Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Echte inkoopactie bij DangerDen.com

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.294 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Sjonge jonge....waar betaal je nog dat spoed geld voor. Je had beter lekker een avondje uit kunnen gaan van die poen dan had het er volgens mij nog sneller geweest!

pffff klasse van jou en dangerden, maar de rest kan zinken hoor!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 17:06
toch jammer dat het allemaal zo lang moet duren met al die bedrijven, maar ja, straks dan verwacht je het niet meer en dan komt het waarschijnlijk aan!!

Hail to the king baby!

Verwijderd

*stamp*

al iets vernomen van DangerDen?

Verwijderd

Topicstarter
Hi Sebastiaan,

I will call the post office right now and find out what is up with this.

Regards
Dan
Zo mag ik het horen :)

• Sinlath
  • Laatst online: 12-11 16:36
ik moet zeggen dat ze bijzonder behulpzaam zijn bij DD.

tenminste die indruk krijg ik.

Verwijderd

Topicstarter
Ze zijn best behulpzaam ja, maar ze zullen dan ook niet dagelijks zo'n order krijgen...
Hi Sebastiaan,

I have started the search, the postal people told it takes 1-4 days for the Netherlands people to get back to them.

I will contact you when I hear from them.

Best regards
Dan Stephens
www.dangerden.com
Ik had toch stiekem gehoopt dat ik in deze vakantie nog een beetje zou kunnen knutselen :'(. Tis niet anders..

• Sinlath
Op vrijdag 15 februari 2002 17:44 schreef Got het volgende:
Ze zijn best behulpzaam ja, maar ze zullen dan ook niet dagelijks zo'n order krijgen...
[..]

Ik had toch stiekem gehoopt dat ik in deze vakantie nog een beetje zou kunnen knutselen :'(. Tis niet anders..
hebben die PTT gasten 4 dagen nodig om te reageren :r :r
tja.. stom eigenlijk iedereen waarschuwde ons al dat het best lang kon duren.. en wij maar eigenwijs.. "nee hoor" :) :+

• brainball
  • Laatst online: 13-06-2023
jammer ben net terug van vakantie en had toch eigenlijk wel een pakketje verwacht.

Verwijderd

ik had ook gehoopt deze week aan mijn eigen kast te kunnen werken, maar dat ging dus nie door. Dus ik heb een kast voor een goede vriendin gemod. Morgen nog ff de finishing touches en dan is ie klaar.

• Devil
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Devil

King of morons

Hoi GoT,

ik zou me geen zorgen maken als ik jou was. Dat pakket is heus niet weg ofzo. De laatste keer dat ik een pakket (t-shirts) uit Amerika kreeg had het 2 en een halve week bij de doune gelegen. Daarom zij ik al een paar keer dat het best nog wel even kon duren, zeker na dat geklooi in Amerika met dat miltvuur enzo.
Die doune lui zijn niet zo slim (hence die psycho is Big Brother) dus die zien vast die artic silver aan voor kneedbommen en de peltiers voor ontstekers enz. Dan gaan ze de bombsquad erbij halen en die komen dan met zo'n robotje en dan gaan ze het geheel onderzoeken en dan vinden ze het ook verdacht dus blazen ze het maar op met zo'n super laserbeam >:) .
Het kan natuurlijk ook dat ze het op een grote stapel gooien en daar 2 weken laten liggen, dan er even een vluchtige blik in werpen en het dan doorsturen, maar dat lijkt me een stuk onwaarschijnlijker ;)

Geen zorgen maken dus, het komt wel.

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 11:50 schreef Devil het volgende:
Hoi GoT,

ik zou me geen zorgen maken als ik jou was. Dat pakket is heus niet weg ofzo. De laatste keer dat ik een pakket (t-shirts) uit Amerika kreeg had het 2 en een halve week bij de doune gelegen. Daarom zij ik al een paar keer dat het best nog wel even kon duren, zeker na dat geklooi in Amerika met dat miltvuur enzo.
Die doune lui zijn niet zo slim (hence die psycho is Big Brother) dus die zien vast die artic silver aan voor kneedbommen en de peltiers voor ontstekers enz. Dan gaan ze de bombsquad erbij halen en die komen dan met zo'n robotje en dan gaan ze het geheel onderzoeken en dan vinden ze het ook verdacht dus blazen ze het maar op met zo'n super laserbeam >:) .
Het kan natuurlijk ook dat ze het op een grote stapel gooien en daar 2 weken laten liggen, dan er even een vluchtige blik in werpen en het dan doorsturen, maar dat lijkt me een stuk onwaarschijnlijker ;)

Geen zorgen maken dus, het komt wel.
Komen doet het zeker, maar eigenlijk vind ik dit niet kunnen (van douanes dan he) het is toch van de zotte dat dit zo lang moet wachten.

Hoe doen bedrijven dit dan die hun spullen van abroad halen...krijgen die voorrang???

• Mark_Oostdam
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Mark_Oostdam

WHATEVAH!

Op zondag 17 februari 2002 12:01 schreef igor het volgende:

[..]

Komen doet het zeker, maar eigenlijk vind ik dit niet kunnen (van douanes dan he) het is toch van de zotte dat dit zo lang moet wachten.

Hoe doen bedrijven dit dan die hun spullen van abroad halen...krijgen die voorrang???
Privé vliegtuigje ?

leuk verhaaltje trouwens Devil :D hoe lang heb je daarover nagedacht?

.-=:SPECS:=-. .-=:CASEMOD:=-. bijna klaar...

• brainball
die bedrijven laten het door de douane daar checken denk ik het zelfde als met dat T.I.R. systeem.
Hoeft het helemaal niet door de douane in het buitenland een keer is dan genoeg.

