Total Annihilation, wie speelt het nog ?

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.520 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ta word mog door heel veel mensen gespeeld,op Zone kom ik dagelijks nog nieuwe mensen tegen waaronder ook nederlanders.

Na 6 jaar verveeld dit spel me nog steeds niet we gaan gewoon door. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:25

Termy

valt er nog wat te fragge?

TA is vet, alhoewel je wel de uitbreiding en wat unit packs moet hebben want de "total annihilation" blijft zonder wat grover wapentuig een beetje uit.

In de 2e (ben nu 1e jaars) heb ik TA samen met een vriend helemaal grijsgespeeld, een destijds "nieuwe unit" die nogal favoriet was bij mij (nog steeds) is de "chainsaw".. omg echt leuk ding :)

grappige is dat ik er net achter gekomen ben dat een projectgroepje-genoot hier @uni echt nog steeds TA gek is met en het redelijk veel speelt. binnenkort ga ik het dus ook weer ff installeren. wie weet jullie ook maar eens opzoeken :)

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:20

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

doet, instaleer het en doe een keer mee!

Jag, jij ook!

taucp 1.2 moet je hebben, 2.0 zuigt kont.
daar doet de banzai ai het ook aardig goed, die is helemaal custom aangepast op de units van 1.2.

daar moeten we ook weeres potje mee doen jag...
waarom zit je nooit in je clankanaal van BF? op de quakenetservers dan he...
kom daar ff in, als ik tijd heb dan moeten we weer potje spelen! (en idle ook in #sq.legion ;) )

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playmaster
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 22:54
waar zit het verschil in als je een hogere versie hebt van de taucp??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
Ik zie op de site van TAUCP alleen versie 2.3 beschikbaar voor download. Ik zal die eens proberen, op een nieuwe cleane install van TA+TA:CC+3.1 patch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ik denk dat ik 1.2 nog wel ergens heb liggen, en zal wel ff kijken of ik dit ergens kan uppen (of heeft iemand ruimte voor me? weet niet of ik het op lycos kan zetten...)

1.2 heeft vettere units als 2.0, 2.3 heb ik nog niet gespeeld...

2.0 is wat beperkter, veel van de koele units zijn er uit gehaald. men zegt dat het wat beter gebalanceerd is, vind ik niet, maarja...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 21:40

bloasfist

Slot-A Crew

Leuk om te zien dat het draadje weer opleeft! Ik zal de komende tijd ff #ta en deze draad checken, en dan doe ik zeker wel weer een keer mee. Btw, ik dacht dat we er achter waren dat taucp>v1.2 zoog? Dus laten we dan ook niet 2.0/2.3 gaan doen.
Aan de andere kant, ik kan me nog een tijd herinneren dat Tepelstreeltje gewoon standaard na een tijdje met een paar dozijn van die Crows aan kwam vliegen (die vliegtuigen met 'propellor' in het midden;) ) en dan gewoon alles naar de tyfus schoot. Dat was ook de reden dat we gestopt zijn met taucp en gewoon ta:cc v1.3 + cavedog units gingen doen.

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

*schop* :P der zit bijna niemand meer in #ta :( en ik ben ook nog ziek :( (ow wat ben ik zielig :+)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Mja... 't had meer weg van een stuiptrekking dan van een geslaagde reanimatie. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als nu al die mensen,die het weer eens willen spelen een cd hebben kunnen we het weer aardig laten herleven.

Ik zou zeggen copy copy it all(shit heb geen cdwriter :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje rustig in #ta ja :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Ik weet niet hoe het zit met de overige TA-liefhebbers qua Internetverbinding, maar ik ben sinds eind vorige week overgestapt van Chello-kabel naar Demon-ADSL en heb nu 512 kbit/s upload! :9

Dus als er weer eens een potje gespeeld gaat worden kan ik wel eventueel hosten en hebben we (misschien?) minder kans op lag-problemen?

Overigens doe ik ook m'n best om TA in mijn omgeving in leven te houden. Zo heb ik m'n broer zover gekregen dat hij TA weer geinstalleerd heeft, en heb ik 2 vrienden en een kennis die het spel ook op hun PC hebben staan.

Voor degenen die nog wat info over TA kunnen gebruiken is hier nog een handige URL: Switeck's TA Help pagina.

By the way, zijn er hier TA-veteranen bekend met Switeck's TA Bugfix ??? Deze bugfix zit schijnbaar ook in de TAUCPack en voor zover ik begrijp haalt deze bugfix allerlei 'dode' stukjes code uit TA die er nog inzaten sinds patch 3.1c.

