> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Overigens speel ik Total annihilation alleen als ik op zo'n oude pc zit te knoeien, dat het de enige optie is.
Ja en dan wachten tot dat iemand connect... gaaaaaaapDan start je toch je eigen servertje?
Ik draai nog op Win98SE met een Athlon 1.4Gb en werkt nog als een zonnetje....Overigens speel ik Total annihilation alleen als ik op zo'n oude pc zit te knoeien, dat het de enige optie is.
( geen ervaring in combinatie met win2k/xp, zal inderdaad niet meer werken M$ kennende
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Verwijderd
oa empire earth
ja i know is iets anders en dergelijks maar het is er wel
TA is mijns inziens de ultieme RTS. Ongeevenaarde gameplay, ontzettend customizable, geweldige interface... krijg weer zin in een 4 tegen 4 op Seven Isles.
[ Voor 23% gewijzigd door DroogKloot op 22-04-2005 18:44 ]
vooral met core contingency!
ik heb ook kingdoms, maar die vind ik sucken

Ik speel het amper meer, soms nog wel eens op mn LAN hier thuis, als ik weer een keer een oorlog ga houden met een vriend van me.. dan zijn we echt een hele dag aan het warren man
zeker als je een zooi unit erbij downd
enne onder XP issie geen probleem alleen geluid doet beetje vaag maar dat maakt toch niet veel uit in een RTS.
Bier, Whiskey en Metal!!
Op maandag 17 december 2001 23:34 schreef DSC het volgende:
ik heb ook kingdoms, maar die vind ik sucken
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Ik heb een snelle internet lijn.
Meschien kan ik een keer hosten 4 tegen 4?
Ik zal effe kijken wanneer ik tijd heb.
Hou effe contact:
glenn_gabriels@hotmail.com
Thy will see the light...
* TERW_DAN vindt TA het mooiste op een 5.1 set met een 22"scherm
edit, post 1450
http://www.planetannihilation.com/mercilesscreations/sections/ta/ta-units.htm
ERG vette pack.
heb je deze toevallig ook zonder die fileplanet (heb geen zin om te dokken namelijk)Op maandag 17 december 2001 23:45 schreef 7th het volgende:
Er is maar 1 unit pack die ruled and profesioneel is:
ERG vette pack.
Dat is de pack met de Krogoths, de Alien Fusion Reactors en dergelijke? Zo ja: dan is het de ultieme pack. Zo nee, dan is het niet de ultieme pack.Op maandag 17 december 2001 23:45 schreef 7th het volgende:
Er is maar 1 unit pack die ruled and profesioneel is:
Nee voor file planet hoef je niet te betalen,wel gratis registreren.
Nee deze pack is niet unbalanced,zoals ik zei deze is profesioneel gedaan.
Ik zet morgen avond na 20:00pm wel die file op mijn ftp server voor de personen die te lui zijn een gratis user id bij file planet te halen.
Ikzelf vind TA door z'n diversiteit en gebruiksgemak het beste RTS dat ik ooit gespeeld heb. En met ECHT 3D landschap en 3D units, maar wel van bovenaf.
Dank je.Op dinsdag 18 december 2001 00:16 schreef 7th het volgende:
Ja dit is met die alien fusion.
Nee voor file planet hoef je niet te betalen,wel gratis registreren.
Nee deze pack is niet unbalanced,zoals ik zei deze is profesioneel gedaan.
Ik zet morgen avond na 20:00pm wel die file op mijn ftp server voor de personen die te lui zijn een gratis user id bij file planet te halen.
Maar als ik een account ga maken, gaat hij wel blaten dat ik moet dokken. Beetje vreemd.
Laatste tijd helaas weinig tijd meer voor, maar als ik een rts met meerdere personen (LAN/internet) speel is het altijd TA of TA:K...
Bij TA speel ik meestal met de CORE (hieruit hebbik ook de naam van mn gaming squad afgeleid - http://thecoresquad.cjb.net) en in TA:K altijd met Veruna...
TA en TA:K zijn imo de beste rts'en die ooit gemaakt zijn
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
Verwijderd
Verwijderd
Het blijft de ultieme RTS. Ik weet niet precies waardoor, maar het blijft leuk, die aanvallen zijn gewoon zo sfeervol, en geven een geweldig gevoel.
Ik hoop ook zeker dat Chris Taylor na Dungeon Siege een TA RTS achtig gaat maken
Dan kan ik 19:30 FTp aanzetten met die unitpack erop
Wil iemand die pack nog?
