Dat weet ik al zo ongeveer drie weken. Heb het ook gepost op pagina 11. De grap is nou juist dat je ff belt of ze er nou als de sodemieter achteraan gaan. Of vraag eerst ff wat zij er aan zouden gaan doen... (dreigen met een lawyerOp woensdag 27 februari 2002 09:56 schreef brainball het volgende:
heb tenminste al een ding ontdekt en dat is dat ie amerika uit is....
[..]
verder ben ik nog aan het zoeken wie precies ik ga bellen. Maar ben er mee bezig
Uiteindelijk dus toch een positief antwoordHi Sebastiaan,
Has it arrived? The Netherlands has informed through my postal service me that they received it so I nave asked for a prof of deliverey from our postal service and should know some thing more in a couple of day. They asked me to ask you if you have check customs? Call your customs and use the tracking number to trace it on your side. This has been a real problem and we wish it did not have to happen.
Once we find out if it has been lost or sent to customs we will be able to do some thing more.
Best regards
Dan Stephens
www.dangerden.com
Ik ga nu de douane bellen
Brainball, je hoeft dus niet meer naar dd te bellen
Got ->
ik ben ook een inkoopaktie gestart en kreeg dit in mijn mailtje:
"The cost will be around $45-$50 because we will have to add some insurance for this large of an order. This would be for air shipping without tracking if you wish we can ship Global Express for about $60 which has tracking and is about 3-7 days faster (unless customs grabs it for a look)"
dus, het was wel mogelijk met "tracking"
Verwijderd
Perfect got.....Op woensdag 27 februari 2002 16:11 schreef Got het volgende:
Hooow, w8
[..]
Uiteindelijk dus toch een positief antwoord
Ik ga nu de douane bellen
Brainball, je hoeft dus niet meer naar dd te bellen
Got ->
maar eehm....ze hebben het over een trackingsnummer....heb je die???
Alleen loopt dat tot de amerikaanse grens.
op www.usps.com kan je met je pakket nummer de status checken dat heb ik ook gedaan.
Enb heb ook daar bij nog eens een emailtje gestuurd naar DD en kreeg hetzelfde terug als Got
Ook heb ik een emailtje gehad met het advies de douane even te bellen, samen met het paket nummer zou dat uitkomst brengen.
Als iemand toevallig et nummer van de douane kent wil ik wel even bellen.
Jawel, het pakketje is vandaag aangekomen (!!!!!). De douane was er blijkbaar klaar mee...
Helaas was ik wat laat thuis maar goed, ik alles uitpakken en per persoon sorteren, voorraad doosjes te voorschijn halen, alles netjes in doosjes stoppen, dichttapen en toen was het tot mijn grote schrik al zes uur. Gelukkig hebben we hier vijf kilometer vandaan een ptt business point die tot half zeven open maar ik moest nog etiketjes met adressen maken en de afzender er op schrijven en nog met m'n ouders regelen of ze me eventjes wilden brengen. Dat regelen met m'n ouders veroorzaakte grote ergenis bij m'n moeder maar uiteindelijk wou m'n vader me toch even brengen. Het is me gelukt nog voor zes personen etiketten te schrijven maar toen durfde ik het niet meer aan om nog later weg te gaan. Nog net gehaald en die mensen hebben het hopelijk morgen al!!!
Brainball, schizofreen en Sinlath zijn de pechvogels maar:
Het pakketje van schizofreen zal ik morgen op de bus doen maar ik geloof niet dat ze op zaterdag bezorgen toch? Sorry iig..
Met brainball spreek ik appart nog wel iets af en Sinlath zou het toch komen ophalen.
Anyway, het is er !!!
Nee, nee w8! nog meer goed nieuws
Ik heb geen btw ofzo hoeven te betalen! Is het normaal ofzo dat dat achteraf gebeurd of?
Verwijderd
Als je even naar de datum van de eerste post kijkt dan zal je daar denk ik niet veel vrolijker van wordenOp donderdag 28 februari 2002 20:10 schreef freezy17 het volgende:
Zo, deze inkoopactie bij DD is dus binnen! Hoe lang heeft het nu uiteindelijk geduurd, ik heb namelijk bij de 2e DD inkoopactie besteld!
