Tweakers merchandise.

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 20.654 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:40
Kickstarter ontzorgd ons voor een groot deel. Tegelijkertijd kunnen we in een keer meer artikelen aanbieden en zien hoe het loopt. Dat het ons wat marge kost, nou ja, dat is dan maar zo.

Als iemand een beter alternatief weet dat we niet zelf hoeven te maken met alle risico's van dien, dan hou ik me aanbevolen. Nee, een printer die met ons logo aan de slag gaat is niet wat ik zoek. Dat houden we graag in eigen hand. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door zeef op 03-12-2014 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 13:23
Het valt inderdaad dat nog wel mee wat je aan kosten kwijt bent:).
Het risico dat er "iets" fout gaat is natuurlijk ook wel aanwezig (iemand betaalt niet oid).

Dan ben je die kosten al binnen no-time aan personeel kosten kwijt.
Ik zeg doen, n kijken hoe het loopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Enige jammere van KS is dat je een CC moet hebben om te betalen, want iDeal ondersteunen ze niet en Paypal volgens mij ook nog niet. Ik denk dat je daarmee op de Nederlandse markt de drempel wel weer verhoogt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Alleen creditcards inderdaad, maar dat zal grotendeels met het concept te maken hebben: je betaalt niet direct, je betaalt pas als het project doorgang vindt maar verplicht je wel tot betaling. Volgens mij valt dat alleen met creditcards te regelen.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 13:23
NMe schreef op woensdag 03 december 2014 @ 15:12:
Alleen creditcards inderdaad, maar dat zal grotendeels met het concept te maken hebben: je betaalt niet direct, je betaalt pas als het project doorgang vindt maar verplicht je wel tot betaling. Volgens mij valt dat alleen met creditcards te regelen.
Automatische incasso misschien ook nog wel, maar het grootste nadeel waar wij ook mee zitten is natuurlijk "wed koop op afstand". je kan wel verplicht worden om retour artikelen aan te nemen. Dan heb je ook weer mensen die hun producten terug sturen.

Dan zal je met een "donatie" moeten werken, en dan een mok als gift. Maar ik weet niet of dat wettelijk is toegestaan.

http://europa.eu/legislat...f_consumers/l32035_nl.htm

[ Voor 5% gewijzigd door Spookie op 03-12-2014 15:17 . Reden: Bron toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Voor de mensen zonder credit card; Ik kreeg vandaag de tip om via IDEAL te kunnen storten naar kickstarter.

Via deze site kan je o.a. met IDEAL een eenmalig creditcard nummer aanvragen die je vervolgens kan gebruiken hier op kickstarter! Hoezee! :)

https://www.3vcard.nl
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18

D4NG3R

kiwi

Spookie schreef op woensdag 03 december 2014 @ 15:15:
Automatische incasso misschien ook nog wel, maar het grootste nadeel waar wij ook mee zitten is natuurlijk "wed koop op afstand". je kan wel verplicht worden om retour artikelen aan te nemen. Dan heb je ook weer mensen die hun producten terug sturen.
Ik vraag me af of deze ook van toepassing is op Kickstarter, aangezien een pledge geen betaling is voor een item, maar meer als een donatie kan worden gezien.

Zie het als een of ander knuffeldier wat je krijgt bij goede doelen voor dieren, je betaalt niet direct voor dat knuffelbeest en zal er dus ook nooit WKoA op kunnen toepassen.

Iemand met meer verstand van wetten?
:N

Als het (zoals eerdere berekening) daadwerkelijk €22 gaat kosten moet je minimaal €30 op die kaart laten zetten.. Vervolgens komen er ook nog eens allerlei fee's overheen omdat je betaald aan een buitenlands bedrijf.

[ Voor 19% gewijzigd door D4NG3R op 03-12-2014 17:55 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Misschien een heel vreemd idee maar eens contact opzoeken met Bol.com en/of Ibood of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

bobsquad schreef op woensdag 03 december 2014 @ 17:56:
Misschien een heel vreemd idee maar eens contact opzoeken met Bol.com en/of Ibood of iets dergelijks?
Ik kom heel even tussen door met wat awesome spul! :D Dit lijkt me ook merch die iedereen zou willen hebben!

Een micro-fibre cloth, casebadge en pen:
Warning: Extra veel nerdgasm als je op de foto klikt (grotere versie).
Afbeeldingslocatie: http://i.snag.gy/eP0iJ.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.snag.gy/ZxZZF.jpg

Ik vind de alu mok een beetje duur. Persoonlijk denk ik dat mensen €17,- (excl. verzendkosten) niet meer "leuk" vinden.

Overigens denk ik dat mensen meer gaan bestellen als ze maar 1x verzendkosten hoeven te betalen. Bijv. 5 casebadges, een mok, muismat en t-shirt.

