Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Echte inkoopactie bij DangerDen.com

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.294 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ok, omdat blijkbaar niemand interesse heeft om zo'n actie te beginnen ga ik het toch zelf doen.

Enkele producten die je daar kan bestellen:

Maze 2 $42(ook met special coldplate $55 of $60)
Afbeeldingslocatie: http://www.dangerden.com/test/images/MAZE2/MAZE2X_thumb.gif
Chipset $32.50 en Videokaart $34.50
Afbeeldingslocatie: http://www.dangerden.com/test/images/water_blocks/chipvid_proto.gif
Radiator $62.50
Afbeeldingslocatie: http://www.dangerden.com/test/images/super_cube/both_small.gif
Arctic Silver paste en epoxy ($8 en $15
Afbeeldingslocatie: http://www.dangerden.com/test/images/as2/arctic_silverII.gifAfbeeldingslocatie: http://www.dangerden.com/test/images/as2/adhesive.gif
Premium Silicon slang en Adjustable Plastic Hose Clamp ($2 p/foot en $0.75 p/stuk
Afbeeldingslocatie: http://www.dangerden.com/test/images/misc_hardware/Tubing.gifAfbeeldingslocatie: http://www.dangerden.com/test/images/misc_hardware/hose_clamp.gif
Waterwetter $7.50 of $3.50
Afbeeldingslocatie: http://www.redlineoil.com/images/ww-sm.jpg

Voor meer kijk op Dangerden.com

Kosten
Prijzen op dangerden.com + verzendkosten naar mij (max $40 in totaal dus waarschijnlijk $40/aantal personen) + verzendkosten binnen nederland (hangt er helemaal vanaf hoe zwaar je bestelling is)

Betaling:
Ik heb geregeld dat ik van iemand een creditcard account kan gebruiken maar een voorwaarde daarvan is dat voordat ik ga bestellen er voldoende geld op moet staan dus de levertijd wordt als volgt:

zodra er voldoende mensen zijn die wat willen bestellen wordt er geld overgemaakt. als iedereen dat nou ff via girotel of iets dergelijks doet dan duurt dat ongeveer drie dagen. dan ga ik bestellen en duurt het ongeveer een week voordat het bij mij is. dan zal ik allemaal pakjes maken en die naar degene die besteld hebben sturen wat ongeveer 2 dagen duurt

Ik hoop dat er nu genoeg belangstelling is en dat het allemaal duidelijk is...

ow ja, als je wat wilt bestellen post dat dan eerst ff in dit topic en als er genoeg mensen zijn (min. 5) laat ik dat weten en mail je mij wat je precies wilt hebben.

Verwijderd

ik zit nu op mijn werk. ik zal als ik thuis ben, je ff mailen

dus alvast 1 iemand :)

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 08:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op zondag 16 december 2001 14:35 schreef Demoman het volgende:
ik zit nu op mijn werk ik zal als ik thuis ben je ff mailen

dus alvast 1 iemand :)
Op zondag middag op je werk :?
Da's balen (of niet?)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Demo

Demo

*DUBBELPOST*
|:(

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.

Verwijderd

ja ik weet het :(
maarja wisseldiensten dus dat betekent gemiddeld per maand 2.5 weekend werken en 1.5 vrij :(

maarja wel extra geld $)

p.s. ik heb van jou koper mooie blokie gemaakt zal binnenkort ff pics posten .

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Ik heb je ff een mail gestuurd......

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Ik wil wel meedoen voor siliconenslang.
Ik kijk later wel ff terug of je gaat bestellen of niet, ik wil iig wel meedoen :)

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 17:06
ik wil ook wel wat bestellen.

Hail to the king baby!

• Devil
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Devil

King of morons

Als er genog mensen zijn om de verzendkosten een beetje redelijk te houden dan wil ik graag:
1x The a-MAZE-ing Copper Block - FCPGA/370/SocketA
"x2"x5/8"
Block & SLOCKET Hold Down

$34.00

Btw, socket A das tog voor AMD TB en XP ? (Al die verschillende sockets tegenwoordig:?

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

Verwijderd

Op zondag 16 december 2001 15:39 schreef NaOH het volgende:
Als er genog mensen zijn om de verzendkosten een beetje redelijk te houden dan wil ik graag:
1x The a-MAZE-ing Copper Block - FCPGA/370/SocketA
"x2"x5/8"
Block & SLOCKET Hold Down

$34.00

Btw, socket A das tog voor AMD TB en XP ? (Al die verschillende sockets tegenwoordig:?
jah...

• AMDFreak
  • Nu online

AMDFreak

Intel is zo..

ik zou wel een hele set water cooling willen :)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

offtopic:
Is die siliconen slang hier eigenlijk goedkoper dan hij in Nederland over het algemeen kost?
En hoeveel meter slang heb je ongeveer nodig voor een koeling in een big tower (met pompje reservoirtje radiator en 1 koelblok)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 16 december 2001 16:41 schreef NaOH het volgende:
offtopic:
Is die siliconen slang hier eigenlijk goedkoper dan hij in Nederland over het algemeen kost?
En hoeveel meter slang heb je ongeveer nodig voor een koeling in een big tower (met pompje reservoirtje radiator en 1 koelblok)
Je kan zo'n slang nauwelijks krijgen in nl. Hier hebben ze ze maar zonder prijsopgave: http://www.technigro.nl/cat/index.htm. aangezien dangerden.com over het algemeen wel goedkoop is en siliconen slangen nou eenmaal duur zijn denk ik niet dat je het in nl goedkoper vindt...

Verwijderd

Schrijf voor mij maar wat waterwetter op die van 7.5$ ok ?

• Demo

Demo

Op zondag 16 december 2001 18:42 schreef Got het volgende:

[..]

Je kan zo'n slang nauwelijks krijgen in nl. Hier hebben ze ze maar zonder prijsopgave: http://www.technigro.nl/cat/index.htm. aangezien dangerden.com over het algemeen wel goedkoop is en siliconen slangen nou eenmaal duur zijn denk ik niet dat je het in nl goedkoper vindt...
Ik zal daar eens langs gaan... Technigro zit hier vlak in de buurt, kom er voorbij als ik naar mijn vriendin ga :)

Verwijderd

Even een kleine opmerking over die silicone slang....ik heb ook van dangerden siliconen slang besteld, maar na 1maand werking ism waterwetter is de slang al hard aan het worden en niet meer zo doorzichtig.

Je kan beter compressor slang van 5,- per meter nemen. Kan goed tegen warmte kan ontzetten krap gebogen worden zonder te knikken en gaat gewoon veeeeel langer mee!

Sorry als ik je klanten voor deze bestelling wegjaag, maar dit moet even gezegd worden...

• Tubby
  • Laatst online: 28-11 21:35

Tubby

or not to be

Bij mij is mijn siliconen slang nog gewoon flexibel gebleven, maar ik heb er een heel klein beetje koelvloeistof in zitten.

