Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Verwijderd
Defenders en lt's heb je niet nodig wat als je 5 sams hebt heb je al genoeg verdediging of genoeg energy want je commander d gunned ze wel kapot
en trouwens, ik heb al zon 2 slashers staan tegen de tijd dat jij met je peewees bij mijn base bent!
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
DAt bedoel ik dus. Rakettorentjes en eventueel een laser torentje. Die laser is niet eens noodzakelijkheuveltje schreef op 18 november 2002 @ 19:02:
volgens mij doen een paar defenders met daarvoor wat geDT'de lasertowers al genoeg
moet ook mee doen
kan vanavond wel!
zorg dat je in #ta bent op de mirc server van tweakers.
en lees de faq ff sven
Battle.net Spud#2543

Battle.net Spud#2543
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Ik kom elke dag wel kijken maar zie haast niemand en als er iemand antwoord dan is het maar voor ff en dan is het weer stil.
Ik wil gamen
Vanavond weer?
Tijd voor een beetje KILLING misschien weer een 3 vs 1
crap...
Battle.net Spud#2543
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
McLaren \o/
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
[22:13:45] ::: Quit: (***) (***@***.***.***.nl) (Quit:)
Dan heb je ook niet echt de kans om te reageren?
!!!Maarre dit is een NOFI!!!
Probeer alleen maar te zeggen dat niemand zich dan echt verzamelt.
Het is niet tegen iemand gericht!!!
[ Voor 7% gewijzigd door Robber op 25-11-2002 22:22 . Reden: ff wat bij schrijven ;) ]
McLaren \o/
Battle.net Spud#2543
McLaren \o/
[22:14] *** *o*E*e*n*l has quit IRC (Quit: )
sjah..
hijs erg snel
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!
Verwijderd
same hereHyp3rman schreef op 26 November 2002 @ 16:31:
aaargh ik dacht: he leuk spel.. ik heb die cd ergens maar nee hoor kwijt
McLaren \o/
Battle.net Spud#2543
Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!
McLaren \o/
Heb trouwens afgelopen zondagavond nog een potje TA samen met een vriend van mij tegen een custom AI gedaan. We hebben het 4 keer geprobeerd, en 4 keer lukte het ons niet om de overhand te krijgen. Die AI had het trouwens wel telkens op die vriend van me gemunt maar zelfs als ik hem te hulp kwam was dat niet genoeg voor hem om te overleven. Fokking irritante AI overigens....
JAG KLOOT, LD ORANGE enzovoorts, reageer es man!
Battle.net Spud#2543
Heb gister een potje tegen 9 hard standard AI gedaan en dat viel nog best tegen, met 3 vulcans en 6 BBs had ik nog moeite alle enemies af te schieten. De Sentinels/defenders voor mijn vulcans hadden het behoorlijk druk
Op een gegeven moment ging het nog behoorlijk slecht omdat de AI zon 12 bb's/intim's op mij had schieten, maar mijn mavericks maakte al snel een einde aan de ilusie dat hij iets tegen mij kon doen.
Uiteindelijk met nukes maar random rond gaan schieten op de map
Totaal hadden me 5 nuke gebouwen zo'n slordige 2500 kills
Vulcans/bbs hadden bij elkaar ong. 1500 kills
Het liep best brak met zoveel units btw [9*500 units
\o/
En waren die 9 AI's allemaal geallied tegen jou of vochten ze ook tegen elkaar?-=!ME!=- schreef op 12 December 2002 @ 10:48:
Irc kanaal is idd verdraaid leeg
Heb gister een potje tegen 9 hard standard AI gedaan en dat viel nog best tegen, met 3 vulcans en 6 BBs had ik nog moeite alle enemies af te schieten. De Sentinels/defenders voor mijn vulcans hadden het behoorlijk druk
Alles 9 vs mij natuurlijk, anders word het te makkelijkHaay schreef op 12 December 2002 @ 17:22:
[...]
En waren die 9 AI's allemaal geallied tegen jou of vochten ze ook tegen elkaar?