• Sinlath
volgens mij zijn er al 3 dagen voorbij.

any newz..

Verwijderd

Topicstarter
Nee, niks..

Verwijderd

niets...?? is er nou echt niemand die je kan vertellen waar dat pakketje is...??

• urk_forever
Op woensdag 20 februari 2002 07:14 schreef igor het volgende:
niets...?? is er nou echt niemand die je kan vertellen waar dat pakketje is...??
De eerste volgende keer dat ik zo'n douane auto'tje zie rijden op de snelweg, snij ik hem af, trek die gozer/vrouw uit zijn/haar auto, sla hem in mekaar en vraag dan:

Weet jij misschien waar het pakket van de inkoopactie van GoT is gebleven??

:P >:)

Hail to the king baby!

• schizofreen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 16:43

schizofreen

ik & jij

Op woensdag 20 februari 2002 10:31 schreef urk_forever het volgende:

[..]

De eerste volgende keer dat ik zo'n douane auto'tje zie rijden op de snelweg, snij ik hem af, trek die gozer/vrouw uit zijn/haar auto, sla hem in mekaar en vraag dan:

Weet jij misschien waar het pakket van de inkoopactie van GoT is gebleven??

:P >:)
ik stel voor om het allemaal wat subtieler aan te gaan pakken,
we richten een GoT-seals team op. Daarmee sluipen we ongemerkt het gebouw van de douane binnen. Elimineren evntuele medewerkers en halen ons pakketje op.
Volgende dag in de krant: 3 doden bij douane Schiphol, en wij hebben ons pakketje :P

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

• urk_forever
Op woensdag 20 februari 2002 10:49 schreef schizofreen het volgende:

[..]

ik stel voor om het allemaal wat subtieler aan te gaan pakken,
we richten een GoT-seals team op. Daarmee sluipen we ongemerkt het gebouw van de douane binnen. Elimineren evntuele medewerkers en halen ons pakketje op.
Volgende dag in de krant: 3 doden bij douane Schiphol, en wij hebben ons pakketje :P
Nice, kunnen we dat niet via een virtuele interface op onze pc's doen, dan lopen we zelf geen risico's! >:) :P

Hail to the king baby!

Verwijderd

Op woensdag 20 februari 2002 10:53 schreef urk_forever het volgende:

[..]

Nice, kunnen we dat niet via een virtuele interface op onze pc's doen, dan lopen we zelf geen risico's! >:) :P
Nee want mijn pctje doet het pas als ik mijn waterblokkie heb ;-)

Eehm got...niets zeker???

Verwijderd

Misschien werkt er wel een tweaker bij de douane en schrok hij bij het inspecteren van de inhoud. al dat watercool spul wow een droom komt uit. En heeft het vervolgens meegenomen :)

alhoewel ik me niet kan voorstellen dat een "Die Hard Tweaker" zoiets zou doen

Verwijderd

Misschien werkt er wel een tweaker bij de douane en schrok hij bij het inspecteren van de inhoud.
al dat watercool spul wow een droom komt uit.
En heeft het vervolgens meegenomen :)

alhoewel ik me niet kan voorstellen dat een "Die Hard Tweaker" zoiets zou doen

• Mark_Oostdam
  • Niet online

Mark_Oostdam

WHATEVAH!

een keer is toch genoeg?

ik ben trouwens voor dat GoT seal team! Vote me in!

Verwijderd

Topicstarter
Gevraagd of ze nog wat gehoord hadden:
Hi Sebabastiaan,

Still waiting for them to call me.

Dan
Mocht ik voor het weekend nog niks gehoord hebben doe ik ook mee met het GoT seal team. Helaas hebben we ons nu al verraden of we moeten ook ff bij tweakers langsgaan >:)

• urk_forever
Op woensdag 20 februari 2002 16:05 schreef Got het volgende:
Gevraagd of ze nog wat gehoord hadden:
[..]

Mocht ik voor het weekend nog niks gehoord hebben doe ik ook mee met het GoT seal team. Helaas hebben we ons nu al verraden of we moeten ook ff bij tweakers langsgaan >:)
Hehe, kunnen we nog mooi effe de missie trainen van te voren!! >:) :P

Hail to the king baby!

• brainball
* brainball doet ook mee met het seal team.

Kom op met dat spul begin nu namelijk al wel een beetje ongeduldig te worden.....

• urk_forever
Zullen we een inkoopactie starten voor de spullen voor ons GoT navy seals team :P >:)

Hail to the king baby!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:06

Epsilon

Op donderdag 21 februari 2002 14:56 schreef urk_forever het volgende:
Zullen we een inkoopactie starten voor de spullen voor ons GoT navy seals team :P >:)
en vervolgens kan je ook 3 weken w88 voordat je alles hebt.. En dan zijn de spullen voor deze inkoopaktie al weer binnen :)

• Mark_Oostdam
  • Niet online

Mark_Oostdam

WHATEVAH!

ik wil geen 3 weken w88! ik heb nu vakantie:)))) en ik wil NU die spullen... ik steek een kaarsje aan en doe een wens ofzo, want tja, je kan niets dan w88 :(

• brainball
Iemand kent toch wel de een of andere Arie illegalie die een zootje wapens en andere zooi in zijn garage heeft liggen.

verschepen is waarschijnlijk effe langs rijden, geld geven, inladen en wegwezen. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Dit zuigt wel enorm ja. Er zijn nou alweer zes dagen voorbij gegaan en nog geen antwoord... Het pakje doet er nu al 18 dagen over ;(

• schizofreen

schizofreen

ik & jij

* schizofreen wil even een datum stippen voor de training van ons Seal team. Wie kan er aanstaande maandagmiddag? >:)

[sup]wederom een heel subtiele trap[/sup]

• Sinlath
Op donderdag 21 februari 2002 15:34 schreef brainball het volgende:
Iemand kent toch wel de een of andere Arie illegalie die een zootje wapens en andere zooi in zijn garage heeft liggen.

verschepen is waarschijnlijk effe langs rijden, geld geven, inladen en wegwezen. ;)
hadden we arie Illegalie dan niet de DD.com spullen kunnen laten verschepen.. ;)

• brainball
Arie is niet zo bijster intelligent als je het niet over wapens hebt.
Hij snapt daar meestal geen hout van en waordt dan een beetje kwaad. >:)

* brainball vraagt zich af of arie niet mee zou willen doen met het seal team.

