Total Annihilation, wie speelt het nog ?

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.512 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Op Campzone² heb ik ook nog een middagje TA gedaan op het netwerk. Was errug leuk, een aangename verandering dan dat eeuwige ge-CS :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:33

NoTimeRemains

I know

maar bij TA is nog steeds het spel als je een flink wat flying uits wil niet zoals wc3 met +- 2 flyings per race das jammer :r

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Laatst online: 10-09 23:26

Jag

Cool, er zijn nog TA fans :). Het spel blijft terug komen op mijn LANs. Steeds proberen we weer de nieuwe rts games, en steeds komen we weer terug op TA :P. Wat een geweldig spel! Ik denk mijn nummer twee spel allertijden.

Je moet er wel veel aan sleutelen, want TA kaal is erg gaaf, maar met alle uitbreidingen is ie nog veel beter. Met de juiste unit pack komt er pas echt "diepte" in de gameplay. Vaak genoeg potjes van 8 uur gespeeld, echt volledige uitputtings battles. Die je soms net wint, en soms net verliest. En er zijn zoveel verschillende type units: aircraft, seaplanes, hovercrafts, normale sea units, submarines, amphibious units, normale vehicles en een heleboel kbots. En daarmee ook een heleboel strategieen.
Ik gebruik trouwens de TAUCP 1.2. Dat is een unit pack met iets van 200 units, twee AI's (mostly harmless en Banzai 3.0) en een frontend util. Daarvoor heel lang geklooid met allemaal AI's, TA:mutator en TA: conflict crusher. Maar eigenlijk is TAUCP alles dat je nodig hebt. Het totaal wordt dan: orginele TA, TA:CC, patch -> 3.1 en dan TAUCP erover. En ik heb ook nog een 500 unit limit patch erover gegooid, maar dat is alleen aan te raden als je dikke hardware hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Nog leuker: TA + v3.1 patch + CC + Real Earth map + 5000-units crack, chaos gegarandeerd. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 16:57

Halfkakkende

Vandring

TA heb ik vroeger heel erg veel op :X MPlayer :X gespeeld. Echt gaaf en allemaal lange potjes (minimaal 3 uur). Binnenkort maar weer eens installeren.

Ik heb vorig jaar bij de FRS TA:Kingdoms (lang niet zo goed, maar wel leuk) voor 25 guldens gekocht.

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb taucp 2.0 fronted, maar geen CC, en wat is die tilesets? en waar kan ik die halen?
Ik heb wel de readme opgevolgd en die 3dofiles gedownload die dan er voor zou moeten zorgen dat alles het deed, maar alleen die maps van TAUCP doen het dus niet, ik kan wel gewoon op de originele TA maps spelen met die units.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 16:59:
ik heb taucp 2.0 fronted, maar geen CC, en wat is die tilesets? en waar kan ik die halen?
Ik heb wel de readme opgevolgd en die 3dofiles gedownload die dan er voor zou moeten zorgen dat alles het deed, maar alleen die maps van TAUCP doen het dus niet, ik kan wel gewoon op de originele TA maps spelen met die units.

De orginele maps zijn niet echt geweldig (geen idee waarom). Ik zou op z'n minst nog wat extra maps downen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 16:59:
Elke map maakt gebruik van zgn. tilesets, zeg maar verzamelingen van textures die 1 thema gemeeschappelijk hebben (metal, lush, lava, etc etc). In sommige van die tilesets zitten speciale mapfeatures die door de CC uitbreiding aan TA werden toegevoegd. Anyway... CC-Features.zip downloaden zou je probleem moeten oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

werkelijk een geweldig spel!, alleen jammer dat de AI niet zo goed is ervan, als je eenmaal atoombommen bouwt heb je ze zo weggevaagd. Maar de battles zijn gewoon spectaculair, en ook het fiet van eeuwige resources is gewoon erg goed gedaan in het spel.

Ik zal het ook weer eens erop zetten :D

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Preddie schreef op 24 september 2002 @ 22:37:
werkelijk een geweldig spel!, alleen jammer dat de AI niet zo goed is ervan, als je eenmaal atoombommen bouwt heb je ze zo weggevaagd. Maar de battles zijn gewoon spectaculair, en ook het fiet van eeuwige resources is gewoon erg goed gedaan in het spel.

Ik zal het ook weer eens erop zetten :D

Nee, maar je kan een andere AI downloaden. En sommigen daarvan zijn (bijna) onverslaanbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

^^ Alleen cheaten ze zonder uitzondering. Ben jammer genoeg nog geen thirdparty AI tegengekomen die geen gigantisch voordeel heeft (kortere buildtime, tigduizend metal/energy income, blabla).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

DroogKloot schreef op 24 september 2002 @ 22:50:
^^ Alleen cheaten ze zonder uitzondering. Ben jammer genoeg nog geen thirdparty AI tegengekomen die geen gigantisch voordeel heeft (kortere buildtime, tigduizend metal/energy income, blabla).
Dat vind ik inderdaad altijd erg jammer, op die manier worden ze inderdaad onverslaanbaar, dat is ook bij Empire earth zo, ze zijn inderdaad beter, maar ze cheaten enorm (dit kan je ook uitzetten), en als je dat doet zijn ze op hard echt helemaal niks....

Maarja, opzich wel logisch natuurlijk (pc's kunnen nog niet nadenken :P en hebben het voordeel nodig bij sneller kunnen bouwen/ meer resources etc.)

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Laatst online: 21:47
Maar de computer heeft ook het voordeel dat ie godlike snel verschillende opdrachten aan verschillende units kan geven. Dat moet goed te programmeren zijn en dan is de computer met een gelijk leger nooit te verslaan door een mens denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Ja tuurlijk cheaten ze. Probeer jij maar eens AI te programmer die net zo speelt als een mens. En dat met name als het gaat om basis opbouw, dat lukt natuurlijk nooit, zeker niet in zo'n ingewikkeld spel als TA. Dus daarom moet ie wel cheaten om dat te compenseren.
Wat wel cool is, is dat goede AI's ook cloackers gebruiken (en nukes!!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ben niet echt een RTS fan, maar heb wel een hoop ff uitgeprobeerd en wat me toen aan TA opviel is vooral de combat.

Die is 'echte' combat, dus de units gaan echt om elkaar heen lopen, en de frequentie van schieten is niet constant, dus is het niet zeker van te voren wie er zal winnen.

Bij de meeste RTSen van nu nog gaan, als ze elkaar zien gewoon stilstaan en met dezelfde frequentie blijven schieten, dus dan heeft bijna elk gevecht met dezelfde units, en aantal, dezelfde uitkomst.

Dit hield het spel echt fris.

Ik vind het gewoon echt vreemd dat dat nog niet (beter) overgenomen is door andere spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 23:31:
Hmm, ben niet echt een RTS fan, maar heb wel een hoop ff uitgeprobeerd en wat me toen aan TA opviel is vooral de combat.

Die is 'echte' combat, dus de units gaan echt om elkaar heen lopen, en de frequentie van schieten is niet constant, dus is het niet zeker van te voren wie er zal winnen.

Bij de meeste RTSen van nu nog gaan, als ze elkaar zien gewoon stilstaan en met dezelfde frequentie blijven schieten, dus dan heeft bijna elk gevecht met dezelfde units, en aantal, dezelfde uitkomst.

Dit hield het spel echt fris.

Ik vind het gewoon echt vreemd dat dat nog niet (beter) overgenomen is door andere spellen.

Wat ik nou pas echt vaag vind, is dat de interface nog nooit door andere rts-en zijn overgenomen. Neem nou Warcraft 3, daarmee kan je niet eens meedere gebouwen achter elkaar bouwen. En je kan niet eens waypoints uitzetten :? Bij TA gaf ik altijd hele lange queue's aan construction units, waarbij andere contruction units dan op guard op die unit staan. En het mooie is dat je niet alleen de queue van de geselecteerde cotnruction unit kon zien, maar ook die van andere constr units. En zo zijn er heel veel van dat soort coole dingen. Zoals dat je van elke unit kan zien hoeveel energie hij verbruikt en levert. En hetzelfde voor metal.
En alle contr + knop dingen waren ook echt geniaal. Echt een top interface die nooit meer geevenaard is, zelfs niet door Kingdoms (wel bijna).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Jep. TA was z'n tijd eigenlijk te ver vooruit. Sommige ideeen zie je NU, na vijf (!) jaar pas, mondjesmaat terugkeren in andere RTSsen. Briljante interface, briljant resources concept... maar vreemd genoeg nog nooit "gekloond".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Mark
  • Laatst online: 15:18
alleen die engine was zo zwaar...kon mijn celeron450 zelfs op z'n knie-en krijgen terwijl de p1 233mmx de snelste was toen ie uitkwam ! :)

briljante engine...daar kan je ECHT met 500 vliegtuigen aanvallen...en de cpu berekent welk vliegtuigje waar een bocht gaat maken enzo...fantastisch.

Verwijderd

Ik vond die dogfights van die vliegtuigen altijd zo mooi, vooral de manier waarop ze zo elegant door de lucht heen vliegen, met af en toe zo'n roll-over erbij. Prachtig gewoon !

Verwijderd

Heb pas weer de campains zitten doen, de Arm heb ik alweer uitgespeeld, nu de Core nog ;) , machtig spel, vooral tijdens het lannen... heheh krogoth rampage

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:20

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 00:31:
Heb pas weer de campains zitten doen, de Arm heb ik alweer uitgespeeld, nu de Core nog ;) , machtig spel, vooral tijdens het lannen... heheh krogoth rampage
die krogoths had ik laatst pas ontedkt, wat een MONSTERS GEK!
tering jantje zeg!! (ik speel vaker met ARM dan met CORE, dus vandaar dat het ff duurde :P )
ik CC (die ik pas recent heb) zitten wel meer van die coole extras :)
neem die lvl 2 defence gun maares, die dus zover schiet als een bertha/intimidator maar dan met een 8loops :) :) :)
zet er daar 2 van neer, samen met 10 adv. power plants, en niets dat er doorheen komt! (naja, behalve vliegtuigen (die ze ook af en toe GOED aan snot schieten))

ik heb de lvl 3 schepen pack gedowned van estrella ergens (http://www.tadesigners.com/) en die is ook goed, 3 bootjes derbij, die echt GROOT zijn, en goed trouwens :) moet je zelf zien

TA is werkelijk waar de meest uitgebreide RTS die ik ooit gezien heb.
zelfs de hele C&C serie haalt dat gewoon niet. (behlve de verhaal lijn van C&C, en misschien de sfeer)

alle soorten maps, units, defence units en weet ik veel wat meer, GEWELIDG!

ik heb het eigenlijk nog nooit tegen iemand gespeeld anders dan de AI, en die is kut, ook al staatie op hard, ik wil welles een uitdaging zien, contacteer mij op men icq (staat in profiel) voor een potje :)

wat mijn voorgaande poster trouwens zegt over de manier waarop de units bewegen, omg, wat is dat SUPER gedaan.
jammer dat ze af en toe nog in de knoop zitten met de weg vinden, maar verder, magnifiek! werkelijkwaar.
ik heb me een partijtje zitten kwijlen op men p166 (daar draaide die zelfs op :) )toen ik em net had.
vooral die annihilator van ARM is kewl, hoe die "uitpakt" super!

ohja, is vooral een vriendschappelijk potje hoor, dat ik wil, ik speel niet veel RTS online, wel veel SP enzo ( DUS GEEN RUSHES :P )

jag, zin in een potje 1 on 1? :P (ga ik vast verliezen :D)
als jij 20 vehicle plant heb... omg... hoeveel units heb je int totaal dan wel niet?! en hoe groot is je basis dan!?

ben best blij trouwens met men 21" scherm en TA op 1600x1200 :D
ik zie ALLES :P

ik krijg echt weer zin om het te spelen!
jammer dat conflicht crusher laatst niet werkte, (pc is gecrasht, en wou XP niet meer normaal opstarten (lees helemaal niet meer) dus ik moest men C: formateren, dus ik moet alles nog instaleren, waaronder ta enzo, hopen dat CC het nu wel doet...)

