Battle.net Spud#2543
Geloof dat ik de oplossing weet... geef me 5 (10... 20) minuten.
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
M'n modem werkt niet mee... en nu heeft ICQ me er ineens uitgekickt en kom ik er niet meer op?
DroogKloot schreef op 04 oktober 2002 @ 22:25:
Oke, heb TA weer werkend gekregen in singleplayer (da's al heel wat, trust me). Ben er -hopelijk- klaar voor!
Je kan nog joinen als je snel bent
Hier hebben ze overigens messenger progjes voor uitgevonden.
ik zal zo wel ff een paar screenies posten van mijn overwinning op JAG
Battle.net Spud#2543
Jammer dat het zo schokte door die trage pc van *censuur*....
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
ik had ook zelf 450 untis rondhobbelen, dan krijg je dat, en dan al die F40's van JAG. dan gaat het al snel mis
[WARNING] de pics verneuken de layout ERG![WARNING]
ik zal ff een paar screenies posten...

dit is het resultaatscherm zeg maar. bloasfist en ik hadden resources gedeeld, op een gegeven moment viel JAG hem aan, en verloor hij bijna alles, toen is hij in de buurt vna mijn base gaan bouwen, en heb ik dus voor de resources gezorgd (kwam 2000metal bij, en iets ban 40K energy
ik ben Chieltjuh en ik heb IETSIES meer geld gemaakt (zoals ik al zei) dan de rest.
rest van de screenies komen nog een keer, THEforumISdown is down
Battle.net Spud#2543
TepelStreeltje schreef op 05 oktober 2002 @ 01:30:
en bedankt...
ik had ook zelf 450 untis rondhobbelen, dan krijg je dat, en dan al die F40's van JAG. dan gaat het al snel mis
[WARNING] de pics verneuken de layout ERG![WARNING]
ik zal ff een paar screenies posten...
[afbeelding]
dit is het resultaatscherm zeg maar. bloasfist en ik hadden resources gedeeld, op een gegeven moment viel JAG hem aan, en verloor hij bijna alles, toen is hij in de buurt vna mijn base gaan bouwen, en heb ik dus voor de resources gezorgd (kwam 2000metal bij, en iets ban 40K energy)
ik ben Chieltjuh en ik heb IETSIES meer geld gemaakt (zoals ik al zei) dan de rest.
rest van de screenies komen nog een keer, THEforumISdown is down
Ja, je speelde met z'n tweeen tegen mij, vind je het gek dat je wint
Edit: nog wat screens van mijn (ordelijke) basis. Je zou eigenlijk ter vergelijk LD's basis ernaast moeten zien

Ah ah ah, de volgende keer (hopelijk binnenkort, aangezien ik gisteren niet heb kunnen troubleshooten) zal ik zeker van de partij zijn, dus zet die 2vs2 maar uit je hoofd... een 3vs2 op Gods of War lijkt me veel geschikter.Jag schreef:
Ja, je speelde met z'n tweeen tegen mij, vind je het gek dat je wint. Maar goed, was zeker wel een cool potje
. Volgende keer gewoon 2Vs2, dan mogen jullie ondertussen oefenen. En dan ik en LD tegen jullie twee, eens kijken waar je dan bent met je grote mond
.
En nu maar zorgen dat ik het hier ook kan spelen.

Bloast had je al snel weggevaagd
het begin was misschien wel t2 tegen jou,. maar het einde niet meer
maar ja, tis maar een spelletje
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
[ Voor 47% gewijzigd door DroogKloot op 22-04-2005 22:29 ]
Ik heb het hele potje bekeken (want ik was bij Jag), en ik zou je er graag op willen wijzen dat jouw strategie in een 1 vs. 1 je compleet de das had omgedaan.
