Chello alweer brak :\

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.127 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3889

Sinds gisteren is chello hier (R'dam Zuid) ook zwaar k*t. Nooit geen problemen gehad, maar sinds gisteren is het waardeloos.

Gisterochtend een stroomstoring die half rotterdam platlegde. Sinds de stroom terug is, is internet *erg* langzaam. Hier zijn de problemen dus gekomen direct na de stroomstoring...toeval??
Kan niet eens normaal surfen, en mail ophalen gaat al helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enforcer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Duidelijk merkbaar, omg Rotterdam heeft 2/3 dagen ff op zun gat gelegen en ineens begint iedereen te klagen over een te lage snelheid terwijl ze dat voorheen nooit hadden.. :) Nu ook niet meer .. dur waren gewoon wat probleempjes.. rielex :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 12 januari 2002 22:38 schreef Master_of_HellSound het volgende:
Duidelijk merkbaar, omg Rotterdam heeft 2/3 dagen ff op zun gat gelegen en ineens begint iedereen te klagen over een te lage snelheid terwijl ze dat voorheen nooit hadden.. :) Nu ook niet meer .. dur waren gewoon wat probleempjes.. rielex :)
Hmm...
Hier nog steeds problemen. Kan nog steeds niks doen op i'net. Ik krijg wel een IP van de DHCP-server, maar daar blijft het bij. Alles timed out.
Zit nu vial Dial-up te internetten :r

Iemand anders in Rotterdam Zuid met dezelfde problemen ? Volgens de Chello-helpdesk was ik de enige met dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3255

Sinds vrijdagochtend, na een storing in de wijk (Oud IJsselmonde, Rotterdam zuid), blijft mijn kabelmodem oranje knipperen, drie keer gebeld maar helaas ik moet wachten tot de td me belt (kan 3 tot 4 dagen duren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 13 januari 2002 11:14 schreef Hunter het volgende:
Sinds vrijdagochtend, na een storing in de wijk (Oud IJsselmonde, Rotterdam zuid), blijft mijn kabelmodem oranje knipperen, drie keer gebeld maar helaas ik moet wachten tot de td me belt (kan 3 tot 4 dagen duren).
Dan wonen we in dezelfde wijk, en zijn we dus allebei de ***
Ook ik kreeg te horen dat de TD binnen drie tot vier werkdagen contact met me op zal nemen. Bij mij heb ik dus al sinds dinsdag geen internet. Mijn kabelmodem geeft gewoon groen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:18
hier is het ook kut, niet qua surfen, ping is d8 ik ook wel ok, maar mn download snelheid is kut, vandaag (psies nu ik mohaa moet hebben, maar 30 kb/s ), gisteren ook vrij kut, het wisselt wel, vanochtend ging het nog 60 kb/s...
Volgens mij gewoon teveel aansluitingen hierzow de laatste tijd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-06 01:00
hier in Nuenen ook supergaar (bij eindhoven)
gisteravond lagen de dns servers er al uit, dus draaide ik puur vanaf de dns van mijn router (waar de meeste hosts die ik vaak bezoek gelukkig wel instaan).
Vanochtend wilde ik internetten, maar hij deed helemaal nix meer. Dus ik naar beneden en ja hoor, knipper knipper knipper (online=rood, send=groen, receive=groen). Stekker eruit dan maar, uurtje later stekker er in, en nu doet ie het weer perfect zonder lags of iets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
wat is chello ook fantastich he zondag ping 300 met kuttrage webpage's :( :( :( stomme mofo's daar ook.Als ze het nie aankunne moeten ze hun ook niet laten overstappen gvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jox444
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:37

Jox444

Honestly....