YES, kan ik eindelijk beginnen, maar helaas, de tentamens staan al weer bijna voor de deur, dat is dus weer wat uitstel... Maar ach, dat mag de pret niet drukken!!
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
Kan me niet voorstellen dat ze dat achteraf gaan doen zonder er bericht van te geven. Een vriend van me kreeg ook ooit een pakketje van de douane en dat mocht ie pas ophalen als ie de BTW betaalde.Op donderdag 28 februari 2002 20:03 schreef Got het volgende:
edit:
Nee, nee w8! nog meer goed nieuws
Ik heb geen btw ofzo hoeven te betalen! Is het normaal ofzo dat dat achteraf gebeurd of?
Betekend dat trouwens dat we geld terugkrijgen?
Verwijderd
BTW...Perfect jonge!! echt super
Verwijderd
Zeker!!! hahaha, maar je moet nou wel vreselijk opgelucht zijn got. Al die zeikende medetweakers...Op donderdag 28 februari 2002 20:47 schreef Got het volgende:
Uiteraard krijgen jullie geld terug mocht het echt zo zijn, dat was de afspraak.. Ik wil het echter eerst zeker weten dus tenzij herman het eerder kan bevestigen zal ik morgen nog eventjes rondbellen... Zou wel heel relax zijn als het zo is
Uiteraard hulde voor Got en DD.com, beide toppie werk!
Misschien start ik ook wel eens een actie
Ben zeker opgelucht.. kreeg al nachtmerries van tweakers die mij gingen modden omdat ze hun spullen niet kregenOp donderdag 28 februari 2002 20:51 schreef igor het volgende:
[..]
Zeker!!! hahaha, maar je moet nou wel vreselijk opgelucht zijn got. Al die zeikende medetweakers...
Eindelijk goed nieuws.
Alleen het mindere nieuws is dat m'n mail server een trap onder de kont nodig heeft.
Dus ik mail jouw wel even GoT via een ander E-mail adres.
Verwijderd
Daar heb ik namelijk mijn beselling lopen.
Ik hoop dus echt wel dat die BTW niet betaald hoeft te worden.
me 2Op donderdag 28 februari 2002 22:07 schreef freezy17 het volgende:
Cool, dan hoop ik dus dat ze bij de 2e inkoopactie ook vergeten BTW te berekenen over de prijs, dat scheelt echt vet veel natuurlijk.
Daar heb ik namelijk mijn beselling lopen.
Ik hoop dus echt wel dat die BTW niet betaald hoeft te worden.
en dan lekker niet zeggen tegen jullie, en ikke weer 125 dollar extra in me zak steken
nee geintje, als er geen btw betaalt wordt krijgen jullie dat netjes trug op je rekening gestort
Verwijderd
eehm got, Ik heb mijn spullen nog nietOp donderdag 28 februari 2002 21:48 schreef Got het volgende:
[..]
Ben zeker opgelucht.. kreeg al nachtmerries van tweakers die mij gingen modden omdat ze hun spullen niet kregen
waar blijft die in het rood gestoken buurt*censuur* dan toch? het is toch echt al vrijdag!!!
ik kan dus echt niet w88 om alles in elkaar te zetten. en nog een financiële mevaller ook
moet je nog bankrekeningen hebben enzo? dan fix ik dat morgen ff. ben net hersteld van een vervelend virus dus ik zit nog midden in de reparaties. (virus schrijft 1,6GB gestanden naar mijn schijf, die zat zo vol dus. en het sloopt al mijn .exe, .com, .enz, dus win.com en allerlij andere shit was weg
goh wat een verhaal, nu ga ik echt pitten hè... die postbode komt toch ook maar niet
nog een BIG ASS bedankje aan got voor zijn fijne actie
Verwijderd
Da wordt dus school skippen om mijn pc af te bouwen.
zo ja? hoe voelt het? werd je er opgewonden van?
Leuk he, buitenlandse handel.
Ik wil de feestvreugde natuurlijk niet bederven, maar het is mogelijk dat je een naheffing van de BTW krijgt.
Ik heb een week of 3 geleden een pakket uit Texas gehad, waar ik nu een naheffing over kreeg. Transporteur was UPS door to door delivery. Nou interesseert mij die naheffing niet (bedrijf), het kost me enkel een factuur inboeken extra, maar voor GoT zou dat niet leuk zijn.
