Señor Sjon schreef op woensdag 26 november 2014 @ 14:59:
[...]
Ging om de 2e serie casebadges.
[afbeelding]
Zijn die logo-nieuwe-stijl ook casebadges?

Señor Sjon schreef op woensdag 26 november 2014 @ 14:59:
[...]
Ging om de 2e serie casebadges.
[afbeelding]
Zijn die logo-nieuwe-stijl ook casebadges?
Dat hoor je vanzelf.WiLLoW_TieN schreef op woensdag 26 november 2014 @ 15:08:
Bij wie moet ik me melden voor zo een casebadge ?
Oke, volgende middenweg.Frozen schreef op woensdag 26 november 2014 @ 15:02:
[...]
Kijk het is natuurlijk leuk om dingen exclusief te houden, echter zie je wel dat mensen een paar euro over hebben voor iets van "hun" community. Een crowdfunding/preorder actie is dus dé manier waar ik wel heil in zie. (...)
Dat lijkt mij op zich wel top. Casebadges kosten namelijk niet zo veel, dus er hoeft geen gigantisch bedrag van de t.net rekening af. Mokken zijn daarentegen een stuk duurder, idem met muismatten. Meer risico met dat soort dingen dus.matroosoft schreef op woensdag 26 november 2014 @ 15:10:
[...]
Oke, volgende middenweg.Doen we mijn actie en daarnaast en apart daarvan jouw idee met de casebadges. Daar blijkt inderdaad nogal wat interesse in te zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door Frozen op 26-11-2014 15:18 ]
Oke. Tweakers PR/redactie anywhere here? Frozen en ik zijn het eens geworden, gaat dit komen?Frozen schreef op woensdag 26 november 2014 @ 15:15:
[...]
Dat lijkt mij op zich wel top. Casebadges kosten namelijk niet zo veel, dus er hoeft geen gigantisch bedrag van de t.net rekening af. Mokken zijn daarentegen een stuk duurder, idem met muismatten.
De grote wijze woorden van zeef geven hier antwoord op, hoewel ik best "voor de community" een taakje op me wil nemen.matroosoft schreef op woensdag 26 november 2014 @ 15:18:
[...]
Oke. Tweakers PR/redactie anywhere here? Frozen en ik zijn het eens geworden, gaat dit komen?
zeef schreef op woensdag 26 november 2014 @ 12:55:
[...]
Dat is heel veel werk voor heel weinig geld. Vergeet niet dat er ook kosten aan onze kant zitten voor personeel, ontwerp, inpakken, verzenden. Daarnaast kost een product op de plank leggen ook geld. Zoals gezegd, ik ga kijken wat we kunnen doen als we nieuwe gaar gear gaan bestellen.
Overigens hebben we ook de keuze gemaakt om het juist niet te verkopen. Door het sporadisch weg te geven, houden we het speciaal. Als je die mok gewoon kan kopen, dan is het speciale er af.
[ Voor 3% gewijzigd door Frozen op 26-11-2014 15:20 ]
fixed, voordat je hem zelf ging fixen in mijn post.
[ Voor 15% gewijzigd door Frozen op 26-11-2014 15:21 ]
Zeef heeft toch al gezegd dat hij gaat kijken naar wat er mogelijk gaat zijn met gear zodra er weer wat besteld wordt? Dat zal vast nog even duren. In elk geval meer dan de twee uurtjes sinds hij dat postte.matroosoft schreef op woensdag 26 november 2014 @ 15:18:
[...]
Oke. Tweakers PR/redactie anywhere here? Frozen en ik zijn het eens geworden, gaat dit komen?
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Have... (preventief, voordat iemand anders ermee komt.
[ Voor 3% gewijzigd door Señor Sjon op 26-11-2014 15:48 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Haha. Was niet echt serieus bedoelt, daarom ook die 'NMe schreef op woensdag 26 november 2014 @ 15:37:
[...]
Zeef heeft toch al gezegd dat hij gaat kijken naar wat er mogelijk gaat zijn met gear zodra er weer wat besteld wordt? Dat zal vast nog even duren. In elk geval meer dan de twee uurtjes sinds hij dat postte.
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
matroosoft schreef op woensdag 26 november 2014 @ 14:51:
bijvoorbeeld de al eerder genoemde aluminium tweakers-mok.
Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?
Je moet de mok ook niet etenBarleone schreef op woensdag 26 november 2014 @ 16:25:
[...]
offtopic:
aluminium is toch schadelijk voor gezondheid?