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 16 december 2001 19:18 schreef igor het volgende:
Even een kleine opmerking over die silicone slang....ik heb ook van dangerden siliconen slang besteld, maar na 1maand werking ism waterwetter is de slang al hard aan het worden en niet meer zo doorzichtig.

Je kan beter compressor slang van 5,- per meter nemen. Kan goed tegen warmte kan ontzetten krap gebogen worden zonder te knikken en gaat gewoon veeeeel langer mee!

Sorry als ik je klanten voor deze bestelling wegjaag, maar dit moet even gezegd worden...
mmm, ik denk dat er aanslag op je slang is gekomen door jouw samenstelling van het water. door die aanslag is ie wat stugger geworden. maar het lijkt mij dat dat dan voor elke slang geld en niet specifiek voor een siliconen slang...

de klanten willen het beste van het beste tegen een zo laag mogelijke prijs nietwaar? ik ben nog niet overtuigt waarom ik een siliconen slang zou moeten nemen voor 15 gld p/m terwijl ik bij een willekeurige winkel in nl voor een driemaal zo lage prijs ook een goede slang kan krijgen... naast de buigbaarheid kan ik alleen verzinnen dat de kans dat ie scheurt bij een klem veel minder is maar is dat zo??

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

'k bedankt voor de tips, i kga op zoke naar compressor slang.
Maar ik wil wel nog steeds zo'n blokje !

Btw, ik heb nog nooit gehoord van een creditcard waarbij je genoeg geld op een rekening moet hebben, het princiepe van een creditcard is tog juist dat je pas achteraf betaald wat je koopt?
Maargoed, ik snap best dat je niet het risico wilt lopen om voor honderden guldens het schip in te gaan omdat lolbroeken :r dingen bestellen die ze niet betalen.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op zondag 16 december 2001 20:44 schreef NaOH het volgende:
Btw, ik heb nog nooit gehoord van een creditcard waarbij je genoeg geld op een rekening moet hebben, het princiepe van een creditcard is tog juist dat je pas achteraf betaald wat je koopt?
[off topic]
idd, maar je hebt altijd wel een crediet limiet(anders zouden sommige mensen het te bont maken...)
[/off topic]

Verwijderd

hoe zit het met de dollar koers ?
x 2,5 ???
ik kom ook wel ff wat bestellen 8-)

• Demo

Demo

Op zondag 16 december 2001 20:44 schreef NaOH het volgende:
'k bedankt voor de tips, i kga op zoke naar compressor slang.
Maar ik wil wel nog steeds zo'n blokje !

Maargoed, ik snap best dat je niet het risico wilt lopen om voor honderden guldens het schip in te gaan omdat lolbroeken :r dingen bestellen die ze niet betalen.
Ik geloof dat ie die credit card leent, en dat het pas besteld mag worden als al het geld op de rekening van diegene staat waar ie van leent...

• ReseTTim
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

ik wil opzich ook wel die siliconen slangen maar hoeveel moet je nou minimaal rekenen???

ennuh wat kost dat nou in ned guldens?? is het niet goedkoper als ik slangen koop bij oc-shop of niet?? als ik dat alleen wil...

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 16 december 2001 22:24 schreef ReseTTim het volgende:
ik wil opzich ook wel die siliconen slangen maar hoeveel moet je nou minimaal rekenen???

ennuh wat kost dat nou in ned guldens?? is het niet goedkoper als ik slangen koop bij oc-shop of niet?? als ik dat alleen wil...
Bij die kits op dangerden.com wordt 7 feet = 2.8m meegeleverd en zij zullen het wel weten...

oc-shop heeft geen siliconen slangen maar tricoflex slangen (wildkamp heeft ze goedkoper) en die zijn niet zo buigzaam en niet doorzichtig. je kan beter ff hier kijken: [topic=169484/1/25]

en demoniac heeft het goed begrepen!

• schizofreen
  • Laatst online: 28-11 16:43

schizofreen

ik & jij

Got!, zeer goed initiatief
ik ben dan ook vrijwel zeker van plan iets bij je te bestellen.
Ik denk zelf aan een Maze2 waterblok en evtueel wat watre wetter. Misschien is het trouwens een goede tip voor je om voor deze inkoopactie een apparte paginba te openen. Dan wordt het allemaal wat duidelijker voor ons.

Zodra je meer info hebt hoor ik dat graag!

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

• ReseTTim
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

Op zondag 16 december 2001 22:57 schreef Got het volgende:

[..]

Bij die kits op dangerden.com wordt 7 feet = 2.8m meegeleverd en zij zullen het wel weten...

oc-shop heeft geen siliconen slangen maar tricoflex slangen (wildkamp heeft ze goedkoper) en die zijn niet zo buigzaam en niet doorzichtig. je kan beter ff hier kijken: [topic=169484/1/25]

en demoniac heeft het goed begrepen!
ok dan zou ik toch sekers 5m. nodig hebben ivm dual watercooling, 2 procs :D

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• schizofreen

schizofreen

ik & jij

Op maandag 17 december 2001 00:19 schreef ReseTTim het volgende:

[..]

ok dan zou ik toch sekers 5m. nodig hebben ivm dual watercooling, 2 procs :D
jij bent gek: :P

maar wel gaaf! >:)

• grasnek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-11 13:50
[stukjes offtopic, en andere niet :P]

ik ben hard aan het denken aan waterkoeling en liep ook tegen de prijsverschillen tussen OC-shop en dangerden zelf aan.. en tegen de 50,- verzendkosten aldaar..

ik ben een absolute newbie op waterkoeling gebied, en moet ook nog kijken of er genoeg geld aanwezig is hier
(ff broeken jas en bureau-met-veel-zooi nakijken)

ik twijfel ook nog tussen een "Bong" (hier heb ik me inspiratie een beetje vandaan) en een radiator..

ook of ik een Maze 2.0 of 2.1 neem, ga niet met peltier werken, maar maakt die coldplate wat uit in capaciteit oid als ik me Tbird 900 ooit ga upgraden? (waarschijnlijk AMD XPveel+) of gaat die juist in de weg zitten?

zoals je ziet: nog een hoop te doen/uitzoeken voor mij..

daarom ook mijn volgende vraag: op welke termijn gaat die order geplaatst worden?

graag antwoord op die laatste vraag, en eventueel tips op de andere kwesties..

overigens: dollarkoers is te vinden op deze site in guldens en deze site in euro's (Fl. 2,44 ~ 2,45)

[/stukjes offtopic, en andere niet :P]

• schizofreen

schizofreen

ik & jij

Maze2 en Maze2.1 ?
ah, zijn dat dus de verschillen tussen de 90 en de 45 graden versie?

Afbeeldingslocatie: http://www.oc-shop.nl/website/pics_products/wc_jackets_MAZE.gif

(2.0?)

Afbeeldingslocatie: http://www.dangerden.com/test/images/MAZE2/MAZE2X_thumb.gif
(2.1?)

op deze manier neem ik dus aan?

Verwijderd

Topicstarter
daarom ook mijn volgende vraag: op welke termijn gaat die order geplaatst worden?
De order gaat zeer binnenkort geplaatst worden, vanavond hoor je daar meer over...
Op maandag 17 december 2001 08:10 schreef schizofreen het volgende:
Maze2 en Maze2.1 ?
ah, zijn dat dus de verschillen tussen de 90 en de 45 graden versie?

[afbeelding]

(2.0?)

[afbeelding]
(2.1?)

op deze manier neem ik dus aan?
Nee, die 2.0, 2.1 en 2.2 zijn allemaal het zelfde zoals jouw tweede plaatje, het enige verschil is dat er bij 2.1 en 2.2 een coldplate bij zit wat wel handig is i.c.m. een peltier..

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:06

Epsilon

ik wil hier ook aan meedoen :)
ik vond het nl al jammer dat die andere gast er mee ophield.

Tnx m8!

• Epsilon

Epsilon

Op zondag 16 december 2001 18:47 schreef pangodes het volgende:
Schrijf voor mij maar wat waterwetter op die van 7.5$ ok ?
dat zijn trouwens de flesjes die OC-shop ook verkoopt (ik heb nl zo''n flesje en er staat op:
12 fluid ounces) Dus dat is de grote fles van 350ml

• Epsilon

Epsilon

Op zondag 16 december 2001 22:57 schreef Got het volgende:

[..]

mwa 7 feet= 2,1 meter
scheelt behoorlijk en het zal waarzijnlijk niet genoeg zijn voor in je kastje als je de radiator bijvoorbeeld boven je voeding hebt zitten.

• Sinlath
  • Laatst online: 12-11 16:36
OKies ik doe mee.

te weten:

1x chipset
1x maze2 kale uitvoering
1x Drift 0.8 potted

totale kosten $107 dollars.

mail maar als het doorgaat

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 17 december 2001 10:32 schreef epsilon het volgende:

[..]

mwa 7 feet= 2,1 meter
scheelt behoorlijk en het zal waarzijnlijk niet genoeg zijn voor in je kastje als je de radiator bijvoorbeeld boven je voeding hebt zitten.
Ah shit, ik had ergens gelezen dat een feet 0.405 meter is maar je hebt gelijk (volgens dit omrekentabel dan)

• Dirk J
  • Laatst online: 13-11 23:06
Op maandag 17 december 2001 12:48 schreef Got het volgende:

[..]

Ah shit, ik had ergens gelezen dat een feet 0.405 meter is maar je hebt gelijk (volgens dit omrekentabel dan)
Daar staat anders: "1 FEET = 0.3048 Meter" :? Beter lezen misschien ;)

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Hou met een paar dingen rekening:

De dollarkoers: Deze wordt vastgesteld bij het afboeken van de bewuste rekening, en ze nemen (uiteraard) de bovenkoers, niet de middenkoers. (scheelt meestal een cent of 5)

De BTW: Grot kans dat je bij aankomst van het pakket in Nederland BTW moet betalen. Ofwel de UPS of een andere toko komt aan de deur, en wil het BTW-bedrag over de goederenwaarde incasseren, of een wazig bedrijf (bijvoorbeeld Road-Air op Schiphol) belt je op, en vraagt je (telefonisch) het geld over te maken (inclusief inklaringskosten en dergelijke reut), of stuurt het onder rembours op.

Verder: 7 ft is 2,1 meter, en is voor de meeste setups ruim voldoende. Voor een dual setup heb je niet veel meer nodig, ik gebruik nu ongeveer 1,5 meter voor mijn dual. (Maar die draait nu al meer dan 1,5 jaar)

En tot slot: Adres voor siliconenslang: www.petervandenberg.nl wil het vaak wel onder rembours sturen, of contant afhalen, en een tent als RI Amsterdam (www.ri-amsterdam.nl) doet ook niet moeilijk, en heeft _heel_ veel interessante spulletjes.

$40 is niet veel voor verzenden, trouwens. Ik ben dan ook benieuwd of je het binnen een week hebt. (het kan zijn dat je zending op een verzamelpallet, in een verzamelcontainer verdwijnt, en pas drie weken later, of nog langer, opduikt.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 17 december 2001 14:04 schreef AMDude het volgende:

[..]

Daar staat anders: "1 FEET = 0.3048 Meter" :? Beter lezen misschien ;)
Ik kan heel goed lezen maar ik had feet met pounds verward |:( en toen heb ik ff een omrekentabel gezocht wat een bewijs is dat epsilon gelijk heeft...

Anyway, ik heb dangerden ff gemaild wat de bijkomende kosten zijn naast de verzendkosten en ik w8 nog op antwoord.
Ik houd jullie op de hoogte...

• brainball
  • Laatst online: 13-06-2023
wil ook meedoen:
2xMazeic-1 item no. MAZE1C-1 a $51 totaal $102
1x12oz Water Wetter item no. 1410 a $7.5 totaal $7,50
totaal $109,50

maze beide met extra draadjes.

• Epsilon

Epsilon

Op maandag 17 december 2001 18:00 schreef Got het volgende:

[..]
epsilon gelijk heeft...
het leven is te kort om te discussiëren, daarom heb ik altijd gelijk >:)

nee hoor, maar ik heb gewoon graag gelijk :)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Op maandag 17 december 2001 20:13 schreef epsilon het volgende:

[..]

het leven is te kort om te discussiëren, daarom heb ik altijd gelijk >:)

nee hoor, maar ik heb gewoon graag gelijk :)
Offtopic:
Je moet je sig veranderen, DOc is no more ;)

Al wat gehoord Got?

• Epsilon

Epsilon

Op maandag 17 december 2001 20:20 schreef Phreak het volgende:

[..]

Offtopic:

Al wat gehoord Got?
DOC is nog wel :)
alleen een beetje meer buiten tweakers om...
voor het einde van dit jaar (deadline voor die gozer die de cases om zet naar 3dsmax) kan je alle cases in 3d flash zien (je kan ze zelf ronddraaien enzo, netzoals bij philips op de site met hun telefoons)

Verwijderd

Topicstarter
Al wat gehoord Got?
Nee nog niks gehoord...

• Demo

Demo

Op maandag 17 december 2001 20:20 schreef Phreak het volgende:

[..]

Offtopic:

Al wat gehoord Got?
O nee? Moet jij eens zien... >:)

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Ik wil een chipset blokje

alleen wil ik weten hoeveel dit gaat kosten en is dit incl aansluiting??

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

• php
  • Niet online

php

De jongens bij Danger-Den zullen niet weten wat de bijkomende kosten zijn. BTW, invoerrechten, eventuele verdere kosten van invoer zijn een puur Nederlandse zaak. Daar weten die Amerikanen niet uit eerste hand vanaf, aangezien zij die kosten niet krijgen.

Je kan beter vragen met wie ze het opsturen (UPS, USMAIL, Expeditors, UTI oid), en dan de Nederlandse agent van die tent bellen, en het daar vragen.