Bel dus wel effe goed in de rondte. Wie heeft het pakket trouwens aangeleverd in Nederland? PTT?
Persoonlijk zou ik pas na een week of 6 gerust zijn en tot terugbetaling van de BTW overgaan. Ik neem aan dat niemand daar moeite mee heeft, omdat het om een meevaller gaat. Wat BTW betreft weet je het nooit zeker. En als de PTT het pakket gebracht heeft, dan kan je wel bellen, maar mijn ervaring is dat de informatie die ze telefonisch verstrekken van weinig waarde is.
Succes ermee.
--stang mode--
En als de gelukkige bezitters van een waterkoelsysteem vragen hebben, waar stellen we die dan?
hiero bij OCM.. daar is het drukkerOp vrijdag 01 maart 2002 13:07 schreef Herman het volgende:
--stang mode--
En als de gelukkige bezitters van een waterkoelsysteem vragen hebben, waar stellen we die dan?)
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Hail to the king baby!
Op het Computer Totaal forum?Op vrijdag 01 maart 2002 13:07 schreef Herman het volgende:
--stang mode--
En als de gelukkige bezitters van een waterkoelsysteem vragen hebben, waar stellen we die dan?)
Ja, naar jou heb ik het ook opgestuurd maar het kan natuurlijk zijn dat de post er wat langer over doetOp vrijdag 01 maart 2002 14:26 schreef urk_forever het volgende:
Had je mijn pakketje ook op gestuurd? Ik heb nog niks ontvangen iig
Over de btw: heb net ff gebeld en volgens de ptt (die heeft het bezorgd) hoef ik niet meer bang te zijn dat er nog een afschrift voor de btw komt
Zou wel een zeer aangename meevaller zijn
Ok, thnx, ik zie het wel verschijnenOp vrijdag 01 maart 2002 15:53 schreef Got het volgende:
[..]
Ja, naar jou heb ik het ook opgestuurd maar het kan natuurlijk zijn dat de post er wat langer over doet. De pakjes van schizofreen en brainball zijn nu ook onderweg. Dit soort pakjes worden trouwens wel op zaterdag bezorgd
...
Over de btw: heb net ff gebeld en volgens de ptt (die heeft het bezorgd) hoef ik niet meer bang te zijn dat er nog een afschrift voor de btw komt. Kweet bijna voor 100% zeker dat die er niet bij zit. Het pakketje is namelijk gewoon binnen gezet zonder dat er iemand thuis was (normaal doen we de deur wel altijd op slot hoor
![]()
) en daar zat het niet bij, maar ik vraag het voor de zekerheid nog even aan m'n moeder. Vanavond duidelijk daar over!
Zou wel een zeer aangename meevaller zijn
Hail to the king baby!
Verwijderd
Mja, maar dat is een beschamend slechte pic van een halfkapotte webcam go plus (gevallen). Maar goed, omdat je het zo lief vraagtOp vrijdag 01 maart 2002 17:10 schreef epsilon het volgende:
maaruh, geen pic genomen van al die zooi in z'n totaal?
even voor de duidelijkheid: daar links onder liggen waterwetter flesjes...
Maar anyway, die btw lijken we wel zeker niet te hoeven te betalen. De ptt zegt dat je er een afschift bij had moeten krijgen en er zit niks bij. Maar aan de andere kant heeft herman ook een punt... Ik wil niet over een aantal weken verrast worden met een heffing van die btw.. Ik tub nu een beetje over wat ik nou zal doen.. Afijn (kriebelwoord
neejhoor niet bij mij,,Op zaterdag 02 maart 2002 01:16 schreef AMDude het volgende:
[off-topic]eej got, de dd.com is binnen en de lcd's zijn binnen en msn is down... :([/off-topic]
[ontopic]
hoeveel maze waterblokken ziet ik daar liggen?
Veel[ontopic]
hoeveel maze waterblokken ziet ik daar liggen?