Battle.net Spud#2543

Verwijderd

Wat een domme vraag ;). Ik heb er een hele aparte old-games pc voor ingericht. Voor al die ouwe spelletjes zoals C&C, OMF en Tyrian en ga zo verder. Jeugdsentiment komt weer boven :).

• Jag

Jag

TepelStreeltje schreef op 25 september 2002 @ 03:32:
[...]

die krogoths had ik laatst pas ontedkt, wat een MONSTERS GEK!
tering jantje zeg!! (ik speel vaker met ARM dan met CORE, dus vandaar dat het ff duurde :P )
ik CC (die ik pas recent heb) zitten wel meer van die coole extras :)
neem die lvl 2 defence gun maares, die dus zover schiet als een bertha/intimidator maar dan met een 8loops :) :) :)
zet er daar 2 van neer, samen met 10 adv. power plants, en niets dat er doorheen komt! (naja, behalve vliegtuigen (die ze ook af en toe GOED aan snot schieten))

ik heb de lvl 3 schepen pack gedowned van estrella ergens (http://www.tadesigners.com/) en die is ook goed, 3 bootjes derbij, die echt GROOT zijn, en goed trouwens :) moet je zelf zien

TA is werkelijk waar de meest uitgebreide RTS die ik ooit gezien heb.
zelfs de hele C&C serie haalt dat gewoon niet. (behlve de verhaal lijn van C&C, en misschien de sfeer)

alle soorten maps, units, defence units en weet ik veel wat meer, GEWELIDG!

ik heb het eigenlijk nog nooit tegen iemand gespeeld anders dan de AI, en die is kut, ook al staatie op hard, ik wil welles een uitdaging zien, contacteer mij op men icq (staat in profiel) voor een potje :)

wat mijn voorgaande poster trouwens zegt over de manier waarop de units bewegen, omg, wat is dat SUPER gedaan.
jammer dat ze af en toe nog in de knoop zitten met de weg vinden, maar verder, magnifiek! werkelijkwaar.
ik heb me een partijtje zitten kwijlen op men p166 (daar draaide die zelfs op :) )toen ik em net had.
vooral die annihilator van ARM is kewl, hoe die "uitpakt" super!

ohja, is vooral een vriendschappelijk potje hoor, dat ik wil, ik speel niet veel RTS online, wel veel SP enzo ( DUS GEEN RUSHES :P )

jag, zin in een potje 1 on 1? :P (ga ik vast verliezen :D)
als jij 20 vehicle plant heb... omg... hoeveel units heb je int totaal dan wel niet?! en hoe groot is je basis dan!?

ben best blij trouwens met men 21" scherm en TA op 1600x1200 :D
ik zie ALLES :P

ik krijg echt weer zin om het te spelen!
jammer dat conflicht crusher laatst niet werkte, (pc is gecrasht, en wou XP niet meer normaal opstarten (lees helemaal niet meer) dus ik moest men C: formateren, dus ik moet alles nog instaleren, waaronder ta enzo, hopen dat CC het nu wel doet...)

Ik wil wel tegen jou een keer spelen hoor :). Als er nog iemand mee wilt doen kunnen we 2 Vs 2 doen op Tempest 2 (ik weet zoiezo wel iemand die mee wilt spelen), dat is wel een coole map :). Maar dan moet je hem wel ff zo installen: orginele TA, TA:CC, patch -> 3.1 en dan TAUCP 1.2 erover. Als je niet aan TAUCP 1.2 kan komen, dan zet ik die wel online voor je.

Verwijderd

:( kan hem niet meer installeren :(
heb toen de tijd me cd's helemaal gammel gedraaid.

maar inderdaad, dit spel is ongeevenaard in zijn genre.

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

* DroogKloot is ook wel te porren voor een 2v2 pot*. :)

*maar eerst ga ik wat oxidatieverschijnselen wegmoffelen :+

[ Voor 12% gewijzigd door DroogKloot op 22-04-2005 22:47 ]

Verwijderd

DroogKloot schreef op 24 september 2002 @ 22:30:
[...]

Elke map maakt gebruik van zgn. tilesets, zeg maar verzamelingen van textures die 1 thema gemeeschappelijk hebben (metal, lush, lava, etc etc). In sommige van die tilesets zitten speciale mapfeatures die door de CC uitbreiding aan TA werden toegevoegd. Anyway... CC-Features.zip downloaden zou je probleem moeten oplossen.
Kan helaas niet die tileset van 11,3 mb daar downloaden :(

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Hmz. Forbidden m'n derriere. Naja, maakt ook niet uit, je kunt 'm ook hier vandaan plukken.

Heb je bij de weg de twee TAMEC .hpi files (2000 en 2000a)?