Op zondag 13 januari 2002 15:52 schreef -OverSoft- het volgende:
hier in Nuenen ook supergaar (bij eindhoven)
gisteravond lagen de dns servers er al uit, dus draaide ik puur vanaf de dns van mijn router (waar de meeste hosts die ik vaak bezoek gelukkig wel instaan).
Vanochtend wilde ik internetten, maar hij deed helemaal nix meer. Dus ik naar beneden en ja hoor, knipper knipper knipper (online=rood, send=groen, receive=groen). Stekker eruit dan maar, uurtje later stekker er in, en nu doet ie het weer perfect zonder lags of iets :)
Same Problem :P ook nuenen hehe

Het is FRIET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 00:18
ik heb ook al ff de stekker eruit gehaald (verbinding was toch ff weg), maja, nu ben ik mohaa ant downen, met de gare snelheid van 35 kb/s

in audio galaxy kan ik niet connecten met de server, naja...
hopelijk lossen ze de shit snel op, tering eikels en dan nog durven praten over een abbo verhoging ook
eikels, kutzooi, kga misschien maar ff de helpdesk bellen...
mn snelheid is echt instabiel, soms zaktie naar 20 voor een poosje, nu stijgtie net weer naar 50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Laatst online: 22:04

DizzyWeb

Ondertiteld

Tis hiero in Almere zo brak dak ieder kwartier me modem moet resetten... Modem is wel online, maar windows zit de response nie ofzow :?

Als ie na een reset weer online komt, gaat ut weer ff goed... >:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26305

In Eindhoven zelf lag chello er net enkele uren gewoon uit! Gelukkig verder niet echt vaak problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5490

Hehehe, jullie hebben nog mazzel, hier in de regio (achterhoek) ligt chello er al uren volledig uit :).
Maarjah ik heb geen chello :(.
Maar ISDN doet het altijd, jammer dat het zo kut/duur/langzaam is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34119

Op zondag 13 januari 2002 21:21 schreef SySasZ het volgende:
Hehehe, jullie hebben nog mazzel, hier in de regio (achterhoek) ligt chello er al uren volledig uit :).
Maarjah ik heb geen chello :(.
Maar ISDN doet het altijd, jammer dat het zo kut/duur/langzaam is :).
ik was al bang dat ik de enigste was in de achterhoek, ben de hele avond al ingebeld met mijn ISDN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-06 20:50

rammes

koekebakker 1e klas

Op zondag 13 januari 2002 21:37 schreef vraagjesman het volgende:

[..]

ik was al bang dat ik de enigste was in de achterhoek, ben de hele avond al ingebeld met mijn ISDN.
nope je was niet de enige... krijg binnenkort analoge lijn erbij.. als nu chello brak is kan ik helemaal niets meer

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34780

Hier (Gemert) ook problemen. Schijnt één of ander routingprobleem te zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21111

Eindhoven schijnt nu weer stabiel te zijn. Gisteren was het iig een ware ramp :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34119

Op maandag 14 januari 2002 12:30 schreef Blukske het volgende:
Hier (Gemert) ook problemen. Schijnt één of ander routingprobleem te zijn :(
is het probleem dan niet al een keertje opgelost, nog even en ze zijn 24 uur uit de lucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valith
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-03-2020

Valith

As the rush comes..

Op zondag 06 januari 2002 17:21 schreef OProg het volgende:
Zwijndrecht, Chello hier ook brak :(
It's Still crappy here :'(
Ik ben vorige week maandag, dinsdag en een deel van de woensdag achter lekaar uit de lucht geweest. Wat dacht je daarvan.
Ik kreeg af en toe na een ipconfig/renew een nieuwe ip van de DHCP toegewezen, maar als ik daarna connectie probeer te maken of de gateway te pingen dan kan dat niet :?

Ze hebben nu al voor de 2e-x mijn Modem sofware geflashed,
ik hoop dat het nu een keertje blijft draaien die handel. Tot voorkort was ik mega-tevreden met snelheden boven de 200k soms.. :9 (dat lijkt nu ff afgelopen)

Synology DS415+ (3x6TB) | Synology DS216j | Canon EOS 5DIII | 580 EX II | 430 EX | Canon 17-40 f/4L USM | Canon 24-70 f/2.8L II USM | Sigma 35 f/1.4 ART | Canon 85 f/1.8 USM | Canon EF 70-200 f/4L IS USM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slayer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-06 22:06

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

Hij doet het weer :( maar voor hoe lang :? ( Apeldoorn )

Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3458

't ging goed, tot vandaag, t'is weer BAGGER :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valith

Valith

As the rush comes..