Anders zet ik ftp niet aan.
Mwah, geloof me - de unit pack is zeker niet unbalanced of vervelend. Probeer het uit en je zal het met me eens zijn.Eerlijk gezegd heb ik 't niet zo op met die unitpacks, er zit vaak ontzettend ongebalanceerde troep tussen. Super-fusions die +10000 energy en +6000 metal produceren, Krogoth-achtige KBots die tien Big Bertha shells tegelijk afschieten, etc. Hoeft van mij niet, het haalt alle fun uit het spel.
Goh, ik speel altijd Taros, Zhon of Aramon.Op dinsdag 18 december 2001 01:33 schreef Hankey het volgende:
en in TA:K altijd met Veruna...
Probeer anders gewoon eens starcraft
Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"
Maar nu erger ik me groen geel aan die lage resolutie die je niet kan aanpassen....640x480
To Each His Own, denk ik dan maar.
Verwijderd
Verwijderd
Alleen op de lange duur heeft TA toch net dat beetje extra sfeer, het spel is niet zo snel beslecht (in FFA) wat ervoor zorgt dat het leuk blijft voor iedereen.
Niets is irritanter dan in een 6 player potje SC als eerste dood gaan
Nee, die is niet legaal down te loaden denk ik...Op woensdag 19 december 2001 17:22 schreef Kluif_DBZfreak het volgende:
Is die CC (v3.0) gewoon legaal te downloaden? Want die heb je dus nodig voor die unitpack
Probleem is dat er nog maar zeer weinig exemplaren van in omloop zijn. Via officiele kanalen is het iig vrijwel onmogelijk geworden om CC nog te kopen...
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Je neemt het ras dat machientjes bouwt, je bouwt zo'n vliegend luchtschip ding en je hebt gewonnen. Weet niet meer of die ook al in de normale kingdoms zat maar in een van de updates geloof ik wel. Hijs echt flauw dan.Op maandag 17 december 2001 23:38 schreef Lord Daemon het volgende:
TA + CC + Unit Pack is denk ik de beste LAN-RTS die er bestaat.
[..]
Kingdoms is een van de beste spellen ooit, imho. De Single Player is ongeveer 100x beter dan die van TA, en de multiplayer is zeker even goed. Het enige nadeel is dat Kingdoms nogal geflopt is en er dus weinig expansion modules voor zijn. Kingdoms is voor MP zeker beter dan TA standaard, misschien ook nog wel beter dan TA + CC, maar hij moet het afleggen tegen TA + CC + UP. Vooral met de Alpha AI als tegenstander heb je dan echt de ultieme game. Krogoths - attack!
Als je TA wilt spelen moet je iemand kennen die het heeft en hem opbellen. Heb vaak genoeg met mijn oom een aantal uurtjes per week geTA'ed en dat was echt leuk. Heb nu helaas te weinig tijd
Verwijderd
maar het is inderdaad zo dat er om een credit kaart
nummer wordt gevraagt bij fileplanet
dus no download
Nou, dat is ook helemaal niet waar. Kan trouwens niet in de standaard TA:K, maar goed. Met de Creon een luchtschip bouwen duurt zeer lang. Het is ook ontzettend duur. Dus als tegenstander heb je een hele tijd dat je in het voordeel bent, en kun je fijn aan het winnen slaan. En als dat ding dan af is - mwah, stuur er wat luchtunits op af en hij is dood. Hij is namelijk erg sterk tegen grond, maar helemaal niet zo goed tegen lucht.Je neemt het ras dat machientjes bouwt, je bouwt zo'n vliegend luchtschip ding en je hebt gewonnen. Weet niet meer of die ook al in de normale kingdoms zat maar in een van de updates geloof ik wel. Hijs echt flauw dan.
Wat wel flauw is is de 'Ghost of Garacaius'. Die kan je vermoedelijk nooit afkrijgen in een Mens-Mens battle, want het duurt, niet overdreven, ongeveer 1.5 uur om hem te bouwen en hij is zeer duur. Maar hij is wel onverslaanbaar - en dan bedoel ik echt onverslaanbaar. 'Het boeit echt niet als jij hem met 200 blade demons komt aanvallen'-onverslaanbaar. Ze hebben hem gebouwd voor de single player, maar ze hadden hem echt moeten kicken voor de multiplayer. Gelukkig, zoals ik al zei, krijg je hem nooit af.