Verwijderd
Gisteren in ieder geval niet echt. Maar dat is eigenlijk ook het leukste denk ik. Als je namelijk gelijk begint te hakken heb je alleen voordeel als je sneller dan de andere de huge units hebt.Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 15:51:
Vraagje, laten julie elkaar eerst rustig een basis opbouwen of gaan julie gelijk slopen zodra je een paar units hebt? Ik vond het leuke van TA proberen een super basis te bouwen en dan de enemy base platwalsen d.m.v 40 brawlers en Big bertha's
Anders heb je gewoon allebei mega veel en grote units voordat je gaat hakken, en is de meerwaarde er eigenlijk van weg. level1 unit<->level1unit= level3 unit<->level3 unit.
Verwijderd
We hadden wel als regel dat we niet in mochten grijpen of units bijbouwen..diegene die het laatst overbleef had gewonnen..dat was de ultieme slachtpartij!
Omdat ik bijna altijd een hele dikke lvl 1 k-bot productie opzet ana het begin zal ik nooit wachten met aanvallen tot in het laatste stadium. Wat niet wil zeggen dat de game daar niet tot door kan dringen, want een aanval hoeft niet altijd succesvol te zijn.
Misschien heb ik het probleem dat ik niemand kon vinden nu verholpen. Dat moeten we binnenkort eens gaan testen.
KLOPT!Lord Daemon schreef op 05 oktober 2002 @ 15:36:
[...]
Ik heb het hele potje bekeken (want ik was bij Jag), en ik zou je er graag op willen wijzen dat jouw strategie in een 1 vs. 1 je compleet de das had omgedaan.Je kon alleen maar zo goed ontwikkelen doordat bloasfist Jag bezig hield - onderschat zijn nut voor jullie dus niet!
EN TOCH WINNEN!!
ik ben ook wel beschikbaar, TOT ongeveer half 11 (ik moet ook stappen
dus als je snel bent kunnen we nog een GROTE rel doen (mot ook nog eten )
Battle.net Spud#2543
Weet ik, was ook niet serieus bedoeldTepelStreeltje schreef op 05 oktober 2002 @ 13:53:
ik owned je gewoon JAG
Bloast had je al snel weggevaagd
het begin was misschien wel t2 tegen jou,. maar het einde niet meer
maar ja, tis maar een spelletje
Stappen? Klinkt verdacht veel als "social life".
DroogKloot schreef op 05 oktober 2002 @ 19:51:
* DroogKloot ook.
Stappen? Klinkt verdacht veel als "social life".
Aan een social life doe ik normaal wel, maar vandaag ff niet
Geef trouwens ff je ICQ nummer, kunnen we ff kijken of hij het doet bij jou.
Ik heb er zin an.
Update: ICQ werkt nog wel, ik kan althans naar iedereen in m'n contactlist berichten sturen. Jag is offline
Vraag: staat er bij jullie "v3.1" of "v3.1C" in 't main menu? Die "C" is namelijk een afkorting voor "Combo" (de Boneyards beta patch, ta1x-31c.exe genaamd), terwijl de reguliere 3.1 upgrade (welke ik heb gedraaid) ta1x-31.exe als filename heeft! En die twee versies gaan AB-SO-LUUT niet samen.
Net met z'n 3-en zitten spelen: Tepelstreeltje, Jag en ik in een FFA op Seven Islands. Ik heb Tepelstreetje vernietigd.
Maar goed, wij dagen twee mensen uit voor een 2 Vs 2 op Tempest morgenavond of middag. Wie wil
En bedankt.Jag schreef:
Alleen mensen met snelle PCs (P4 1.6GHz of Xp1600 minimum)
Lees ff m'n vorige post, daar zit namelijk iets goed fout. Welke versie van totala.exe heb je, en welke versie zie je in 't main menu (maak desnoods een screenshotjeen de juiste versie (TA + CC + 3.1c + TAUCP 1.2) aub.
DroogKloot schreef op 06 oktober 2002 @ 00:48:
[...]
En bedankt.
[...]