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Je haalt de woorden uit men mond
Jep die bedoelde ik. Hij zal trouwens wel van RVS zijn..Secsytime schreef op woensdag 26 november 2014 @ 16:27:
[...]
Je haalt de woorden uit men mond![]()
Het gaat waarschijnlijk om de mok die ik voorstelde? Dit is namelijk een dubbelwandige mok, en extra stevig.. dus kans op stuk gaan tijdens het klussen is minimaal!
Dat ja. Eventueel in een DIY-kitje met hoogvermogen laser..Señor Sjon schreef op woensdag 26 november 2014 @ 16:49:
Die kunnen ze toch etsen met een laser voor het logo?
Verwijderd
Verwijderd
Geheel mee eensVerwijderd schreef op woensdag 26 november 2014 @ 17:16:
Ik heb nog een coole hoody van de easter egg in de Tweakers poster (Layar scan)Op de achterkant staat "Ik stel technologie op de proef", erg leuk!
Tweakers merch weggeven met acties is inderdaad leuk, maar het is ook simpelweg reclame en ook ik zou met plezier geld uitgeven aan een Tweakers mok en een muismat voor op werk. Eenmalig / halfjaarlijks on demand dat soort dingen regelen is leuk werk om door een stagiair te laten doen toch?
[ Voor 3% gewijzigd door Smashmint op 26-11-2014 18:08 ]
Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Verwijderd
Link werkt niet meer.....
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2014 18:55 ]
Die shop is al jaren en jaren opgeheven, zo vreemd is dat dus niet.Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2014 @ 18:55:
[...]
Link werkt niet meer.....
De Tweakgear shop is opgeheven.vreemd allemaal.
Het webarchief, waarom ik daar niet aan gedacht hadbardi-1 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 19:24:
[...]
Wat zag het er toch mooi uit: http://web.archive.org/we...://tweakers.net/tweakgear
[afbeelding]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Verwijderd
Aha, sorry dat wist ik helaas niet.TERW_DAN schreef op woensdag 26 november 2014 @ 19:19:
[...]
Die shop is al jaren en jaren opgeheven, zo vreemd is dat dus niet.
Ja! Misschien dat ze daar nog wel wat van die spulletjes te koop hebbenRaven schreef op woensdag 26 november 2014 @ 21:06:
[...]
Het webarchief, waarom ik daar niet aan gedacht had
[ Voor 47% gewijzigd door Nilsepils op 27-11-2014 05:51 ]
Oscar Wilde
Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.
zeef schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 01:37:
Alle ballenberichten staan apart in Kerstballenverlotingextravanganza!. Crisp en ik komen maandag met de winnaars.
Thanks Crisp!crisp schreef op woensdag 26 november 2014 @ 12:14:
Ik vond dit nog in een letterlijke oude doos:
[afbeelding]
Die wil ik wel in een envelopje douwen voor de eerste 4 malers
edit: de gegadigden:
- Raven
- Hooglander1
- bardi-1
- Siempie
Op zich is dat wel een leuk bedrag. Volgens mij gaat de bestelling dan niet via Tweakers maar via de meneer zelf. Echter denk ik dat T.net dat niet wil aangezien logo enzo...Ik zag je bericht op Tweakblogs over de Tweakers-mok.
Toevallig heb ik de mogelijkheid om deze goedkoop te kunnen maken!
Ik zou uitkomen op een prijs van €12.95 per mok inclusief verzendkosten...
Denk je dat hier animo voor zijn?
Zou er maximaal 15,- voor over hebben als het niet z'n standaard witte mok is met een opdruk.Señor Sjon schreef op zondag 30 november 2014 @ 20:56:
Ik denk dat voor velen de 12.95 al teveel is.
Wij gaan inderdaad niet ons logo zomaar aan de eerste de beste mokkenmeneer geven.Frozen schreef op zondag 30 november 2014 @ 20:44:
Ik kreeg net een dm:
[...]
Op zich is dat wel een leuk bedrag. Volgens mij gaat de bestelling dan niet via Tweakers maar via de meneer zelf. Echter denk ik dat T.net dat niet wil aangezien logo enzo...
Just the information I recieved.
Het is toch belangrijk dat kees zo'n stock heeft, moet niet iedere T.net server dragen zijn van zo'n badgje alvorens hij in productie mag/zeef schreef op woensdag 26 november 2014 @ 14:07:
[...]
Kees zocht en vond ook een en ander.Maar die verloten we een andere keer.
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
12,50 is aardig duur! Dat is zo'n mok met logo niet waard:)Frozen schreef op zondag 30 november 2014 @ 20:44:
Ik kreeg net een dm:
[...]
