Chello alweer brak :\

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.244 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newjersey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 16:26
Ik had laatst een brief geschreven naar chello waarin ik vroeg of ze mijn kabelmodem wouden doormeten, omdat ik zoveel problemen had met dat ding. Hebben ze 2 weken gebelt voor het macadres van de modem. Dus ik heb dat doorgeven. Ze zouden het ding doormeten en "vandaag of morgen" weer terugbellen. Na een week nog steeds niks van hun gehoord. Dus ik heb terug gebelt, krijg ik zo'n 1 of andere gozer aan de lijn: "het stond niet in onze gegevens dat wij gebelt hadden en dat onze kabelmodem doorgemeet zou worden" maar ze waren bezig met een brief aan het schrijven voor ons, daarin zou uitgelegt worden waarom de kabelmodem zo raar doet. Maar ik heb nog steeds NIKS gehoort erover :(

ik wacht nog 2 dagen af en anders wil ik een andere kabelmodem oid :(

edit:
1000ste post!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan maken we er even het 1001ste van..

zucht..

dns problemen bij sjellow.., mail problemen bij sjellow..., Gezeik met m'n download gedrag bij sjellow..., weer een prijs verhoging bij sjellow...., dreiging van failiesement bij sjellow... tis was met sjellow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op zaterdag 13 april 2002 15:05 schreef yonexfreak het volgende:
wat me vooral opvalt is dat de problemen er vooral zijn bij grote steden (A'dam /R'dam etc...)
Nee hoor, ik woon in Elburg, wat niet een grote plaats is, en toch is chello hier brak.
Nu hoor ik er ook bij.. hoera.. :{

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van de chello site...

Maandag 11 maart 2002

(netwerk) Op het moment zijn er problemen in een belangrijk knooppunt in het UPC-netwerk waardoor klanten in de regio's Friesland, Flevoland, Gelderland en Brabant problemen kunnen hebben met de internetverbinding.
Voor alle regio's geldt dat er nauwelijks gebruik gemaakt kan worden van de DNS-servers. Klanten uit Friesland, Flevoland en Gelderland kunnen geen of een trage verbinding met het Internet hebben.

dag later...

Dinsdag 12 maart 2002

(netwerk) De problemen in het UPC-netwerk zijn opgelost.

Maand later :

Problemen DNS-server.

12 april 2002
Een geruime tijd zijn er problemen met een DNS server (212.142.28.66). Een groot deel van de klanten in de regio's Friesland, Flevoland, Gelderland en Brabant hebben hiervan hinder. Helaas is nog niet duidelijk wat de oorzaak is. Er zal naast het zoeken van de oorzaak, een work-around worden bedacht die het probleem voor u moet verhelpden. Wij houden u op de hoogte en excuses voor het ongemak.

---
Wordt het dan niet eens tijd dat chello de secundaire DNS server (212.142.28.67) wat gaat opkrikken ?? Of is dat soms wat ze gaan doen met de idiote verhoging...
wor helemaal gek van deze bagger verbinding

---

Aanpassing abonnementsprijs

12 april 2002

Graag willen wij u informeren over een op handen zijnde prijswijziging voor de chello dienst. Met ingang van 1 mei 2002 zal de abonnementsprijs van chello Euro 47,95 per maand bedragen (incl BTW). Deze verhoging is noodzakelijk gelet op de gestegen kosten voor het op peil houden van de kwaliteit van de chello dienst.

LMAO...

---
Broadband binnenkort beschikbaar

Helaas zijn de Cistron Broadband diensten op dit moment nog niet beschikbaar in uw regio. Volgens de planning zullen de Cistron Broadband diensten vanaf Mei 2002 wel beschikbaar zijn in uw regio.

DOHHHHHH.. :'(

/me out.. Regio Nijmegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 10:49
Wordt het dan niet eens tijd dat chello de secundaire DNS server (212.142.28.67) wat gaat opkrikken ?? Of is dat soms wat ze gaan doen met de idiote verhoging...
wor helemaal gek van deze bagger verbinding
Gewoon de DNS servers van een andere provider gebruiken en alle problemen zijn opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 16:04

dreeke

outdated icon

Topicstarter
Op zaterdag 13 april 2002 22:07 schreef Pc123 het volgende:
Gewoon de DNS servers van een andere provider gebruiken en alle problemen zijn opgelost!
Zoals knipperende lampjes op je modem (die aangeven dat er -geen verbinding is -je bent afgesloten), elke maand automatisch 2x het abogeld van je rekening, een 'snel'heid van max. 15 kb/sec .... ?

