[3d] post je 3d stuff maar weer Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 3.285 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41882

Pfffffff Atgast ben al blij als ik er een af krijg, animeren is het laatste waar ik aan denk, ik heb wel ooit een drive by gemaakt maar die was niet zo goed mischien doe ik het nog een keer maar met veel minder poly's want zoveel detail zie je toch niet als een wagen met 300 voorbij komt.

Bedankt voor die link tie-rep, zeer goed en zal zeker van pas komen :) de texture samples in beide de renders staan zeer laag omdat het tests zijn voor waneer ik de grote ga renderen de pixelrandje zullen veel minder zijn in de uiteindelijk render (hoop ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48708

deze had ik een tijdje geleden gemaakt
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1013904737

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48707

is dit je studentenkamer? *grin*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 17 februari 2002 01:17 schreef barry het volgende:
is dit je studentenkamer? *grin*
eh huh? hoe bedoel je?
dit heb ik gerendererereredderered met 3dmaxima :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

haha maar alle gekheid op een stokje... het behang loopt parallel aan de trapleuning wat me niet helemaal logisch lijkt maar misschien is dit wel een argentijnse manier van behangen *grin*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Het betere textuurwerk, errrug netjes :)

hier die pic die ik beloofde:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/atje/venomcar17.jpg

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 17 februari 2002 01:25 schreef barry het volgende:
haha maar alle gekheid op een stokje... het behang loopt parallel aan de trapleuning wat me niet helemaal logisch lijkt maar misschien is dit wel een argentijnse manier van behangen *grin*
Kan wel zijn, het is nou ook weer niet zo dat ik dit behand in mijn comfortabelle woonkamer heb hangen, ik denk dat ik dan na een paar dagen knettergek in mijn bolletje wordt

hier is trouwens een andere
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1013905725

[edit]
overigens excuus voor de kwaliteit, ik moest het plaatje wegens de zwaarte met een iets lagere compressie jpg-en :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ziet er inderdaad een beetje 'smutty' uit! ik denk dat je wel even wat meer aandacht aan je textures moet schenken (no offense). de gemiddelde poster in dit forum heeft dat toch net even iets beter in de vingers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 17 februari 2002 01:37 schreef barry het volgende:
ziet er inderdaad een beetje 'smutty' uit! ik denk dat je wel even wat meer aandacht aan je textures moet schenken (no offense). de gemiddelde poster in dit forum heeft dat toch net even iets beter in de vingers.
Kun je de term 'smutty' ook even verklaren?
zoals je kan lezen heb ik het plaatje met een compressie van 10 in photoshop moeten jpg-en om er toch nog een acceptabelle download time van te maken, aangezien de sommige mensen het hier nog met een 72k9 modem moeten doen.
Overigens, ik heb nog geen 3d werk van jou mogen aanschouwen, of kan het zo zijn dat dat niet jouw 'pakkie aan' is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

smutty is dat het een beetje vies eruit ziet! maar ik begrijp dat het aan de compressie ligt.
eh ja ik ben niet zo goed in 3d! ik moest op de schildersvak school een huis 3d'en wat me bijna m'n diploma koste. anyways uiteindelijk toch gelukt met wat hulp van m'n buurman. posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 17 februari 2002 01:46 schreef barry het volgende:
smutty is dat het een beetje vies eruit ziet! maar ik begrijp dat het aan de compressie ligt.
eh ja ik ben niet zo goed in 3d! ik moest op de schildersvak school een huis 3d'en wat me bijna m'n diploma koste. anyways uiteindelijk toch gelukt met wat hulp van m'n buurman. posten?
ja post het maar, ik ben heel benieuwd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

okay dan! ik heb gezegd dat het niet helemaal okay is :) ; je bent gewaarschuwd!
waar kan ik het plaatje neerzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 17 februari 2002 01:51 schreef barry het volgende:
okay dan! ik heb gezegd dat het niet helemaal okay is :) ; je bent gewaarschuwd!
waar kan ik het plaatje neerzetten?
ik zal het effe uitleggen voor de 'newbies' onder ons

een plaatje posten doe je doormiddel van
[img]plaatje[/img] (laat de een spatie achter de ] van de [img] en tussen plaatje en de spatie voor de [ van [img] en achter het plaatje weg)

een url om het plaatje up te loaden is bv http://www.endoria.net/upload

ik ben benieuwd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1013907493
dit is hem! ik heb er ook nog een geanimeerde gif van maar die is te groot voor dit forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1013907493
heheh img tag vergeten :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 17 februari 2002 02:08 schreef barry het volgende:
[afbeelding]
heheh img tag vergeten :7
Mooie plaat, alleen zou ik nog liever in-real-live erin een daf 55 gezien, willen worden dan dat ik in wat daar op die afritlaan staat gezien wil worden denk, ik want qua verhoudingen en proporties. ziet die auto er gewoon 'not gedone' uit vind ik! maar wellicht is dat een kwestie van smaak.
Verder vind ik het huisje en de lucht heel goed gedaan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