Anders zouden ze 4x 6,95 aan verzendkosten moeten betalen, dat is dan weer tja... Kan je 2 jaar een banner-vrij abbo van nemen.

[ Voor 44% gewijzigd door Frozen op 03-12-2014 18:18 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:02

Zeror

Ik Henk 'm!

Frozen schreef op woensdag 03 december 2014 @ 18:06:
Ik vind de alu mok een beetje duur. Persoonlijk denk ik dat mensen €17,- (excl. verzendkosten) niet meer "leuk" vinden.
Je hoeft hem niet te kopen als ie te duur voor je is. Je bent niks verplicht. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 03-12-2014 18:20 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:33

muhda

Time & Space traveler

De prijs vind ik prima voor de aluminium mok. Alleen als ik met iDeal of overboeking zou kunnen betalen, maakt de (aan)koop gemakkelijker.

Als er voor kickstarter als optie gekozen word, kom ik het wel op het hoofdkantoor betalen of ik stort het op de rekening van zeef :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

zeef schreef op woensdag 03 december 2014 @ 12:05:
Een aluminium mok als deze komt inclusief bedrukking uit op zo'n 17 euro, zeg 20 euro inclusief verzendkosten.

[afbeelding]

Als ik er daar 100 van kan wegzetten binnen de community, dan ga ik het regelen. :)
Ik denk dat als je het op de FP zet, dat je ze snel verkoopt. (Ook erbij zetten dat indien het succesvol is, er andere producten aan komen)

[ Voor 7% gewijzigd door Frozen op 03-12-2014 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
muhda schreef op woensdag 03 december 2014 @ 18:49:
De prijs vind ik prima voor de aluminium mok. Alleen als ik met iDeal of overboeking zou kunnen betalen, maakt de (aan)koop gemakkelijker.

Als er voor kickstarter als optie gekozen word, kom ik het wel op het hoofdkantoor betalen of ik stort het op de rekening van zeef :+
Dat willen nou juist niet. Anders was ik niet voor kickstarter gegaan. Srsly mensen, we doen dit om jullie een plezier te doen. Maar het mag niet ten koste gaan van ons gewone werk. Dus het is kickstarter of iets anders waar betaling etc. etc. gecentraliseerd is, of het is niets.

iBood en Bol gaat niet werken, iBood is geen 'vanaf x aantal items' platform en Bol ook niet. Omdat we twee keer eerder met forse voorraden zijn blijven zitten is de enige manier waarop ik nu iets ga bestellen via een manier waarop vooraf de betaling is gegarandeerd. De vorige keren zei ook iedereen JA in de ontwerpfase maar deed NEE toen het om bestellen & betalen ging. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-09 21:14
Is Indiegogo niet handiger als Kickstarter geen Paypal/Ideal ondersteunt? Ze lijken wel Paypal te ondersteunen namelijk: http://support.indiegogo....s/202544513-Payment-Types

Als Indiegogo heel anders is, kan deze reactie weggehaald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Als ik me niet vergis lopen de betalingen via Paypal, maar vereist dat nog wel dat er een creditcard achterzit (tenzij dat in het afgelopen jaar ook weer omgegooid is).

Kickstarter is overigens wel een veel beter bezocht platform, dus daar zou ik eerder voor kiezen, maar op zich zijn beide prima opties, zeker nu kickstarter ook geowon werkt in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:50
Aluminium mok, i'm in! :D

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 10:35
TERW_DAN schreef op woensdag 03 december 2014 @ 20:00:
Als ik me niet vergis lopen de betalingen via Paypal, maar vereist dat nog wel dat er een creditcard achterzit (tenzij dat in het afgelopen jaar ook weer omgegooid is).

Kickstarter is overigens wel een veel beter bezocht platform, dus daar zou ik eerder voor kiezen, maar op zich zijn beide prima opties, zeker nu kickstarter ook geowon werkt in Nederland.
Paypal kan je koppelen aan een bankrekening en je kan paypal upgraden met ideal :)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

iisschots schreef op woensdag 03 december 2014 @ 20:08:
[...]

Paypal kan je koppelen aan een bankrekening en je kan paypal upgraden met ideal :)
Ja klopt, maar de vraag is of je op die manier ook kunt betalen, of dat ze Paypal enkel gebruiken als betaalplatform voor je creditcard, dat kan namelijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suli
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Hij is een hele leuke mok voor de koffie/thee drinkers. Moet er over nadenken. Ben geen koffiedrinker en heel af en toe drink ik thee. Again, hele mooie gevonden.

Casebadges ga ik zeker voor. KS is voor mij geen probleem. Denk dat het wel bekend gemaakt moet worden, want niet iedereen volgt dit topic.

Heb (tweakers) ballen! Ook met een leuke pen en micro fiber cloth. Thanks!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suli
  • Niet online
TERW_DAN schreef op woensdag 03 december 2014 @ 20:11:
[...]

