DIE LIFT IS FLEX!Op donderdag 27 december 2001 23:18 schreef Twilight Burn het volgende:
Ben ook maar weer eens begonnen (het is om de een of andere reden namelijk erg verslavend)
WIP:
[afbeelding]
(Ik denk dat de meesten wel weten waar dat rechtse gebouw vandaan komt, wat ik dus zo ongeveer "na aan het bouwen" ben)
Op donderdag 27 december 2001 23:26 schreef XLerator het volgende:
[afbeelding]
Deze is af! Kan ie er bij?
Allen met dit naambordje:
[afbeelding]
En [afbeelding] en [afbeelding] zijn ook van mij.
Verwijderd
whaOp vrijdag 28 december 2001 11:29 schreef joostvl het volgende:
Spiney en ik zijn bezig met het in elkaar knutselen van wat concepten voor de nieuwe Tweaktown pagina.
Een idee is om daar een forum op te plaatsen, ongeveer zoals het tweakers forum maar dan net even anders en van zelf gebakken deeg. Dat leek ons handiger omdat er in dit forum topic nu wel 10 onderwerpen tegelijk behandeld worden.
Het idee is dan om die 10 onderwerpen elk hun eigen forum te geven, dan blijft het een en ander wat overzichtelijker.
De vraag is alleen: Wat vinden de forum bezoekertjes hiervan? Lijkt 't jullie wat of vind je dit 2000 replies tellende forum ook wel afdoende?? Het ontwikkelde systeem kent in ieder geval héél wat features en werkt erg prettig, het is overigens nu nog in een testfase.
Ik wacht met in spanning op jullie mening..........
Alpha engine
Verkeerde
kunnen die laatste 2 gebouwen weg
[perongeluk dubbel/verkeerde gepost daaro!]
Verwijderd
Is gebeurd. het wordt tijd dat er een edit knop komt bij de postsOp vrijdag 28 december 2001 11:54 schreef Rmon het volgende:
[..]
wha
Verkeerde
kunnen die laatste 2 gebouwen weg
[perongeluk dubbel/verkeerde gepost daaro!]

Begint er al iets meer op te lijken... maar nog steeds veel werk...
Enne over dat andere forum.. is misschien wel duidelijker enzo, maar ik ben bang dat ik daar niet zo vaak kom als hier
Verwijderd
Tja, dat is waar. Maar dit gevaarte begint echt WAY te grote vormen aan te nemen. Onduidelijkheid neemt met de reply toeOp vrijdag 28 december 2001 12:01 schreef BrZ het volgende:
[afbeelding]
Begint er al iets meer op te lijken... maar nog steeds veel werk...
Enne over dat andere forum.. is misschien wel duidelijker enzo, maar ik ben bang dat ik daar niet zo vaak kom als hier
Verwijderd
            dat zou zaad zijn. Als pixelneuker kom je dan toch nooit meer in aanraking met andere pixelneukers? 
Dan zou je 10 forums tegelijk moeten bijhouden. Een stuk onoverzichtelijker dan 1, ook al heeft die dan 2000 replies.
            Dan zou je 10 forums tegelijk moeten bijhouden. Een stuk onoverzichtelijker dan 1, ook al heeft die dan 2000 replies.
Verwijderd
Volgens mij zie je het verkeerd. Het is niet zo dat alle posts lukraak worden gespread over de forums. Uiteraard krijg je dan forums op onderwerp. Precies zoals het hier op t.net gebeurd. Daar heb je toch ook geen moeite mee??Op vrijdag 28 december 2001 12:04 schreef __MiCH__ het volgende:
            Ik denk dat het simpel houden met maar een paar forums best helpt.
Bijvoorbeeld eentje met algemeen tweaktown nieuws, dan eentje dat zich richt op het pixelneuken en dan nog eentje waar je gebouwtjes e.d. kan posten en nog iets dat min of meer onzin lullen is.
Nu kan echt niemand meer wat vinden hier, 77 pages van 25 posts is een beetje veel.
                    Bijvoorbeeld eentje met algemeen tweaktown nieuws, dan eentje dat zich richt op het pixelneuken en dan nog eentje waar je gebouwtjes e.d. kan posten en nog iets dat min of meer onzin lullen is.
Nu kan echt niemand meer wat vinden hier, 77 pages van 25 posts is een beetje veel.
|{ brrr }] |
Verwijderd
Maar je wil toch wel weten wat er dan zoal wordt besproken op die andere forums? Als je je maar met 1 bezighoudt, valt er een groot deel van het Tweaken weg.. en dat lijkt me niet koel.Op vrijdag 28 december 2001 12:10 schreef joostvl het volgende:
[..]
Volgens mij zie je het verkeerd. Het is niet zo dat alle posts lukraak worden gespread over de forums. Uiteraard krijg je dan forums op onderwerp. Precies zoals het hier op t.net gebeurd. Daar heb je toch ook geen moeite mee??
            Het mooiste zou zijn als we via ozBoz een link kunnen krijgen naar ons forum via GoT... (knipoog, knipoog)
Maar het lijkt mij wel erg duidelijk als we het onderwerp opdelen in wat meer behapbare blokken. Nu loopt echt elke nieuwe binnenkomer newbie vragen te stellen dia al een honderd miljoen keer zijn beantwoord. Ook kan er een thread komen waar mensen aanvragen kunnen doen voor features of de engine ofsow.
Maar we moeten even kijken of daar genoeg interesse voor is.
Ik moet vandaag wat werk doen maar vanavond flans ik een nieuwe update in elkaar. En misschien kan binnenkort wel animated gifs erin worden geplaatst!

Maar het lijkt mij wel erg duidelijk als we het onderwerp opdelen in wat meer behapbare blokken. Nu loopt echt elke nieuwe binnenkomer newbie vragen te stellen dia al een honderd miljoen keer zijn beantwoord. Ook kan er een thread komen waar mensen aanvragen kunnen doen voor features of de engine ofsow.
Ik moet vandaag wat werk doen maar vanavond flans ik een nieuwe update in elkaar. En misschien kan binnenkort wel animated gifs erin worden geplaatst!
Verwijderd
            Jongens, ik heb het bordeel gezien, vond hem niet echt super mooi, wat dachten jullie van een hoerebuurt, met cafe en donkersteegje?! 
Trouwens respect voor de rabobank, damn, die is gruwelijk, maar wacht maar af tot mijn rosse buurt af is
 hehehehe

Trouwens respect voor de rabobank, damn, die is gruwelijk, maar wacht maar af tot mijn rosse buurt af is
Verwijderd
            Ik zag dat de engine op een HKU server stond 
 (Hogere School voor de Kunsten Utrecht!!!) --> http://www2.hku.nl/~arne/tweaktown/tweaktown045.htm ... errug cool!!! mede omdat ik er zelf ook op zit ... hehehehe ... Welke opleiding doe je Arne?! en welk jaar?!
Is dit een offtopic? ach, zien we vanzelf ;)!
            Is dit een offtopic? ach, zien we vanzelf ;)!
Animated zou erg kewl zijn.. bewegende liften, knipperende reclame borden ect..Op vrijdag 28 december 2001 12:19 schreef Spiney het volgende:
Het mooiste zou zijn als we via ozBoz een link kunnen krijgen naar ons forum via GoT... (knipoog, knipoog)
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
            Misschien wil Ozboz wel een klein gedeelte wijden in een FAQ topic over het fenomeen 'pixelart'. Wat de regels zijn voor Tweaktown a.k.a. GoTham-city
Dan moeten de n00bz daar maar eerst kijken, voor de regels