origineel hoort die auto er niet bij! die reflectie van
de glazen lijkt heel goed. je zou zeggen dat het reflecties
zijn maar het is gewoon met corel draw gedaan. heb ik
even getruukt!
was ook nog bezig met een schoorsteen maar dat is helaas
niet geluk. uiteindelijk toch een zeven voor gekregen!!
wat mijn klasgenoten ervan gemaakt hadden was niet best
eigenlijk. best wel slecht eigenlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

ik zou zeggen dat jij es wat minder plaatjes moet zoeken opt inet >:)

das mijn auto :)
en dat huisje komt vast ook ergens anders vandaan >:)

(zoniet, post em ff zonder mijn auto op die perpectiefverneukende manier erbij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 17 februari 2002 03:01 schreef Atgast het volgende:
ik zou zeggen dat jij es wat minder plaatjes moet zoeken opt inet >:)

das mijn auto :)
en dat huisje komt vast ook ergens anders vandaan >:)

(zoniet, post em ff zonder mijn auto op die perpectiefverneukende manier erbij)
wow nu je het zegt!! ik vond die auto al niet bij dat huisje passen. Erg lomp dat hij dat erin heeft gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

tis ook al laat, en ik vermoedt dat barry's mond hier t enigste is dat te groot is voor dit forum >:) (of zijn fantasie)
code:
1
2
3
Aantal posts: 23 
Gem. aantal posts/dag: 23 

hier wil iemand de huiskamer in ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
smutty? SMUTTY? Zoiets heet realisme. Tweak'ed,ziet er goed uit, hebje veel photos textures gebruikt? Mooie details overal. Post een een wireframe.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-04 14:51

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Op zaterdag 16 februari 2002 23:48 schreef cris77 het volgende:

Ik heb nog nooit een blueprint gezien van een F1 wagen online behalve die bij Suurland.
Wat je wel kan doen is een bouwpakket kopen en daar zit vaak een tekening bij, ik heb dat nog niet gedaan want dat kost ook wat, maar overweeg het wel vaak want het zou het een stuk makkelijker maken.
Das idd een goeie, daarnaast ben ik toch eigenlijk wel "actief bouwer" dus misschien dat ik nog wel eens een bouwpakketje ga kopen binnekort. Help me er dan aan herinneren dat ik de tekening moet scannen.

Overigens staan in modelbouwboekjes (Tamiya) ook vaak goeie plaatjes en zijaanzichten. Het boekje wat ik nou heb heeft een mooi bovenaanzicht van de Williams FW14B.
Dat typ ik in op de google-plaatjeszoeker en ik vind de volgende site :).

Nog bedankt voor de links trouwens (ook Bob Ross :P)

Edit:

hier vind je ook nog vrij aardige plaatjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Op zondag 17 februari 2002 01:37 schreef barry het volgende:
Je hebt wel erg veel commentaar op tweak-ed he!
Tweak-ed ga zo door, mooi man!! Vooral die trap.

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Op zondag 17 februari 2002 11:38 schreef XLerator het volgende:

[..]

Je hebt wel erg veel commentaar op tweak-ed he!
Tweak-ed ga zo door, mooi man!! Vooral die trap.
idd, ik vind het ook erg mooi gedaan. En behang wat met de trap 'meebuigt' is echt zo gek niet hoor, dat komt vaker voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dank voor de reacties, en wat barry betreft, ik zit er niet zo mee hoor, ik doe gewoon mijn ding :)

hier is er nog 1 van de piano, heeft me wel een tijdje gekost om die een beetje goed voor elkaar te krijgen, maar ik denk dat het resultaat er wel naar mag zijn.
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1013945995

ik zie hier trouwens erg goeie dingen!! tof topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
zo zie je maar wat een paar mooie textuurtjes voor een relatief simpele scene doen. sweet. Dit vraagt eigenlijk wel om een GI rendertje :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Op zondag 17 februari 2002 12:57 schreef gladiool het volgende:
zo zie je maar wat een paar mooie textuurtjes voor een relatief simpele scene doen. sweet. Dit vraagt eigenlijk wel om een GI rendertje :)
Riep daar iemand met een dual Athlon MP 1200mhz? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik werk zelf met 4 in-line gekoppelde intels III-1266mhz maar goed, die plaatjes die ik hier post zijn dan ook voor de fun, het echte werk ligt in een iets andere (realtime rendering) hoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14573

