Op maandag 31 december 2001 14:15 schreef wicher het volgende:
ik denk dus dat het mooier is om het tweaktown-wegennet door de trekken op je erasmusbrug, dus 2 banen maar
is-ie wel iets minder zoals IRL, maar past ie wel veel beter in de rest
Klopt helemaal, ik wilde em eerst ook zo maken, maar dan pik ik gelijk een stuk meer templates in, namelijk 6 ipv 4.
waarom pik je eigenlijk steeds die 2 percelen linksonder en rechtsboven ook steeds mee? die gebruik je toch niet?
Die kale templates? Die verdwijnen ook

die zitten er alleen nog voor mijn grijze cellen zodat die snappen dat daar nog een template komt, soort geheugen steuntje

En dat water-perceel linksonder moet er zitten, anders sluit de kade niet mooi aan. Het water-perceel rechtsboven gaat ook nog weg.
misschien is het wel handig ook een stuk rivier 2 percelen, en een stuk 3 percelen breed te maken, dan passen daar langere bruggen wat beter
Euh, dat vindt Spiney niet zo leuk. En als ze em breder willen maken, lossen ze dat toch op zoals ik dat gedaan heb?
Op maandag 31 december 2001 14:17 schreef nelis het volgende:Ik bedoel dat hij op deze manier kan aansluiten met de weg die er al ligt

Hmmja
Ik zal eens de brug wat aanpassen en direct op het wegennet aan laten sluiten. Het geheel wordt dan wat breder, maar misschien wordt et wat.
Die versie laat zich echter nog ff wachten, aangezien ik de komende uren waarschijnlijk steeds minder toerekeningsvatbaar zal zijn