Loste een DNS server dat allemaal maar op

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
Dat was een reactie op die post ervoor van iemand die problemen had met de DNS servers, jouw problemen hebben daar natuurlijk niks mee te maken. Hier is behalve de DNS de rest wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuki
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 00:25
Op zaterdag 13 april 2002 22:16 schreef dreeke het volgende:

[..]

elke maand automatisch 2x het abogeld van je rekening,
Ahaaarz... nu weet ik wie mijn rekeningen betaald :7 Ik heb sinds ik een half jaar bij UPNee aangesloten ben nog geen rekening van ze gezien / ze hebben nog niets van mijn rekening gehaald(auto-incasso).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:29

Phydomir

Dennis

hmmz.. ben ik dan de enige die zeer tevreden over chello is... ok, dns server probleemje, ff zoeken op GoT en dat is ook opgelost...

Chello is hier (Arnhem) echt perfect.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-09 09:19

Frenkpie

"Crocs Rule !"

chello hier in brabant (eindhoven) is KLOTE de afgelopen 4 weken :(

elke dag down,soms 10 uur of meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:49

Theeboon

theebonen bestaan!

't Schommelt de hele tijd, ene keer kan ik geen websites retrieven en de andere keer wel... MSN e.d. werken wel weer altijd.

"I sit in my room and imagine the future."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
Dat is dus een DNS probleem, andere DNS servers gebruiken en alles werkt weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjAb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-03 12:30
Op zondag 14 april 2002 12:11 schreef Pc123 het volgende:
Dat is dus een DNS probleem, andere DNS servers gebruiken en alles werkt weer.
hmm moet ik dat ook maar ff proberen..wat dit is niet meer te doen...

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
ns2.upc.nl lijkt het weer te doen maar ns1 doet nog steeds bijna niks, volgens coax zijn ze ermee bezig. Voorlopig gebruik ik dus nog de euronet DNS servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
De problemen met ns1.upc.nl, ns2.upc.nl en arnhem.telekabel.nl zijn opgelost! :) Op de upc testserver is te zien dat ze weer stabiel draaien en ook op coax.nl staat dat de problemen zijn opgelost. Het heeft wel meer dan anderhalve week geduurd, en dan gaan ze het in het weekend opeens met 10 man oplossen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
Helaas zijn er sinds gisteren wat problemen in het Chello netwerk in Amsterdam :( Een beetje packetloss en als ik iets wil downloaden is de snelheid maar de helft van normaal, van een snelle ftp server in Amsterdam gaat ie nu +/- 80 KB/sec in plaats van 160.

Als ik iets wat binnen het Chellonetwerk in Arnhem staat download gaat ie wel snel, het is gelukkig dus niet weer de HUB.

edit:
De problemen worden steeds erger :r, hebben er meer mensen met een verbinding via Arnhem die erg trage verbinding hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tig mensen krijgen een brief over dat ze het netwerk te zwaar belasten..... en NOG is chello kut elke avond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theeboon

Theeboon

theebonen bestaan!

Op maandag 15 april 2002 18:55 schreef Pc123 het volgende:
edit:
De problemen worden steeds erger :r, hebben er meer mensen met een verbinding via Arnhem die erg trage verbinding hebben?
Meldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
Zijn de problemen er bij jou ook sinds gistermiddag? Er lijkt een probleem met een router in Arnhem te zijn, niet het hele land heeft er last van want ik zie bij mordax.nl ook nog snelle resultaten 's avonds. Als ik iets download van een server binnen het Chellonetwerk in Arnhem dan gaat ie wel snel. Ik was al bang dat het weer de HUB was want dan duurt het een half jaar voordat de problemen zijn opgelost bij Chello.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theeboon

Theeboon

theebonen bestaan!

Op maandag 15 april 2002 21:07 schreef Pc123 het volgende:
Zijn de problemen er bij jou ook sinds gistermiddag? Er lijkt een probleem met een router in Arnhem te zijn, niet het hele land heeft er last van want ik zie bij mordax.nl ook nog snelle resultaten 's avonds. Als ik iets download van een server binnen het Chellonetwerk in Arnhem dan gaat ie wel snel. Ik was al bang dat het weer de HUB was want dan duurt het een half jaar voordat de problemen zijn opgelost bij Chello.
Kan heel goed dat 't gistermiddag was, ik herinner me nog iets binnen te pompen met een heel redelijke snelheid, maar nu is echt alles brakjes aan.
Ik kijk eens de newsgroups van chello na, daar schijnen ze wel eens problemen te posten.

Nu merk ik dat de news server ook niet zo vlekkeloos voorwaarts ratelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XippIX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
het is hier echt brak! gewoon 5 min wachten voor een pagina dit is echt te gek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[topic=469140/1/100]
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.