En een beller is sneller...... Zeker bij de transporteurs.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je tips herman!

Ik kreeg het volgende mailtje van dangerden.com:

Hi Sebastiaan,

With this large of an order we suggest that the package is shipped Global Express, it has tracking plus it is less to insure. but it cost a bit more than to ship than our regular shipping fees.
Other than this we do not charge any taxes or vatt, the only problems that may accrue might be with your countries vatt fees. If this package is a gift please let us know so that it can be marked as such because it can save the customer quite abit.

Best regards
Dan Stephens
www.dangerden.com

Ik heb ff rondgebeld en het blijkt dat voor een bestelling van ongeveer $1000 3- tot 4 procent invoerrechten betaald moeten worden + 19% btw.
Als iedereen die wilt bestellen voor morgen 12:00 's middags mij een mailtje stuurt met wat je precies wilt bestellen (dus duidelijke beschrijving met eventueel de maat van de fitting) en je naam en adres dan maak ik er (vooral voor mijzelf) een overzichtje van die ik op internet zal zetten.
Dan stuur ik een mailtje naar dangerden.com met de grootte van de bestelling en vraag ik hoeveel de verzendkosten zullen zijn. Nadat ik dat mailtje verstuurd heb kan niemand zich meer aanmelden!
Als ik daar antwoord opgekregen heb zal ik de precieze kosten voor iedereen berekenen en die hier posten. Dan moeten jullie het geld overmaken op rekening nr.: 9112264 (mijn naam is HR S J SCHOO). Zodra van iedereen het geld binnen is geef ik de bestelling op aan dangerden.com en kan het w8en beginnen. Ik zal trouwens nog even bellen hoe lang dat duurt. Als er nog vragen zijn, post het!

• urk_forever
Ga je nou Dangerden vragen of ze het pakket kunnen markeren als Gift of als Sample ofzo als we dan een beetje geluk hebben hoeven we geen invoerrechten + BTW te betalen.
Heb je btw mijn mailtje gekregen?

Hail to the king baby!

Verwijderd

Siliconenslang

petervandenberg en ri-amsterdam vermelden geen prijzen... nou: dan weet je het wel :(

www.conrad.nl heeft siliconenslang tot 10 mm voor fl.7.27 (per meter?).
Zie hier: "http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_EV[SEARCHSWS"]=op&TK_PAR[SUCHBEGRIFF]=608076&TK_PAR[USER_ID]=0204003291008713624&TK_PAR[TOPLEVEL]=1]
Katalogus blz. 808. Online nummer 608076
Ik ken de doorsnee van die dangerden-slang niet, maar hij kost je zo'n 18 piek per meter!

Die slangklemmen hebben ze ook bij Conrad, en dan veel goedkoper: 68 cent i.p.v 75 dollarcent(=2,50!) Zie: "http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_EV[SEARCHSWS"]=op&TK_PAR[SUCHBEGRIFF]=540439&TK_PAR[USER_ID]=0204003291008713624&TK_PAR[TOPLEVEL]=1] Online: 540439

Wie wordt hier genaaid?

Verder ook pvc-slang: "http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID"]=0204003291008713624&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=75907&TK_PAR[MEDIUM]=]

N.B.: ik werk niet bij Conrad -vind het zelfs een duur bedrijf met slechte service :)

Edit: ontzettend geknoei met links! Hoe zet je links neer waar al rechte haken [ ] inzitten?

• Dirk J
Op dinsdag 18 december 2001 23:21 schreef urk_forever het volgende:
Ga je nou Dangerden vragen of ze het pakket kunnen markeren als Gift of als Sample ofzo als we dan een beetje geluk hebben hoeven we geen invoerrechten + BTW te betalen.
Sample lijkt me dan beter dan Gift (kweenie waarom, iets zegt me dat).

• Sinlath
  • Laatst online: 12-11 16:36
morgen ochtend stuur ik het mailtje naar je GoT, ik hoo pdat het doorgaat.

kwil nu wel een seen peltier, in NL bijna niet te krijgen.

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:39
Beter laat je het gewoon opsturen met de Post.
Niet met Express of Koeriers bedrijf, die gaan veel strenger door de douane.

Vraag of ze er engineering sample op willen zetten ofzo! :)

Zelf wil ik ook graag een hele set, maar heb nog geen poen. :(
Wél een credit-card :)

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 18 december 2001 23:47 schreef augustus het volgende:
Siliconenslang

petervandenberg en ri-amsterdam vermelden geen prijzen... nou: dan weet je het wel :(

www.conrad.nl heeft siliconenslang tot 10 mm voor fl.7.27 (per meter?). Zie =op&TK_PAR[SUCHBEGRIFF]=608076&TK_PAR[USER_ID]=0204003291008713624&TK_PAR[TOPLEVEL]=1] hier . Katalogus blz. 808.
Ik ken de doorsnee van die dangerden-slang niet, maar hij kost je zo'n 18 piek per meter!
Die =op&TK_PAR[SUCHBEGRIFF]=540439&TK_PAR[USER_ID]=0204003291008713624&TK_PAR[TOPLEVEL]=1] slangklemmen hebben ze ook bij Conrad, en dan veel goedkoper: 68 cent i.p.v 75 dollarcent(=2,50!)
Wie wordt hier genaaid?
Verder =0204003291008713624&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=75907&TK_PAR[MEDIUM]=] pvc-slang .

N.B.: ik werk niet bij Conrad -vind het zelfs een duur bedrijf met slechte service.
Ik kom niet echt ver met jouw linkjes...

Die slangklemmen van conrad zien er anders uit dan die van dangerden.com en bij dangerden.com wordt er vermeld dat ze verstelbaar zijn... maar dit is idd ook een optie. Die siliconenslang kan ik niet vinden maar als je zoekt naar siliconenslang krijg je ook iets leuks...
Maar goed, iedereen moet zelf beslissen wat ie wil hebben.

Tot nu toe hebben deze mensen bij mij een bestelling gedaan. Ik houd de lijst zo uptodate mogelijk...

Verwijderd

Het lukt mij niet om naar conradpagina's te linken. :(
Andere manier:
Als je naar www.conrad.nl gaat en
608076 intikt in het zoeken-vakje kom je bij de siliconenslangen uit.
Tik je 540439 in dan zie je de klemmetjes.

