de screenies:
niet veel soeps, zijn niet allemaal gelukt, (staat niets spannends op

)
eerst de eindscore van de pot:

jag was er al snel uit...
ik ben niet erg snel inhet begin, en kloot wel, en klootje heeft jag ook volledig gesloopt.
remco (pjemco) beschoot mijn basis in het midden van de map de hele tijd met intimidators en buzzsaws, dus ik had niet erg veel meer over op een gegeven moment.
ik heb die basis verlaten, en ben helemaal links boven, (waar het erg rustig was) een nieuwe basis gestart.
hier lekker alles weer opgebouwd, en begonnen met het pompen van kroggies, hier heb ik uiteindelijk de basis van pjemco een paar keer mee aan gevallen, helaas was het de hele tijd een pest end lopen, dus duurde het ff...
pjemco gaf op, wij wonnen (en de typo die ik maakte ook

ownnen

)
hier een screenie van mijn basis, echt midden in de map, best goed beschermd, en ook veel metal in de buurt.

links (geel) kloot, rechts (blauw) remco en linksonder zat Jag (wit)
remco schoot dus mijn basis (althans, lucky hsots in het midden) aan gort maar ik had een buzzsaw staan, en daarmee gaf ik heb een antwoord terug

helaas raakte dat stomme ding de hele tijd dat beeld (paaseiland hoofd, zo waren er veel hoge rotsen, zie rots waar dinges op staat)
daardoor kon ik heb dus niet goed raken...
ook beperkt raderbeeld weerheild mij der van om remco te slopen...
linksboven op het kleine kaartje zie je nog meer rood, ik was al begonnen met die nieuwe basis, al heel snel, want daar waren 12 metal patches dicht op elkaar
leuk potje, jammer dat ik zo snel beschoten werd door die klote bertha (hij was arm geloof ik)