Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Anoniem: 44507
Papendrecht zoals ik net hoor is het ook niets...
Zelfs ICQ connect niet eens meer...
Anoniem: 3458
Vannacht is het begonnen en 't houd maar niet op. Dan weer traag, dan weer down, dan werkt ICQ niet, dan hangt de mail weer, dan weer een ping van weet ik veel hoe hoog.. AHHGR
(papendrecht trouwens)
Spelletje online(rtcw) om de minuut Connection interrupted.
Snelheid is nog wel goed, 160 KB/S
(in Vlaardingen, regio Rotterdam)
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
regio A'doorn
You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!
Hier ook niet (nuenen, das bijna eindhovenOp zondag 06 januari 2002 17:16 schreef mafiasven het volgende:
hier geen problemen @ all
regio eindhoven
Het is FRIET!
You iz one special kid!
Anoniem: 44507
Had ik al gezegdOp zondag 06 januari 2002 17:14 schreef [nielsonline] het volgende:
(papendrecht trouwens)
Ontopic/
Heb sinds dat ik sjello heb (na bART overstap) altijd het zelfde IPnummer gehad, sinds vandaag is dat een ander nummer...
Vaag... het zal er wel mee te maken hebben..
Andere mensen dat ook
Niks anders dan irritante Timeouts en hoge pings.
Het downloaden gaat anders gewoon goed, gemiddeld tussen de 100-180 kb/s binnen Europa en delen van Amerika/Canada
Ze zijn dan wel van korte duur, maar in de tussentijd ben je freshmeat voor andere.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."
Anoniem: 24392
Maar ja nog een maand en ik heb m'n ADSL verbinding en dan is Chello verleden tijd!
ej heb ik ook psies als je me niet gelooft ask DROp zondag 06 januari 2002 17:10 schreef dreeke het volgende:
Aaargh
ik wordt elke minuut van IRC afgegooid door peer en krijg time-outs bij websites en downloads
Ben ik de enige die hier last van heeft?
Het is al sinds vannacht
Goh, waar ken ik dat vanOp zondag 06 januari 2002 18:40 schreef Bajo het volgende:
Rotterdam hier, zit de hele dag online te gamen.
Het downloaden gaat anders gewoon goed, gemiddeld tussen de 100-180 kb/s binnen Europa en delen van Amerika/Canada

ook zo heel ff speelen met een ping van 40 en dan een conection time out of conection probleme'sOp zondag 06 januari 2002 18:40 schreef Bajo het volgende:
Rotterdam hier, zit de hele dag online te gamen.
Ze zijn dan wel van korte duur, maar in de tussentijd ben je freshmeat voor andere.

Echt heel internet werkt niet meer vanaf 13:00 vanmiddag.
Het werkt hier in de hele buurt niet meer
We hebben al gebeld (al 10 keer met UPC) en als de helpdesk m'n kabelmodem gaat pingen dan kunnen ze em niet zien. Ze hebben ook naar onze buurman gepingd en die doet het ook niet
Volgens mij zit er iemand op het net met een kapotte kabelmodem ofzo en blaast dus het hele netwerk op. Dit gebeurt ook wel eens op een LAN bij bedrijven.
Eej ook uit Wezep !!Op zondag 06 januari 2002 18:42 schreef Mattes het volgende:
Hier is het al de hele dag fucked up! (Wezep)
Maar ja nog een maand en ik heb m'n ADSL verbinding en dan is Chello verleden tijd!
Het is echt een ramp hier hé maar ADSL komt hier toch niet iig in de komende 3 maanden niet ?
Surfen gaat nog wel redelijk, downloaden ook. Maar langer dan 5 minuten op IRC blijven zitten is me vandaag nog niet gelukt.
Nu lijkt et allemaal wel goed te gaan...
- NAC Breda -
Hier ging 'ie anders weer ff hoor..Op zondag 06 januari 2002 21:07 schreef Ritchie het volgende:
hier in Zwijndrecht was et ook brak vanavond..
Nu lijkt et allemaal wel goed te gaan...
Moest weer 'dhclient eth0' doen
Anoniem: 24392
In Wezep niet nee...maar ik bedoelde m'n ADSL verbinding in onze studentenflat in EnschedeOp zondag 06 januari 2002 20:36 schreef FerryHeibrink het volgende:
[..]
Eej ook uit Wezep !!
Het is echt een ramp hier hé maar ADSL komt hier toch niet iig in de komende 3 maanden niet ?
Ah ok,Op zondag 06 januari 2002 21:23 schreef Mattes het volgende:
[..]
In Wezep niet nee...maar ik bedoelde m'n ADSL verbinding in onze studentenflat in Enschede
Maarehh nu net sinds 1 minuutje is alles ineens weer goed !
Daar ook ??
Ik woon btw in Hellevoetsluis (dicht bij spijkenissen)
Snelheid is goed (180kb/s) maar het lijkt net alsof de conectie telkens ff wegvalt, en dan is de snelheid ook weg, maar is hij weer terug dan gaat het weer snel.
Is al vanaf half 2 afgelopen nacht.
Volgens mij is er ergens een dhcp server kaput ofzo.
Anoniem: 7897
Handig dat ze de site ook bijwerken dan

