Wel, ik speel ook TA: core contingency, met de TAUCP23 update veeeeeel meer leuke bots en stuff, en laat me maar is aanvallen met me groepje Karganeth

(sorry als dit er al heeft gestaan, maar had geen zin om al die posts is door te lezen)
de updates (een heel toffe expansie) vind je
HIER. Moet wel zeggen, het is op men eigen site, dus ik kan ze er niet echt lang op laten staan, omdat ik zelf geen FTP bezit... dus download ze zo snel je kan

hij blijft een weekje staan als er nix tussenkomt, maar dan post ik het hier wel
Wat zit er in het pakket?
1: Vbrun60sp5
2: Ta1x-31c update
3: non-intel update
4: Taucp23 install
5: de 5k patch
6: de ta-no-cd patch...
Voor dit pakket is het aangeraden dat je geen andere third party units hebt geinstalleerd, de kans is groot dat ze hier in dit pakket ook zitten

Lees vooral goed de readme, en installeer in die volgorde (dezelfde volgorde als de progjes hier vernoemd).
Wat is er mogelijk?
Tot 10 AI spelers op 1 map, de 5k patch (maximaal 500 units ipv 5000 vernoemd in de patch), instellen met hoeveel resources jij en de AI begint (tot 9999999metaal en energie).
Unit packs in- of uitschakelen, met deze bedoelen ze, bots, vehicles, planes, boats
De AI instellen met welke units hij je aanvalt, met bijvoorbeeld zwakke units, zwakke units die in grote getale op je afkomen. Heavy units, etc etc. Staat allemaal in de readme van de TAUCP unit pack.
Hopelijk hebben jullie er veel plezier van, ik heb dat in ieder geval wel

Vind dit eigenlijk de beste unitpack die er verschenen is voor TACC