Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Echte inkoopactie bij DangerDen.com

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.294 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Hopelijk is het er binnen 1 week, dan kan ik nog net het zooitje in de kast bouwen voordat Drome 9 begint.
Zou toch moeten kunnen, mijn Black Ice Gold (http://www.hwlabs.com/contests/blackice_big2.htm)
was ook binnen 3 dagen hier, vanuit de Filipijnen.

• Sinlath
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-11 16:36
[subtieleschopmodus]

en is er al een mailtje dat ze het hebben verstuurd?
ben erg benieuwd naar de prestaties van het chipsetblok.

[/subtieleschopmodus]

• Devil
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Devil

King of morons

Zijn er al updates? Heb je de bestelling al gedaan en al een order bevestiging gekregen ed.?

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik heb een orderbevestiging gehad maar daarna ook nog een mailtje met dat er iets mis was met de creditcard.. ik dus bellen naar de postbank en bleek dat het geld er idd nog niet opstond. ik had namelijk gelezen dat het max. 5 dagen duurt voordat het er op staat en was er dus vanuit gegaan dat het er op stond maar nu blijkt dus dat als je het geld vanaf een rekening stort die niet aan de credit card is gekoppelt het min. een week duurt :(. vandaag stond het er dus ook nog niet op en in het weekend doen ze niks dus ik vrees dat het er pas maandag of dinsdag er op staat... sorry

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Ok, nix aan te doen. In iedergeval bedankt voor de info, dan weten wij ook waar we aan toe zijn!

* Devil heeft ook altijd gekut met de postbank.

• urk_forever
  • Laatst online: 29-11 17:06
jammer dat het niet helemaal loopt zoals gepland, maar ik denk dat we allemaal nog wel wat geduld kunnen opbrengen

Hail to the king baby!

• Mark_Oostdam
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Mark_Oostdam

WHATEVAH!

ja ach... de tentamenweek staat voor de deur :r
dan gaak toch niet }:O modden

.-=:SPECS:=-. .-=:CASEMOD:=-. bijna klaar...

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:06

Epsilon

hehe, nu is die dangerden super cube weer te krijgen :+

Als ik dat geweten had...
nou ja, maakt ammel niet uit

ik wil jullie aktie niet nog langer laten duren, dus laat dat van mij maar zitten.

• Sinlath
ben benieuwd of die }:O }:O }:O }:O van de postbank nu wel hun werk hebben gedaan.

ik heb altijd prob's met de postbank.. en ik vraag me nu weer af waarom ik er nog zit

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag ook nog niet :'(

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Minder :(
Kun je niet aan Dangerden vragen of ze vast alle zooi klaarzetten zodat zodra het geld op je rekening staat zij kunnen cashen en de boel op de bus gaat?

• Sinlath
Op maandag 21 januari 2002 21:47 schreef NaOH het volgende:
Minder :(
Kun je niet aan Dangerden vragen of ze vast alle zooi klaarzetten zodat zodra het geld op je rekening staat zij kunnen cashen en de boel op de bus gaat?
waarschijnlijk zullen ze dat al wel gedaan hebben, tenminste als ze een beetje klantvriendelijk zijn zullen ze niet de spullen verkopen die je besteld hebt.

ik ben erg benieuwd hoe lang het nou echt duurt, ik kan niet wachten totdat mijn northbridge wc blokje er is :)

Verwijderd

Topicstarter
Geen goed nieuws... heb weer gebeld en dit keer was het een man en die kon mij eindelijk eens uitleggen hoe dat overmaken nou gaat. het gaat dus eerst naar een tussenrekening waar ze het dus een week vast houden en dan pas gaat het naar de credit card en dat duurt ook weer een paar dagen.. (waar blijft het geld dan in die paar dagen :? ) volgens hem staat het er pas woensdag of donderdag op... mooi is dat :( (wel een wijze les..)
beetje jammer trouwens dat ze me dat de vorige keren dat ik belde niet hebben kunnen vertellen hoe lang het zou gaan duren, stomme }:O en daaro