Vandaag ligt ie er weer uit in Zwijndrecht :(
Zit nu aan de phone met ze: "Er zijn 17 wachtenden voor u" :'(

Ik heb er goed de balen van... volgens mij weten ze ook niet waar ze het zoeken moeten

Synology DS415+ (3x6TB) | Synology DS216j | Canon EOS 5DIII | 580 EX II | 430 EX | Canon 17-40 f/4L USM | Canon 24-70 f/2.8L II USM | Sigma 35 f/1.4 ART | Canon 85 f/1.8 USM | Canon EF 70-200 f/4L IS USM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Laatst online: 06-06 15:53
keep us informed please :)

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Niet online
Gaan we weer Regio Rotterdam ping 300 :( :( :( GVD !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3255

Ik heb eindelijk, na 5 dagen, weer internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43305

Pfff...hier is t ook erg..ik denk dat ik een nieuwe modem nodig heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshal
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09-2022

marshal

Reality beats fiction by far

zoals net ook al in het topic van slowello gepost:

Jep hiero hetzelfde en ik heb dus pas een nieuw kabelmodem.
Die verbinding die ik hier heb is echt om van te minstens 1 keer in het half uur geen verbinding voor 5 - 10 minuten.
Ik weet nie wat ze aan het doen zijn maar zo erg heb ik het nog nooit meegemaakt en dan staat er ook nog eens niks op de statuspagina terwijl het probleem volgens mij toch al behoorlijk bekend moet zijn.

De volgende keer hang ik ook aan de telefoon dat is 1 ding wat zeker is.

IRC is niet te doen continue disconnect, over msn een gesprek voeren gaat ook al niet, upload is supertraag, enz.

En zo gaat het al een aantal dagen. En dat is Beek en Donk regio Helmond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

bij mijn is ie ook brak ik zie geen eens plaatjes
zelfs die sponsor plaatje van got boven aan zie ik nie eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43305

Heej

Heb je die kabelmodem moeten bestellen bij Chello, en zo jah..hoelang heeft t geduurt voordat je die kreeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshal

marshal

Op dinsdag 15 januari 2002 23:09 schreef Slowello het volgende:
Heej

Heb je die kabelmodem moeten bestellen bij Chello, en zo jah..hoelang heeft t geduurt voordat je die kreeg?
Je krijgt geen nieuw kabelmodem van chello als je huidige nog op het netwerk kan komen.

Bij mij was m'n hele kabelmodem kaduuk door een fout van het installatiebedrijf dat bij ons tijdens de verbouwing de bekabeling had geregeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

regio eindhoven was net ff weer half uur onbereikbaar... wilde al met de helpdesk bellen stond alleen al 13 in de w8 met t zelfde irri deuntje de hele tijd, toen deed alles het opeens weer :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15308

Ik woon dan ook in de buurt bij Eindhoven(bladel) en het gaat hier ook super klote :( Nu weer een up van 0.19 kb/s! :(
Van de week viel de hele kabel weg (ook televisie en telefoon) precies toen ik MOHAA aan het binnen halen was, volgende dag kon ik er s-middags pas weer op :(

Ik weet niet wat ze allemaal aan het doen zijn daar, en ze hebben al zoveel problemen, maar toch blijven ze die kabel maar volstampen :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28906

het internet gaat hier (son&breugel) echt zwaar traag
msn kan niet connecten
waarom moeten ze er altijd vanalles aan veranderen als het goed draait
echt brakke meuk daar bij chello
ik wacht op me adsl die nog niet aangelegd kan worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Hmm ik klaag nooit zo snel en heb ook eigenlijk wel een hekel eraan dat iemand meteen een topic opent als ie ff geen verbinding heeft.

Maar laatste tijd idd zwaar bagger. Ligt er soms gewoon een dag of 2 uit. En nooit staan de storingen op de site :( Zo denkt de rest v/d mensen die geen prob hebben dat er nooit iets is. Beetje rare gang van zaken.
De laatste storing die ik gister zag staan was van 14 december ??!!

Mijn upload is ook zo zwaar bagger, ff een site updaten is een ramp (3 KB p/s ??) Soms valt ook gewoon de upload weg ?

Bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshal

marshal

En daar ging hij weer.
Bel je met de helpdesk krijg je zo'n bandje met de mededeling dat er op dit moment storing in uw regio is.
Alsof ik dat nog niet wist |:(

Statuspagina zegt nu dat de DNS servers problemen hebben.
BS IMO want pingen naar een ip adres werkt ook nie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38556

Ervaren jullie ook met chello vanaf 14:30 t/m 00:30 zware brakheid |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Laatst online: 07-05 07:57
Chello doet het nu heel goed:

Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: 'pop.brabant.chello.nl', Server: 'smtp.brabant.chello.nl', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10060, Foutnummer: 0x800CCC0E

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 00:02

Smarron

The bend

Hier in Ede is het sinds gisteravond ook om te :'(

We huilen nog steeds .... |:(

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
hier in ede ligt het sins gisteravond plat of is het bagger traag ik kom nu alleen nog op tweakers.net !!! :O

chello is bagger

wy kom ik alleen nog op gathering.tweakers.net ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo_2000
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-06-2024
Wat ook wel wil helpen is een andere dns server instellen bijvoorbeeld die van @home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

En ja hoor :( tis weer zover :'(

Wezep, Gelderland
Er zijn geen resultaten gevonden voor "www.chello.nl".
UPC ;( :r :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Ik heb de laatste tijd ook veel disconnects. Dat ik even een paar minuten niet kan surfen, 15 keer p/dag. Dat ik op bepaalde sites niet kan komen :? Niet op de webspace van Chello, geen mail kan ophalen van Chello (mijn ouders dan :P).

Van zondag op maandag lag het er ook uit hier. De DNS + Gateway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-06 15:21
is wel DSN
m'n download gaan allemaal snel zat enzo, maar kan op zwaar beperkt aantal sites komen :{
Real Video streams gaan ook niet glijkmatig, maar wisselen steeds van kwaliteit :(

3e keer chello in meer dan 1 jaar tijd dat het slecht is ...
vind ik aanvaardbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Laatst online: 07-06 19:25

jep

Zit nu met mijn laptop in te bellen. Mijn chello is niet echt bruikbaar ;) Heel gelderland heeft problemen als ik dit zo hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

damn tis echt super verrot
de hele tijd verbrekingen van paar min en daaarna werkt het weer of dan ligt me port 80 er weeer uit ofzo want dan doet alleen icq het en me internet niet :?
tis traag
tis kut laat ik het daar maar op houde

|:( |:( |:(

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-06 05:41

Appie

F1RST Racing

Op woensdag 16 januari 2002 23:08 schreef j3p het volgende:
Zit nu met mijn laptop in te bellen. Mijn chello is niet echt bruikbaar ;) Heel gelderland heeft problemen als ik dit zo hoor.
ja hiero ook

d/l enzo wil wel, maar ping sucked... lekker lame met csnlmatch voor de boeg

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-06 22:43
Op woensdag 16 januari 2002 23:08 schreef j3p het volgende:
* Klovan heeft het ID dat de DNS weer eens plat ligt, kijk is in dit topic voor andere DNS-en: [topic=350196/1/50]

edit:
netwerk status
Woensdag 16 januari 2002

(netwerk) Op dit moment hebben de DNS servers voor de regio's Friesland, Flevoland, Gelderland en Noord-Brabant problemen. Deze servers zorgen voor de omzetting van domeinnamen naar ip-adressen. Hierdoor is het nauwelijks of niet mogelijk om verbinding met het Internet te maken, wanneer er gebruik gemaakt wordt van domeinnamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 00:02

Smarron

The bend

Chello in Ede doet het weer!

Heeft dus ongeveer 24 uur geduurd! Schadevergoeding!!!

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 27-05 12:50
Surhuisterveen Noord-Oost Friesland

Maandag de hele dag geen internet gehad.
Dinsdag, alleen bepaalde poorten die het doen.
- Trillian deed het
- Morphues (?) deed het
- OFP mplayer deed het
Maar bv poort 80,21 en 20 deden het niet. (http & ftp)
Woensdag, zelfde verhaal als dinsdag.
Maar na de DNS van @Home te hebben gegeven werkt alles weer :9 dankzij Neo_2000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1734

vriend van mij gebruikt niet eens e dns van chello meer maar gewoon die van tue eindhoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
als het goed is werkt het nu weer allemaal:
Donderdag 17 januari 2002

(netwerk) De gisteren vermelde problemen waren geen problemen aan de DNS-servers, maar storingen in het UPC-netwerk. Het gevolg van deze problemen was dat o.a. de DNS-servers niet of nauwelijks bereikbaar waren. Inmiddels is de oorzaak van het probleem gevonden en opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
  • Laatst online: 21:14
Hmm... ik heb een packetloss van hier-tot-tokio :(
De afgelopen week al, maar nu is het wel heel erg

If it ain't broken, tweak it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38567

Ik ben wel wat gewend. Ik maak me daar niet meer druk om. Ik zit nu slechts 2 jaar op Chello maar ik heb nog nooit langer dan 7 dagen ongestoord kunnen genieten van "24 uur/dag online".