Verwijderd

Sealteam.....je hebt gewoon 1 goed persoon voor aan de telefoon nodig...die een beetje druk op de boel durft/kan/wil leggen.

Dit is natuurlijk echt knudde...we hadden net zo goed die spullen via roeiboot zelf kunnen gaan halen!

• brainball
een goede week later en nog geen niews bah. :(

* brainball hoopt dat het nou eidelijk eens komt kan ik ook eens beginnen.

Verwijderd

Hoi got,

Is het niet handig dat er wat meer mensen achteraan bellen??

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 24 februari 2002 09:15 schreef igor het volgende:
Hoi got,

Is het niet handig dat er wat meer mensen achteraan bellen??
Ja, dat is goed. Ik stuur vandaag nog een mailtje met het verzoek dan tenminste de indruk te geven dat ze er mee bezig zijn en als dat niks nuttigs oplevert moet er maar iemand bellen met de boodschap dat wij het zat zijn en dat zij er nu echt druk achter de 'zoektocht' moeten zetten om ons zo snel mogelijk duidelijkheid te geven en ons eventueel een goed voorstel te doen.. Ik kan wel een aardig woordje engels maar niet vloeiend genoeg om echt 'goed/stevig' over te komen dus dan moet er ff iemand bellen die hier wel ervaring mee heeft...

• Devil
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Devil

King of morons

Op zondag 24 februari 2002 10:44 schreef Got het volgende:

[..]

Ja, dat is goed. Ik stuur vandaag nog een mailtje met het verzoek dan tenminste de indruk te geven dat ze er mee bezig zijn en als dat niks nuttigs oplevert moet er maar iemand bellen met de boodschap dat wij het zat zijn en dat zij er nu echt druk achter de 'zoektocht' moeten zetten om ons zo snel mogelijk duidelijkheid te geven en ons eventueel een goed voorstel te doen.. Ik kan wel een aardig woordje engels maar niet vloeiend genoeg om echt 'goed/stevig' over te komen dus dan moet er ff iemand bellen die hier wel ervaring mee heeft...
Ik denk niet dat je het probleem moet zoeken bij Dangerden.com ik denk dat zij juist voortreffelijk hun best doen. De echt boosdoener is de ptt ism. de douane. Zij laten zo'n pakket daar gewoon liggen zonder dat je enig idee hebt hoe lang het gaat duren. Ik zou eens proberen om de ptt of de douane in Nederland te bellen. En eventueel geld van ze te claimen, omdat jij extra hebt betaald voor een expresse zending en zij het dan vervolgens weken tegenhouden, terwijl een kwartiertje meer dan genoeg is om die doos te bekijken.

* Devil had een 10 voor z'n eindexamen luistertoests Engols 8-)
Maarja Engols praten is iets anders dan op goed geluk hokjes aankruisen ;)

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

• brainball
ik ben zeker bereid om wat telefoontjes te plegen of mailtjes te sturen.
Alleen ik heb de gegevens niet. Als ik die kan krijgen, zoals paketnummer en telefoonnummers kan ik ergens eens achteraan gaan jagen.

Mijn engels is redelijk, kom namelijk redelijk wat in amerika en engeland. Volgende keer kan ik het misschien voor elkaar krijgen dat het naar een kennis van mij in de US gestuurd wordt en dat ik het daar laat oppikken door mijn vader. Hij komt ongeveer 2 keer per maand in houston.
Zal waarschijnlijk wat sneller gaan en wordt er ook nog geen invoerbelasting betaald.

• Mark_Oostdam
  • Niet online

Mark_Oostdam

WHATEVAH!

Op zondag 24 februari 2002 12:47 schreef brainball het volgende:
ik ben zeker bereid om wat telefoontjes te plegen of mailtjes te sturen.
Alleen ik heb de gegevens niet. Als ik die kan krijgen, zoals paketnummer en telefoonnummers kan ik ergens eens achteraan gaan jagen.

Mijn engels is redelijk, kom namelijk redelijk wat in amerika en engeland. Volgende keer kan ik het misschien voor elkaar krijgen dat het naar een kennis van mij in de US gestuurd wordt en dat ik het daar laat oppikken door mijn vader. Hij komt ongeveer 2 keer per maand in houston.
Zal waarschijnlijk wat sneller gaan en wordt er ook nog geen invoerbelasting betaald.
maar komt jouw paps wel met al die zooi door de douane?

ik wil trouwens best wel bellen voor het goede doel van een snellere levering en vooral voor het terrug claimen van dat extra geld wat we voor een snelle levering betalen!
als je wilt dat ik ook mee ga bellen stuur je maar even een mailtje met de benodigde info.

Groeten, en steek allemaal een kaarsje aan ofzo (niet dat dat helpt :?)

Verwijderd

Dangerden doet zijn best??? vind je? Ze moeten erachteraan voor hun klanten en niet zeggen "tja, sorry antwoord kan 3dagen duren" en dat je vervolgens na 5dagen hen weer mag mailen hoe de status is! Echt slecht!