• Sinlath
Op dinsdag 22 januari 2002 12:34 schreef Got het volgende:
Geen goed nieuws... heb weer gebeld en dit keer was het een man en die kon mij eindelijk eens uitleggen hoe dat overmaken nou gaat. het gaat dus eerst naar een tussenrekening waar ze het dus een week vast houden en dan pas gaat het naar de credit card en dat duurt ook weer een paar dagen.. (waar blijft het geld dan in die paar dagen :? ) volgens hem staat het er pas woensdag of donderdag op... mooi is dat :( (wel een wijze les..)
beetje jammer trouwens dat ze me dat de vorige keren dat ik belde niet hebben kunnen vertellen hoe lang het zou gaan duren, stomme }:O en daaro
eigenlijk is het een heel vies spelletje, van jou geld trekken hun toch weer een weekje rente.

maarja je doet er niets tegen, ik heb ooit eens gehoord dat er wel een manier was om het er heel snel op te hebben staan, maar dat had te maken met een creditcard waar je een limiet op kan hebben, dan moest je rood gaan staan, en op verloopdag overboeken.. dan duurde het maar 48 uur (geloof ik)

Verwijderd

en vervolgens krijg je een boete omdat je te lang rood stond, terwijl je t geld op tijd had overgemaakt, maar doordat de bank t vasthoudt niet op tijd was.

• urk_forever
klote banken, och ja je wordt toch overal genaaid waar je bij staat :(

Hail to the king baby!

• Sinlath
maar het is nu woensdag dus met een beetje geluk (zal wel niet, is altijd het geval met inkoopacties) staat het geld erop en kan het verstuurd worden.

het zal alleen toch na het weekend aankomen in st.jezushereverwegiveen (dat dorp waar GoT woont :) )

Verwijderd

Nou ik heb het vermoeden dat zodra het gepost is dat het gewoon nog een vette week gaat duren....was bij mijn vorige bestelling bij dangerden ook...

Het duurde 2 1/2 week voordat ik het in huis had..en ik had na 3 dagen al betaald en het was toen ook al bij hen binnen....

• brainball
  • Laatst online: 13-06-2023
je kan er nou eenmaal op rekenen dat van de ene kant van de wereld naar de andere niet altijd even snel gaat zoals men het wil.
Een stel douane mensen moeten het ook nog even bekijken.
Ik zelf verwacht dat het nog wel een weekje of 3 duurt voor het er echt is.
Die week die got zij dat het zou duren voor het er was leek me al veel te kort. ;)

expect the unexpected.....

Verwijderd

Topicstarter
Oke dan! het geld staat op de credit card dus nu is het aan Dangerden...

Vanaf het moment dat dangerden het verzend zou het niet langer dan drie dagen moeten duren voordat het hier is... daar hebben we verdorie die $100 verzendkosten voor betaald...

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Ik denk dat de douane zich weinig aantrekt van $100 dollar verzendkosten. Die smijten het gewoon op een stapel en kijken er wel eens naar als ze tijd hebben.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 24 januari 2002 18:06 schreef NaOH het volgende:
Ik denk dat de douane zich weinig aantrekt van $100 dollar verzendkosten. Die smijten het gewoon op een stapel en kijken er wel eens naar als ze tijd hebben.
Ja maar dit gaat via Global Express :)

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 19:02 schreef Got het volgende:

[..]

Ja maar dit gaat via Global Express :)
eeeh ja dus??? geen douanes???

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Dankzij Global Expres is het supersnel in Nederland, maar voor de doune maakt het niets uit, dat duurt nog steeds even lang. En je hebt ook kans dat ze in Amerika nu heel moeilijk doen met pakjes enzo naar het buitenland.
Maar we zient allemaal wel.

Verwijderd

Topicstarter
We gaan het zien ja, maar voorlopig gaat het goed:

Hi Sebastiaan,

Your order has gone through:)
Our shopping cart only alows $44 for shipping so I will have to add $56 to get the total for the shipping to get to $100. This order will ship USPS Global Express.

Thanks
Dan

Give those guys a call and let them it will be coming soon:)

Ik heb dus afgesproken dat alles wat de verzendkosten meer zijn dan die $100 een korting is op deze grote order :)...

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Meld USPS Nederland even weten dat het eraan komt, dat scheelt een dag. Of probeer uit te vinden bij welke expediteur het terecht komt.

• Sinlath
Op vrijdag 25 januari 2002 09:36 schreef Herman het volgende:
Meld USPS Nederland even weten dat het eraan komt, dat scheelt een dag. Of probeer uit te vinden bij welke expediteur het terecht komt.
inderdaad, dat kan behoorlijk schelen.

overigens vraag ik me af welke criteria de douane hanteerd om pakjes te controleren.
de ene keer controleren ze wel, de andere keer niet.. heel vreemd.

zit er hier niet een tweakert bij de douane die kan ze dan alvast inlichten en mensen vrij maken :)

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Wat een oplichters zijn die post lui eigenlijk. 250 Piek om een pakje van Amerika naar Nederland te sturen.
(dit is eigenlijk gewoon stiekum een schop)

• urk_forever
is alweer eens wat nieuws??

Hail to the king baby!

Verwijderd

Topicstarter
mwa, niet echt. ik ben er nu achter waar ik naar toe moet bellen maar was daar gister te laat mee, dat wordt dus maandag en dan hoop ik te horen hoe ik dit moet afhandelen (btw betalen enzo)...

• Sinlath
Op zondag 27 januari 2002 16:33 schreef Got het volgende:
mwa, niet echt. ik ben er nu achter waar ik naar toe moet bellen maar was daar gister te laat mee, dat wordt dus maandag en dan hoop ik te horen hoe ik dit moet afhandelen (btw betalen enzo)...
volgens mij moet je de btw betalen bij afhalen pakket.

als ze bezorgen zullen ze een accetpgirootje erbij doen

(ook dit is een stiekume schop modus, hoewel GoT nog geen tijd heeft gehad om te bellen hou ik em toch hoog)

Verwijderd

Topicstarter
Heb gebeld. werd eerst van het kastje naar de muur gestuurd maar uiteindelijk kon iemand mij toch vertellen dat als alle papieren goed zijn dhl mij opbeld om te vragen of ik akkoord ga met de invoerrechten en btw kosten en dan wordt het bij mij aan de deur afgeleverd. het is als het goed is vrijdag verstuurd en dan zou het vandaag aangekomen moeten zijn duseh, ik zit te wachten op dat belletje :P

• Sinlath
Op maandag 28 januari 2002 17:11 schreef Got het volgende:
Heb gebeld. werd eerst van het kastje naar de muur gestuurd maar uiteindelijk kon iemand mij toch vertellen dat als alle papieren goed zijn dhl mij opbeld om te vragen of ik akkoord ga met de invoerrechten en btw kosten en dan wordt het bij mij aan de deur afgeleverd. het is als het goed is vrijdag verstuurd en dan zou het vandaag aangekomen moeten zijn duseh, ik zit te wachten op dat belletje :P
dit is woei..!!!!! dat word langskomen van het weekend

edit:

iemand al opgevallen dat ik erg ongeduldig ben :) :) :)

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Behalve als die doune lui allemaal denken. Pfoe wat een grote doos die doet Hans maar en Hans denkt die doet Piet wel, zodat onze doos over 10 jaar nog ergens in een hoekje staat weg te rotten >:)

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 17:12 schreef NaOH het volgende:
Behalve als die doune lui allemaal denken. Pfoe wat een grote doos die doet Hans maar en Hans denkt die doet Piet wel, zodat onze doos over 10 jaar nog ergens in een hoekje staat weg te rotten >:)
kan je nagaan hoe lang het duurt als er helemaal geen piet werkt!!! *D

• schizofreen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 16:43

schizofreen

ik & jij

Op deze manier hadden we beter de zooi op een schip kunnen laden en dan in Rotterdam persoonlijk de doos op komen staan wachten. Was misschien nog sneller geweest ook. :P

Maargoed, dit was dus weer zo'n befaamde subtiele schop

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Heb je al weer updates GoT ?

* Devil heeft gebruik gemaakt van de 1 malige Nickchange feature

Verwijderd

Topicstarter
Mmm, ik heb gister een mailtje naar dd.com gestuurd om te vragen of ze mij het pakketnr. willen geven en of ze het al verstuurd hebben maar heb nog steeds geen antwoord gehad. Heb hem nu nog maar een keer gestuurd want het is al eens eerder gebeurd dat ze een mailtje van mij gemist hebben... in een bevestigings mailtje staat dat ze het binnen 3 tot 5 werkdagen verzenden maar ik had door dit zinnetje: Give those guys a call and let them it will be coming soon:) de hoop dat ze hem al meteen verzonden hadden, maar goed, er zijn nu al vier werkdagen verstreken dus ik hoop onwijs dat ze het al verzonden hebben... dah was het

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

'k bedank !
En stuur nog even een mailtje als je ledjes wil ;)

Verwijderd

Topicstarter
Update'tje:

Hi Sebastiaan,

I will check with our shipper, and get back to you.