[ Voor 54% gewijzigd door Haay op 01-04-2003 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de liefhebbers heb ik nog Total Annihilation te koop, helaas zonder doos, maar met 2CD en MANUAL. (origineel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

Ik zoek, zoals zovelen, TA:CC. Weet iemand waar ik deze kan bestellen, net ff op 1 of andere Amerikaanse site gekeken, maar ik heb geen creditcard, en tjaa dan gaat het feest niet door :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
BigFast schreef op 27 April 2003 @ 20:17:
Ik zoek, zoals zovelen, TA:CC. Weet iemand waar ik deze kan bestellen, net ff op 1 of andere Amerikaanse site gekeken, maar ik heb geen creditcard, en tjaa dan gaat het feest niet door :(
Waar zoek je TA:CC voor ? Voor de single-player campaign, of voor de multiplayer maps+units+features? In het tweede geval kun je naar de TA Gaming League www.tagl.net gaan om daar de benodigde files te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 15:40

glashio

C64 > AMIGA > PC

Topicstarter
Total Annihilation heeft een nieuwe Impulse gekregen doordat er een MOD verschenen is voor "UT2003 en UT2004".
Wallpaper 1280x1024
Afbeeldingslocatie: http://www.enorm-jok.nl/kire/GoT/got_ut_ta.jpg
Aanklikbaar

Zie de Homepage

* glashio twijfelt ofdat deze "History Jump" gewaardeerd wordt door de MODS, anders kan er misschein een nieuwe topic aan gewijd worden.

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Liever een nieuw topic, als jij / iemand daar zin in heeft. Een nuttige kick is op zich niet erg, maar dit heeft in principe niets met Total Annihilation zelf te maken: Het is een mod voor een ander spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik zo vrij mag zijn, dit is Total Annihilation maar dan als mod op een ander engine toch?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2004 15:04 . Reden: sneaky post verandering :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:09
Euhm.. lees zijn post :?

Het is een remake van TA op de Ut2k3/4 engine. Ik heb de beta gespeelt gisteren en ik ben zeer onder de indruk. Er zitten nog wel wat 'bugs' in maar ja daarvoor is het een beta. Verder zeer leuk iniatief

* Webgnome loves Ta

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
* Haay loves TA too

Maar helaas heb ik geen UT2k3/2k4 :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

hmmzz, misschien toch maares kijken dan, en niet zeuren Haay, die kan je toch overal van daan trekken? :P

zoweizo wel leuk om dit topci nieuw leven in te blazen...

de MP potjes waren altijd leuk :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Heh... wat een blast from the past deze draad zeg, niet gedacht dat iemand 'm ooit nog zou opduikelen. :D

Maar een RTS (of, in dit geval, RTS mod) op een FPS engine die voor totaal andere programmeer-technische doeleinden is opgezet, daar moet ik toch een paar serieuze kanttekeningen bij plaatsen. Enerzijds is het natuurlijk fantastisch dat TA zo levende wordt gehouden, anderzijds vind ik het gewoon grove heiligschennis. :P

[ Voor 19% gewijzigd door DroogKloot op 06-04-2005 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Unreal:Annihilation is wel cool, maar het liujkt er op dat de mod na de 1e beta release een langzame dood aan het sterven is, er zijn al erg lang geen updates meer geweest. Ik blijf de mod zeker volgen :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Ik heb de unreal mod nog niet gechekt, maar blijf denk ik toch meer bij het oude echte. Want dat vind ik nog wel dat die het beste is (en ziet er nog steeds goed uit! :o ). Die nieuwe 3D RTS-en vind ik vaak nog minder goed... warcraft 3 is dan een uitzondering... maar de meeste vind ik TE onoverzichtelijk en onhandig, vooral de camara. Je zit er meestal te dicht op en mis ik het overzicht.

En ik denk dat de core contingency nog niet is ingebouwt in de mod... want daar zitten toch wel erg gave eenheden bij :) (Krogoth, Vulcan).

