Haha!!! wat een bug zeg, vliegende stations

Ik mag dan wel dronken zijn op dit uur maar hoe melig... .me grijnzt eens even lekker.
Ja het klopt, ik heb voor elk voertuid dat van links komt de code "random(5) + 23" erin gezet terqijl dat random(4) moet zijn odat er maar 4 voertuigen zijn, nu pakt ie af en toe (1 op 5) het volgende item, cq. het station van Dryw. ik zal het snel aanpassen.
Die sneeuw kan ik wel zijdelings laten scrollen maar dan wordt het 2x zo zwaar, dus vette pech, ehm, de camera zit hoger, noem het paralax scrolling okee???
Nog niet gebouwde gebouwen; helaas maar die kwamen net te laat onder mijn ogen dus zitten er nog nie in.
Het raboBank gebouw moet een stukkie lager zodat de auto's van links er niet doorheen rijden, mijn fout.
Het gewicht dat hij van je CPU trekt komt doordat de engine op dit moment 861 kB's door je beeld moet scrollen waarvan enkele ook nog eens een andere kant opgaan, dit kan wat vertraging in frame rate (normaal 24) opleveren, dit is hopelijk in versie 2 opgelost als alles uit de dBase wordt getrokken.
Als criteria voor nieuwe gebouwen voor versie 2 moeten de gebouwen in de engine van Kjoe worden gezet onder persoonlijke userName, voorzien van naamPlaat en voldoen aan alle eisen...
Wicher, ik weet niet of je uberhaubt weet hoe een helicopter aan zijn snelheid komt... dat is door zijn neus omlaag te duwen zodat hij de lucht naar achter en naar onder duwt zodat hij blijft hangen en vooruit gaat (Kjoe, damn we gaan snel weer eens opFlash spelen, onze pilot/navigator combo HEERST!) dus...
Ik ga morgen weer de bugs eruit halen (alweer? ja, alweer, elke keer dak hem ververs vinden ze weer nieuwe

jullie zijn een damn good test-team) en de laatste gebouwen toevoegen. ,maar erg ... hee Jay en Silent Bob op televee... gaat dat niemeer duren want 1 mB voor een grapje is wel veel, snel moet versie 2.00 online komen...