[offtopic]AMDude ligt reeds in zijn bed? Got snapt dat niet, AMDude heeft namelijk veel te veel geslapen deze week :P[/offtopic]
leuk spul
Ik ben al bezugOp zaterdag 02 maart 2002 11:25 schreef schizofreen het volgende:
ik laat hem van het weekend testdraaien (dus alles werkend, maar dan losgekoppeld van de PC). Als ik dan weer terugkom en er ligt een hoop water op de grond, weet ik dat het mis is, zoniet sluit ik alles meteen aan en clock this baby like hell.
ff mijn bong (die nog een lik verf moet hebben) aansluiten... ow damn wat is dat blokkie koud
heb alleen nog geen pelts, maar dat komt vast nog (als er een financiële meevaller is
Verwijderd
uhm en als ik nu zeg dat er al veel water op de grond ligt zonder dat ik waterkoeling heb... wat dan...Op zaterdag 02 maart 2002 11:25 schreef schizofreen het volgende:
ik laat hem van het weekend testdraaien (dus alles werkend, maar dan losgekoppeld van de PC). Als ik dan weer terugkom en er ligt een hoop water op de grond, weet ik dat het mis is, zoniet sluit ik alles meteen aan en clock this baby like hell.
Ga ik lekker knutselen
Hardstikke bedankt GoT !
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
heb het net ontvangen.
Ben nog even te lui om het in te gaan bouwen dat komt wel van de week
die is namelijk nog steeds erg wreed
ow damn,Op zaterdag 02 maart 2002 11:25 schreef schizofreen het volgende:
huisgenoot van me belde net op dat mn blokje lekt !!
en dus echt lekt uit een verbinding tussen de onder en de bovenkant van het koper gedeelte.
Bleh, dat moet ook juist altijd mij overkomen.
Iemand al een ideetje wat ik daaraan kan doen? Dichtlijmen? Dichtsolderen? GVD, dit drukt de pret natuurlijk wel behoorlijk...
Siliconeenkit, wat je ook gebruikt om de randen van bv een badkuip waterdicht te maken?Op zaterdag 02 maart 2002 17:06 schreef schizofreen het volgende:
[..]
ow damn,
huisgenoot van me belde net op dat mn blokje lekt !!
en dus echt lekt uit een verbinding tussen de onder en de bovenkant van het koper gedeelte.
Bleh, dat moet ook juist altijd mij overkomen.
Iemand al een ideetje wat ik daaraan kan doen? Dichtlijmen? Dichtsolderen? GVD, dit drukt de pret natuurlijk wel behoorlijk...
Alleen een vraagje, heb jij die radiator van mij bekeken dat je hem hebt gekregen?
Waren toen die bochten ook al verbogen? Ze zijn nu een beetje ingedrukt, dus niet meer helemaal open, en dat lijkt mij niet goed!
Hail to the king baby!
Emm, nee, niet echt op gelet maar volgens mij zag het er allemaal normaal uit.. Het zat wel een beetje strak in het pakje maar ik kan me niet voorstellen dat er zo veel druk op heeft komen te staan dat een ronde koperen buis ingedeukt raakt. Ook sneu voor schizofreen maar als jullie er echt last van hebben wil ik wel regelen dat het omgewisseld wordt. Das uiteraard wel de laatste optie want het kan dan wel weer eventjes duren...Op zaterdag 02 maart 2002 20:33 schreef urk_forever het volgende:
Hey GoT, Ik heb mijn spullen ontvangen vanmorgen, helemaal toppie
Alleen een vraagje, heb jij die radiator van mij bekeken dat je hem hebt gekregen?
Waren toen die bochten ook al verbogen? Ze zijn nu een beetje ingedrukt, dus niet meer helemaal open, en dat lijkt mij niet goed!
hmm, ik heb geen zin om daar weer op te gaan wachten eigenlijk, misschien kan ik ze zelf los solderen en er dan nieuwe buisjes op solderen of er slangen opzetten, ik ga morgenavond er even een foto van maken dan kan je zien wat er mis is.Op zondag 03 maart 2002 02:01 schreef Got het volgende:
[..]
Emm, nee, niet echt op gelet maar volgens mij zag het er allemaal normaal uit.. Het zat wel een beetje strak in het pakje maar ik kan me niet voorstellen dat er zo veel druk op heeft komen te staan dat een ronde koperen buis ingedeukt raakt. Ook sneu voor schizofreen maar als jullie er echt last van hebben wil ik wel regelen dat het omgewisseld wordt. Das uiteraard wel de laatste optie want het kan dan wel weer eventjes duren...
Of misschien kunnen ze bij dangerden een paar van die bochtjes opsturen dat ik die er zelf op zet? Dat hoeft denk ik niet zo lang te duren
Hail to the king baby!