Ze zeggen ook dat ze niet kunnen tracen met hun vervoerder, waarom zitten ze er dan nog??? 9van de 10 vervoerders kunnen tegenwoordig tracen...

Als je de route van dat pakket weet, dan wil ik ook best wel wat druk op de ketel zetten!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 24 februari 2002 13:19 schreef igor het volgende:
Dangerden doet zijn best??? vind je? Ze moeten erachteraan voor hun klanten en niet zeggen "tja, sorry antwoord kan 3dagen duren" en dat je vervolgens na 5dagen hen weer mag mailen hoe de status is! Echt slecht!

Ze zeggen ook dat ze niet kunnen tracen met hun vervoerder, waarom zitten ze er dan nog??? 9van de 10 vervoerders kunnen tegenwoordig tracen...

Als je de route van dat pakket weet, dan wil ik ook best wel wat druk op de ketel zetten!
Vind ik ook, ze mogen dan redelijk behulpzaam zijn maar daar heb ik geen reet aan als ik dat pakje niet ontvang. Zij hebben de verantwoordelijkheid dat ik mijn gekochte en al betaalde spullen krijg. Als de post dan moeilijk gaat doen dan ik dat hun probleem (en op een andere manier van ook van mij natuurlijk). Wat ik ook opvallend vind is dat er op hun site nergens algemene voorwaarden staan (of is dat normaal in amerika?). Anyway, ik moet nu weg maar ik regel vanavond wel met iemand dat er morgen gebeld wordt :)

• brainball
maar komt jouw paps wel met al die zooi door de douane?
Hij neemt wel vaker wat voor mij mee. En een persoon in 3 delig pak houden ze minder snel aan.
Vind ik ook, ze mogen dan redelijk behulpzaam zijn maar daar heb ik geen reet aan als ik dat pakje niet ontvang. Zij hebben de verantwoordelijkheid dat ik mijn gekochte en al betaalde spullen krijg. Als de post dan moeilijk gaat doen dan ik dat hun probleem (en op een andere manier van ook van mij natuurlijk). Wat ik ook opvallend vind is dat er op hun site nergens algemene voorwaarden staan (of is dat normaal in amerika?). Anyway, ik moet nu weg maar ik regel vanavond wel met iemand dat er morgen gebeld wordt
Lijkt mij totaal niet normaal, die amerikanen zijn juist altijd bang voor rechtzaken en dekken zich zoveel molijk in.

Verwijderd

Op zondag 24 februari 2002 15:50 schreef Got het volgende:

[..]

Vind ik ook, ze mogen dan redelijk behulpzaam zijn maar daar heb ik geen reet aan als ik dat pakje niet ontvang. Zij hebben de verantwoordelijkheid dat ik mijn gekochte en al betaalde spullen krijg. Als de post dan moeilijk gaat doen dan ik dat hun probleem (en op een andere manier van ook van mij natuurlijk). Wat ik ook opvallend vind is dat er op hun site nergens algemene voorwaarden staan (of is dat normaal in amerika?). Anyway, ik moet nu weg maar ik regel vanavond wel met iemand dat er morgen gebeld wordt :)
Klopt! Als ik laten we zeggen, een pc bestel bij Dell en laat hem met spoed versturen endat ding komt niet aan, moet je eens kijken wat Dell gaat uitzoeken en doen. (nou niet gaan zitten meuten over de keren dat het fout is gegaan bij dell, want daar gaat het niet om)
Dangerden laat je echt bungelen, daar kan ik me goed kwaad om maken!

• schizofreen

schizofreen

ik & jij

Jongens, ik vind niet dan DD.com er her zo van langs moet krijgen. DD heeft gedaan wat we gevraagd hebben en daarmee kon het bedrijf alleen maar hopen dat de verzenddiensten ook deden wat van hun gevraagd werd.
Dit laatste blijkt dus absoluut niet te gebeuren en dat had DD eigenlijk niet kunnen weten. Er is hun immers nooit verteld dat er een stelletje lamme ambtenaren hier in Nederland met een pakketje zitten klungelen dat ze, zoals eerder genoemd, binnen een kwartier weer de deur uit hadden kunnen doen. Bovendien reageerd DD al uberhaupt op onze mailtjes en onderneemt er ook actie op. Zijn genoeg bedrijven dit dit nog niet eens doen (of je krijgt reactie na twee-en-een-halve-week.
Als er iemand zich zou moeten schamen zijn het de douane/verzenddiensten wel.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 24 februari 2002 22:02 schreef schizofreen het volgende:
Jongens, ik vind niet dan DD.com er her zo van langs moet krijgen. DD heeft gedaan wat we gevraagd hebben en daarmee kon het bedrijf alleen maar hopen dat de verzenddiensten ook deden wat van hun gevraagd werd.
Dit laatste blijkt dus absoluut niet te gebeuren en dat had DD eigenlijk niet kunnen weten. Er is hun immers nooit verteld dat er een stelletje lamme ambtenaren hier in Nederland met een pakketje zitten klungelen dat ze, zoals eerder genoemd, binnen een kwartier weer de deur uit hadden kunnen doen. Bovendien reageerd DD al uberhaupt op onze mailtjes en onderneemt er ook actie op. Zijn genoeg bedrijven dit dit nog niet eens doen (of je krijgt reactie na twee-en-een-halve-week.
Weet ik wel maar je kan er beter wat druk opzetten dan afwachten, dat zet meestal meer zoden aan de dijk...

Wat ik nog wel ff afwacht is een antwoord van dd op mijn mailtje. Als, zoals gezegd, daar niks positiefs uitkomt gaan we bellen...