Op zich is dat wel een leuk bedrag. Volgens mij gaat de bestelling dan niet via Tweakers maar via de meneer zelf. Echter denk ik dat T.net dat niet wil aangezien logo enzo...
Just the information I recieved.
[ Voor 16% gewijzigd door Spookie op 01-12-2014 08:01 ]
Maar zijn jullie wel aan het kijken naar een partij voor een leuke samenwerking? Zou wel graag zo'n mok willen hebben.zeef schreef op zondag 30 november 2014 @ 22:12:
[...]
Wij gaan inderdaad niet ons logo zomaar aan de eerste de beste mokkenmeneer geven.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2014 12:07 ]
zeef schreef op maandag 01 december 2014 @ 09:48:
Wat we wel eens kunnen doen is inventariseren of er interesse is voor een beperkt aantal dingen en die dan eenmalig maken.
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Kijk! Dit is volgens mij ook de juiste instelling! Volgens mij zijn dat ook de leukste dingen.zeef schreef op maandag 01 december 2014 @ 09:48:
Wij kijken continu. Alleen -zoals ik al eerder heb uitgelegd- hebben we twee keer onze neus gestoten aan voorraden merchandise en dat gaan we geen derde keer doen. De marge is in onze omzetten van merchandise zo marginaal dat het niet interessant is om te verkopen. Onder de streep kost dat hele proces van maken, opslaan, verkopen en verzenden ons gewoon geld.
Wat we daarom doen is wel dingen maken, maar deze dan weggeven bij evenementen en/of bijzondere prestaties. Zie bijvoorbeeld de goodies&hoodies voor de reclame/easter-egg of de shirts bij het bouwen van de PC's voor Tweakers Helpt. Het weggeven van goodies, daar gaan we in 2015 gewoon mee door. Een webshop van Tweakers gaat er in elk geval niet (meer) komen. Ook gaan we onze naam en beeldmerk(en) niet ter beschikking stellen aan derden om te expoliteren
Wat we wel eens kunnen doen is inventariseren of er interesse is voor een beperkt aantal dingen en die dan eenmalig maken. Op=op en weg=weg. Dan zetten we overal een minimum aantal bestellingen bij, wordt dat aantal gehaald dan gaat het door. Halen we het minimum niet, dan is het jammer maar helaas.
Waar ik en mijn collega's benieuwd naar zijn is welke items jullie bij zo'n actie zouden willen kopen. Let wel, dit is geen garantie dat we het daadwerkelijk gaan doen. Zie het als een inventarisatie.
Ik hoop dat ik zo voldoende informatie heb gegeven over ons standpunt.
Alsof dat mijn hele stock wasTomsworld schreef op maandag 01 december 2014 @ 00:46:
[...]
Het is toch belangrijk dat kees zo'n stock heeft, moet niet iedere T.net server dragen zijn van zo'n badgje alvorens hij in productie mag/
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Je wil zeggen dat je dat in true gebruikt om de lege units op te vullen in de racks
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Maar er zijn ook partijen die geen minimale afname eisen. Die produceren op bestelling waarbij iedereen zijn eigen shop kan openen en zijn designs kan verkopen. Is dat dan geen idee? Dan hoef je zelf niet je voorraad te beheren en heb je geen risico's.zeef schreef op maandag 01 december 2014 @ 09:48:
Wij kijken continu. Alleen -zoals ik al eerder heb uitgelegd- hebben we twee keer onze neus gestoten aan voorraden merchandise en dat gaan we geen derde keer doen. De marge is in onze omzetten van merchandise zo marginaal dat het niet interessant is om te verkopen. Onder de streep kost dat hele proces van maken, opslaan, verkopen en verzenden ons gewoon geld.
-knip-
Ik hoop dat ik zo voldoende informatie heb gegeven over ons standpunt.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dat lijkt toch op iets wat Zeef niet wil gaan doen.Tsurany schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:45:
[...]
Maar er zijn ook partijen die geen minimale afname eisen. Die produceren op bestelling waarbij iedereen zijn eigen shop kan openen en zijn designs kan verkopen. Is dat dan geen idee? Dan hoef je zelf niet je voorraad te beheren en heb je geen risico's.
zeef schreef op maandag 01 december 2014 @ 09:48:
Een webshop van Tweakers gaat er in elk geval niet (meer) komen. Ook gaan we onze naam en beeldmerk(en) niet ter beschikking stellen aan derden om te exploiteren.
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
Tsurany schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:45:
[...]
Maar er zijn ook partijen die geen minimale afname eisen. Die produceren op bestelling waarbij iedereen zijn eigen shop kan openen en zijn designs kan verkopen. Is dat dan geen idee? Dan hoef je zelf niet je voorraad te beheren en heb je geen risico's.
Ze hebben aangegeven dit niet te willen, het nadeel is natuurlijk dat je dan je merk-recht verkoopt en er een hogere (winst)marge opzit.quote: zeefEen webshop van Tweakers gaat er in elk geval niet (meer) komen. Ook gaan we onze naam en beeldmerk(en) niet ter beschikking stellen aan derden om te expoliteren
Dus er is vanuit Tweakers gewoon geen wens om dit aan te bieden? Dat is natuurlijk wat anders dan het niet willen omdat je met voorraden blijft zitten en het tijd/geld kost. Dat laatste is namelijk wel op te lossen.zeef schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:31:
^^ dat dus en we willen het ook een beetje exclusief houden. Je kan item X krijgen, maar je moet er wel iets voor doen.
Allebei, blijkbaar.Tsurany schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:34:
[...]
Dus er is vanuit Tweakers gewoon geen wens om dit aan te bieden? Dat is natuurlijk wat anders dan het niet willen omdat je met voorraden blijft zitten en het tijd/geld kost. Dat laatste is namelijk wel op te lossen.
We willen niet onze merknaam en logo bij een ander in beheer geven. We willen niet voor de derde keer een webshop beginnen en ultimo met de voorraden blijven zitten. We willen niet zomaar spullen gaan verpatsen omdat we daar of op moeten toeleggen of een (imho te) hoge prijs berekenen om al onze kosten te dekken.Tsurany schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:34:
[...]
Dus er is vanuit Tweakers gewoon geen wens om dit aan te bieden? Dat is natuurlijk wat anders dan het niet willen omdat je met voorraden blijft zitten en het tijd/geld kost. Dat laatste is namelijk wel op te lossen.
[ Voor 10% gewijzigd door zeef op 01-12-2014 13:46 ]
Verwijderd
Koffiemok en muismatzeef schreef op maandag 01 december 2014 @ 09:48:
(...)Waar ik en mijn collega's benieuwd naar zijn is welke items jullie bij zo'n actie zouden willen kopen. (...)
Ik kan niet in de portemonnee van eenieder kijken. Dus als we iets doen zullen we daar rekening mee moeten houden.Verwijderd schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:42:
[...]
Koffiemok en muismat![]()
Ongevraagd advies: kies voor kwaliteit producten, ook al kost dat € 5 per stuk extra. Beide zijn producten die je elke dag gebruikt, dus ik zou niet graag een lompe mok willen die na 3 koppen koffie al verkleurt. Ook een muismat die wegglijdt, onprettig aanvoelt en je muissensor alleen maar in de war brengt is een no-go.
[ Voor 1% gewijzigd door auto660 op 01-12-2014 13:54 . Reden: Toevoegen van smiley :) ]
Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU
[ Voor 9% gewijzigd door Señor Sjon op 01-12-2014 13:56 ]
We gaan het -als we het überhaupt gaan doen- eerst eens één keer proberen. Met voorintekening/pre-order. Afhankelijk van de ervaringen kijken we weer verder. Krijgen we de kritische massa bij elkaar om de inkoop van de grond te krijgen bijvoorbeeld. Dat zullen trouwens niet de dingen zijn die we 'gewoon' weggeven. Die houden we exclusief voor de mensen die een beloning/erkenning/schouderklopje/pluim verdienen.Señor Sjon schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:56:
Maak er anders een jaarlijks of halfjaarlijks iets van. Laat mensen intekenen op producten, dan produceren en leveren. Zo hoef je ook geen voorraden aan te houden en kan je in bulk bestellen.
[ Voor 19% gewijzigd door Helixon op 01-12-2014 14:52 ]
Omdat het kan.....
Daar doen we dan weer iets exclusiefs bij.Helixon schreef op maandag 01 december 2014 @ 14:49:
Misschien is het leuk om merchandise bij een Tweakers abbo mee te leveren? De prijs van het abbo moet dan natuurlijk wel wat omhoog, of je maakt 2 abonnementen, één met merchandise en één zonder merchandise...
Edit:
Een muismat, stickers, koffie/thee mok, key-cord(s) of usb-sticks etc. Lijkt me wel leuk...