Ja klopt, maar de vraag is of je op die manier ook kunt betalen, of dat ze Paypal enkel gebruiken als betaalplatform voor je creditcard, dat kan namelijk ook.
Paypal doet niet moeilijk als er geld op staat hoor. Je bent niet verplicht een CC aan te koppelen.
Of mss begrijp ik je niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Startups
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09-2022
Dit zijn allemaal te kleine aantallen. Tweakers gaat hier niets op verdienen. Er gaan geen 500 mokken verkocht worden. De vorige shop is ook al gesloten en niet zonder reden.

Waarom niet via een partij als spreadshirt of cafepress? Dan hoeft Tweakers geen administratie, handling, shipping te verzorgen. Ja, je betaalt dan iets meer maar de tijd van mensen op HQ kost ook gewoon geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda

muhda

Time & Space traveler

zeef schreef op woensdag 03 december 2014 @ 19:31:
[...]

Dat willen nou juist niet. Anders was ik niet voor kickstarter gegaan. Srsly mensen, we doen dit om jullie een plezier te doen. Maar het mag niet ten koste gaan van ons gewone werk.

Omdat we twee keer eerder met forse voorraden zijn blijven zitten is de enige manier waarop ik nu iets ga bestellen via een manier waarop vooraf de betaling is gegarandeerd. De vorige keren zei ook iedereen JA in de ontwerpfase maar deed NEE toen het om bestellen & betalen ging. :/
Excuse-moi, het was niet mijn bedoeling om jullie een gepaalde manier/keuze op te leggen, dringen of de beslissing door een trechter te halen. Ik begrijp de keuze voor zo'n platform meer dan absoluut en niet alleen maar door de opgenoemde redenen. Er zit hier erg veel werk in en daarnaast is de vraag om merch van de communiteit zelf. Jullie zijn niks verplicht, zoals je al aangaf het is een daad van plezier naar ons toe.

Het was van mijn kant meer een opmerking/suggestie met een knipoog (daarom ook de smilie en kleinschrift)
Daarnaast weet ik zeker dat ik een Tweakers mok of hoodie wil, heb het er graag voor over.
Ik denk "meer" dat er aantal tweakers zijn (inclusief ik) niet achter het net willen vissen. Doordat we nog met prepaid CC etc nog moeten worstelen. That's all. ;)

[ Voor 15% gewijzigd door muhda op 03-12-2014 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

zeef schreef op woensdag 03 december 2014 @ 19:31:
[...]

Dat willen nou juist niet. Anders was ik niet voor kickstarter gegaan. Srsly mensen, we doen dit om jullie een plezier te doen. Maar het mag niet ten koste gaan van ons gewone werk. Dus het is kickstarter of iets anders waar betaling etc. etc. gecentraliseerd is, of het is niets.

iBood en Bol gaat niet werken, iBood is geen 'vanaf x aantal items' platform en Bol ook niet. Omdat we twee keer eerder met forse voorraden zijn blijven zitten is de enige manier waarop ik nu iets ga bestellen via een manier waarop vooraf de betaling is gegarandeerd. De vorige keren zei ook iedereen JA in de ontwerpfase maar deed NEE toen het om bestellen & betalen ging. :/
http://www.triplepundit.com/2013/06/crowdfunding-platforms/

Hier staat bij kickstarter:
Any creative endeavor, but not personal or awareness campaigns. You must raise your goal or you will get nothing. Only those with a SSN or TIN can set up a campaign, i.e., only Americans but the money can come from anywhere in the world
Persoonlijk denk ik dat het makkelijker is om de oude "store" weer online te zetten. Mensen kunnen daar dingen bestellen. Vervolgens maken jullie het, en leveren jullie het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Startups
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09-2022
Frozen schreef op woensdag 03 december 2014 @ 20:50:
[...]
Persoonlijk denk ik dat het makkelijker is om de oude "store" weer online te zetten. Mensen kunnen daar dingen bestellen. Vervolgens maken jullie het, en leveren jullie het.
Makkelijker voor wie? Als nieuws je core-business is wil je niet een webshop "er even bijdoen" en zeker geen webshop die weinig verkoopt. Kost gewoon teveel capaciteit en is pas rendabel bij grote aantallen.
Zoals al eerder werd gezegd, voorraad, bestellingen controleren, afhandelen, inkopen, teruggestuurde artikelen, klantenservice etc. Dat werkt pas als er veel verkopen zijn, een eenmalige actie zou nog kunnen maar het beste is gewoon een externe partij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Die info is inmiddels outdated, kickstarter kun je nu ook als Nederlander starten.