Het blijkt dat de eichting gewoon niet helemaal mooi afgewerkt is op 1 klein plekje. Daar komt een heel klein beetje water doorheen. In twee uur is er ongeveer 1 druppel water door naar buiten gekomen.
Ik ga morgen proberen dit gat te dichten met siliconenkit. Ik vraag me dan alleen af of ik alleen in het randje kit moet smeren of ook juist een dikke klodder eromheen (maar kan ik die daarna dan weer weghalen zodat het weer egaal wordt?)
heeft iemand daar tips over?
Lekker dik erop smeren en dan goed erin duwen. Dan met een nat plamuurmes de overtollige kit wegschrapen nog voordat het hard is. Dan hard laten worden en eventueel met een schuurpapiertje afwerken.Op zondag 03 maart 2002 20:44 schreef schizofreen het volgende:
nou, ik heb zelf ff wat testjes gedaan met mn blokje qua waterdichtheid.
Het blijkt dat de eichting gewoon niet helemaal mooi afgewerkt is op 1 klein plekje. Daar komt een heel klein beetje water doorheen. In twee uur is er ongeveer 1 druppel water door naar buiten gekomen.
Ik ga morgen proberen dit gat te dichten met siliconenkit. Ik vraag me dan alleen af of ik alleen in het randje kit moet smeren of ook juist een dikke klodder eromheen (maar kan ik die daarna dan weer weghalen zodat het weer egaal wordt?)
heeft iemand daar tips over?
Daar had ik wel hetvolgende idee voor:
de OC-shop is de Nederlandse importeur voor DangerDen. Als zij mijn blokje willen omruilen voor eentje uit hun eigen collectie en de mijne terug willen sturen naar DangerDen. Ik ben immers al klant bij OC-shop, zou best fijn kunnen zijn als ze me die service willen bieden.
Ik ga ze meteen een mailtje sturen
hmmmmz, misschien willen ze mijn radiateur ook wel ruilen?? Heb je al antwoord?Op zondag 03 maart 2002 22:08 schreef schizofreen het volgende:
ik heb wel ontdekt, dat ie steeds harder gaat lekken. Nu lekt ie om de 30 seconden wel een druppen. Dat vind ik nou niet echt fijn. Ik zit er sterk over te denken om het ding terug te sturen, maar dat gaat me weer enorm lang duren.
Daar had ik wel hetvolgende idee voor:
de OC-shop is de Nederlandse importeur voor DangerDen. Als zij mijn blokje willen omruilen voor eentje uit hun eigen collectie en de mijne terug willen sturen naar DangerDen. Ik ben immers al klant bij OC-shop, zou best fijn kunnen zijn als ze me die service willen bieden.
Ik ga ze meteen een mailtje sturen
Hail to the king baby!
nopes, ik gok morgen, zal er wel meteen bericht van geven.Op zondag 03 maart 2002 23:50 schreef urk_forever het volgende:
[..]
hmmmmz, misschien willen ze mijn radiateur ook wel ruilen?? Heb je al antwoord?
Bij mij zou dat dus niet lukken......
Waarom soldeer je hem niet even dicht?
En kan je die bochten niet van binnenuit wat terugduwen?
precies.. dat gaat denk ik niet lukken.. hoewel de OC-Shop best wel meegaand is.Op maandag 04 maart 2002 10:17 schreef Herman het volgende:
Hmmmm, buiten OC-Shop om de spullen halen, en als het mis is bij OC-Shop omruilen. Mis ik iets?
dat lekje van je maze blok kan je gewoon solderen.
slangtules erafhalen.
blokje verhitten in de oven, zodat het loslaat.
netjes oude soldeer wegwerken.
nieuw soldeer erop in de oven, wel goed strak aandrukken met lijmtangen ofzo.
als je het niet zo netjes wil doen kan je ook gewoon dat plekje verhitten totdat het soldeer gaat vloeien en dan een beetje erbij doen.
risico is echter dat er soldeer in je kanalen vloeit.
misschien als je het aardig aan dabit vraagt, of iemand anders dat die je wel wil helpen als je zelf de materialen niet hebt.
heb je het nou over mijn bochten? Ik moet ze er dan iig vanaf halen.Op maandag 04 maart 2002 10:17 schreef Herman het volgende:
Hmmmm, buiten OC-Shop om de spullen halen, en als het mis is bij OC-Shop omruilen. Mis ik iets?