Exact expert nodig?
Anoniem: 12516
Klopt, zijn inderdaad gekke happeringen waarneembaar. (spijkenisse)Op zondag 06 januari 2002 17:13 schreef Five_Horizons het volgende:
Nee... hier (Spijkenisse) is het ook om te huilen...
Papendrecht zoals ik net hoor is het ook niets...
Zelfs ICQ connect niet eens meer...
Dns servers werken wel correct, maar een router verderop in de infrastuctuur doet volgens mij vervelend.
Snelheid is nog wel ok. (mordax >160Kb/s)
Maar die happeringen zijn erg vervelend.
Probeer eens een tarcert naar www.chello.nl vanuit dos,
dan zal je waarschijnlijk de oorzaak kunnen zien.
Of nog beter met VirtualRoute.
Gaat weer lekker: 180 kilobytes per seconde. IRC constant, geen time-outs en websites goed bereikbaar. Dit is al maanden zo het geval. Chello heeft zich zeker verbeterd in deze buurt.
Kia Niro-EV 2024
Anoniem: 33250
You iz one special kid!
Gaan we snel naar mijn huis ervaren we weer hoge pings en flinke timeouts.(Afstand 1 KM-Auto-Snelle nogwel
Volgens VisualRoute (Laatste Versie) ligt het aan Com21 DHCP server en een grote AMS in A'dam doet vervelend.
Ik krijg op dit moment om de min timeouts.
Chello al meerdere keren gebeld, en zij zeggen dat het aan mij ligt.
Ze gaan alle instellingen af bij mij, ok mooi, ,maar levert niks op.
Ik vind Chello/Upc een goede Provider/Kabelmaatschappij, ondanks al die negatieve publiciteit in de media en of hier, maar ze mogen wat mij betreft wel eens dit probleem snel oplossen.
(Regio Rotterdam)
Edit: Is in Zwijndrecht btw.
- NAC Breda -
Anoniem: 42060
Op zondag ging het weer lekker....
Ook Zwijndrecht. De verbinding valt op dit moment regelmatig wegOp maandag 07 januari 2002 17:18 schreef Ritchie het volgende:
Ik zit op mijn werk nu, en mijn icq thuis is weer aardig aan et knipperen... aan/uit/aan/uit...
Edit: Is in Zwijndrecht btw.
Anoniem: 26388
om de tien minuten een time out, heel chello ligt dan voor 1 minuutje plat ofzo...
echt zwaar

