De knoop is ondertussen al doorgehakt, naast tweakTown op geenkaas en de gebouwen rating system komt er ook een apart forum met allerlei threadjes over het gedoe omdat het hier gewoon uit de klauw loopt.
Ik ben nu bezig aan een ontwerp voor een nieuw sitjes waar alles netjes onderkomt. Het is voor ons gewoon niet uit te houden om alles hierop te regelen en het gaat voor iedereen makkelijker worden door het centraal te houden.
het sentimentele geneuzel over het wel of niet op Got moet zijn vinnik een beetje onrealistisch. Ozboz begint al te klagen als een klein meisje wiens lolly is afgepikt (no offence, ik moest die zin even kwijt

) en Kjoe kan best een redelijk forum in mekaar knutselen.
De discussie over gebouwen op meerdere templates gebruiken kan ik heel kort over zijn. Buiten extreme situaties om gaat het gewoon niet lukken. Of we moeten een apart gedeelte in de stad gaan bouwen waar je die meuk kwijt kan maar laat ik het even uitleggen:
Via het punten systeem gaan we de stad dynamisch opbouwen, gebouwen met een hogere rating krijgen een centralere plek in de stad, hiervoor moeten we goede templates hebben omdat anders elk gebouw schots en scheef komt te staan. Ik gebruik nu een grotere template die jullie snel ook zullen ontvangen en daar MOET het huis op komen te staan. anders komt die met de automatische verwijzing niet goed te staan.
Hetzelfde geld voor gebouwen met meerdere templates. als ik die op een bepaald stukkie zet is het onmogelijk af te vangen welke andere templates die overlapt en dat weer gaan inprogrameren om te zorgen dat de andere gebouwen niet ook op die plek komen te staan.
Dus het wordt kiezen, of een apart gedeelte met grote gebouwen (eventueel met een knopje die daar meteen heen schiet) of helemaal afzeggen. Het is anders gewoon niet haalbaar.
Hoge gebouwen? de nieuwe template is 300x500 pixels, dat moet genoeg zijn voor de gemiddelde hoogbouw. je hoeft de achterliggende templates niet op te vullen met een ander gebouw omdat er door de rating niet kan worden bepaald welk gebouw waar precies komt en dus het nutteloos is. Hou er wel rekening mee dat je gebouw dus die van anderen kan overlappen en ga geen mega-ruiten gebouw van 500 pixels hoog maken als dat niet nodig is.
Ik vertrouw erop dat mensen die dat wel zullen doen worden afgerekend op de rating pagina en zo al snel tot een verre uithoek van de stad worden verdreven. dus...
Kortom, er moeten wat regels gesteld worden om te zorgen dat het geheel zichzelf niet ontgroeit en een wisse dood sterft, dat zou erg zonde zijn.