Dit is het probleem (paint, vanavond foto):

Dat platte streepje is dus het gedeelte wat ingedeukt is.
Hail to the king baby!
ik denk dat herman bedoelt is dat je de bochten eraf haalt en ze van binnen uit terugduwd met het een of het ander.. bijvoorbeeld vullen met zand en er wat druk opzetten.Op maandag 04 maart 2002 11:10 schreef urk_forever het volgende:
[..]
heb je het nou over mijn bochten? Ik moet ze er dan iig vanaf halen.
Dit is het probleem (paint, vanavond foto):
[afbeelding]
Dat platte streepje is dus het gedeelte wat ingedeukt is.
zitten die bochten gesoldeerd op de rad of met knelkoppelingen???
je kan ook koperen pijp halen en een pijpenbuiger huren bij de gamma (oid) en dan nieuwe bochten maken.
zoiets was ik dus al van plan want die bochten zijn gesoldeerd, alleen is het maar de vraag of je van die hele kleine bochtjes kan maken!Op maandag 04 maart 2002 11:17 schreef Sinlath het volgende:
[..]
ik denk dat herman bedoelt is dat je de bochten eraf haalt en ze van binnen uit terugduwd met het een of het ander.. bijvoorbeeld vullen met zand en er wat druk opzetten.
zitten die bochten gesoldeerd op de rad of met knelkoppelingen???
je kan ook koperen pijp halen en een pijpenbuiger huren bij de gamma (oid) en dan nieuwe bochten maken.
Hail to the king baby!
ja hoor een pijpenbuiger kan behoorlijk scherpe bochten maken.Op maandag 04 maart 2002 11:27 schreef urk_forever het volgende:
[..]
zoiets was ik dus al van plan want die bochten zijn gesoldeerd, alleen is het maar de vraag of je van die hele kleine bochtjes kan maken!
tipje: als je de pijpjes los soldeerd vul dan de radiateur met water, anders dan word alles zo heet en dan smelten alle soldeer stukken.
edit:
denk erom dat je het snel heetstookt.. niet te langzaam met lage temperatuur.
vlam op vol, kort erop.. ennuh ik weet uit ervaring dat het handig is om het met zn 2en te doen dan kan de een heetstoken en de ander met een tang dat pijpje vasthouden/lostrekken
Ok, thnx voor de tip.Op maandag 04 maart 2002 12:52 schreef Sinlath het volgende:
[..]
ja hoor een pijpenbuiger kan behoorlijk scherpe bochten maken.
tipje: als je de pijpjes los soldeerd vul dan de radiateur met water, anders dan word alles zo heet en dan smelten alle soldeer stukken.
Hail to the king baby!

Het is wel duidelijk te zien zo. De meeste bochtjes zijn de reis vanuit Amerika niet heelhuids doorgekomen zoals wel te zien is.
Hail to the king baby!
en is die buis dan zo dun van wand?
Verwijderd
Verwijderd
Bij OcShop.nl hebben ze nieuwe binnen gekregen (Black Ice serie), maar ik weet niet welke het best is..
Of zou het beter zijn om er een (betere) uit Amerika te laten komen??
(btw ik wil geen Fiat Panda radiator van de sloop gaan halen, dus das geen optie
Bij DD.com hebben ze nml nu de BlackIce XTREME
Is dat de moeite waard?
Ziet er niet goed uit nee. Als je goed naar mijn brakke plaatje kijkt zie je dat de bovenste, achterste van links ook al ingedeukt isOp maandag 04 maart 2002 18:32 schreef urk_forever het volgende:
zo ik ben net thuis en heb pics gemaakt!
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is wel duidelijk te zien zo. De meeste bochtjes zijn de reis vanuit Amerika niet heelhuids doorgekomen zoals wel te zien is.
Ik kan aan dangerden vragen of ze van die stukjes bocht hebben (maken ze die dingen uberhaupt zelf?) aan de hand van die foto's en dat ze die dan op de allersnelste manier onmiddelijk opsturen naar jouw adres. Of dat de hele radiator vervangen wordt (hopen dat ze niet moeilijk gaan doen)... kan ook vragen of ze een vergoeding overmaken zodat je het kan laten repareren.. zeg het maar, misschien is er hier iemand die dat makkelijk kan doen? ik weet het niet.. hoor het wel..