/me loves TA toooo :>

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 23:29

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Er waren toch ook geluiden over TA-2? Wat is daar nog van over? Het is aardig stil op dat front.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er was inderdaad sprake van een TA2 maar volgens mij is Cavedog ermee gestopt...de game zal wel Total Annihilation Forever gaan heten :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
TA2 zou wel degelijk in de maak zijn maar niet door Cavedog dacht ik.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
<enigszins off-topic>
Net als bij speelfilms houd ik niet van vervolgen die door het originele team gemaakt zijn, uitzonderingen daargelaten (Aliens door James Cameron vind ik minstens zo goed als Alien door Ridley Scott, om maar een voorbeeld te noemen).

Liever kijk ik naar wat de oorspronkelijke makers gaan doen, wanneer ze iets vergelijkbaars als het origineel gaan maken. Zoals bv. Chris Taylor die TA bedacht heeft en nu een nieuwe RTS game aan het ontwikkelen is in de geest van TA. En zoals bv. de mensen die bij Blizzard verantwoordelijk waren voor Diablo 1, Diablo 2 en Battle.Net en nu in een eigen bedrijf werken aan GuildWars zoals Diablo 3 geworden zou zijn.

<weer on topic>
Wie van de TA spelers hier gebruikt Switeck's TA Bugfix 1.6 eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 15:40

glashio

C64 > AMIGA > PC

Topicstarter
Haay schreef op 08 augustus 2004 @ 00:50:
_/-\o_

Wij (ReSc) hadden op onze 2 WinXP SP1 bakken probleem met
LAN Client->Server Detectie in TA :'(
Misschien helpt dit wel :o

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

Nooooooooooo, ik eis geen invloed van EA ! :(

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Haay schreef:
Ik, omdat ik me af en toe groen en geel kan ergeren aan de schoonheidsfoutjes in vanilla TA en omdat -ie voor online potten via, zeg, de Zone eigenlijk onmisbaar is. :)

[ Voor 9% gewijzigd door DroogKloot op 17-08-2004 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

maaruh, heeft er iemanda l wat screens van die UT mod?

ben wel nieuwsgierig hoe het er uit ziet...

maar hoe vind je dan games?
gaat dat via de UT server?

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Yep, je installeert UT, dumpt de mod eroverheen, en zoekt dan een server op (via ASE of whatever) die 'm ook draait. Sim-pel. :)

Wanneer weet jij je nou 'es los te rukken van EVE om een pot te doen ouwe?

[ Voor 16% gewijzigd door DroogKloot op 17-08-2004 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Hey tupen kom gewoon allemaal effe naar een quakenet server. Boeit niet welke, en dan join je channen #sy

genoeg tupen te vinden, alleen spelen we wel XTA. Je moet effe een volledige versie van ta hebben 3.1 met Core contingency maar als je die niet hebt kan iemand hem je wel sturen, genoeg sweden en finnen met een T1 of iets dergelijks.

XTA is een variant waarbij alle units een bepaalde verhouding metal/Health points hebben
Op deze manier is de game veel gebalanceerder.

Voeg me anders maar effe toe op icq ofzo als je meer wilt. Maar daar is the place to be eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

REDFISH schreef op 17 augustus 2004 @ 23:33:
Hey tupen kom gewoon allemaal effe naar een quakenet server. Boeit niet welke, en dan join je channen #sy

genoeg tupen te vinden, alleen spelen we wel XTA. Je moet effe een volledige versie van ta hebben 3.1 met Core contingency maar als je die niet hebt kan iemand hem je wel sturen, genoeg sweden en finnen met een T1 of iets dergelijks.

XTA is een variant waarbij alle units een bepaalde verhouding metal/Health points hebben
Op deze manier is de game veel gebalanceerder.

Voeg me anders maar effe toe op icq ofzo als je meer wilt. Maar daar is the place to be eigenlijk.
que??

Tupen?
ik snap je verhaal niet helemaal...

mjah klootje, moet je ff keertje op MSN proberen :)

misschien dat ik Starlite ( M-M ) ook bij eve vandaan kan trekken voor een potje ;)

nieuwe patch of mod is dnek ik wel es een keer een idee, want zoals het nu gaat is het gewoon zsm moho's dumpen, targetting facility, hawks spammen en gaatje vinden in de defence...