Ik heb zelf liever een neutrale witte mok met het logo er op dan een volledig rode mok met het logo er op, de boel gaat immers vervagen bij flink (koffie) gebruik, en dat zal veel sneller opvallen wanneer het over de hele mok heen gebeurt..muhda schreef op maandag 01 december 2014 @ 16:27:
(De mok moet wel helemaal in kleur van tweakers, niet alleen logo erop)
[ Voor 38% gewijzigd door D4NG3R op 01-12-2014 17:21 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
De hoeveelheid "toekomstige abbo-leden" schiet nu omhoog!
[ Voor 7% gewijzigd door Frozen op 01-12-2014 18:06 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
[ Voor 117% gewijzigd door Frozen op 01-12-2014 21:14 . Reden: Nieuwe poll met meer opties ]
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Als je wil kan ik je wel mijn laatste exemplaar sturenWiLLoW_TieN schreef op woensdag 26 november 2014 @ 12:47:
Damn precies die "oude" casebadge bedoelde ik....
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
En de bierpul waar al een paar mensen om/naar gevraagd hebben.Frozen schreef op maandag 01 december 2014 @ 20:45:
Ik ben alleen de bieropener vergeten, maarja... dat krijg je als je niet drinkt
Je hoeft de poll ook niet in te vullen, het is meer om te kijken hoe de verhoudingen een beetje liggen en te kijken of mensen geïnteresseerd zijn in die merchandise. Als maar 1 op de 200 mensen een keykoord wil, dan lijkt het me niet rendabel dit te laten maken.NMe schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 00:02:
[...]
En de bierpul waar al een paar mensen om/naar gevraagd hebben.
Goed bedoeld allemaal hoor, maar met zo'n poll limiteer je mensen alleen maar tot een beperkte set keuzes. Ik durf zomaar te gokken dat zeef de vraag bewust open heeft gelaten omdat daar best wel eens ideeën uit zouden kunnen komen waar anders niet aan gedacht wordt.
Mijn huisgenoot zet een gelijkaardige mok (van Starbucks, in plastiek), er schuin onder, met een dubbele senseo. Gaat wel, als je hem vasthoud tijdens het maken.Secsytime schreef op woensdag 03 december 2014 @ 12:52:
Ik vind het een hele mooie mok, alleen is het voor mij niet functioneel. Ik heb thuis een senseo, en op het werk een Philips koffiebonen ding.
Onder beide apparaten past hij dus wss niet?
Start die crowdfunding maar. Als je 100 kopers kunt halen daarmee dan kun je de bestellingen doorvoeren.zeef schreef op woensdag 03 december 2014 @ 12:05:
Een aluminium mok als deze komt inclusief bedrukking uit op zo'n 17 euro, zeg 20 euro inclusief verzendkosten.
[afbeelding]
Als ik er daar 100 van kan wegzetten binnen de community, dan ga ik het regelen.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Dat is eigenlijk een prima idee. We knallen alles op kickstarter oid en bij voldoende massa gaan we bestellen. I like.Zeror schreef op woensdag 03 december 2014 @ 13:11:
[...]
Start die crowdfunding maar. Als je 100 kopers kunt halen daarmee dan kun je de bestellingen doorvoeren.
Kickstarter wil 5%, dat zou toch geen 5 euro per mok extra moeten kosten?NMe schreef op woensdag 03 december 2014 @ 13:28:
Kickstarter will een fors percentage van de opbrengst, daarmee wordt zo'n mok al gauw 5 euro duurder. Lijkt me zonde.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Dus voor 100 mokken van 20 euroIf your project is successfully funded, the following fees will be collected from your funding total: Kickstarter's 5% fee, and payment processing fees (between 3% and 5%). If funding isn't successful, there are no fees
Kickstarter fee
5% of total funds raised
Payment processing fees
3% + €0.20 per pledge
Pledges under €10 have a discounted micropledge fee
of 5% + €0.05 per pledge.
[ Voor 15% gewijzigd door Señor Sjon op 03-12-2014 13:35 ]
maar wat doet dit met grotere aantallen?Señor Sjon schreef op woensdag 03 december 2014 @ 13:34:
[...]
Dus voor 100 mokken van 20 euro
2.000x5%=100 euro
100x20x3%+100x0,20=80 euro
180 euro op 2000 euro. Dat is 9% erbovenop. Dan wordt ie grofweg 22 euro.
Scheelt je wel een boel gedoe met je eigen boekhouding en betalingen, dus dat verdien je indirect in de uren weer terug.
Edit
En een KS-project is ook een vorm van reclame en een artikel op de FP.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq