[PS] GoT(ham) City in Pixels ;)

Pagina: 1 ... 21 ... 45 Laatste
Acties:
  • 9.363 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jonge,
natuurlijk heb ik hem gemailed.

En het aantal posts dat jij hebt indiceerd alleen maar dat jij monogroom nerdgedrag uitstraalt waardoor een toekomstige partner relatie voor jou uitgesloten wordt. Voor altijd alleen, er is meer dan tweakers figuur. Maar waar bemoei jij je mee. Je bent nml volledig off-topic bezig !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjongejonge.

Koel. De 2000 is gepasseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

als je alle flames en nutteloze posts uit dit topic verwijderd hou je er denk ik niet eens 100 over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryw.Filtiarn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09-2022
Ehm, Spiney... Waarom blijft bij de bank continue het bord was XLerator zichtbaar? Bugje denk ik? En niet te vergeten, WAAROM rijd mijn gehele station nu door de stad???

=( Protected by witchcraft )=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/b.zoest/tips.gif
tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryw.Filtiarn
Op vrijdag 28 december 2001 22:36 schreef Blaise het volgende:
[afbeelding]
tips?
Ehm misschien net iets meer kleur? Ik vind hem persoonlijk vrij saai. Verder zou je iets kunnen doen met een textuur op de muren.

[spiney]
Hier is mijn nieuwe naambord officieel:
Afbeeldingslocatie: http://www.webstorm.nl.nu/tweakers/pics/DrywFiltiarn.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Niet online
dr komen nog ramen enzo, ik bedoelde meer qua vorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryw.Filtiarn
In ieder geval nog bij de rode blokjes...
Afbeeldingslocatie: http://www.webstorm.nl.nu/tweakers/pics/tips.gif
Volgens mij kloppen sommige verhoudingen niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben helemaal gestopt met het pixellllen me viegveld 8/10de af maak ik niet meer af (heb het nu te druk)

Veel suc6 ik blijf jullie op de voet volgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryw.Filtiarn
Op vrijdag 28 december 2001 22:49 schreef happyman112 het volgende:
Ben helemaal gestopt met het pixellllen me viegveld 8/10de af maak ik niet meer af (heb het nu te druk)

Veel suc6 ik blijf jullie op de voet volgen
Post dan even hoe ver je wel bent, dan kan een ander misschien het project afmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibbe
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-10 01:28
Meneer Yof aub !

Ik ben niet zo ervaren als Brian Dickens maar jij moet dringend een beetje beter gaan opletten. Ik heb niets tegen newbies hoor, maar je moet echt wat meer uit je doppen kijken bij je posts (bij vorige ook ja).

Spiney zei al dat je je gebouw in gif moet zetten.
Het staat in f*cking bitmap. Ik weet niet wat jij daarmee gedaan hebt hoor. Er staat bij eigenschappen .gif en als ik het download is het .gif Verder is het 52kB groot terwijl het maximum 15kB mag zijn.

Je hebt toch niet gewoon .bmp vervangen door .gif mag ik hopen?

Sorry, weer een vrij off-topic-posts in deze thread.

Ik heb ook het station zien vliegen. En auto's zie ik helemaal niet meer rijden. Zijn ze gaan slapen?
De sneeuw vraagt een beetje veel van mijn cpu, kan dat? Maar daarvoor moet je de sneeuw niet wegdoen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Niet online
Op vrijdag 28 december 2001 22:44 schreef Dryw.Filtiarn het volgende:
In ieder geval nog bij de rode blokjes...
[afbeelding]
Volgens mij kloppen sommige verhoudingen niet helemaal.
thanx 8-), dat had ik over het hoofd gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 december 2001 19:14 schreef Spiney het volgende:Yof, als je nu niet in de wiedeweer dat plaatje gaat opslaan in gif formaat ga ik je bannen van tweakTown hoor, en dat geld voor iedereen en zeker voor rMon. Laatste waarschuwing.
WTF?
Quote een post die in of pagina 17 if 18 of 19 , 20 is van mij met BMP?
dus...
TSS

Btw mijn gebouw dat Gif is [en altijd al is geweest] staat er nog niet bij..en mn naambordje staat er zelfs al dus?
Afbeeldingslocatie: http://users.anytimenow.com/rmon/rmonvakantiehuis.gif
En btw het is Rmon niet rMon
:P :9
/me is getting tired of posting my building..[maak nou geen slimme[?] opmerkingen hierover.. :P

Nog meer [EDITS]
Op vrijdag 28 december 2001 19:41 schreef Tigereye het volgende:
Oke, deze is nu klaar vind ik...

[afbeelding]

Naamplaat:
[afbeelding]

Met dank aan Dryw Filtiarn voor de hulp... zo leer je noges wat :o

:)
"Er is al een brandweer" heb ik een lange tijd geschreeuwd.lol
Maaruh i appologize dat was in versie 0.11 maaruh ik hoop dat ik je nu niet boosmaak maar ik vond die mooier/duidelijker die van jou lijkt geBLURed.. :)
nja.. Nice work anywayz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-01-2023

Nozzman

The bastards have landed.

Hee Blaise, vet gebouw, alleen ik snap de funtie niet helemaal. Een gebouw voor bomen? ;)

Enneh...YoF: doe ff rustig aan mannetje. Jouw creaties worden heus nog wel een keer gepost. Denk je echt dat Spiney de hele dag gebouwen aan plakken is? Chill, anders wegwezen!

»NOZZMAN.NL cartoons » portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Niet online
functie? *oeps*

Nee, het wordt een kantoor, wat een beetje indruk probeert te maken met fancy stuff als een park halverwege het gebouw. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Spiney, ik neem de negatieve uitlatingen over je engine nogmaals terug: als je eenmaal schokwave hebt is het erg mooi

zitten nog wel enkele bugjes in, zoals vliegende stations, en dwars-vliegende heli's (z'n neus staat naar rechtsonder gericht, maar hij vliegt recht naar rechts), maar dat zijn kleinigheidjes

een andere bug is dat er naast mijn unity-building "unity" in de lucht staat, foutje van mij, stond nog in het .gif-je
maar: ik maak sowieso nog een dezer dagen een nieuwe versie van het gebouw, waarin ik dat er wel ff uit zal halen
dus niet iets waar Spiney zich speciaal zorgen over hoeft te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:09

Wildfire

Joy to the world!

Op vrijdag 28 december 2001 22:06 schreef Yof het volgende:
Jonge,
natuurlijk heb ik hem gemailed.
Zet dat dan duidelijk in je postings.
En het aantal posts dat jij hebt indiceerd alleen maar dat jij monogroom nerdgedrag uitstraalt waardoor een toekomstige partner relatie voor jou uitgesloten wordt.
Voor altijd alleen
Als jij met die instelling op GoT zit dan kun je beter nooit meer op GoT komen. En mijn aantal posts is nog erg mager vergeleken met bv HlpDsK. Als jij mij al een nerd noemt, wat is HlpDsK dan in godsnaam wel niet?

Over vriendinnen gesproken: ik heb een vriendin gehad, ben geen maagd meer, dus het is echt niet erg met mij gesteld. Een sociaal leven heb ik echt wel hoor.
er is meer dan tweakers
Weet ik ook wel. Hoef jij mij echt niet op te wijzen. Ik heb ook een IRL.
Maar waar bemoei jij je mee. Je bent nml volledig off-topic bezig!
Probeer ik eens te helpen, sla jij volledig op hol. Ik was niet off-topic bezig, ik wees je alleen maar op de feiten betreffende het pixelneuken omdat jij bleef hameren dat je gebouw nog niet in TweakTown stond.

Wat je gedrag betreft, let eens wat beter op de meer ervaren GoT'ers. Beter topics leren lezen en het hebben van geduld zijn twee dingen die wel van pas zouden komen bij jou.

Zo, nou maak ik er verder geen woorden meer aan vuil. Ik heb geen zin in eindeloos op-en-neer geflame.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:17

BrZ

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/~bruces/brzhuis003.gif
Zoow.. alweer wat verder... :P
Moet nog ff een auto uit gaan zoeken, die ik eerst had was te groot :P

En wat vinden jullie mooier, gras zoals het nu is (een beetje getextured) of 1 kleur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Op vrijdag 28 december 2001 22:25 schreef Dryw.Filtiarn het volgende:

[..]

En niet te vergeten, WAAROM rijd mijn gehele station nu
door de stad???
Wees eerlijk, het is wel een coole feature van de engine dat een station ook kan rijden... :7

Spiney zal wel per ongeluk het station ook hebben gemarkeerd als voertuig... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Niet online
mag ik wieltjes onder mijn flat zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Op vrijdag 28 december 2001 23:38 schreef Blaise het volgende:
mag ik wieltjes onder mijn flat zetten?
>:)

Ach, als we dan toch bezig zijn: vliegende treinen en auto's? :)

Hmmm, ik denk dat ik morgen maar eens PSP opstart om eens een poging tot pixelneuken te doen... hopelijk lukt het me om iets fatsoenlijk in elkaar te knutselen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Hey dudes! Ik ben ook aan de slag gegaan en na een middag ploeteren is dit er (maar) uitgekomen:

Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/blammers2/razorfist_museum.gif

en dit als naamplaatje:
Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/blammers2/Razorfist.gif

Het is een museum voor de moderne kunst en ik had de volgende punten in gedachten:
-abstract (gelukt)
-felle kleuren (gelukt)
-veel ruimte (gelukt)

Wat vinden jullie ervan, ervan uitgaande dat ik dus zo absoluut niet kan tekenen en het in photoshop van de effectjes moet hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensjes,

Ik ben even bezig geweest met kloten aan de database applicatie van Tweaktown. We kunnen nu allemaal elkaars gebouwtjes waarderen met punten van 1 t/m 5. 8-)

De volgende feature die ik ga inbouwen is het usersysteem. Zoals ik al eerder meldde is dat noodzakelijk voor het editten van je gebouw.

Maargoed, ga eerst elkaars gebouwen maar eens waarderen en afkraken >:). Oh ja, het waarderen gebeurd op de detailpagina's van de huisjes.

Let aub nog niet op de vormgeving of plaatsing van verschillende onderdelen. Dat laat ik aan Spiney over aangezien ik graag code klop en spiney graag de designer uithangt.

Het is te vinden op de Alpha engine van Tweaktown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brian Dickens, ik snap niet dat jij uitleg over je privé leven geeft aan een niet nader te noemen persoon. :?

En voor het niet nader te noemen persoon, het is net kerst geweest man, vrede op Aarde en zo weet je. End of story.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Op vrijdag 28 december 2001 23:39 schreef Razorfist het volgende:
Hey dudes! Ik ben ook aan de slag gegaan en na een middag ploeteren is dit er (maar) uitgekomen:

[afbeelding]

en dit als naamplaatje:
[afbeelding]

Het is een museum voor de moderne kunst en ik had de volgende punten in gedachten:
-abstract (gelukt)
-felle kleuren (gelukt)
-veel ruimte (gelukt)

Wat vinden jullie ervan, ervan uitgaande dat ik dus zo absoluut niet kan tekenen en het in photoshop van de effectjes moet hebben :P
wel, die effecten zie ik niet terug, maar dat maakt niet uit

is wel grappig, nog wel kaal natuurlijk
alleen: er is compleet geen ruimte binnen voor een museum
nou kan dat natuurlijk ondergronds, maar ik zie ook geen ruimte voor een trap omlaag, dat vind ik een beetje onrealistisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Op vrijdag 28 december 2001 23:41 schreef Deneb het volgende:
Brian Dickens, ik snap niet dat jij uitleg over je privé leven geeft aan een niet nader te noemen persoon. :?

[..]
Hij beweert dat ik partnerloos ben en zal blijven. Ik kon het niet laten om even te vermelden dat dat toch echt niet klopt... :)

Plus om aan te geven dat ik toch echt wel een "social life" heb en dat GoT dus niet m'n lust en m'n leven is... (oei, mag ik zoiets eigenlijk wel beweren op GoT???? ;))

Zo, nu nog ff "Dark Angel" kijken, dan :Z en morgen eens kijken of pixelneuken mij ook wil lukken... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Op vrijdag 28 december 2001 23:47 schreef Brian Dickens het volgende:

[..]

Hij beweert dat ik partnerloos ben en zal blijven. Ik kon het niet laten om even te vermelden dat dat toch echt niet klopt... :)

Plus om aan te geven dat ik toch echt wel een "social life" heb en dat GoT dus niet m'n lust en m'n leven is... (oei, mag ik zoiets eigenlijk wel beweren op GoT???? ;))

Zo, nu nog ff "Dark Angel" kijken, dan :Z en morgen eens kijken of pixelneuken mij ook wil lukken... :)
had je beter niet op kunnen reageren, twas gewoon onzin, heb je weinig posts, dan ben je een n00b, heb je er veel, dan ben je een nerd, onzin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman

Nozzman

Op vrijdag 28 december 2001 23:40 schreef joostvl het volgende:
Mensjes,

Ik ben even bezig geweest met kloten aan de database applicatie van Tweaktown. We kunnen nu allemaal elkaars gebouwtjes waarderen met punten van 1 t/m 5. 8-)

De volgende feature die ik ga inbouwen is het usersysteem. Zoals ik al eerder meldde is dat noodzakelijk voor het editten van je gebouw.

Maargoed, ga eerst elkaars gebouwen maar eens waarderen en afkraken >:). Oh ja, het waarderen gebeurd op de detailpagina's van de huisjes.

Let aub nog niet op de vormgeving of plaatsing van verschillende onderdelen. Dat laat ik aan Spiney over aangezien ik graag code klop en spiney graag de designer uithangt.

Het is te vinden op de Alpha engine van Tweaktown
Het toevoegen van het plaatje lukt niet! Grrr...ik wilde dus mijn Theater toevoegen. Het browsen naar het plaatje lukte niet. Nog geprobeerd met een URL maar dat werkte ook niet. Nu staat er dus een mooi kruisje. Kun je hem er zelf bijzetten? De tekst staat er al. Afbeeldingslocatie: http://www.cumshot-online.nl/nozzman_theater.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
[sux0rz]
Ej!!!

PIXELNEUKE gaat et hier om, jongens. Niet om flames enzo. :z
[/sux0rz]

[NOG-NIET-PLAATSEN-MODUS]

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/gif/Eddepet_Erasmus_v001.gif
[/NOG-NIET-PLAATSEN-MODUS]

De trambaan heb ik geschrapt, want naast een trein ook een tram wordt te gek dunkt me. Is daarom in fietspad omgeturnd.
Ik moet op de zwarte vlakken nog gebouwtjes plaatsen, het leukste zou zijn om er het Luxor of Belastingkantoor te plaatsen, maar daar moet ik nog ff over denken >:) ik mis een rsi-smile :P
De rest van het straatleven en tierlelantijntjes komen er nog in.

Iemand moet maar es een zooi boten gaan bouwen ;)

Iemand suggesties / opmerkingen ?

edit:

Oja, (c) daPet >:)

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman

Nozzman

Op vrijdag 28 december 2001 23:59 schreef eddepet het volgende:
[sux0rz]
Iemand suggesties / opmerkingen ?

edit:

Oja, (c) daPet >:)
Cool! Probeer het water niet te onrealistisch te maken. Ook de kabels uit de pilaren in pixels houden. Voor de rest: keep it up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 december 2001 23:58 schreef Nozzman het volgende:

[..]