Nog één poging :(

http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_EV[SEARCHSWS]=op&TK_PAR[SUCHBEGRIFF]=608076&TK_PAR[USER_ID]=0200017691008721024&TK_PAR[TOPLEVEL]=1

http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_EV[SEARCHSWS]=op&TK_PAR[SUCHBEGRIFF]=540439&TK_PAR[USER_ID]=0200017691008721024&TK_PAR[TOPLEVEL]=1

• schizofreen

schizofreen

ik & jij

Ok, het is twaalf uur geweest. Volgens mij is dus nu de inkoopactie gesloten? Is er al nieuws?? :)

• Dirk J
Op woensdag 19 december 2001 12:31 schreef schizofreen het volgende:
Ok, het is twaalf uur geweest. Volgens mij is dus nu de inkoopactie gesloten? Is er al nieuws?? :)
Volgens mij zit Got nog op school..
* Dirk J kent Got best goed ;)

• Four
  • Niet online

Four

I void warranty

Ik ga voor de

Chipset $32.50 en Videokaart $34.50 Arctic Silver $8, en hoe dik zijn die slangetjes :9

dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag

• Four
  • Niet online

Four

I void warranty

<dubbelpost>

Doh.. mental note to self, read last page b4 replying

</dubbelpost>

dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag

• urk_forever
Op woensdag 19 december 2001 12:45 schreef Four het volgende:
Ik ga voor de

Chipset $32.50 en Videokaart $34.50 Arctic Silver $8, en hoe dik zijn die slangetjes :9
Te laat >:) volgende keer eerst effe alles lezen he :)

Hail to the king baby!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 19 december 2001 12:38 schreef AMDude het volgende:

[..]

Volgens mij zit Got nog op school..
/me kent Got best goed ;)
Ik ben nu nog op school idd :(, maar we hebben hier internet :7... en ik dacht dat ik genoeg tijd zou hebben met de zelfstudie uren om die lijst met bestellingen te bewerken en alles uit te rekenen en een mailtje te sturen naar dangerden.com maar dat valt tegen...
dus ik verschuif de sluitingstijd wel naar 16:00 want ik heb nu weer les ;(...

Verwijderd

In dat geval:

1x 172 peltier(drift 0.8)

Als dat nog gaat....

Verwijderd

Topicstarter
Nogmaals: iedereen die wilt bestellen moet mij mailen op sebastiaan@nw.nl en vermeld daarbij wat je precies wilt hebben, je naam en je adres.
Deze mensen hebben al besteld.
Ik heb ff rondgebeld en het blijkt dat voor een bestelling van ongeveer $1000 3- tot 4 procent invoerrechten betaald moeten worden + 19% btw.
Als iedereen die wilt bestellen voor morgen 12:00 's middags mij een mailtje stuurt met wat je precies wilt bestellen (dus duidelijke beschrijving met eventueel de maat van de fitting) en je naam en adres dan maak ik er (vooral voor mijzelf) een overzichtje van die ik op internet zal zetten.
Dan stuur ik een mailtje naar dangerden.com met de grootte van de bestelling en vraag ik hoeveel de verzendkosten zullen zijn. Nadat ik dat mailtje verstuurd heb kan niemand zich meer aanmelden!
Als ik daar antwoord opgekregen heb zal ik de precieze kosten voor iedereen berekenen en die hier posten. Dan moeten jullie het geld overmaken op rekening nr.: 9112264 (mijn naam is HR S J SCHOO). Zodra van iedereen het geld binnen is geef ik de bestelling op aan dangerden.com en kan het w8en beginnen. Ik zal trouwens nog even bellen hoe lang dat duurt. Als er nog vragen zijn, post het!

• php
  • Niet online

php

Op dinsdag 18 december 2001 23:47 schreef augustus het volgende:
Siliconenslang

conrad.nl heeft siliconenslang tot 10 mm voor fl.7.27 (per meter?).
Katalogus blz. 808. Online nummer 608076

Die slangklemmen hebben ze ook bij Conrad, en dan veel goedkoper: 68 cent i.p.v 75 dollarcent(=2,50!)
Wie wordt hier genaaid?
Peter van den Berg en Ri-Amsterdam mogen dan wel geen prijzen vermelden, het zijn ook geen internet winkels. Er staat echter wel een telefoonnummer, DAN BEL JE DAT TOCH |:(|:(|:(. Ze bijten niet.
Ik weet eigenlijk wel zeker dat vdberg redelijk goedkoop is met zijn siliconenslang.
En verder: Een slangklem is nog geen slangklem. Ik heb talloze klemmen gehad die je zo kan wegdonderen, Gamma-kwaliteit, om te huilen. De enige acceptabele klemmen die ik heb komen bij de technische groothandel vandaan.

Overigens, voor degene die de actie begeleid/uitvoert (ben effe naam kwijt):

Laat je niet naaien met de invoerrechten. Op waterkoeling voor elektronica zit 0% invoerrechten, en als de douane anders beslist, moeten ze hun tarif-boek nog maar eens uit de vuilnisbak vissen, en er eens goed in zoeken.
Op www.douane.nl staat een soortgelijk verhaal, over het importeren van computer-bende. (ergens bij veelgestelde vragen ofzo)

Verwijderd

Herman, als een bedrijf geen prijzen geeft informeer ik niet eens verder.
Ik ga er dan automatisch van uit dat het peperduur is, alleen voor bedrijven, alleen in grote aantallen (per rol van 100 meter), tegen hoge verzendkosten, vooruit te betalen, et cetera.

Wat let die bedrijven om prijzen te vermelden -ook als men geen internetwinkel heeft? Kopieer het tabelletje uit de catalogus naar de site, dat is alles.
Wat let die bedrijven eigenlijk om hun hele catalogus online te zetten? Als potentiële klanten zich eerst online oriënteren scheelt dat in tijd aan de telefoon.
Nu biedt zo'n site amper informatie.

De prijs is voor mij de primaire informatie. Ik ben geen bedrijf dat een 'betrouwbare partner' zoekt -ongeacht de kosten.

Verwijderd

Topicstarter
Overigens, voor degene die de actie begeleid/uitvoert (ben effe naam kwijt):

Laat je niet naaien met de invoerrechten. Op waterkoeling voor elektronica zit 0% invoerrechten, en als de douane anders beslist, moeten ze hun tarif-boek nog maar eens uit de vuilnisbak vissen, en er eens goed in zoeken.
Op www.douane.nl staat een soortgelijk verhaal, over het importeren van computer-bende. (ergens bij veelgestelde vragen ofzo)
Je hebt gelijk. Ik neem aan dat dit onder onderdelen en toebehoren van de hoofdgroep computerapparatuur valt en dat betekend dat we 0% douanerechten moeten betalen!! (zie de tabel onderaan).
Ik zal aan dangerden.com vragen of ze er 'computer supplies' op willen zetten.
Thanx herman, weer wat geleerd :)

Dit is trouwens de definitieve lijst met mensen die meedoen. Mensen die wel op het forum gepost hebben wat ze willen maar mij niet gemaild hebben hebben pech want ik ga niet uitzoeken welke nick op het forum mij nou gemaild heeft en wie niet en ik heb het duidelijk aangekondigd. Ik ga nu een mailtje naar dangerden.com sturen met de vraag wat de verzendkosten zullen zijn.

• php
  • Niet online

php

De reden dat bedrijven vaak wat terughoudend zijn met prijzen geven op Inet, is dat de concurrerende bedrijven gezellig meekijken.

Zelf hebben wijhet hele productgamma op de website staan, maar ook geen prijzen. Een prijslijst is per E-mail aan te vragen. Dit is hoe het werkt in de industriele sector.

De bedrijven die prijzen vermelden, zijn meer op de consument gericht, die overigens vaak flink meer betaalt. (meestal is het zo dat consumentenprijs incl BTW = 2x verkoopprijs bedrijf ex BTW.) Overigens per branche verschillend, maar in het algemeen klopt het aardig.

• Epsilon

Epsilon

ik hoop dat ik nog op tijd ben omdat ik weg was dit weekend

plz count me in.... *puppy eyes* ;)

Verwijderd

Sorry, je bent net te laat je moest voor 12:00 naar GoT hebben gemaild.

• urk_forever
hij heeft tot 16.00 de tijd gehad :) dus is ie maar 5 uurtje te laat

Hail to the king baby!

• Epsilon

Epsilon

Op woensdag 19 december 2001 22:32 schreef Misantrophia het volgende:
Sorry, je bent net te laat je moest voor 12:00 naar GoT hebben gemaild.
net of de bestelling al weg is |:(

• schizofreen

schizofreen

ik & jij

Op donderdag 20 december 2001 15:58 schreef epsilon het volgende:

[..]

net of de bestelling al weg is |:(
waarschijnlijk niet maar je moet ergens een grens trekken...

• php
  • Niet online

php

En user "got" trekt de grens, niemand anders.......

• Epsilon

Epsilon

Op donderdag 20 december 2001 17:30 schreef Herman het volgende:
En user "got" trekt de grens, niemand anders.......
juustem

• urk_forever
Op donderdag 20 december 2001 22:14 schreef epsilon het volgende:

[..]

juustem
misschien wilden we je er alleen maar effe op wijzen dat je te laat was niet meer en ook niet minder :) (ik iig)

Hail to the king baby!

• Epsilon

Epsilon

Op donderdag 20 december 2001 22:17 schreef urk_forever het volgende:

[..]

misschien wilden we je er alleen maar effe op wijzen dat je te laat was niet meer en ook niet minder :) (ik iig)
ik vindt het al k*t genoeg DAT ik aan de late kant ben, nu hoeven ze het er nie in te wrijven. Net of het zo leujk is dat ik zo'n aktie misloopt |:(.

Daarom heb ik vriendelijk gevraagt of ik als nog mee kan doen. Denk na: scheelt jullie verzendkosten

Verwijderd

Topicstarter
Damn, nog steeds niks gehoord van dangerden.com...

Er zijn nu al drie mensen die toch nog willen bestellen maar pas gereageerd hebben na dat ik het mailtje naar dd.com heb gestuurd.
Het kan wel maar dan worden de verzendkosten waarschijnlijk weer hoger en dan moet ik dat weer vragen en zo gaat het veel te lang duren... maar als die mensen bereid zijn de volgende kosten te betalen wil ik het wel voor jullie bestellen:

bedrag in $*2.5*1.19=bedrag incl btw en in gld

+ verzendkosten: ik ga er vanuit dat de verzendkosten naar nl ongeveer $50=125 gld zijn (als ik antwoord heb van dd weet ik dat precies)
dus: 125/10 mensen in lijst=12.50 gld p.p.
als die drie mensen er bij komen komt er schat ik $10 verzendkosten extra
$60=150gld 150/13=11.55gld hey, das goedkoper! :P
dus ik denk dat het geen probleem is dat er nog extra mensen bij komen... (hangt van mailtje dd.com af uiteraard)

ow.. en dan nog de verzendkosten binnen nl: ik ga er van uit dat het allemaal paketjes worden van 0->5kg die niet in de brievenbus kunnen en het tarief daarvan is 10.75 gld :(

dus: bedrag incl btw+11,55+10,75=bedrag incl btw+ ongeveer 22,30

Nu nog w8en op dat verdomde mailtje...

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Post ff je adres en giro nr, dan kan ik vast overmaken

• Epsilon

Epsilon

geef je banknr maar (desnoods via meel want het is te begrijpen dat je dat niet op GoT wil zetten).

Dan maak ik dat bedrag wel over.

edit:

niet goed gelezen

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 20 december 2001 23:11 schreef epsilon het volgende:
geef je banknr maar (desnoods via meel want het is te begrijpen dat je dat niet op GoT wil zetten).

Dan maak ik dat bedrag wel over.
uiteraard maak ik er geen bezwaar tegen dat er iemand zomaar geld op mijn rekening stort... sterker nog ik moedig het zelfs aan :P, dus iedereen mag mijn rekeningnr. weten hoor...

• urk_forever
Op donderdag 20 december 2001 22:22 schreef epsilon het volgende:

[..]

ik vindt het al k*t genoeg DAT ik aan de late kant ben, nu hoeven ze het er nie in te wrijven. Net of het zo leujk is dat ik zo'n aktie misloopt |:(.

Daarom heb ik vriendelijk gevraagt of ik als nog mee kan doen. Denk na: scheelt jullie verzendkosten
ik heb er verder geen problemen mee zolang als ik maar niet meer hoef te betalen :)

BTW GoT weet je al wat meer? Kun je al bestellen (k ben zeer ongeduldig ik weet et)

Hail to the king baby!

• schizofreen

schizofreen

ik & jij

ik ben anders ook wel bereid om het bij je op te komen halen hoor, waar ligt dat dorpje van je eigenlijk? Ik zou ook eventueel voor de watertweaker uit omgeving Eindhoven of omgeving Enschede iets mee kunnen nemen...

• Stuff
  • Laatst online: 28-06-2010

Stuff

*ploink*

gegroet Medetweakers,

Ik heb toevallig laatst wat spullen gekocht bij DangerDen. Namelijk Zo'n VID block, ChipSet block, water wetter en een T splitsing (wel één :)).

Ik moet zeggen dat ze lekker snel leveren. Ik heb de spullen gisteren opgehaald op het postkantoor en het zag er allemaal goed uit. Levertijd was circa 2 weken.

Tevens weet ik nie tof dit voor alle DangerDen artikellen geld, maar ik hoefde geen import-belasting te betalen. De meneer van de PTT zei dat dat eigenlijk wel had moeten gebeuren maar er ontbrak een formulier op de doos ofzo. Was wel weer mooi meegenomen.

Als er interesse is kan ik vanavond wel ff een paar pics maken van de door mij bestelde artikellen en hier posten. Die blokje zien er trouwens supervet uit. Ik vind ze trouwens wel een beetje zwaar voor een blokje in dat formaat. :) (Maar dat kan ook aan mij liggen).