Best regards
Dan Stephens

• Mark_Oostdam
  • Niet online

Mark_Oostdam

WHATEVAH!

Op donderdag 31 januari 2002 08:54 schreef Got het volgende:
Update'tje:

Hi Sebastiaan,

I will check with our shipper, and get back to you.

Best regards
Dan Stephens
WhooHoo!

• Sinlath
en al nieuws???

Verwijderd

Topicstarter
nope, ;(

Verwijderd

Topicstarter
Good news, your package is on the way
kreeg ik vanochtend om 6:31 dus ik neem aan dat het vrijdag verstuurd is :). eindelijk...

• brainball
eindelijk........ :)
werd tijd

• schizofreen

schizofreen

ik & jij

Op zaterdag 02 februari 2002 23:05 schreef Got het volgende:

[..]

kreeg ik vanochtend om 6:31 dus ik neem aan dat het vrijdag verstuurd is :). eindelijk...
whoohooow,
dus met een beetje geluk is het allemaal deze week nog binnen ?

• Dirk J
  • Laatst online: 13-11 23:06
Op zondag 03 februari 2002 22:01 schreef schizofreen het volgende:

[..]

whoohooow,
dus met een beetje geluk is het allemaal deze week nog binnen ?
Met een beetje geluk is het dus (over)morgen binnen als ik het goed begrijp :P

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Denk het niet, want onze vrienden van de douane zitten er nog tusen.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 03 februari 2002 23:50 schreef Devil het volgende:
Denk het niet, want onze vrienden van de douane zitten er nog tusen.
Mwa, dat zal wel meevallen. volgens dhl wordt het meestal dezelfde dag verzonden mits ze me kunnen bereiken zodat ik akkoord kan gaan met de btw enzo...

wat trouwens wel enorm zuigt is dat de dollar inmiddels vier €cent duurder is geworden waardoor de hele bestelling iets van €40 duurder is geworden maar...
Hi Sebastiaan,

Good news, your package is on the way and here is your tracking number ET001696137US
Also you were charged $44 for shipping and the true shipping costs were $118, you will not be charged the extra amount because we had talked about a discount for such a large order and since you did all the work for us and your friends we will cover the $74 difference. Thank you for your support and for helping out those around you.

Best regards
Dan Stephens
www.dangerden.com
buitengewoon aardige mensen daar :)... dat scheelt dus $56 wat aardig compenseerd met die duurdere dollar. ik hoop stiekem dat ik nog wat over houd :D :)

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-10 16:39

Maku

Derp

DAmn ik heb de andere pagina's niet gelezen maar ik begrijp dat ik net mis vis om ook een bestellign te doen :"(

• Sinlath
yesss... eindelijk men pelt binnen.. nu alleen nog een volt mod op de kr7a-raid doen ..

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 04 februari 2002 00:55 schreef 001Michael het volgende:
DAmn ik heb de andere pagina's niet gelezen maar ik begrijp dat ik net mis vis om ook een bestellign te doen :"(
idd

Verwijderd

Topicstarter
Your item left the United States from SEATTLE AMC at 3:14 am on February 03, 2002.
Dat was op zondag en dus moet het er morgen zijn :)

(afklop)

• Sinlath
[nieuwsgierigmodus]

en en en en en....????

[/nieuwsgierigmodus]

• schizofreen

schizofreen

ik & jij

Op dinsdag 05 februari 2002 13:24 schreef Sinlath het volgende:
[nieuwsgierigmodus]

en en en en en....????

[/nieuwsgierigmodus]
Hij zit nog op school gok ik...

[was weer een subtiele schop]

dr wordt hier trouwens wel wat afgeschopt...

• Dirk J
Nee vandaag zit ie niet op school. Hij is thuisgebleven. Hij is op dit moment alleen niet online.. Een uur geleden nog wel.
* Dirk J kent Got best goed ;)

• Sinlath
Op dinsdag 05 februari 2002 14:17 schreef AMDude het volgende:
Nee vandaag zit ie niet op school. Hij is thuisgebleven. Hij is op dit moment alleen niet online.. Een uur geleden nog wel.
* Sinlath kent Got best goed ;)
ok ff een poll:

waarom is GoT thuisgebleven?