Ja, maar dan ga je wel een kleine 150% 8ruit op snelheid.. kan nooit de bedoeling zijn lijkt me...Op maandag 07 januari 2002 17:37 schreef [nielsonline] het volgende:
Hier in Papendrecht ook weer genoeg argumenten om om ADSL te zeuren
Anoniem: 16963
goh dat heb ik nu ook ( kheb ff de steker uit me moden gehaald nu heeft hij teminste de nieuwste software EN het gaat snelerOp maandag 07 januari 2002 17:47 schreef Sick_Nick het volgende:
Chello Spijkenisse hiero, snelheid is wel goed (190 KB/sec) maar soms moet ik gewoon m'n servertje ipconfig /renew laten doen om weer verbinding te krijgen. Zeeeeeeer irri
En al helemaal met counterstrike, dan sta je gewoon 20 seconde stil met connection problems in beeld.... en als dat voorbij is ben je dood

maar wel nu op eens 190 KBS

Maart 2002 => CistronOp maandag 07 januari 2002 17:44 schreef Sn3akz het volgende:
[..]
Ja, maar dan ga je wel een kleine 150% 8ruit op snelheid.. kan nooit de bedoeling zijn lijkt me...
BF1: Don-Panio
bleggie, maar goed, op het moment werkt het weer... (afkloppen)Op maandag 07 januari 2002 17:37 schreef [nielsonline] het volgende:
Hier in Papendrecht ook weer genoeg argumenten om om ADSL te zeuren
mijn zus begon al te schreeuwen dat ze adsl wilde, mooi, als zij nou mijn ouders ompraat
Chriet Titulaer is de man
Tsjah ik mag 't ook niet van m'n ouders. Maar dat heb ik door hoor, paar weken zeuren en ut magOp maandag 07 januari 2002 18:28 schreef uzer het volgende:
[..]
bleggie, maar goed, op het moment werkt het weer... (afkloppen)
mijn zus begon al te schreeuwen dat ze adsl wilde, mooi, als zij nou mijn ouders ompraat
Een 7,8 MBit verbinding me 512 kbit up voor 99 euro vind ik een koopie.
Wat ik ervoor over heb om die #$!$%@ DHCP-Server een flinke ##@$%@schop te geven...
(Een aantal weken geleden van 62.163.x.x naar 213.93.x.x gegaan, sindsdien enorme baggerverbinding.)
Anoniem: 44671

Ik dacht ook dat er wat fout in m'n comp zat (net nieuwe instal van xp), maar ik neem aan dat iedereen moeilijk pagina's laad?
Zegt genoeg dacht ik zo
Snelheid nu: 421 kb/sec... En ik heb dat de hele week..
Alleen ping is soms wel meer dan 400 maar dat valt wel mee...
Hiero ook... maar de vraag is voor hoelang...Op maandag 07 januari 2002 19:11 schreef [nielsonline] het volgende:
Mijn god.. het werkt.. wowie!
- NAC Breda -
Dan hebbik nix gezegdOp maandag 07 januari 2002 18:17 schreef [nielsonline] het volgende:
[..]
Maart 2002 => Cistron
hier valt het nog steeds wel vaak weg en de snelheid is niet om yes tegen tezegenOp maandag 07 januari 2002 19:26 schreef Sn3akz het volgende:
[..]
Dan hebbik nix gezegd![]()
Dan heb ik WEER nix gezegdOp maandag 07 januari 2002 20:24 schreef RS_003 het volgende:
[..]
hier valt het nog steeds wel vaak weg en de snelheid is niet om yes tegen tezegen
nou got gaat nu trager dan eerst hebben jullie daar ook last van of zijn gewoon nog niet alle server's online ik zit in lekkerkerk niet zo ver van rotterdamOp maandag 07 januari 2002 20:27 schreef Sn3akz het volgende:
[..]
Dan heb ik WEER nix gezegd![]()
Op maandag 07 januari 2002 18:55 schreef Dutchmega het volgende:
Ik heb lekke Essent@Home...
Snelheid nu: 421 kb/sec... En ik heb dat de hele week..
Alleen ping is soms wel meer dan 400 maar dat valt wel mee...