De oude store oppakken lijkt me niet handig, veel mensen haken dan toch af, en dan zit je met een heleboel overstock, wat gewoon klauwen met geld kost.
Met een crowdfunding kun je makkelijk een campagne starten die geld oplevert dat je kunt gebruiken om producten te maken en te leveren, en mocht het doel niet gehaald worden, dan kost het t.net niet meer dan enkel wat moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:10
Waarom die aversie tegen creditcards toch elke keer als er ook maar iets ermee langskomt? Gewoon geen gespreide betaling nemen en je kan overal in de wereld crap op internet bestellen. Bij de meeste betaalrekeningen is hij gratis. Dus je hoeft hem niet eens te gebruiken als je dat echt niet wilt. Vanwaar die 'angst'?

KS is al even in NL, de regel dat alleen Amerikanen mogen is al even obsolete. ;)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Frozen schreef op woensdag 03 december 2014 @ 20:50:
Het gaat ook niet om wat jij denkt, het gaat om wat wij willen. En dat is gemak. Ik wil een kant en klare lijst hebben met bestellingen & adressen die ik kan (laten) plakken op de dozen. Ik wil niet achter betalingen aan hoeven sjouwen. En ja, ik wil graag de controle houden over wat er met onze merknaam en logo's wordt gedaan. Ja, het kan ongetwijfeld goedkoper maar dan kost het ons meer moeite en wordt het onder aan de streep duurder.

Dus zullen we nu een punt zetten achter de logistieke discussie? Dank u. :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:28

Rhapsody

In Metal We Trust

Leuk idee! Kickstarter lijkt mij prima :)

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Señor Sjon schreef op woensdag 03 december 2014 @ 21:34:
Waarom die aversie tegen creditcards toch elke keer als er ook maar iets ermee langskomt? Gewoon geen gespreide betaling nemen en je kan overal in de wereld crap op internet bestellen. Bij de meeste betaalrekeningen is hij gratis. Dus je hoeft hem niet eens te gebruiken als je dat echt niet wilt. Vanwaar die 'angst'?
Feit is dat we in Nederland lang niet zoveel doen met creditcards als in het buitenland.

Ik vind zo'n ding heerlijk, nooit moeilijk doen met betalingen, maar genoeg mensen in mijn directe omgeving, ook van mijn leeftijd, die zo'n ding simpelweg niet hebben.

Die prepaidkaarten die zeef hier linkte zijn dan natuurlijk een oplossing, en ik denk dat de meeste tweakers daar ook slim genoeg voor zijn.

Maar als je een crowdfundingplatform gaat kiezen, dan is dat zeker iets waar je naar moet kijken denk ik.

al zou ik zo snel niet een andere keuze weten dan kickstarter, wil je het een beetje serieus aanpakken.
Sulaine schreef op woensdag 03 december 2014 @ 20:13:
[...]

Paypal doet niet moeilijk als er geld op staat hoor. Je bent niet verplicht een CC aan te koppelen.
Of mss begrijp ik je niet helemaal.
Nee, maar paypal doet ook puur CC betalingen, waar geen paypal rekening aan te pas komt. Indiegogo laat het wel toe met paypal te betalen, maar toen ik er naar aan het kijken was was dat mogelijk voor flexible funding, waarbij je geen reservering deed van het geld, maar direct betaalde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

zeef schreef op woensdag 03 december 2014 @ 21:50:
[...]

Het gaat ook niet om wat jij denkt, het gaat om wat wij willen. En dat is gemak. Ik wil een kant en klare lijst hebben met bestellingen & adressen die ik kan (laten) plakken op de dozen. Ik wil niet achter betalingen aan hoeven sjouwen. En ja, ik wil graag de controle houden over wat er met onze merknaam en logo's wordt gedaan. Ja, het kan ongetwijfeld goedkoper maar dan kost het ons meer moeite en wordt het onder aan de streep duurder.

Dus zullen we nu een punt zetten achter de logistieke discussie? Dank u. :*
Mijn reactie was na aanleiding van mijn quote:
Any creative endeavor, but not personal or awareness campaigns. You must raise your goal or you will get nothing. Only those with a SSN or TIN can set up a campaign, i.e., only Americans but the money can come from anywhere in the world
Aangezien het nu dus blijkbaar wel mogelijk is om in NL een kickstarter te openen volgens Terw_dan (TERW_DAN in "Tweakers.net merchandise...") gaat mijn redenering niet op en is er inderdaad een makkelijkere manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVH7
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 00:05

TVH7

Tango Victor Hotel Seven

Ben benieuwd naar de kickstarter! Zo'n mok lijkt me wel wat! Ook zo'n laptop sticker is cool btw. maar laten we eerst gewoon met 1 ding beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Voor alle duidelijkheid: die pagina op kickstarter is er volgende week nog niet. We moeten eerst alle offertes opvragen, daarna kunnen we er mee aan de slag. Zoals met alles bij Tweakers: it's done when it's done. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
TVH7 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 00:56:
Ben benieuwd naar de kickstarter! Zo'n mok lijkt me wel wat! Ook zo'n laptop sticker is cool btw. maar laten we eerst gewoon met 1 ding beginnen.
1 ding op KS lijkt me dan weer niet zo nuttig? Je kan dan denk ik beter een soort lijstje maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Señor Sjon schreef op donderdag 04 december 2014 @ 09:23:
[...]