1: Omdat DHL em kan bellen.
2: omdat de firma die de spullen verscheept wel eens zou kunnen bellen.
3: om zijn familie van de telefoon af te houden zodat de vervoerder kan bellen

[niet voor moderator bestemde text]

de schopjes worden steeds subtieler

[/niet voor moderator bestemde text]

• brainball
het zou ook nog zo kunnen zijn dat ie ziek is geworden van de zenuwen of het wel aankomt.

Verwijderd

ik denk dat ie gewoon schijt aan school heeft en geen zin had vandaag. Dat had ik gistren ook, en de week daarvoor, en .... je snapt t wel

• Sinlath
en een nieuwe dag nieuwe kansen...

hoe subtieler hoe beter

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11 01:12

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

anders post je om de 20 minuten een reply om zo die topic hoog te laten staan |:(

I'm not as think as you stoned I am

• Dirk J
Op dinsdag 05 februari 2002 14:40 schreef Sinlath het volgende:

[..]

ok ff een poll:

waarom is GoT Got thuisgebleven?

1: Omdat DHL em kan bellen.
2: omdat de firma die de spullen verscheept wel eens zou kunnen bellen.
3: om zijn familie van de telefoon af te houden zodat de vervoerder kan bellen
4: omdat hij niet naar school wou
5. omdat ie ziek is :(

• Sinlath
Op woensdag 06 februari 2002 10:29 schreef WooK het volgende:
anders post je om de 20 minuten een reply om zo die topic hoog te laten staan |:(
20 minuten, volgens mij moet je leren rekenen 05-02-2002 21:27 laatste post.

vervolgens post ik 06-02-2002 10:19.. das toch echt wel meer dan 20 minuten

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11 01:12

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Op woensdag 06 februari 2002 11:24 schreef Sinlath het volgende:

[..]

20 minuten, volgens mij moet je leren rekenen 05-02-2002 21:27 laatste post.

vervolgens post ik 06-02-2002 10:19.. das toch echt wel meer dan 20 minuten
Door Sinlath - dinsdag 05 februari 2002 13:24
Door schizofreen - dinsdag 05 februari 2002 13:59

Door AMDude - dinsdag 05 februari 2002 14:17
Door Sinlath - dinsdag 05 februari 2002 14:40

:Z

I'm not as think as you stoned I am

• schizofreen

schizofreen

ik & jij

Op woensdag 06 februari 2002 11:30 schreef WooK het volgende:

[..]

Door Sinlath - dinsdag 05 februari 2002 13:24
Door schizofreen - dinsdag 05 februari 2002 13:59

Door AMDude - dinsdag 05 februari 2002 14:17
Door Sinlath - dinsdag 05 februari 2002 14:40

:Z
En nog geen kwartier later post ik weer... :o
Wat maakt jou dat toch eigenlijk uit ?

ow, zo subtiel

Verwijderd

Topicstarter
Verdorie, doe ik helemaal mijn best om ziek te lijken zodat ik thuis kon blijven voor dat telefoontje, komt het niet :P ;)

Er is mij wel het een en ander duidelijk geworden... ten eerste dat er €1139 van de creditcard is afgeschreven en ten tweede dat DHL een ander tracking nummer gebruikt dan USPS. Het zogenaamde 'airwaybill' nummer. Maar goed, dat heb ik niet dus dat heb ik net even gevraagd aan dangerden. Ik zal daar vandaag wel geen antwoord meer van krijgen dus tenzij ik vandaag nog opgebeld word is er voor vandaag ook geen hoop meer ;(.
Erg k*t vind ik dat want er is juist $118 voor betaald zodat ik de spullen in twee werkdagen binnen zou hebben :(... (tis zondag vertrokken uit amerika)

• Mark_Oostdam
  • Niet online

Mark_Oostdam

WHATEVAH!

mwahh... lekker is dat :(
vervelend als niemand mee wil werken!

mijn tentamen week is over, en dus ook de stress, nu wil ik dus ontspanning want ik word gek van FAN's... ik wil H2O!!!!