Het toevoegen van het plaatje lukt niet! Grrr...ik wilde dus mijn Theater toevoegen. Het browsen naar het plaatje lukte niet. Nog geprobeerd met een URL maar dat werkte ook niet. Nu staat er dus een mooi kruisje. Kun je hem er zelf bijzetten? De tekst staat er al. [afbeelding]
Gedaan. vreemd dat het niet werkte :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dries Arnolds
  • Laatst online: 25-09 19:24

Dries Arnolds

*bling bling*

(jarig!)
Wowie!

En nu allemaal bootjes maken enzo :)

* Dries Arnolds gaat een speedbootje maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Op zaterdag 29 december 2001 00:02 schreef Nozzman het volgende:

[..]

Cool! Probeer het water niet te onrealistisch te maken. Ook de kabels uit de pilaren in pixels houden. Voor de rest: keep it up!
Hmmmzz
Bij die tuien heb ik expres anti-aliasing gebruikt omdat ik et anders zo lelijk gaat vinden. Zo lijkt et tenminste nog een beetje echt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ

BrZ

hmm.. ik vind mijn huis nu wel af.. maar eerst nog even een mooi naambordje maken... dat vind ik moeilijker dan dat huis.. dus als iemand zo lief wilt zijn? ;)

Als er een beetje mooi BrZ, brz@brz.nu en www.brz.nu in staat ben ik al blij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moet je wel ff de naam van je huis hier boven vermelden.
Dan is er vast wel een vrijwilliger te porren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/b.zoest/erbij.gif
Ik zit echt te klunse met die raampjes. Het wil nie echt lukken :(. De huidige vind ik niet echt geweldig, iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lollig om te zien hoe graag iedereen elkaars gebouwen beoordeeld. In een uur al bijna honderd ratings :9, dat mag ik wel beschouwen als een klein succesje.

Die houden we er in voor Tweaktown versie 1.0

Huisjes beoordelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeps kick in the ass. Zal het niet weer doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Op zaterdag 29 december 2001 00:27 schreef Blaise het volgende:
[afbeelding]
Ik zit echt te klunse met die raampjes. Het wil nie echt lukken :(. De huidige vind ik niet echt geweldig, iemand tips?
Die lift mag volgens mij niet. Als je die doorrekent naar beneden, zie je dat die in de "white zone" hangt, en ik denk niet dan Spiney dat zo leuk gaat vinden als je van zijn template afwijkt... Die lift moet eraf of naar achteren cq. in het gebouw zelf....

Sorry :)

En als je wel toestemming hebt, heb ik nog niet gelezen, dan is mijn fout :)

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Niet online
Shhhht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Niet online
ik schuif het hele gebouw wel een stukje op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me is op de helft

ECHT pixel voor pixel, in paint :Y)

post alsíe helemaal af is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GX
  • Laatst online: 14-05 09:40

GX

Nee.

Op zaterdag 29 december 2001 01:26 schreef Scyth het volgende:

[..]

Die lift mag volgens mij niet. Als je die doorrekent naar beneden, zie je dat die in de "white zone" hangt, en ik denk niet dan Spiney dat zo leuk gaat vinden als je van zijn template afwijkt... Die lift moet eraf of naar achteren cq. in het gebouw zelf....

Sorry :)

En als je wel toestemming hebt, heb ik nog niet gelezen, dan is mijn fout :)
Het steekt toch niet uit buiten het perceel? En het beweegt niet op en neer, dus niemand heeft er dan last van toch?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhostInc
  • Niet online
Zomaar een ideetje,
wat vinden jullie ervan als de stad weer opnieuw begint als je uit beeld scrolled, daardoor lijkt het net wat meer dan het eigenlijk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Niet online
Of een bordje met "stop", en als je doorscrollt dat dan je browser vastloopt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
  • Laatst online: 24-01-2022
Haha!!! wat een bug zeg, vliegende stations :) Ik mag dan wel dronken zijn op dit uur maar hoe melig... .me grijnzt eens even lekker.

Ja het klopt, ik heb voor elk voertuid dat van links komt de code "random(5) + 23" erin gezet terqijl dat random(4) moet zijn odat er maar 4 voertuigen zijn, nu pakt ie af en toe (1 op 5) het volgende item, cq. het station van Dryw. ik zal het snel aanpassen.

Die sneeuw kan ik wel zijdelings laten scrollen maar dan wordt het 2x zo zwaar, dus vette pech, ehm, de camera zit hoger, noem het paralax scrolling okee???

Nog niet gebouwde gebouwen; helaas maar die kwamen net te laat onder mijn ogen dus zitten er nog nie in.

Het raboBank gebouw moet een stukkie lager zodat de auto's van links er niet doorheen rijden, mijn fout.

Het gewicht dat hij van je CPU trekt komt doordat de engine op dit moment 861 kB's door je beeld moet scrollen waarvan enkele ook nog eens een andere kant opgaan, dit kan wat vertraging in frame rate (normaal 24) opleveren, dit is hopelijk in versie 2 opgelost als alles uit de dBase wordt getrokken.

Als criteria voor nieuwe gebouwen voor versie 2 moeten de gebouwen in de engine van Kjoe worden gezet onder persoonlijke userName, voorzien van naamPlaat en voldoen aan alle eisen...

Wicher, ik weet niet of je uberhaubt weet hoe een helicopter aan zijn snelheid komt... dat is door zijn neus omlaag te duwen zodat hij de lucht naar achter en naar onder duwt zodat hij blijft hangen en vooruit gaat (Kjoe, damn we gaan snel weer eens opFlash spelen, onze pilot/navigator combo HEERST!) dus...

Ik ga morgen weer de bugs eruit halen (alweer? ja, alweer, elke keer dak hem ververs vinden ze weer nieuwe :) jullie zijn een damn good test-team) en de laatste gebouwen toevoegen. ,maar erg ... hee Jay en Silent Bob op televee... gaat dat niemeer duren want 1 mB voor een grapje is wel veel, snel moet versie 2.00 online komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Damian

Insane Obtrusion

Hey, waarom vliegt er een gebouw rond?? in pixeltown??

Het stion komt langsvliegen

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iscara
  • Niet online
Op zaterdag 29 december 2001 00:27 schreef Blaise het volgende:
[afbeelding]
minder raampjes misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Op zaterdag 29 december 2001 10:08 schreef KDZ het volgende:
Hey, waarom vliegt er een gebouw rond?? in pixeltown??
Het stion komt langsvliegen
Stating the obvious... deze bug is al tig keer genoemd en in de posting van Spiney wordt het ook al genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

Het vordert al aardig, zal ergens een dezer dagen af zijn:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~peterned/got/towerbridge.gif

En het past toch wel in 1 template vak, al horen er aan weerszijden van de torens nog wat tuien en aan het begin en eind daar weer van poorten te staan, maar dat is dan maar jammer.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BrZ, zal ik dat naamplaatje maken? :)

En Eddepet, de trams zijn juist koel, dat past er toch nog wel op? :'(

Waarom krijgt de Rabobank een 2.7 als beoordeling? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryw.Filtiarn
Op zaterdag 29 december 2001 11:47 schreef Clay het volgende:
Het vordert al aardig, zal ergens een dezer dagen af zijn:

[afbeelding]

En het past toch wel in 1 template vak, al horen er aan weerszijden van de torens nog wat tuien en aan het begin en eind daar weer van poorten te staan, maar dat is dan maar jammer.
Wow, ziet er echt goed uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dryw, kan je dat bestand van die spoorwegen als een .bmp naar mvanderl@planet.nl sturen?

Ik krijg hem zo niet geopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ

BrZ

Op zaterdag 29 december 2001 11:48 schreef __MiCH__ het volgende:
BrZ, zal ik dat naamplaatje maken? :)

En Eddepet, de trams zijn juist koel, dat past er toch nog wel op? :'(

Graag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_f
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:34
Op zaterdag 29 december 2001 11:48 schreef __MiCH__ het volgende:
Dat snap ik ook niet.. Ik vind 't toch wel een van de betere..

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]Op zaterdag 29 december 2001 11:48 schreef

Beoordeling: 3.4
Stemmen: 86

een of andere knurft heeft ongetwijfeld tig keer zitten stemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_f
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:34
Op zaterdag 29 december 2001 13:18 schreef JayAnzee het volgende:

[..]

Beoordeling: 3.4
Stemmen: 86

een of andere knurft heeft ongetwijfeld tig keer zitten stemmen.
Hmm.. Dus het is mogelijk om meerdere keren te stemmen op 1 gebouw? Dat bugje moet eruit, en dan zou ik ook opnieuw beginnen met stemmen tellen. (In de DB bijhouden per IP wie er al gestemd heeft.)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 29 december 2001 13:22 schreef Bas_f het volgende:

[..]

Hmm.. Dus het is mogelijk om meerdere keren te stemmen op 1 gebouw? Dat bugje moet eruit, en dan zou ik ook opnieuw beginnen met stemmen tellen. (In de DB bijhouden per IP wie er al gestemd heeft.)
Yep
alleen gaat dat denk ik moeilijk want je kan niet voor elk gebouw een database maken ofzo..
Nja..maaruh
This is really Crap [ :r ] :

[sub][i]11. Rabobank
$$$$$$$$$
Beoordeling: 3.7
Stemmen: 112[/sub][/i]

edit:

Probeert iemand mij te naaien of is mn fabriek gewoon echt ZO slecht?... [die grijze]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, dat van die Rabobank was me al opgevallen, dat suckt inderdaad grote tijden.

Een optie is uiteraard om één vote per ip adres toe te staan, ook database technisch is dat geen enkel probleem. Ik denk dat het wel de beste oplossing is om dat te doen.

Ik heb momenteel mijn user systeem bijna af. Nog een paar kleine bugjes wegwerken en dan moet een ieder die huisjes wil posten zich aanmelden als user om huisjes te posten. Uiteraard werkt de edit functie dan ook.

Nog even de deur uit en over 30 minuutjes verder gaan code hakken. Ik verwacht de volgende update binnen 3 uur af te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Raar dat met de Rabobank. Da's juist een supermooi gebouw, erg realistisch... ik ga dan zometeen dan ook gauw het hoogste cijfer stemmen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Op zaterdag 29 december 2001 13:49 schreef joostvl het volgende:
Hmmm, dat van die Rabobank was me al opgevallen, dat suckt inderdaad grote tijden.

Een optie is uiteraard om één vote per ip adres toe te staan, ook database technisch is dat geen enkel probleem. Ik denk dat het wel de beste oplossing is om dat te doen.

Ik heb momenteel mijn user systeem bijna af. Nog een paar kleine bugjes wegwerken en dan moet een ieder die huisjes wil posten zich aanmelden als user om huisjes te posten. Uiteraard werkt de edit functie dan ook.

Nog even de deur uit en over 30 minuutjes verder gaan code hakken. Ik verwacht de volgende update binnen 3 uur af te hebben.
Beter :)

wel ff de count op 0 zetten dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 29 december 2001 13:54 schreef Brian Dickens het volgende:
Raar dat met de Rabobank. Da's juist een supermooi gebouw, erg realistisch... ik ga dan zometeen dan ook gauw het hoogste cijfer stemmen! :)
Als je nog even wacht dan maak ik de voting tabel leeg en kunnen we fijn 'from scratch' opnieuw beginnen. Dan kan die shit met de Rbobank ook niet meer gebeuren (één vote per gebouw per ip adres)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmz ik weet niet of het de bedoeling is maar er kwam net bij mij een heel treinstation langs gereden
:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Op zaterdag 29 december 2001 05:15 schreef Spiney het volgende:
Wicher, ik weet niet of je uberhaubt weet hoe een helicopter aan zijn snelheid komt... dat is door zijn neus omlaag te duwen zodat hij de lucht naar achter en naar onder duwt zodat hij blijft hangen en vooruit gaat
haha! :D
wat een slap gelul! probeer er maar niet onderuit te komen, is gewoon een BUG! :)

ik weet wel dat heli's over het algemeen vooruit gaan door een beetje voorover te hangen, maar niet door zo erg voorover, en ook nog eens schuin opzij te hangen als deze
hij is gewoon bedoeld om naar rechtsonder te vliegen

verder geen erge bug natuurlijk, maar wel een bug
Op vrijdag 28 december 2001 23:59 postte eddepet het volgende:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/gif/Eddepet_Erasmus_v001.gif
leuk idee! alleen compleet niet op schaal, dat ding hoort ca 150m * 5 px = 750px hoog te zijn

mijn domtoren gaat echt wel 560px worden hoor namelijk, schaal is schaal
Op zaterdag 29 december 2001 11:47 postte Clay het volgende:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~peterned/got/towerbridge.gif
heel, heel mooi! :9~

misschien een idee om gewoon een bepaalde baan van percelen aan te wijzen als water, en dat je alle bruggen e.d. dan op die blokken zet, zodat het wat dat betreft nog een beetje een samenhangend geheel wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga een eigen spoorweg maken. Die van jouw kan ik niet gebruiken want daarvoor moet ik quicktime hebben.

de dealer (niet af nog): Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~loos0062/MiCHDealer.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, het is gebeurd; alle 411 stemmen die er zijn geplaatst zijn weg. Laten we allemaal nog één keer onze stem uitbrengen op alle gebouwen die er zijn

Het is niet meer mogelijk om meer dan 1 keer op een gebouw te stemmen. Ook kunnen we niet meer zomaar gebouwen uploaden. Daar heb je nu een user naam voor nodig.

Deze username zal gebruikt worden in het forum en om je huisjes te editten en is je naam voor de online communitie die hiermee gesticht is.

Aanmelden kan op de overzichtspagina van de huisjes

Huisjes beoordelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Op donderdag 27 december 2001 15:30 schreef XElDiablo het volgende:
Ik heb hier nog een paar dikke boeken liggen over Amerikaanse wolkenkrabberarchitectuur, voor de geinteresseerden kan ik daar wel wat uit scannen...

Ook heb ik hier nog een heel dik boek over stalinistische architectuur liggen :)
graag!

m'n pa heeft ook nog een aantal "vliegen over holland"-boeken liggen, daar kan ik wel weer wat uit scannen (maandag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Op zaterdag 29 december 2001 14:06 schreef wicher het volgende:
leuk idee! alleen compleet niet op schaal, dat ding hoort ca 150m * 5 px = 750px hoog te zijn

mijn domtoren gaat echt wel 560px worden hoor namelijk, schaal is schaal
[..]

heel mooi!

misschien een idee om gewoon een bepaalde baan van percelen aan te wijzen als water, en dat je alle bruggen e.d. dan op die blokken zet, zodat het wat dat betreft nog een beetje een samenhangend geheel wordt.
Ik had al eens met Spiney zit lullen, en het moet dus een soort oneindige rivier worden, van 1 vlak breed.
Maar voor dat we allemaal bruggen gaan bouwen, moeten we wel ff afspreken of de rivier / of \ moet, en de brug er haaks op natuurlijk. Zie onder.
code:
1
2
3
4
5
#\ \/~~/     \~~\/ /#
##\ \~/#     #\~/ /##
##/\ \##     ##/ /\##
#/~~\ \#   of  #/ /~~\#
/~~/#\ \     / /#\~~\

En ik wil best mijn brug 750 px hoog maken maar dan barst et uit al zijn voegen denk ik. Als ik de verhoudingen dan aanhoudt dan wordt het brugdek bijna net zo breed als 1 template. Niet zo erg hoor maar dan lijkt Spineys wegennet nergens op :P En dan lijkt et ook net of de Erasmus een sloot overbrugt ipv de Maas.

Als we écht duidelijkheid willen, zullen we zeker de helft van de gebouwen weg moeten pleuren omdat die ook niet in verhouding staan.
Ik ben bereid om mijn plaatjes from scratch opnieuw te bouwen, en naar ware afmetingen (1:tig) om te zetten. Maar of anderen daar ook bereid toe zijn :?
En moet er dus ook een much bredere rivier komen.

So let's decide!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Op zaterdag 29 december 2001 15:17 schreef eddepet het volgende:

[..]

Ik had al eens met Spiney zit lullen, en het moet dus een soort oneindige rivier worden, van 1 vlak breed.
Maar voor dat we allemaal bruggen gaan bouwen, moeten we wel ff afspreken of de rivier / of \ moet, en de brug er haaks op natuurlijk. Zie onder.
code:
1
2
3
4
5
#\ \/~~/     \~~\/ /#
##\ \~/#     #\~/ /##
##/\ \##     ##/ /\##
#/~~\ \#   of  #/ /~~\#
/~~/#\ \     / /#\~~\

En ik wil best mijn brug 750 px hoog maken maar dan barst et uit al zijn voegen denk ik. Als ik de verhoudingen dan aanhoudt dan wordt het brugdek bijna net zo breed als 1 template. Niet zo erg hoor maar dan lijkt Spineys wegennet nergens op :P En dan lijkt et ook net of de Erasmus een sloot overbrugt ipv de Maas.

Als we écht duidelijkheid willen, zullen we zeker de helft van de gebouwen weg moeten pleuren omdat die ook niet in verhouding staan.
Ik ben bereid om mijn plaatjes from scratch opnieuw te bouwen, en naar ware afmetingen (1:tig) om te zetten. Maar of anderen daar ook bereid toe zijn :?
En moet er dus ook een much bredere rivier komen.

So let's decide!
dat-ie niet op schaal is maakt mij niet uit hoor, anders was het idd erg onhandig
twas maar grapje :)
maar domtoren van 560px moet nog net kunnen vinnik, maar hoger wordt niks

rivier van 1 vlak breed, perfect
precies wat ook ik in gedachten had

doe die rivier maar zo: \ aangezien het stadje nu ook al een HEEL klein beetje zo'n vorm heeft.

ik zou trouwens als ik jou was een 2baans-weg over je erasmus leggen
dat klopt dan wel niet met de werkelijkheid, maar dan sluit het tenminste aan op het wegennet, en kunnen er auto's overheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met interesse heb ik al gekeken naar de geposte plaatjes hier, wel leuk, maar nu de vraag (misschien een domme, omdat ik niet alles gelezen heb) Met wat doen jullie dit alles? gewoon simpel tekenprogramma als paint? of zijn er specifieke applicaties voor dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Op zaterdag 29 december 2001 15:40 schreef Bostoman het volgende:
met interesse heb ik al gekeken naar de geposte plaatjes hier, wel leuk, maar nu de vraag (misschien een domme, omdat ik niet alles gelezen heb) Met wat doen jullie dit alles? gewoon simpel tekenprogramma als paint? of zijn er specifieke applicaties voor dit?
Paint
Paint Shop Pro
Photoshop

etc etc

Alles wat op pixelniveau goed werkt :P vooral MS-paint dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Niet online
Wil dr weer iemand een patserauto maken? Ik heb het ff zelf geprobeerd, maar dat ziet er niet uit. liefst een zwarte limosine :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iscara
  • Niet online
mijn eerste huisje:
Afbeeldingslocatie: http://www.het-aquariumhuis.nl/ottjes/huis1.gif

graag wat commentaar,
hoeft niet allemaal positief te zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Niet online
Is het een boerderij? zonee: groot huis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-09 17:53

evaarties

Powerball @ 12.582

Op zaterdag 29 december 2001 15:53 schreef Blaise het volgende:
Is het een boerderij? zonee: groot huis :P
En erg klein deurtje.. tevens loopt het raampje op de begane grond (links naast deur) scheef.

Maar ga door met oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 29 december 2001 15:48 schreef ottjes het volgende:
mijn eerste huisje:
[afbeelding]

graag wat commentaar,
Hmm beetje meer kleurenvariatie zou het wel goed doen. Maar verder een goed begin. Enne een beetje minder vierkant, maak eens een garage ofzow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
mijn eerste huisje:
[afbeelding]

graag wat commentaar,
't is meer een fabriekshal of grote stal dan een huisje

en ik neem aan dat die kleuren nog gewijzigd worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefer
  • Laatst online: 21-02 01:41

Reefer

madness

sorry voor deze nutteloze post maar wou even kwijt dat ik dit dus heel erg koel vindt!

go pixels! :)

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Op zaterdag 29 december 2001 16:05 schreef Reefer het volgende:
sorry voor deze nutteloze post maar wou even kwijt dat ik dit dus heel erg koel vindt!

go pixels! :)
maak zelf ook wat zou ik zeggen

de domtoren heb ik al geclaimd dus

Afbeeldingslocatie: http://orangeweb.nl/wicher/edit
ik heb er ook maar ff een tijdelijk bordje bij gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://www.lb.nl/temp/unity_inaanbouw_bordje.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
mijn eerste huisje:
[afbeelding]

graag wat commentaar,
Ook kloppen de lijnen niet, de meeste stukken zijn wel 2:1 maar niet all the way :)
Zo dus
code:
1
2
3
4
__              __
  |__           __|
     |__    of    __|
      |__    __|

En voor een boerderij istie wel GROOT :P
Mijn wijnhandel is net zo, maar dat was in den beginne van het pixelneuke O-)

Probeer anders eens een schets te maken van wat je wilt bouwen, en verzin er maten bij (in meters). Daarna ga je pixelen en hou je in je achterhoofd ff bij dat 1 meter 5 pixels is.
Dat is een mooie richtlijn, maar niet altijd haalbaar; zoals maar blijkt met me brug :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ

BrZ

hmm... ik vind mijn huis zo wel af :P
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/~bruces/brzhuis.gif

Met een gejatte auto ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Op zaterdag 29 december 2001 16:27 schreef BrZ het volgende:
[afbeelding]

Met een gejatte auto ;)
netjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mateyo
  • Niet online
[afbeelding]

Met een gejatte auto ;)
mijn auto! dat is dan f79,995,00
:)

(Gepost door MiCH)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iscara
  • Niet online
[afbeelding]

Met een gejatte auto ;)
mooi, kan ik nog wat van leren, alleen die band van de auto is niet top van het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mateyo
  • Niet online
Op zaterdag 29 december 2001 16:40 schreef ottjes het volgende:

[..]

...alleen die band van de auto is niet top van het.
Hoezo niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iscara
  • Niet online
Op zaterdag 29 december 2001 16:42 schreef Mateyo het volgende:

[..]

Hoezo niet?
zwart maken lijkt beter volgens mij, maar ik maar een newbie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/b.zoest/4logozheadquarters_blaise.gif
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/b.zoest/nightclub_blaise.gif
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/b.zoest/blaise.gif
Zo... da wasut.

}:O .:Klaar:. dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mateyo
  • Niet online
Op zaterdag 29 december 2001 16:59 schreef Blaise het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo... da wasut.

ehmm, dat zwembad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Niet online
GDVR, lama, doe maar alleen die flat dan
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/b.zoest/nightclubb_blaise.gif
naambordje staat 2 berichten omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 29 december 2001 17:05 schreef Blaise het volgende:
GDVR, lama, doe maar alleen die flat dan
Ah joh, maak je niet druk. Het hoeft toch niet allemaal even perfect??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ

BrZ

Op zaterdag 29 december 2001 16:52 schreef ottjes het volgende:

[..]

zwart maken lijkt beter volgens mij, maar ik maar een newbie
Mja.. die kleur van die band was wel goed... maar neit op die ondergrond, idd maar ff zwart gemaakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 29 december 2001 16:59 schreef Blaise het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo... da wasut.

Hmm..
Als je nou eens dat zwembad
code:
1
2
3

zo doet..
in plaats van:
code:
1
2
3

zo
dan klopt het volgens mij beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff het huis van een vriend nagemaakt...
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/maxxx/hassan.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 29 december 2001 17:25 schreef MaXxX het volgende:
ff het huis van een vriend nagemaakt...
[afbeelding]
lol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Niet online
Op zaterdag 29 december 2001 17:10 schreef Rmon het volgende:
(hoop info)
2 late... Ik heb al een andere oplossing. zie /\
thanx anyway :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Laatst online: 03-10 08:06

TrailBlazer

Karnemelk FTW

mijn eerste poging in een uurtje in elkaar gedraait comments please
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~eelcon/images/flat1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 29 december 2001 17:57 schreef TrailBlazer het volgende:
mijn eerste poging in een uurtje in elkaar gedraait comments please
[afbeelding]
Ramen? gras? schaduw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Niet online
Hijs nog niet af denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Laatst online: 03-10 08:06

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Op zaterdag 29 december 2001 18:01 schreef Blaise het volgende:
Hijs nog niet af denk ik.
dat denk ik ook niet
gras is er ook niet real life (is de flat waar ik in woon) iets kleinere versie en ja die kleer is ook zo in real life. Ik ga verderklussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
Zal ook ff spammen :P

tot zover:

Afbeeldingslocatie: http://www.beefhole.nl/~harro/tt/Waterpoort.gif

dit moet het straks voorstellen :)
Waterpoort

comments?

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Pagina: 1 ... 21 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.