Ondertussen heb ik op mijn Windows 2000 Servers en Novell bakken "caching" DNS servers geinstalleerd zodat wanneer die trut-bakken van Chello weer eens plat gaan ik zelf alles al gecached heb. Verder heb ik de DNS cache van mijn Windows computers opgefokt en bouwt mijn router bij IP loss automatisch via mijn GSM naar MCI WorldCom (ook een internet serviceprovider) (das handig als je 6 uur beltegoed hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12561

Ik heb me wat afgezanikt over @home, maar als ik puur naar de laatste drie maanden kijk, denk ik dat ik god op mijn blote knieën mag danken dat ik geen MxStream of Chello heb. :) Jammer dat je meestal geen keus hebt welke breedband aansluiting je wilt hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krul
  • Laatst online: 15-01 11:08

Krul

Holodoc

Brak is inderdaad het enige uitdrukking dat in de buurt komt voor de internet verbinding van Chello. :r |:( Ik weet niet wat ze de laatste dagen aan het doen zijn, maar echt normaal surfen is er niet meer bij. Maar goed als ik de verhalen hierboven lees, dan mag ik niet klagen. Ik heb tenminste in 9 van de 10 gevallen nog verbinding :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43586

Echt bagger dat chello!!!!!!!!!!!!!!

1 <1 ms <1 ms <1 ms smoothwall [192.168.0.1]
2 7 ms 7 ms 7 ms 10.62.0.1
3 12 ms 8 ms 7 ms 172.29.47.194
4 8 ms 7 ms 7 ms 172.29.32.4
5 7 ms 7 ms 7 ms 172.29.32.70
6 9 ms 7 ms 7 ms gig62.am00rt03.brain.upc.nl [212.142.33.76]
7 7 ms 7 ms 7 ms srp80.am00rt01.brain.upc.nl [212.142.32.33]
8 221 ms 222 ms 222 ms srp00.am00rt06.brain.upc.nl [212.142.32.44]
9 215 ms 208 ms 202 ms nl-ams-rd-01-pos-40.chellonetwork.com [213.46.161.53]
10 219 ms 220 ms 216 ms nl-ams-ri-03-pos-40.chellonetwork.com [213.46.161.62]
11 202 ms 205 ms 204 ms core.m20ams01.amsixtc.trueserver.nl [193.148.15.163]
12 204 ms 204 ms 203 ms ts-154-20.tweakers.net [213.239.154.20]

Trace complete.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

En ja hoor het is weer zo ver !!
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Reply from 212.142.28.66: bytes=32 time=3904ms TTL=252
Reply from 212.142.28.66: bytes=32 time=16ms TTL=252
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Reply from 212.142.28.66: bytes=32 time=1345ms TTL=252
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Reply from 212.142.28.66: bytes=32 time=1241ms TTL=252
Reply from 212.142.28.66: bytes=32 time=56ms TTL=252
Reply from 212.142.28.66: bytes=32 time=3960ms TTL=252
Reply from 212.142.28.66: bytes=32 time=18ms TTL=252
Request timed out.
Reply from 212.142.28.66: bytes=32 time=1925ms TTL=252
Reply from 212.142.28.66: bytes=32 time=70ms TTL=252
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.

Dood ziek word ik er van !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 20 januari 2002 21:28 schreef FerryHeibrink het volgende:
En ja hoor het is weer zo ver !!
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Reply from 212.142.28.66: bytes=32 time=3904ms TTL=252
Reply from 212.142.28.66: bytes=32 time=16ms TTL=252
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Reply from 212.142.28.66: bytes=32 time=1345ms TTL=252
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Reply from 212.142.28.66: bytes=32 time=1241ms TTL=252
Reply from 212.142.28.66: bytes=32 time=56ms TTL=252
Reply from 212.142.28.66: bytes=32 time=3960ms TTL=252
Reply from 212.142.28.66: bytes=32 time=18ms TTL=252
Request timed out.
Reply from 212.142.28.66: bytes=32 time=1925ms TTL=252
Reply from 212.142.28.66: bytes=32 time=70ms TTL=252
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.