• ReseTTim
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

is het niet mogelijk om de doaune op te bellen?

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Ik weet natuurlijk niet wat voor expressedienst het is, maar het kan goed zijn dat het gewoon 3 weken duurt, omdat het per boot verscheept wordt.

Het enige wat er dan expresse aan is, is de rest van de afhandeling. Reken dan op 18-21 dagen, anders op 25-30 dagen. Tijdens mijn inkoopactie van Senfu blokjes (een jaar of 2 geleden) duurde het ook een week of 4.

Verwijderd

Op zondag 24 februari 2002 22:02 schreef schizofreen het volgende:
Ik ben het niet met je eens. Het is té makkelijk om als bedrijf te zeggen..."wij hebben het verstuurd, nou ligt het niet meer in onze handen" Dat werkt niet!

Punt 2, wie zegt dat het hier bij de douane ligt??? NIEMAND weet waar dat pakketje is...

Punt 3, Ze garanderen iets, als ze dat garanderen (ze hebben niet voor niets als optie "spoed") dan komt dat aan, komt dat niet aan, dan moeten ze echt alles eraan doen om dat alsnog voor elkaar te krijgen. En tja, ik vind een paar mailtjes sturen naar je vervoerder nou niet bepaald veel doen.

Ik weet niet hoe dat in bedrijven gaat waar jij werkt, maar waar ik werk (gewerkt heb) daar gaat het dus absoluut niet zo en daar rustten we niet voordat dingen bovenwater komen. Zo krijg je een zeer goede naam bij de klant en leveranciers (in dit geval vaste koeriers) vliegen voor je omdat ze weten dat als jij eenmaal aan hun mouw hangt dat je niet meer loslaat!

En over die mailtjes die ze sturen, inderdaad ze sturen terug, maar ja, wat heb je aan mailtjes waar geen zak instaat??

Dus zodoende: slechte zaak!

Verwijderd

En?? Al iemand wat gehoord, gezien of gebeld???

• The Guardian
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-11 22:23

The Guardian

I'll keep an I on you

Ik heb nu zo'n 5 keer wat in het buitenland besteld waarvan 4x uit de USA. Mijn pakketje bij DD heeft er ook het langst overgedaan namelijk: 4 augustus besteld en 31 augustus gearriveerd. Ik heb de douane gebeld maar die kunnen niks uitzoeken, ze weten niet waar een pakketje is; 'U moet gewoon wachten dan komt hij vanzelf langs'. Ja lekker is dat.
De andere USA bestellingen kwamen bij 1coolpc vandaan en dat duurt zo'n 1,5 week gemiddeld (heb het binnen 6dagen tot 2weken gehad).
Het snelste tot nu toe en het goedkoopst was het vanuit HongKong. Had ik iets op vrijdag bestelt en dinsdag stond het voor mijn deur, gelukkig was er geen btw berekend want zo snel had ik het niet verwacht en had dan ook geen geld gehad. was een 3/4 daagse service met tracking voor $27; is een nette prijs. Maarja hoe vaak bestel je wat uit HongKong?

Wat ik wil zeggen. Het kan nog zijn dat het pakketje straks gewoon voor de deur staat.

Verwijderd

eehm got...horen we nog wat??

Verwijderd

Topicstarter
Brainball gaat bellen/heeft gebeld en zal posten wat het resultaat is. Nog steeds geen reactie op twee mailtjes van mij trouwens...

• brainball
heb tenminste al een ding ontdekt en dat is dat ie amerika uit is....
Shipment History

You entered ET00 1696 137U S

Your item left the United States from SEATTLE AMC at 3:14 am on February 03, 2002. No further information is available for this item.

Here is what happened earlier:
ENROUTE, February 01, 2002, 4:32 pm
ACCEPTANCE, February 01, 2002, 9:07 am, ASTORIA, OR 97103
verder ben ik nog aan het zoeken wie precies ik ga bellen. Maar ben er mee bezig

Verwijderd

das tenminste al iets. Goed werk brainball

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 februari 2002 09:56 schreef brainball het volgende:
heb tenminste al een ding ontdekt en dat is dat ie amerika uit is....
[..]

verder ben ik nog aan het zoeken wie precies ik ga bellen. Maar ben er mee bezig
Dat weet ik al zo ongeveer drie weken. Heb het ook gepost op pagina 11. De grap is nou juist dat je ff belt of ze er nou als de sodemieter achteraan gaan. Of vraag eerst ff wat zij er aan zouden gaan doen... (dreigen met een lawyer :)). Iig dat je een beetje geirriteerd overkomt en dat je duidelijkheid wilt. (misschien is het handig als je zegt dat je sebastiaan heet dan weten ze het misschien wel..)

Verwijderd

Topicstarter
Hooow, w8 :)
Hi Sebastiaan,

Has it arrived? The Netherlands has informed through my postal service me that they received it so I nave asked for a prof of deliverey from our postal service and should know some thing more in a couple of day. They asked me to ask you if you have check customs? Call your customs and use the tracking number to trace it on your side. This has been a real problem and we wish it did not have to happen.

Once we find out if it has been lost or sent to customs we will be able to do some thing more.

Best regards
Dan Stephens
www.dangerden.com
Uiteindelijk dus toch een positief antwoord :)
Ik ga nu de douane bellen
Brainball, je hoeft dus niet meer naar dd te bellen :)
Got -> :)

• Epsilon

Epsilon

voor de volgende keer
ik ben ook een inkoopaktie gestart en kreeg dit in mijn mailtje:

"The cost will be around $45-$50 because we will have to add some insurance for this large of an order. This would be for air shipping without tracking if you wish we can ship Global Express for about $60 which has tracking and is about 3-7 days faster (unless customs grabs it for a look)"

dus, het was wel mogelijk met "tracking"

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 16:11 schreef Got het volgende:
Hooow, w8 :)
[..]