ONZIN je kan gewoon niet goed engels lezen ofzo.Op donderdag 20 december 2001 23:25 schreef geinponum het volgende:
Ik wil die pack ook
maar het is inderdaad zo dat er om een credit kaart
nummer wordt gevraagt bij fileplanet
dus no download
Je kan gewoon een gratis account aanmaken.
NIET een personal server account vragen want die zijn betaald.
Maar sinds de Boneyards weg is is het niet meer wat het was. Is mis de galactic wars.
En is vind het

TA roeleert!
Voor 90% juist zijn is nog niet zo goed als stilte.
Speelde je toevallig ook Boneyards ?Op vrijdag 21 december 2001 00:45 schreef Lord Daemon het volgende:
[..]
Nou, dat is ook helemaal niet waar. Kan trouwens niet in de standaard TA:K, maar goed. Met de Creon een luchtschip bouwen duurt zeer lang. Het is ook ontzettend duur. Dus als tegenstander heb je een hele tijd dat je in het voordeel bent, en kun je fijn aan het winnen slaan. En als dat ding dan af is - mwah, stuur er wat luchtunits op af en hij is dood. Hij is namelijk erg sterk tegen grond, maar helemaal niet zo goed tegen lucht.
Wat wel flauw is is de 'Ghost of Garacaius'. Die kan je vermoedelijk nooit afkrijgen in een Mens-Mens battle, want het duurt, niet overdreven, ongeveer 1.5 uur om hem te bouwen en hij is zeer duur. Maar hij is wel onverslaanbaar - en dan bedoel ik echt onverslaanbaar. 'Het boeit echt niet als jij hem met 200 blade demons komt aanvallen'-onverslaanbaar. Ze hebben hem gebouwd voor de single player, maar ze hadden hem echt moeten kicken voor de multiplayer. Gelukkig, zoals ik al zei, krijg je hem nooit af.
Dat was echt tof, ik was nog #21 van de Taros Ladder
Maare TA en TAK zijn stukken beter dan RA
...
Dat was jammer, BY was gewoon echt cool, had je wel meegemaakt moeten hebben als echte TAKKEROp vrijdag 21 december 2001 10:14 schreef Lord Daemon het volgende:
Nee, ik speelde geen Boneyards - volgens mij kreeg ik in die tijd net ISDN.Ik speel nu nog geen spellen over internet om m'n telefoonrekening laag te houden - maar in Maart of zo komt er zelfs hier ADSL.
misschien kunnen we es een keer IP gamen
...
ik speel het nog nu en dan.
Ik zeg al eeuwen dat dit nog steeds beste RTS spel is.
De grafix zijn nog steeds erg goed als je dat met de nieuwe spellen vergelijkt.
Maar de gameplay is SUBLIEM.
* Predator krijgt nu weer zin op te spelen
* Predator gaat het direct nog es installeren & beetje spelen
Nou, ik heb er wel 3 of 4 keer gespeeld of zo, bij Jag - was inderdaad wel lachen. Vooral die Crusades met die gigantische wereldkaart.Op vrijdag 21 december 2001 10:31 schreef dtjiang het volgende:
[..]
Dat was jammer, BY was gewoon echt cool, had je wel meegemaakt moeten hebben als echte TAKKER
misschien kunnen we es een keer IP gamen
Verwijderd
zie sig
beste combo is TA + CC + TAUIP 2.1 (3.55 zuigt, maar dat is persoonlijk) BT gebruik ik voor de maps daar zitten wel een zooi leuke maps tussen al is Core Prime Idustrial Area toch de kewlste map voor een massive war alleen wel de unitcount op 500 zetten
heb toen de hele zaterdag TA gespeelt
speel het af en toe nog wel
je hebt ook een client die is een soort van opvolger voor boneyards
weet alleen niet meer hoe die heet.
moet je ff zoeken en dan vind je het wel
Crusades was echt vetOp vrijdag 21 december 2001 20:00 schreef Lord Daemon het volgende:
[..]
Nou, ik heb er wel 3 of 4 keer gespeeld of zo, bij Jag - was inderdaad wel lachen. Vooral die Crusades met die gigantische wereldkaart.
...
Verwijderd
bij TA kun je je zo "inbouwen" en van die duffe superweapons zoals de vulcan, dat heb je tenminste niet bij kingdoms.