Op het laatst zat de HELE map totaal vol met stipjes

\o/
DIKKE kick trouwens, wel leuk om deze in je topic list weer tegen te komen
zit nu met kloot op met Freelancer welles online te spelen, we moeten echt weeres beginnen met rellen....
jag? kloot??
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Lets rock :-)
Canon Digital Ixus V3
wanneer beginnen we ?
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
kloot en ik gaan potje doen
Battle.net Spud#2543
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
net weer potje gedaan, tegen kloot.
jammer genoeg verloren doordat ik niet genoeg (lees geen) anti boten defence had...
had me VEEL meer gericht op AA en zelf hawks bouwen.
had 11 airfields, die allemaal vamps pompte.
jammergenoeg heeft jag kloot ooit verteld dat er ook anti air boten bestaan...
waar onze kloot mij dus masaal mee aanviel...
hij is blij ook :\
(23:35:33) (Kloot) I set you up us the bomb
(23:35:39) (sQ|SPUD) ?
(23:35:52) (Kloot) all your base are belong to me
(23:37:57) (Kloot) vet om TA weer es te spelen
(23:38:12) (Kloot) vet om meteen 1e pot te winnen
nee hoor kloot, was leuk om weeres te doen.
ik mis jag eigenlijk beetje in dit topic...
[ Voor 8% gewijzigd door TepelStreeltje op 16-03-2003 23:39 ]
Battle.net Spud#2543
\o/
Vorige keer gebruikte je toch dat alles-in-een chatprogramma?
server: irc.tweakers.net
poort: 6667
kanaal: #ta
[ Voor 12% gewijzigd door MM op 17-03-2003 19:49 ]
Ik heb ook nog Core Contingency liggen, moet ik die ook nog installen, of is dat niet nodig?
Verwijderd
Ik als meer dan 5 jaar ouwe Veteran :-) kom daar nog steeds elke dag.
Verwijderd
Ja 3.1 en alle extra units en CC.StarTAC schreef op 17 March 2003 @ 20:00:
Tja Total Annihilation, dat heb ik jaren terug ook uren na uren gespeeld. Ik wil het ook wel een keer nog spelen. Welke patch heb ik nodig?? 3.1???
Ik heb ook nog Core Contingency liggen, moet ik die ook nog installen, of is dat niet nodig?
Kijk hier eens naar www.tagl.net
Jag in "Total Annihilation, wie speelt het nog ?"
jag heeft hele mooie FAQ gemaakt. check die, daar staan al je vragen in, ook wat je nodig heb enzo.
cheers,
Battle.net Spud#2543
[ Voor 3% gewijzigd door DroogKloot op 06-04-2005 17:09 ]
DAt zou ik zeker doen, zitten een hele hoop mooie features in.
Zoals lline of sight van je allies en automatisch dt,tidal,wind rijen maken.
Ook kan je er je games mee opnemen en terugkijken.
Je kan markers op de map aanbrengen en er ook op tekenen.
http://www.clan-sy.com/download/tademo/
Ik heb altijd veel comet catcher en painted desert 2v2 en 2v2 gespeeld.
Ook 2v2, 1v1 en 5FFA Gods of War is altijd erg leuk.
Ik speel bijna nooit metal-maps.
De reden waarom metal maps niks zijn is dat er niet zoveel tactiek bij komt kijken.
Bij niet-metal maps speeld het reclaimen ook een veel grotere rol, je kan bij grote battles "leven" op alleen maar reclaimen.
Ook moet je veel actiever uitbreiden voor metal resources en elkaar lastig vallen met extractors kapot schieten.
Hoop dat er morgen wat actieve mensen in de irc channel zitten, heb wel zin in een potje.
[ Voor 46% gewijzigd door EgoH op 17-03-2003 22:44 ]
http://www.twitch.tv/jannustitannus
been there, used it, hated itEgoH schreef op 17 March 2003 @ 22:36:
Ik zie nergens link dat je ta demo recorder moet downloaden?
DAt zou ik zeker doen, zitten een hele hoop mooie features in.