Uiteindelijk dus toch een positief antwoord :)
Ik ga nu de douane bellen
Brainball, je hoeft dus niet meer naar dd te bellen :)
Got -> :)
Perfect got.....

maar eehm....ze hebben het over een trackingsnummer....heb je die???

• brainball
Onze verzending heeft ook tracking.....
Alleen loopt dat tot de amerikaanse grens. :(
op www.usps.com kan je met je pakket nummer de status checken dat heb ik ook gedaan.

Enb heb ook daar bij nog eens een emailtje gestuurd naar DD en kreeg hetzelfde terug als Got

Ook heb ik een emailtje gehad met het advies de douane even te bellen, samen met het paket nummer zou dat uitkomst brengen.
Als iemand toevallig et nummer van de douane kent wil ik wel even bellen.

Verwijderd

Topicstarter
Nounounounou, ik de douane in a'dam bellen die verwijzen me door naar douane in schiphol waar de pakketjes binnenkomen. Die gozer verteld me dat hij niet aan een derde informatie over een pakketje kan verschaffen zonder referentie nummer die ik van de verzendende instantie zou moeten krijgen. Voordat ik dat nou weer heb zijn we weer een week verder dus ik kwam op het idee om dangerden rechtstreeks de douane hier te laten bellen :). Helaas waren die al dicht en kreeg Dan het antwoordapparaat maar hij gaat het morgen weer proberen. Ik ben hoopvol gestemd :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een hele grote VERRASSING VOOR JULLIE!!! :P
Jawel, het pakketje is vandaag aangekomen (!!!!!). De douane was er blijkbaar klaar mee...
Helaas was ik wat laat thuis maar goed, ik alles uitpakken en per persoon sorteren, voorraad doosjes te voorschijn halen, alles netjes in doosjes stoppen, dichttapen en toen was het tot mijn grote schrik al zes uur. Gelukkig hebben we hier vijf kilometer vandaan een ptt business point die tot half zeven open maar ik moest nog etiketjes met adressen maken en de afzender er op schrijven en nog met m'n ouders regelen of ze me eventjes wilden brengen. Dat regelen met m'n ouders veroorzaakte grote ergenis bij m'n moeder maar uiteindelijk wou m'n vader me toch even brengen. Het is me gelukt nog voor zes personen etiketten te schrijven maar toen durfde ik het niet meer aan om nog later weg te gaan. Nog net gehaald en die mensen hebben het hopelijk morgen al!!!
Brainball, schizofreen en Sinlath zijn de pechvogels maar:
Het pakketje van schizofreen zal ik morgen op de bus doen maar ik geloof niet dat ze op zaterdag bezorgen toch? Sorry iig..
Met brainball spreek ik appart nog wel iets af en Sinlath zou het toch komen ophalen.
Anyway, het is er !!! :9

edit:

Nee, nee w8! nog meer goed nieuws :)
Ik heb geen btw ofzo hoeven te betalen! Is het normaal ofzo dat dat achteraf gebeurd of?

Verwijderd

Zo, deze inkoopactie bij DD is dus binnen! Hoe lang heeft het nu uiteindelijk geduurd, ik heb namelijk bij de 2e DD inkoopactie besteld!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 28 februari 2002 20:10 schreef freezy17 het volgende:
Zo, deze inkoopactie bij DD is dus binnen! Hoe lang heeft het nu uiteindelijk geduurd, ik heb namelijk bij de 2e DD inkoopactie besteld!
Als je even naar de datum van de eerste post kijkt dan zal je daar denk ik niet veel vrolijker van worden :)

• schizofreen

schizofreen

ik & jij

KIJK, en dat noem ik eens goed nieuws

YES, kan ik eindelijk beginnen, maar helaas, de tentamens staan al weer bijna voor de deur, dat is dus weer wat uitstel... Maar ach, dat mag de pret niet drukken!!

• schizofreen

schizofreen

ik & jij

Op donderdag 28 februari 2002 20:03 schreef Got het volgende:
edit:

Nee, nee w8! nog meer goed nieuws :)
Ik heb geen btw ofzo hoeven te betalen! Is het normaal ofzo dat dat achteraf gebeurd of?
Kan me niet voorstellen dat ze dat achteraf gaan doen zonder er bericht van te geven. Een vriend van me kreeg ook ooit een pakketje van de douane en dat mocht ie pas ophalen als ie de BTW betaalde.

Betekend dat trouwens dat we geld terugkrijgen? :) :) :)

Verwijderd

Is toch 19% btw !!! Dus inderdaad, zit er nog een kansje in dat we daar nog iets van terug zien??

BTW...Perfect jonge!! echt super

Verwijderd

Topicstarter
Uiteraard krijgen jullie geld terug mocht het echt zo zijn, dat was de afspraak.. Ik wil het echter eerst zeker weten dus tenzij herman het eerder kan bevestigen zal ik morgen nog eventjes rondbellen... Zou wel heel relax zijn als het zo is *D

Verwijderd

Op donderdag 28 februari 2002 20:47 schreef Got het volgende:
Uiteraard krijgen jullie geld terug mocht het echt zo zijn, dat was de afspraak.. Ik wil het echter eerst zeker weten dus tenzij herman het eerder kan bevestigen zal ik morgen nog eventjes rondbellen... Zou wel heel relax zijn als het zo is *D
Zeker!!! hahaha, maar je moet nou wel vreselijk opgelucht zijn got. Al die zeikende medetweakers... *D

• sjares
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-11 07:23
Wat een leuk avontuur :)... minder voor de medetweaker allemaal, maar ja..het is er.
Uiteraard hulde voor Got en DD.com, beide toppie werk!
Misschien start ik ook wel eens een actie :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 28 februari 2002 20:51 schreef igor het volgende:

[..]

