Tweakers merchandise.

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 20.654 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gezien de vraag naar Tweakers.net artikelen, zoals paraplu's, T-shirts en casebadges lijkt het me een goed ID dat Tweakers.net wordt uitgebreid met merchandise hoek waar je online T.net artikelen kunt bestellen. Op deze manier kan men ook meer inkomsten uit T.net halen en dit is dan weer een stap om T.net verder te professionaliseren.

Mogelijke artikelen:

*Muismatten
*Casebadges
*T-shirts
*Paraplu's? :)

Wat vinden jullie van dit idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-09 19:18

AntonT

One Ton!

Femme heeft een keer het idee opgevat T-Shirts te maken en dit uitgevoerd. Hij had er echter veel problemen mee.

Als er animo voor is ben ik wel bereid met een T-shirt-drukker hier in de buurt te overleggen over de mogelijkheid en de daarbij behorende Kwantum-korting.

Femme, als je dit leest, valt er een poll van te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar die T-shirt actie was volgens mij echt zo'n actie van: we bestellen 100 shirts en die moeten dan ook gelijk op. Als je echter een online shop met merchandise opent dan heb je gewoon een zooi artikelen, die je gewoon uit voorraad kan verkopen. Er is dan niet de druk van: we moeten nu beslist alles in 1 keer verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:49

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Merchandising is al iets dat wil doen, alleen moet er ergens een bedrijf gevonden worden waar deze shit aan uitbesteed kan worden. De domeinen tweakgear.net/com/org heb ik voor dit doel al geregd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Laatst online: 12-09 09:46
En als je nog wat over hebt...of alvast besteld kan je het ook op netwerk party's
(WAN) verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Femme schreef op dinsdag 20 juni 2000 @ 23:15:
Merchandising is al iets dat wil doen, alleen moet er ergens een bedrijf gevonden worden waar deze shit aan uitbesteed kan worden. De domeinen tweakgear.net/com/org heb ik voor dit doel al geregd.
_/-\o_

Mag ik zo vriendelijk zijn om dit 14 jaar oude topic omhoog te trappen?
Blijkbaar is er weer animo voor tweakers merchandise. We hebben nu de gave hoodies echter... of dat voor een tweaker genoeg is kan je je afvragen.

Volgens mij zitten mensen wel te wachten op casebadges: De officiële blog van Frozen: [Betaalbaar] Het tweaker verlanglijstje - alle betaalbare cadeaus op een rijtje

Dat zou nog eens een leuk kerstcadeautje zijn!

Een ander idee is om een casebadge bij een Tweakers bannervrij abbo te geven.

offtopic:
* Frozen denkt terug aan de tijd dat hij 14 jaar geleden nog zonder zorgen naar schooltje ging met een pakje wicky en een koekje

[ Voor 11% gewijzigd door Frozen op 26-11-2014 01:37 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

* D4NG3R trapt lekker mee. oOo

Behalve het Tweakers Express 2014 tasje heb ik niks waar officieel het logo op staat. :9

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

D4NG3R schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 23:24:
* D4NG3R trapt lekker mee. oOo

Behalve het Tweakers Express 2014 tasje heb ik niks waar officieel het logo op staat. :9
Is dit godlike, of godlike?
Afbeeldingslocatie: http://i.snag.gy/lnx9E.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:38

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Daniel in "Tweakgear shop offline?"
Daniel schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 10:27:
Inderdaad, de TweakGear shop is tijdelijk offline. Het aantal transacties was dermate laag dat het voor ons handlingpartner (de partij die de opslag en afhandeling van orders verzorgde) niet rendabel was om de shop in de lucht te houden. Spullen zijn er nog genoeg, alleen liggen die nu in ons magazijn waardoor het wat lastig is om op een handige manier orders te verschepen. We streven er uiteraard naar de shop binnenkort weer online te hebben.
Tijdelijk is permanent geworden :P

Ik denk dat als tweakers weer merch wil gaan doen dat ze het met iets zoals teespring etc moeten doen, dan is er een minimum aantal wat eerst verkocht moet worden, zodat tweakers niet met alles blijft zitten zoals dus eerder is gebeurd. :)

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:02

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ik heb een Tweakers Hoodie en Tweakers-mok, en een Tweakers-schoonmaakdoekje en een Tweakers schroevendraaiersset _O_
Helaas mist de bierpul nog in mijn verzameling :+

[ Voor 29% gewijzigd door AW_Bos op 26-11-2014 00:13 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:02

Zeror

Ik Henk 'm!

Woohoo, ik heb twee Tweakers hoodies (twee verschillende), een tshirt en bovengenoemde schoonmaakdoekje. Ohja en nog een cap en wat casebadges. En het belangrijkste, een tweakers balpen. :+

Maar een nieuwe Tweakgear-shop is altijd leuk! :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Ik heb hier net gevraagd hoeveel 250 stickers met het onderstaande logo zouden moeten kosten.

Afbeeldingslocatie: http://i.snag.gy/HZMTv.jpg

Persoonlijk gok ik dat dit +- 40 euro zal zijn.

* Frozen gaat even rekenen
Laten we zeggen dat t.net er 50 gaat weggeven en 200 gaat verkopen

Inkomsten:
200*2,50 = €500,-

Uitgaven:
printje: €40,-
Postzegeltjes: €160,- http://www.postkantoor.nl...rol-nederland-1-200x.html
Enveloppes: €50,-
---------------------
500
250 -
--------
winst = 250 euro

Maar je krijgt natuurlijk altijd wat btw gezeur dus we zeggen dat de winst 200 euro is. :9~

[ Voor 15% gewijzigd door Frozen op 26-11-2014 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:28
Een actie à la teespring voor merchandise lijkt mij het meest interessant vanuit het standpunt van tweakers. Open een topic waar je een bestelling kan plaatsen voor 1 bepaald item, en als er een bepaalde oplage gehaald word, kan je dan alles maken en versturen. Geen overbodige stocks en risico's dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

wsitedesign schreef op woensdag 26 november 2014 @ 00:48:
Een actie à la teespring voor merchandise lijkt mij het meest interessant vanuit het standpunt van tweakers. Open een topic waar je een bestelling kan plaatsen voor 1 bepaald item, en als er een bepaalde oplage gehaald word, kan je dan alles maken en versturen. Geen overbodige stocks en risico's dan :)
Of gewoon af en toe wat spullen aanbieden via Vraag en Aanbod.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:28
Zeror schreef op woensdag 26 november 2014 @ 01:03:
[...]

Of gewoon af en toe wat spullen aanbieden via Vraag en Aanbod.
Van de huidige stock die ze hebben, is dat mogelijk. Ik heb het eerder over nieuw te maken merch, die natuurlijk in een bepaalde hoeveelheid gemaakt moet worden alvorens het enigzins betaalbaar is per stuk. Daar kun je moeilijk verwachten dat tweakers (laten we zeggen) 500 stuks van maakt, om dan af en toe per stuk op V&A te zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:28

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ik ben voor merchandise! Vooral muismat en stickers zijn leuk:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Frozen schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 23:22:
[...]

offtopic:
* Frozen denkt terug aan de tijd dat hij 14 jaar geleden nog zonder zorgen naar schooltje ging met een pakje wicky en een koekje
offtopic:
Ik kreeg afgelopen week een speculaasje en het was een molen. Ik moest meteen denken aan wat een ruzies en tranen we vroeger om die molens hadden. For some reason wilde iedereen de molen hebben, want die waren zeldzaam. En natuurlijk wilde je absoluut geen kapot koekje!

Even later bedacht ik me: Ohhh wat een tijd, toen dat je grootste problemen waren... ;(

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Lijkt me dat dit na de Youtube merchandise revolutie makkelijker te regelen moet zijn dan 14 of zelfs 4 jaar geleden.

Welligt voor t-shirts, hoodies, etc gewoon kijken naar iets als Spreadshirt en casebadges en dat soort dingen zelf doen?

[ Voor 36% gewijzigd door Shamalamadindon op 26-11-2014 03:10 ]

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeneralX
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:52
Uiteraard biedt Tweakers merch dan ook de optie voor troostprijzen als er weer eens een actie is geweest. *NET niet gewonnen? Niet getreurt, hierbij een gruwelijk vette casebadge.
*Wel meegedaan, een goede review geschreven, maar toch net niet dat apparaat mee naar huis kunnen nemen? Krijg je toch een awesome Tshirt voor je moeite.
*Al tijden op zoek naar originele custom keycaps voor je ramplank? Tweakgear.net trekt je over de streep!
*Altijd al in stijl en in de stromende regen een PCtje willen bouwen? Need not worry, Tweakers Paraplu incoming: Vandaag besteld, morgen als het droog is in huis.
*Baal je van dat belachelijke krasje op de voorkant van je PC? Plak er gewoon een Tweakers sticker overheen, SOLVED.
*Geen idee hoe je die lege plek aan je muur moet opvullen? Denk ook eens aan een beamer poster van Henk!

Need I say more?