Verwijderd

Ik speel altijd Arm, waarom weet ik niet heb wel een tijdje Core geprobeert maar ik had er niet de feeling bij als met Arm.
Daarnaast heb ik meestal een 3 tot 4 versies geinstalleerd staan :)
1 TA+CC+BT 3.1
1 TA+CC+BT 3.1 UTASP
1 TA+CC+BT 3.1 TAUIP 2.1
1 TA+CC+BT 3.1 TAUCP

ik gebruik geen TA:M dat ding crashed constant bij mij dus maak ik lekker een zooi installs. Moet het nu alleen weer opnieuw installeren nu mijn HD is gecrashed :(

Verwijderd

Weet iemand waar ik de CC emulated units pack kan krijgen (CC-Units-v3.exe) en die tileset pack van 11.3 mb. Die link van Droogkloot werkt niet. Alle links waar ik die 2 downloads zou kunnen krijgen zijn dood... :(

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Ook al niet? Hmz, wordt wel lastig om aan de files te komen, al m'n andere gearchiveerde links zijn overleden.

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

blaaaaaaaaaaaaaaat

[ Voor 93% gewijzigd door TepelStreeltje op 03-04-2003 18:55 ]

Battle.net Spud#2543

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

blaaaaaaaaaat12

[ Voor 96% gewijzigd door TepelStreeltje op 03-04-2003 18:57 ]

Battle.net Spud#2543

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 13:01
sinds mijn nieuwe geforce 4 kaart is het beeld continu aan het flikkeren :(

wil hem zo graag op 1600*1200 spelen

...

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

TepelStreeltje schreef op 26 september 2002 @ 16:24:
[...]

heb er wel zin in :)
kunnen we dan niet ff een andere metal map doen? ik heb wel een koele met 4 eilanden, kan je lekker met bootjes rellen (ff allemaal capital ships units der over heen doen :D )
[edit]
ff de capitol ships er bij gepakt.
check deze link: http://www.tadesigners.co...STAR_Capital-ShipsV31.zip
(is gelijk downloaden)
3 schepen per team, en een shipyard die gebouwd word door eeen contrusction ship.
nu maar hopen dat het geen conflicten maakt met dat unit pack waar jag het over had...

[schijt, quote ik mezelf ipv editten..]

Battle.net Spud#2543

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

AwesomE schreef op 26 september 2002 @ 16:28:
sinds mijn nieuwe geforce 4 kaart is het beeld continu aan het flikkeren :(

wil hem zo graag op 1600*1200 spelen
ik speel em op 1600x1200, maar het beeld flikkerd ook af en toe...
maar ik vind dat niet zo erg hij draait wel gewoon goed, zoals het hoort dus..

Battle.net Spud#2543

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Voor communicatie lijkt me IRC handiger dan MSN/ICQ ivm het "langs-elkaar-heen-praten" syndroom. :)

Nog iets: 't is aan te raden dat iedereen over dezelfde unit(pack)s / tilesets / features beschikt, anders gaan er interessante complicaties optreden. :+

* TA + 3.1 patch
* Switek bugfix?
* CC units?
* CC features?
* CC maps?
* TAMECHPIxxxx
* Extra Cavedog units?
* TAUICP?

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ik denk dat we wat Jag zegt maar moeten gebruiken:
TA -> CC -> TAUCP
ik zit op de site van TAUCP te kijken (http://www.planetannihilation.com/taucp/main.htm)
en 1.2 is niet meer te halen.
2.0 heeft alle dingetjes die Jag al opnoemde
Jag schreef op 24 september 2002 @ 15:15:
Ik gebruik trouwens de TAUCP 1.2. Dat is een unit pack met iets van 200 units, twee AI's (mostly harmless en Banzai 3.0) en een frontend util. Daarvoor heel lang geklooid met allemaal AI's, TA:mutator en TA: conflict crusher. Maar eigenlijk is TAUCP alles dat je nodig hebt. Het totaal wordt dan: orginele TA, TA:CC, patch -> 3.1 en dan TAUCP erover. En ik heb ook nog een 500 unit limit patch erover gegooid, maar dat is alleen aan te raden als je dikke hardware hebt.
ik stel voor om conflicten en moelijkheden te voorkomen, en allemaal TA en CC instaleren, 3.1 patch er over heen knallen, en TAUCP 2.0
verder NIETS!
(ik ben bang voor conflicten, en conflict crusher herkend mijn 3.1 versie niet :| 8)7 )

iedereen mee eens?

[edit]
ik ben nu een paar uur vrij, dus als iemand zin heb, kunnen we wel een spelletje starten :)

Battle.net Spud#2543

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Liever alleen TA + 3.1 + CC, zo kaal mogelijk dus. Als we 't zwikkie eenmaal werkend hebben kan TAUCP er altijd nog bij gekwakt worden.

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

sgoet
zullen we ff droogkloot?

Battle.net Spud#2543

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

http://www.tadesigners.co...edb.php?action=file&id=81
daar kan je je 500 units file vandaan halen

Battle.net Spud#2543

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ik ga ff dat TAUCP uitproberen...
bbl

[ik heb echt een tick... ik doe steeds quote ipv edit... aarg |:( |:( 8)7 8)7 :X :X }:O }:O

Battle.net Spud#2543

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Ik moet m'n TA dir nodig opschonen zie ik... ff wat .hpi's repacken :X

Verwijderd

ik speel wel nog steeds battlefield 42, iemand anders ook nog?

• Hielko
  • Laatst online: 21:47
Jag schreef op 24 september 2002 @ 23:37:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]
Wat ik nou pas echt vaag vind, is dat de interface nog nooit door andere rts-en zijn overgenomen. Neem nou Warcraft 3, daarmee kan je niet eens meedere gebouwen achter elkaar bouwen. En je kan niet eens waypoints uitzetten :? Bij TA gaf ik altijd hele lange queue's aan construction units, waarbij andere contruction units dan op guard op die unit staan. En het mooie is dat je niet alleen de queue van de geselecteerde cotnruction unit kon zien, maar ook die van andere constr units. En zo zijn er heel veel van dat soort coole dingen. Zoals dat je van elke unit kan zien hoeveel energie hij verbruikt en levert. En hetzelfde voor metal.
En alle contr + knop dingen waren ook echt geniaal. Echt een top interface die nooit meer geevenaard is, zelfs niet door Kingdoms (wel bijna).

In WC3 kan je zeker wel waypoints uitzetten, maar zo geavanceerd als in TA niet.
Jag schreef op 24 september 2002 @ 23:14:
Ja tuurlijk cheaten ze. Probeer jij maar eens AI te programmer die net zo speelt als een mens. En dat met name als het gaat om basis opbouw, dat lukt natuurlijk nooit, zeker niet in zo'n ingewikkeld spel als TA. Dus daarom moet ie wel cheaten om dat te compenseren.
Wat wel cool is, is dat goede AI's ook cloackers gebruiken (en nukes!!).
Er zijn anders best RTS-en met een goede, niet cheatende AI. Bijvoorbeeld WC3, alhoewel iedere goede speler natuurlijk wel gehakt maakt van de AI. Maar tegenover beginners is het meestal omgekeerd.

• Jag

Jag

Hielko schreef op 26 september 2002 @ 17:50:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]

In WC3 kan je zeker wel waypoints uitzetten, maar zo geavanceerd als in TA niet.

[...]

Er zijn anders best RTS-en met een goede, niet cheatende AI. Bijvoorbeeld WC3, alhoewel iedere goede speler natuurlijk wel gehakt maakt van de AI. Maar tegenover beginners is het meestal omgekeerd.

Ow, iets te snel geblaat over WC3 geloof ik :+. Maar goed, ik vond het spel best wel ruk iig in multilpayer. Ik had ontzettend het seen it, been there, done that gevoel. Maar ook het gevoel dat je toeschouwer was van het spel, ipv de ultieme controle die je hebt bij TA (en dat met veel meer units!

Wat betreft die AI: het ligt er een beetje aan op wat voor map je speelt. Met cheatende AI's is het bijna onmogelijk om te winnen op niet metal maps (het kan wel). Op metal maps is het al een stuk makkelijker. De moeilijkste AI die ik tot nu ben tegengekomen is Alpha AI. Pas na acht keer achter elkaar proberen is het me gelukt om die te verslaan op hard. Maar dat was nog op Tempest 2: een gigantische vlakte metal. In UW metal heck of een niet metal map zou het me echt no way lukken :).
Overigens is Banzai 3.0 ook echt extreem goed. Is ook ontzettend nuke happy. En die smeerlap spaart gewoon nukes op, en schiet er dan een heleboel tegelijk, zoveel dat je protectors het niet bij kunnen houden. En dan bof, al je lvl 3 kbot factories weg :P.
DroogKloot schreef op 26 september 2002 @ 16:56:
Liever alleen TA + 3.1 + CC, zo kaal mogelijk dus. Als we 't zwikkie eenmaal werkend hebben kan TAUCP er altijd nog bij gekwakt worden.
Ok, is goed, maar wel meteen TAUCP eroverheen als het werkt, want met CC zijn de aanvalsunits echt niet sterk genoeg.
TepelStreeltje schreef op 26 september 2002 @ 16:22:
lijkt me duidelijk.
jag, ik droogkloot, en die vriend van jag.

wat zijn de teams?
wie host?
waar spreken we af?
wanneer?
en hoe spreken we af. (msn icq?) (msn is Tepelstreeltje3@hotmail.com, vertel me alleen wel eerst jou mail, anders blokkeer ik je direct. ICQ staat in balkie boven -> 104374850)
Je hoeft niet meteen te gaan dreigen hoor :o. Mijn mail maak ik echt geen geheim van, die staat echt overal (waarom vraagt toch iedereen altijd om mijn mail adres terwijl die toch echt heel makkelijk te vinden is :?). Maar goed, mijn mail adres is Jag@Tweakers.net, en ik vind mail prettiger dan ICQ.
Overigens zouden we wel kunnen proberen vanavond een potje te spelen, desnoods met alleen de mensen die kunnen.

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

naja, dreigen, ik heb al 4 MSN accounts gehad, die werden overladen met bullshit mail en vage contactpersonen (nee, niet tepelstreeltje 0 tot 3, alleen 1 en 3 nu :) )
ik ben gewoon HEEL discreet met men msn weggeven...

ik ga wel de kroeg in vanavond, dus om een uurtje of 10 wil ik klaar zijn met TA... (dan staan er denk ik ook wel een zooitje vrienden voor de deur...)

ik heb trouwens dat TAUCP 2.0 der over heen gegooit, maar die wil niet werken, dus ik ben bang dat het (voor mij) alleen CC word...

Battle.net Spud#2543

Verwijderd

Ik weet alleen dat als ik tegen de computer speelde dat zijn construction-yard mannetje zeg maar altijd achter de mijne aankwam, en dat meteen in het begin van het spel.. en dan was het ook meteen over.
Frustrerend, ik zal wel iets fout hebben gedaan.

• Jag

Jag

Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 19:50:
Ik weet alleen dat als ik tegen de computer speelde dat zijn construction-yard mannetje zeg maar altijd achter de mijne aankwam, en dat meteen in het begin van het spel.. en dan was het ook meteen over.
Frustrerend, ik zal wel iets fout hebben gedaan.

Huh? Op de meeste maps is het echt een onwerkelijk eind lopen van de ene player positie naar de andere. Tegen de tijd dat de anders' commander bij jou is, kan je al bij tier 2 zijn bij wijze van spreken :P.
TepelStreeltje schreef op 26 september 2002 @ 19:27:
naja, dreigen, ik heb al 4 MSN accounts gehad, die werden overladen met bullshit mail en vage contactpersonen (nee, niet tepelstreeltje 0 tot 3, alleen 1 en 3 nu :) )
ik ben gewoon HEEL discreet met men msn weggeven...

ik ga wel de kroeg in vanavond, dus om een uurtje of 10 wil ik klaar zijn met TA... (dan staan er denk ik ook wel een zooitje vrienden voor de deur...)

ik heb trouwens dat TAUCP 2.0 der over heen gegooit, maar die wil niet werken, dus ik ben bang dat het (voor mij) alleen CC word...
Probeer eens mijn versie dan.
Maar als jij om 22:00 weg gaat, dan heef het weinig zin om nog echt te gaan spelen. Het duurt toch altijd een tijd voordat je uberhaupt kan beginnen, en dan hou je veels te weinig over. Maar we zouden kunnen proberen of het uberhaupt werkt.
Edit: ik heb net ff mijn TA gestart, en tot mijn grote verbazing doet het geluid het nu wel in win2k, in tegenstelling tot een tijdje geleden (andere win install).
Edit 2: ik bedenk me net dat ik al andere verplichtingen heb. Het zal even moeten wachten helaas.

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-06 13:34

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Goh, ik zie plotseling in mijn ICQ dat Jag mij heeft opgegeven voor meedoen aan een game TA. :P

Mijn versie is alleen kapot. :( Ik ga proberen die vanavond te repareren.

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

zullen we vanavond of strax ff?
ik ben de hele dag weeres vrij, dusss
morgen middag zou imo ook kunnne, alleen savonds niet, want dat zit ik weer in de kroeg

ps ben trouwens taucp 1.2 van jag aant downen. dank u jag :)
[edit] 1.2 geeft dezelfde fout...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Ik ben nog steeds aan 't troubleshooten... om de een of andere reden werken m'n Fark, Necro etc niet. Krijg ook geen third-party units aan de praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:32
Nope, die zat er niet bij.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel TA altijd met 3 vrienden over internet. Dikke pret. En het blijft leuk met al die unitpacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand ook misschien ofdat TA het doet onder win2k???

Ofdat er misschien een patch voor te downen is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 19:51:
Weet iemand ook misschien ofdat TA het doet onder win2k???

Ofdat er misschien een patch voor te downen is....

Bij mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Phew, heb na drie uur gekloot TA eindelijk weer in enigszins speelbare staat gekregen (met dank aan Conflict Crusher). :X

Dussuh... wanneer gaan we op elkaar inhakken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

DroogKloot schreef op 27 september 2002 @ 22:12:
Phew, heb na drie uur gekloot TA eindelijk weer in enigszins speelbare staat gekregen (met dank aan Conflict Crusher). :X

Dussuh... wanneer gaan we op elkaar inhakken? :)

Maar heb je nu ook dezelfde versie als ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Erhm... min of meer. :+

Ik heb in principe exact dezelfde versie (3.1 + post-patch Cavedog units + CC). Enige verschil is dat ik 'n paar bestanden heb samengevoegd met HPItools, en alle voor problemen zorgende 3d-party units apart heb gezet. Maar da's enkel clientside van invloed -- maakt voor 'n multiplayer sessie dus niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk! Ik had het spel net een paar weekjes geleden gekocht (TaK). Heerlijk spel!

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 21:40

bloasfist

Slot-A Crew

Ik ga zo pitten, ben nu ff alle bonusshit aan het downen, en dan wil ik binnenkort wel een keer een potje meedoen! Morgen? icq/msn maar...

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Verwijderd

Krijg die maps van extra uitbreiding nog steeds niet goed, ook niet na talloze updates en probleemfixes..

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Kluif_DBZfreak schreef:
Krijg die maps van extra uitbreiding nog steeds niet goed, ook niet na talloze updates en probleemfixes..
Welke uitbreiding? Ook belangrijk: welke updates, fixes, en files heb je geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

..door dit/deze(?...damn those english words) topic speel ik het weer,..gaaaafff die extra units, speel nu een level van 48x48 :) ..war.war war..grrrrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 09:49

AntiPasta

d1 m0z4rella

Ik speel nog vrij veel TA... sterker nog ik ken redelijk wat mensen die het ook spelen

Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-09 15:54
TA was zijn tijd ver vooruit toenertijd qua grapichs en enigine. LOL, toen was het echt nog p166mmx tijd, nou ik weet nog wel wat er gebeurde als er 50 units in beeld kwamen :)
IK zou het ook best nog willen spelen, ik heb hem nog steeds op cd, als iemand aan mij vraagt of ik het wil spelen, zeg ik gelijk jah.(heb ondertussen al 16* meer mhz gelukkig )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

^ TA zal op die bak inderdaad een stuk soepeler draaien. :D

(Ben vandaag vrij en wil een aantal zaken testen, dus als iemand in de stemming is... details afhandelen via IRC/MSN/ICQ :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
  • Laatst online: 12-08 20:06
kheb TA zelf ook een tijdje niet meer gespeeld
was altijd ARM fan
lekker Farkies pompen, en vervolgens een legertje Mavericks...
als je dat hebt, maakt het bijna niet meer uit wat je tegenstander heeft, je loopt er altijd overheen....
10 Mavericks winnen eht zelfs van Commanders of Krogoths, dus met 50 >:)
kheb zelf de originele van TA, TA:CC en TA:BT
echt sweeeeeeeet

trouwens, TA kan nu nog steeds je comp sloom laten draaien, no matter what voor pc je nog hebt
install de 500 of 5000 unit patch, en ga met een stuk of 100 peewees of brawlers tekeer, en hij gaat al snel een beetje stotteren
is gewoon TE erg die shit :D

TA will rule for ever
ik vind eht de beste RTS ooit, beter dan WC [1-2-3], RA[1-2] of C&C[alle versies]

[ Voor 0% gewijzigd door pr0mpt op 30-09-2002 13:35 . Reden: extra extra, read all about it ]

pr0mpt - It never hurts to help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

pr0mpt schreef op 30 september 2002 @ 13:33:
kheb TA zelf ook een tijdje niet meer gespeeld
was altijd ARM fan
lekker Farkies pompen, en vervolgens een legertje Mavericks...
als je dat hebt, maakt het bijna niet meer uit wat je tegenstander heeft, je loopt er altijd overheen....
10 Mavericks winnen eht zelfs van Commanders of Krogoths, dus met 50 >:)
kheb zelf de originele van TA, TA:CC en TA:BT
echt sweeeeeeeet

trouwens, TA kan nu nog steeds je comp sloom laten draaien, no matter what voor pc je nog hebt
install de 500 of 5000 unit patch, en ga met een stuk of 100 peewees of brawlers tekeer, en hij gaat al snel een beetje stotteren
is gewoon TE erg die shit :D

TA will rule for ever
ik vind eht de beste RTS ooit, beter dan WC [1-2-3], RA[1-2] of C&C[alle versies]
Duidelijk mee eens.
The Core forces zijn gewoon een zooi Braindead gasten. Het enige mooie van de Core vond ik de "Ressurection K-Bot".

Voor de rest Schopt ARM kont op het moments dat je wat Farks voor je heb werken. Daarnaast blijf ik een Defece Freak. Gewoon mijn tijd nemen om mijn basis luchtdicht te maken.

Ik speel nooit zonder Core Contingency pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een level gehaald had in single-player kreeg je altijd een mooie afbeelding te zien waar je dan een screenshot van kon maken (met alt+f12 ofzo) en vervolgens had je dan een coole wallpaper.
Weet iemand mischien een site waar je alle afbeeldingen downloaden of bekijken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 14:10:
Als je een level gehaald had in single-player kreeg je altijd een mooie afbeelding te zien waar je dan een screenshot van kon maken (met alt+f12 ofzo) en vervolgens had je dan een coole wallpaper.
Weet iemand mischien een site waar je alle afbeeldingen downloaden of bekijken ?
Niet echt..
Stonden die niet als BMP op de CD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
  • Laatst online: 12-08 20:06
volgens mij kan je die van de CD halen ja
en ehhh, ik ben dus ook dol op de flea, is ook zo'n geinig unitje, wat perfect is als afleiding
als je er daar een stuk of 25 van mee stuurt bij je 10 Mavericks, gaat de defense over het algemeen eerst achter die fleas aan...
tegen de tijd dat alle fleas dood zijn, en ze tijd hebben voor de Mavericks, is er bijna niets meer over :D >:)

nu ik er ook weer over lees enzo, krijg ik weer zin om eht te installeren en spelen
alleen zonde dat eht zo lang duurt, zo'n potje
des te ouder je word, des te minder tijd je hebt... :(
weet nog wel van potjes op zondag ochtend.. beginnnen om 10 uur, en dan eindigen om 8 uur 's avonds :P

pr0mpt - It never hurts to help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

eazy.tweaker schreef:
Nee, maar je kunt ze handmagisch uit TA's datafile extracten (HPITools nodig). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

hmmz, ik heb mijn versie met die TAUCP nog niet aan de praat, maar als iemand een potje met alleen CC wil spelen, dan moet je mij maar ff ICQ'en, of men msn aanspreken (adres staat op vorige blz)

IK WIL RELLEN!! contacteeeeer mij!

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

A Targeting Facility needs a Fusion Reactor to power it. It helps units fire their weapons on their own without you having to manually click on each individual enemy blip that's within its firing range that appears on the mini-map. Normally, weapons will only fire on their own at units that are in their field of view. But when a Targeting Facility is online, weapons don't have to have visual comfirmation first before firing at a target. If an enemy is dectected by rader, that's all the info they need to starting firing at it. All your weapons will fire at any unidentified enemy blib that's within its firing range that appears on the mini-map. Think of if as having an "Auto-Kill" setting for all your operating weapons.
DUS DAAR dient dat ding voor :D

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

TepelStreeltje schreef:

IK WIL RELLEN!! contacteeeeer mij!
Gedaan, svp niet blocken graag. >:)

[edit] moet je natuurlijk wel online komen/zijn (@ Messenger). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ik heb net ff een skirmish potje gedaan met TAUCP 1.2
een woord .......
sprakeloos, wat een units gek!!

tering jantje, een metal extracter die 150 Metal erbij doet (per sec was het geloof ik)
een alien power plant, 5000 energy per sec
en dan die mechs...
feckedosiejo!!

ik ga nu een potje tegen droogkloot doen, met TAUCP derbij, gewoon kijken wat alles doet, niet perse om dooien te maken (later pas :) )

[edit]

ik zal wel ff een aantal screenies maken :)
ff zoeken hoe dat ook al weer moest :) )

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Ik ben ook beschikbaar vanaf nu trouwens voor een potje TA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

je kan joinen als je wil, maar voeg me ff toe op je msn, dat chat makkelijker
(of zet je icq aan HINT HINT)

ik word net uit het potje tussen mij en droogkloot getrapt, ik geloof dat kloot het nog niet door heeft....