Zoals lline of sight van je allies en automatisch dt,tidal,wind rijen maken.
Ook kan je er je games mee opnemen en terugkijken.
Je kan markers op de map aanbrengen en er ook op tekenen.
http://www.clan-sy.com/download/tademo/
Ik heb altijd veel comet catcher en painted desert 2v2 en 2v2 gespeeld.
Ook 2v2, 1v1 en 5FFA Gods of War is altijd erg leuk.
Ik speel bijna nooit metal-maps.
De reden waarom metal maps niks zijn is dat er niet zoveel tactiek bij komt kijken.
Bij niet-metal maps speeld het reclaimen ook een veel grotere rol, je kan bij grote battles "leven" op alleen maar reclaimen.
Ook moet je veel actiever uitbreiden voor metal resources en elkaar lastig vallen met extractors kapot schieten.
Hoop dat er morgen wat actieve mensen in de irc channel zitten, heb wel zin in een potje.
sommige van de "vaste" ploeg gebruikte het, maar we vonden het maar niets...
vooral het gespam van dat ding was erg irritant.
teveel commands die me niets boeide, etc
je bent vrij het te gebruiken als je met ons speelt, maar het word niet erg gewaardeerd als je dus dat gespam van dat ding aan zet (althans, door mij NIET)
ik denk dat we beter ff van te voren af kunnen spreken wanneer we een pot doen.
ik ben zelf best wel druk, en heb ook een BF clan waar ik veel wars mee doe.
dus ff datumpje prikken lijkt mij beter
woensdag 2000 afspreken in #ta op de tweakers server?
ohja, mijn siggeh is vol kloot
zet die link wel gewoon steeds in men posts
zo dus: Jag in "Total Annihilation, wie speelt het nog ?"
deze link hierboven is TRES inportant!
heb je CC niet, en wil je wle mee spelen, dan heb ik hier 3 linx voor je.
[Direct download linx!)
http://www.tagl.net/downloads/CC-Units.ccx
http://www.tagl.net/downloads/ccmaps.ccx
http://www.tagl.net/downloads/CC-Features.ccx
zet deze 3 files in je TA dir, en je kan gewoon spelen alsof je CC hebt geinstaleerd.
dat is alles wat ik nog op te merken heb.
misschien maares nieuw topic openen, met 1 centrale FAQ/starterspost.
wil ik best maken, ff toestemming vragen maar
duz, voor de mensen die willen:
WOENSDAG 2000!
ik hoop dat MM wil hosten (met zen snelle verbinding) want bij mij en kloot ging het niet super laatst...)
Battle.net Spud#2543
Nou dat is slechts 1 feature, kan je zelf die start commands instellen.TepelStreeltje schreef op 18 March 2003 @ 00:26:
[...]
been there, used it, hated it
sommige van de "vaste" ploeg gebruikte het, maar we vonden het maar niets...
vooral het gespam van dat ding was erg irritant.
teveel commands die me niets boeide, etc
je bent vrij het te gebruiken als je met ons speelt, maar het word niet erg gewaardeerd als je dus dat gespam van dat ding aan zet (althans, door mij NIET)
Gebruik dat zelf niet +shootall +noshake +shareradar en .sharelos is voldoende.
Het mooie is je allies kunnen je markers ook zien en krijgen zelfs een geluidje en stipje op de map. *guardian *bb *fusion
Hmm woensdag acht uur, ben ik nog net niet thuis, 8.30 uur ook goed? (2e potje misschien?
Hier trouwens ook cc links:
http://www.deluxhosting.com/taa/cc/mapfile/ccmaps.ccx
http://www.deluxhosting.com/taa/cc/units/ccdata.ccx
Met die 2 in de ta folder heb je ook heel cc units+maps.
Als de files te groot zijn hier zijn alle ccmaps apart:
http://www.deluxhosting.com/taa/cc/maps/
Patches:
http://www.deluxhosting.com/taa/patches/
[ Voor 11% gewijzigd door EgoH op 18-03-2003 07:50 ]
Ik wil vanavond nog even testen of ik kan hosten ivm mijn router, dus als iemand mij vanavond even wil helpen testen?