Dood ziek word ik er van !
me 2, het is echt niet uit te houden hier, wel geen wel geen verbinding :(
laat ze er dan gewoon 2 dagen uitliggen zodat ik daarna weer een jaar geen storing heb ofzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

En het ergste nog, op de chello site word gewoon nix vermeld terwijl er al minstens 200 storingen zijn geweest :(

Hoop op concurrentie op de kabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39836

Ik voel met jullie mee, meer concu op de kabel= nog trager.
En Chello maar proberen MXstream klanten te paaien met gratis install enzo :( wordt het nog erger.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26203

http://www.chello.to/

Dan kabel status en dan weer kabel status.
En inderdaad chello is al weken lang dikke stront de bult op met tegenwind.

Op die site kan je zien wat er plat ligt.. dat verklaart een hoop als icq of msn of een page niet wil openen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24392

Het is hier ook weer feest. Lekkere afsluiting van het weekend weer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

En nu net 15 seconden geleden doet ie het weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24392

YES het werkt weer!!! Gelukkig krijg ik donderdag m'n ADSL verbinding! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
  • Laatst online: 05-06 01:00
AAAAAAAAAAARGH, SUPER GESTOORD WORDT IK HIER VAN!

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~w.leemans/upcsux.jpg

Een plaatje van de bigbrother pagina van chello...

(Linkje naar volledige screenshot:
http://members.chello.nl/~w.leemans/upcsucks.jpg
http://members.chello.nl/~w.leemans/upcsucks2.jpg
)

Oftewel, K*TCHELLO!

Ik heb er mooi om heen gewerkt door mijn dns in mijn router aan te zetten (stond al aan, maar goed...)
en ik heb de dns adressen van mijn router ingesteld op de enige 2 werkende adressen in de reeks (ns01.chello.nl)(ns02.chello.nl).

ZUCHT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaman
  • Laatst online: 03-12-2022
bij mij is chello ook brak

eerste keer sinds augustus...

ach ik moet toch naar school :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pctje
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-06 13:32
Het is inderdaad weer nie tvooruit te branden zeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
bij mij doet de mail het niet, hebben anderen daar ook last van?
Account: Chello
Could not locate remote server
http://webmail.chello.nl niet bereikbaar
http://test.brabant.upc.nl/ niet bereikbaar
http://members.chello.nl/~w.leemans/upcsucks2.jpg niet bereikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-07-2022
hier is de mail ook down :(

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:17
Ik heb normaal nooit problemen met chello, maar vandaag wel zeg.

Echt niet normaal, alles ligt er om de minuut uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
Op maandag 21 januari 2002 09:19 schreef Phantom_ het volgende:
Ik heb normaal nooit problemen met chello, maar vandaag wel zeg.

Echt niet normaal, alles ligt er om de minuut uit.
De DNS doet het trouwens wel, vraag me af voor hoelang :o

edit: als je een storing wilt melden dan kan dat ook hier http://qmail.emailco.nl/upc/forms/internet.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30574

Chello werkt hier weer(rott.chello)Maar mail server van chello niet.Afgelopen weekend was hier helemaal geen verbinding mogelijk.Mijn websites waren wel gewoon toegankelijk.

website1
website2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37328

chello is weer toppie jongens..... :9~

Amsterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HGM
  • Niet online

HGM

Bij ons thuis is alles sinds gisteravond 22h (ofzo) helemaal kapot. Vanochtend heeft t ongeveer 10 gewerkt, maar nu is het nog steeds niet werkend :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Laatst online: 18-12-2022
ik kom hier alleen nog maar op tweakers lol :) dns servers denk weer problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13293

OMG hier chello ook zo brak als ik weet niet wat

88x van IRC gegooid, sites laden maar half of helemaal niet (gelukkig tweakers & GoT wel...)
en Mail & msn down :(

omgeving Eindhoven, en het is nog steeds niet opgelost :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
Op maandag 21 januari 2002 10:59 schreef masterwill het volgende:
OMG hier chello ook zo brak als ik weet niet wat

