Op zondag 24 februari 2002 22:02 schreef schizofreen het volgende:
Jongens, ik vind niet dan DD.com er her zo van langs moet krijgen. DD heeft gedaan wat we gevraagd hebben en daarmee kon het bedrijf alleen maar hopen dat de verzenddiensten ook deden wat van hun gevraagd werd.
Dit laatste blijkt dus absoluut niet te gebeuren en dat had DD eigenlijk niet kunnen weten. Er is hun immers nooit verteld dat er een stelletje lamme ambtenaren hier in Nederland met een pakketje zitten klungelen dat ze, zoals eerder genoemd, binnen een kwartier weer de deur uit hadden kunnen doen. Bovendien reageerd DD al uberhaupt op onze mailtjes en onderneemt er ook actie op. Zijn genoeg bedrijven dit dit nog niet eens doen (of je krijgt reactie na twee-en-een-halve-week.
Als er iemand zich zou moeten schamen zijn het de douane/verzenddiensten wel.
Ik ben het niet met je eens. Het is té makkelijk om als bedrijf te zeggen..."wij hebben het verstuurd, nou ligt het niet meer in onze handen" Dat werkt niet!
Punt 2, wie zegt dat het hier bij de douane ligt??? NIEMAND weet waar dat pakketje is...
Punt 3, Ze garanderen iets, als ze dat garanderen (ze hebben niet voor niets als optie "spoed") dan komt dat aan, komt dat niet aan, dan moeten ze echt alles eraan doen om dat alsnog voor elkaar te krijgen. En tja, ik vind een paar mailtjes sturen naar je vervoerder nou niet bepaald veel doen.
Ik weet niet hoe dat in bedrijven gaat waar jij werkt, maar waar ik werk (gewerkt heb) daar gaat het dus absoluut niet zo en daar rustten we niet voordat dingen bovenwater komen. Zo krijg je een zeer goede naam bij de klant en leveranciers (in dit geval vaste koeriers) vliegen voor je omdat ze weten dat als jij eenmaal aan hun mouw hangt dat je niet meer loslaat!
En over die mailtjes die ze sturen, inderdaad ze sturen terug, maar ja, wat heb je aan mailtjes waar geen zak instaat??
Dus zodoende: slechte zaak!