Dan moeten de n00bz daar maar eerst kijken, voor de regels
Verwijderd
            op die javastraat site..
Wrom post iemand mijn gebouw [WTC] die voor de lol/niet lol was gemaakt?
die staat ook niet eens in Tweaktown..dus..
Nja...
Ennuh wrom staat er BEOORDELING: als je dat niet eens kan doen?
Nja...
Verwijderd
Doed, het is allemaal nog errug prematuur en onwijs in ontwikkeling. Beoordeling enzo komt er de komende dagen in. Als je bovenaan de pagina kijkt lees je dat het een eerste opzetje is.Op vrijdag 28 december 2001 12:48 schreef Rmon het volgende:
op die javastraat site..
Nja...
Oh ja, dat WTC gebouw...... Daar zijn we dus niet van gecharmeerd, ik haal em daarom nu ten tweede malen uit de database. Dergelijke posts vind ik onsmakelijk
Spiney ik moet zeggen dat ik erg voor ben en graag bereid ben het forum eventueel te ondersteunen(lees Dryw.Filtiarn wil wel mod zijn).Op vrijdag 28 december 2001 12:19 schreef Spiney het volgende:
=( Protected by witchcraft )=
Als je nog support nodig hebt voor de ontwikkeling ofzo, I'm your man (PHP is dat dus.) Verder ben ik erg VOOR een eigen forum.Op vrijdag 28 december 2001 12:54 schreef joostvl het volgende:
[..]
Doed, het is allemaal nog errug prematuur en onwijs in ontwikkeling. Beoordeling enzo komt er de komende dagen in. Als je bovenaan de pagina kijkt lees je dat het een eerste opzetje is.
Oh ja, dat WTC gebouw...... Daar zijn we dus niet van gecharmeerd, ik haal em daarom nu ten tweede malen uit de database. Dergelijke posts vind ik onsmakelijken met mij vele anderen
Verwijderd
Het forum is reeds bijna klaar, het is nu in de test fase. Tevens is alles geschreven in ASP met koppeling naar SQL server dus PHP komt niet aan de orde. Toch bedankt voor de support, wordt erg gewaardeerd.Op vrijdag 28 december 2001 13:26 schreef Dryw.Filtiarn het volgende:
[..]
Als je nog support nodig hebt voor de ontwikkeling ofzo, I'm your man (PHP is dat dus.) Verder ben ik erg VOOR een eigen forum.
Verwijderd
            Mag ik even:

Met de MiCH GTR 1 in glanzend geel en de MiCH C1, donkergroen.
Dealer komt eraan.

Met de MiCH GTR 1 in glanzend geel en de MiCH C1, donkergroen.
Dealer komt eraan.
            Hmm
ik wil ook best wel helpen met PHP, MySQL, Javascript, HTML, DHTML, ect.
Maar niet op korte termijn.. heb op dit moment nog 2 sites die voor gaan.
                    ik wil ook best wel helpen met PHP, MySQL, Javascript, HTML, DHTML, ect.
Maar niet op korte termijn.. heb op dit moment nog 2 sites die voor gaan.
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Verwijderd
Kzou het een erg wreed idee vinden..Op vrijdag 28 december 2001 12:19 schreef Spiney het volgende:
Dan krijg je tenminste niet meer die vragen van waar komt de zon vandaan enz.
als het nodig is meld ik me aan [als Loco-Burgemeester??] voor mod..
Verwijderd
LINK!LINK!LINK!LINK!LINK!Op vrijdag 28 december 2001 13:33 schreef joostvl het volgende:
[..]
Het forum is reeds bijna klaar, het is nu in de test fase. Tevens is alles geschreven in ASP met koppeling naar SQL server dus PHP komt niet aan de orde. Toch bedankt voor de support, wordt erg gewaardeerd.
Verwijderd
Sorry, maar we wachten nog even tot het zaakje helemaal werkt. nog een paar nachtjesOp vrijdag 28 december 2001 14:18 schreef Rmon het volgende:
[..]
LINK!LINK!LINK!LINK!LINK!
WHAHAHAOp vrijdag 28 december 2001 14:41 schreef Timpie2000 het volgende:
is die sneeuw uit rollercoaster tycoon geript?
Die ging ook al omhoog als je omhoog scrolde
die is leuk..
Verwijderd