1 ding op KS lijkt me dan weer niet zo nuttig? Je kan dan denk ik beter een soort lijstje maken?
Dat is ook het plan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Laatst online: 21:39

Secsytime

Automagisch

Ben niet per se een fan van Kickstarter, maar als dit het voor Tweakers makkelijker maakt.. so be it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Heb je andere ideeën dan die voldoen aan de randvoorwaarden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Laatst online: 21:39

Secsytime

Automagisch

Señor Sjon schreef op donderdag 04 december 2014 @ 10:06:
Heb je andere ideeën dan die voldoen aan de randvoorwaarden?
Misschien het zoeken van een partner die dit deel in onderhoud neemt, en duidelijke afspraken met hem maken.

Voor deze partner zou het wel uit moeten kunnen.(omdat het zijn core-business is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18

D4NG3R

kiwi

Pledge A en krijg B. Pledge C en krijg D. Pledge F en krijg B+D iets in die trend?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

zeef schreef op donderdag 04 december 2014 @ 07:50:
Voor alle duidelijkheid: die pagina op kickstarter is er volgende week nog niet. We moeten eerst alle offertes opvragen, daarna kunnen we er mee aan de slag. Zoals met alles bij Tweakers: it's done when it's done. :)
Het sowieso al een vooruitgang. Dus gij zijt goed bezig! :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeshua9
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-08 20:04
Ik wou even laten weten dat ik het een super vet idee vind!

Een mok weet ik niet of ik die ga kopen maar als er uiteindelijk ook dingen als casestickers enzo komen dat koop ik er zeker een paar.

[ Voor 0% gewijzigd door Jeshua9 op 09-12-2014 13:26 . Reden: Grammer ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook wel fan van merchandise maar zou enkel een hoodie of een sticker willen. Stickers zou ik niet los gaan verkopen aangezien je meer geld gaat kwijt zijn aan de postzegel dan aan de sticker zelf. Waarom niet gewoon de sticker "gratis" (lees: in de prijs verrekend) meegeven met elke bestelling?

Over het logistieke aspect: iets zoals Kickstarter is zeker en vast een optie. Zorg zeker en vast dat er een deadline is voor de bestellingen zodat je geen 10 kleine bestellingen moet plaatsen bij de leverancier maar gewoon 1 grote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 17:03:
Ik ben ook wel fan van merchandise maar zou enkel een hoodie of een sticker willen. Stickers zou ik niet los gaan verkopen aangezien je meer geld gaat kwijt zijn aan de postzegel dan aan de sticker zelf. Waarom niet gewoon de sticker "gratis" (lees: in de prijs verrekend) meegeven met elke bestelling?
Sommigen willen wel 5 stickers :Y :9~
Sommigen willen ook alleen stickers en geen andere merch. :)

Echter hoop ik wel dat het mogelijk is om alle bestelde spullen te bundelen en als 1 pakket op te sturen, maar daar weten jullie waarschijnlijk meer vanaf dan ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YassinIT
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03-05-2024
Ik ben ook geinteresseerd in wat merchandise :D

-Een pen
-Muismat
-Casebadge
-Een paar stickers (meer dan 1)
-Usb stick
-Een sleutelhanger (werd nog niet vermeld ;) )

Edit: microvezeldoekje zou ook wel nice zijn O-)

[ Voor 13% gewijzigd door YassinIT op 09-12-2014 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smiba
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08:23
Doe mij maar idd zo'n gave Casebadge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• germanaaizer
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:17
Ik zie alle reeds genoemde dingen anders ook wel zitten! Behalve de mok en hoodie dan. Stickers en casebadges zullen toch het populairst zijn denk ik... Weet niet of dit al gevraagd is, maar kunnen belgische tweakers ook bestellen, moest het zover komen?

[ Voor 25% gewijzigd door germanaaizer op 09-12-2014 20:09 ]

Don't walk on the grass, smoke it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:01

hellknight

Medieval Nerd

usb stick + mok zie ik wel zitten. €17,- voor zo'n mok lijkt me redelijk

Your lack of planning is not my emergency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12:35
zo'n casebadge lijkt me ook gaaf!

een muismat, mok etc. zou ik overigens ook niet over klagen! :-)

Wel vind ik dat de prijzen hiervoor redelijk moeten zijn, een mok mag naar mijn idee niet meer dan €10 kosten en voor een casebadge lijkt en bedrag van 2,50 mij ook wel de max.