Bandje bij UPC zei dat het hele UPC-k<nog iets> gebied er ernstige problemen waren, techneuten waren ter plaatse en 'het zal zo snel mogelijk opgelost worden'. Naja het lijkt nu weer ff wel te werken...
Exact expert nodig?
maar het is wel trager en alles reageert ook trager heb jij dat ook ?Op maandag 07 januari 2002 20:38 schreef Crazy_D het volgende:
[..]
heb je wat aan in een topic over Chello
Bandje bij UPC zei dat het hele UPC-kgebied er ernstige problemen waren, techneuten waren ter plaatse en 'het zal zo snel mogelijk opgelost worden'. Naja het lijkt nu weer ff wel te werken...
Ik weet niet beter dan dit.Op maandag 07 januari 2002 20:50 schreef RS_003 het volgende:
maar het is wel trager en alles reageert ook trager heb jij dat ook ?
Ik zit in m'n handjes te klappen als ik de nightly build van Mozilla sneller dan 20kb/s binnen krijg. Ik ga stuiteren als m'n virusscanner met 40kb/s de update binnen haalt. Van sneller moet ik in m'n geheugen graven naar m'n adsl avontuur, of moet ik dromen... (naja 29 jan Cistron Broadband MAXX
Exact expert nodig?
Maar daarvoor was het compleet ruk!!
Da's wel een understatementOp maandag 07 januari 2002 21:03 schreef dreeke het volgende:
Hij lijkt het nu weer te doen, idd.
Maar daarvoor was het compleet ruk!!
Maar zoals het nu draait, ach, as usual voor mij
Exact expert nodig?
Het lijkt nu weer te werken idd. Ik vind het wel stom dat ze er niets over zeggen op de chello-site
It seemed like a good idea at the time
knock on wood
- NAC Breda -
Hij is hier idd weer normaalOp maandag 07 januari 2002 21:13 schreef Ritchie het volgende:
Zwijndrecht doet et nu ook weer optimaal..
knock on wood
klop, klop
ff offtopic, waar zit je in Zwijndrecht? ik in de sterrenbuurt.Op maandag 07 januari 2002 21:13 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij is hier idd weer normaal
klop, klop
- NAC Breda -
Anoniem: 11056
Als we maar 5 minuten niet kunnen GoTTen on chatten of weet ik veel wat op het net
Chello is brak,(2 minuten later) hij doet het weer, idem, etc, etc, ...
En het ergste is dat ik er zelf ook nog aan mee doe ook

Op maandag 07 januari 2002 21:29 schreef PvH het volgende:
`No offence maarre, behalve degenen die chronisch last van de langzaamheden van Chello hebben, zijn wij met z'n allen toch wel een stelletje internetverslaafde zeikerds.
uhhh "ik wil internetten wanneer ik wil, niet wanneer Chello wil"
Exact expert nodig?
Anoniem: 39836
Tja, als 0800-1424 is overbelast, wil je toch je eitje kwijt, en het liefst met geloofsgenoten LOL tochOp maandag 07 januari 2002 21:29 schreef PvH het volgende:
`No offence maarre, behalve degenen die chronisch last van de langzaamheden van Chello hebben, zijn wij met z'n allen toch wel een stelletje internetverslaafde zeikerds.
Als we maar 5 minuten niet kunnen GoTTen on chatten of weet ik veel wat op het net, dan wordt dit soms toch al langzame forum weer vervuild met zinloze berichten zoals;
, Chello zuigt hard, So am I !
![]()
Anoniem: 20532

10kB is hier al enorm snel ......
misschien moeten we wat vaker bellen ?

of schrijven ??

of gewoon niet meer betalen en met z'n allen een dure advocaat inhuren ...??