Dan nu het naam bordje in het juiste formaat. Of moet het wit nu wel echt transparant zijn ?
                    Verwijderd
Hoeveel kleuren zijn dat?Op vrijdag 28 december 2001 15:22 schreef Deneb het volgende:
[afbeelding]
Dan nu het naam bordje in het juiste formaat. Of moet het wit nu wel echt transparant zijn ?
[afbeelding]
Verwijderd
16 kleurenOp vrijdag 28 december 2001 15:22 schreef Deneb het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh, dat kan mij dus ook gebeuren Rmon.
Bij mij telt PSP7 er toch echt 63.. terwijl het max 32 is.Op vrijdag 28 december 2001 16:56 schreef Deneb het volgende:
[..]
16 kleuren
Oh, dat kan mij dus ook gebeuren Rmon.
Give the man a break !Op vrijdag 28 december 2001 17:01 schreef Yof het volgende:
He Spiney,
mijn gebouwtje staat er nog niet in ???
Hier is ie nog eens:
[afbeelding]
en:
[afbeelding]
Als je ff terug leest kun je zien dat hij hem vanavond zal updaten..
Dat gebeurd niet elke uur ofzo hoor
Verwijderd
Het zijn er idd 63Op vrijdag 28 december 2001 17:02 schreef evaarties het volgende:
[..]
Bij mij telt PSP7 er toch echt 63.. terwijl het max 32 is.
Verwijderd
            Ik weet niet wie jij bent OxiMoron ?
Hij staat er al een hele tijd op, en ik ben al 2 dagen niet komen kijken en ik heb dan ook geen zin om meer dan 200 post te lezen over mensen die nog steeds vragen:
"15 pix is een verdieping toch ?"
"nee, dat klopt niet, het is 17 pix"
"wit is transparant he ?"
"hier is mijn 200ste update"
"64 kleuren toch ?"
enz.
Sorry voor deze uitval maar I get sick of it !
Alles staat op Tweaktown.tk en als ie down is; dan ga naar www.geenkaas.nl
ZO
            Hij staat er al een hele tijd op, en ik ben al 2 dagen niet komen kijken en ik heb dan ook geen zin om meer dan 200 post te lezen over mensen die nog steeds vragen:
"15 pix is een verdieping toch ?"
"nee, dat klopt niet, het is 17 pix"
"wit is transparant he ?"
"hier is mijn 200ste update"
"64 kleuren toch ?"
enz.
Sorry voor deze uitval maar I get sick of it !
Alles staat op Tweaktown.tk en als ie down is; dan ga naar www.geenkaas.nl
ZO
Verwijderd
Ik denk dat je Deneb bedoelt? ik heb dat ding nie gemaaktOp vrijdag 28 december 2001 17:16 schreef Yof het volgende:
Mich
gebruik de kleur wit van die sterren voor die kleur wit van je letters.
Heb je je probleem opgelost
Dat helpt niet echt hoor. Hij moet met PSP even de kleuren verlagen naar 32. (Gewoon simpel decrease color met xbyte.)Op vrijdag 28 december 2001 17:16 schreef Yof het volgende:
Mich
gebruik de kleur wit van die sterren voor die kleur wit van je letters.
Heb je je probleem opgelost
Let er alleen op dat wit doorzichtig wordt.
Verwijderd
oh ja 63 das waar. Waarom ook nietb in 64 ?Op vrijdag 28 december 2001 17:02 schreef evaarties het volgende:
[..]
Bij mij telt PSP7 er toch echt 63.. terwijl het max 32 is.
Verwijderd
joostvl moet zelf ook nog slapen anders wordt ik erg boos. dus het kan nog wel even duren maar je hoeft niet lang te wachten (denk ik)Op vrijdag 28 december 2001 14:25 schreef joostvl het volgende:
[..]
Sorry, maar we wachten nog even tot het zaakje helemaal werkt. nog een paar nachtjesRmon.
Het idee is leuk, de bovenste tekst is klote(Op vrijdag 28 december 2001 17:27 schreef __MiCH__ het volgende:
welke?
[afbeelding]
Of is dit de onzin waar Yof zo gek van wordt?
Verwijderd
Wat stel je voor?Op vrijdag 28 december 2001 17:36 schreef Dryw.Filtiarn het volgende:
[..]
Het idee is leuk, de bovenste tekst is klote()...
En mag ik trouwens die spoorweg van jouw Tweaktown CS gebruiken? (Het is wel zo handig als overal in TweakTown dezelfde spoorweg ligt.)
Verwijderd
OMG WIT WORDT NIET DOORZICHTIG Bij naambordjes danTjeezOp vrijdag 28 december 2001 17:19 schreef evaarties het volgende:
[..]
Dat helpt niet echt hoor. Hij moet met PSP even de kleuren verlagen naar 32. (Gewoon simpel decrease color met xbyte.)
Let er alleen op dat wit doorzichtig wordt.
Pfa /me wordt er moe van!
[Je hebt gelijk mich 32C.]
            En nu ga ik m "invullen" ..., daar ben ik denk ik wel ff-tjes mee bezig...

Verwijderd
Ziet er al gaaf uitOp vrijdag 28 december 2001 18:28 schreef XElDiablo het volgende:
En nu ga ik m "invullen" ..., daar ben ik denk ik wel ff-tjes mee bezig...
[afbeelding]
Een deel wel (gum potlood brush) maar niet van de lijn, en die heb je veel nodig.Op vrijdag 28 december 2001 09:14 schreef Dryw.Filtiarn het volgende:
[..]
Alle antialiasing kun je uitzetten hoor... Dus dat kan prima, ik gebruik het ook.
Ook die van de lijn kun je uitzetten...Op vrijdag 28 december 2001 19:04 schreef Blaise het volgende:
[..]
Een deel wel (gum potlood brush) maar niet van de lijn, en die heb je veel nodig.
Als je even contact zoekt met Spiney en overlegd hoe hij alles aan wil pakken met betrekking tot het spoor... verder kun je hier mee verder.Op vrijdag 28 december 2001 17:39 schreef __MiCH__ het volgende:
[..]
Wat stel je voor?
En mag ik trouwens die spoorweg van jouw Tweaktown CS gebruiken? (Het is wel zo handig als overal in TweakTown dezelfde spoorweg ligt.)
En om even terug te komen op de bordjes, even zorgen dat de tekst aan het begin iets leesbaarder is. Verder is het wel prima.
Verwijderd
Nu 29Op vrijdag 28 december 2001 16:37 schreef __MiCH__ het volgende:
[..]
Hoeveel kleuren zijn dat?

topic heeft nu 1951 replies, word het niet eens tijd voor een nieuw topic? Misschien wat makkelijker

Wit in naamBordjes wordt WEL doorzichtig, dan moet je dat even aangeven en zorgen dat je voor de rest geen wit gebruikt.
naambordjes moeten in 32 kleuren gif worden aangeleverd en anders doe ik het... met de windows kleuren MUHAHA.
Yof, als je nu niet in de wiedeweer dat plaatje gaat opslaan in gif formaat ga ik je bannen van tweakTown hoor, en dat geld voor iedereen en zeker voor rMon. Laatste waarschuwing.
ik ga NU tweaktown upDaten,
Hela die sneeuw heb ik wel helemaal zelf geprogrameerd hoor, misschien precies dezelfde fout als dat spel gemaakt (niet is de scroll-loop gezet zoals ook de back button) maar dat regel ik wel efkes.
Ik post wanneer versie 0.46 onLine staat
            naambordjes moeten in 32 kleuren gif worden aangeleverd en anders doe ik het... met de windows kleuren MUHAHA.
Yof, als je nu niet in de wiedeweer dat plaatje gaat opslaan in gif formaat ga ik je bannen van tweakTown hoor, en dat geld voor iedereen en zeker voor rMon. Laatste waarschuwing.
ik ga NU tweaktown upDaten,
Hela die sneeuw heb ik wel helemaal zelf geprogrameerd hoor, misschien precies dezelfde fout als dat spel gemaakt (niet is de scroll-loop gezet zoals ook de back button) maar dat regel ik wel efkes.
Ik post wanneer versie 0.46 onLine staat
bij mij anti-aliased ie het nog steeds met die instelling. Misschien heb je ook iets anders ingesteld?Op vrijdag 28 december 2001 19:06 schreef Dryw.Filtiarn het volgende:
[..]
Ook die van de lijn kun je uitzetten...
[afbeelding]
typische DOH actie van moi
EhhOp vrijdag 28 december 2001 19:04 schreef Blaise het volgende:
[..]
Een deel wel (gum potlood brush) maar niet van de lijn, en die heb je veel nodig.
ik pixel echt alles...
het enige dat ik naast m'n pixelpotlood en gum gebruik is de noise filter (makkelijk voor random gras
en guides
Dus zonder lijntjes kan best
Als je dan ookOp vrijdag 28 december 2001 19:18 schreef Blaise het volgende:
[..]
bij mij anti-aliased ie het nog steeds met die instelling. Misschien heb je ook iets anders ingesteld?
 uitzet...
Voor de 126ste keer die ZONDER weg...Op vrijdag 28 december 2001 19:24 schreef ottjes het volgende:
wil graag meedoen.
welke template moet ik gebruiken, die met weg of zonder weg?
En als je nou een dieptelijn maakt? dan zit je echt pixel voor pixel te werken, terwijl het ook in 1 beweging met de hand kan.Dus zonder lijntjes kan best
Kom zeg, het heet niet voor niets PixelNeukenOp vrijdag 28 december 2001 19:25 schreef Blaise het volgende:
[..]
En als je nou een dieptelijn maakt? dan zit je echt pixel voor pixel te werken, terwijl het ook in 1 beweging met de hand kan.
Verwijderd
            Oke, deze is nu klaar vind ik...

Naamplaat:

Met dank aan Dryw Filtiarn voor de hulp... zo leer je noges wat

Naamplaat:

Met dank aan Dryw Filtiarn voor de hulp... zo leer je noges wat
Verwijderd
            op de een of andere manier kan deze machine dat plaatje van Dryw niet laten zien. Ik zou niet weten waarom niet. 
Hier is mijn *****Hotel "MiCH" dan nog een keer:

De autootjes ZIJN klein genoeg...!
            Hier is mijn *****Hotel "MiCH" dan nog een keer:

De autootjes ZIJN klein genoeg...!
            Okee mensuh, versie 0.47 staat online, Mich je gebouw komt later, ik zweer het 
Ik ben ervantussen, laterz
            Ik ben ervantussen, laterz
            Een nieuwe tweaktown 

Oja, kijk eens goed naar de ramengalerij in het midden, als je niet begrijpt wat ik bedoel, zoom dan ff in...

Is dat wat?
Beter zo?

Oja, kijk eens goed naar de ramengalerij in het midden, als je niet begrijpt wat ik bedoel, zoom dan ff in...

Is dat wat?
Beter zo?
                    Verwijderd
De vraag is denk ik meer "Wat is dat?"Op vrijdag 28 december 2001 20:04 schreef XElDiablo het volgende:
Een nieuwe tweaktown![]()
![]()
[afbeelding]
Is dat wat?

Volgens mij moet ik m dus toch ietsje zichtbaarder maken...

Verwijderd
            ja voor luie bezoekers die hun auto niet uit willen komen, past allemaal in de lift 
xeldiablo, ik ben niet echt te spreken over de kleuren van je gebouw, de vorm is mooi, maar ik zou de kleuren iets minder primair doen. just my 2 cents
            xeldiablo, ik ben niet echt te spreken over de kleuren van je gebouw, de vorm is mooi, maar ik zou de kleuren iets minder primair doen. just my 2 cents
            Is het uit "reversed penis-nijd" of puur uit Freudiaanse compensatiedrang dat iedereen van die grote torengebouwen maakt?

Verwijderd
Nee. Grote gebouwen zijn gewoon mooi. Lekker groot.Op vrijdag 28 december 2001 20:25 schreef Nozzman het volgende:
Is het uit "reversed penis-nijd" of puur uit Freudiaanse compensatiedrang dat iedereen van die grote torengebouwen maakt?
Op vrijdag 28 december 2001 19:40 schreef __MiCH__ het volgende:
Welk fawking dom programma gebruiken jullie?!? PAINT zeg ik je, PAINT!
Verwijderd
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar maak je garage deuren iets groter.(naar beneden dan wel)Op vrijdag 28 december 2001 20:17 schreef __MiCH__ het volgende:
Is dat dan niet een enorme lift??
Hebben jullie hier: [afbeelding] nog wat aan op te merken?
En Blaise, ik geloof dat Rmon hier eens een mooi voorbeeld van een boom gepost heeft. ff zoeken.
En wat hier onder staat, waarom ? Als je iets zoekt kan dat nu nog in minder klikken.
Maakt niets uit midas(staat ook hier onder)ik weet zeker dat het weer ongelovelijk mooi wordt.
helemaal mee eensOp vrijdag 28 december 2001 19:13 schreef Timpie2000 het volgende:
topic heeft nu 1951 replies, word het niet eens tijd voor een nieuw topic? Misschien wat makkelijker
            Mijn plan het kasteel van Doornroosje (van Eurodisney) te pixeleren is gedeeltelijk van de baan. Dat wil zeggen: ik maak wel een kasteel geïnspireerd door de Disneykastelen, maar een replica zal het niet worden. Dat was net iets te moeilijk 

Verwijderd
huh? hoezo dat? mijn Paint is de beste! Na zo'n 10 jaar ervaring met dat topprogramma (ja, ik begon al toen ik 5 was.) kan ik toch wel zeggen dat ik er echt alles mee kan maken!Op vrijdag 28 december 2001 20:35 schreef ottjes het volgende:
[..]
mijn paint kent maar 2 kleuren (zwart,grijs)
als ik e trmplate heb geladen kent paint alleen nog maar grijs/zwart zelfs als ik groen heb geselecteerd krijg ik grijs.Op vrijdag 28 december 2001 20:41 schreef __MiCH__ het volgende:
[..]
huh? hoezo dat? mijn Paint is de beste! Na zo'n 10 jaar ervaring met dat toppragramma (ja, ik begon al toen ik 5 was.) kan ik toch wel zeggen dat ik er echt alles mee kan maken!
            Ehh Rabobank heeft dat bordtjes bug weer
en de moskee heeft geen naamplaatje..
verder ziet het er erg goed uit
oww.. zie nu dat je het onhoog scrollen van de sneeuw gefixed hebt.. maar als je opzei scrolt dan komt er ook opeens een windvlaag die de sneeuw meeneemt
maar ik denk dat dat wat moeilijk te fixen is

en de moskee heeft geen naamplaatje..
verder ziet het er erg goed uit
oww.. zie nu dat je het onhoog scrollen van de sneeuw gefixed hebt.. maar als je opzei scrolt dan komt er ook opeens een windvlaag die de sneeuw meeneemt
maar ik denk dat dat wat moeilijk te fixen is
            Een kleinere lift dus...
Grote gebouwen...
Hmmm, ik begon gewoon met een grote basis, ik was toen nog een beetje aan het klungelen..., toen ik eenmaal een beetje op gang was vond ik dat daar ook iets groots op moest...
De kleuren, hebben jullie wel eens over een boulevard in zuid-europa rond gelopen, dan zie je zat gebouwen in dit soort kleurstellingen, ik vind dat wel mooi...
            Grote gebouwen...
Hmmm, ik begon gewoon met een grote basis, ik was toen nog een beetje aan het klungelen..., toen ik eenmaal een beetje op gang was vond ik dat daar ook iets groots op moest...
De kleuren, hebben jullie wel eens over een boulevard in zuid-europa rond gelopen, dan zie je zat gebouwen in dit soort kleurstellingen, ik vind dat wel mooi...
Verwijderd
Zoiets heb ik nog nooit gehad. Volgens mij wel eens met Paintbrush, de oudere versie, maar dat was lang geleden en ik denk dat ik dat toen heb opgelost door mun computer opnieuw op te starten.Op vrijdag 28 december 2001 20:43 schreef ottjes het volgende:
[..]
als ik e trmplate heb geladen kent paint alleen nog maar grijs/zwart zelfs als ik groen heb geselecteerd krijg ik grijs.
Check de, van boven naar beneden "MiCH S1" "MiCH GTR1" en de "MiCH C1"

Mijn Paint creaties zijn grensloos.
Verwijderd
            [20:40] <Tigereye> om de een of andere duistere reden zie ik het station gemaakt door DrywFiltiarn vliegen, en staat mijn brandweerkazerne er niet op in v0.47...

edit: plaatje toegevoegd... hij vliegt i/d richting v/d pijl...

edit: plaatje toegevoegd... hij vliegt i/d richting v/d pijl...
            Ik zie dagelijks stationen door de lucht vliegen wel zo realistisch dit... 
Tijd voor Tweaktown 0.47 service pack 1?
Wat ben ik toch druk bezig vanavond..., dit is echt verslavend...
Reclame is trouwens prielwerk...

Tijd voor Tweaktown 0.47 service pack 1?
Wat ben ik toch druk bezig vanavond..., dit is echt verslavend...
Reclame is trouwens prielwerk...
                    "Remeber Daniel san, concentrate, focus, power!"Op vrijdag 28 december 2001 21:01 schreef ottjes het volgende:
tips voor beginner?
            Ik zag het station zojuist ook voorbij komen vliegen, ziet er erg stom uit... 
Een ander foutje is dat het verkeer dwars door de achtbaan heenrijd...
Wederom een ander foutje is dat het Unity-gebouw (achter het WTC en die supergrote zwarte toren met lift) zijn naam vermeld midden in de lucht...

En bij de Rabobank wil weleens een auto vanuit het niets verschijnen...

Bij de stip verschijnt dus af en toe zomaar een auto die gaat rijden...

Een ander foutje is dat het verkeer dwars door de achtbaan heenrijd...
Wederom een ander foutje is dat het Unity-gebouw (achter het WTC en die supergrote zwarte toren met lift) zijn naam vermeld midden in de lucht...

En bij de Rabobank wil weleens een auto vanuit het niets verschijnen...

Bij de stip verschijnt dus af en toe zomaar een auto die gaat rijden...
Verwijderd
            WTF! Mijn MiCH GTR1 in geel metallic rijdt daar rond in tweaktown? WIE HEEFT SPINEY TOESTEMMING GEGEVEN OM MIJN PAINTKUNST TE GEBRUIKEN!!!? 

Hij ziet er wel mooi uit. Gaaf. Moet Spiney dan wel nog F79.995,00 voor neertellen. Ik spreek hem nog wel.
Dat autootje wat daar bij de Rabobank verschijnt, is net door dat gebouw heengereden. Het gebouw staat namelijk op 4 templates, de auto's rijden daar dus gewoon doorheen.
            Even een opmerking voor iedereen.
Gedult is een schone zaak: begin niet meteen te posten als je jou pixelwerk niet in tweaktown ziet staan.
Spiney heeft denk ik ook nog een social life, dus uit eindelijk komen alle pixelwerkjes heus wel in tweaktown te staan.
                    Gedult is een schone zaak: begin niet meteen te posten als je jou pixelwerk niet in tweaktown ziet staan.
Spiney heeft denk ik ook nog een social life, dus uit eindelijk komen alle pixelwerkjes heus wel in tweaktown te staan.
Verwijderd
Ja in pixels 2 meter, maar qua verhuoding met die 2 wagens die voor je deur staan (west side) zijn ze klein.(lees auto groot)Op vrijdag 28 december 2001 20:52 schreef __MiCH__ het volgende:
[..]
Ze zijn 2m hoog. Da's toch hoog genoeg?
Verwijderd
            Spiney ?
Mijn gebouw staat er weer niet bij !
Sorry dat ik zo zeur maar al die mensen die hun gebouw na mij hebben gepost hebben hun gebouw er wel al tussen.
Zelfs een niet affe unity (ik weet het, is voor de test)
Dus hier is ie nog eens. TY

naambord

Mijn gebouw staat er weer niet bij !
Sorry dat ik zo zeur maar al die mensen die hun gebouw na mij hebben gepost hebben hun gebouw er wel al tussen.
Zelfs een niet affe unity (ik weet het, is voor de test)
Dus hier is ie nog eens. TY

naambord

Yof, lees het topic nog eens goed. Je moet je gebouw naar hem mailen en niet alleen in dit topic plaatsen...

Spiney spreekt zichzelf trouwens tegen, eerst zegt 'ie dat je moet e-mailen als jouwnaam_naamgebouw.gif maar vervolgens zegt 'ie dat underscores verboden zijn...je gebouwen poster of email naar bored@geenkaas.nl in de volgende manier:
jouwnaam_naamgebouw.gif
voorzien van een 90x60 32kleuren gif naambordje met zwarte rand van 1 pixel, doorzichtige gedeeltes weer wit laten, dit plaatje noemen jouwnaam.gif
geen hoofdletters of nummers of underscores oid in de bestandsnamen, ook geen versie nummers (ie: spiney_residentie.gif + spiney.gif)
            Ik wil geen flame-oorlog hier of een waarschuwing van een modje, dus ik hou het netjes. Noem me aub geen n00b, met 2580 postings weet ik heus wel hoe ik me wel en niet moet gedragen op GoT.
Ik wees je namelijk gewoon op de feiten. In de eerste posting van het topic staat alles uitgelegd. De meeste pixelneukers die hun gebouw hier posten, mailen 'm ook naar Spiney.
Snappie?

Ik wees je namelijk gewoon op de feiten. In de eerste posting van het topic staat alles uitgelegd. De meeste pixelneukers die hun gebouw hier posten, mailen 'm ook naar Spiney.
Snappie?

Dit topic is gesloten.
                                                     ![]()

nog wat aan op te merken?