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Op woensdag 06 februari 2002 16:59 schreef Got het volgende:
Verdorie, doe ik helemaal mijn best om ziek te lijken zodat ik thuis kon blijven voor dat telefoontje, komt het niet :P ;)

Er is mij wel het een en ander duidelijk geworden... ten eerste dat er €1139 van de creditcard is afgeschreven en ten tweede dat DHL een ander tracking nummer gebruikt dan USPS. Het zogenaamde 'airwaybill' nummer. Maar goed, dat heb ik niet dus dat heb ik net even gevraagd aan dangerden. Ik zal daar vandaag wel geen antwoord meer van krijgen dus tenzij ik vandaag nog opgebeld word is er voor vandaag ook geen hoop meer ;(.
Erg k*t vind ik dat want er is juist $118 voor betaald zodat ik de spullen in twee werkdagen binnen zou hebben :(... (tis zondag vertrokken uit amerika)
Hoeveel hoorde er dan afgeschreven te zijn?

En het spul is waarschijnlijk al lang in Nederland, alleen de douna loopt ermee te zieken. Die lui werke ngewoon vet sloom, gaan ze eerst kijken of je geen bom kan maken met dat waterblokje ofzo.

• Sinlath
* Sinlath Vraagt zich af of er al wat meer bekend is

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 07 februari 2002 15:39 schreef Sinlath het volgende:
* Sinlath Vraagt zich af of er al wat meer bekend is
Nee, nog geen antwoord gehad van dangerden :(

Toen ik de bestelling deed had ik gerekend op $928+$100=$1028*1.12=€1151
Dan kostte de dollar dus: 1139/(928+44)=1.17 ipv 1.12
Maar gelukkig heb ik dus die korting gekregen waardoor ik nu €12 overhoud :)

Ik zet er nog wel wat druk achter, ze lijken pas te reageren als je het mailtje twee keer stuurt...

• Sinlath
Op donderdag 07 februari 2002 15:55 schreef Got het volgende:

[..]

Nee, nog geen antwoord gehad van dangerden :(

Toen ik de bestelling deed had ik gerekend op $928+$100=$1028*1.12=€1151
Dan kostte de dollar dus: 1139/(928+44)=1.17 ipv 1.12
Maar gelukkig heb ik dus die korting gekregen waardoor ik nu €12 overhoud :)

Ik zet er nog wel wat druk achter, ze lijken pas te reageren als je het mailtje twee keer stuurt...
maar is het na het versturen niet meer de verantwoordelijkheid van de shippoer ipv dd.com

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 07 februari 2002 17:15 schreef Sinlath het volgende:

[..]

maar is het na het versturen niet meer de verantwoordelijkheid van de shippoer ipv dd.com
Tuurlijk, maar DHL kan mij niks over die zending vertellen als ik dat nummer niet weet...

Ah, heb net een mailtje van dangerden gehad:
Hi Sebastiaan,

The number below is all that USPS gives so there is no airwaybill number sorry, you should have the package in your hands shortly.
Some times customs stops them and looks inside to see if anything bad is being shipped.

Best regards
Dan Stephens
Mmm, dan snap ik het niet meer. USPS werkt samen met DHL, dat is zeker, maar hoe is mij niet geheel duidelijk. Ik denk dan toch dat USPS het zelf afhandeld... ik bel morgen wel even hoe het zit...

Verwijderd

GOT heb jij niet inmiddels slapeloze nachten van je inkoopactie????

De communicatie in de wereld is zo goed geworden, maar een pakketje verzenden en niemand schijnt je nog zekerheden te kunnen geven... echt triest...

Maar goed, het wordt weer w8ten...

• Sinlath
opzich ben ik heel blij dat Gotzo goed met ons communiceerd, en dus duidelijk uitlegt dat het buiten zijn weten om gebeurd.

ik heb anders meegemaakt met inkoopacties

Verwijderd

bij andere inkoopacties begon iedereen ongeduldig te worden en elkaar de schuld te geven en te schreeuwen. hier blijf t iedereen mooi rustig en wacht af en wacht af en wacht af en wacht af

Verwijderd

Op donderdag 07 februari 2002 20:13 schreef Sinlath het volgende:
opzich ben ik heel blij dat Gotzo goed met ons communiceerd, en dus duidelijk uitlegt dat het buiten zijn weten om gebeurd.

ik heb anders meegemaakt met inkoopacties
Dit was ook niet tegen got bedoelt, maar juist een opsteker...

Ik vind ook dat het heel goed geregeld is door got, complimenten daarvoor trouwens, maar ik bedoelde eigenlijk meer een hatelijke opmerking tegen de pakketdiensten/douaniers.... echt slecht

eeeh got...al wat gehad????