Ik heb trouwens niet meegdeaan met de inkoop actie omdat ik bij het bestellen niet wist dat er zo'n actie was/zou komen. Oh well.. :)

http://www.vado.org -- Videogames are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world. -MegaTokyo

Verwijderd

Topicstarter
We zijn natuurlijk allemaal heel benieuwd hoe veel verzendkosten je nou moest betalen?

edit:

nog steeds niks gehoord van dd :(

• Stuff

Stuff

*ploink*

De verzendkosten die je betaald is afhankelijk van het gewicht. Ik heb nu de bon niet bij de hand (zit op mijn werk), maar ik zal vanavond even kijken hoeveel ik heb moeten betalen. :)

http://www.vado.org -- Videogames are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world. -MegaTokyo

• Stuff

Stuff

*ploink*

Achterhalen verzendkosten:

Ga naar Dangerden.com en ga naar PRODUCTS. Maak nu een bestelling zo als je dat oko zou willen doen voor het "echie".

Voorbeeld. http://www.dangerden.com -> Products -> Water Blocks -> Maze 2 (Click here) -> Add to cart -> Continue Shopping -> Products -> Radiators -> (Super Cube) Add to Cart.

Click nu Op NEW Customer en vul in het volgende scherm al je gegevens in. Je hoeft nog geen Creditcard nummer in te vullen ofzo, dus er word nog niets definitief besteld!! Klik nu op Continue Order en je krijgt dan het scherm SHIPPING te zien. In de 2de column staat nu "Shipping VIA" waar je kunt kiezen voor een shipping method MET DE PRIJS! :)

Dat wilde je toch weten?

• brainball
  • Laatst online: 13-06-2023
ok ik weet ik niet of ik mee doe maar ik hoop van wel.
Als je hebt geprobeerd te emailen op vanroeden.h@stu.hsbrabant.nl

Deze kan ik namelijk momenteel niet berijken door gedoe met de servers.
mail me dan effe op killa@home.nl

Verwacht niet meteen geld want ik ga er een weekje tussen uit op een brood nodige vakantie. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ja jongens, nog steeds geen antwoord gehad van dd.com... ze zullen het wel druk hebben zo voor kerst (staat ook op hun site) maar als ik morgenmiddag nog steeds niks gehoord heb stuur ik nog wel een mailtje...
Ga naar Dangerden.com en ga naar PRODUCTS. Maak nu een bestelling zo als je dat oko zou willen doen voor het "echie".
Als ik dat doe krijg ik: USPS International-Other 15+lbs = $44, alleen had dd in het vorige mailtje gezegd dat ze orders van die grootte liever via global express verzenden vandaar dat ik toch ff op hun reactie wil wachten...
ok ik weet ik niet of ik mee doe maar ik hoop van wel.
Als je hebt geprobeerd te emailen op vanroeden.h@stu.hsbrabant.nl
Deze kan ik namelijk momenteel niet berijken door gedoe met de servers.
mail me dan effe op killa@home.nl

Verwacht niet meteen geld want ik ga er een weekje tussen uit op een brood nodige vakantie.
Goed dat je het ff zegt van dat @mail adres.. voorkomt een hoop ergenis
Mareh, je zult toch echt vooraf moeten betalen wil je meedoen en om nou nog een week te wachten.. dus je regelt maar dat je het overmaakt met girotel of een overschrijvinskaart.
Laat ff weten of dat nog lukt en anders is het zeer spijtig voor je...

• Epsilon

Epsilon

op www.tnt.com kan ik niks vinden over de prijzen.
Daar zou het waarschijnlijk toch mee verstuurt worden.

Ik zal es ff kijken of ik ergens anders nog wat kan vinden
edit:

toch wel

damn, site doet het nu nie.....
wil iemand het later nog es proberen

Verwijderd

Topicstarter
er zijn er nu 4 bijgekomen en nu kan er echt door niemand meer besteld worden...

• Stuff

Stuff

*ploink*

Gegroet,

Ik heb net al mijn DangerDen spulletjes ingebouwd en kwam toch voor een kleine verassing te staan.

1. VGA blok
Hou er rekening mee dat als je het VGA blok plaatst dat je dan je eerste EN tweede PCI slot niet meer kunt gebruiken. Ik had heel stiekem gehoopt dat alleen heet eerste PCI slot onbruikbaar werd, maar PCI slot 2 is ook niet mneer te gebruiken.

2. VGA Blok
Ik heb een Kyro 2 (Hercules Prophet 4500) en de gaatjes die erop zitten voor de fan komen NIET overeen met de bevestigingsgaten van het VGA blok van DangerDen. Nu weet ik dat het een Geforce cooler is, maar ik had een beetje gehoopt dat het universeel was. Gellukig doet een beetje Arctic Silver Thermal Adhesive (wat een naam zeg) wonderen.

3. Chipset blok
Ik gebruik tevens een Asus A7M266 mobo. Nu heeft die, net als bij het VGA blok, de gaatjes op een verkeerde plek zitten. Ook hier komen de gaatjes op het mobo NIET overheen met de bevestigings gaten van het chipsetblok. Wel een beetje annoying.. Maak ook hier bied dat goedje met de lange naam (ASTA) weer uitkomst.

4. Nog een tip.
Als je je slang goed wilt bevestigen, doe dan het volgende:

Vul een beker met water.
Doe deze beker in de magnetron totdat het water kookt.
Doe het uiteinde van de slang die je wilt bevestigen in het water (1.5cm ofzo).
Laat de slang circa 30 a 60 seconden in het water zitten.
Doe in de tussentijden een KLEIN BEETJE zeepsop over de bevestigingspunten op het koperblok.
Haal nu de slang uit het water en schuif deze over het blok.

Omdat het warme water de slang week maakt kun je hem heel makkelijk over het blok schuiven met maar een klein beetje druk. Als de slang afkoelt dan krimpt hij weer en zit hij lekker strak. Natuurlijk wel een bevestigings klemmetje gebruiken. Maar op deze manier kun je de slang helemaal over het bevestigingspunt schuiven. :)

Ik zal eens kijken of ik zo wat pics kan maken van mijn 2 blokjes. :)

• Stuff

Stuff

*ploink*

Ff wat pics.. :)

Alles in mijn kastje gebouwd.. Alleen nog ff een pompje bestellen bij OC-Shop. (Ik gebruik nu een dompelpomp)
http://www.stuffsbenchmarks.com/images/107-0729_IMG.JPG

En zo ziet het buiten mijn kast eruit.. ;)
http://www.stuffsbenchmarks.com/images/107-0733_IMG.JPG

Hier zie je dus dat het VGA blok niet lekker past. Met het Chipset blok had ik hetzelfde.
http://www.stuffsbenchmarks.com/images/107-0721_IMG.JPG

:)

Nog een leuk detail. Plak ik dus dat waterblok op mijn videokaart, zet de slangen eraan, plaats hem terug in mijn kast.. wat krijg ik? <beep> <beep> <beep>. Video error. Ik dus kijken of die kaart er goed in zat.. Die zat er dus goed in (zo op het oog). Nog ff aangedrukt.. helaas, nog steeds een vid error.. Dan BAAL je dus. Ik die kaart er weer uit, dat blok controlleren (of hij dus niet ergens contact maakt waar het niet mag). Maar dat zat allemaal goed. Dus ik kaart erin zonder slangen erop aan te sluiten, en jawel hoor, beeld! Dus ik zluit de slangen er weer op aan.. VID ERROR! WTF?! Ik die kaart weer goed aandrukken, nog steeds nix. Slangen er weer af, kaart weer terug. BEELD! GVD, echt vaag dus. Goed, slangen er weer aan, kaart terug, weer Vid Error!! Ik pak de TNT2 van mijn bro en zet die erin.. Beeld! ok, ik mijn Kyro2 er weer in.. BEELD!

Wat bleek het nu te zijn. Op een of andere manier maakt de kaart geen goed contact als alles eraan hangt en hij een schok heeft ondervond (ie. tikje tegen de kast). Oplossing: Kaart eruit halen, er weer in doen en goed aandrukken. Echt super vaag, maar het werkt wel! Zit je ondertussen best wel te stressen met de impressie dat de VID wellicht kapot is. Maar het draait nu allemaal. :)

• urk_forever
Op zondag 23 december 2001 13:21 schreef Stuff het volgende:
Ff wat pics.. :)

Alles in mijn kastje gebouwd.. Alleen nog ff een pompje bestellen bij OC-Shop. (Ik gebruik nu een dompelpomp)

En zo ziet het buiten mijn kast eruit.. ;)
http://www.stuffsbenchmarks.com/images/107-0733_IMG.JPG

Hier zie je dus dat het VGA blok niet lekker past. Met het Chipset blok had ik hetzelfde.
http://www.stuffsbenchmarks.com/images/107-0721_IMG.JPG

:)

Nog een leuk detail. Plak ik dus dat waterblok op mijn videokaart, zet de slangen eraan, plaats hem terug in mijn kast.. wat krijg ik? <beep> <beep> <beep>. Video error. Ik dus kijken of die kaart er goed in zat.. Die zat er dus goed in (zo op het oog). Nog ff aangedrukt.. helaas, nog steeds een vid error.. Dan BAAL je dus. Ik die kaart er weer uit, dat blok controlleren (of hij dus niet ergens contact maakt waar het niet mag). Maar dat zat allemaal goed. Dus ik kaart erin zonder slangen erop aan te sluiten, en jawel hoor, beeld! Dus ik zluit de slangen er weer op aan.. VID ERROR! WTF?! Ik die kaart weer goed aandrukken, nog steeds nix. Slangen er weer af, kaart weer terug. BEELD! GVD, echt vaag dus. Goed, slangen er weer aan, kaart terug, weer Vid Error!! Ik pak de TNT2 van mijn bro en zet die erin.. Beeld! ok, ik mijn Kyro2 er weer in.. BEELD!

Wat bleek het nu te zijn. Op een of andere manier maakt de kaart geen goed contact als alles eraan hangt en hij een schok heeft ondervond (ie. tikje tegen de kast). Oplossing: Kaart eruit halen, er weer in doen en goed aandrukken. Echt super vaag, maar het werkt wel! Zit je ondertussen best wel te stressen met de impressie dat de VID wellicht kapot is. Maar het draait nu allemaal. :)
Die video kaart van jouw is dat een Geforce 256? Ik heb nl de Asus V6800 DDR maar waarschijnlijk moet ik ook iets als ASTA gebruiken om hem vast te maken aangezien ik zie blorb er al niet goed opkreeg

Hail to the king baby!

• Stuff

Stuff

*ploink*

Urk_Forever:
Nope, ik heb geen GF256 maar een Hercules Prophet Kyro 2 64MB. Ik zal ff een schametje posten van die VID cooler.. geef me een momentje. : )

• Stuff

Stuff

*ploink*

Ok. Ik heb getracht een duidelijk schematje te maken hoe dat VID blok eruit ziet. 1 pixel is 1mm, dus het zou allemaal een beetje overeen moeten komen. Alleen die aansluit punten heb ik er gewoon opgekwakt, die wijken dus af. Daarvoor verwijs ik naar een eerder gemaakt plaatje.

http://www.stuffsbenchmarks.com/images/dd_vid.jpg
pas wel op, het plaatje is maar liefst 4.99KB! ;)

Het kan een klein beetje afwijken van de werkelijkheid, maar ik heb zo snel ff mijn best gedaan om het zo accuraat mogelijk te maken. :)

• Peertje NL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-11 20:47

He stuff, denk jij dat de pomp het niet erg moeilijk krijgt met 3 blokken in serrie, hoe je geen pisstraal over?

Reality beats fiction by far!

• Epsilon

Epsilon

Op zondag 23 december 2001 15:10 schreef E-MANs het volgende:

He stuff, denk jij dat de pomp het niet erg moeilijk krijgt met 3 blokken in serrie, hoe je geen pisstraal over?
valt best mee denk ik hoor
anders moet je maar een 2e pomp (zelfde capaciteit) in serie zetten tussen het vid blok en de northbridge. Dan zal je wel wat extra power kunnen krijgen.

• Epsilon

Epsilon

Trouwens Got, heb je al wat gehoord van DD?

• Stuff

Stuff

*ploink*

E-MANs:
Valt reuze mee hoor. Ik gebruik nu een Vage dompel pomp die zo'n 1300 liter per uur pompt. Komt een normaal straaltje uit in het reservoir, dus dat gaat wel goed. :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 23 december 2001 15:41 schreef epsilon het volgende:
Trouwens Got, heb je al wat gehoord van DD?
Nope.. niks :'(

Ik kan natuurlijk wel blijven wachten maar ik kan ook gewoon bestellen op hun website en dan zie ik wel... tis dan niet via global express maar het zal toch ook wel goed zijn... Ik wacht nog wel een dagje af...

[edit]
Ah, kut:
We have been overwhelmed with orders. We are currently out of stock on the Eheim 1048's and 1250's. These will be shipping January 4, 2002. Also we are out of stock on the Super Cubes. These can't be ordered until we receive them around the 15th of January.

Happy Holidays to all of our customers and fans!!!
Ok, ik bestel wel pas als ik een antwoord van hun heb gehad maar het moet wel heel gek worden als dat pas in januari krijg dus de mensen die een eheim of super cube besteld moeten maar iets anders verzinnen.. :(

Verwijderd

Topicstarter
Yoyoyo!!, een antwoord:
Hi Sebastiaan,

Thanks for the reminder; I missed your previous email. On our site right now we are out of super cubes but I have one at home that I was taking measurements and pictures of so it has your name on it

So when/if you do make the order and process the order your self I will have to add the radiator to your credit card after the order comes in.

This order with the Super Cube will weigh around 30 pounds and the cost for shipping and insurance is $120, if this cost us less to ship we will refund you credit cards the difference and if it cost a bit more we will need to add the costs.

Best regards

Dan Stephens

dano@dangerden.com

www.dangerdern.com
Dus... ik moet nu eten (ben jarig :)) dus moet daar wel ff gezellig meedoen maar hier hebben jullie wel ff voldoende info aan
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.