Een muismat daarentegen mag van mij ietsjes duurder zijn i.v.m. de duurzaamheid maar dan wil ik wel iets degelijks en geen plastic klein muismatje, maar iets richting razer kwaliteit muismatten (van geweven sof, antigrip engroot) :9

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suli
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/fcraxs.jpg

Mini boompje tweakers ballen bij de raam.
Volgende jaar (moet het niet vergeten) komt de echte tweakers boom o<:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
Sulaine schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 20:21:
[afbeelding]

Volgende jaar (moet het niet vergeten) komt de echt tweakers boom o<:).
gaaf!

Alhoewel ik wel denk dat de kleur rood beter had gestaan om de buitenste zrte rand van het logo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Sulaine schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 20:21:
[afbeelding]

Volgende jaar (moet het niet vergeten) komt de echt tweakers boom o<:).
Super leuk!

Voor de tweakers, hier weer een nerdgasm actie op de facebook page van tweakers:
Natuurlijk hebben we op Tweakers HQ ook een kerstboom. En wat voor een! Wie weet wat er allemaal aan hardware in hangt? Onder de inzenders die er het dichtst bij zitten verloten we een paar spiksplinternieuwe Tweakers goodies!
Ik ben benieuwd wat de spiksplinternieuwe goodies zijn! :D

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2d0UfH2jf9ztWSKWft2l1CMy/medium.jpg
offtopic:
Is dat Wokke daar? :D *O*

[ Voor 12% gewijzigd door Frozen op 23-12-2014 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Frozen schreef op maandag 22 december 2014 @ 16:19:
[...]

Super leuk!

Voor de tweakers, hier weer een nerdgasm actie op de facebook page van tweakers:
En in LA voor de FB-lozen/hators. :P
Ik ben benieuwd wat de spiksplinternieuwe goodies zijn! :D
hint hint hint :+
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2d0UfH2jf9ztWSKWft2l1CMy/medium.jpg
offtopic:
Is dat Wokke daar? :D *O*
Jazeker, daarvoor onze stagiair Kay.

[ Voor 12% gewijzigd door zeef op 22-12-2014 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Wat een irritant plaatje... die videokaart ken ik van vroeger nog, maar welk model het was weet ik niet meer... kan iemand dat effe posten... frustrerend en zo :X :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

nero355 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 00:58:
[...]

Wat een irritant plaatje... die videokaart ken ik van vroeger nog, maar welk model het was weet ik niet meer... kan iemand dat effe posten... frustrerend en zo :X :+
Fixed. Omdat zeef zo vriendelijk was er al een thumbnail van te maken :)

Over die videokaart, denk ik toch echt dat je hier moet zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:34
nero355 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 00:58:
[...]

Is een 8800GT(X/S) Gok ik zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smashmint
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-08 20:31
Al wat meer info over wanneer de merchandise beschikbaar komt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Inktpotje schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:47:
Al wat meer info over wanneer of de merchandise beschikbaar komt ?
FTFY...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Inktpotje schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:47:
Al wat meer info over of en wanneer de merchandise beschikbaar komt ?
Neen. Als die informatie er is, dan zal ik die zeker delen. Vragen hoe het ermee staat gaat het proces niet versnellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
Wordt er op dit moment überhaupt nog iets ondernomen m.b.t. tweakers merchandise? er is alweer eventjes niets meer over gezegd... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
jimz93 schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 13:38:
Wordt er op dit moment überhaupt nog iets ondernomen m.b.t. tweakers merchandise? er is alweer eventjes niets meer over gezegd... :/
De post boven je zal nu waarschijnlijk nog net zo hard gelden :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dat het eventjes geleden is zou natuurlijk zomaar te maken kunnen hebben gehad met het feit dat er een nieuw logo op stapel stond en het dan niet zo veel zin heeft om nog allerlei merchandise te maken met het oude logo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Nostalgie? Dat is +10% #winning en +20% #omzet.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

NMe schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 13:43:
Dat het eventjes geleden is zou natuurlijk zomaar te maken kunnen hebben gehad met het feit dat er een nieuw logo op stapel stond en het dan niet zo veel zin heeft om nog allerlei merchandise te maken met het oude logo. ;)
Dat wisten wij toen nog niet. :D Echter nu het nieuwe logo er is, begint het waarschijnlijk weer tijd te worden om goodies in te slaan. Ik heb volgens mij echter ergens gelezen dat de oude goodies/merch er snel uit ging om plaats te maken voor nieuwe. Dat is in ieder geval al positief nieuws, of dat ook betekent dat we merch kunnen kopen is maar de vraag.

Kijkend naar deze post zeef in "Tweakers merchandise." lijkt het alsof de verandering van het logo een vrij spontaan idee was. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Frozen op 14-05-2015 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59

Kiswum

Gadget reviewer

Ik wil eigenlijk wel een kentekenplaatsticker van Tweakers.
Ik heb zoiets al een keer opnieuw gemaakt voor het Skodaforum.nl

Bij een order van 100, kun je ze volgens mij voor 1,- per stuk kopen incl. btw.
Verzenden kan via briefpost doosjes.