Op zondag 17 februari 2002 13:07 schreef tweak-ed het volgende:
ik werk zelf met 4 in-line gekoppelde intels III-1266mhz maar goed, die plaatjes die ik hier post zijn dan ook voor de fun, het echte werk ligt in een iets andere (realtime rendering) hoek
Hmm.. zou je daar niet iets van kunnen laten zien dan ? :9~ Ik weet niet precies wat je ermee maakt/doet, maar ik ben nu iig wel nieuwsgierig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee daar mag ik van mijn opdrachtgever jammergenoeg niks van laten zien want het is nog niet helemaal af. Ik zou het graag sharen maar het is niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Op zondag 17 februari 2002 13:07 schreef tweak-ed het volgende:
Ik zeg al niks meer :X :)

damn he, das dan nogal een machientje :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het is niet de bedoeling dat ik tweak-ed afval ('no offense'). ik vond het plaatje een beetje donker en smutty, of hoe je dat noemt.
misschien moeten er meer reflecties in net zoals in mijn huisje. zonder de reflecties ziet het huisje er opeens heel amateuristisch uit. het verschil tussen een amateuristisch plaatje of een proffesioneel plaatje zit vaak in het ontbreken van reflecties.
ik ben niet zo heel goed bekend met 3d maar ik kan wel vast stellen dat over bepaalde dingen niet goed nagedacht is zoals bijvoorbeeld het behang.
maar goed als je het werk van tweak-ed afzet tegen mijn huisje dan moet ik wel bekennen dat tweak-ed best goed bezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 17 februari 2002 13:37 schreef barry het volgende:
het is niet de bedoeling dat ik tweak-ed afval ('no offense'). ik vond het plaatje een beetje donker en smutty, of hoe je dat noemt.
misschien moeten er meer reflecties in net zoals in mijn huisje. zonder de reflecties ziet het huisje er opeens heel amateuristisch uit. het verschil tussen een amateuristisch plaatje of een proffesioneel plaatje zit vaak in het ontbreken van reflecties.
ik ben niet zo heel goed bekend met 3d maar ik kan wel vast stellen dat over bepaalde dingen niet goed nagedacht is zoals bijvoorbeeld het behang.
maar goed als je het werk van tweak-ed afzet tegen mijn huisje dan moet ik wel bekennen dat tweak-ed best goed bezig is.
Uhm... sorry hoor, maar jou huisje is niet veel meer dan een kubus met textures... ik vind de creaties van Tweak-ed persoonlijk stukken mooier dan jou huisje |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

kijk barry, jouw huisje is erg bekend
barry's huis:r

ik zou als ik jou was maar es heel erg snel gaan stoppen met het posten van andermans werk en dan zeggen dat t van jouw is, :r

en dan ook nog het masterlijke werk van tweak-ed afkraken, echt ongelofelijk laag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tweak-ed kan wel heel goed 3d'en alleen is het allemaal zo donker. ik denk dat het beter wordt als hij reflecties en meer lampen gebruikt zodat je beter kan zien wat wat is en je hier en daar wat meer glimlichtjes zit. dat maakt het wat realitischer. nu is het een beetje 'doomy' met alle respect.
mijn huisje zou inderdaad wat beter kunnen! maar de deadline liet het niet meer toe. oorspronkelijk wilde ik er ook nog een schoorsteen op moddelen om het geheel iets meer 'swung' te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Op zondag 17 februari 2002 14:07 schreef barry het volgende:
tweak-ed kan wel heel goed 3d'en alleen is het allemaal zo donker. ik denk dat het beter wordt als hij reflecties en meer lampen gebruikt zodat je beter kan zien wat wat is en je hier en daar wat meer glimlichtjes zit. dat maakt het wat realitischer. nu is het een beetje 'doomy' met alle respect.
mijn huisje zou inderdaad wat beter kunnen! maar de deadline liet het niet meer toe. oorspronkelijk wilde ik er ook nog een schoorsteen op moddelen om het geheel iets meer 'swung' te geven.
dat meen je niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 17 februari 2002 14:06 schreef Atgast het volgende:

ik zou als ik jou was maar es heel erg snel gaan stoppen met het posten van andermans werk en dan zeggen dat t van jouw is, :r

en dan ook nog het masterlijke werk van tweak-ed afkraken, echt ongelofelijk laag
Om my god :) dit wordt echt TE erg... Op dit soort momenten zou ik willen dat ik GoT-Admin was :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 17 februari 2002 14:06 schreef Atgast het volgende:

ja dat model heb ik als basis gebruik dat klopt! ik heb zelf de textures en de belichting aangepast omdat dat nog niet helemaal in orde was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja ik denk dat dat meer mijn stijl is zo donker, maar goed, ik ben hier niet om iedereen tegen de zere kuit aan te trappen, maar om mijn werk te posten

hier nog 1 :)
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1013951650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de discussie loopt een beetje uit de hand! ik had mijn plaatje niet moeten posten dat blijkt nu wel!
tweak-ed is veel beter dan mij dat moet gezegd worden.
coole sigaret trouwens in die asbak/borrelnootjes schaal... meer filter dan sigaret *grin*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
Cool tweak.