Zeker!!! hahaha, maar je moet nou wel vreselijk opgelucht zijn got. Al die zeikende medetweakers... *D
Ben zeker opgelucht.. kreeg al nachtmerries van tweakers die mij gingen modden omdat ze hun spullen niet kregen :P

• brainball
weeeeeeeeeh
Eindelijk goed nieuws.
Alleen het mindere nieuws is dat m'n mail server een trap onder de kont nodig heeft.
Dus ik mail jouw wel even GoT via een ander E-mail adres.

Verwijderd

Cool, dan hoop ik dus dat ze bij de 2e inkoopactie ook vergeten BTW te berekenen over de prijs, dat scheelt echt vet veel natuurlijk.
Daar heb ik namelijk mijn beselling lopen.

Ik hoop dus echt wel dat die BTW niet betaald hoeft te worden.

• Epsilon

Epsilon

Op donderdag 28 februari 2002 22:07 schreef freezy17 het volgende:
Cool, dan hoop ik dus dat ze bij de 2e inkoopactie ook vergeten BTW te berekenen over de prijs, dat scheelt echt vet veel natuurlijk.
Daar heb ik namelijk mijn beselling lopen.

Ik hoop dus echt wel dat die BTW niet betaald hoeft te worden.
me 2 :P

en dan lekker niet zeggen tegen jullie, en ikke weer 125 dollar extra in me zak steken >:)

nee geintje, als er geen btw betaalt wordt krijgen jullie dat netjes trug op je rekening gestort :)

Verwijderd

Op donderdag 28 februari 2002 21:48 schreef Got het volgende:

[..]

Ben zeker opgelucht.. kreeg al nachtmerries van tweakers die mij gingen modden omdat ze hun spullen niet kregen :P
eehm got, Ik heb mijn spullen nog niet >:)

• Mark_Oostdam
  • Niet online

Mark_Oostdam

WHATEVAH!

heh... ik zit al voor de deur te w88!

waar blijft die in het rood gestoken buurt*censuur* dan toch? het is toch echt al vrijdag!!!

ik kan dus echt niet w88 om alles in elkaar te zetten. en nog een financiële mevaller ook :) dat compenseert weer de financiële tegenvaller van de carnaval :D (het is zijn geld wel waar hoor!)

moet je nog bankrekeningen hebben enzo? dan fix ik dat morgen ff. ben net hersteld van een vervelend virus dus ik zit nog midden in de reparaties. (virus schrijft 1,6GB gestanden naar mijn schijf, die zat zo vol dus. en het sloopt al mijn .exe, .com, .enz, dus win.com en allerlij andere shit was weg :( reïnstal nodig!)

goh wat een verhaal, nu ga ik echt pitten hè... die postbode komt toch ook maar niet >:)

nog een BIG ASS bedankje aan got voor zijn fijne actie ;)

Verwijderd

Das mooi nieuws, dat t eindelijk ge-arriveerd is. T is zeker een mooi kado (was gistren 28 Februari jarig, net terug van zuipen)
Da wordt dus school skippen om mijn pc af te bouwen.

• schizofreen

schizofreen

ik & jij

al iemand die het spul ook al daadwerkelijk in huis heeft?
zo ja? hoe voelt het? werd je er opgewonden van? >:)

Verwijderd

Topicstarter
Ik wel iig :9 :P

(lol @ igor :))

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Gefeliciteerd, GoT!

Leuk he, buitenlandse handel.

Ik wil de feestvreugde natuurlijk niet bederven, maar het is mogelijk dat je een naheffing van de BTW krijgt.

Ik heb een week of 3 geleden een pakket uit Texas gehad, waar ik nu een naheffing over kreeg. Transporteur was UPS door to door delivery. Nou interesseert mij die naheffing niet (bedrijf), het kost me enkel een factuur inboeken extra, maar voor GoT zou dat niet leuk zijn.

Bel dus wel effe goed in de rondte. Wie heeft het pakket trouwens aangeleverd in Nederland? PTT?

Persoonlijk zou ik pas na een week of 6 gerust zijn en tot terugbetaling van de BTW overgaan. Ik neem aan dat niemand daar moeite mee heeft, omdat het om een meevaller gaat. Wat BTW betreft weet je het nooit zeker. En als de PTT het pakket gebracht heeft, dan kan je wel bellen, maar mijn ervaring is dat de informatie die ze telefonisch verstrekken van weinig waarde is.

Succes ermee.

--stang mode--
En als de gelukkige bezitters van een waterkoelsysteem vragen hebben, waar stellen we die dan? >:))

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Op vrijdag 01 maart 2002 13:07 schreef Herman het volgende:
--stang mode--
En als de gelukkige bezitters van een waterkoelsysteem vragen hebben, waar stellen we die dan? >:))
hiero bij OCM.. daar is het drukker >:) >:)

Verwijderd

De postbode stond vanmorgen aan de deur bij mij. Maar aangezien ik gistrenavond/nacht heb lopen feesten, hebk de postbode laten staan. Ik had geen zin om met slaperige kop 4 verdiepingen naar benee te slenteren. dan maar morgen ff halen op postkantoor, is toch maar 5 minuten lopen.

• urk_forever
Had je mijn pakketje ook op gestuurd? Ik heb nog niks ontvangen iig

Hail to the king baby!