Afbeeldingslocatie: http://www.kiswum.com/wp-content/uploads/2015/05/Resultaat-kentekenverlichting.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.kiswum.com/wp-content/uploads/2015/05/Black-logo-www.png
Afbeeldingslocatie: http://www.kiswum.com/wp-content/uploads/2015/05/Green-logo-www.png

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-09 18:56
Kiswum schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 23:35:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meteen op formaat van de scooter kenteken erbij?

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59

Kiswum

Gadget reviewer

MrMilco schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 11:14:
[...]

Meteen op formaat van de scooter kenteken erbij?
Alles is mogelijk, het formaat van het plaatje, bepaald het formaat van de sticker.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Verse merchandise van Tweakers met het nieuwe logo. Niet te koop, wel in je goodiebag te krijgen op de Tweakers Meet-up in Delft.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/Zxc5qtvNBgtwVOZlYopABiz8/full.jpg

Frozen schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 14:22:
[...]

Dat wisten wij toen nog niet. :D Echter nu het nieuwe logo er is, begint het waarschijnlijk weer tijd te worden om goodies in te slaan. Ik heb volgens mij echter ergens gelezen dat de oude goodies/merch er snel uit ging om plaats te maken voor nieuwe.
:Y
Dat is in ieder geval al positief nieuws,
of dat ook betekent dat we merch kunnen kopen is maar de vraag.
:N we geven weg, maar verkopen niet. :)
Kijkend naar deze post zeef in "Tweakers merchandise." lijkt het alsof de verandering van het logo een vrij spontaan idee was. :)
:D dat valt wel mee hoor, de voorraad lampjes is bijna op. Op de feedbackmiddag hebben we de laatste doos erbij gepakt. ;)

[ Voor 44% gewijzigd door zeef op 02-06-2015 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22:45
zeef schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:56:
Verse merchandise van Tweakers met het nieuwe logo. Niet te koop, wel in je goodiebag te krijgen op de Tweakers Meet-up in Delft.

[afbeelding]

[...]
[...]
[...]
:N we geven weg, maar verkopen niet. :)

[...]

:D dat valt wel mee hoor, de voorraad lampjes is bijna op. Op de feedbackmiddag hebben we de laatste doos erbij gepakt. ;)
En tijdens de Tweakers Express toch ook wel, of hebben jullie speciaal voor 'ons' een paar oude dozen bewaard? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
iBugged schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 10:05:
[...]

En tijdens de Tweakers Express toch ook wel, of hebben jullie speciaal voor 'ons' een paar oude dozen bewaard? :+
Wat er in de goodiebag zit is -net als vorig jaar- een verrassing tot het moment dat je 'm krijgt. :) In ieder geval zit daar geen oude merchandise is, gewoonweg omdat we het niet meer in die hoeveelheid hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• error 404
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 30-08 20:59

error 404

Gebruiker niet gevonden

Kiswum schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 23:35:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En voor de fietsers onder ons zou dit wel leuk zijn
Afbeeldingslocatie: http://winkel.11.be/shops/111111vzw/3683997-2.jpg (maar dan met Tweakers branding :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

error 404 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 20:33:
[...]

En voor de fietsers onder ons zou dit wel leuk zijn
[afbeelding] (maar dan met Tweakers branding :))
Zoiets dus:

FIETSNERD!
Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/if/v3/framework/tweakers_logo_v2_x1.png

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 14:46
Waar is het mis gegaan met de kickstarter en mok? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:58

masauri

aka qwybyte

zeef schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:56:

[afbeelding]
[...]

Zeef, onderhand zou ik wel verwachten dat je een plaatje op de juiste maat kon maken...

"Deze afbeelding is 1600 * 1067 pixels groot. Hier op GoT verwachten we dat je echte thumbnails maakt.
Kijk in de faq als je niet weet hoe dit moet."

:+

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:05
Dit topic maar even volgen. Jammer dat ik niet bij de meetup in Delft kon zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
@ Zeef, is er ondertussen al meer bekend over de merchandise?

Duurt wel erg lang allemaal :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Op dit moment hebben we loglampjes, stickers en petjes in het assortiment. Die zijn niet te koop, maar worden zo nu en dan weggegeven. Een kickstarter campagne met mokken houden we in gedachte. Maar we zijn erg druk met wat andere dingen op dit moment.

[ Voor 30% gewijzigd door zeef op 06-11-2015 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda

muhda

Time & Space traveler

Ik zou nog graag de Tweakers zonnebril willen hebben/bemachtigen, is dat nog mogelijk?
Update:
Heb er een gewonnen met de veiling van Frozen en ProAce.