Potje gisteravond tegen LocAnti ging niet echt geweldig, volgens hem werkt TA niet goed met DX9.0
[ Voor 18% gewijzigd door MM op 18-03-2003 10:12 ]
Allemaal connecten en mond houden
Het kan nogal gaan laggen als je lang en veel in die chat zit te typen.
Ook helpt het wel als de host het spel meteen op pause zet aan het begin, anders krijg je dan al wat tijdverschil wat alleen maar uitbreid.
Hmm heb toch al wel wat potjes gespeeld met Dx9.0 .
Verwijderd
Verwijderd
Gezien ik dat spel net weer opnieuw geinstalleert heb

Maar TA: CC is nog altijd leuk (dit zeg ik terwijl ik 't al een jaar niet meer heb gespeeld, en het zoiezo al een maand of wat geleden is dat ik een spel heb gespeeld

Maar ik heb wel weer zin in een potje Ta'en. Ik kan woensdag denk ik wel (d8 eerst van niet, uiteindelijk toch wel
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Ik wil voorstellen morgenavond rond 20.00u verzamelen, om 20.30 moeten we wel zo'n beetje spelen. Over kingdoms: wij niet (toch?) ik heb kingdoms iig niet.
[ Voor 3% gewijzigd door MM op 18-03-2003 17:06 ]
Heh.
TA draait tegen al m'n verwachtingen in prima onder 2K + DX9, maar da's uiteraard geen garantie dat het *altijd* werkt.m.m schreef:
Potje gisteravond tegen LocAnti ging niet echt geweldig, volgens hem werkt TA niet goed met DX9.0
In ieder geval tot lag related probleempjes er een eind aan maakten.Pjemco schreef:
CC vergeten, update vergeten, cd kwijt, etc..Drama
Maar als het dan eindelijk begon was het wel extra leuk

mwah, ze huurt hier kamer hoor, gewoon in men huisie...Verwijderd schreef op 18 March 2003 @ 19:12:
Of iemand (ik dus) spontaan iemands flatgenoot begon te versieren tijdens een potje TA
anyway, 2000 afspreken en 2030 gamen ofzo, goeie deal.
ik kan je niet helepn MM, heb war met men clan, morgen (geloof ik) geen war, dus ik ben ZEKER van de partij!
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Wie is of was EGOH???
Lijkt me een hele goeie speler ben klaar om hem te testen
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2003 22:12 ]
Doe alleen al mee om te zien hoe jullie door hem worden afgeslachtVerwijderd schreef op 18 maart 2003 @ 22:11:
Ik ben er ook na reinstall werkt het goed.
Wie is of was EGOH???
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
* evilpin0 wilt ook spelen =\
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Als je de wat grotere levels speelt dan komt die big bertha niet het hele level door hoorBlubberZwijn schreef op 18 maart 2003 @ 23:08:
Dit spel heb ik vroeger wel eens gespeeld, je had alleen zo'n gigantisch kanon die het hele level door kon schieten
Heb veel ta gespeeld in de mplayer tijd.Verwijderd schreef op 18 March 2003 @ 22:11:
Ik ben er ook na reinstall werkt het goed.
Wie is of was EGOH???
Toen dat omgezet werd naar gamespy ben ik minder gaan spelen, nog even op zone gespeeld maar toen overgestapt op fps games.
Speelde ta als ARMX-Crusher, maar gebruik die nick allang niet meer.
[ Voor 3% gewijzigd door SCIxX op 27-03-2003 07:57 ]
Verwijderd
Ligt eraan wat je makkelijk noemt,maar denk dat je de tijd niet krijgt voor Big Bertha's.SCIxX schreef op 19 March 2003 @ 19:46:
Hmm total annihilation... lang geleden nog met 56k vaak skirmisch gespeeld. Laatste potje was op lan, over big berta's neer gezet, en vervolgens opblazen maar die basis, beetje makkelijk, maar wel leuk.
Dus koop dat spel snel en lets have FUN.
Ik had het idee om morgenavond een potje king of the hill te spelen, een best wel grote grondmap met in het midden een berg met gigantisch veel metaal. Om rushen totaal te verbieden bij een potje lijkt me ook niet echt leuk, in een map als k.o.t.h. kan je gewoon strijden om het midden, door af te spreken dat degene die na 1 of 2 uur het midden in handen heeft, gewonnen heeft
Verwijderd
Kijk, een half uur om op te bouwen is ook overdreven maar rushen vind ik zelf ook niet echt denderend. Ach, de gulden middenweg is ook moeilijk
uhm dude, ik ben SPUD, Chieltje Tepelstreeltjem.m schreef op 20 March 2003 @ 23:34:
Morgenavond kan/wil ik weer een potje doen, ik heb ff met tepelstreeltje overlegd en we zijn tot de conclusie gekomen dat wij 2en de rest over het algemeen niet bij kunnen benen, onder andere door onze speelstijl, wij rushen niet, dus we leggen het af tegen mensen als egoh en locanti/spud die binnen 2 minuten een bomber in je base hebben die je extractors komt vernielen. We (tepel+ik) hadden afgesproken nog wat af te spreken in dit topic, bij deze dus.
Ik had het idee om morgenavond een potje king of the hill te spelen, een best wel grote grondmap met in het midden een berg met gigantisch veel metaal. Om rushen totaal te verbieden bij een potje lijkt me ook niet echt leuk, in een map als k.o.t.h. kan je gewoon strijden om het midden, door af te spreken dat degene die na 1 of 2 uur het midden in handen heeft, gewonnen heeftIs maar een ideetje natuurlijk, om het spannender te maken zou je na 30-60 minuten ook aanvallen op elkaars bases toe te staan ed. Ik hoor wel of je enthousiast bent Tepelstreeltje, andere ideen zijn natuurlijk ook altijd welkom, of andere mensen ook mee mogen doen laat ik van jou afhangen, wat mij betreft mogen ze wel meedoen als ze niet gaan rushen
das allemaal ik
ennuh, morgen kan ik niet, heb al afgesproken dat ik freelancer zou doen, en misschien dat ik zelfs 'date' heb met een leuk meisie
Battle.net Spud#2543
Ik had dus een tijd geleden een goeie install van TA met de Banzai AI op level 15. Dan is hij dus ECHT bruut. Rushed, bouwt later in de game ook nukes en Bertha's... Alleen heb ik wat zitten klooien met 3rd party units en ineens was de AI een mietje geworden en wat ik ook doe, ik krijg die mega AI niet meer terug
Ik speelde dus altijd samen met een vriend van mij tegen die AI, en zeker op metal maps werden we dus nog wel eens door die AI dood-gerushed, wat dus een uitdaging werd om het te overleven. Maar nu is die AI geen uitdaging meer. Iemand enig idee wat het probleem hier zou kunnen zijn?
Verwijderd
Ik was TA vergeten mee te nemen en baalde daar enorm van... Maar gelukkig had een medelid een computer verderop hem wel mee!
Moet je nagaan...
Haay schreef op 21 maart 2003 @ 11:00:
Ik heb een probleempje met de Banzai AI. Misschien dat mensen hier er ervaring mee hebben?
Ik had dus een tijd geleden een goeie install van TA met de Banzai AI op level 15. Dan is hij dus ECHT bruut. Rushed, bouwt later in de game ook nukes en Bertha's... Alleen heb ik wat zitten klooien met 3rd party units en ineens was de AI een mietje geworden en wat ik ook doe, ik krijg die mega AI niet meer terug![]()
Ik speelde dus altijd samen met een vriend van mij tegen die AI, en zeker op metal maps werden we dus nog wel eens door die AI dood-gerushed, wat dus een uitdaging werd om het te overleven. Maar nu is die AI geen uitdaging meer. Iemand enig idee wat het probleem hier zou kunnen zijn?
