Battle.net Spud#2543
Die CENSUUR anti-nukes van jou waren anders nog veel klotiger.TepelStreeltje schreef:
naja, jag was wel HEEL snel met jou aanvallen
lekker potje wel, ging niet zo lekker, omdat het geen metal map was
ik had steeds een beetje metal tekort ...
verder ERG veel vliegtuigen verloren aan de defence van kloot...
klote
met men krows was dat veel beter gegaan
neuh, was leuk, was leuk.
[ Voor 28% gewijzigd door DroogKloot op 22-04-2005 22:44 ]
op een gegeven moment zag ik met een peeper een protector, dus ik ben gelijk met mijn brawlers dat gaan slopen, daarna had je der al 2 minder.
maar ik had daar wel aan gedacht, Jag hielp me ook nog herinneren
ik had er 2 staan, en wou er toen ik aant nuken was nog 2 neer zetten, is er niet meer van gekomen geloof ik
Battle.net Spud#2543
Verwijderd

mijn eindscore

hoe ik mijn vliegtuigies maakte, (zooi contr, planes erop
snel veel planes maken was hier de bedoeling
links zie je nog wat airrepair pads, die waren dus op een gegeven moment kapot, waarschijnlijk genuked, of wat anders, weeenie....
wat ik vertelde, je ziet een protector, en wat doe je?
je stuurt er 60 brawlers op a
Battle.net Spud#2543
575 kills maar?TepelStreeltje schreef:
[afbeelding]
mijn eindscore
[afbeelding]
hoe ik mijn vliegtuigies maakte, (zooi contr, planes erop)
Ga overigens nu wel m'n bed opzoeken, anders ben ik morgen vandaag brakker dan brak... g'night mensen.
overigens, de quote van kloot klopt niet, maar ik heb nog ge-edit, en daarmee een nieuw piccie erbij gezet.
[edit]
kloot had gelijk, tis al morgen
Battle.net Spud#2543
TepelStreeltje schreef op 08 oktober 2002 @ 02:09:
[afbeelding]
mijn eindscore
[afbeelding]
hoe ik mijn vliegtuigies maakte, (zooi contr, planes erop)
links zie je nog wat airrepair pads, die waren dus op een gegeven moment kapot, waarschijnlijk genuked, of wat anders, weeenie....
wat ik vertelde, je ziet een protector, en wat doe je?
je stuurt er 60 brawlers op a![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Wel grappig als je mijn score ernaast zag. Even afgezien dat ik meer kills en de helft losses had, hadden we evenveel metal maar jij had ongeveer de helft uitgegeven en ik meer dan 90%
Hier een screen van een outpost die ik sinds de eerste aanval op Pjemco succesvol heb kunnen verdedigen:
En nog een screenshot van mijn vliegtuig productie net voordat Tepel het sloopte met de Krows:
natuurlijk windows XP maar weet iemand een oplossing? die cd is wel wat beschadigd maar ik kan er nog wel op komen in mn verkenner.B)
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
He, in tegenstelling tot jullie heb ik wel een social life.
Ik heb anders Tepelstreeltjes Krows zondag compleet vernietigd met anti-air boten hoor.DroogKloot schreef op 07 oktober 2002 @ 22:18:
"Tepelstreeltje komt met 100.000 krows aanvliegen en schiet alles naar de hell."
En daarom prefereer ik kale TA + CC battles waarin je dit soort uberunits niet zult aantreffen.
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Social life is voor mietjesLord Daemon schreef op 08 oktober 2002 @ 10:07:
[...]
He, in tegenstelling tot jullie heb ik wel een social life.![]()
Wat onder andere inhoudt dat ik op maandag en dinsdag nooit kan, en deze week kan ik woensdag en donderdag trouwens ook niet.
Maar die opmerking van mij was omdat Jag had gezegd dat je ook mee zou doen.... Dus relaxed ff
Hoe kom je hier nou bij? Probeer maar eens tegen mij Tempest te spelen en dan zo snel mogelijk naar level 3 units te racen: ik garandeer je dat je volledig wordt vernietigd door de units die uit mijn 15 lvl1 kbot plants komen.DroogKloot schreef op 07 oktober 2002 @ 22:38:
Mwoh, die unitlimit moet dan wel zeer drastisch naar beneden. Het ligt meer aan het type map (metal)... een van TA's sterkste punten is nu juist het systeem van resources: wie de beste balans vindt tussen energy en metal, en de ander verhindert z'n economy uit te breiden, wint de partij. Maar op maps als Tempest is het domweg metal extractors neerkwakken en dan naar zoveel mogelijk level 3 units racen. Tel daarbij op die mega-unbalanced units uit TAUCP en je hebt het belangrijkste element dat TA zo'n goede RTS maakt weggeflikkerd.
Ook dat 'mega-unbalanced' valt alles mee. Ik ken geen enkele unit uit TAUCP die unbalanced is. Krows? Doen niets tegen anti-air units. Krogoths/Karganeths? Stuur er maar eens wat advanced bombers op af. Etcetera. En als je al wordt vernietigd door de lvl 3 units van je tegenstander heb je hem gewoon te lang de gelegenheid gegeven om op te bouwen.
Jag is gek, dus die moet je nooit geloven.bloasfist schreef op 08 oktober 2002 @ 10:10:
[...]
Social life is voor mietjes
Maar die opmerking van mij was omdat Jag had gezegd dat je ook mee zou doen.... Dus relaxed ff
Nog op de ladder gestaan van Njoroge, ik geloof op plaats 8 geeindigt.
Mooiste online sessie:
ik begin als Core-soldier in een 2 vs 2 sessie tegen o.a. een Core General.
Na verloop van tijd gaat mijn team maat weg, geeft alleen zijn units e.d. niet aan mij. Sta ik dus tegen een team van 2 spelers ;-(
Maar na verloop van tijd de ene speler van de kaart geveegd. Daarna de generaal aan gaan vallen. Die begon na een minuut of 10 overspoeld te zijn door mijn units te smeken of ik hem 5 minuten met rust wildde laten. Hij kreeg er 3
Na een minuut of 10 verbrak hij de verbinding zodat ik officieel niet gewonnen heb. Maar lang had hij het niet meer uitgehouden.....
Langste online sessie:
op metal isles je een breuk zoeken naar de laatste unit van je tegenstander: een sub. Heeft ongeveer 30 minuten geduurt.....
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.
Lord Daemon schreef op 08 oktober 2002 @ 10:19:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]Krows? Doen niets tegen anti-air units.
Goh, vandaar dat ze een blok van 10 Sam sites (die niet tegen elkaar aan stonden) binnen 2 seconden misschien weg hadden. En die andere 40 sam sites waren ook niet echt een uitdaging geloof ik. Nee, die Krow is echt wel overpowered, zelfs tepelstreeltje vond dat
Ze deden echt niets tegen mijn Shredders?Jag schreef op 08 oktober 2002 @ 17:18:
Goh, vandaar dat ze een blok van 10 Sam sites (die niet tegen elkaar aan stonden) binnen 2 seconden misschien weg hadden. En die andere 40 sam sites waren ook niet echt een uitdaging geloof ik. Nee, die Krow is echt wel overpowered, zelfs tepelstreeltje vond dat.
en overpwored is een groot woord
vanavond weer een potje ?
[edit]
ik heb net TAUCP 2.0 geinstalleerd, en check dit JAG:
updates bij 1.6
· Increased Arm Tomcat's max damage / health
· Reduced Core Krow's max damage / health, metal cost and increased build time
en nu wil ik je dus niet meer horen ja!?
[edit]2
wat een klote TAUCP bij 2.0...
echt geen fuck meer aan, alle goeie units zijn der uit, geen tomcats, maar 3 paginas met lvl2 vlieguigen, echt geen fuck meer, ook de betere lvl 2 vehilces zijn eruit...
2.0 is het niet waard om te instaleren, misschien 1.6 wel, moeten maar ff kijken waar we die kennen halen..
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
jammer...
ik heb met de Krow nog ff getest, en dat ding krijgt een metal extractor in 1 klap dood
menig unit overleefd een of 2 schoten niet!
waar jij hem op laar richten beschiettie met 1 laser, en als het een combat unit is doen zen 2 extra ook nog mee, dus 3 lasers op een unit.
doet erg veel pijn.
ik vloog op een gegeven moment over de basis van men ai tegenstander, met 80 krows, en naja, alles dat ook maar kon schieten was daarna een hoopje schroot...
(zen commander ging ook mee, dus er was ERG veel kapot)
die dingen zijn ECHT ONWIJS STERK!
ik had niet verwcht dat ze ZO sterk waren...
maarja, zowiezo vond ik CORE al wat beter dankzij de Medusa (quad heavy laser turret)
en de crow is een leuk bijkomertje
je kan de lasers van de corw en medusa vergelijken met die van die lvl1 lasertorens. (arm heeft er een met 2 lasers naast elkaar, en arm heeft een ronddraaiend ding met 3 lasers erop, die een voor een schieten)
[edit] 5e keer dat ik een nieuwe pagina maak met mijn posts
blz 8, 9 10, 13 en deze (14) [edit]
Battle.net Spud#2543
Alleen maar omdat jij zo bizar bent dat je 25 posts op een pagina stopt.TepelStreeltje schreef op 08 oktober 2002 @ 21:29:
[edit] 5e keer dat ik een nieuwe pagina maak met mijn posts![]()
blz 8, 9 10, 13 en deze (14) [edit]
ik ga ook niet te laat slapen, morgen weer de hele dag staan, dus we zijn het morgen avond wel
ik denk wel dat ik een potje mee doe, alleen dan moet het wel TAUCP 1.2 (of evt 1.6) zijn, niet 2.0, die zuigt echt kont...
Battle.net Spud#2543
ps weet iemand nog echt een goeie site voor units en dergelijke, al mijn vroegere favorieten zijn ermee gekapt....
Canon Digital Ixus V3
Verwijderd
de rest van de dagen zit ik achter men peecee
neuh, ik ben er wel vaak hoor jongens
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
(pjemco@hotmail.com is mn msn naam)
Ik wil wel hoor, ik speelde TA ook altijd vaak, ik weet alleen niet met welke maps/mods jullie spelen...Jag schreef op 09 oktober 2002 @ 20:58:
Damn, waarom wilt niemand TA spelen vanavond? Ik heb eindelijk the kingdom of Ta aan de praat, een map die ik al een hele tijd wilde spelen. En in je eentje is ie niet zo leuk.
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
m.m schreef op 09 oktober 2002 @ 21:16:
[...]
Ik wil wel hoor, ik speelde TA ook altijd vaak, ik weet alleen niet met welke maps/mods jullie spelen...
Op dit moment alleen TA + CC. En als je wilt meespelen: je bent van harte welkom, contact me op ICQ: 54719158
kloot en ik hebben ff Jag en remco afgemaakt
5-nog wat voor spudje
ik heb weer een aantal screenies, zal ze zo posten.
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Jammer dat Jag er al zo snel uitlag. Dat is toch het nadeel van 2 vs 2. Als je partner weg is heb je zelf ook weinig kans
Wel erg leuk potje in ieder geval
niet veel soeps, zijn niet allemaal gelukt, (staat niets spannends op
eerst de eindscore van de pot:

jag was er al snel uit...
ik ben niet erg snel inhet begin, en kloot wel, en klootje heeft jag ook volledig gesloopt.
remco (pjemco) beschoot mijn basis in het midden van de map de hele tijd met intimidators en buzzsaws, dus ik had niet erg veel meer over op een gegeven moment.
ik heb die basis verlaten, en ben helemaal links boven, (waar het erg rustig was) een nieuwe basis gestart.
hier lekker alles weer opgebouwd, en begonnen met het pompen van kroggies, hier heb ik uiteindelijk de basis van pjemco een paar keer mee aan gevallen, helaas was het de hele tijd een pest end lopen, dus duurde het ff...
pjemco gaf op, wij wonnen (en de typo die ik maakte ook
hier een screenie van mijn basis, echt midden in de map, best goed beschermd, en ook veel metal in de buurt.

links (geel) kloot, rechts (blauw) remco en linksonder zat Jag (wit)
remco schoot dus mijn basis (althans, lucky hsots in het midden) aan gort maar ik had een buzzsaw staan, en daarmee gaf ik heb een antwoord terug
helaas raakte dat stomme ding de hele tijd dat beeld (paaseiland hoofd, zo waren er veel hoge rotsen, zie rots waar dinges op staat)
daardoor kon ik heb dus niet goed raken...
ook beperkt raderbeeld weerheild mij der van om remco te slopen...
linksboven op het kleine kaartje zie je nog meer rood, ik was al begonnen met die nieuwe basis, al heel snel, want daar waren 12 metal patches dicht op elkaar
leuk potje, jammer dat ik zo snel beschoten werd door die klote bertha (hij was arm geloof ik)
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Ik was zelf dus ook Core. Ik had vrij snel een buzzsaw overeind staan en begon dan ook dolenthousiast in het wilde weg het eilandje te beschieten. Later systematisch nog eens overgedaan
OP het einde had het gewoon geen zin meer. Mn verdediging lag open. Bijbouwen geloofde ik ook niet meer in. Dus gaf ik maar op.
Wel erg stoer potje in ieder geval
Was wel erg leuk potje, veel gesneak met artillery. Dit koste Jag ook zijn basis
Jag en ik kregen pas serieus met elkaar te maken op het water, hij wist diep in mijn basis door te dringen met combinaties battleships, submarines en stealth fighters (klotedingen
*Afklop*
Kan ik over meepraten.Pjemco schreef:
Jammer dat Jag er al zo snel uitlag. Dat is toch het nadeel van 2 vs 2. Als je partner weg is heb je zelf ook weinig kans
[ Voor 19% gewijzigd door DroogKloot op 21-03-2005 16:14 ]
Verwijderd
Nadat ie het een aantal keren over de grond had geprobeerd, waarbij ik hem steeds lief wegschopte kwam ie met vliegtuigen aan. Hier had ik even niet op gerekend. Ik was dan ook goed kansloos en het was een verloren strijd. Helaas. Ooit komt de dag dat ik jullie inmaak
/me hides
Verwijderd
(zoals ik dus de hele @!#$ nacht heb gezien)
probeer deze site ff http://www.tadesigners.com/
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
HEEEEEEEEEEEDroogKloot schreef op 10 oktober 2002 @ 14:59:
Je hebt inderdaad een beter overzicht, maar veel hoger dan 1024x768 moet je niet gaan... tenzij je een liefhebber van pixelneuken bent.
IK DRAAI OP 1600X1200!
alleen niet online, want dan is men pc te traag (check men specs in siggeh)
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Wat me trouwens ook opviel, is dat Pjemco's P500 (Katmai
Verwijderd
En mijn computertje is natuurlijk altijd goed behandeld, dus die wil wat wat harder werken voor het liefhebbende baasje
7200 rpm hierro trouwens
toch mooi dat er altijd wel EENTJE haptDroogKloot schreef op 10 oktober 2002 @ 16:30:
Yeah right. Je hebt een P4 @ 1500MHz staan, wat nou "te traag". Ik nodig je uit om een keer achter mijn bak plaats te nemen, gegarandeerd dat je die mening erg snel bijstelt.
uve been had kloot.
ik speelde laatst een potje met Jag en LD, en toen was ik wel de traagste...
(kan je nagaan wat voor een pot dat was
ik moet mijn schijven weeres defragmenteren...
zaterdag maar doen onder het werken...
Battle.net Spud#2543
Hehe, oud bakkie
Niet zo veel mensen online vanavond in mijn TA afdeling van mijn ICQ lijst.
Plaatjes van de nieuwe mpa die ik heb gedowned:

Battle.net Spud#2543
Verwijderd
ik hou niet zo van dit soort maps, tenzij je wat meer metal heb...
ik ben meer een verdedigings mens, dus ik rush niet, en wacht eerst totdat mijn bais STERK is, en daarna aanvallen...
maarja..
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Spud zijn verdediging molde meer dan ik had verwacht maar het mocht niet baten. genadeloos stoomde mijn vloot op.
Leuk potje weer. Wel wat saaie map vond ik
ik zal de volgende keer beter me best doen hoor remco, dan niet setjes van 1 Torp launcher, maar gelijk van 4
(ken je het krijgen ook!)
Battle.net Spud#2543
*Inwrijfmodus*
Verwijderd
Nou, je moet niet vergeten dat jij ondertussen ook al een paar keer met kloot had gevochten terwijl ik rustig mijn vlootje op kon bouwen. Ik had zogezegd echt alle tijd van de wereld. Jij moest ook Kloot van je lijf houden.TepelStreeltje schreef op 11 oktober 2002 @ 02:16:
sja, die adv torpedo dingen roeleren de pan uit
ik zal de volgende keer beter me best doen hoor remco, dan niet setjes van 1 Torp launcher, maar gelijk van 4![]()
(ken je het krijgen ook!)
dat was een groot voordeeltje waardoor ik lekker veel scheepjes kon bouwen. Op mn gemakkie
Verwijderd
Greetz
Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!
(ben dus zelf ook een TA liefhebber, en heb zelfs TA origineel 2x en TA:CC ook origineel
Spelen jullie met je PC direct aan Internet gekoppeld of vanachter een router/proxy?
Ik vraag dit omdat een vriend van mij en ik vroeger vaak TA via Internet met elkaar speelden, toen we nog allebei met onze PC direkt aan Internet zaten. Maar sinds ik achter een NAT-router zit hebben we problemen. Soms lukt connecten van hem naar mij toe helemaal niet (en ik heb echt de juiste DirectPlay poorten gemapt!), en lukt het wel dan hebben we soms dat zijn units niet mijn AI-units kunnen targeten, of omgekeerd.
Erg irritant. Ben je een eindje onderweg, heb je het begin van je basis redelijk opgezet, kom je een vijandelijke unit tegen, schiet je niet terug terwijl die wel automatisch op jou schiet
Door deze problemen hebben we al een tijd geen TA meer gespeeld en spelen we maar TA:Kingdoms omdat dat wel gewoon goed werkt vanachter de NAT-router en met DirectX8.1.
Oh ja, die vriend van mij draait nog Win98SE terwijl ik WinXP draai.
Komen deze problemen bekend voor? Zo ja, wat hebben jullie gedaan om dat op te lossen?
[ Voor 0% gewijzigd door Haay op 11-10-2002 10:09 . Reden: typefoutje ]
dit had ik eerder moeten zien !
ben helaas het hele weekend druk bezig, maar wil volgende week wel meedoen
wie/wat/waar moet ik contacten om mee te doen ?
welke maps en unit packs spelen jullie ?
(hoop gewoon cc unkits, de meeste packs hebben balance problemen
wil wel eens kijken hoe ik online speel, heb alleen maar sp gedaan, en das te makkelijk
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Mijn primaire PC is direct verbonden, daaraan hangt weliswaar weer een nog oudere bak die TA ook kan draaien maar die mist enkele essentiele onderdelen.Haay schreef:
Hey guys, ff een vraagje tussendoor.
(ben dus zelf ook een TA liefhebber, en heb zelfs TA origineel 2x en TA:CC ook origineel)
Spelen jullie met je PC direct aan Internet gekoppeld of vanachter een router/proxy?
*knip*
Wat betreft poorten: onderstaande moeten in ieder geval openstaan, kan zijn dat je er een stel vergeten bent.
2300-2400 [TCP/UDP inbound/outbound]
28800-29000 [TCP/UDP inbound/outbound]
47624 [TCP inbound/outbound]
Eventueel nog:
47624 [DirectX 7]
6073 [DirectX 8]
"hebben we soms dat zijn units niet mijn AI-units kunnen targeten, of omgekeerd"
Dat zou ook aan de teams kunnen liggen natuurlijk.
Voor contactinformatie bel 0800-vastebezoekers, of klamp een van ons aan op ICQ danwel MSN.heuveltje schreef:
he cool
dit had ik eerder moeten zien !
ben helaas het hele weekend druk bezig, maar wil volgende week wel meedoen
wie/wat/waar moet ik contacten om mee te doen ?
welke maps en unit packs spelen jullie ?
(hoop gewoon cc unkits, de meeste packs hebben balance problemen)
wil wel eens kijken hoe ik online speel, heb alleen maar sp gedaan, en das te makkelijk
We spelen meestal op de standaard TA + CC maps, af en toe op een van TAMEC geplukte. Link wordt dan wel gegeven, of je krijgt 'm direct toegezonden.
Unitpacks als TAUCP gebruiken we niet (meer), voornamelijk omdat Jag een aantal verpletterende nederlagen geleden heeft ten gevolge van wat spelbalansprobleempjes.
[ Voor 12% gewijzigd door DroogKloot op 22-04-2005 22:55 . Reden: reply vergeten :S ]
ik moet eerlijk zeggen dat ik een beetje de GOEIE attack units mis van TAUCP... (en nee, niet de MECHS enzo, gewoon de normale goeie units. (naja, krow ook wel een beetje, hoewel ik hier voorzichtig mee word
ik vind het best jammer dat we niet meer met TAUCP spelen, ik mis de nanotowers vooral
de maps die we spelen zijn ook KEWL
ik heb wel een VETTE metal map met veel water, en ook nog wel eentje met een combie van water en gewoon grond...
maar goed, dat vanaaf, dan ben ik ook weer helemaal klaar om jullie kontjes te ownen
trouwens ICQ is het fenomeen dat we gebruiken om met elkaar af te spreken.
Battle.net Spud#2543
Overigens wil Tepel juist wel een unit pack gebruiken. Ik heb er niet echt behoefte meer aan, maar hoe denkt de rest erover?
Was wel leuk potje, we hebben shore to shore gespeeld: een 29 x 4 mapVerwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 03:59:
om het dubbelposten compleet te maken:
net weer gesloopt door Jag. Tegen 400 van die hawks heb ik gewoon geen antwoord
Ja, als je je teams geoed hebt gezet en je toch iemand anders niet kan targeten, dan moet je het volgende doen:Haay schreef op 11 oktober 2002 @ 10:08:
Hey guys, ff een vraagje tussendoor.
(ben dus zelf ook een TA liefhebber, en heb zelfs TA origineel 2x en TA:CC ook origineel)
Ik vraag dit omdat een vriend van mij en ik vroeger vaak TA via Internet met elkaar speelden, toen we nog allebei met onze PC direkt aan Internet zaten. Maar sinds ik achter een NAT-router zit hebben we problemen. Soms lukt connecten van hem naar mij toe helemaal niet (en ik heb echt de juiste DirectPlay poorten gemapt!), en lukt het wel dan hebben we soms dat zijn units niet mijn AI-units kunnen targeten, of omgekeerd.
Erg irritant. Ben je een eindje onderweg, heb je het begin van je basis redelijk opgezet, kom je een vijandelijke unit tegen, schiet je niet terug terwijl die wel automatisch op jou schiet![]()
Door deze problemen hebben we al een tijd geen TA meer gespeeld en spelen we maar TA:Kingdoms omdat dat wel gewoon goed werkt vanachter de NAT-router en met DirectX8.1.
Oh ja, die vriend van mij draait nog Win98SE terwijl ik WinXP draai.
Komen deze problemen bekend voor? Zo ja, wat hebben jullie gedaan om dat op te lossen?
druk op tab, ga naar allies (ofzo), en ally met je tegenstanders en verbreek vervolgens de alliance meteen, dat zou het moeten oplossen
En voor iedereen die mee wilt doen:
zorg dat je de orginele TA + CC + 3.1c hebt geinstalleerd staan en message mij of één van de andere TA spelers ('s avonds). Mijn ICQ UIN is 54719158.
1) Remco, kun je m'n request even authorizen @ ICQ?
2) Chiel, waarom sloot je een alliance met me net op het moment dat ik op je begon in te hakken?
Overigens, waarde dictator, deed ik met die Skeeters exact hetzelfde wat U op The Kingdom Of TA tevergeefs met Uw legertje Flashes uit probeerde te richten, maar dan beter.
[ Voor 16% gewijzigd door DroogKloot op 19-04-2005 14:42 ]
Thanks, zal het thuis ff nakijken. Zou kunnen dat ik 28800-29000 niet heb. Weet je zeker dat die bij DirectPlay horen?DroogKloot schreef op 11 oktober 2002 @ 11:30:
Wat betreft poorten: onderstaande moeten in ieder geval openstaan, kan zijn dat je er een stel vergeten bent.
2300-2400 [TCP/UDP inbound/outbound]
28800-29000 [TCP/UDP inbound/outbound]
47624 [TCP inbound/outbound]
Eventueel nog:
47624 [DirectX 7]
6073 [DirectX 8]
Uiteraard zijn de teams goed gezet. Ik speel al TA sinds.... uhm.... Wanneer kwam het ook al weer uit? 1996 ofzo?"hebben we soms dat zijn units niet mijn AI-units kunnen targeten, of omgekeerd"
Dat zou ook aan de teams kunnen liggen, 'tis maar een suggestie.
Ik heb de eerste persing van CC, met de bekende (?) produktiefout in de fabriek. Hierdoor zijn ongeveer de helft van de CC-maps kapot bij mij. Maar goed, er zijn zat maps online te vinden voor de broodnodige variatie. En die laguna-maps ben ik toch niet zo kapot van.We spelen meestal de standaard TA + CC maps, af en toe een van TAMEC geplukte. Link wordt dan wel gegeven, of je krijgt 'm direct toegezonden.![]()
Unitpacks als TAUCP gebruiken we niet (meer), omdat Jag een aantal verpletterende nederlagen geleden heeft ten gevolge van wat spelbalansprobleempjes.Je hebt dus enkel TA + 3.1 patch + CC nodig om mee te doen.
DroogKloot schreef op 11 oktober 2002 @ 13:23:
* DroogKloot stemt tegen het gebruik van unitpacks.
offtopic:
1) Remco, kun je m'n add-to-list request even authorizen @ ICQ?
2) Chiel, waarom sloot je een alliance met me net op het moment dat ik op je begon in te hakken?
Overigens, waarde dictator, deed ik met die Skeeters exact hetzelfde wat jij op The Kingdom Of TA met je verzameling Flashes probeerde.
Ik rush zo vaak iemand
Ik heb niet eens de CC maps, dus dat maakt niet uit dat je ze niet hebt. En als je al heel lang TA speelt, dan moet je zeker een keer meedoenHaay schreef op 11 oktober 2002 @ 15:13:
Uiteraard zijn de teams goed gezet. Ik speel al TA sinds.... uhm.... Wanneer kwam het ook al weer uit? 1996 ofzo?
[...]
Ik heb de eerste persing van CC, met de bekende (?) produktiefout in de fabriek. Hierdoor zijn ongeveer de helft van de CC-maps kapot bij mij. Maar goed, er zijn zat maps online te vinden voor de broodnodige variatie. En die laguna-maps ben ik toch niet zo kapot van.
Verwijderd
Dit haalt mijns inziens nou net een groot deel van de taktiek uit het spel. Ik vind het met CC alleen leuk zat moet ik eerlijk zeggen. Sommige units hier zijn al praktisch niet te stoppen. Zeker niet in massas
LuistertDroogKloot schreef op 11 oktober 2002 @ 13:23:
offtopic:
jij alliede met mij, ik kan daar niets aan doen.
even voor de duidelijkheid hoe het zit met teamen:
als IK met kloot Allie, kan IK hem niet raken, mijn units targetten hem niet, en ik kan er ook niet voor kiezen om op hem te schieten (tenzij ik echt het attack commando gebruik)
kloot kan mij dus naar de kloten schieten, ZONDER dat ik ooit terug kan en zal schieten.
KLoot alliede met mij, daarom kon HIJ MIJ niet raken
was het vise versa, dan was mijn basis in NO-time dood
(heerlijk die SeMi-BrEeZeRtAaL
ohja, de stand met unitpacks is als volgt:
Tepel - Voor
KLoot - Tegen
Pjemco - undisided
PS voor de niet TepelStreeltje kenners, ik ben Spud AKA Tepel. aka Michiel aka Chiel aka Chieltje
Battle.net Spud#2543
Praat geen poep.
En dan wil ik ook wel s online meedoen
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
als ik poep zou praten dan zou ik niet in een winkel werken... (lijkt me lastig, balie vol met poep...)DroogKloot schreef op 11 oktober 2002 @ 20:15:
[...]
Praat geen poep.Ik heb die verrekte ally-button niet eens aangeraakt totdat ik in ene het vrolijkstemmende berichtje "Spud has allied with Kloot" zag verschijnen. Normaal gesproken zou ik dat absoluut niet erg hebben gevonden (immers een gratisch voordeeltje), maar je zat al zonder ally en ik wilde nu ook weer niet direct teveel schade aan je kleine basisje berokkenen.
anyway, we kunnen er nog vele uren over discusieren, maar daar heb ik geen zin in, en ik denk dat dat vreemd kan gaan ruiken :
gaan we vanavond nog ff rellen?
Battle.net Spud#2543
[ Voor 19% gewijzigd door DroogKloot op 19-04-2005 14:43 ]
Battle.net Spud#2543
Battle.net Spud#2543
Thnx guys!!
Ik ben in principe tegen, maar wil wel een keer een andere versie van TAUCP proberen, maar geen 1.2 meer voor mijTepelStreeltje schreef op 11 oktober 2002 @ 19:24:
ohja, de stand met unitpacks is als volgt:
Tepel - Voor
KLoot - Tegen
Pjemco - undisided
Hebben jullie nog gespeeld trouwens?
Dat was vroeger DE unit pack.
http://www.planetdungeons...ations/sections/ta/units/
Ik vind hem goed gebalanceerd.
Thy will see the light...
(Neem nou die Krows die overpowered zouden zijn; ik kwam gisteren echt niet door de basis van de AI heen met die dingen, en ook niet bijna.)
Dus mocht ik vanavond online kunnen komen, ik doe wel mee met een potje. Als het aan mij ligt MET taucp 1.2 (die heb ik nog geinstalled staan
1) Overdaad schaadt. TE veel extra units, TE veel extra structures. Ik ben niet van plan TA's hierarchie overboord te gooien en al die thirdparty zot uit te pluizen om uit te vinden wat wel belangrijk is, en wat niet.
2) Balans. Een heikel discussiepunt waar we het zo te zien niet over eens zullen worden. Ik ben van mening dat TAUCP (geldt overigens voor alle packs) een grote hoeveelheid rotte appels bevat, en ik sta nou niet bepaald te springen om die er handmatig uit te pikken.
3) Een F-14 Tomcat gaat niet goed samen met een Orcone Kbot. Muggezifterij misschien, maar ik vind zoiets ongeinspireerd en niet bij elkaar passen (die Tomcat komt uit een total conversion...)
4) Wat is er mis met OTA (da's de O van original, wel te verstaan)? Weinig echt noodzakelijke dingen ontbreken (underwater moho metal makers en -mines), waarom dan nog eens 10 biljoen variaties op een thema toevoegen waarvan je minstens de helft TOCH nauwelijks of nooit gebruikt?
5) If it ain't broken...
Verwijderd
Kloot: in het orginele TA zaten niet eens Moho Metal makers. Die zijn er pas met CC bijgekomen. iirc.
ook wat leukere vliegtuigen, en dan doel ik niet eens op de tomcat of de krow.
als je goed speelt heb je overal geneog defence voor (absoluut NOFI! iedereen heeft zen eigen (goeie) speelwijze, dit hangt gewoon van de persoon zelf af)
bloas, zullen wij anders binnenkort ff een potje TAUCP doen?
Battle.net Spud#2543
Dit topic is gesloten.
![]()