Kingdoms is qua strategie iig VEEL beter dan TA
Daarnaast ook die functies die je met een paar simpele muisklikken kon geven. Echt prachtig. Ik had gewoon 1 vliegveld met als opdracht een leuke patrol route rond mijn basis. Verzwakte mijn verdediging? dan gaf ik dat vliegveld weer wat oorders om weer ff een paar nieuwe vliegtuigen te maken (Zelfde kan natuurlijk ook voor boten tanks en robots)
Of de anti nuke raketten (ben ff de naam kwijt).. Ik kreeg het uiteindelijk altijd voor elkaar dat ik net 2 nukes meer hat dan het aantal anti nukes van mijn huisgenoot
* Janoz gaat maar weer eens in de oude doos naar een cd-tje zoeken
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Verwijderd
seven islands roelt best welOp vrijdag 21 december 2001 21:06 schreef Janoz het volgende:
Het mooie van TA + (3rd party) expansion packs vond ik dat je echt je eigen speel stijl kon ontwikkelen.. Veel andere RTS-en hebben gewoon 1 zwakke tank en 1 sterke tank voor elk ras en that's it... Bij TA kon je kiezen uit 100den units.. Ikzelf was meer een 'eagle' speler... Veel vliegtuigen, weinig grondtroepen.. 7 islands was mijn favo map
Daarnaast ook die functies die je met een paar simpele muisklikken kon geven. Echt prachtig. Ik had gewoon 1 vliegveld met als opdracht een leuke patrol route rond mijn basis. Verzwakte mijn verdediging? dan gaf ik dat vliegveld weer wat oorders om weer ff een paar nieuwe vliegtuigen te maken (Zelfde kan natuurlijk ook voor boten tanks en robots)
Of de anti nuke raketten (ben ff de naam kwijt).. Ik kreeg het uiteindelijk altijd voor elkaar dat ik net 2 nukes meer hat dan het aantal anti nukes van mijn huisgenoot(bedenk wel dat ik er dan al 20 die kan op heb gestuurd
)
* Janoz gaat maar weer eens in de oude doos naar een cd-tje zoeken
Ik doe altijd dat ik zo'n eiland van 3 kanten tegelijk aanval, van links met 40 Stealth fighter, gevolgd door 40 bombers van boven, en dan nog eens een gemengde groep van fighters en bombers van ONDER
Heb ook wel vaak gedaan dat ik eerst 20 scout tjes stuurden, vervolgens Stealth Fighter (om AA weg te knallen)
En dan bombers voor het SERIEUZE werkt
En als ik commander had gevonden, groep 2 (= bomber) attack
15 bombers + 1 commander = VICTORY
Maarja, das tegen computer
Ik had op LAN dat ik toevallig een gat in tegenstander zijn AA sloeg (dat was een nuke attack van 10 nukes op 1 plek.. 1/2 raakte uiteindelijk, toen ik daarna aanviel met fighters kwam ik best "ver" (lees, ik zag zijn fusion plants)
1 attack run later en ik had geen planes meer
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Ik speelde trouwens vaak tegen de Banzai AI of nog moeilijker: de Alpha AI. Die is op hard echt bijna niet te verslaan. Mijn favo map is trouwens Tempest 2: een gigantische vlakke metal map, helemaal geweldig.
O ja, en de interface is echt helemaal geweldig, of had ik dat al gezegd
Weet er nog iemand goede sites voor extra units of mods??
Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"
www.planetannihilation.comOp donderdag 14 maart 2002 12:20 schreef drice het volgende:
Ik heb ook weer zin om het te spelen.
Weet er nog iemand goede sites voor extra units of mods??
Is een hele goeie!
Verwijderd
Misschien bij www.nr1.nl (daar heb ik mijn CDs nog vandaan kunnen plukken).Op donderdag 14 maart 2002 14:43 schreef liquidlizard het volgende:
Ik ben ook een RTS fan en zo te zien moet ik deze game ook spelen, iemand een adresje waar hij goedkoop te krijgen is? Ik heb hem nog nooit bij Bart Smit ofzo zien liggen...
Ken je TA niet..Op donderdag 14 maart 2002 14:43 schreef liquidlizard het volgende:
Ik ben ook een RTS fan en zo te zien moet ik deze game ook spelen, iemand een adresje waar hij goedkoop te krijgen is? Ik heb hem nog nooit bij Bart Smit ofzo zien liggen...
dan kan..
Ga neer de hoek van de kamer en begin je ff heeeeeel erg te schamen..
Verwijderd
TA rulez!