Lees ff m'n vorige post, daar zit namelijk iets goed fout. Welke versie van totala.exe heb je, en welke versie zie je in 't main menu (maak desnoods een screenshotje)?
Ja sorry, ik wil ook een keer een 2v2 doen met 500 unit limit, en dat gaat echt niet als er een langzame pc bijzit. Maar we kunnen echt wel een keer de unit limit lager zetten en non metal maps spelen enzo hoor
Ik heb overigens een totala.exe die stamt uit 30/7/98 11:22am. En de patch die ik heb gebruikt heet: ta1x-31c.exe
Woei, ik lees net je post: wij hebben dus de verkeerde versie
ben nu lam, dus ik zeg niet veel zinnigs
de patch die je moet hebben kloot, heet: ta1x-31c.exe en niets anders! anders gaat het fout, heb ik ook gehad, met deze derbij, werkt het perfect!
maaruh, ik doe morgen middag mee.
laat ff een berichie achter op men ICQ voor de tijd enzo
(en ik wil voor de gein welles teamen met JAG, kijken hoe hij het doet enzo
ik verloor het potje van dernet omdat ik GEEN luchtverdediging had, zelfs geen enkele verdeddigin, ik had een paar tanks, en een paar torens, niet veel.
net nadat ik gestopt was stonden men vrienden voor de deur om uit te gaan, dus was net op tijd
allies kan je bepalen in game.
zolang je in het begin van het spel niet een team heb gekozen kan je altijd op tap drukken, en het allies menu kiezen, dan kan je kiezen met wie je wil allie'en, door het hokje achter zijn naam groen te maken, spreekt voor zich...
LET HIER OP! ANDERS gaat het fout, LD heeft hier ervaring mee
trouwens, dernet liep mijn game zo KUDt omdat ik de koeler van men CPU niet had aangesloten.
echt een van de stomste acties ooit...
gelukkig heb ik een P4 en doettie het dus nog, anders zou ik nu niet kunnen posten
ik heb me al 20 keer voor men kop geslagen, dus geen reacties plz
dank
ik ga slapen, en hopen dat ik morgen nog kan denken voor een potje TA rellen
Battle.net Spud#2543
TA is al 4 jaar het enigste spel dat ik speel (addicted).
Jammer alleen dat me pc te brak is om online te gamen.
Welke map is dat ?
Dat was het idee - je stuurt valkyries naar zijn commander, en als een van hen het lukt hem op te pakken, hang je die daarna boven zijn verdediging... BOEM!TepelStreeltje schreef op 06 oktober 2002 @ 04:55:
ohja, je kan alles capturen, behalve een commander
nice try thoug LD, je kan beter dan die valkyre uit de lucht schieten, gaat zen commander ook mee
Maar ja, het lukte net niet. Was overigens ook niet echt een heel serieus potje.
Kan je even vertellen wat het allemaal betekent?Jag schreef op 06 oktober 2002 @ 00:27:
(TA + CC + 3.1c + TAUCP 1.2) aub.
TA = Total Annihilation
CC =
3.1c = patch
TAUCP 1.2 =
Core Contigency, de expansion pack.
Total Annihilation Unit .... Pack, of zo? Iig een gigantische uitbreiding met allerlei units en AIs en een leuke front-end utility.TAUCP 1.2 =
Dr.Snuggles schreef op 06 oktober 2002 @ 10:44:
WoW allemaal TA'ers
TA is al 4 jaar het enigste spel dat ik speel (addicted).
Jammer alleen dat me pc te brak is om online te gamen.
[...]
Welke map is dat ?
Hoezo is je pc te brak? Je specs zien er wel redelijk uit.
Overigens is die map Tempest 3, dat is Tempest 2 met wat aanpassingen aan de players posities. En het is een compleet vlakke gigantische metal map
Check je mail voor installatie instructies.DutchCommando schreef op 06 oktober 2002 @ 11:49:
hmmm, helaas. Heb die uitbreiding nie.