Maar in alle serieusheid: ik ben dus wel voor Tweakers merch, Tweakers Tshirts, Tweakers Hoodies, Tweakers Stickers, Tweakers Casebadges, Tweakers Keycaps en paraplu's. O-)

O ja, en ook Premium artikelen voor lui met abonnement om het nog interessanter te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karmos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-11-2021

Karmos

Meh.

Dat zie ik wel nog zitten, een tweakers stickertje zo groot als het intel core stickertje op laptops!

'Awesome' betekent in het West-Vlaams 'adem'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. Veel vraag en interesse in Tweakgear.
2. Tweakers begint Webshop
3. Krijgt in de eerste paar maanden veel bestellingen binnen = $$$.
4. Iedereen die wat wou bestellen heeft besteld.
5. Vraag is weg. Enkele bestellingen per week.
6. Tweakgear kost meer $$$ dan het oplevert.
7. Door gebrek aan interesse sluit Tweakers de shop.

Paar jaar later, go to 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:28

rg-mohwa

Phoe Hé

ik zou er ook wel intresse in de casebadges hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:29
Ik had ooit zo een "oud" type Tweakers case badge..... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Frozen schreef op woensdag 26 november 2014 @ 00:26:
Ik heb hier net gevraagd hoeveel 250 stickers met het onderstaande logo zouden moeten kosten.

[afbeelding]

Persoonlijk gok ik dat dit +- 40 euro zal zijn.

* Frozen gaat even rekenen
Laten we zeggen dat t.net er 50 gaat weggeven en 200 gaat verkopen

Inkomsten:
200*2,50 = €500,-

Uitgaven:
printje: €40,-
Postzegeltjes: €160,- http://www.postkantoor.nl...rol-nederland-1-200x.html
Enveloppes: €50,-
---------------------
500
250 -
--------
winst = 250 euro

Maar je krijgt natuurlijk altijd wat btw gezeur dus we zeggen dat de winst 200 euro is. :9~
Trek daar de personeelskosten vanaf en je komt op een leuk negatief bedrag uit ;)

Als je zo iets op wilt zetten moet je het eigenlijk volledig uit besteden waarbij een externe partij alle kosten voor zijn rekening neemt en dit direct doorberekend in de verkoopprijs. Genoeg bedrijven die dit doen, puur een kwestie van het juiste bedrijf uitzoeken.
Maar ook dat opzetten kost tijd en geld.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-designz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:15
Het is een beetje verkapte reclame maar wij zitten in de muismatten en domingsticker (casebadge) handel, mocht er dus interesse in zijn dan kunnen wij die eventueel maken. kijk hiervoor op http://www.trion.nl/

ps. Mocht deze reactie in strijd zijn de forum guidelines dan verwijder ik hem weer maar ik vond het voor deze discussie wel relevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 20:52

kevin33

Welkom in Utopia.

Een mok lijkt mij wel wat.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

m-designz schreef op woensdag 26 november 2014 @ 08:35:
Het is een beetje verkapte reclame maar wij zitten in de muismatten en domingsticker (casebadge) handel, mocht er dus interesse in zijn dan kunnen wij die eventueel maken. kijk hiervoor op http://www.trion.nl/

ps. Mocht deze reactie in strijd zijn de forum guidelines dan verwijder ik hem weer maar ik vond het voor deze discussie wel relevant.
Dat jullie in de business zitten is leuk voor jullie. Maar ik heb niet het idee dat dit een oproep was voor bedrijven om te reageren/aanbiedingen te doen om dit aan te nemen. Dus in die zin is de reactie mijns inziens niet helemaal op z'n plaats. Het was interessanter geweest als je een (hypothetische) business case neer had gezet om aan te tonen dat het interessant is voor bedrijven (zoals die van jullie). Dan had ik de reactie begrepen :)
(maar wel kudo's voor het feit dat je gewoon aangeeft dat je voor dat bedrijf werkt, je wil de kneuzen niet op de koffie krijgen die "toevallig" bedrijf X of Y promoten waar ze zelf vervolgens blijken te werken :X )

On-topic
ik denk dat wsitedesign het juiste idee heeft: gewoon pollen waar mensen belangstelling voor hebben (of laten pre-orderen), om dan na 4 weken de preorders te sluiten en daadwerkelijk een bedrijf (zoals die van Trion, bijvoorbeeld) de opdracht te geven. Scheelt Tweakers de tijd/inzet van personeel en zorgt er voor dat de tweakertjes hun merchandise krijgen, terwijl Tweakers dan niet met (bijvoorbeeld) 70 stickers blijft zitten mocht de belangstelling tegenvallen...
Overigens zou het dan niet beperkt moeten zijn tot casebadges of stickers: er zijn waarschijnlijk ook aardig wat mensen die bijvoorbeeld een mok of een hoodie zouden willen... :)