Op lan heb ik met TA echt de meest fantastische slagvelden gehad
Zo herinner ik mij maar als te goed hoe ik een vriend inmaakte. Hij dacht dat ik een enorme vloot had bij mij basis(3 maar dus). Hij komt met allemaal brawlers. Tijd om mijn hawks op te laten stijgen
[edit]
en het spel is gewoon nog steeds mooi als je de resolutie maar hoog zet
En als je TAUIP en CC hebt, dan hoef je die stomme brawlers en hawks niet meer te gebruikenOp donderdag 14 maart 2002 15:08 schreef PO_Redrum het volgende:
nou wat zit je hier nou snel kopen dan
TA rulez!superbediening (je kan een unit 80 verschillende orders geven op een makkelijke manier) lekker massaal en genoeg strategien.
Op lan heb ik met TA echt de meest fantastische slagvelden gehadBeter spel op dat gebied bestaat niet.
Zo herinner ik mij maar als te goed hoe ik een vriend inmaakte. Hij dacht dat ik een enorme vloot had bij mij basis(3 maar dus). Hij komt met allemaal brawlers. Tijd om mijn hawks op te laten stijgen. En weg waren de 60 brawlers. Toen kwam mijn vloot pas hem vanuit het noorden aanvallen
.En al me hawks tegelijk
![]()
(duurde nog wel een uur voordat die helemaal plat lag
)
[edit]
en het spel is gewoon nog steeds mooi als je de resolutie maar hoog zet
Wat trouwens echt miste aan de interface, het enige slechte punt dat ik kan bedenken, is dat je geen commando had om oneindig veel van één type units te bouwen. Meestal heb ik in een ver gevorderd spel wel 25 advanced vehicle planets, en 20 advanced aircraft planets met allemaal een advanced construction vehicle die guard. En dan moet bij elk gebouw 50 tanks of vliegtuigen aanzetten, da's vermoeiend. Helemaal als je halverwege op ander types overgaat
Verwijderd
geweldige muziek, actie, een werkend missile defense system (kan bush niet zeggen
alleen ik heb core contigency niet dus kan nergens online spelen
gameplay unmatched, lol ook unmatched
super muziek [wie had dat verwacht, klasiek met hardcore warren]
aleen is het grootste probleem dan dat het nergens meer te krijgen is, en dat ik vollop op zoek ben naar TA:CC
pr0mpt - It never hurts to help!
ik vindt het eigenlijk nog steeds het beste RTS game dat er bestaat. De gameplay is gewoon ongeloofijk goed. op de 2e plaats komt Red Alert (1 offcourse).
Ik heb het gepresteerd om in een level dat klein is (30x30) met weinig ijzer van 3 hard tegenstanders te winnen
Ik wil dit spel nu weer online doen, maar me linux internet sharing bak staat dat niet toe
Ik moet wat poortjes forwarden ofow [iptables] , maar het lukt niet echt
Heeft iemand enig ID hoe ik deze bak moet instellen om TA te kunnen spelen?
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Heb em een keer gehad, maar die hele cd zat vol met fouten en hem em dus weer in moeten ruilen en had er iets anders voor in de plaats gepakt
Je kan hier eens rondkijken http://www.tauniverse.com/tw/Op zaterdag 30 maart 2002 01:36 schreef Legion het volgende:
Weet iemand nog waar TA:CC te krijgen is?
Heb em een keer gehad, maar die hele cd zat vol met fouten en hem em dus weer in moeten ruilen en had er iets anders voor in de plaats gepakt
Staan veel leuke downloads voor TA. Iig all patches etc die je nodig hebt + alle maps, units etc.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
die nieuwe units die je kon downloaden was een geniaal idee alleen werd het later wel iets verpest door mensen die zelf dingen gingen maken. Gelukkig kun je dat wel uitzetten
toch eens weer een keer opzoeken dat spelleke
TA maakt gebruik van Direct Play van DirectX. Om het goed te laten werken moet je op je game-PC minimaal DX7 hebben. Op je router moet je de volgende poorten forwarden naar je gamePC:Kewl dat nog steeds mensen het spelen.
Ik wil dit spel nu weer online doen, maar me linux internet sharing bak staat dat niet toe
Ik moet wat poortjes forwarden ofow [iptables] , maar het lukt niet echt
Heeft iemand enig ID hoe ik deze bak moet instellen om TA te kunnen spelen?
communicatiepoort: TCP: 47624
werkpoorten: TCP+UDP: 2300-2400
Verwijderd
WestWood zit nog LANG niet bij de gameplay die TA biedt..

mzzl
http://gamespot.com/gamespot/stories/news/0,10870,2856760,00.html
Helaas pas Q4 2004
Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...
Dat had ik al gehoord, het kukt mij alleen niet echt on de porten te forwardenOp zaterdag 30 maart 2002 11:33 schreef Haay het volgende:
[..]
TA maakt gebruik van Direct Play van DirectX. Om het goed te laten werken moet je op je game-PC minimaal DX7 hebben. Op je router moet je de volgende poorten forwarden naar je gamePC:
communicatiepoort: TCP: 47624
werkpoorten: TCP+UDP: 2300-2400
\o/
Kan ik met al die patches en downloads dus gewoon met CC maps en Units spelen zonder dat ik CC heb?Op zaterdag 30 maart 2002 06:04 schreef -=!ME!=- het volgende:
[..]
Je kan hier eens rondkijken http://www.tauniverse.com/tw/
Staan veel leuke downloads voor TA. Iig all patches etc die je nodig hebt + alle maps, units etc.
Verwijderd
Verwijderd
Mischien mensen geinteresseerd in een Coop game?
Ik weet het niet zeker maar ik denk van wel.Op zaterdag 30 maart 2002 18:22 schreef Legion het volgende:
[..]
Kan ik met al die patches en downloads dus gewoon met CC maps en Units spelen zonder dat ik CC heb?
Ik heb TA:CC hier gewoon op CD, dus ik heb het nbiet geprobeerd
\o/
Kun je dat sowieso niet gewoon aanpassen in de totala.ini?Op zaterdag 30 maart 2002 20:59 schreef ICBM het volgende:
Ik krijg binnenkort TA-CC..kan ik eindelijk meer dan 250 units bouwen!! ik heb alleen al 200 units nodig voor de defensie!! (ik had ene complete ring van Pop-Up cannons om m'n basis staan..wauw!
Volgens gamesport wel dus, maar weet niet hoe betrouwbaar dat is...Op zondag 31 maart 2002 00:45 schreef Tw^st3D het volgende:
komt er binnenkort nog es een opvolger oid?
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Ey, dat icoon heb je van Fok.Op zondag 31 maart 2002 00:45 schreef Tw^st3D het volgende:
komt er binnenkort nog es een opvolger oid?
Weet iemand trouwens nog waar TA:CC te krijgen is?
Check de search even, daar zijn al eerder (lange) topics over geweest.Op zondag 31 maart 2002 03:47 schreef Legion het volgende:
[..]
Weet iemand trouwens nog waar TA:CC te krijgen is?
Een AI die dus eerst een verdediging opbouwt en daarna begint met aanvallen.
De Siege-AI is erg sterk... Mostly Harmless ook. Enige nadeel is dat ze beiden cheaten. Ben tot nu toe geen non-cheatende AI tegengekomen die veel tegenstand kon bieden.Op maandag 01 april 2002 17:40 schreef Legion het volgende:
Wat is trouwens een goeie TA AI waarmee je lange games kunt spelen?
Een AI die dus eerst een verdediging opbouwt en daarna begint met aanvallen.
aub geen links naar cracks ed posten
CD2 is voor de singleplayer campaigns, dat gaat dus zowiezo niet werken.Jozz schreef:
Ik heb het originele spel en nu wil ik het over een LAN spelen, maar met CD1 wil het wel en met CD2 niet. Dus is hier een legale oplossing voorIk kan ook nergens een patch/crack oid vinden.
[ Voor 5% gewijzigd door DroogKloot op 22-04-2005 22:25 ]
Onwijs !!
Link : http://www.planetannihilation.com/aicentral/armdltacheat.htm
If it still works, tweak it ! until it is broke.. then start over again..
Verwijderd
BVD
TA ligt nu voor 5 euro bij de MediaMarkt.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Verwijderd
Uitbreiding TA:CC ook?RAILGUNNER schreef op 22 september 2002 @ 13:53:
Als je de game nog wilt kopen:
TA ligt nu voor 5 euro bij de MediaMarkt.
Verwijderd
Verwijderd
De beste RTS game ooit, heerlijk units bashen zonder einde, je kon echt je AI " in leven" houden, echt een kewle game.
Speel 'm nog regelmatig!
Heb je de CC map tilesets?Kluif_DBZfreak schreef:
Die unitpacks werken nu, die 3do files ook gevonden, ik kan kan alleen de nieuwe toegevoegde mappen niet spelen, dus wel de standaard mappen maar de nieuwe niet, als ik een map select zie ik alleen een grijzige afbeelding ipv een map en als ik m laad het spel knalt ie eruit.. iemand die weet waardoor dit komt?
Verwijderd
Dit topic is gesloten.