Dat brakke kl*te gedrag van de monopolist moet zo snel mogelijk de kop worden in gedrukt...
Het is gewoon tijd voor een opstand een revolutie.
AATTTEELLLAAAHHHHHH !!!!!!!!
Anoniem: 11056
Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Dit soort praat lees ik graag
uhhh "ik wil internetten wanneer ik wil, niet wanneer Chello wil"![]()
Ik zit uit te kijken naar maxmaand bij Cistron (aanvraag loopt al) want ik ben dat gelazer bij cHELLo een beetje zat.Voorheen een keer een storing gehad nadien heb ik gelijk een ander IP gekregen 213. Gelijk een hoop sores.
afgelopen nacht ook constant connection onderbrekingen tijdens een potje q3a dan was het weer goed dan weer niet ,het is leien en last dat kabelen bij cHELLo.
Dat bedoel ik nou, een geloofsgenoot en supporter in hart en nieren denk ik. En idd meer zielen meer vreugde door ketak en niet in je eentje te zitten klooien en af te w88 tot Chello weer eens iets beter gaat. Burner e.a. gewoon doooooorgaaaaaaanOp maandag 07 januari 2002 21:47 schreef PvH het volgende:
Van jullie 2 is het dus algemeen bekend dat jullie last hebben van een, hoe zal ik het noemen, chronische Chelloklier, die ook nog eens met man en macht bestreden wordt.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Ik heb hard voor die pegels moeten werken, dus dan zal ik I-netten ook, ongeacht ik verslaafd ben of niet.Op maandag 07 januari 2002 21:29 schreef PvH het volgende:
Als we maar 5 minuten niet kunnen GoTTen on chatten of weet ik veel wat op het net, dan wordt dit soms toch al langzame forum weer vervuild met zinloze berichten zoals;
, Chello zuigt hard, So am I !
![]()
Ik heb het al eerder gezegd, vanavond was het op Kassa (dus met 2 s-enOp maandag 07 januari 2002 22:00 schreef Bajo het volgende:
[..]
Ik heb hard voor die pegels moeten werken, dus dan zal ik I-netten ook, ongeacht ik verslaafd ben of niet.
Heb je een ondeugdelijk produkt gekocht moet je de aanschaffingsprijs terugkrijgen.
Als je maar de helft van je krant krijgt elke dag wat doe je dan??
Precies, of je een chelloabo hebt of een krantenabo hebt maakt niets uit, je moet een vergoeding krijgen als ze de service niet verbeteren (kunnen) punt. En dan nog los van hun garantiebepalingen, want de Wet gaat voor.
MAW
Actie
sinds 2 dagen al irc disconnects ut 50% PL niet bespeelbaar dus maar wel een ping van 50..... bagger als je er niks aan hebt blijkt het sinds 21:15 weer te doen normaal yay !! Zien hoe het morgen gaat vrees het ergste

Maar ze geven me mijn medicijn niet, wel een beetje maar niet genoeg om me echt helemaal bevredigd te voelen.
Ik voel me soms echt ziek als ik weer eens een 1kB heb hier in mijn bunkertje.
De strijd met Kwello

But make no mistake about it ..
We will hunt you down ...
Ik ga mijn telefoon modempje denk maar weer installeren

steeds om de 20 a 30 min ff disconnect en dan weer connect
zo fucking irritant man
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Ik blijf uitkijken naar Cistron ADSL ook al blijft het vanaf nu goed gaan met cHELLo kWELLo
ik zou gelukkig moeten zijn ..
Waarom ben ik dat dan niet !
Ik wil constant 50 kB overdag en na de file gewoon 80 kB
waarom zou dat niet kunnen ??
ik zit in een STOM =lees zeer saai dorp en hier haal ik 40 kbs meestal van de snelste links maar soms heb ik van de vaagste site 100 kbs ( u hoort het goed wel 100 kbs me hoogste tot nu is 207.67 kbs maar zelfs van me eigen site haal ik dat nu niet meer terwijl in heel me straat maar 4 anderen inet hebben en dat OMG grooten computer n00bs zijn dus die surfen wel eens 15 minOp dinsdag 08 januari 2002 17:53 schreef burner het volgende:
20kB op de allerbrakste hub ams 5-02
ik zou gelukkig moeten zijn ..
Waarom ben ik dat dan niet !
Ik wil constant 50 kB overdag en na de file gewoon 80 kB
waarom zou dat niet kunnen ??
chello is en lekkerkerk BRAK maar beter dan AMS
Dit topic is gesloten.