[ Voor 32% gewijzigd door muhda op 12-12-2015 14:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeef
Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/Gf5Tln1zBmOP30bn7AjP3tDg/medium.jpg

:+ O+ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-09 18:59

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:48

Case_C

[Team Carrack]

Ja wat word en nu geteased? Nieuwe stagair of zonnebrillen... 8) :D :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Aangezien dit het "Tweakers ruimt op"-topic is.... Ik houd me aanbevolen :Y (Niet voor de zonnebril dan, ik heb al een zwarte)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StecaGrid
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 11:51
HK is HK, niet LA

[ Voor 85% gewijzigd door zeef op 26-06-2016 12:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Aan de andere kant, als Tweakers al iets weg geeft, gaat het altijd naar nieuwe inschrijvers, de oude garde wordt stelselmatig overgeslagen. :+

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:38

Fiber

Beaches are for storming.

He, m'n vriendin heeft een nieuwe bril... :z

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Laatst online: 21:28
Case_C schreef op zondag 26 juni 2016 @ 12:25:
Ja wat word en nu geteased? Nieuwe stagair of zonnebrillen... 8) :D :+
Tweakers Express...

https://twitter.com/zeefNL/status/745632555957952512

En de dame in kwestie: https://twitter.com/Alinamakeup_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
ShitHappens schreef op zondag 26 juni 2016 @ 12:28:
Aangezien dit het "Tweakers ruimt op"-topic is.... Ik houd me aanbevolen :Y (Niet voor de zonnebril dan, ik heb al een zwarte)
Oepsie, dat was een foutje. Fixed.
Ronald8 schreef op zondag 26 juni 2016 @ 12:22:
[...]

Wat is dit voor kick/teaser? :)
Kick/teaser :Y Ze gaan -in tegenstelling tot andere gadgets- op een paar events van Tweakers in de verkoop. Denk aan Tweakers Express, Meet-ups, etc. etc. Natuurlijk gaan we er ook een hele stapel van weggeven, daarover later meer. ;)

[ Voor 60% gewijzigd door zeef op 26-06-2016 12:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-09 20:56

Bestla

Kvinne

MegaTronics schreef op zondag 26 juni 2016 @ 12:35:
Aan de andere kant, als Tweakers al iets weg geeft, gaat het altijd naar nieuwe inschrijvers, de oude garde wordt stelselmatig overgeslagen. :+
Niet waar, Hillie kreeg via ons van zeef een goodiebag met stickers en een petje.

zeef , alsnog ook namens Hilmar ( Hillie ) bedankt. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Nichtje van Zeef die wel even wilde poseren? :+

[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 29-06-2016 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
Zeror schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 16:34:
[...]

Nichtje van Zeef die wel even wilde poseren? :+
Geen idee, dat moet je aan Zeef vragen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Bestla schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 16:03:
[...]

Niet waar, Hillie kreeg via ons van zeef een goodiebag met stickers en een petje.

zeef , alsnog ook namens Hilmar ( Hillie ) bedankt. d:)b
Uitzondering die de regel bevestigd. O-)

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspector
  • Laatst online: 07-09 08:11
azerty schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 17:07:
[...]

Geen idee, dat moet je aan Zeef vragen :P
Nee hoor, Alina werkt gewoon op kantoor als collega en is werkzaam bij de Nonspot afdeling :) geen nichtje dus. (Tenminste, niet van zeef)

[ Voor 1% gewijzigd door zeef op 29-06-2016 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
Inspector schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 17:54:
[...]

Nee hoor, Aline werkt gewoon op kantoor als collega en is werkzaam bij de Nonspot afdeling :) geen nichtje dus. (Tenminste, niet van zeef)
Had je beter Zeror gequote, die vroeg het oorspronkelijk :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Inspector
  • Laatst online: 07-09 08:11
azerty schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 18:01:
[...]

Had je beter Zeror gequote, die vroeg het oorspronkelijk :P
Ja inderdaad :) Iets met telefoon en klungelen. Anyway, Zeror hangt zoveel rond op GoT die ziet dat wel ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Wat zou ik moeten zien? :P

[CSI edit mode]
Verkapt selfie van Zeef? :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/KgUBpKPuZ67wEJPvSYYXAeLB/full.jpg

[/CSI edit mode]

[ Voor 67% gewijzigd door Zeror op 29-06-2016 19:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uncle Mel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-09 13:17
Zeror schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 19:46:
Wat zou ik moeten zien? :P

[CSI edit mode]
Verkapt selfie van Zeef? :+

[afbeelding]

\[/CSI edit mode]
Afbeeldingslocatie: https://www.brivo.com/wp-content/uploads/2011/10/emhance-300x168.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Aan boord van de Tweakers Express zullen we -in beperkte oplage- wat zaken verkopen. Onder andere de nieuwe rode zonnebril en het 'badge petje'.
Pagina: 1 2 3 Laatste