Maar vertel eens wat je psies doet voor werk? Deze scene die je hier laat zien, wat is de polycount? Is deze ook om realtime doorheen te lopen?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33395

tweak-ed, ben je zeker dat je werk niet uit één of ander 3d-spel is geript?
Ziet er in elk geval zo naar uit, tenzij dat je in die industrie werkt...
En Barry, houdt gewoon je mond en probeer liever zélf eens wat te maken. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 17 februari 2002 14:19 schreef gladiool het volgende:
Cool tweak.

Maar vertel eens wat je psies doet voor werk? Deze scene die je hier laat zien, wat is de polycount? Is deze ook om realtime doorheen te lopen?
De polycount ziet er niet zo heel hoog uit, der is goed gewerkt met textures als je het mij vraagd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 17 februari 2002 14:19 schreef barry het volgende:
de discussie loopt een beetje uit de hand! ik had mijn plaatje niet moeten posten dat blijkt nu wel!
tweak-ed is veel beter dan mij dat moet gezegd worden.
coole sigaret trouwens in die asbak/borrelnootjes schaal... meer filter dan sigaret *grin*
hoezo bedoel je dat met meer filter dan sigaret? ben ik toch heel benieuwd wat je daarmee bedoeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

no offense maar die sigaret op de voorgrond daar zit wel een heel lang filter aan (bruine stukje). ik had ook al opgemerkt dat je je behang texture wel heel erg gemakzuchtig toegepast had. ik mag dan wel niet kunnen 3d'en maar dat soort details zijn niet heel erg proffesioneel dat wil zeggen dat als ik dat als zijnde als amateur hier neergezet wordt zie dat dat toch wel een puntje van aandacht is. hoewel het heel goed gemaakt is, dat zeg ik er nog maar even bij anders valt menigeen hier weer over me heen. ik probeer een positieve bijdrage te leveren laat dat iedereen duidelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durden
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Durden

In Tyler we trust...

Op zondag 17 februari 2002 14:22 schreef tweak-ed het volgende:

[..]

hoezo bedoel je dat met meer filter dan sigaret? ben ik toch heel benieuwd wat je daarmee bedoeld!
Ik denk dat hij de filter van de sigaret zelf (dat geel/bruinachtige begin van de sigaret) bedoelt, niet dat je een filter hebt gebruikt om dat te maken :)

Ik vind je werk overigens ERG mooi!!!

It's only after you've lost everything that you're free to do anything...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

filter van de sigaret is idd erg lang :)

Ow en barry, als jij zegt dat je dat huisje op die site als 'basis' hebt gebruikt en dat je het zelf hebt aangepast, waarom ziet het er dan _exact_ hetzelfde uit?

Laat ik het zo zeggen: ik geloof niet dat je het zelf gemaakt hebt.

Post maar eens een wireframe, een ander aanzicht van het huis of een screenshot van je 3d programma om te bewijzen dat je het echt zelf gemaakt (of aangepast, ok) hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:45

Tim Schuhmacher

abasios

zucht, ga nou niet zitten mieren over een sigaretje terwijl je eerst ander mans werk zit te posten.

Ik moet toegeven dat ik het ook donker vind en ik zie liever ook glimmende en strakke interieurs, maar een beetje slordig is wel zo realistisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tweak-ed,

post eens dezelfde pic maar met meer belichting, kunnen dan ook al meteen zien of het wel JOUW werk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 17 februari 2002 14:43 schreef noculam het volgende:
tweak-ed,

post eens dezelfde pic maar met meer belichting, kunnen dan ook al meteen zien of het wel JOUW werk is...
ben ik het helemaal mee eens. ik denk dat het geheel met wat meer belichting er nog beter uit gaat zien! en neem dan gelijk even die sigaret mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

misschien is een sigaar beter op z'n plek in zo'n setting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 17 februari 2002 14:33 schreef Tim Schuhmacher het volgende:
zucht, ga nou niet zitten mieren over een sigaretje terwijl je eerst ander mans werk zit te posten.

