Toch compleet useless of niet dan?
Ik snap niet waarom jullie nou allemaal zo over mij denken (zij zijn groot, en ik ben klein en dat is niet eerlijk

) Maar ik heb allemaal wel begrip voor jullie situaties, maar in deze keer kan ik jullie weinig tot niets helpen.
Daarintegen staan er een stuk of 5 tweakers op mijn icq list, die daar staan omdat ze hier een chello probleem postte waarom ik dacht dat ik ze zou kunnen helpen.
Die tweakers bel ik dan op vanaf m'n werk, controleer wat dingen, bel dispatch op, laat modem uitlezen, en eventueel METEEN (je weet wel, direct?) een afspraak maken tussen dispatch en klant(=tweaker). Maandag heb ik SauRoN nog gebeld. Mensen die veel op Spielerij komen kennen hem wel.
Ook bij hem, Dispatch gebeld, modem uitlezen, comcontroller nakijken. Ding zit propvol, toch ff signaal inregelen, kan nooit kwaad, even verder gevraagd wat er gaat gebeuren daar. Upgrade voor die comcontroller is geplanned, moet nog goedgekeurd worden, zal ergens in februari gedaan worden, dan word die wijk met 1 comcontroller gesplitst in 2 delen, dus dat verlicht de druk weer.
En dit is dan maar 1 voorbeeld, en zijn er meerdere.
Dus diegene die nu nog zegt dat ik niks doe, dat ik niks over heb voor de mensen hier, en dat ik niet "werk" moeten misschien hun meningen nog maar eens herzien.
I want to live forever, so far.. so good.