Battle.net Spud#2543

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
TA is echt meesterlijk spel. Heb em ook nog origineel liggen. Kreeg em paar jaar terug bij mijn packard bell pc. :D Je kan echt zoveel units maken echt vet. Ik ga em denk ook maar is weer installeren :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door Satch op 19-08-2004 11:48 ]

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

Waarom komen jullie niet gewoon allemaal naar irc.tweakers.net #ta !!!
dan kunnen we 't daar ff regelen, ik wil ook wel mee doen natuurlijk :)

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Verwijderd

metal14 schreef op 19 augustus 2004 @ 11:46:
TA is echt meesterlijk spel. Heb em ook nog origineel liggen. Kreeg em paar jaar terug bij mijn packard bell pc. :D Je kan echt zoveel units maken echt vet. Ik ga em denk ook maar is weer installeren :Y)
Wat ik me afvraag, welke hedendaagse (of iets oudere) RTS lijkt het meest op de typische uber TA gameplay waar we zou van houden? Welke TA alternatieven zijn er dus eigenlijk?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2004 16:41 ]

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Daar heb ik een kort antwoord op: geen. Qua gameplay is TA een RTS unicum, helaas.

Mag ik trouwens Zijne Waardige Streeligheid eraan herinneren dat Hij degene is die zijn status permanent op "BUSY" danwel op "DO NOT DISTURB" danwel op "I DON'T WANT TO TALK TO OR PLAY GAMES WITH YOU RIGHT NOW SO DON'T BOTHER ME" heeft staan en derhalve zelf de conversatie dient te initiëren? :+

Wat betreft dat Hawk-gespam; we zouden eventueel ook een unit limit op die dingen kunnen invoeren?

[ Voor 39% gewijzigd door DroogKloot op 19-08-2004 17:58 ]

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

DroogKloot schreef op 19 augustus 2004 @ 16:47:
Daar heb ik een kort antwoord op: geen. Qua gameplay is TA een RTS unicum, helaas.

Mag ik trouwens Zijne Waardige Streeligheid eraan herinneren dat Hij degene is die zijn status permanent op "BUSY" danwel op "DO NOT DISTURB" danwel op "I DON'T WANT TO TALK TO OR PLAY GAMES WITH YOU RIGHT NOW SO DON'T BOTHER ME" heeft staan en derhalve zelf de conversatie dient te initiëren? :+

Wat betreft dat Hawk-gespam; we zouden eventueel ook een unit limit op die dingen kunnen invoeren?
Perfect voorbeeld van wat een simpele busy status op je MSN teweeg kan brengen.
RUST! :D
gewoon tegen me aan gaan lullen, als ik er ik ben hoor je het wel :) (of ik reageer wat later)

anyway, unit limit op de hawk/vamp lijkt me puik plan, maar dan moet er dus ook (imo) ook een limit komen op de nukers...

maarja, allemaal te overeggen....

irc werkt niet voor mij, men ene pc is te brak, de andere staat niet altijd aan :)

Battle.net Spud#2543

• REDFISH
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Kom gewoon naar het #sy kanaal dan weet je ten minste zeker dat er mensen zijn. Vraag je gewoon:"What is XTA?" how can I get it, en heb je een game in 15 minuten mocht je hem nog niet hebben.

Het irc tweakers kanaal was helemaal bezet met 1 persoon die ook nog es niks zei, dus dat schoot niet echt op.

Je kunt wel een build restriction inbouwen op hawks, maar als je xta speelt is dat niet nodig. Flakkers maken zo gehakt van ze. Kijk maar es op www.clan-sy.com daar is het een en ander te vinden.

[ Voor 27% gewijzigd door REDFISH op 19-08-2004 18:37 ]

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Hmm, die lijst van wat XTA allemaal omgooit bevat een aantal items waar ik bij voorbaat al niet zo enthousiast over ben. :X

En ik kan uiteraard niet voor anderen spreken, maar ik zou graag 1) OTA zo onaangepast mogelijk willen laten en 2) alle TA aangelegenheden binnen de irc.tweakers.net familie willen houden, die's groot zat en vooral ook, ahum, bekend. :D

En, Teep, ik ben van de generatie gamers die niet gewoon tegen mensen gaat aanlullen als ze blijk geven daar geen behoefte aan te hebben, dus SPREEK OP OF VERANDER DIE POKKESTATUS VAN JE dammit. :P

[ Voor 8% gewijzigd door DroogKloot op 20-08-2004 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netiul
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-07 13:25
TA heb ik ook lang geleden nog gespeeld, minstens 4 jaar... :D

Is het nog ergens te koop? :P

[ Voor 3% gewijzigd door netiul op 20-08-2004 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kom ik op irc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik heb het ongeveer twee maandjes geleden nog gespeeld tegen iemand nadat die persoon die UT-mod had laten zien. Dat spel was in 3 seconden geinstalleerd, 33 mb :D Waren twee leuke potjes, alleen bij het tweede potje sloot de client van de ander ineens af :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

downlaod mirc via http://www.mirc.com , ga naar irc.tweakers.net en join dan #ta :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk ik zet TA er ook weer ff op.