Ik moet toegeven dat ik het ook donker vind en ik zie liever ook glimmende en strakke interieurs, maar een beetje slordig is wel zo realistisch
zo, ik wil gewoon mijn fun-werk posten omdat dit een topic is, en nu gaat iedereen mijn werk afzeiken dat et te donker en te slordig is, dat vind ik niet erg relaxed en ik had dat ook niet verwacht hier eigenlijk
en ja dat filter is lang want mijn vriendin rookt alleen maar longfilters sigaretten die ik alsvoorbeeld heb gebruikt.

nog 1 van me:
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1013953793

Acties:
  • 0 Henk 'm!

da's een dure bezigheid lijkt me longfilter sigaretten :7
hoeveel kamers heeft die huis van je eigenlijk? ik zou depressief worden in zo'n donker hol (no offense) maar goed ziet er wel stijlvol uit!
gooi de gordijnen eens een stukje open dan kan je zo'n lichtstraal naar binnen laten schijnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 17 februari 2002 14:55 schreef barry het volgende:
da's een dure bezigheid lijkt me longfilter sigaretten :7
hoeveel kamers heeft die huis van je eigenlijk? ik zou depressief worden in zo'n donker hol (no offense) maar goed ziet er wel stijlvol uit!
gooi de gordijnen eens een stukje open dan kan je zo'n lichtstraal naar binnen laten schijnen!
ik weet niet precies wat je tegen me hebt maar het lijkt me meer een persoonlijk iets dan dat je me op mijn werk beoordeeld.
ik ben van mening dat got een hoog niveua heeft en ik denk dat got dat ook wil houden.
Als jij zoveel commentaar op mijn werk hebt, laat dan eens zien wat jij maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 17 februari 2002 14:51 schreef tweak-ed het volgende:

[..]

zo, ik wil gewoon mijn fun-werk posten omdat dit een topic is, en nu gaat iedereen mijn werk afzeiken dat et te donker en te slordig is, dat vind ik niet erg relaxed en ik had dat ook niet verwacht hier eigenlijk
en ja dat filter is lang want mijn vriendin rookt alleen maar longfilters sigaretten die ik alsvoorbeeld heb gebruikt.

nog 1 van me:
[afbeelding]
Even een kritisch vraagje... Waarom staat er onderin Highlights en rechtsonderin Home?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 17 februari 2002 14:57 schreef MaSsiE het volgende:

[..]

Even een kritisch vraagje... Waarom staat er onderin Highlights en rechtsonderin Home?
ik heb mijn werk destijds op cd in een presentatie voor mijn sollicitatie gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 17 februari 2002 14:57 schreef tweak-ed het volgende:

[..]

ik weet niet precies wat je tegen me hebt maar het lijkt me meer een persoonlijk iets dan dat je me op mijn werk beoordeeld.
ik ben van mening dat got een hoog niveua heeft en ik denk dat got dat ook wil houden.
Als jij zoveel commentaar op mijn werk hebt, laat dan eens zien wat jij maakt?
nee is niet persoonlijk bedoeld! moet je niet zo opvatten. ik vind dat een 3d plaatje er ook als zodanig uitmoet zien (reflecties en glimlichten) anders kan je beter een foto oid. maken. die autos die ik eerder zag dat spreek me meer aan en ik denk ook dat de gemiddelde poster liever dergelijk plaatjes ziet dan wagneriaanse interieuren hoe goed ook gemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cappie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-02 17:02

cappie

all lowercase

*bored* ('k probeer de meest snelle radiosity rendering setting te vinden)

Afbeeldingslocatie: http://quickzone.cx/files/temple-small.jpg

klik wederom op het plaatje voor de grotere versie...

Aspire to inspire before we expire | profiel | systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:45

Tim Schuhmacher

abasios

Op zondag 17 februari 2002 15:05 schreef barry het volgende:
...ik denk ook dat de gemiddelde poster liever dergelijk plaatjes ziet dan wagneriaanse interieuren hoe goed ook gemaakt!
daarom hoeft tweak-ed die nog niet te maken/plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Barry, heb jij dan van zulke 3d stills van wat de gemiddelde tweaker hier wil zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb twee dagen geleden weer wat oude plaatjes opgezocht om in mijn portfolio te pleuren :) (Aangezien ik sinds twee dagen een eigen webserver heb Yay ! :) en daar moest ook fkes wat op komen te staan natuurlijk...)