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Nu wel. :+

Grmbl, ging net lekker. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

duurde toch 4 minuten :P

kom op jag, dan doen we ff een potje met zen 3en, droogkloot en ik tegen jou :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal mijn zooi weer eens installeren om een potje mee te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

TepelStreeltje schreef op 30 september 2002 @ 21:47:
duurde toch 4 minuten :P

kom op jag, dan doen we ff een potje met zen 3en, droogkloot en ik tegen jou :)

Is, goed, maar doe maar FFA dan, 2 Vs 1 lijkt me niet zo'n strak plan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Pfff... als die laatste battle 1 ding pijnlijk duidelijk maakte dan was het wel dat ik mijn inmiddels redelijk antieke hardware toch eens zal moeten vervangen, TA liep namelijk niet echt wat je noemt vloeiend meer (ter indicatie: gemiddeld 1 schermupdate per 7 seconden op het moment dat ik aan liefdadigheid begon te doen en wat units aan Tepelmans doneerde) :P

Heb de partij niet tot het einde uitgekeken maar ik heb het sterke vermoeden dat Jag wat er nog restte van Tepel's basis vrij snel met z'n verzameling giga Kbots vermorzeld heeft... laatstgenoemde bevond zich namelijk niet geheel in een strategisch gunstige situatie. :7

Volgende keer gaarne een ietsiepietsie (lees: VEEL) kleinere map, volgens mij heeft m'n processor namelijk net het tijdige voor het eeuwige verruild (aan de temperatuur te oordelen). :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

my head hurts...
die jag...
komtie aan met orconen...
wist ik veel...
helft vna men basis dood...
dus ik ook die dingen bouwen, hebbik er 4, komt hij weer, dus ik denk, maak wel een kans, wist ik veel dat hij der 20 had (veel iig)

ik moet helaas zeggen dattie nadat jij weg was droogkloot, dattie VEEL beter draaide, eigenlijk zoals hij hoorde te draaien

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

^^ Dat is dus de voornaamste reden dat ik liever niet op megagrote metal maps speel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Als we op een andere metal map spelen, zullen we hetzelfde probleem hebben. We moeten of de unit limit lager zetten (bah :P), of op een non metal map spelen ofzo. Maar ik moet zeggen dat hij al heel erg snel langzamer begon te lopen. Toen ik misschien 100 units liep ie al op halve snelheid ofzo.

Het was trouwens echt bizar: toen jij eruit ging Droogkloot, toen ging ie zoveel sneller lopen dat ik dacht dat ie op +10 stond ofzo. Ik heb ook echt heel erg vaak naar de gamespeed gekeken of het echt wel klopte :).

Maar Droogkloot, jij moet gewoon ff zo'n mooie Xp2000 ofzo bestellen, dan kunnen we fijn met giga legers elkaar bestoken en dan gewoon nog real time met goede framerate spelen. Dan is TA op z'n mooist :).
En tot die tijd pakken we wel een non-metal map, of een hele kleine metal map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

Binnenkort doe ik toch ook ECHT een keer mee hoor!
Denk dat m'n specs toch ook wel 500 units de man aan moet kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

hmmmz, ik voel een MEGA war aan komen, met 7 spelers enzo....

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

bloasfist schreef op 01 oktober 2002 @ 13:58:
Binnenkort doe ik toch ook ECHT een keer mee hoor!
Denk dat m'n specs toch ook wel 500 units de man aan moet kunnen...

Wat zijn je specs dan?

Mijn specs zijn overigens:

Xp1800
MSI K7T pro 2RU mobo
512 Mb Pc2100
(aTi radeon 8500)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

Jag schreef op 01 oktober 2002 @ 20:25:

[...]

Wat zijn je specs dan?

Mijn specs zijn overigens:

Xp1800
MSI K7T pro 2RU mobo
512 Mb Pc2100
(aTi radeon 8500)
check sig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

TepelStreeltje schreef:
hmmmz, ik voel een MEGA war aan komen, met 7 spelers enzo....
Ik voel aankomen dat ik daar met m'n huidige peeceetje niet aan kan deelnemen (of we moeten met z'n zevenen op The Pass gaan zitten natuurlijk). :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

DroogKloot schreef op 02 oktober 2002 @ 02:15:
[...]

Ik voel aankomen dat ik daar met m'n huidige peeceetje niet aan kan deelnemen (of we moeten met z'n zevenen op The Pass gaan zitten natuurlijk). :+
denk dat dat niet eens zon probleem zal worden, ik denk eerder dat je een goeie server nodig heb...

als iedereen gewoon een nette p4 heb staan (no offence klootje) dan moet het wel lukken.
en anders doen ze het maar met 200 units :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

TepelStreeltje schreef op 02 oktober 2002 @ 02:47:
[...]

denk dat dat niet eens zon probleem zal worden, ik denk eerder dat je een goeie server nodig heb...

als iedereen gewoon een nette p4 heb staan (no offence klootje) dan moet het wel lukken.
en anders doen ze het maar met 200 units :P
Een nette Athlon XP mag toch ook wel hoop ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

* DroogKloot werpt korte blik op specs... wot, slechts een 1600+?

Nee, helaas, zo'n CPU kan echt niet meer, spijt me. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

DroogKloot schreef op 02 oktober 2002 @ 02:15:
[...]

Nee, jij mag niet meer meedoen met de grote metal maps totdat je nieuwe hardware hebt :+. We roepen je wel als we Ashap plateau gaan spelen of zo ;).

Maar goed, vanavond weer ff op de vuist met elkaar? Ik ben vrij iig, en heb zeker zin om te spelen.

Edit: iedereen moet trouwens de volgende versie hebben:
orginele TA + CC + v3.1 + TAUCP 1.2
In die volgorde installeren, en vooral ook niks extra's enzo om conflicten te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

sgoet, ik doe vanaaaf wel mee, maar ik ga niet te laat slapen, moet morgenvroeg (voor het eerst bij dit bedrijf) werken, dus ik moet wel een beetje uitgerust zijn enzo...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Count me in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

i'll be there... Uurtje of 9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

zullen we nu maar doen dan :)
zoals ik al zei, wil het niet te laat maken, ik ben iedereen al aant contacteren enzo, bloatfish, jij bent die vriend van JAG, of haal ik nou weer dingen door elkaar??

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Daemon
  • Laatst online: 03-06 13:34

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Ik zit hier ready to go, denk ik zo. :)
(En ik ben die vriend van Jag. ;) )

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.