Dus eerst TA+TA CC,maar als ik TACC hebt geinstalleerd is ineens
TotalA exe geen geldige win32 toepassing.

Ook als ik de 3.1 patch er op zet gebeurt er niks.

ik gebruik WinXp home sp1 nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Replicator schreef:
TA heb ik ook lang geleden nog gespeeld, minstens 4 jaar... :D

Is het nog ergens te koop? :P
TA is nog wel te vinden in de diverse budgetbakken en her en der op eBay, als je CC ook zoekt zul je vrees ik langer bezig en een stuk duurder uit zijn. :P
geinponum schreef:

Hmm. TA geeft die error dus alleen icm. CC? Wat gebeurt er als je de patch erop knalt zonder CC te installeren?

Application Compatibility mode geprobeerd, trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op 21 augustus 2004 @ 18:09:

Heb ik ook ooit gehad, maar toen kwam het door een virus.

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net eerst TA er op gezet toen de patch toen TACC.
Ook de volgorde TA+TACC+3,1 patch werkt niet.

Wat op valt is dat na dat TACC er op gezet is de TA exe file 0 bytes is geworden.

Ook de hele computer net gescand op virussen en was allemaal oke.

TA en TA CC zijn origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

geinponum schreef:
Heb net eerst TA er op gezet toen de patch toen TACC.
Da's in ieder geval de verkeerde volgorde. CC moet je installeren voordat je de patch runt, niet andersom. :)

Wat je ook kunt doen is eerst TA installeren, dan patchen, en daarna handmatig alle .ccx bestanden van de CC CD naar je TA map overpompen. Veiliger en werkt altijd.

En ik heb zo'n flauw vermoeden dat een .exe van 0 bytes inderdaad geen 100% geldige Win32 toepassing is nee. :D

[ Voor 65% gewijzigd door DroogKloot op 22-08-2004 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het al eerst op de normale manier gedaan,dus TA dan TACC dan de patch.

Toen maar eens eerst de TA ,patch eb TACC.

Niks werkt,dus zal het eens op de (droogkloot) manier probeeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niemand op mirc? #ta!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je nog problemen hebt met het installen van je TA, kun je misschien hier ff kijken:

http://www.xpertz2k.com/n...s&d_op=viewdownload&cid=2

Gewoon de CC files downloaden (ccx) en die in je TA map unpacken, loste voor mij hetzelfde probleem op.

Iemand trouwens zin in een potje, erg lang geleden dat ik het echt heb gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fcs
  • Laatst online: 21:45

fcs

iemand zin in een potje ergens deze week?

is lang geleden dat ik gespeelt heb. Voornamelijk tegen ai, paar potjes online, aantal gewonen (was nog met 56 k modempje :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ALs iemand bonetards nog kent!!
Er is nog zoiets zijn ouwe jongens van boneyards die dit gemaakt hebben en is heel leuk daar.

www.phoenixworx.org

Ben daar bijna elke avond en op zone ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Misschien dat ik vrijdag wat tijd kan inruimen, maar de rest van de week heb ik het echt ff te druk.

Spreek anders wat af met Orange, die gast heeft meestal zeeën van tijd. :D

[edit]

See? :+

[ Voor 7% gewijzigd door DroogKloot op 20-09-2004 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Laatst online: 00:33
Zodan, ik wist niet dat er ook een topic van Total Annihilation was :). Heb een tijdje geleden eindelijk The Core Contingency orgineel kunnen bemachtigen, en heb het sindsdien elke week wel even gespeeld (heb helaas op dit moment niet zoveel tijd meer om het te spelen). Nog steeds een leuk spel, ondanks de leeftijd :P

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

I.R. Butcher schreef op 20 september 2004 @ 19:18:
Zodan, ik wist niet dat er ook een topic van Total Annihilation was :). Heb een tijdje geleden eindelijk The Core Contingency orgineel kunnen bemachtigen, en heb het sindsdien elke week wel even gespeeld (heb helaas op dit moment niet zoveel tijd meer om het te spelen). Nog steeds een leuk spel, ondanks de leeftijd :P
Waar heb je kunnen bemachtigen ? ik zoek die ook nog namelijk :) liefst nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
Via vraag en aanbod van Tweakers.net. Heb toen 3 reacties gekregen, variërend van 12,50 tot 25 euro (heb die van 12,50 gedaan ;)). Nieuw wordt wat lastiger denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem origineel? Wie kopietje?? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fcs

fcs

i see :P
door de week heb ik weinig tijd, of ik moet gelijk rond 6 uur beginnen... :)
anders heb ik altijd tijd rond het weekend. zal zeker ook eens naar die link kijken..

edit:

21-09-04:

yep. ken boneyards. Heb het nog geinstallleerd gehad. Echter, maand later kaptie die er helaas mee...
dit ziet er ook ok uit. Lijkt ala boneyards (map indeling igg, de rest moet ik nog zien).

zal die thuis eens installeren en een blik op werpen.

edit:
2:
site is "pas" sinds 2002 live.. vandaar dat ik hem niet kende...
zal me zo inschrijfen en thuis client downloaden, ja ben ook een ta gek :P
kon alleen nooit mp players vinden...

[ Voor 65% gewijzigd door fcs op 21-09-2004 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn naam daar is Loc_Agonite of Loc_EternaL.

Speel elke dag later in de avond!!

Zitten best wel veel nederlanders maar ook engelsen en amerikanen.

See ya there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-01 11:04
Ff een vraag! Ik heb al flink gesearched en ben wel wat te weten te komen maar alsnog een vraag! (Ik heb niet de tijd om deze hele draad te lezen);)

Ik wil met een paar maten Online TA (normale versie) met patch 3.1c spelen. Nu hebben we allemaal ADSL en een router. Bij twee van ons werkt het hele verhaal niet. We kunnen wel een server maken maar die wordt niet gezien. We connecten via de IP's van onze routers. We vinden dus geen game die door een van ons opgezet zou zijn.

Nu heb ik een verhaal gelezen over poortmapping. En de FAQ gelezen. Maar hoe en welke poorten moet ik mappen?

Mensen nog ideeën? (Ook geprobeerd te spelen via Gamespy Arcade geval; maar werkte de game niet)

Graag jullie antwoorden!? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Deze. :)

Verwijderd

Ik heb hier 4 pc's online is alleen mogelijk met 1 omdat ik die poorten geforwaard heb waar klootje het over heeft.

maar kan wel met 4 pc's thuis spelen ook zonder die poorten namelijk 1 start the game kies multi dan tcp dan ok dan weer ok zonder ip dan new naam maken en game maken.

De anderen precies hetzelfde geen ip invullen game vind de server vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even een mooie site over TA met ladders pricemoney en ga maar door.

http://tabd.proboards34.com/

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2004 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Er bestaat geen Dedicated server voor TA he ? .... echt niet leuk ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

*schop*

Iemand wel eens die 150extra units patch gebruikt ? hij is VET :D :D :D nu heb je pas veel eenheden en nog netjes uitgeballanceerd ook !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toiletman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-08 19:36
aaap schreef op 01 november 2004 @ 14:09:
*schop*

Iemand wel eens die 150extra units patch gebruikt ? hij is VET :D :D :D nu heb je pas veel eenheden en nog netjes uitgeballanceerd ook !
welke is dat precies, doe eens een screenshot?

Ik heb vroeger wel met zulke grote patches gespeeld volgens mij... als de archer(wat een vet ding) erin zit dan ken ik em wel. Archer is een stationaire streaming laser... heeft in 3secs ofzo een milennium kapot.

Only dead fish go with the flow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Re: een dedicated server: ik ben bang van niet. TA is flexibel, maar kan op dat gebied toch niet helemaal tippen aan, zeg, Q3. :D

En unitpacks doen (deden) we hier uit principe niet aan. :+

[ Voor 3% gewijzigd door DroogKloot op 05-04-2005 18:44 ]

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Aan CD/DVD covers kunnen we je hier helaas niet helpen

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2005 21:23 ]

Verwijderd

Damn, dat ik dit topic nooit eerder gezien heb :)

Ik speel het spel nog steeds, en dat nu toch al zeker een 6-7 jaar (van toen het zowat net uit was dus).

Ik vind het spel nog steeds keihard ownen :)

• Dutchie!

Dutchie!

....

Het spel is nogsteeds erg goed :) Lekker grote mappen en veeeeeeeeel units :D

• Refragmental
Sorry Terr, ik heb het spel hier legaal naast me liggen, maar wil toch graag die grote onhandige doos een keer dumpen. Moet ik uiteraard wel een mooie DVD-cover hebben voordat ik die doos weg gooi.

Ben dit van plan met al m'n oude spellen. Die grote papieren dozen zijn zo verrekte onhandig :(

• Dutchie!

Dutchie!

....

Legion schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 21:28:
Sorry Terr, ik heb het spel hier legaal naast me liggen, maar wil toch graag die grote onhandige doos een keer dumpen. Moet ik uiteraard wel een mooie DVD-cover hebben voordat ik die doos weg gooi.

Ben dit van plan met al m'n oude spellen. Die grote papieren dozen zijn zo verrekte onhandig :(
Als je die grote onhandige doos wilt weggooien.... wil ik hem wel van je overnemen :D Graag zelfs :X mail me even, zie profiel. als je wilt

EDIT: THNX :D _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Dutchie! op 24-02-2005 22:06 ]

• Bor

Bor

TotalA is echt een van mijn favourite games! Zeker met de modpack. Hoe vaak spelen jullie en is het misschien een idee een keer online te spelen?

• Refragmental
Aap schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 21:38:
[...]

Als je die grote onhandige doos wilt weggooien.... wil ik hem wel van je overnemen :D Graag zelfs :X mail me even, zie profiel. als je wilt
Tis wel een mooie doos inderdaad, 1 van mooiere dozen in m'n collectie, alleen doe ik em niet weg voordat ik een vervangende DVD cover heb :P
Zodra ik die heb, email ik je :)

Edit:
Origineel boekje (past niet in dvdbox) en cd-cover mag je ook hebben ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Refragmental op 24-02-2005 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog iemand die hier leeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
Ik leef :)

Heb het vorige week nog even zitten spelen zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

* DroogKloot is ook nog immer onder de levende dooien :D

[ Voor 54% gewijzigd door DroogKloot op 15-04-2005 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Toevallig gister weer geinstalleerd.

TA
TA:CC
TA:BT
v3.1
en de TAUCP

Net een potje van 5 uur gespeeld op een eigengemaakte map van 5 breed en 40 hoog.

Kheb echt zo ontzettend gigantisch veel ideeën in m'n kop zitten voor TA:2 kzou haast zelf een eigen game willen maken :P

Ben echt benieuwd wanneer TA:2 uitkomt.
Gewoon te achterlijk voor woorden dat een RTS van zo'n 5 jaar oud nog steeds beter is dan welke nieuwere RTS ook. :(

Ps
Iemand een DVDbox cover van TA en eventueel TA:CC en TA:BT ?
Kan er met geen mogelijkheid één vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
heb het spel zelf nog bij mijn packard bell pentium 3 gekregen. echt top spel _/-\o_
weet er iemand eigenlijk nog een webshop/winkel waar de uitbreidingen te koop zijn?
heb zelf dus alleen de gewone. :)
edit:
is het mogelijk de muziek uit de cd te halen want sommige nummers vind ik echt geweldig? ik heb het originele spel. :)

[ Voor 25% gewijzigd door Satch op 16-04-2005 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
Uitbreidingen kun je misschien nog op een site als amazon kopen (vaak 2e hands), anders raad ik je aan om eens op marktplaats of ebay te kijken. Zo heb ik ook mijn Core Contingency gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Iedereen die geinteresseerd is in TA2 (en wie is dat niet :+) moet dit project zeker in de gaten houden.
Metal schreef:
is het mogelijk de muziek uit de cd te halen want sommige nummers vind ik echt geweldig? ik heb het originele spel. :)
Dat kan met elke wav2mp3 encoder, TA maakt namelijk gebruik van RedBook audio. Je kunt dus ook met een normale CD-speler naar de muziek luisteren.

[ Voor 28% gewijzigd door DroogKloot op 16-04-2005 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Metal schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 10:27:
heb het spel zelf nog bij mijn packard bell pentium 3 gekregen. echt top spel _/-\o_
weet er iemand eigenlijk nog een webshop/winkel waar de uitbreidingen te koop zijn?
heb zelf dus alleen de gewone. :)
Ontzettend veel succes met het vinden van deze uitbreidingen. Ik geef je een kans van 0.000001% dat je er 1 vindt, en dan hoop ik voor je dat je niet de originele corrupte versie van TA:CC krijgt.

De allereerste TA:CC was niet goed geperst en een hele lading corrupte cd's kwamen zo in de verkoop terecht, had zelf ook zo'n exemplaar gekocht, ruilen ging niet meer, waren allemaal uitverkocht. Heb toen maar een ander spel ervoor in de plaats gepakt.

Gelukkig naderhand nog TA:BT en TA:CC van een vriend kunnen overkopen. Die dingen zijn nu hun gewicht in goud waard. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

hij geeft om zoveel tijd fouten in XP bij mij, maar heb er echt zo veel lol mee gehad!

[ Voor 1% gewijzigd door GoldenSample op 16-04-2005 19:38 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
Legion schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 16:15:
[...]

Gelukkig naderhand nog TA:BT en TA:CC van een vriend kunnen overkopen. Die dingen zijn nu hun gewicht in goud waard. O+
Koers voor goud: 1 kilo = 10555,84 euro. Mijn TA:CC weegt 89 gram (incl hoesje), wat neerkomt op een waarde van 939,47 euro. Zonder hoesje (alleen de cd) weegt TA:CC 14 gram, wat een waarde van 147.78 euro inhoudt. Heb ik toch een goede deal gemaakt met 12,50 euro incl. verzendkosten :Y)

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/v.d.heyden/tacc.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Kheb het ook nog, alleen deel 1, voor 15 gulden gekocht bij Bart Smit zo'n 5 jaar geleden :)
Spel vink super, speel het nog wel eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op het internet is cc en andere units voldoende aanwzig om te downloaden

Kijk hier maar http://www.funthings.org

en ja speel nog steeds op zone en op www.phoenixworx.org ziet eruit als boneyards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fcs

fcs

leeft dit topic nog?? :)
iemand zin om in het weekend een potje te spelen?
tis lang geleden voor mij (moet ff de regeltjes lezen met wie welke units speelt, maar dat komt wel goed).

ps: tt+bt+cc was het eerste spel dat ik online speelde (was nog een 14k modem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Ik heb ook wel zin in een potje :) wat hebben jullie geinstaleerd staan allemaal ? TA+ (CC?) welke updates ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Ja, ach, het leeft een tijdje, dan gaat het zes maanden dood, dan leeft het weer een week, en uiteindelijk verdwijnt het toch weer een jaar onder de zoden, maar er komt gelukkig altijd wel iemand langs die een cursus zombie-draden-reanimeren gevolgd heeft. :D

Ik teken voor zaterdag. ;)

[ Voor 21% gewijzigd door DroogKloot op 19-04-2005 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Total krakpats! Echt een van de betere RTS games! Er zou toch ook een deel II komen? Ik vraag mij af of die aan het origineel kan gaan tippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Wat een toeval dit topic _/-\o_ heb gisteren me ta cd's opgezocht, helaas kwijt :( weet iemand waar die nog verkrijgbaar is? Of kun je ook online spelen als je hem ergens vanaf plukt?
Kan echt niet wachten tot ik deze game weer kan spelen :D

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fcs

fcs

Aap schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 13:45:
Ik heb ook wel zin in een potje :) wat hebben jullie geinstaleerd staan allemaal ? TA+ (CC?) welke updates ?
heb nog niks geinstalleerd. moet het allemaal nog op mijn pc dumpen :P
meestal heb ik ta+cc+bt+patch en "laatste" units van cavedog site (voor multiplay).

Voor single play, gebruik ik nog een of andere unit pak, van een andere topic op got.
PS: dit gaat weer eens 1 van de eerste keeren zijn dat ik dit spel online speel, ik verwacht dat ik dus geheel ingemaakt ga worden.

Aap, wat dacht je van of morgen vroeg in de avond, of vanaf aanstaande vrijdag ergens (kan niet eerder dan 6 uur ivm werk)?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Voeg mij eens toe op msn anders :) yohannis is gek @ yahoo . co . uk maar dan alles aan elkaar ;) dan kunnen we iets makkelijkerder overleggen. En ik heb het ook allang niet meer gespeeld, dus wees gerust :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Vrijdag is wmb. ook prima, dan kunnen we er een leuke 3-wegs FFA van maken. :)

Als we in dit tempo doorposten hebben we straks (na bijna vier jaar :X) nog een tweede deel van dit topic nodig ook. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik wil ook wel graag meedoen, werkt het ook met een backup copie? Ik krijg het nog steeds warm van binnen als ik weer aan TA terug denk, ben heel erg benieuwd hoeveel plezier ik er nu nog van kan hebben :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.