88x van IRC gegooid, sites laden maar half of helemaal niet (gelukkig tweakers & GoT wel...)
en Mail & msn down :(

omgeving Eindhoven, en het is nog steeds niet opgelost :(
Hier in Harderwijk vliegt zelfs de modem eruit, er is naar chello gebeld en ze zeiden dat er een "algehele storing" was en dat ze oorzaak niet wisten |:(

edit:
http://webmail.chello.nl weer bereikbaar
http://test.brabant.upc.nl/ weer bereikbaar
http://members.chello.nl/~w.leemans/upcsucks2.jpg weer bereikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HGM
  • Niet online

HGM

in E'hoven ook weer alles opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30574

ftp://members.rott.chello.nl/

Is helemaal niet bereikbaar de daarop geplaatste sites van mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Nergens last van hier @ Deurne :)

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
  • Laatst online: 09-06 11:06
Het is weer avond en de ping wordt steeds hoger, de problemen zijn dus nog niet opgelost :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fibertje
  • Laatst online: 02-08-2017
ja hier in de kempen is het hopeloos de laatste twee dagen
Maar wat ik niet begrijp is waarom geeft upc geen bericht
van, dit is er aan de hand met een mailtje. Er liggen servers uit of er zijn routers kapot.
Zou dit de arrogantie ten top zijn van chello.
Hoop dat dit gouw voorbij is zo erg is het nog nooit geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42700

Hier in Noorf Friesland is het ook om te huilen, telkens Connection Errors en andere problemen.
En het stomme is, ik heb er last van sinds vrijdag toen mijn COM21 modem werd vervangen door een terayon. En andere mensen in het dorp met COM21 die kunnen nog wel vrolijk internetten :'(
Ik heb ook 100x gebeld(tog gratis :P ) en ze hadden het over DNS servers die op hun bek lagen...
Als hier een andere breedband internet aanbieder beschikbaar komt, ben ik de eerste die zijn chello account opzegt!!!!!!! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28956

hmmm... ik had gisteren even een dns probleempje.

even een paar Chello DNSjes (uit andere regio's) in mijn configuratie erbij gespijkert en hij werkte weer toppie. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:11

GaMbiNo

1337

Op maandag 21 januari 2002 19:58 schreef HeROiC het volgende:
Hier in Noorf Friesland is het ook om te huilen, telkens Connection Errors en andere problemen.
En het stomme is, ik heb er last van sinds vrijdag toen mijn COM21 modem werd vervangen door een terayon. En andere mensen in het dorp met COM21 die kunnen nog wel vrolijk internetten :'(
Ik heb ook 100x gebeld(tog gratis :P ) en ze hadden het over DNS servers die op hun bek lagen...
Als hier een andere breedband internet aanbieder beschikbaar komt, ben ik de eerste die zijn chello account opzegt!!!!!!! :7
* GaMbiNo zit ook in Noord-Friesland te internetten op zijn Terayon modempje en heeft nergens last van. >:) :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
Pinging gathering.tweakers.net [213.239.154.17] with 32 bytes of data:

Reply from 213.239.154.17: bytes=32 time=150ms TTL=247
Reply from 213.239.154.17: bytes=32 time=140ms TTL=247

De ping tijden zijn nog steeds veel te hoog en downloaden gaat ook supertraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden
  • Laatst online: 21-05 20:55

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

antwoord van 213.239.154.17:
41ms
28ms
41ms
27ms
minimum:27ms , maximum 41 mx , Gemiddeld 34 ms.

Kazaa , 1.47 Kb/s!

(Ede , 6713)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:17
Op maandag 21 januari 2002 11:31 schreef Klovan het volgende:
Er is naar chello gebeld en ze zeiden dat er een "algehele storing" was en dat ze oorzaak niet wisten |:(
Wat een stelletje ongeloofelijke prutsers zijn het ook.

Begin dan een Viskraam ipv een ISP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En ja hoor daar gaan we weeer!!!!!! Mijn reply zit meestal rond de 8 en 10ms maar nu 12 to 15x zo hoog.

KUT CHELLO

Microsoft Windows XP [Version 5.1.2600]
(C) Copyright 1985-2001 Microsoft Corp.

I:\Documents and Settings\Daffy Duck>ping www.tweakers.net

Pinging www.tweakers.net [213.239.154.20] with 32 bytes of data:

Reply from 213.239.154.20: bytes=32 time=122ms TTL=244
Reply from 213.239.154.20: bytes=32 time=124ms TTL=244

Ping statistics for 213.239.154.20:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 122ms, Maximum = 124ms, Average = 122ms

I:\Documents and Settings\Daffy Duck>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Idd, 't zuigt op het moment :'(

Pingtijden zijn wel ok, maar de meeste images worden kruisjes. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
6 32 ms 29 ms 29 ms srp0-0.am00rt05.brain.upc.nl [212.142.32.43]
7 143 ms 139 ms 137 ms srp0-0.am00rt06.brain.upc.nl [212.142.32.44]
8 138 ms 140 ms 143 ms nl-ams-rd-01-pos-4-0.chellonetwork.com [213.46.1
61.53]

Net als gisteren is het weer am00rt06 die de problemen veroorzaakt :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43699

Bij mij ook ja:
4 155 ms 133 ms 476 ms srp0-0.am00rt06.brain.upc.nl [212.142.32.44]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
dit zijn pas mooie tijden:
Microsoft Windows XP [versie 5.1.2600]

D:\Documents and Settings>tracert www.chello.nl

Bezig met het traceren van de route naar www.chello.nl [212.83.64.248]
via maximaal 30 hops:

1 482 ms 480 ms 463 ms Harderwijk.ah00rs02.chello.nl [212.187.34.1]
2 445 ms 545 ms 576 ms Gig6-0.ah00rt04.brain.upc.nl [212.142.28.122]
3 488 ms 484 ms 450 ms srp8-0.ah00rt01.brain.upc.nl [212.142.32.49]
4 444 ms 384 ms 377 ms srp0-0.am00rt02.brain.upc.nl [212.142.32.2]
5 409 ms 387 ms 447 ms srp0-0.am00rt06.brain.upc.nl [212.142.32.44]
6 492 ms 383 ms 356 ms nl-ams-rd-01-pos-4-0.chellonetwork.com [213.46.1
61.53]
7 509 ms 505 ms 622 ms nl-ams-ra-02-pos-3-0.chellonetwork.com [213.46.1
61.38]
8 833 ms 472 ms 451 ms nl-ams-ms-01-vlan-3.chellonetwork.com [213.46.16
1.7]
9 464 ms 465 ms 542 ms amscpms00.chello.com [212.83.64.248]

De trace is voltooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valith

Valith

As the rush comes..

Sommigen van jullie mogen vollop blij zijn...
Ik heb een gemiddelde packet-loss van 10-11% :(
Vaak valt de verbinding ook helemaal weg...

Er staat al een tijd een call open daarzo bij de 1e en 2e lijns (heb al 8x gebeld) Ze zijn lekker aan het prutsen daarzo :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alles is bijna weer in orde!!!!!!!!!!!!!

Microsoft Windows XP [Version 5.1.2600]

I:\Documents and Settings\Daffy Duck>ping www.tweakers.net

Pinging www.tweakers.net [213.239.154.11] with 32 bytes of data:

Reply from 213.239.154.11: bytes=32 time=12ms TTL=244
Reply from 213.239.154.11: bytes=32 time=17ms TTL=244
Reply from 213.239.154.11: bytes=32 time=13ms TTL=244
Reply from 213.239.154.11: bytes=32 time=11ms TTL=244

Ping statistics for 213.239.154.11:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 11ms, Maximum = 17ms, Average = 13ms

I:\Documents and Settings\Daffy Duck>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
Als de piek voorbij is dan wordt het idd weer redelijk goed, wacht maar tot een uur of 8...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen
  • Laatst online: 17:16

Bergen

Spellingscontroleur

Nuttig topic is dit inmiddels :Z Iedereen roept of zijn verbinding het wel of niet doet and that's it. Ik vind dit meer iets voor het Tros Radar forum. Het gaat echt nergens meer over hier. Mag hier een slot op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
Dan weet je tenminste of je de enige bent met een storing, omdat Chello geen normale storingspagina heeft is dat heel erg handig. Open laten dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45233

Ik heb nu ook al een maand last van een slome verbinding.
Ik haal nooit hoger als 25 kB. Ik heb er spijt dat ik chello genomen heb.

;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35129

www.Adsl.x1.nl

athome roels :Z
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.