K'dacht al dat het tempest wasJag schreef op 06 oktober 2002 @ 15:39:
[...]
Hoezo is je pc te brak? Je specs zien er wel redelijk uit.
Overigens is die map Tempest 3, dat is Tempest 2 met wat aanpassingen aan de players posities. En het is een compleet vlakke gigantische metal map.
Heb je misschien een dl link daarvan ?
Me pc is te brak omdat wanneer ik een airstrike doe met +/- 300 bombers wil hij vaak chrashen.

Dr.Snuggles schreef op 06 oktober 2002 @ 15:53:
[...]
K'dacht al dat het tempest was
Heb je misschien een dl link daarvan ?
Me pc is te brak omdat wanneer ik een airstrike doe met +/- 300 bombers wil hij vaak chrashen.
Tempest 3
Welke OS draai je? En welke versie van TA heb je (dus compleet met alle unit packs ed)? Problemen zijn er om opgelost te worden, we kunnen namelijk altijd meer TA spelers gebruiken
Win2k pro SP3Jag schreef op 06 oktober 2002 @ 16:02:
[...]
Tempest 3
Welke OS draai je? En welke versie van TA heb je (dus compleet met alle unit packs ed)? Problemen zijn er om opgelost te worden, we kunnen namelijk altijd meer TA spelers gebruiken.
TA + CC + 3.1 patch + TAUCP 1.2 Sinds gisteren en die loopt wel stabiel tot nu toe. (3 potjes gespeeld)
Voorheen:
TA + CC + 3.1 patch + Final Frontier pack / 3rd party units van estrella. en deze crasht dus telkens.
Wat opvalt is dat de filesize identiek is, maar dat de hexadecimale structuur op bepaalde punten sterk afwijkt. Ik heb daarom twee test-installs [A en B] gedaan, beiden afzonderlijk gepatched [A met 3.1, B met 3.1C], en die vervolgens byte voor byte doorgespit -- ik ben inmiddels lichtelijk gefrustreerd.
Uitkomst: 3.1 en 3.1C vervangen de originele totala.exe (logisch), maar de vervangen executables van A en B komen niet met elkaar overeen (onlogisch) en hier snap ik dus he-le-maal niets van.
Voor de duidelijkheid/verwarring, er zwerven drie patches rond: 3.1/3.1C, *EN* een Boneyards combo (v1x-BY.exe). Sjah, wat moet je ermee...
Nog iets. De enige manier waarop ik kan testen is door telkens met 1 van jullie een game te starten...
[ Voor 0% gewijzigd door DroogKloot op 06-10-2002 16:42 . Reden: farking UBB parser ]
Dr.Snuggles schreef op 06 oktober 2002 @ 16:06:
[...]
Win2k pro SP3
TA + CC + 3.1 patch + TAUCP 1.2 Sinds gisteren en die loopt wel stabiel tot nu toe. (3 potjes gespeeld)
Voorheen:
TA + CC + 3.1 patch + Final Frontier pack / 3rd party units van estrella. en deze crasht dus telkens.
Je hebt precies hetzelfde als ik. Als je heel veel 3rd party dingen gaat installen krijg je idd problemen, (zelfde IDs enzo). Daar is conflict crusher ook voor om dat soort dingen op te lossen. Maar ik ben maar gewoon overgestapt op 1 unit pack compleet met AI, nooit meer geklooi met TA mutator enzo en telkens weer opnieuw installen en klooien omdat de AI het weer niet doet.
Overigens gebruikte ik eerst TAUIP 2.1, TAUCP is er op gebasseerd, alleen daar zaren toch een paar units in die ik erg mis, zoals de bear tank (beste all round unit uit het spel) bijvoorbeeld, en de Naga (die was cool man
DroogKloot schreef op 06 oktober 2002 @ 16:35:
* DroogKloot heeft een klein experimentje gedaan met TA1x-31.exe en TA1x-31C.exe
Wat opvalt is dat de filesize identiek is, maar dat de hexadecimale structuur op bepaalde punten sterk afwijkt. Ik heb daarom twee test-installs [A en B] gedaan, beiden afzonderlijk gepatched [A met 3.1, B met 3.1C], en die vervolgens byte voor byte doorgespit -- ik ben inmiddels lichtelijk gefrustreerd.
Uitkomst: 31 en 31C vervangen de originele totala.exe (logisch), maar de vervangen versies van A en B komen niet met elkaar overeen (onlogisch) en hier snap ik dus he-le-maal niets van.
Voor de duidelijkheid/verwarring, er zwerven drie patches rond: 3.1/3.1C, *EN* een Boneyards combo executable (v1x-BY.exe). Sjah, wat moet je ermee...
Gewoon een verse install doen met 3.1c
Wellicht kan ik opnieuw een hoofdstuk schrijven van het boek: "Lord Daemon teaches the Arm forces to fear the mighty Krow".
(Na deze opmerking gaat iedereen alleen nog maar anti-air dingen tegen mij bouwen, en dan kom ik ineens de basis binnen wandelen met alleen maar tanks.
Ik ging voor de goedkope bombers. Met meer geluk dan wijsheid wist ik daarmee al vrij vroeg in het spel de Commander van Jag te slopen, die daardoor een harde klap te verwerken kreeg.
Met bombers bleek het toch vrij moeilijk om echt mensen te slopen, dus bouwde ik ook schepen en nukes. Met artillery schepen (Aura
Ondertussen had Tepelstreeltje een paar van mijn nukes in ontvangst mogen nemen, en nog wat zwakke bomber-aanvallen. Het duurde even voor hij nuke-defence had, waardoor ik zoveel kapot kreeg dat hij niet de overhand op mij kon krijgen tijdens mijn gevechten met Jag.
Echter, toen ik Jag had vernietigd bleek Tepelstreeltje een grote hoeveelheid Krows te hebben. Waarom hij mij daar niet mee aanviel begrijp ik niet helemaal, maar dat deed hij niet en ik had rustig de tijd om heel veel anti-air schepen te bouwen. Ik ben toen met mijn vloot naar zijn eiland toe gevaren, en mijn Shredderd maakten snel een einde aan zijn Krows. Toen begon de fun, want mijn Aura's konden de hele buitenkant van zijn eiland leeg schieten.
Met ondertussen 6 nuclear silo's wist ik ook tot de binnenkant door te dringen, en toen was het een kwestie van landen met wat Kbots en de rest slopen.
Wel een leuk potje.
met deze patch doettie het geheid!
over het potje van dernet...
ik had LD makkelijk dood kunnen krijgen alsie mij niet genuked had
ik was veel meer met andere dingen bezig, air defence neerzetten, zelf bootjes bouwen, en vooraal nog meer airdefence, en natuurlijk een GROTE luchtvloot.
ik had nog niet de kans gekregen om bootjes defence neer te zetten(lees vulcans, in mijn geval de CORE tegenhanger daarvan)...
ik had veel meer aan de bootjes moeten gaan, en aan de vliegtuigjes, en daarmee aanvallen...
maar goed, wijze les voor de volgende keer
Battle.net Spud#2543
Was het maar zo simpel.TepelStreeltje schreef:
KLOOOOT HET IS PATCH ta1x-31c.exe DIE JE MOET GEBRUIKEN, EN GEEN ANDERE!
met deze patch doettie het geheid!

Verwijderd
Vet! Maak eens meer van die battle reviewsLord Daemon schreef op 06 oktober 2002 @ 20:37:
Nou, dat was een hevige free for all met 3 spelers: Tepelstreeltje, Jag en ik. We speelden op een map met 4 metal eilanden, Metal Isles.
Ik ging voor de goedkope bombers. Met meer geluk dan wijsheid wist ik daarmee al vrij vroeg in het spel de Commander van Jag te slopen, die daardoor een harde klap te verwerken kreeg.
Met bombers bleek het toch vrij moeilijk om echt mensen te slopen, dus bouwde ik ook schepen en nukes. Met artillery schepen (Aura), heli's en bombers lukte het mij vervolgens om Jag klein te krijgen, met name omdat hij sterk verzwakt was en zijn vloot niet bestand was tegen mijn bombers - hij had niet genoeg anti-air schepen gebouwd. Hierdoor wist ik zijn tegenaanval af te slaan, en toen kon ik gemakkelijk zijn hele eiland vernietigen.
Ondertussen had Tepelstreeltje een paar van mijn nukes in ontvangst mogen nemen, en nog wat zwakke bomber-aanvallen. Het duurde even voor hij nuke-defence had, waardoor ik zoveel kapot kreeg dat hij niet de overhand op mij kon krijgen tijdens mijn gevechten met Jag.
Echter, toen ik Jag had vernietigd bleek Tepelstreeltje een grote hoeveelheid Krows te hebben. Waarom hij mij daar niet mee aanviel begrijp ik niet helemaal, maar dat deed hij niet en ik had rustig de tijd om heel veel anti-air schepen te bouwen. Ik ben toen met mijn vloot naar zijn eiland toe gevaren, en mijn Shredderd maakten snel een einde aan zijn Krows. Toen begon de fun, want mijn Aura's konden de hele buitenkant van zijn eiland leeg schieten.
Met ondertussen 6 nuclear silo's wist ik ook tot de binnenkant door te dringen, en toen was het een kwestie van landen met wat Kbots en de rest slopen.
Wel een leuk potje.
ik ben morgen vrij, dus zodra ik wakker ben (ergens smiddags gok ik) ben ik beschikbaar.
men ICQ staat in de rechterboven hoek van dit schermpie, contacteer me maar!
en kloot, zo simpel is het. (of is het bij jou anders, ben jij weer zon "uitzondering"?
Battle.net Spud#2543
Nou, dat klinkt gemakkelijker dan het is. Die Vulcan/Buzzsaw moet je buiten je muren zetten, en daar is het erg lastig 'm te verdedigen tegen een bomber-attack. Bovendien wordt het nog pittig om mijn boten te raken wanneer ik wat cloak-boten tussen mijn vloot leg.TepelStreeltje schreef op 06 oktober 2002 @ 22:03:
ik had nog niet de kans gekregen om bootjes defence neer te zetten(lees vulcans, in mijn geval de CORE tegenhanger daarvan)...
Als ik jou was had ik wat eerder aangevallen.
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
hoewel ik weer behoorlijke koppijn heb... (weenie hoe dat nou weer komt..)
maaruh, spreek me maar aan op ICQ, dan hoor ik het wel...
Battle.net Spud#2543
LD: ik ga wel nu nog ff win2k opnieuw installeren (moet echt hoognodig gebeuren). Dus als ik niet online ben rond een uur of acht, bel dan maar ff.
Edit: ik ga het toch niet halen die reinstall, dus ik ben nu al beschikbaar.
Verwijderd
Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 19:41:
als er nog iemand nodig is, en ik kan die verdomde CC cd zo snel vinden, dan ben ik ook graag van de partij
Check je mail voor installatie instructies voor de hele TA meuk
Verwijderd
probeer jheijltjes@chello.nl alstublieft
Ik zag ze net typen en zich afvragen of ik nog meekeek: ja ik kijk dus nog mee (zo nu en dan).
Er gebeurd alleen bitter weinig.. Ze zitten allebei een beetje vliegtuigjes te bouwen. Niet echt agressie te zien ofzo
Maar Pjemco, CC cdtje gevonden?
Tepelstreeltje komt met 100.000 krows aanvliegen en schiet alles naar de hell.
Beetje jammer dat een ietwat door lag geirriteerde Jag zichzelf opblies.
Maar als alleen al naar de resources gekeken wordt, was het vrij duidelijk dat Tepelstreeltje het ging winnen. Both, metal als energie had ie gewoon 3 keer zoveel als jag.
Trouwens, hoe maak je nou screenshots? ctrl f9 oid?
"Tepelstreeltje komt met 100.000 krows aanvliegen en schiet alles naar de hell."
En daarom prefereer ik kale TA + CC battles waarin je dit soort uberunits niet zult aantreffen.
Verwijderd
Hoe zit het met je TA install.. Werkt er al iets?DroogKloot schreef op 07 oktober 2002 @ 22:18:
Jep, cntrl+f9, of met printscreen als je een utility als Hypersnap draait.
Ik heb nu ff tijd om te klooien...
[quote]DroogKloot schreef op 07 oktober 2002 @ 22:18:
Jep, cntrl+f9, of met printscreen als je een utility als Hypersnap draait.
"Tepelstreeltje komt met 100.000 krows aanvliegen en schiet alles naar de hell."
En daarom prefereer ik kale TA + CC battles waarin je dit soort uberunits niet zult aantreffen. :P[/quote]
Ik ben ook wel voor. Zoals ik Jag ook al zag typen net:"tja wat moet ik hier nu tegen doen".
Of gewoon een keer een non-metal map pakken. Dan heb je dat minder snel denk ik.
Geen flauw idee, de enige manier waarop ik daar achter kan komen is door telkens met iemand te testen (wat tot nu toe niet al te succesvol verlopen isbloasfist schreef:
[...]
Hoe zit het met je TA install.. Werkt er al iets?
Ik heb nu ff tijd om te klooien...
Verwijderd
2-0 voor tepeltje
ik heb jag net afgemaakt met een SHIT load Krows...
ik weet niet eens hoeveel het er waren, ik had 4 adv aircraft plants met een een aantal nano towers derom heen, dus de krows waren in NO time klaar.
ik had er op een gegeven moment meer als 100
verder was ik SNEL begonnen met VEEL fabrieken neer zetten, en non stop tanks pompen, en aanvallen voor de leuk, was snel dood door de troepen van bloas, maar toch, was leuk
daarna viel hij mij nog aan, maar ik had al snel medusa neergezet, (HARDE lasertorens) en een paar van die chain saws (vulcans voor arm) dus dat was snel weg gelukkig
ondertussen was ik ook al aan de krogoth factories gegaan, en 1 krogonath (of ho eje dat ook schrijft
ik viel dus op een gegeven moment met een aantal krows bloas aan, en sloopte zijn 4 alien powerplants, die in de explosie ook nog andere andere gebouwen sloopte, dan wel verwonden, ik ben doorgegaan met dingen slopen totdat men krows dood waren, en toen kwam Jag er ook nog aan met units, en die heeft blaos afgemaakt
mijn plan voor jag was kijken hoe zijn basis er uit zag, en misschien wat belangerijke gebouwen slopen met men krows.
en dan verder met mijn 5 groganaths en stuk of 10 krogos en 15 howies zijn basis afmaken.
de krows werkte dus iets te goed
over resources, sja, daarin heb ik altijd het meeste.
maarja, zonder die shit kan je ook niets, dus ik bouw altijd VEEL
men verbruik was geloof ik 1500metal met 2000 erbij, en iets van 40K energy, en ik krijg 43 erbij geloof ik, weenie meer
ik gebruik altijd veel van die nano towers, die dingen ROELEN als je ze naast een fabriek zet, daarom had ik ook snel weer veel krows
[ Voor 0% gewijzigd door TepelStreeltje op 07-10-2002 22:37 . Reden: tis Jag, en niet Hag, ik maak die typo iets te vaak }:O ]
Battle.net Spud#2543
Mwoh, die unitlimit moet dan wel zeer drastisch naar beneden. Het ligt meer aan het type map (metalPjemco schreef:
Je kan ook gewoon de unit-max wat lager zetten. DAn moet je toch wat gecontroleerder aanvallen. Tegen 500 dingen is namelijk gewoon niet te verdedigen dacht ik zo. Dan is het gewoon een kwestie van wie is het snelst met het meest.

Het is zelfs zo erg, dat ik eens een potje zonder TAUCP wil proberen
Verwijderd
DE truc is om zo snel mogelijk een nuclear plant draaiende te hebben. Dan een aantal "metal makers" neer te pleuren en dan weer een nuclear te bouwen. Die metal patches zijn er eigenlijk alleen maar om je snel op gang te helpen. Je hebt ze niet echt nodig, ze kunnen alleen een strategisch voordeel geven.DroogKloot schreef op 07 oktober 2002 @ 22:38:
[...]
Mwoh, die unitlimit moet dan wel zeer drastisch naar beneden. Het ligt meer aan het type map (metal)... een van TA's sterkste punten is nu juist het systeem van resources: wie de beste balans vindt tussen energy en metal, en de ander verhindert z'n economy uit te breiden, wint de partij. Maar op maps als Tempest is het domweg metal extractors neerkwakken en dan naar zoveel mogelijk level 3 units racen.
Tenminste, zo speelde ik altijd TA op de boneyards. Daar was niet alles een metal map. Moet je ook rekening houden met je "building queue" en dat soort aanverwante flauwekul
Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 22:44:
[...]
DE truc is om zo snel mogelijk een nuclear plant draaiende te hebben. Dan een aantal "metal makers" neer te pleuren en dan weer een nuclear te bouwen. Die metal patches zijn er eigenlijk alleen maar om je snel op gang te helpen. Je hebt ze niet echt nodig, ze kunnen alleen een strategisch voordeel geven.
Tenminste, zo speelde ik altijd TA op de boneyards. Daar was niet alles een metal map. Moet je ook rekening houden met je "building queue" en dat soort aanverwante flauwekul
In TAUCP is het wachten op een resource facility: +150 metal
Edit: check je mail
Dat is inderdaad DE truuk, en ook precies diegene die je niet hoeft te kunnen uitvoeren op metal maps.Pjemco schreef:
[...]
DE truc is om zo snel mogelijk een nuclear plant draaiende te hebben. Dan een aantal "metal makers" neer te pleuren en dan weer een nuclear te bouwen. Die metal patches zijn er eigenlijk alleen maar om je snel op gang te helpen. Je hebt ze niet echt nodig, ze kunnen alleen een strategisch voordeel geven.
Heb je bij-de-weg een MSN/ICQ account?
Verwijderd
Nu gaan we een potje spelen zonder TAUCP aan op een non metal map
Pjemco: join ff, we zitten op je te wachten
Verwijderd
Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 23:09:
Zo, ik heb de hele zooi "up and running" hierro. Nu even ergens icq vandaan zien te halen en dan ben ik klaar om gesloopt te worden
Join maar gewoon, ip staat in mail.
het enige spel wat ik leuk heb gevonden in z'n soort
It seemed like a good idea at the time
Die van mij staat nog mooi origineel in de kastStacium schreef op 08 oktober 2002 @ 00:26:
m'n cd heeft ooit te lang in de zon gelegen en nu doet tie het niet meer
het enige spel wat ik leuk heb gevonden in z'n soort
Forget your fears...
...and want to know more...
Verwijderd
Wel leuk om weer eens te spelen, zeker nog eens doen. Hopen dat ik dan wat beter van de grond kom
lekker potje wel, ging niet zo lekker, omdat het geen metal map was
ik had steeds een beetje metal tekort ...
verder ERG veel vliegtuigen verloren aan de defence van kloot...
klote
met men krows was dat veel beter gegaan
neuh, was leuk, was leuk.
Battle.net Spud#2543
[ Voor 23% gewijzigd door DroogKloot op 22-04-2005 22:35 ]
Verwijderd
Dan gaat het snel bergafwaarts
Dit topic is gesloten.