Hail to the king baby!
nee idd..Op maandag 04 maart 2002 19:55 schreef freezy17 het volgende:
Epsilon, gelukkig dat jij geen radiators in je inkoopachtie hebt. Dit is namelijk niet leuk!
het is dan wel een mega radiator, maar dit hoeft nou ook weer niet zo...
Wat ik misschien wel kan doen is voor het geld dat ik overheb (creditcard heeft ook een maximum
BlackIce Xtreme is beter dan BlackIce 1, en dat was al een zeer goede rad...Op maandag 04 maart 2002 20:06 schreef LoPoZ het volgende:
Iemand hier enig id wat de beste radiator is??
Bij OcShop.nl hebben ze nieuwe binnen gekregen (Black Ice serie), maar ik weet niet welke het best is..
(btw ik wil geen Fiat Panda radiator van de sloop gaan halen, dus das geen optie)
Is dat de moeite waard?
Er is ook nog een BlackIce 2, dat is eigenlijk 2 * de BlackIce 1 naast elkaar (dus 2 fans naast elkaar er op)
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
[show off mode]Ik prefereer toch het opknappen van een radiator van de sloop:Op maandag 04 maart 2002 22:18 schreef Demoniac het volgende:
[..]
BlackIce Xtreme is beter dan BlackIce 1, en dat was al een zeer goede rad...
Er is ook nog een BlackIce 2, dat is eigenlijk 2 * de BlackIce 1 naast elkaar (dus 2 fans naast elkaar er op)
Komt uiteraard nog een fan op enzo maar dat zien jullie vast nog wel. Eerst maar eens fatsoenlijke slangklemmen en siliconen slangen.. (en ja, ik heb eindelijk een betere digicam..)
[/show off mode]
Maar goed, eerst natuurlijk deze inkoopactie afhandelen. Over de problemen met de spullen; ik heb dangerden een mailtje gestuurd over de problemen en dat ik hoop dat ze daar wat aan kunnen doen en dat ze dat ook goed afhandelen maar verder wil ik daar geen verantwoordelijkheid meer voor hebben, ben tenslotte geen winkel. Ook zijn de problemen niet van dusdanig serieuze aard dat men er dood van gaat
Dan nog even over de btw.. ik wil toch nog even absolute zekerheid dus ik bel morgen weer ff en vraag 100 keer hetzelfde en als ze me dan nog steeds vertellen dat ik het echt niet nagestuurd zal krijgen zal ik alles meteen overmaken... hoewel, dat zeg ik nou wel zo leuk maar ik bedenk me nu dat ik eerst het geld van de creditcard terug moet krijgen..
maar je had hem beter niet kunnen spuiten. DIt isoleerd hem.
Mja, maar ik ga hem buiten neerzetten en dan is het wel prettig dat ie wat bescherming heeft.. en het oog wil natuurlijk ook watOp maandag 04 maart 2002 23:40 schreef epsilon het volgende:
ik heb er ook 1 van de sloop
maar je had hem beter niet kunnen spuiten. DIt isoleerd hem.
Verwijderd
Wacht gewoon ff, OC-shop heeft over 2 weken de Black Ice Extreme.Op maandag 04 maart 2002 20:06 schreef LoPoZ het volgende:
Iemand hier enig id wat de beste radiator is??
(btw ik wil geen Fiat Panda radiator van de sloop gaan halen, dus das geen optie)
Is dat de moeite waard?
------------------------------------------------------
Got, als je belt, dan moet je een bandrecorder bij je telefoon houden
Maarem.. wie is hier de man??
regel het verder wel met de personen in kwestie...Hi Sebastiaan,
We will get another Super cube and Maze2 in the mail, could you tell me what size fittings the Maze2 was.
Thanks Dan
U the man!Op dinsdag 05 maart 2002 08:59 schreef Got het volgende:
Mja. "mevrouw, kunt u het nog een keer héél duidelijk zeggen"...
[..]
regel het verder wel met de personen in kwestie...
Hail to the king baby!
U the man, U the man !!Op dinsdag 05 maart 2002 08:59 schreef Got het volgende:
Mja. "mevrouw, kunt u het nog een keer héél duidelijk zeggen"...
[..]
regel het verder wel met de personen in kwestie...
cool dat is goed nieuws, ik heb nog geen mail van je gehad maar ik kan wel zo vertellen dat ik de 3/8" aansluitingen heb.
Zo, dit doet mijn depressie toch weer een beetje opleven, zou helemaal tof zijn als de verzending nu wat sneller ging.
Hail to the king baby!
Wie zijn btw terug wil moet maar even mailen...
Nee serieus, ik zal het zo snel mogelijk overmaken maar ik heb het geld even niet. Op z'n vroegst kan ik het vrijdag overmaken maar veel haast zal er hopelijk niet zijn..
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| Terug te storten bedrag in euro's: Rob Raymakers 13,65 Iwan Doornhein 9,25 Reinout Verkerk -2,21 Peter de Bruine 35,77 Mark Oostdam 26,41 L. Fanchi 15,64 Haico van Roeden 23,23 Chris van Baal 10,11 Dennis Strijder 23,56 |
De aardige mevrouw bij de ptt kon mij dus overtuigen dat het niet meer nagezonden wordt. Als de postbode het al vergeten was zou hij daar snel achter komen en op z'n laatst de volgende dag nog even langskomen maar het is niet gebruikelijk dat er pakketjes afgeleverd worden terwijl er nog btw en invoerrechten betaald moeten worden...
Ja, nu heb ik ook bericht van hem gehad. Mijn maze blokje is alweer onderweg vanuit Amerika, jou radiator ook neem ik aan.Op dinsdag 05 maart 2002 23:00 schreef urk_forever het volgende:
nog niks gehad van GoT dan?? Ik heb vanmorgen al bericht van hem gehad over de spullen!
Verder heb ik ook bericht gekregen van OC-shop.nl. Zoals een paar postings terug te lezen is heb ik hun gevraagd mijn maze blokje om te willen ruilen.
Ik kreeg het positieve bericht dat ze bereid waren om mijn blokje om te ruilen. Dat vind ik wel heel er netjes van ze. Echt een dikke 10 voor de service van OC-shop!
Maar, omdat danger-den mij alweer een nieuw blokje toezend is dat dus niet meer nodig. Tis een beetje geduld hebben voor me...
hoezo? krijg je dan geen 2e blokje erbij?Op woensdag 06 maart 2002 14:16 schreef schizofreen het volgende:
[..]
Ja, nu heb ik ook bericht van hem gehad. Mijn maze blokje is alweer onderweg vanuit Amerika, jou radiator ook neem ik aan.
Verder heb ik ook bericht gekregen van OC-shop.nl. Zoals een paar postings terug te lezen is heb ik hun gevraagd mijn maze blokje om te willen ruilen.
Ik kreeg het positieve bericht dat ze bereid waren om mijn blokje om te ruilen. Dat vind ik wel heel er netjes van ze. Echt een dikke 10 voor de service van OC-shop!
Maar, omdat danger-den mij alweer een nieuw blokje toezend is dat dus niet meer nodig. Tis een beetje geduld hebben voor me...
of moet je die andere weer terugsturen ofzo?
Hail to the king baby!
nou, ik heb nog 1 kapot blokje thuis liggen, die zou ik ruilen bij OC-shop, dat hoeft niet meer want DangerDen stuurt mij (GoT eigenlijk) een nieuw blokje toe...Op woensdag 06 maart 2002 16:36 schreef epsilon het volgende:
[..]
hoezo? krijg je dan geen 2e blokje erbij?
of moet je die andere weer terugsturen ofzo?
hmm, nice, twee radiatoren in mijn systeem!!!Op woensdag 06 maart 2002 18:26 schreef Got het volgende:
Ga d'r maar gewoon vanuit dat jullie die dingen mogen houden (mzzlpikken). Ik heb er niks over gezegd en hij ook niet (dangerden) en ze zijn al onderweg...
Hail to the king baby!
the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Verwijderd
ja bij DANGERDEN.com kan je nog steeds bestellen jaDaMightyWackO schreef op 30 oktober 2002 @ 19:20:
Kan je nog bestellen?
Als een god in Nijmegen.
Maar igg jammer, dat het niet meer kan.
the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it
Dit topic is gesloten.
![]()