Jup, dat levert geen problemen op (eigen ervaringevilpin0 schreef:
Ik wil ook wel graag meedoen, werkt het ook met een backup copie?

Jup, dat levert geen problemen op (eigen ervaringevilpin0 schreef:
Ik wil ook wel graag meedoen, werkt het ook met een backup copie?
In dat geval, count me in voor een potje TADroogKloot schreef op woensdag 20 april 2005 @ 12:13:
[...]
Jup, dat levert geen problemen op (eigen ervaring).
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Hamachi emuleert lan ofzo? Heb zelf ook een router, zal het wel ff downloaden als ik thuis ben, 2v2 lijkt me ook erg leukSiluro schreef op woensdag 20 april 2005 @ 13:35:
Vorige week ook weer even een potje gespeeld tegen een vriend van me.
Moest dit wel doen over "Hamachi" want anders werkt het dus niet bij mij (vanwege routers).
Lijkt me dus leuk om dit eens 2v2 te doen bijvoorbeeld, misschien eens via hamachi een netwerkje maken?
Ja emuleert lan idd, ik zit achter 2 routers en ik speelde TA zonder lag of problemen.evilpin0 schreef op woensdag 20 april 2005 @ 14:42:
[...]
Hamachi emuleert lan ofzo? Heb zelf ook een router, zal het wel ff downloaden als ik thuis ben, 2v2 lijkt me ook erg leuk
Mooi, ik heb hem hopelijk morgen binnen dan wil zeker wat potjes spelenSiluro schreef op woensdag 20 april 2005 @ 15:05:
[...]
Ja emuleert lan idd, ik zit achter 2 routers en ik speelde TA zonder lag of problemen.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
* fcs wilt ook voor zaterdag tekenen....DroogKloot schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 13:50:
Ja, ach, het leeft een tijdje, dan gaat het zes maanden dood, dan leeft het weer een week, en uiteindelijk verdwijnt het toch weer een jaar onder de zoden, maar er komt gelukkig altijd wel iemand langs die een cursus zombie-draden-reanimeren gevolgd heeft.
Ik teken voor zaterdag.
[ Voor 10% gewijzigd door fcs op 20-04-2005 21:53 ]
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2005 20:10 ]
Gaspowered games (Waar Chris werkt) is bezig met een nieuwe RTS. Ik heb wat video materiaal kunnen bewonderen in Seattle, en het gaat zeer mooi worden. Ze willen dat je volledige in en uit kunt zoomen over een hele grote map oidBor de Wollef schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 13:52:
Total krakpats! Echt een van de betere RTS games! Er zou toch ook een deel II komen? Ik vraag mij af of die aan het origineel kan gaan tippen.
[ Voor 10% gewijzigd door DroogKloot op 21-04-2005 09:01 ]
Sponge schreef op woensdag 20 april 2005 @ 22:18:
[...]
Gaspowered games (Waar Chris werkt) is bezig met een nieuwe RTS. Ik heb wat video materiaal kunnen bewonderen in Seattle, en het gaat zeer mooi worden. Ze willen dat je volledige in en uit kunt zoomen over een hele grote map oid. Ik heb gezworen geen namen bekend te maken, maar op google is wel wat te vinden
Mja ik zit er dus achter 2, en op de 1 of andere manier krijg ik het dan niet meer aan de praat, dit was voor mij dus een superoplossing.StarLite schreef op woensdag 20 april 2005 @ 17:53:
Als je de juiste poorten forward heb je geeneens lan-emu nodig zelfs
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
ja geweeeeeeeeeldig, helemaal dat de interface niet mee scaledTrinsec schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 10:08:
Dude.. nu ik een 21" heb, heb ik zopas lekker weer een TA Skirmish gespeeld op 1600x1200 reso. Geweeeeeeeldig!Nu moet ik het weer eens vaker gaan spelen, dit rocks! Ik ga nog meer verschillende spellen uitproberen naast TA, gewoon om het op hoge reso te spelen!
Oh noes.. No more TreinTijden :(
*Kuch* Chiel meld zichDroogKloot schreef op donderdag 21 april 2005 @ 22:37:
Heh, nu hoeven alleen Jag, Pjemco en Chiel zich nog aan te dienen en we kunnen weer helemaal feesten alsof het 2002 was.
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2005 21:16 ]
Nuancering: TA maakte origineel gebruik van het DirectPlay onderdeel van DX5. De netcode van TA is daar dan ook op ingesteld. Sinds DirectPlay7, en helemaal sinds DPlay8, is er hierin nogal wat veranderd waardoor TA niet meer 100% compatible is met die DPlay implementatie. Helaas is het op dat gebied gewoon ECHT verouderd...TepelStreeltje schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:37:
Nadeel van TA is dat de netcode echt kut is...
Hope for the best, prepare for the worst...
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
| [Preferences] ; Specifies the maximum number of units per player. Default is 200. ; Warning: The higher the number, the more resources are required. ; If the game slows down with higher numbers, you will need ; more RAM and/or a faster CPU. UnitLimit = 500; ; Disable the use of DirectSound. Set this to 1 to disable ; sound in the game. Set it to 0 to use sound normally. ; ; Disable the sound if you do not have a sound card or ; the game crashes while trying to play sounds. NoDirectSound = 0; ; Use the standard Windows multimedia interface for playing sounds ; instead of DirectSound. Set this to 1 to use Windows sound, and ; 0 to use DirectSound. ; ; Note: Setting this value to 1 will allow you to play the ; game if DirectSound does not work properly on your system. ; However, the audio quality will be greatly decreased, ; especially during heavy battles. Also, you will not get any ; audio narration with your mission briefings or any sound in the ; movies. UseWindowsSound = 0; |
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Count me inAap schreef op woensdag 27 april 2005 @ 13:35:
hoger dan 500 kan niet (tenminste, niet dat ik weetkreeg het zelf nooit voor elkaar iedergeval ).
Misschien vanavond om half 11 een potje TA?
Verwijderd
Is een cheat voor, max 10 spelers [9 ai's dus :)]Trinsec schreef op woensdag 27 april 2005 @ 11:00:
Ik speel regelmatig skirmish, wou dat er wel meer dan 3 AIs mogelijk waren. Moet eens kijken of er ergens een mod is.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
[ Voor 12% gewijzigd door Stewie! op 27-04-2005 19:31 ]
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Verwijderd
Verwijderd
Jep zat er al inVerwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 20:25:
Afspreken in #TA lijkt me een goed plan. Als je snel iets te weten wilt komen, dan kan je het beter daar vragen dan semi te gaan slowchatten hier en het risico lopen dat iemand het te laat ziet
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
\o/
[ Voor 46% gewijzigd door DeX op 28-04-2005 09:13 ]
Wat is daart het voordeel van? Via tcp/ip optie in-game kan je toch net zo makkelijk verbinding maken?DeX schreef op donderdag 28 april 2005 @ 09:01:
* DeX zoekt de CD's
Mischien is het iets om een Hamachi netwerk op te zetten voor TA spelers. Hamachi is een proggie die VPN tunnels genereerd zodat je via de LAN optie games kunt spelen over het ineternet. Dit pas ik nu toe voor Warcraft 3, maar kan zeker makkelijk zijn voor TA. meer info: http://www.hamachi.cc
Mijn fout was dat ik verdediging aan jouw kant had gebouwd en te weinig daarachter, die vliegtuigen hebben mij toen de nek om gedaan. Beneden had ik het beter voor elkaar, maar toen waren wij al te laat. We hebben jullie team eigenlijk nooit aan kunnen vallen.StarLite schreef op donderdag 28 april 2005 @ 08:53:
Mooi potje, de recording is 80.1 MB dus niet echt eentje om ff ergens online te zetten [tenzij iemand 80mb webspace over heeft]
Mijn idee, dan kan ik zeker meedoen, hamachi is hier al geinstalleerd.DeX schreef op donderdag 28 april 2005 @ 09:01:
* DeX zoekt de CD's
Edit:
Mischien is het iets om een Hamachi netwerk op te zetten voor TA spelers. Hamachi is een proggie die VPN tunnels genereerd zodat je via de LAN optie games kunt spelen over het ineternet. Dit pas ik nu toe voor Warcraft 3, maar kan zeker makkelijk zijn voor TA. meer info: http://www.hamachi.cc
Stuur maar mailtje met gegevens [mail staat in profiel]. Dan up ik herm wel ffDaMorpheus schreef op donderdag 28 april 2005 @ 10:36:
[...]
Wat is daart het voordeel van? Via tcp/ip optie in-game kan je toch net zo makkelijk verbinding maken?
[...]
Mijn fout was dat ik verdediging aan jouw kant had gebouwd en te weinig daarachter, die vliegtuigen hebben mij toen de nek om gedaan. Beneden had ik het beter voor elkaar, maar toen waren wij al te laat. We hebben jullie team eigenlijk nooit aan kunnen vallen.
Overigens als je die demo wilt uploaden, ik heb nog wel wat ruimte
\o/
via tcp/ip ingame kan je niet meedoenSiluro schreef op donderdag 28 april 2005 @ 11:19:
[...]
Mijn idee, dan kan ik zeker meedoen, hamachi is hier al geinstalleerd.
Maar wat spelen jullie nou? ook de CC uitbreiding? want die heb ik nl. niet.
ging lekker gisteren heevilpin0 schreef op donderdag 28 april 2005 @ 10:52:
vanavond nog een paar potjes?moest helaas na het eerste potje al weg
Ja hoor, draait perfect onder XPLeondendungen schreef op donderdag 28 april 2005 @ 12:23:
draait ie trouwens ook onder win xp ik heb hem thuis ook. misschien nog es keer installeeren als ie wil draaien tenminste
\o/
Nee werkt niet, zit achter 2 routers en krijg de poortmap niet goed voor elkaar.
Om te joinen hoef je volgens mij niks te forwarden.Siluro schreef op donderdag 28 april 2005 @ 13:40:
[...]
Nee werkt niet, zit achter 2 routers en krijg de poortmap niet goed voor elkaar.
\o/
[ Voor 13% gewijzigd door DroogKloot op 28-04-2005 17:37 ]
Verwijderd
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
Wat houd die "Vbrun60sp5" en "non-intel update" eigenlijk in?Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 23:06:
Wel, ik speel ook TA: core contingency, met de TAUCP23 update veeeeeel meer leuke bots en stuff, en laat me maar is aanvallen met me groepje Karganeth(sorry als dit er al heeft gestaan, maar had geen zin om al die posts is door te lezen)
de updates (een heel toffe expansie) vind je HIER. Moet wel zeggen, het is op men eigen site, dus ik kan ze er niet echt lang op laten staan, omdat ik zelf geen FTP bezit... dus download ze zo snel je kanhij blijft een weekje staan als er nix tussenkomt, maar dan post ik het hier wel
Wat zit er in het pakket?
1: Vbrun60sp5
2: Ta1x-31c update
3: non-intel update
4: Taucp23 install
5: de 5k patch
6: de ta-no-cd patch...
Voor dit pakket is het aangeraden dat je geen andere third party units hebt geinstalleerd, de kans is groot dat ze hier in dit pakket ook zitten
Lees vooral goed de readme, en installeer in die volgorde (dezelfde volgorde als de progjes hier vernoemd).
Wat is er mogelijk?
Tot 10 AI spelers op 1 map, de 5k patch (maximaal 500 units ipv 5000 vernoemd in de patch), instellen met hoeveel resources jij en de AI begint (tot 9999999metaal en energie).
Unit packs in- of uitschakelen, met deze bedoelen ze, bots, vehicles, planes, boats
De AI instellen met welke units hij je aanvalt, met bijvoorbeeld zwakke units, zwakke units die in grote getale op je afkomen. Heavy units, etc etc. Staat allemaal in de readme van de TAUCP unit pack.
Hopelijk hebben jullie er veel plezier van, ik heb dat in ieder geval welVind dit eigenlijk de beste unitpack die er verschenen is voor TACC
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door DroogKloot op 29-04-2005 01:11 ]
If it aint broke, fix it till it is!
Jerox schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 13:09:
ik ben wel lvl 4 units gewend enzo.
[ Voor 13% gewijzigd door Dutchie! op 29-04-2005 13:12 ]
Standard Install Order :Jerox schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 13:09:
heb je patches gedaan?? of extra units??
If it aint broke, fix it till it is!
3.1 met CC (kan je gratis downloaden van funthings, links staat ergens hierboven)Jerox schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 13:09:
en de mensen die online spelen.. ik zou graag mee doen. Welke versie spelen we hier? en nog uitbreidingen??
Aap, jerox, potje spelen?Jerox schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 13:09:
en de mensen die online spelen.. ik zou graag mee doen. Welke versie spelen we hier? en nog uitbreidingen??
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 23:47:de non-intel update, is zoals de naam al zegt een update voor als je een ander soort processor hebt, zoals athlon ofzo
Verwijderd
Geen, die update was namelijk alleen bedoeld voor mensen met een Cyrix / K6(-2) / andere vage half x86-compatible rekeneenheid, en heeft dus geen enkel effect bij installatie op normale systemen.Legion schreef:
[...]
![]()
Kheb sinds het begin van TA enkel een intel 200mmx gehad, daarna altijd een AMD, spel werkte perfect zonder non-intel update.
Welke voordelen biedt deze update dan?
[ Voor 14% gewijzigd door DroogKloot op 29-04-2005 15:51 ]
\o/
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
2D was juist het sterke punt van TA! En begrijp ik nou goed dat hier nog maar 4 maps bij zitten?Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 23:45:
Total Annihilation Remake Released
Posted by Zonk on Wednesday April 27, @02:33PM
from the late,-lamented-cave-dog dept.
Pxtl writes "The long-awaited remake of Total Annihilation (considered "#1 RTS of All Time" by Gamepsy), "Spring" has hit its first official public beta release. The game reimplements the original Cavedog game in a full 3d environment, replacing TA's fixed-angle view. It also brings other new features to the table, such as revised physics and a 1st-person-shooter mode. Spring reuses the original TA content and is backwards compatible with the old unit packs. While the game is currently win32 only, its source has been released under the GPL, so fixing that is only a matter of time. Get to the download page now and help out with the torrents."
http://games.slashdot.org.../27/1644211.shtml?tid=210
http://taspring.clan-sy.com/download.php
[ Voor 31% gewijzigd door DroogKloot op 30-04-2005 11:20 ]
Verwijderd
Doe iedereen een plezier en zoek dingen eerst zelf uit voordat je het vraagt. Als je op Google zoekt naar "IRC tutorial" oid kom je op menig pagina die het je uit zal leggen.Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 10:38:
hoe zat dat met irc en hoe kom ik erin?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq