Total Annihilation, wie speelt het nog ?

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.516 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:20

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

eerlijk gezegd vond ik dat wel een beetje lame...
Jag, je gaf remco niet eens de kans...

maar aan de andere kant, THATS WAR!

ik zal zo nog ff kijken of ikk nog een paar screenies heb die de moeite waard zijn :)

[edit] dit is al de 4de keer dat ik een nieuwe BLZ begin met mijn post...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

TepelStreeltje schreef:
naja, jag was wel HEEL snel met jou aanvallen :D

lekker potje wel, ging niet zo lekker, omdat het geen metal map was :D
ik had steeds een beetje metal tekort ...
verder ERG veel vliegtuigen verloren aan de defence van kloot...
klote :)
met men krows was dat veel beter gegaan :P
neuh, was leuk, was leuk.
Die CENSUUR anti-nukes van jou waren anders nog veel klotiger. :+ Had gehoopt dat je zo onverstandig geweest zou zijn om die dingen niet te bouwen, maar het zat weer eens zwaar tegen. :+ Overigens kon ik de lading nukes die ik zelf te verduren kreeg ook niet echt op prijs stellen, m'n defense continu gesloopt zien worden ondanks dat ik vier Protectors neergezet had was een beetje teveel van het goede zeg maar. :+

[ Voor 28% gewijzigd door DroogKloot op 22-04-2005 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

hahaa, jij had op een gegeven moment toch wel een zooi van mij kapot, (zooitje airpads, en nog wat stufff)

op een gegeven moment zag ik met een peeper een protector, dus ik ben gelijk met mijn brawlers dat gaan slopen, daarna had je der al 2 minder.
maar ik had daar wel aan gedacht, Jag hielp me ook nog herinneren :D
ik had er 2 staan, en wou er toen ik aant nuken was nog 2 neer zetten, is er niet meer van gekomen geloof ik :D

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duurde inderdaad echt LANG voordat ze door je verdediging heenwaren. Ik moet zeggen dat ik al niet verwacht had dat je die eerste golf af zou slaan eigenlijk. Maar dat ging verdacht goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Sjah, ik had niet verwacht dat ik het tegen TWEE tegenstanders TEGELIJK moest gaan opnemen... daar was m'n basis niet helemaal op berekend zeg maar. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/einde_4battle_evergreen.jpg
mijn eindscore

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/vlieguigen_pomp_zooi.jpg

hoe ik mijn vliegtuigies maakte, (zooi contr, planes erop :P)
snel veel planes maken was hier de bedoeling
links zie je nog wat airrepair pads, die waren dus op een gegeven moment kapot, waarschijnlijk genuked, of wat anders, weeenie....

wat ik vertelde, je ziet een protector, en wat doe je?

je stuurt er 60 brawlers op a ;) :*) :*) :*)
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/ANTIPTROOPS.jpg

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

TepelStreeltje schreef:
[afbeelding]
mijn eindscore

[afbeelding]

575 kills maar? :D Ik had zowat het dubbele aantal, maarja, ik werd dan ook vrij radicaal in de verdediging gedrukt. :Y)

Ga overigens nu wel m'n bed opzoeken, anders ben ik morgen vandaag brakker dan brak... g'night mensen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ik ga ook horizontaal, morgen vandaag 1000 weer werken...

overigens, de quote van kloot klopt niet, maar ik heb nog ge-edit, en daarmee een nieuw piccie erbij gezet.

[edit]
kloot had gelijk, tis al morgen :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 23:26

Jag

TepelStreeltje schreef op 08 oktober 2002 @ 02:09:
[afbeelding]
mijn eindscore

[afbeelding]

links zie je nog wat airrepair pads, die waren dus op een gegeven moment kapot, waarschijnlijk genuked, of wat anders, weeenie....

wat ik vertelde, je ziet een protector, en wat doe je?

je stuurt er 60 brawlers op a ;) :*) :*) :*)
[afbeelding]

Wel grappig als je mijn score ernaast zag. Even afgezien dat ik meer kills en de helft losses had, hadden we evenveel metal maar jij had ongeveer de helft uitgegeven en ik meer dan 90% :).

Hier een screen van een outpost die ik sinds de eerste aanval op Pjemco succesvol heb kunnen verdedigen:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/Jag/Zooi/SHOT0013.GIF

En nog een screenshot van mijn vliegtuig productie net voordat Tepel het sloopte met de Krows:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/Jag/Zooi/SHOT0012.GIF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie ook mijn zielige (blauw) basis linksonderin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:54

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

Ja ik wou het ook weer eens gaan spelen, dat is ook al weer een tijd geleden, maar ik kan het installeren maar als ik het opstart, gaat hij terug naar mn desktop geen intro helemaal nix.

natuurlijk windows XP maar weet iemand een oplossing? die cd is wel wat beschadigd maar ik kan er nog wel op komen in mn verkenner.B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 21:40

bloasfist

Slot-A Crew

GVD, ik had ook mee willen doen dat laatste potje met CC units op een non-metal map. Maar die schrale internetverbinding hier heeft er de rest van de avond uitgelegen...

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-06 13:34

Lord Daemon

Die Seele die liebt

bloasfist schreef op 07 oktober 2002 @ 20:11:
LD, van de rappe! We zitten te wachten ;)
He, in tegenstelling tot jullie heb ik wel een social life. >:) :+ Wat onder andere inhoudt dat ik op maandag en dinsdag nooit kan, en deze week kan ik woensdag en donderdag trouwens ook niet.

DroogKloot schreef op 07 oktober 2002 @ 22:18:
"Tepelstreeltje komt met 100.000 krows aanvliegen en schiet alles naar de hell."

En daarom prefereer ik kale TA + CC battles waarin je dit soort uberunits niet zult aantreffen. :P
Ik heb anders Tepelstreeltjes Krows zondag compleet vernietigd met anti-air boten hoor. ;) Voor iedere uberunit is er wel een andere uberunit die hem dood kan maken. :)

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

Lord Daemon schreef op 08 oktober 2002 @ 10:07:

[...]
He, in tegenstelling tot jullie heb ik wel een social life. >:) :+ Wat onder andere inhoudt dat ik op maandag en dinsdag nooit kan, en deze week kan ik woensdag en donderdag trouwens ook niet.
Social life is voor mietjes ;)
Maar die opmerking van mij was omdat Jag had gezegd dat je ook mee zou doen.... Dus relaxed ff :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

DroogKloot schreef op 07 oktober 2002 @ 22:38:
Mwoh, die unitlimit moet dan wel zeer drastisch naar beneden. Het ligt meer aan het type map (metal :X)... een van TA's sterkste punten is nu juist het systeem van resources: wie de beste balans vindt tussen energy en metal, en de ander verhindert z'n economy uit te breiden, wint de partij. Maar op maps als Tempest is het domweg metal extractors neerkwakken en dan naar zoveel mogelijk level 3 units racen. Tel daarbij op die mega-unbalanced units uit TAUCP en je hebt het belangrijkste element dat TA zo'n goede RTS maakt weggeflikkerd.
Hoe kom je hier nou bij? Probeer maar eens tegen mij Tempest te spelen en dan zo snel mogelijk naar level 3 units te racen: ik garandeer je dat je volledig wordt vernietigd door de units die uit mijn 15 lvl1 kbot plants komen. :)

Ook dat 'mega-unbalanced' valt alles mee. Ik ken geen enkele unit uit TAUCP die unbalanced is. Krows? Doen niets tegen anti-air units. Krogoths/Karganeths? Stuur er maar eens wat advanced bombers op af. Etcetera. En als je al wordt vernietigd door de lvl 3 units van je tegenstander heb je hem gewoon te lang de gelegenheid gegeven om op te bouwen. :)

bloasfist schreef op 08 oktober 2002 @ 10:10:
[...]

Social life is voor mietjes ;)
Maar die opmerking van mij was omdat Jag had gezegd dat je ook mee zou doen.... Dus relaxed ff :P
Jag is gek, dus die moet je nooit geloven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ey, dat heb ik vroeger veel gespeeld :) Alleen won starcraft het uiteindelijk toch bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:52

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

TA is kewl. Ik weet dat ik het spel kocht op 11 oktober 1997. Geinstalleerd en spelen maar. Daarna in New York CC erbij gekocht (kwam pas een jaar later uit in Nederland) en dat maakte het echt af.

Nog op de ladder gestaan van Njoroge, ik geloof op plaats 8 geeindigt.

Mooiste online sessie:

ik begin als Core-soldier in een 2 vs 2 sessie tegen o.a. een Core General.
Na verloop van tijd gaat mijn team maat weg, geeft alleen zijn units e.d. niet aan mij. Sta ik dus tegen een team van 2 spelers ;-(
Maar na verloop van tijd de ene speler van de kaart geveegd. Daarna de generaal aan gaan vallen. Die begon na een minuut of 10 overspoeld te zijn door mijn units te smeken of ik hem 5 minuten met rust wildde laten. Hij kreeg er 3 >:)
Na een minuut of 10 verbrak hij de verbinding zodat ik officieel niet gewonnen heb. Maar lang had hij het niet meer uitgehouden.....

Langste online sessie:
op metal isles je een breuk zoeken naar de laatste unit van je tegenstander: een sub. Heeft ongeveer 30 minuten geduurt.....

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgende keer sloop ik jullie wel :)

/me hides

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Lord Daemon schreef op 08 oktober 2002 @ 10:19:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]Krows? Doen niets tegen anti-air units.

Goh, vandaar dat ze een blok van 10 Sam sites (die niet tegen elkaar aan stonden) binnen 2 seconden misschien weg hadden. En die andere 40 sam sites waren ook niet echt een uitdaging geloof ik. Nee, die Krow is echt wel overpowered, zelfs tepelstreeltje vond dat :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Jag schreef op 08 oktober 2002 @ 17:18:
Goh, vandaar dat ze een blok van 10 Sam sites (die niet tegen elkaar aan stonden) binnen 2 seconden misschien weg hadden. En die andere 40 sam sites waren ook niet echt een uitdaging geloof ik. Nee, die Krow is echt wel overpowered, zelfs tepelstreeltje vond dat :).
Ze deden echt niets tegen mijn Shredders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

naja, jag, ik had er ook wel VEEL hoor...
en overpwored is een groot woord :)
vanavond weer een potje ?

[edit]
ik heb net TAUCP 2.0 geinstalleerd, en check dit JAG:
updates bij 1.6
· Increased Arm Tomcat's max damage / health
· Reduced Core Krow's max damage / health, metal cost and increased build time
en nu wil ik je dus niet meer horen ja!?

[edit]2
wat een klote TAUCP bij 2.0...
echt geen fuck meer aan, alle goeie units zijn der uit, geen tomcats, maar 3 paginas met lvl2 vlieguigen, echt geen fuck meer, ook de betere lvl 2 vehilces zijn eruit...
2.0 is het niet waard om te instaleren, misschien 1.6 wel, moeten maar ff kijken waar we die kennen halen..

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, met die overpowered units is het ook niet leuk, je moet wel kunnen verdedigen natuurlijk :) geeft wel geinige battles op zich :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt er nog gespeeld vandaag trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

*Zonder* TAUCP hoef je uberhaupt geen moeite te doen om een onmogelijk sterke verdediging op te zetten tegen zulke uberheersende wanproducten, sim-pel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, je kan een verdediging zo maken dat je de vijand snel sloopt met je units. Gebouwen tellen niet mee voor de units Max. Je kan dus met meer krengen aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ik heb net met core TAUCP2.0 nogges geprobeerd, men geliefde krow zit er nog in, maar de tomcat is weg, de G3 tank is weg, boten heb ik nog niet gedaan, maar er missen een hoop goeie units uit TAUCP1.2...
jammer...

ik heb met de Krow nog ff getest, en dat ding krijgt een metal extractor in 1 klap dood :D
menig unit overleefd een of 2 schoten niet!
waar jij hem op laar richten beschiettie met 1 laser, en als het een combat unit is doen zen 2 extra ook nog mee, dus 3 lasers op een unit.
doet erg veel pijn.
ik vloog op een gegeven moment over de basis van men ai tegenstander, met 80 krows, en naja, alles dat ook maar kon schieten was daarna een hoopje schroot...
(zen commander ging ook mee, dus er was ERG veel kapot)
die dingen zijn ECHT ONWIJS STERK!
ik had niet verwcht dat ze ZO sterk waren...
maarja, zowiezo vond ik CORE al wat beter dankzij de Medusa (quad heavy laser turret)
en de crow is een leuk bijkomertje :P
je kan de lasers van de corw en medusa vergelijken met die van die lvl1 lasertorens. (arm heeft er een met 2 lasers naast elkaar, en arm heeft een ronddraaiend ding met 3 lasers erop, die een voor een schieten)

[edit] 5e keer dat ik een nieuwe pagina maak met mijn posts :D
blz 8, 9 10, 13 en deze (14) [edit]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

TepelStreeltje schreef op 08 oktober 2002 @ 21:29:
[edit] 5e keer dat ik een nieuwe pagina maak met mijn posts :D
blz 8, 9 10, 13 en deze (14) [edit]
Alleen maar omdat jij zo bizar bent dat je 25 posts op een pagina stopt. :D Ik zit lekker nog op pagina 4. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Nu ff wat anders: gaan we vanavond/vannacht nog battle-en (met uitzondering van L. Daemon en z'n social life, that is)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

Hoera, we hebben weer verbinding hier in Enschede. Hopen dat het ff zo blijft, dan doe ik wel mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

beetje laat he kloot, misschien morgen, vandaag weer de hele dag op men benen achter de kassa in de PC shop gestaan, * TepelStreeltje is tired.
ik ga ook niet te laat slapen, morgen weer de hele dag staan, dus we zijn het morgen avond wel :)
ik denk wel dat ik een potje mee doe, alleen dan moet het wel TAUCP 1.2 (of evt 1.6) zijn, niet 2.0, die zuigt echt kont...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

TepelStreeltje schreef:
beetje laat he kloot
Zegt -ie twee uur later. :X :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mietjes :)

/me heeft lekker nog een weekje vrij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Ok, verse install (ben nog wat aan het kloten met resizen partities en een image maken zodat ik voortaan in een paar minuten win2k compleet heb geinstalleerd). Dus vanavond ben ik er weer klaar voor om weer een potje TA te spelen. Ik zal vantevoren een mooie map uitzoeken. Ik stel voor om rond een uur of 7 a 8 online te zijn op ICQ. Hopelijk tot vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Damn, disaster struck: fout tijdens geklooi met partities. Ik heb het wel kunnen afmaken, maar 50Gb aan data is voor een deel corrupted. Gelukkig lijkt de 30 Gb aan films het redelijk overleefd te hebben, mijn mp3's lijken redelijk stuk, en al mijn games zijn stuk (mijn belangrijkste shit staat gebackupped en staat zoiezo op een andere partitie). Voor het grootste deel maakt het niet zoveel uit, voor TA iig niet zoveel, hij werkt al weer gewoon met een mooie verse install. Maar ik baal wel :(. Ik heb nog nooit een harddisk gehad die niet in meer of mindere mate fouten gaf/kapot ging :/. En mijn hd zit gewoon normaal vast, horizontaal (voor zover dat wat uitmaakt) en is goed gekoeld (wordt ook absoluut niet heet ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawPeanut
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

RawPeanut

Nog niet gare aardnoot

Om nog even terug te komen het orginele topic onderwerp: TA is werkelijk magnifiek, ik kon wel huilen toen cavedog ermee stopte, speel het nog regelmatig. Ik hou heel erg van strategie en die is de enige die (samen met de originele C&C) nog kan boeien. De rest vind ik allemaal flut, huilen met de pet op.....

ps weet iemand nog echt een goeie site voor units en dergelijke, al mijn vroegere favorieten zijn ermee gekapt....

Canon Digital Ixus V3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Deze sites zijn nog springlevend. :)
Pjemco schreef:
mietjes :)

* DroogKloot heeft lekker nog een weekje vrij :)
Had dat eerder gezegd, ik namelijk t/m de 24-ste (op wat ochtendwerk en een paar, uh, "gereserveerde" dagen na). :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog tot vrijdag vrij, daarna begin ik rustig weer met mn dingetjes. Alles rustig aan uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ik wer 4 dagen per week, dins/wo en vrij/zat.
de rest van de dagen zit ik achter men peecee :P
neuh, ik ben er wel vaak hoor jongens :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Damn, waarom wilt niemand TA spelen vanavond? Ik heb eindelijk the kingdom of Ta aan de praat, een map die ik al een hele tijd wilde spelen. En in je eentje is ie niet zo leuk :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil best spelen hoor. Geef maar een brul over msn ofzo..

(pjemco@hotmail.com is mn msn naam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Jag schreef op 09 oktober 2002 @ 20:58:
Damn, waarom wilt niemand TA spelen vanavond? Ik heb eindelijk the kingdom of Ta aan de praat, een map die ik al een hele tijd wilde spelen. En in je eentje is ie niet zo leuk :P.
Ik wil wel hoor, ik speelde TA ook altijd vaak, ik weet alleen niet met welke maps/mods jullie spelen...

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

m.m schreef op 09 oktober 2002 @ 21:16:
[...]

Ik wil wel hoor, ik speelde TA ook altijd vaak, ik weet alleen niet met welke maps/mods jullie spelen...

Op dit moment alleen TA + CC. En als je wilt meespelen: je bent van harte welkom, contact me op ICQ: 54719158

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

zooooooooooo
kloot en ik hebben ff Jag en remco afgemaakt :) :)
5-nog wat voor spudje :)

ik heb weer een aantal screenies, zal ze zo posten.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was zeker wel een leuk potje :)

Jammer dat Jag er al zo snel uitlag. Dat is toch het nadeel van 2 vs 2. Als je partner weg is heb je zelf ook weinig kans :)

Wel erg leuk potje in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

de screenies:

niet veel soeps, zijn niet allemaal gelukt, (staat niets spannends op :s)

eerst de eindscore van de pot:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/eindscore101002.jpg
jag was er al snel uit...
ik ben niet erg snel inhet begin, en kloot wel, en klootje heeft jag ook volledig gesloopt.
remco (pjemco) beschoot mijn basis in het midden van de map de hele tijd met intimidators en buzzsaws, dus ik had niet erg veel meer over op een gegeven moment.
ik heb die basis verlaten, en ben helemaal links boven, (waar het erg rustig was) een nieuwe basis gestart.
hier lekker alles weer opgebouwd, en begonnen met het pompen van kroggies, hier heb ik uiteindelijk de basis van pjemco een paar keer mee aan gevallen, helaas was het de hele tijd een pest end lopen, dus duurde het ff...
pjemco gaf op, wij wonnen (en de typo die ik maakte ook :) ownnen :) :P )

hier een screenie van mijn basis, echt midden in de map, best goed beschermd, en ook veel metal in de buurt.
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/basisunderattack.jpg
links (geel) kloot, rechts (blauw) remco en linksonder zat Jag (wit)
remco schoot dus mijn basis (althans, lucky hsots in het midden) aan gort maar ik had een buzzsaw staan, en daarmee gaf ik heb een antwoord terug :)
helaas raakte dat stomme ding de hele tijd dat beeld (paaseiland hoofd, zo waren er veel hoge rotsen, zie rots waar dinges op staat)
daardoor kon ik heb dus niet goed raken...
ook beperkt raderbeeld weerheild mij der van om remco te slopen...

linksboven op het kleine kaartje zie je nog meer rood, ik was al begonnen met die nieuwe basis, al heel snel, want daar waren 12 metal patches dicht op elkaar :D

leuk potje, jammer dat ik zo snel beschoten werd door die klote bertha (hij was arm geloof ik)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Ja, ik ken het gevoel. Ik kwam er op een gegeven moment redelijk doorheen met een combinatie van een heleboel soorten schepen en Hawks als escort, maar ik lag al ik weet wel niet hoe lang onder vuur door bertha's van kloot. Continu werd alles gesloopt, ondanks dat er veel gecloacked was. Daardoor liep de productie terug en uiteindelijk ook de resources, want ik kon het gewoon niet bijhouden met bombers de bertha's te slopen of weer gebouwen bij te bouwen. En zelf bertha's bouwen vind ik zoiezo al niet leuk, maar bovendien lag kloot's basis helemaal in de rotsen enzo, en mijnes was helemaal vlak :+. Na ja, wel leuke map met veelzijdige gameplay, :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godzijdank had ik mijn basis omgeven door Radar jammers.

Ik was zelf dus ook Core. Ik had vrij snel een buzzsaw overeind staan en begon dan ook dolenthousiast in het wilde weg het eilandje te beschieten. Later systematisch nog eens overgedaan :)

OP het einde had het gewoon geen zin meer. Mn verdediging lag open. Bijbouwen geloofde ik ook niet meer in. Dus gaf ik maar op.

Wel erg stoer potje in ieder geval :)
Was wel erg leuk potje, veel gesneak met artillery. Dit koste Jag ook zijn basis :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Woei, toffe partij. :) Heb wel eerst godsgruwelijke hoeveelheden bombers en cruisers de dood in gejaagd in talloze pogingen Pjemco murw te beuken, totdat ik vond dat het gehannis lang genoeg geduurd had en met vijf nukesilos wat aan landschapsvernieuwing ging doen, maar dat mag de pret niet drukken. :P

Jag en ik kregen pas serieus met elkaar te maken op het water, hij wist diep in mijn basis door te dringen met combinaties battleships, submarines en stealth fighters (klotedingen :+) terwijl ik wegens technische onvolkomenheidjes in de map juist de grootste moeite had mijn schepen in gunstige posities te manoevreren, waardoor ze op een gegeven moment weinig meer dan cannon fodder vormden voor zijn units. Maar op de een of andere manier heb ik uiteindelijk het vege lijf kunnen redden, waarna het tij definitief in mijn voordeel keerde: ik bestookte zijn basis namelijk continu met een drietal Bertha's, en dat bleek effectief. :P En alhoewel die Bertha's meerdere malen platgebombardeerd werden, kon ik ze telkens sneller weer in elkaar schroeven dan Jag ze kon slopen, dus het enige wat -ie daar mee opschoot was dat mijn air defense beziggehouden werd. :P Als toetje mocht Jag's commander nog proeven aan the business end van een strategisch geplaatste Vulcan. >:) Lucky hit overigens, maarja.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=17938

*Afklop* >:)
Pjemco schreef:
Jammer dat Jag er al zo snel uitlag. Dat is toch het nadeel van 2 vs 2. Als je partner weg is heb je zelf ook weinig kans :)
Kan ik over meepraten. :+

[ Voor 19% gewijzigd door DroogKloot op 21-03-2005 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet ik toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en hop, weer klop gehad van Jag.

Nadat ie het een aantal keren over de grond had geprobeerd, waarbij ik hem steeds lief wegschopte kwam ie met vliegtuigen aan. Hier had ik even niet op gerekend. Ik was dan ook goed kansloos en het was een verloren strijd. Helaas. Ooit komt de dag dat ik jullie inmaak :)

/me hides

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het wel gespeeld het mooie was dat je op resolutie vna 1024x960 (ofzo) kon draaien vet mooie details en karretjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel beter ovrzicht ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Je hebt inderdaad een beter overzicht, maar veel hoger dan 1024x768 moet je niet gaan... tenzij je een liefhebber van pixelneuken bent. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarcast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08 12:26
mocht iemand nog files nodig hebben en ze niet kunnen vinden vanwege 401's of 404's.
(zoals ik dus de hele @!#$ nacht heb gezien)
probeer deze site ff http://www.tadesigners.com/

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

DroogKloot schreef op 10 oktober 2002 @ 14:59:
Je hebt inderdaad een beter overzicht, maar veel hoger dan 1024x768 moet je niet gaan... tenzij je een liefhebber van pixelneuken bent. :)
HEEEEEEEEEEE
IK DRAAI OP 1600X1200!
alleen niet online, want dan is men pc te traag (check men specs in siggeh)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Yeah right. Je hebt een P4 @ 1500MHz staan, wat nou "te traag". Ik nodig je uit om een keer achter mijn bak plaats te nemen, gegarandeerd dat je die mening erg snel bijstelt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een p3 500 staan en ik heb in 1024 echt NERGENS last van. Behalve als een of andere Jag met 200 fighters over komt vliegen. Maar dat komt simpelweg omdat die krengen "snel" over het beeld heen en weer schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Wat ik me trouwens bedacht, is dat we jaren geleden eigenlijk dezelfde soort problemen hadden met TA. Soms speelden we potjes, waarbij al heel snel de gamespeed terug liep naar een dramatisch lage snelheid. En op 1 pc was ie dan echt onbestuurbaar, en de ander had nergens last van. En we gebruikten toen even snelle pc's. Lijkt wel een beetje op wat we nu ook een aantal keer hebben meegemaakt.
Wat me trouwens ook opviel, is dat Pjemco's P500 (Katmai :P ?) met 128 meg geheugen sneller TA opstartte dan Kloot's P3 1Ghz met 384 meg. Is het niet toevallig zo dat je hd op PIO4 draait kloot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

M'n schijf draait @ 5400rpm, 'nuff said. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 3 dagen geleden mn HD geformateerd, windows is dus nog redelijk "leeg". Kan er ook wat mee te maken hebben natuurlijk :)

En mijn computertje is natuurlijk altijd goed behandeld, dus die wil wat wat harder werken voor het liefhebbende baasje :P

7200 rpm hierro trouwens :) 1337 13GB hd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

DroogKloot schreef op 10 oktober 2002 @ 16:30:
Yeah right. Je hebt een P4 @ 1500MHz staan, wat nou "te traag". Ik nodig je uit om een keer achter mijn bak plaats te nemen, gegarandeerd dat je die mening erg snel bijstelt. :P
toch mooi dat er altijd wel EENTJE hapt :D
uve been had kloot.

ik speelde laatst een potje met Jag en LD, en toen was ik wel de traagste...
(kan je nagaan wat voor een pot dat was :S)

ik moet mijn schijven weeres defragmenteren...
zaterdag maar doen onder het werken...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

DroogKloot schreef op 10 oktober 2002 @ 19:35:
M'n schijf draait @ 5400rpm, 'nuff said. :D

Hehe, oud bakkie :).

Niet zo veel mensen online vanavond in mijn TA afdeling van mijn ICQ lijst.

Plaatjes van de nieuwe mpa die ik heb gedowned:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/Jag/Zooi/CreonOutposts.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/Jag/Zooi/stdepth.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/Jag/Zooi/TKOTAII.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

jag, ik sta ALTIJD op invisible, ik ben der dus misschien wel, alleen zie je het niet ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alleen Jag maar in mn lijstje staan :) Dus ik weet het ook niet :) Maar ach, ik ben er dus ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Kuuuut, zijn we lekker aan het spelen met z'n vieren (ik en tepel Vs Pjemco en Kloot), rusht kloot mij met Skeeters. En ik had besloten om wat resources te steken in constr aircraft en constr subs, en dat pakte niet echt goed uit :P. Nu kan ik een uur lang watchen tot ze het verzet van spud hebben gebroken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

im dead...

ik hou niet zo van dit soort maps, tenzij je wat meer metal heb...
ik ben meer een verdedigings mens, dus ik rush niet, en wacht eerst totdat mijn bais STERK is, en daarna aanvallen...
maarja..

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, spud zijn verdediging was geen match voor mijn vlootje warlords. Ik had me tot dan toe niet in de strijd geworpen dus ik was goed op dreef. Door een aantal metaldonaties aan kloot te doen kon die ook weer snel meekomen.

Spud zijn verdediging molde meer dan ik had verwacht maar het mocht niet baten. genadeloos stoomde mijn vloot op. :)

Leuk potje weer. Wel wat saaie map vond ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

sja, die adv torpedo dingen roeleren de pan uit :)
ik zal de volgende keer beter me best doen hoor remco, dan niet setjes van 1 Torp launcher, maar gelijk van 4 :D

(ken je het krijgen ook!)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Ach, porcupine vind ik weer vrij voorspelbaar en saai. Bovendien heeft 't op maps als deze zowiezo weinig zin om defensief te spelen, omdat slagschepen (of Skeeters) toch wel door je verdediging heenbreken -- hoe zwaar die ook is. :)

*Inwrijfmodus*

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=18212

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tegen schepen kan je je zowieso slecht verdedigen vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op 11 oktober 2002 @ 02:16:
sja, die adv torpedo dingen roeleren de pan uit :)
ik zal de volgende keer beter me best doen hoor remco, dan niet setjes van 1 Torp launcher, maar gelijk van 4 :D

(ken je het krijgen ook!)
Nou, je moet niet vergeten dat jij ondertussen ook al een paar keer met kloot had gevochten terwijl ik rustig mijn vlootje op kon bouwen. Ik had zogezegd echt alle tijd van de wereld. Jij moest ook Kloot van je lijf houden.

dat was een groot voordeeltje waardoor ik lekker veel scheepjes kon bouwen. Op mn gemakkie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

om het dubbelposten compleet te maken:

net weer gesloopt door Jag. Tegen 400 van die hawks heb ik gewoon geen antwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghehe zie deze post nu pas, ik heb ook veel TA gespeeld, zal hem weer ff op me HD pompen welke upgrades hebben jullie allemaal kank misschien is meedoen.

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-04 11:59

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

Starcraft en TotalA zijn de enige strategie spellen die ik ECHT!!! leuk vindt, starcraft is echt een kickuh spel....

Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
Hey guys, ff een vraagje tussendoor.
(ben dus zelf ook een TA liefhebber, en heb zelfs TA origineel 2x en TA:CC ook origineel :) )

Spelen jullie met je PC direct aan Internet gekoppeld of vanachter een router/proxy?

Ik vraag dit omdat een vriend van mij en ik vroeger vaak TA via Internet met elkaar speelden, toen we nog allebei met onze PC direkt aan Internet zaten. Maar sinds ik achter een NAT-router zit hebben we problemen. Soms lukt connecten van hem naar mij toe helemaal niet (en ik heb echt de juiste DirectPlay poorten gemapt!), en lukt het wel dan hebben we soms dat zijn units niet mijn AI-units kunnen targeten, of omgekeerd.

Erg irritant. Ben je een eindje onderweg, heb je het begin van je basis redelijk opgezet, kom je een vijandelijke unit tegen, schiet je niet terug terwijl die wel automatisch op jou schiet :(

Door deze problemen hebben we al een tijd geen TA meer gespeeld en spelen we maar TA:Kingdoms omdat dat wel gewoon goed werkt vanachter de NAT-router en met DirectX8.1.

Oh ja, die vriend van mij draait nog Win98SE terwijl ik WinXP draai.

Komen deze problemen bekend voor? Zo ja, wat hebben jullie gedaan om dat op te lossen?

[ Voor 0% gewijzigd door Haay op 11-10-2002 10:09 . Reden: typefoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Laatst online: 16:57

heuveltje

KoelkastFilosoof

he cool
dit had ik eerder moeten zien !

ben helaas het hele weekend druk bezig, maar wil volgende week wel meedoen :)
wie/wat/waar moet ik contacten om mee te doen ?

welke maps en unit packs spelen jullie ?
(hoop gewoon cc unkits, de meeste packs hebben balance problemen :( )

wil wel eens kijken hoe ik online speel, heb alleen maar sp gedaan, en das te makkelijk :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Haay schreef:
(ben dus zelf ook een TA liefhebber, en heb zelfs TA origineel 2x en TA:CC ook origineel :) )

Spelen jullie met je PC direct aan Internet gekoppeld of vanachter een router/proxy?

*knip*
Mijn primaire PC is direct verbonden, daaraan hangt weliswaar weer een nog oudere bak die TA ook kan draaien maar die mist enkele essentiele onderdelen. :+

Wat betreft poorten: onderstaande moeten in ieder geval openstaan, kan zijn dat je er een stel vergeten bent.

2300-2400 [TCP/UDP inbound/outbound]
28800-29000 [TCP/UDP inbound/outbound]
47624 [TCP inbound/outbound]

Eventueel nog:

47624 [DirectX 7]
6073 [DirectX 8]

"hebben we soms dat zijn units niet mijn AI-units kunnen targeten, of omgekeerd"

Dat zou ook aan de teams kunnen liggen natuurlijk. ;)
heuveltje schreef:
he cool
dit had ik eerder moeten zien !

ben helaas het hele weekend druk bezig, maar wil volgende week wel meedoen :)
wie/wat/waar moet ik contacten om mee te doen ?

welke maps en unit packs spelen jullie ?
(hoop gewoon cc unkits, de meeste packs hebben balance problemen :( )

wil wel eens kijken hoe ik online speel, heb alleen maar sp gedaan, en das te makkelijk :)
Voor contactinformatie bel 0800-vastebezoekers, of klamp een van ons aan op ICQ danwel MSN. :)

We spelen meestal op de standaard TA + CC maps, af en toe op een van TAMEC geplukte. Link wordt dan wel gegeven, of je krijgt 'm direct toegezonden. :)

Unitpacks als TAUCP gebruiken we niet (meer), voornamelijk omdat Jag een aantal verpletterende nederlagen geleden heeft ten gevolge van wat spelbalansprobleempjes. :+ Je hebt dus enkel TA + 3.1 patch + CC nodig om mee te doen.

[ Voor 12% gewijzigd door DroogKloot op 22-04-2005 22:55 . Reden: reply vergeten :S ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

welkom heren, u bent allen van harte welkom bij een potje RELLEN met TA en CC EN TAUCP!

ik moet eerlijk zeggen dat ik een beetje de GOEIE attack units mis van TAUCP... (en nee, niet de MECHS enzo, gewoon de normale goeie units. (naja, krow ook wel een beetje, hoewel ik hier voorzichtig mee word :P (anders win ik te snel))

ik vind het best jammer dat we niet meer met TAUCP spelen, ik mis de nanotowers vooral :)
de maps die we spelen zijn ook KEWL :) vooral die paar nieuwe waar JAG mee kwam, ik heb er gister ook nog een aantal gevonden, ik zal die hier vanaaf ff posten (zit nu op werk)

ik heb wel een VETTE metal map met veel water, en ook nog wel eentje met een combie van water en gewoon grond...

maar goed, dat vanaaf, dan ben ik ook weer helemaal klaar om jullie kontjes te ownen :)

trouwens ICQ is het fenomeen dat we gebruiken om met elkaar af te spreken.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kewl, heb het laatst weer ff gespeeld :P

gelukkig zijn er meer nerds zoals ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Ja, en ik ben de dictator die beslist of er wel of geen unit pack wordt gebruikt :P.

Overigens wil Tepel juist wel een unit pack gebruiken. Ik heb er niet echt behoefte meer aan, maar hoe denkt de rest erover?
Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 03:59:
om het dubbelposten compleet te maken:

net weer gesloopt door Jag. Tegen 400 van die hawks heb ik gewoon geen antwoord :)
Was wel leuk potje, we hebben shore to shore gespeeld: een 29 x 4 map :). Ik wilde in eerste instantie voor de hovercrafts gaan voor de verandering (uiteraard met luchtsteun :)), maar ik kreeg eerst geen hovercraft van mijn eiland af (vehicles wel, hovercrafts niet :P), maar toen ik het hovercraft platform op een andere plek had gebouwd, bleek dat je geen adv hovercraft platform kon bouwen :? Dus toen heb ik maar wat schepen gebouwd, met een heleboel carriers. En verder nog the usual: archers (anti air), millenia, conquerors, jammers en sub killers. En uiteraard weer mijn beruchte Hawks als luchtsteun :). En dat werkte. Als je ongeveer voor 1/3 van je vliegtuigen pads beschikbaar hebt, worden ze echt snel gerepareerd zodat je niet continu heel weinig vliegtuigen op het front hebt en heel veel vliegtuigen die op een vrije pad aan het wachten zijn.
Haay schreef op 11 oktober 2002 @ 10:08:

Ik vraag dit omdat een vriend van mij en ik vroeger vaak TA via Internet met elkaar speelden, toen we nog allebei met onze PC direkt aan Internet zaten. Maar sinds ik achter een NAT-router zit hebben we problemen. Soms lukt connecten van hem naar mij toe helemaal niet (en ik heb echt de juiste DirectPlay poorten gemapt!), en lukt het wel dan hebben we soms dat zijn units niet mijn AI-units kunnen targeten, of omgekeerd.

Erg irritant. Ben je een eindje onderweg, heb je het begin van je basis redelijk opgezet, kom je een vijandelijke unit tegen, schiet je niet terug terwijl die wel automatisch op jou schiet :(

Door deze problemen hebben we al een tijd geen TA meer gespeeld en spelen we maar TA:Kingdoms omdat dat wel gewoon goed werkt vanachter de NAT-router en met DirectX8.1.

Oh ja, die vriend van mij draait nog Win98SE terwijl ik WinXP draai.

Komen deze problemen bekend voor? Zo ja, wat hebben jullie gedaan om dat op te lossen?
Ja, als je je teams geoed hebt gezet en je toch iemand anders niet kan targeten, dan moet je het volgende doen:

druk op tab, ga naar allies (ofzo), en ally met je tegenstanders en verbreek vervolgens de alliance meteen, dat zou het moeten oplossen :).

En voor iedereen die mee wilt doen:

zorg dat je de orginele TA + CC + 3.1c hebt geinstalleerd staan en message mij of één van de andere TA spelers ('s avonds). Mijn ICQ UIN is 54719158.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

* DroogKloot stemt tegen het gebruik van unitpacks

offtopic:
1) Remco, kun je m'n request even authorizen @ ICQ?
2) Chiel, waarom sloot je een alliance met me net op het moment dat ik op je begon in te hakken? :)

Overigens, waarde dictator, deed ik met die Skeeters exact hetzelfde wat U op The Kingdom Of TA tevergeefs met Uw legertje Flashes uit probeerde te richten, maar dan beter. :P

[ Voor 16% gewijzigd door DroogKloot op 19-04-2005 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
DroogKloot schreef op 11 oktober 2002 @ 11:30:
Wat betreft poorten: onderstaande moeten in ieder geval openstaan, kan zijn dat je er een stel vergeten bent.

2300-2400 [TCP/UDP inbound/outbound]
28800-29000 [TCP/UDP inbound/outbound]
47624 [TCP inbound/outbound]

Eventueel nog:

47624 [DirectX 7]
6073 [DirectX 8]
Thanks, zal het thuis ff nakijken. Zou kunnen dat ik 28800-29000 niet heb. Weet je zeker dat die bij DirectPlay horen?
"hebben we soms dat zijn units niet mijn AI-units kunnen targeten, of omgekeerd"

Dat zou ook aan de teams kunnen liggen, 'tis maar een suggestie. :)
Uiteraard zijn de teams goed gezet. Ik speel al TA sinds.... uhm.... Wanneer kwam het ook al weer uit? 1996 ofzo? :)
We spelen meestal de standaard TA + CC maps, af en toe een van TAMEC geplukte. Link wordt dan wel gegeven, of je krijgt 'm direct toegezonden. :)

Unitpacks als TAUCP gebruiken we niet (meer), omdat Jag een aantal verpletterende nederlagen geleden heeft ten gevolge van wat spelbalansprobleempjes. :+ Je hebt dus enkel TA + 3.1 patch + CC nodig om mee te doen.
Ik heb de eerste persing van CC, met de bekende (?) produktiefout in de fabriek. Hierdoor zijn ongeveer de helft van de CC-maps kapot bij mij. Maar goed, er zijn zat maps online te vinden voor de broodnodige variatie. En die laguna-maps ben ik toch niet zo kapot van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

DroogKloot schreef op 11 oktober 2002 @ 13:23:
* DroogKloot stemt tegen het gebruik van unitpacks.

offtopic:
1) Remco, kun je m'n add-to-list request even authorizen @ ICQ?
2) Chiel, waarom sloot je een alliance met me net op het moment dat ik op je begon in te hakken? :)

Overigens, waarde dictator, deed ik met die Skeeters exact hetzelfde wat jij op The Kingdom Of TA met je verzameling Flashes probeerde. :P

Ik rush zo vaak iemand :). Ik heb er ook echt helemaal geen commentaar op dat jij dat ook deed, mocht ik die indruk gemaakt hebben, beste onderdaan:P.
Haay schreef op 11 oktober 2002 @ 15:13:
Uiteraard zijn de teams goed gezet. Ik speel al TA sinds.... uhm.... Wanneer kwam het ook al weer uit? 1996 ofzo? :)

[...]

Ik heb de eerste persing van CC, met de bekende (?) produktiefout in de fabriek. Hierdoor zijn ongeveer de helft van de CC-maps kapot bij mij. Maar goed, er zijn zat maps online te vinden voor de broodnodige variatie. En die laguna-maps ben ik toch niet zo kapot van.
Ik heb niet eens de CC maps, dus dat maakt niet uit dat je ze niet hebt. En als je al heel lang TA speelt, dan moet je zeker een keer meedoen :) (helaas zonder mij verloopig: ik ben pas maandag weer beschikbaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik van de unit pack hoorde was dat ie een beetje overpowered was. Erg goed metal makers, erg goede units.

Dit haalt mijns inziens nou net een groot deel van de taktiek uit het spel. Ik vind het met CC alleen leuk zat moet ik eerlijk zeggen. Sommige units hier zijn al praktisch niet te stoppen. Zeker niet in massas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

DroogKloot schreef op 11 oktober 2002 @ 13:23:

offtopic:
Luistert :)
jij alliede met mij, ik kan daar niets aan doen.

even voor de duidelijkheid hoe het zit met teamen:
als IK met kloot Allie, kan IK hem niet raken, mijn units targetten hem niet, en ik kan er ook niet voor kiezen om op hem te schieten (tenzij ik echt het attack commando gebruik)
kloot kan mij dus naar de kloten schieten, ZONDER dat ik ooit terug kan en zal schieten.

KLoot alliede met mij, daarom kon HIJ MIJ niet raken :)
was het vise versa, dan was mijn basis in NO-time dood :)

(heerlijk die SeMi-BrEeZeRtAaL :D )

ohja, de stand met unitpacks is als volgt:
Tepel - Voor
KLoot - Tegen
Pjemco - undisided :)

PS voor de niet TepelStreeltje kenners, ik ben Spud AKA Tepel. aka Michiel aka Chiel aka Chieltje :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

TepelStreeltje schreef:
[...]

Luistert :)
jij alliede met mij, ik kan daar niets aan doen.
Praat geen poep. :P Ik heb die verrekte ally-button niet eens aangeraakt totdat ik in ene het vrolijkstemmende berichtje "Spud has allied with Kloot" zag verschijnen. Normaal gesproken zou ik dat absoluut niet erg hebben gevonden (immers gratisch voordeeltje), maar je zat al zonder ally en ik wilde nu ook weer niet direct te veel schade aan je kleine basisje berokkenen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

woeiiii, heb Total Annihilation eindelijk getraceerd (had m jaren geleden een keer uitgeleend, maar aan wie ookalweer :D) en krijg m morgen weer als t goed is.
En dan wil ik ook wel s online meedoen :9

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

DroogKloot schreef op 11 oktober 2002 @ 20:15:
[...]

Praat geen poep. :P Ik heb die verrekte ally-button niet eens aangeraakt totdat ik in ene het vrolijkstemmende berichtje "Spud has allied with Kloot" zag verschijnen. Normaal gesproken zou ik dat absoluut niet erg hebben gevonden (immers een gratisch voordeeltje), maar je zat al zonder ally en ik wilde nu ook weer niet direct teveel schade aan je kleine basisje berokkenen. :+
als ik poep zou praten dan zou ik niet in een winkel werken... (lijkt me lastig, balie vol met poep...)

anyway, we kunnen er nog vele uren over discusieren, maar daar heb ik geen zin in, en ik denk dat dat vreemd kan gaan ruiken : :+

gaan we vanavond nog ff rellen?

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Wat mij betreft wel, ik heb er iig zin an. :)

[ Voor 19% gewijzigd door DroogKloot op 19-04-2005 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

wel met TAUCP dan he :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Liever zonder eerlijk gezegd, want ik ken die units/structures totaal niet (en wil ze ook niet kennen :X).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

wanneer gaan we dan spelen??

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 10:40
Er gaat weer wat kriebelen hier.... Ik moet ook maar weer eens gaan graven in de oude doos...
Thnx guys!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

TepelStreeltje schreef op 11 oktober 2002 @ 19:24:
ohja, de stand met unitpacks is als volgt:
Tepel - Voor
KLoot - Tegen
Pjemco - undisided :)
Ik ben in principe tegen, maar wil wel een keer een andere versie van TAUCP proberen, maar geen 1.2 meer voor mij :).

Hebben jullie nog gespeeld trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-07 13:27

7th

Hebben jullie de TADD unit pack al een keer getest?
Dat was vroeger DE unit pack.

http://www.planetdungeons...ations/sections/ta/units/

Ik vind hem goed gebalanceerd.

Thy will see the light...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Ik ben voor de unit pack - ik zie het probleem echt niet.

(Neem nou die Krows die overpowered zouden zijn; ik kwam gisteren echt niet door de basis van de AI heen met die dingen, en ook niet bijna.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

Gvd, ik heb een hele dijk battles gemist zie ik. Nogal veel problemen met de Essent hier @Enschede. Vanaf een uurtje of 5 's middags tot een uur of 1 'snachts ligt m'n verbinding er gewoon uit :( :(
Dus mocht ik vanavond online kunnen komen, ik doe wel mee met een potje. Als het aan mij ligt MET taucp 1.2 (die heb ik nog geinstalled staan :)). Een andere unitpack ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Waarom tegen:

1) Overdaad schaadt. TE veel extra units, TE veel extra structures. Ik ben niet van plan TA's hierarchie overboord te gooien en al die thirdparty zot uit te pluizen om uit te vinden wat wel belangrijk is, en wat niet.
2) Balans. Een heikel discussiepunt waar we het zo te zien niet over eens zullen worden. Ik ben van mening dat TAUCP (geldt overigens voor alle packs) een grote hoeveelheid rotte appels bevat, en ik sta nou niet bepaald te springen om die er handmatig uit te pikken.
3) Een F-14 Tomcat gaat niet goed samen met een Orcone Kbot. Muggezifterij misschien, maar ik vind zoiets ongeinspireerd en niet bij elkaar passen (die Tomcat komt uit een total conversion...)
4) Wat is er mis met OTA (da's de O van original, wel te verstaan)? Weinig echt noodzakelijke dingen ontbreken (underwater moho metal makers en -mines), waarom dan nog eens 10 biljoen variaties op een thema toevoegen waarvan je minstens de helft TOCH nauwelijks of nooit gebruikt?
5) If it ain't broken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben tegen trouwens.

Kloot: in het orginele TA zaten niet eens Moho Metal makers. Die zijn er pas met CC bijgekomen. iirc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ik mis een beetje de sterke units enzo, de medusa 4laser towers, de adv moho metal mine, en de alien fusion plant. de XLRM radar, en de alien cloaker. deze units mis ik echt, verder niet eens zo heel veel, misschien wat tanks, want de units van CC en OTA zijn niet erg sterk als je het mij vraagt.
ook wat leukere vliegtuigen, en dan doel ik niet eens op de tomcat of de krow.

als je goed speelt heb je overal geneog defence voor (absoluut NOFI! iedereen heeft zen eigen (goeie) speelwijze, dit hangt gewoon van de persoon zelf af)

bloas, zullen wij anders binnenkort ff een potje TAUCP doen?

Battle.net Spud#2543

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.