Ja, dat is altijd een probleem met die AI's. Als je en een AI en 3rd party units wilt gebruiken, kan je het beste een kant-en-klaar pakket downen, zoals TAUCP. Ik weet allemaal niet precies meer welke versie enzo, dat weet Spud beter. Maar dan heb je een werkende AI met 3rd party units.
Btw, grappig dat het nog steeds doorgaat. Ik doe misschien ook nog wel eens een potje mee
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Verwijderd
Samen met iemand van die enorme maps spelen en na uren spelen kom je elkaar tegen op de helft van de map. Helemaal volgebouwd en dan knokkken
Nu ik deze topic zie krijg ik er wel weer zin in
Ten tijden van het verschijnen van Total Ani...dinges (wat een naam ook!) was ik helemaal into games, en was 2D RTS gewoon nog da bomb. Mijn nederige P133'tje draaide met gemak de "meest complexe" RTS'en en het ene na het andere spel werd ge-installeerd en er weer afgeflikkerd (Rising Lands, wie kent het nog; Dark Reign, frustrerend; the LED wars, cheape rip-off van alles gecombineerd) maar er was altijd 1 constante te vinden op mijn 1.2 GB schijfje: de 32 (?) MB install van TA.
Zelden ben ik zo overweldigd door de beleving van een spel, de intro verbaasde me door het in beeld brengen van massale oorlogsvoering (net als hedendaagds de beelden van de oorlog in Irak me versteld doen staan, maar dan op een andere manier) en het spel zelf was natuurlijk vrij simpel (dus afgekeken?) van opzet, maar het deerde me niet.
Wat is er nu gaver dan 160 3D-units in full effect vage spinachtige toestanden zien bombarderen, dit alles in af en toe 5 fps? Het geweld van losbarstende Big Bertha's luidde de nederlaag van menig LAN-game in; het bereik van je radar stond je toe de ambush van tevoren in te calculeren en de balans van je troepenmacht op orde te brengen. Je had echt SAM-wagentjes nodig; je kon niet zonder artillerie of snelle groundunits... en die eindeloze bouwopties, geweldig.
Sindsien heb ik veel spellen een kans gegeven, totdat ik zo dom!!! was om TA in te ruilen voor een of ander wanstaltig misproduct, Conquest Earth genaamd. Na 3 keer een crash in de intro te hebben overleefd, het kwartiertje laden voor de eerste missie te hebben doorstaan en mijn imminent destruction net voor het voltooien van diezelfde missie beloond had zien worden met een niet-gesavede game, besloot ik dat dit spel in geen velden of wegen tegen TA op kon, en ik ben de laatstgenoemde game sindsdien met de regelmaat van de klok blijven spelen (na weder-omruil van spellen).
Mijn favo units zijn die immense boten van de eh... blauwen.. dammit, ik moet het weer eens installeren! En daarna dit topic nog eens doorspitten, want alles dat ik zeg is wellicht al 100x voor mij gemeld. Excuses daarvoor.
Edit: het waren natuurlijk de "Arm" en de "Core", hoe kun je het vergeten...
Fascinerend is het natuurlijk dat je het spul eerst maar met moeite in 640 x 480 aan de gang kreeg en nu in eh... 1152 bij nog-wat speelt, met 3 gaziljoen units op je scherm.
De opvolger (Kingdoms) kon in de verste vertes mijn verwachtingen niet vervolmaken (met 2 fps de laatste missie uitgespeeld: wel aardig maar niet meer dan dat): ik wil namelijk die gigantische boten en die geweldige doomdsdaycannons terug! Ik wil die stealthachtige bombers en die geweldige atoomexplosies zien, opdat het geweld zich hedendaags mag beperken tot mijn CRT-scherm en niet in de straten van Baghdad hoeft uit te worden gevochten.
Sorry, ik wou het ff gezegd hebben.
[ Voor 5% gewijzigd door the_Omniscient op 25-03-2003 16:09 . Reden: duh ]
Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig
Dit topic is gesloten.