• schizofreen

schizofreen

ik & jij

Op vrijdag 01 maart 2002 13:07 schreef Herman het volgende:
--stang mode--
Op het Computer Totaal forum?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 01 maart 2002 14:26 schreef urk_forever het volgende:
Had je mijn pakketje ook op gestuurd? Ik heb nog niks ontvangen iig
Ja, naar jou heb ik het ook opgestuurd maar het kan natuurlijk zijn dat de post er wat langer over doet :(. De pakjes van schizofreen en brainball zijn nu ook onderweg. Dit soort pakjes worden trouwens wel op zaterdag bezorgd :)...

Over de btw: heb net ff gebeld en volgens de ptt (die heeft het bezorgd) hoef ik niet meer bang te zijn dat er nog een afschrift voor de btw komt *D. Kweet bijna voor 100% zeker dat die er niet bij zit. Het pakketje is namelijk gewoon binnen gezet zonder dat er iemand thuis was (normaal doen we de deur wel altijd op slot hoor ;) :P) en daar zat het niet bij, maar ik vraag het voor de zekerheid nog even aan m'n moeder. Vanavond duidelijk daar over!
Zou wel een zeer aangename meevaller zijn :7

• urk_forever
Op vrijdag 01 maart 2002 15:53 schreef Got het volgende:

[..]

Ja, naar jou heb ik het ook opgestuurd maar het kan natuurlijk zijn dat de post er wat langer over doet :(. De pakjes van schizofreen en brainball zijn nu ook onderweg. Dit soort pakjes worden trouwens wel op zaterdag bezorgd :)...

Over de btw: heb net ff gebeld en volgens de ptt (die heeft het bezorgd) hoef ik niet meer bang te zijn dat er nog een afschrift voor de btw komt *D. Kweet bijna voor 100% zeker dat die er niet bij zit. Het pakketje is namelijk gewoon binnen gezet zonder dat er iemand thuis was (normaal doen we de deur wel altijd op slot hoor ;) :P) en daar zat het niet bij, maar ik vraag het voor de zekerheid nog even aan m'n moeder. Vanavond duidelijk daar over!
Zou wel een zeer aangename meevaller zijn :7
Ok, thnx, ik zie het wel verschijnen

Hail to the king baby!

• Epsilon

Epsilon

maaruh, geen pic genomen van al die zooi in z'n totaal?

Verwijderd

Zo Epsilon, dat klinkt echt heel goed met die BTW. We betalen hem gewoon eerst aan jou, dan weet jij in het geval zeker dat je er geen trammelant mee krijgt na de tijd.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 01 maart 2002 17:10 schreef epsilon het volgende:
maaruh, geen pic genomen van al die zooi in z'n totaal?
Mja, maar dat is een beschamend slechte pic van een halfkapotte webcam go plus (gevallen). Maar goed, omdat je het zo lief vraagt :)

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1015025867

even voor de duidelijkheid: daar links onder liggen waterwetter flesjes...

Maar anyway, die btw lijken we wel zeker niet te hoeven te betalen. De ptt zegt dat je er een afschift bij had moeten krijgen en er zit niks bij. Maar aan de andere kant heeft herman ook een punt... Ik wil niet over een aantal weken verrast worden met een heffing van die btw.. Ik tub nu een beetje over wat ik nou zal doen.. Afijn (kriebelwoord :)), het is laat, ik slaap er nog een nachtje over...

• Dirk J
  • Laatst online: 13-11 23:06
[off-topic]eej got, de dd.com is binnen en de lcd's zijn binnen en msn is down... :([/off-topic]

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Op zaterdag 02 maart 2002 01:16 schreef AMDude het volgende:
[off-topic]eej got, de dd.com is binnen en de lcd's zijn binnen en msn is down... :([/off-topic]
neejhoor niet bij mij,,

[ontopic]
hoeveel maze waterblokken ziet ik daar liggen?

Verwijderd

Topicstarter
[ontopic]
hoeveel maze waterblokken ziet ik daar liggen?
Veel :)

[offtopic]AMDude ligt reeds in zijn bed? Got snapt dat niet, AMDude heeft namelijk veel te veel geslapen deze week :P[/offtopic]

• schizofreen

schizofreen

ik & jij

whooohooow, * schizofreen heeft zn spul binne !!!

• Sinlath
'k heb et gisteren avond even opgehaald.

leuk spul :) heb het al bijn ingebouwd behalve de pelt. moet de peltvoeding nog even testen.

• schizofreen

schizofreen

ik & jij

ik laat hem van het weekend testdraaien (dus alles werkend, maar dan losgekoppeld van de PC). Als ik dan weer terugkom en er ligt een hoop water op de grond, weet ik dat het mis is, zoniet sluit ik alles meteen aan en clock this baby like hell. >:)

• Mark_Oostdam
  • Niet online

Mark_Oostdam

WHATEVAH!

Op zaterdag 02 maart 2002 11:25 schreef schizofreen het volgende:
ik laat hem van het weekend testdraaien (dus alles werkend, maar dan losgekoppeld van de PC). Als ik dan weer terugkom en er ligt een hoop water op de grond, weet ik dat het mis is, zoniet sluit ik alles meteen aan en clock this baby like hell. >:)
Ik ben al bezug :D
ff mijn bong (die nog een lik verf moet hebben) aansluiten... ow damn wat is dat blokkie koud :D
heb alleen nog geen pelts, maar dat komt vast nog (als er een financiële meevaller is :D)

Verwijderd

MIsantrophia heeft ook zijn spul binnen. Waar had ik ook al weer mijn Black Ice Gold gelaten?

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Op zaterdag 02 maart 2002 11:25 schreef schizofreen het volgende:
uhm en als ik nu zeg dat er al veel water op de grond ligt zonder dat ik waterkoeling heb... wat dan...

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.