Verwijderd

Ik begin na veel lezen ook steeds meer zin in watercooling te krijgen. Ik heb wat rond zitten kijken op de site van Dangerden en daar is een mooi online bestelsysteem heb ik gezien.
Wat kost heb nu om voor 1 persoon spullen uit amerika te bestellen en naar NL toe te laten sturen. De prijzen die op die site staan zijn lager dan de prijzen van OC-shop dus ja.

Of komt er nog een vervolg op deze inkoopactie, dan heb ik wel interesse!
(Sorry dat ik niet alle 12 pagina's heb doorgelezen)

• Sinlath
Op vrijdag 08 februari 2002 19:35 schreef freezy17 het volgende:
Ik begin na veel lezen ook steeds meer zin in watercooling te krijgen. Ik heb wat rond zitten kijken op de site van Dangerden en daar is een mooi online bestelsysteem heb ik gezien.
Wat kost heb nu om voor 1 persoon spullen uit amerika te bestellen en naar NL toe te laten sturen. De prijzen die op die site staan zijn lager dan de prijzen van OC-shop dus ja.

Of komt er nog een vervolg op deze inkoopactie, dan heb ik wel interesse!
(Sorry dat ik niet alle 12 pagina's heb doorgelezen)
als je mazzel hebt is er nog iemand zo gek om nog een inkoop te doen..

als je echt met WC wil beginnen, dan denk ik de=at je ietsjes goedkoper uitbent als je het direct bij DD vandaan besteld, echter reken dan wel op minimaal 2 weken levertijd (zoals deze inkoop actie die duurt ook al snel 2 weken vanaf bestellen)

het vordeel via DD.com bestellen..: goedkoper.

nadeel als je pech hebt en iets gaat stuk, en dit valt onder garantie dan ben je het ook minimaal 2 weken kwijt.

Verwijderd

Topicstarter
Weinig nieuws... alleen dat ik niet achter een nederlands telefoonnr. van USPS kan komen.. iemand? Als je trouwens priority mail naar amerika stuurt duurt dat 4-6 dagen met een * erbij dat zegt dat het wel langer kan duren als de douane er mee gaat klooien, maar dat was al bekend...

En als je alleen daar gaat bestellen moet je al gauw rekenen op €25 verzendkosten, vandaar ook deze inkoopactie...

Verwijderd

Op vrijdag 08 februari 2002 22:01 schreef Got het volgende:
Weinig nieuws... alleen dat ik niet achter een nederlands telefoonnr. van USPS kan komen.. iemand? Als je trouwens priority mail naar amerika stuurt duurt dat 4-6 dagen met een * erbij dat zegt dat het wel langer kan duren als de douane er mee gaat klooien, maar dat was al bekend...

En als je alleen daar gaat bestellen moet je al gauw rekenen op €25 verzendkosten, vandaar ook deze inkoopactie...
moet dat niet UPS zijn???

Verwijderd

Als je bij DD besteld ben je er natuurlijk wel van verzekerd dat de producten op voorraad leverbaar zijn. Wanneer je iets bij OC-Shop besteld moet je eigenlijk maar hopen dat alles wat je besteld op voorraad is.

Wat me voorral opvalt is dat het WaterWetter bij OC-schop gewoon veel duurder is dan DD. Dat scheelt gewoon 20 tot 25 Euro!!

Verder vind ik de Cooling Cube niet echt een geweldige radiator, zelf heb ik liever eentje waar 2 120 mm fans boven op elkaar kunnen. Net als de Black Ice 2. Deze is nu bij oc-shop verkrijgbaar.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 08 februari 2002 22:53 schreef igor het volgende:

[..]

moet dat niet UPS zijn???
Nee, het is verzonden met USPS Global Express Guaranteed. Blijkbaar zijn UPS en USPS twee verschillende ondernemingen...

• Bestiole
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
USPS is de United States Postal Service ... dus gewoon de Post... en UPS kennen we allemaal wel :)

Me, myself & I

• schizofreen

schizofreen

ik & jij

* schizofreen kickt maar weer eens...
Nog geen nieuws?

• urk_forever
ja, ik ben ook wel een beetje nieuwsgierig

Hail to the king baby!

Verwijderd

Getver, nou ik zou je geld terugvragen voor die spoed verzending! Jammer genoeg gaat dat niet, tenzij je het bij usps kan claimen...

Maar heb je nog nieuws???

Verwijderd

Topicstarter
Nee, weer niks... begin nou toch wel een beetje bezorgd te worden...

Verwijderd

eehm....ik hoop niet dat het zo'n firma is die als het pakket echt pleite is jouw compleet laat hangen!

• Sinlath
Op maandag 11 februari 2002 17:58 schreef Got het volgende:
Nee, weer niks... begin nou toch wel een beetje bezorgd te worden...
probleem is waar moet je beginnen met bellen...

als je wat ideeen heb dan kan ik er ook wel een paar bellen hoor.. heb niets te doen op het werk vandaag. :)

Verwijderd

Misschien een idee: OC-shop verkoopt ook spul van DangerDen. Ik neem aan dat OC-shop dat zelf bij hun besteld.
Misschien wordt het spul via hetzelfde bedrijf naar OC-shop gestuurd en hebben ze daarom wel wat nuttige telefoonnummers. Dus we zouden OC-shop ff kunnen vragen of ze ons die nummers willen geven.

• urk_forever
Op dinsdag 12 februari 2002 14:43 schreef Misantrophia het volgende:
Misschien een idee: OC-shop verkoopt ook spul van DangerDen. Ik neem aan dat OC-shop dat zelf bij hun besteld.
Misschien wordt het spul via hetzelfde bedrijf naar OC-shop gestuurd en hebben ze daarom wel wat nuttige telefoonnummers. Dus we zouden OC-shop ff kunnen vragen of ze ons die nummers willen geven.
Als ze al nummers hebben denk ik niet dat ze die zomaar aan de eerste de beste geven die ze daar om vraagt.

Hail to the king baby!

Verwijderd

Topicstarter
als je wat ideeen heb dan kan ik er ook wel een paar bellen hoor.. heb niets te doen op het werk vandaag.
Als je er achter zou kunnen komen of USPS een telefoonnummer in nederland heeft zou dat wel fijn zijn...
Ik heb USPS maar gemaild met die vraag maar ik kan me voorstellen dat het enige tijd duurt voordat ik daar antwoord op krijg. Ik zal ook dangerden nog mailen of zij kunnen uitzoeken waar het pakje nu is...
Of ik zou even alle moed bij elkaar moeten rapen en USPS in amerika bellen... :P maar ik vind eigenlijk dat dangerden dat moet doen want zij moeten zorgen dat ik dat pakje binnen krijg..

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 12 februari 2002 14:43 schreef Misantrophia het volgende:
Het gaat niet echt om dangerden maar om USPS. Een bedrijf dat veel met USPS te maken heeft zal misschien ook wat weten...

• Sinlath
hmm.

misschien douane in amsterdam bellen.. met de vraag "goedemiddag, ik heb enkele weken geleden wat besteld uit amerika het is er echter nog niet, kunt u mij vertellen of het bij u in behandeling is?" oid.

Verwijderd

Topicstarter
Zeer snelle reactie van USPS:
Dear USPS Customer,

Since the USPS is an United States Organization, we do not have locations or telephone numbers in other countries. Most likely this item will be delivered by the Postal Authority that delivers your daily mail. Please contact them for additional detail on your package.

Thank you.

USPS Internet Customer Care Center
icustomercare@usps.com
Gewoon de PTT post dus... Ik ga hen morgen bellen en dan hoor ik wel wat ik moet doen. Ik weet nu iig dat zij het afhandelen dus laat ik me niet weer doorverwijzen..

Verwijderd

Weer niets zeker?

• Sinlath
Op dinsdag 12 februari 2002 20:43 schreef Got het volgende:
Zeer snelle reactie van USPS:
[..]

Gewoon de PTT post dus... Ik ga hen morgen bellen en dan hoor ik wel wat ik moet doen. Ik weet nu iig dat zij het afhandelen dus laat ik me niet weer doorverwijzen..
DHL zou het toch binnen nederland verschepen??

Verwijderd

*stamp*

is er al wat bekend?

Verwijderd

Topicstarter
PTT post gebeld maar die konden niks voor mij natrekken. De verzender kan wel een onderzoek laten starten dus ik heb dangerden gevraagd of ze kunnen uitzoeken waar het pakketje nu is...

• Mark_Oostdam
  • Niet online

Mark_Oostdam

WHATEVAH!

1000x :(
ik wil H2O!!!!

de volgende post wil ik dat je zegt dat de bestelling op je deurmat lag :)

P.S. deze subtiele schop is niet tegen your bedoeld hoor, maar tegen die gabbers bij UPS PTT :r

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.