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 10:13

glashio

C64 > AMIGA > PC

* glashio zoekt nog[list]• Koffiemok• Bierpul• Setje casebadges

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:50
* crypt0rr wilt graag

- Mok
- Casebadge
- Sticker size van Intel
- Muismat redelijk formaat

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scenix_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-09-2024
Jaaaa! Ik woon in Duitsland en niemand hier kent Tweakers natuurlijk, des te leuker vindt ik het om alles te hebben! :)

- Mok!
- Casebadge
- Muismat
- T-shirt

Het belangrijkste is dat de winst grotendeels naar Tweakers gaat. Als ik het zelf laat drukken is het ook niet "Tweakers.net Original"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
Mektheb zoekt : 2 Koffiemokken.

[ Voor 26% gewijzigd door Mektheb op 26-11-2014 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou wel een telefoon case van tweakers willen hebben, mits die voldoed aan de prioriteiten die ik aan een telefoon hoesje stel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:10
Is het ook niet een stuk makkelijker tegenwoordig om die dingen zelf te bestellen bij $random printbedrijf? Als Tweakers een partner uitkiest met de hires logo's dan worden ze meestal on-the-fly gemaakt, net als die gepersonaliseerde dingen. Wat dat betreft is er een hoop veranderd in de jaren.

Casebadge glossy (die met opgedikte kunststof laag) would be nice of anders de metallic variant groot (desktop)/klein (laptop/tablet). Fatsoenlijke muismat misschien ook wel, maar veel meer spul zou ik niet nemen. Dan praat je mogelijk over 10-15 euro incl. verzenden. Dat is niet iets wat Tweakers zelf moet gaan doen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Señor Sjon schreef op woensdag 26 november 2014 @ 09:25:
Is het ook niet een stuk makkelijker tegenwoordig om die dingen zelf te bestellen bij $random printbedrijf? Als Tweakers een partner uitkiest met de hires logo's dan worden ze meestal on-the-fly gemaakt, net als die gepersonaliseerde dingen. Wat dat betreft is er een hoop veranderd in de jaren.

Casebadge glossy (die met opgedikte kunststof laag) would be nice of anders de metallic variant groot (desktop)/klein (laptop/tablet). Fatsoenlijke muismat misschien ook wel, maar veel meer spul zou ik niet nemen. Dan praat je mogelijk over 10-15 euro incl. verzenden. Dat is niet iets wat Tweakers zelf moet gaan doen.
Dingen als muismatten, mokken en smartphonehoesjes kan je inderdaad al voor "bodemprijzen" (valt mee, maar het is wel heel goedkoop) bij de Hema kopen. Casebadges wordt wat lastiger en is imo ook een toffe gimmick :)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suli
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
@ Señor Sjon, zoals scenix_ zegt, mist het dan toch de tweakers original waarde.

Zou Tweakers het dan niet erg vinden dat iedereen de logo zomaar gaat gebruiken (evt misbruiken)?

[ Voor 56% gewijzigd door Suli op 26-11-2014 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:41
Ik heb al een supertoffe sticker achter op mijn Macbook zitten. Hij past niet helemaal, maar dat maakt hem niet minder tof!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/VWl3VH30ILNFBxniI2EbWes8/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:48

rob_erwt

What does this button do?

Pff, die mokken zijn er al lang:

Henk mok

;)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ongewoongewoon
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-08-2024
Misha schreef op woensdag 26 november 2014 @ 09:36:
Ik heb al een supertoffe sticker achter op mijn Macbook zitten. Hij past niet helemaal, maar dat maakt hem niet minder tof!

[afbeelding]
Een passende versie voor op een 13" MBA zie ik wel zitten :)
Ben ik meteen van dat opschepperige appeltje verlost O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:39

Secsytime

Automagisch

Tsurany schreef op woensdag 26 november 2014 @ 08:28:
[...]

Trek daar de personeelskosten vanaf en je komt op een leuk negatief bedrag uit ;)

Als je zo iets op wilt zetten moet je het eigenlijk volledig uit besteden waarbij een externe partij alle kosten voor zijn rekening neemt en dit direct doorberekend in de verkoopprijs. Genoeg bedrijven die dit doen, puur een kwestie van het juiste bedrijf uitzoeken.
Maar ook dat opzetten kost tijd en geld.
Het is niet alsof 1 persoon met ALLEEN de stickers bezig is ;). Overigens ben ik met je eens dat het te kort door de bocht is, BTW is namelijk ook geen rekening mee gehouden. Of andere kosten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:41
Sulaine schreef op woensdag 26 november 2014 @ 09:33:
@ Señor Sjon, zoals scenix_ zegt, mist het dan toch de tweakers original waarde.

Zou Tweakers het dan niet erg vinden dat iedereen de logo zomaar gaat gebruiken (evt misbruiken)?
Als iemand dergelijk kwaad in de zin heeft, dan vind hij wel een manier om dat te doen

Zo ingewikkeld is het Tweakers logo niet. Die is best eenvoudig na te maken in Illustrator of Photoshop en vervolgens overal op te knallen. Dat staat een beetje buiten deze discussie als je het mij vraagt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio

glashio

C64 > AMIGA > PC

Is zeef bereid tot een inkoopactie/crowdfunding koffiekop topic? :D

> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Doos
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:23

John Doos

ClaudZaque

glashio schreef op woensdag 26 november 2014 @ 08:48:
* glashio zoekt nog[list]• Koffiemok• Bierpul• Setje casebadges
Ik stem voor :+

Hoe stoer is het om op stage of op je werk aan te komen met een tweakers koffie mok :)

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
glashio schreef op woensdag 26 november 2014 @ 10:19:
Dat zou ik ondersteunen.

Tweakers voor Tweakers !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bardi-1 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 09:05:
/me wilt graag

- Mok
- Casebadge
- Sticker size van Intel
- Muismat redelijk formaat
/me wil dit allemaal ook wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio

glashio

C64 > AMIGA > PC

John Doos schreef op woensdag 26 november 2014 @ 10:26:
Hoe stoer is het om op stage of op je werk aan te komen met een tweakers koffie mok :)
/me glashio doet voor

> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olaf133
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-07 08:54
Ben ook wel voor koffiemokken en bierpullen, missen nog in mijn kast :)

If nobody comes from the future to stop you, how bad of a decision can it really be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:39

Secsytime

Automagisch

olaf133 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:24:
Ben ook wel voor koffiemokken en bierpullen, missen nog in mijn kast :)
Ik ben ook wel voor, maar dan wel een echte T.net mok.. dus niet zon standaard witte, maar wel even iets speciaals toch? (:

Afbeeldingslocatie: http://static.thermos-fles.nl/Files/4/13000/13807/ProductPhotos/MaxContent/27806537.jpg

zoiets bijv?

[ Voor 30% gewijzigd door Secsytime op 26-11-2014 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
Dit kan ik wel waarderen haha! _/-\o_

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Secsytime schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:27:
[...]

Ik ben ook wel voor, maar dan wel een echte T.net mok.. dus niet zon standaard witte, maar wel even iets speciaals toch? (:

[afbeelding]

zoiets bijv?
Moet wel Tweakers-waardig zijn natuurlijk. Er moet dus een stekker aan :P

Dus de USB-Mok

Afbeeldingslocatie: http://www.kabelmaxx.nl/media/catalog/product/cache/2/image/500x500/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/N/E/NE-SZ-UTM100_ART_BOX.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 16:01
Tweakers dev stickers voor mn laptop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Misschien is een Tweakers kapperszaak wel iets?

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:35

Standeman

Prutser 1e klasse

Hooglander1 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:49:
_O-

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasperlamers
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-07 14:36

Jasperlamers

Carpe Diem!

:+

. MacBook Pro 13"  iPad (2017)  iPhone XS  AirPods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B00st3r
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:42
Tweakers.net maakt ook al radioreclames tegenwoordig dus dit soort prullaria kan er ook nog wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Mok
- Casebadge
- Muismat
- T-shirt
- Paraplu

:P
Jaah hebbe! hebbe!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2014 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik vond dit nog in een letterlijke oude doos:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8SBXglwKxA6rT01BfNX3JXjj/full.jpg

Die wil ik wel in een envelopje douwen voor de eerste 4 malers :)

edit: de gegadigden:

- Raven
- Hooglander1
- bardi-1
- Siempie

[ Voor 15% gewijzigd door crisp op 26-11-2014 12:29 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@hierboven: * Raven steekt hand op :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Hahhaa, waar was dat nou ook al weer? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

crisp schreef op woensdag 26 november 2014 @ 12:14:

[afbeelding]

Dibs :+

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Zeror schreef op woensdag 26 november 2014 @ 12:17:
[...]

Hahhaa, waar was dat nou ook al weer? :P
Haha dat zat ik laatst nog te bedenken, maar kon niets vinden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr

[afbeelding]

Nice, als er nog 1 over is houd ik mijzelf aanbevolen!

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Die casebadges zijn gaaf. Die heb ik nog een paar op mijn hardware zitten volgens mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
* Ample Energy hoopt dat hij nr. 4 is :+

Maar het lijkt mij ook wel vet om wat mooie spullen te kunnen kopen. Het moet alleen niet te veelzijdig worden, omdat dan de kosten wel erg hoog zullen worden. Zo'n mok is wel een must voor ICT'ers en misschien is een vlag leuk voor festivals/LAN-parties, maar een vlag kan je misschien beter zelf maken.

[ Voor 79% gewijzigd door Ample Energy op 26-11-2014 12:28 ]

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Crap, net te laat....

* Señor Sjon mompelt iets dat hij geen posts kan verwijderen in LA. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Raven schreef op woensdag 26 november 2014 @ 12:17:
@hierboven: * Raven steekt hand op :)
bardi-1 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 12:21:
[...]

Nice, als er nog 1 over is houd ik mijzelf aanbevolen!
En dat is 4 :) Mail of DM me maar een adres die ik op een envelop kan schrijven :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

[afbeelding]

- Raven
- Hooglander1
- bardi-1
Me please! :D
Edit: ah verdorie, te laat

Blijkbaar is er dus aardig wat animo voor tweakers merchandise. Ik zeg: preorderen en laten maken!

Zodra ik een mail terug heb met de prijs van de stickers zal ik t melden.

[ Voor 21% gewijzigd door Frozen op 26-11-2014 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr

[afbeelding]

- Raven
- Hooglander1
- bardi-1
- Siempie
Heujj, DM sent :)

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Laatst online: 22:40
glashio schreef op woensdag 26 november 2014 @ 10:19:
Ja en nee. Ja, ik wil wel kijken. Nee, ik ga dat niet door derden (jullie ;)) laten doen. We zijn zuinig op ons logo. :)
Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2014 @ 08:00:
1. Veel vraag en interesse in Tweakgear.
2. Tweakers begint Webshop
3. Krijgt in de eerste paar maanden veel bestellingen binnen = €€.
4. Iedereen die wat wilde bestellen heeft besteld.
5. Vraag is weg. Enkele 0 bestellingen per week.
6. Tweakgear kost meer €€€ dan het oplevert.
7. Door gebrek aan interesse sluit Tweakers de shop.

Paar jaar later, go to 1.
Dat is al twee keer zo gegaan idd. :/

[ Voor 45% gewijzigd door zeef op 26-11-2014 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
zeef schreef op woensdag 26 november 2014 @ 12:40:
[...]

Ja en nee. Ja, ik wil wel kijken. Nee, ik ga dat niet door derden (jullie ;)) laten doen. We zijn zuinig op ons logo. :)
Ik ben voor! Een mooie aluminium Tweakers.net mok lijkt me gaaf :D Thuis en op het werk.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
bardi-1 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 12:42:
[...]

Ik ben voor! Een mooie aluminium Tweakers.net mok lijkt me gaaf :D Thuis en op het werk.
Het probleem is dat iedereen bij het begin "JA HEBBEN" roept, maar als 't puntje bij het paaltje komt "meh, geen geld" doet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
zeef schreef op woensdag 26 november 2014 @ 12:43:
[...]

Het probleem is dat iedereen bij het begin "JA HEBBEN" roept, maar als 't puntje bij het paaltje komt "meh, geen geld" doet. ;)
Crowdfunding? Is dan een goede oplossing denk ik.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

zeef schreef op woensdag 26 november 2014 @ 12:43:
[...]

Tweakers gaan preorderen, jullie gaan bestellen, zij gaan maken, jullie gaan versturen.
Misschien nog een paar extra maken als cadeautje of voor abonnees...

De constructie "casebadge bij het worden van abonnee" lijkt me op zich wel gaaf. Ik denk ook dat meer mensen dan een tweakers bannervrij abbo nemen.

[ Voor 4% gewijzigd door Frozen op 26-11-2014 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:29
Damn precies die "oude" casebadge bedoelde ik.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

bardi-1 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 12:46:
[...]

Crowdfunding? Is dan een goede oplossing denk ik.
Daarmee heb je nog geen structureel aanbod.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
NMe schreef op woensdag 26 november 2014 @ 12:49:
[...]

Dat is zeker waar. Mijn idee zou ook zijn een 1 malige oplage en dat elk half jaar ofzo iets in die trend.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

NMe schreef op woensdag 26 november 2014 @ 12:49:
[...]

Maar wel een potje centen waar je andere leuke dingen mee kan doen. Zeker nu in de decembermaand vinden mensen het leuk om t.net spul te kopen.

Wat jullie in dat geval moeten doen is:
Kijken hoeveel het volgende kost per item om te maken en te versturen en een verkoopprijs bedenken:
Muismat
Mok
Casebadge

Er is 1 nadeel, versturen van een mok gaat duur worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Frozen schreef op woensdag 26 november 2014 @ 12:53:
[...]

Maar wel een potje centen waar je andere leuke dingen mee kan doen. Zeker nu in de decembermaand vinden mensen het leuk om t.net spul te kopen.

Wat jullie dus moeten doen is:
Kijken hoeveel het volgende kost per item om te maken en te versturen en een verkoopprijs bedenken:
Muismat
Mok
Casebadge

Er is 1 nadeel, versturen van een mok gaat duur worden.
Dat is heel veel werk voor heel weinig geld. Vergeet niet dat er ook kosten aan onze kant zitten voor personeel, ontwerp, inpakken, verzenden. Daarnaast kost een product op de plank leggen ook geld. Zoals gezegd, ik ga kijken wat we kunnen doen als we nieuwe gear gaan bestellen.

Overigens hebben we ook de keuze gemaakt om het juist niet te verkopen. Door het sporadisch weg te geven, houden we het speciaal. Als je die mok gewoon kan kopen, dan is het speciale er af. :)

[ Voor 8% gewijzigd door zeef op 26-11-2014 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

zeef schreef op woensdag 26 november 2014 @ 12:55:
[...]

Dat is heel veel werk voor heel weinig geld. Zoals gezegd, ik ga kijken wat we kunnen doen als we nieuwe gaar gaan bestellen.

Overigens hebben we ook de keuze gemaakt om het juist niet te verkopen. Door het sporadisch weg te geven, houden we het speciaal. Als je die mok gewoon kan kopen, dan is het speciale er af. :)
Daar heb je ook wel gelijk in... Aan de andere kant is het wel gelijk reclame.
Ik ben benieuwd. Als je hulp o.i.d. nodig hebt weet je me te vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Frozen schreef op woensdag 26 november 2014 @ 12:57:
[...]

Daar heb je ook wel gelijk in... Aan de andere kant is het wel gelijk reclame.
Ik ben benieuwd. Als je hulp o.i.d. nodig hebt weet je me te vinden.
Uiteraard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik zal eens wat vaker in oude doosjes snuffelen :P Vier envelopjes liggen hier klaar voor verzending :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 16:23
In dat geval zal ik dit draadje eens bookmarken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Wat je ook kan doen is de verkoop koppelen aan een actie om bijvoorbeeld een goed doel te steunen.
Je zet er dan bijvoorbeeld 10 mokken (of iets anders) in de verkoop ofzo. En daar laat je men dan op bieden. Eventueel dmv de centveilingmethode.

Lijkt mij best of both worlds.

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 26-11-2014 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Laatst online: 15-09 14:02
Ik heb nog een tshirt uit 2003 ergens. Niet veel gedragen, wie wilt mij aanraken :)

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

svenvv2 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 13:02:
In dat geval zal ik dit draadje eens bookmarken :+
Ik heb nog wel een paar exclusieve handgemaakte lemmings:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/i8VToz2aweP2amAp84yaZXsc/full.jpg

:+

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Dibs. :> (Was op de lemming)

Nee zonder ongein, die casebadges van eerder zijn best wel leuk. Ik zoek zelf voornamelijk naar (een) mooie sticker(s) voor op m'n laptop, dus geen vierkant of rechthoekig ding maar gewoon de 'ster' van het Tweakers logo.

6 word story? Hmmm

[ Voor 8% gewijzigd door D4NG3R op 26-11-2014 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
D4NG3R schreef op woensdag 26 november 2014 @ 13:17:
Dibs. :> (Was op de lemming)

Nee zonder ongein, die casebadges van eerder zijn best wel leuk. Ik zoek zelf voornamelijk naar (een) mooie sticker(s) voor op m'n laptop, dus geen vierkant of rechthoekig ding maar gewoon de 'ster' van het Tweakers logo.

6 word story? Hmmm
Deze?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9q9Le2uDU2auXTmhKc9A5bIT/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Yup, het liefste in de correcte kleuren maar zoiets is ook best gaaf!

Behalve de sticker van m'n studievereniging is m'n laptop nogal kaal. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Nu online
Aangezien het dus al een paar keer is voorgekomen dat de animo na een tijdje verdween, is het misschien iets om het alleen in november en december te doen. Dat lijkt me toch de periode waarin de meeste Tweakers zin krijgen in het kopen van kleine dingetjes of waarin ze een verlanglijstje moeten overleggen.

Waar ik werk versturen we in die periode heel veel pakketjes. De verzendkosten liggen waarschijnlijk lager dan waar Tweakers het zelf voor kan versturen, verpakkingsmateriaal is er genoeg en opslag moet ook wel kunnen. Het is te laat om dat dit jaar nog op de rails te krijgen, maar ik zal eens nadenken of het mogelijk is (en mag van de baas :P ) om wat palletplaatsen te reserveren. Het WMS is er al, evenals de ervaring.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Siempie schreef op woensdag 26 november 2014 @ 13:24:
Het is te laat om dat dit jaar nog op de rails te krijgen, maar ik zal eens nadenken of het mogelijk is (en mag van de baas :P ) om wat palletplaatsen te reserveren.
Voor kerst is het nog wel te doen hoor:
Men start nu de "preorder" en begint bedrijven te zoeken voor een "globale" offerte
Over een week sluit de preorder.
Men laat alles produceren, binnen 2 weken binnen. Dan alles op de post, en het is voor kerst binnen.

LOL _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door Frozen op 26-11-2014 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
crisp schreef op woensdag 26 november 2014 @ 13:00:
Ik zal eens wat vaker in oude doosjes snuffelen :P Vier envelopjes liggen hier klaar voor verzending :)
Kees zocht en vond ook een en ander. :P Maar die verloten we een andere keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fxztpgcgTLSiRs2UsQBW6QiG/full.png
:Y)
zeef schreef op woensdag 26 november 2014 @ 14:07:
[...]

Oeeh die zijn gaaf. :9~

[ Voor 34% gewijzigd door D4NG3R op 26-11-2014 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

[...]

:o :o :o
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=fVYgd5X-6B8]
Kerstcadeautje? :D

Edit: Voor de duidelijkheid, die video hierboven is voor de badges. O+

[ Voor 25% gewijzigd door Frozen op 26-11-2014 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
[...]

Grrr. ik was vijfde. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Nu online
Frozen schreef op woensdag 26 november 2014 @ 13:55:
[...]

Voor kerst is het nog wel te doen hoor:
Men start nu de "preorder" en begint bedrijven te zoeken voor een "globale" offerte
Over een week sluit de preorder.
Men laat alles produceren, binnen 2 weken binnen. Dan alles op de post, en het is voor kerst binnen.
Haha, dan mag jij dat opzetten :P
Ik bedoelde om het hier te doen en tegen lage kosten en met onze branche hebben we daar pas in februari of maart weer tijd voor.
Ronald8 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 14:11:
Mijn inzending: "Ik wil graag een Tweakers kerstbal." :+
Volgens mij hoor je dat met 5 woorden te schrijven :P

[ Voor 17% gewijzigd door Ample Energy op 26-11-2014 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

zeef schreef op woensdag 26 november 2014 @ 13:17:
Ik heb ook nog iets gevonden. Vier doosjes tweakers kerstballen. Vertel crisp en mij in een six word story waarom jij deze zou moeten krijgen? Inzenden kan tot vrijdag en alleen in dit topic. DM sturen = -100 kans. })

[afbeelding]

[ Voor 23% gewijzigd door Frozen op 26-11-2014 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Ik denk dat het over de Henk casebadges van eerder ging. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matroosoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-09 22:59

matroosoft

Lone Christian

Alles zo is van een afstandje aankijkende:

misschien is het een leuke middenweg om éénmaal per jaar, zo tegen het einde van het jaar, een .plan te maken met exclusieve tweakers-merchandise. Het zouden dan een paar (stuk of 5) verschillende producten moeten zijn die ook écht exclusief zijn, zoals bijvoorbeeld de al eerder genoemde aluminium tweakers-mok. Het mag dan ook wat meer kosten.

Van elk verschillend product één aanbieden en er vervolgens een leuke veiling van maken. Ook ieder jaar verschillende producten, zodat het wel spannend blijft. Desnoods een teasertje van tevoren van wat we kunnen verwachten.. :+

Volgens mij zitten hier veel voordelen aan:

- Medewerkers van tweakers hebben er slechts één keer per jaar werk aan;
- Het blijft exclusief: veel vraag, weinig aanbod, slechts één stuk verkrijgbaar;
- Waarschijnlijk is het in deze vorm wel rendabel voor Tweakers.net;
- Er zit een beetje spanning in. :D

[edit]: en het levert natuurlijk weer mooi reclame op voor tweakers.net! _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door matroosoft op 26-11-2014 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ging om de 2e serie casebadges.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/iZncYhe0CaiFIU42rhNWo05d/full.jpg

Zijn die logo-nieuwe-stijl ook casebadges?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Als je de afbeelding aanklikt lijkt dit wel het geval te zijn. :)

Pagina: 1 2 3 Laatste