Ik kwam mijn einstein weer tegen:
Afbeeldingslocatie: http://massie.brokenliquid.net/einstein.jpg
Natuurlijk mijn Honing-Transport-Wagon waar ik nog mee bezig ben...
Afbeeldingslocatie: http://massie.brokenliquid.net/wagon.jpg
De andere dingen heb ik alleens gepost en vind ik zelf ook nie echt speciaal meer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee ik heb al gezegd dat ik niet goed ben in 3d'en omdat ik geen ruimtelijk inzicht heb wat mede veroorzaakt is doordat ik aan een oog zo goed als blind ben.
je vat het allemaal heel persoonlijk op en dat is dus helemaal niet de bedoeling van mijn posts! ik denk dat je een aparte post moet maken van intereuren oid. het ziet eruit als een schilderij en niet als een 3d plaatje

de plaatjes van MaSsiE dat is echt kicken 3d vind ik!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 17 februari 2002 15:16 schreef barry het volgende:
nee ik heb al gezegd dat ik niet goed ben in 3d'en omdat ik geen ruimtelijk inzicht heb wat mede veroorzaakt is doordat ik aan een oog zo goed als blind ben.
je vat het allemaal heel persoonlijk op en dat is dus helemaal niet de bedoeling van mijn posts! ik denk dat je een aparte post moet maken van intereuren oid. het ziet eruit als een schilderij en niet als een 3d plaatje

Das dus gewoon een SMAAK-VERSCHIL... :9
De een vind DIT mooi de ander DAT... As simple as that :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 17 februari 2002 15:16 schreef barry het volgende:

Wil je nu eindelijk eens ophouden met zevren da 't geen naam heeft ! En dat van da ruimtelijk inzicht dat is ook al dikke zever want ik kijk ook maar met 1 oog, maar dat heeft echt géén invloed op het werken met 3D-progs want wat je op je scherm ziet kun je zal je niet van een andere hoek kunnen bekijken als je met je ander oog gaat kijken.
Dus stop met tweak-ed lastig te vallen zou ik zo zeggen of ga ergens anders verder chatten of ga een ander forum gaan verzeiken met je onnuttige zeikposts (no offence :r)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 17 februari 2002 15:27 schreef noculam het volgende:

[..]

Wil je nu eindelijk eens ophouden met zevren da 't geen naam heeft ! En dat van da ruimtelijk inzicht dat is ook al dikke zever want ik kijk ook maar met 1 oog, maar dat heeft echt géén invloed op het werken met 3D-progs want wat je op je scherm ziet kun je zal je niet van een andere hoek kunnen bekijken als je met je ander oog gaat kijken.
Dus stop met Tweak-Ed lastig te vallen zou ik zo zeggen of ga ergens anders verder chatten maar ga aub een ander forum gaan verzeiken met je onnuttige zeikposts (no offence :r)
het is tweak-ed niet tweak ed, ik heet geen ed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
ziet er profi uit tweak-ed. Maar vertel nu es wat voor werk je doet :) En ik bedoel niet wat voor opdrachten je nu doet, want die zijn you eyes only natuurlijk, maar meer je "job-description" ?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-03 10:46

cutter

Wannabe i7 fanboy

kom op tweak-ed ik ben diezelfde pix een tijd geleden ergens anders tegengekomen en ik weet toch wel redelijk zeker dat ze niet van jou zijn, maar post idd eens dezelfde pic vanuit een andee hoek zou ik zeggen, kan het natuurlijk ook mis hebben, maar om hier de cracks een beetje te irriteren met fake werk is lame irritant en bijzonder knorrig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 17 februari 2002 14:20 schreef noculam het volgende:

Ziet er in elk geval zo naar uit, tenzij dat je in die industrie werkt...
dat klopt, ik had graag meer laten zien maar aangezien ik de masters niet hier heb kan ik ze niet bewerken. Als het zover is zal ik hier wel enkele eindresultaten posten. tot die tijd vraag ik om geduld:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-02 13:50

Dexter

d((o_o))b

En just answer the fok!king question van ons aller gewaardeerde gladiool eens een keertje, want daar ben ik dan dus eigenlijk ook wel stikbenieuwd naar :)

Topic wordt steeds leuker weer...wie had dat durven denken...haha

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tec
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

Heb niks nieuws te posten maar ben wat met Brazil aan het spelen geweest:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~r.schennink/tweakers/test1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~r.schennink/tweakers/test2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Ik ben nu begonnnen aan de Williams FW14B (F1 '92 Nigel Mansell) dmv boxmodeling, maar ik vind het nogal een rommelige manier van werken, het zal me uiteindelijk wel lukken, maar het ziet er allemaal zo onoverzichtelijk uit.

Nou lijkt me patchmodeling ook niet zo overzichtelijk (das toch een meerdere planes vervormen?) ongeveer dezelfde techniek toch.

Via een loft (Nurbs) zou het ook kunnen, maar daar heb ik denk ik toch alle aanzichten voor nodig, of niet? Ik heb de boven- en de zijkant.

Kortom: wat gebruiken jullie het liefste voor dit soort objecten (auto's dus) waarom wel waarom niet. En hoe lang doe je erover met de verschillende methodes (zodat ik weet dat ik geduld moet hebben :)).

Elk advies is welkom.

En speciaal aan cris: je zou eens een tutorial moeten schrijven, evt een soort lijst van tips&tricks, dan geef je je modellen niet prijs.

tec: dat ziet er weer mooi uit! Vooral die 2e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18338

Gaaf tec.
Zou je misschien de instellingen erbij kunnen zetten ?
op deze manier leert iedereen weer van iedereen.
Als je je l33t rendering skillz voor je wilt houden begrijp ik dat ook hoor.

* Anoniem: 18338 is net begonnen met 3dsmax en is druk bezig met info verzamelen namelijk.

Ben er namelijk achter gekomen dat als je zelf een soort boek schrijft over een pakket je het dan veel sneller onder de knie krijgt (Dus eerst lezen/schrijven en dan pas proberen etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tec

tec

TEC

hmz euhm weet instellingen zo niet meer. Is namelijk tijdje geleden :)

Zal in het vervolg instellingen erbij zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tec

tec

TEC

HDRI map test render (met instellingen):

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~r.schennink/tweakers/test3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

mijn hdri render:

klik voor grotere versie

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/atje/venomcar18.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
tec gek! :) Je hebt de shade rate hoog en de sample rate laag staan, dat moet juist andersom. Zet de shade rate op -3, 0 of -2, 0, en de sample rate op 30, 40 , of hoger.

dan wordt ie veel gladder. Of was dit een oud plaatje, want die daarboven lijken wel glad.

-

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:35

BaRF

bijna kerst

Mmm, maar eens een paar brazil testjes van mij plaatsen :)

vrij standaard, maar m'n eerste caustics rendering :*
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1014020898

Mn eerste FRESNEL experience :)
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1014020600

één van mn eerste HDRI GI belichtingen :P
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1014020631

Greeble ROCKS!
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1014020696

en deze is een beetje te groot en nu ff geen zin om thumb van te maken :o Tis zon houten mannetje dat je na kan tekenen (8>
Klig

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-02 13:50

Dexter

d((o_o))b

Eej..kewle stuff man...vooral dat "city-scape" achtige plaatje. Kun je vertellen hoe je dat gemaakt hebt? Plug? En zo ja..welke?

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tec

tec

TEC

Op maandag 18 februari 2002 08:35 schreef gladiool het volgende:
tec gek! :) Je hebt de shade rate hoog en de sample rate laag staan, dat moet juist andersom. Zet de shade rate op -3, 0 of -2, 0, en de sample rate op 30, 40 , of hoger.

dan wordt ie veel gladder. Of was dit een oud plaatje, want die daarboven lijken wel glad.
Als de shade rate in die HDRI render omlaag gaat komen er irritante lelijke artifacts op de pionnen, vandaar dat ik hem op 0/2 gezet heb. Vandaar dat ik dan ook de sample rate wat lager heb gezet aangezien de render anders wat erg lang gaat duren op mijn pctje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41882

Op zondag 17 februari 2002 21:57 schreef handige_harrie het volgende:

En speciaal aan cris: je zou eens een tutorial moeten schrijven, evt een soort lijst van tips&tricks, dan geef je je modellen niet prijs.
Toen ik de Ferrari maakte was ik aan een tuttorial begonnen maar het is gewoon onbegonnen werk, hoe stamp je een week werk in een aantal stappen, maar ik krijg wel regelmatig mail van mensen die om een tuttorial vragen dus mischien maak ik er wel een maar dan van een veel eenvoudiger model met minder details.
uiteindelijk blijft de techniek hetzelfde, wat me ook tegen houd is dat ik zelf ook nog aan het leren ben de Jaguar was mijn eerste boxmodel ooit en de Ferrari in dit topic mijn tweede poly model ooit dus zelf werk ik ook nog niet op de meest efficiente manier en dat is zeker niet goed om aan andere te leren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Ok, maar je hebt nu 3,5 wagen gebouwd (die 0,5 is de Williams an vorig jaar als ik het goed heb begrepen) en dan moet je toch al iets van tips voor me hebben ofzo? :P.

Ik vind het box-modelen nog steeds lastig, en volgens mij gaat het me nooit goed lukken omdat -voor zover ik weet- er geen meshsmooth zit in C4D. Je kunt het wel smoother maken met hypernurbs, maar dat is zo'n groot verschil, dan ben je meteen alles van detail en preciezie weet kwijt :(.

Maar we blijven proberen :).

Zometeen zal ik nog een WIP-je posten van m'n bureau wat ik aan het namaken ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Op maandag 18 februari 2002 14:47 schreef gladiool het volgende:
dex das greeble:

http://www.maxplugins.de/r4_files/Greeble_r4.zip
yep :) En pa op dat je hem niet per ongeluk activeert op een mega-poly-object :) dan kun je wel ff koffie gaan halen ja hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Tis niet geweldig, maar wel _precies_ nagemaakt allemaal (op de mm):

Mijn bureau, tegen de lange muur hangen ook planken, en in de hoek staat m'n pc.

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1014061611
grote versie

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1014061656
grote versie

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1014061573
grote versie

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1014061520.jpg
grote versie

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1014061688
grote versie

Resizen is niet zo'n geweldig succes zie ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34259

Beetje Anti-Aliasen kan ook geen kwaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Op maandag 18 februari 2002 21:39 schreef Liquidus het volgende:
Beetje Anti-Aliasen kan ook geen kwaad :)
beetje klikken om het origineel te zien ook niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-04 19:41
Op maandag 18 februari 2002 21:05 schreef handige_harrie het volgende:
Tis niet geweldig, maar wel _precies_ nagemaakt allemaal (op de mm):

Mijn bureau, tegen de lange muur hangen ook planken, en in de hoek staat m'n pc.

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1014061611
grote versie

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1014061656
grote versie

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1014061573
grote versie

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1014061520.jpg
grote versie

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1014061688
grote versie

Resizen is niet zo'n geweldig succes zie ik...
Zeer netjes!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-01 15:58

Bergen

Spellingscontroleur

Op dinsdag 19 februari 2002 11:51 schreef jooers het volgende:

[..]

Zeer netjes!
Handig om dat zo te quoten... meteen alle plaatjes er weer bij en dan 2 woordjes als eigen tekst |:( Maar idd, het ziet er goed uit. Wel erg zwart wit trouwens, het lijkt alsof die kruk het enige gekleurde voorwerp is op je kamer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19964

tadaaaaaaaa

Afbeeldingslocatie: http://www.revonx.com/stuff/projects/wicked/wicked.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 19 februari 2002 12:17 schreef Galo het volgende:
tadaaaaaaaa

[afbeelding]
hij's cool :) kvind alleen die witte rand van de twee "driehoekjes" niet echt mooi... iets te strak voor het plaatje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04 22:11
NURBS modeling met Rhino..afwerking in 3dMAX.

poging om mijn dierbare tabletje te vereeuwigen.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hey, ik heb ook een wacom :) Kheb hier alleen een intuos A5 liggen :9~ Hijs wel mooi gemaakt, beetje met belichting spelen, en hij's net echt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 523

Topicstarter
kick :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-04 23:11
MaSSie je einstein is drooog :+...

(btw je nieuwe site design is ook geslaagd.)

Atgast je auto is strak... Mooi niet te veel gebruik gemaakt van zo een standaard super bolide...

En barry houw je muil... Het werk van tweak is vet in orde

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28596

//offtopic

Naar aanleiding van Massies site :)

* Anoniem: 28596 Gaat volgend jaar ook naar eindhoven industrial design studeren

...wat is de wereld toch klein :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 07 maart 2002 17:20 schreef SFie het volgende:
//offtopic

Naar aanleiding van Massies site :)

* Anoniem: 14573 Gaat volgend jaar ook naar eindhoven industrial design studeren

...wat is de wereld toch klein :P
Yay ! :) Eindhoven gaat ruleren ;) Ennuhm... ik vind de site nog nie helemaal geslaagd eigenlijk :p maarjah... Working on it... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
  • Laatst online: 22:18
eerste en enige wat ik eigenlijk ooit in 3Dmax heb gemaakt,
een schoolopdrachtje...

Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/pbvanwezel/kantoor.jpg

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72058

Kan iemand mij vertellen waarom ik het plaatje niet zie(?), maar alleen maar een wit vierkant met een rood kruisje erin. ( Zo'n afbeelding die je ook ziet al iemand naar plaatje verwijst op zijn site, maar deze niet is ge-upload...)

( En dan bedoel ik de plaatjes bovenaan )

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 72058 op 06-01-2004 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

zou het soms kunnen omdat je hier in een topic post van bijna twee jaar oud :+. Je moet het andere topic hebben (deel16 toch?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alientje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-01-2008

alientje

Hallo?

Hehe, ik dacht al da'k dubbel begon te zien... twee 3d-stuffs ;)
hier moet je dus zijn:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/848739/21

3d-en is leuk

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste