waar heb je die smoke patch voor die challenger vandaan?
haha, de eerste van pagina 25
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
LolOp vrijdag 21 december 2001 21:52 schreef nealzie het volgende:
Daar is een progje voor FSScreen.exe Die slaat de screenshots als je ze maakt steeds op voor je met steeds een andere naam.Op vrijdag 21 december 2001 22:01 schreef Winnetou het volgende:
Of moet je steeds een screenshot maken, en dan uit spel, screenie opslaan,
en weer terug in spel om een nw te kunnen maken?
Kan wel, maar dan heb je een speciaal proggie nodig, gewoon met PrintScreen lukt dat niet, daarvoor moet je de eerste stap volgen.Op vrijdag 21 december 2001 22:01 schreef Winnetou het volgende:
Kun je ook enkele screenshots maken, en die dan later opslaan?
Of moet je steeds een screenshot maken, en dan uit spel, screenie opslaan,
en weer terug in spel om een nw te kunnen maken?
Op vrijdag 21 december 2001 22:04 schreef biobak het volgende:
Wanneer gaan we eens met een konvooi C17's de woestijn in?
Anoniem: 6317
Bij mij de eerste van pagina 4Op vrijdag 21 december 2001 21:52 schreef nealzie het volgende:
waar heb je die smoke patch voor die challenger vandaan?
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Dan wel boven afganistanhoor ..Moet nog wat afleveren bij Osama.Op vrijdag 21 december 2001 22:04 schreef biobak het volgende:
Wanneer gaan we eens met een konvooi C17's de woestijn in?
Dit dus:
[afbeelding]
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
LOLOp vrijdag 21 december 2001 22:16 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Dan wel boven afganistanhoor ..Moet nog wat afleveren bij Osama.
ROTFLOLPIMP!!!!Op vrijdag 21 december 2001 22:11 schreef McFlipp het volgende:toon volledige bericht
K, heb net de screenshots uitgezocht en heb hier de leukste (altans dat vind ik) over gehouden, en gepost dat jullie ook kunnen genieten
[afbeelding]
zo gezellige drukte hier(beetje oma uitspraak)
[afbeelding]
Nog meer gezelligheid
[afbeelding]
Hier nam rdluca me van achter en seakerhett me van voren
[afbeelding]
Onder uw ziet u... "Meneer ik zie niks onder me ik zie alleen de vloer" Ohhh maar mevrouw dat is geen probleem dan maken we toch even een gat! "Ja maar dan wordt ik...(windgeblaas klinkt)....AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH...." zo nu kunt u het allemaal zien. Onder u ziet u dus het schitterende Hymalya gebergte...
[afbeelding]
On final!
[afbeelding]
Nou netjes geland toch?
[afbeelding]
Hmmm wat is dat voor een rare vogel?
[afbeelding]
Daar heb je hem weer! tsjonge flexible zo'n 747
[afbeelding]
Damn je kan er echt vanalles mee doenWel ff oppassen dat de champagne van de passagiers niet omvalt nu
(of volgens biobak de whiskey van de piloot, omdat die zo lekker goedkoop is, de whiskey dan hè
)
[afbeelding]
Damn schrik me rot komt ie weer
[afbeelding]
zo ik ben lekker toch veel sneller en groter! euhhhhh...
[afbeelding]
Ohneej hij gaat onderlangs!
[afbeelding]
Hmmmmm dat kan nog een probleem worden als die vleugel nie snel weg is
[afbeelding]
GnaGnacoming in!
Zo dat waren me ff wat plaatjes
Was weer een gezellige vlucht met een mooi startup line!
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Je was idd lekker bezigOp vrijdag 21 december 2001 22:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
ROTFLOLPIMP!!!!
wat was dat nou ook alweer?Op vrijdag 21 december 2001 22:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
ROTFLOLPIMP!!!!
Anoniem: 6317
Rolling Over the Floor Laughing Out Loud Peing In My Pants (of was PissingOp vrijdag 21 december 2001 22:32 schreef nealzie het volgende:
[..]
wat was dat nou ook alweer?
kan het nog langer?Op vrijdag 21 december 2001 22:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Rolling Over the Floor Laughing Out Loud Peing In My Pants (of was Pissing)
Jawel, ROFLMAOPIMPSTCIIHOOp vrijdag 21 december 2001 22:43 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
kan het nog langer?
Kimble, er zit een spelvout in je iconOp vrijdag 21 december 2001 22:43 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
kan het nog langer?
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
weet ik , ik ben ermee bezig maar got werkt nie meeOp vrijdag 21 december 2001 22:50 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Kimble, er zit een spelvout in je icon
Anoniem: 42792
Hoge noorden...Op vrijdag 21 december 2001 23:14 schreef rdluca het volgende:
Nog maar een vluchtje naar het hoge noorden.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
nee fleslandOp zaterdag 22 december 2001 00:43 schreef 456 het volgende:
[..]
[flauwe grap mode]Op zaterdag 22 december 2001 00:44 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
nee flesland
daar kan je je statiegeld ophalen
Of natuurlijk de GoT VA joinenOp zaterdag 22 december 2001 01:04 schreef itsgreen het volgende:
kben mischien heel erg dom ofzo, maar ik zat me net te bedenken dat het mischien leuk is GOT Plane Packs te maken van additionele vliegtuigen, dat je kan afspreken "ja vanavond gaan we vliegen met Flightpack 4" dat iedereen die dan heeft. maarja gewoon een suggestie...
tampert, kriminalpolizei
Iemand dit ding al gezien, ben ik ook wel benieuwd naar...Op vrijdag 21 december 2001 10:37 schreef biobak het volgende:
[..]
Bij Arecibo zou een enorme radiotelescoop moeten staan (zie ook de film Goldeneye van James Bond), maar ik ben hem tijdens een vlucht gisteren morgen niet tegengekomen. In Fs2000 zou hij wel moeten zitten.
Plaatje:
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Neem hier eens een kijkje want daar zou ie moeten liggen:Op zaterdag 22 december 2001 10:49 schreef KDZ het volgende:
[..]
Iemand dit ding al gezien, ben ik ook wel benieuwd naar...
denk wel dat 128 genoeg is voor je system voorlopig....Hij gebruikt vooral veel virtueel geheugen en procsnelheid. Zet desnoods je virtueel geheugen iets hogerOp zaterdag 22 december 2001 12:27 schreef McFlipp het volgende:
Ikke vandaag maar eens me nieuwe mobo'tje (K7S5A) en processortje (Xp1600+) installeren! Eerst ff me koeler polijstenDan ook meteen ff met kabels rounden nu ik er toch mee bezig ben en dan lekker FS'en met veel detail!
Euhhh ff vraagje, op dat mobo kan DDR en SDR geheugen. Ik bestel zo Crucial, maar moet dus nu nog ff met SDR doen. Heb alleen nog maar 128mb Pc133 liggen. Die pc100 die nu in me pc zit past er namelijk (natuurlijk) niet in. Dus is 128mb voldoende voor FS2002??
tampert, kriminalpolizei
fijnOp zaterdag 22 december 2001 12:50 schreef McFlipp het volgende:
K, mooi
Ik gooi er dan wel ff win98SE op, want WinXP gebruikt zo veel geheugen.
Als alles in mekaar zit en alles klaar is en ik win98 heb geinstalled, en natuurlijk Fs2002 maak ik wel wat screenies
tampert, kriminalpolizei
Ik heb WinXP en van de 512 Mb heb ik nu nog 328 Mb over. Wanneer ik FS2002 start, dan heb ik er nog maar 100 - 120 Mb over. Reken dus maar uitOp zaterdag 22 december 2001 12:50 schreef McFlipp het volgende:
K, mooi
Ik gooi er dan wel ff win98SE op, want WinXP gebruikt zo veel geheugen.
Als alles in mekaar zit en alles klaar is en ik win98 heb geinstalled, en natuurlijk Fs2002 maak ik wel wat screenies
misschien, ik ga nog naar me omaOp zaterdag 22 december 2001 13:24 schreef nealzie het volgende:
gaan we vanmiddag nog vliegen?
tampert, kriminalpolizei
ja mooi is die hehOp zaterdag 22 december 2001 13:44 schreef Evilernie het volgende:
going ballistic die laatste...echt supermooi vertical
oh ja het is aerobatics ipv acrobatics
Anoniem: 37518
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
tampert, kriminalpolizei
Ik doe weer mee! Zeg maar hoe laat, en wie doet er nog meer mee?Op zaterdag 22 december 2001 18:06 schreef nealzie het volgende:
Wie gaat er nou mee vliegen???????
riep niels in de duisternis
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Anoniem: 28513
Hmmzz lamaar ging nie goedOp zaterdag 22 december 2001 18:47 schreef FunkyMonk het volgende:
Vandaag FS 2002 gekregen ik geinstalleerd maar als ik hem nu opstart dan even een zwart scherm en dan gaat hij weer terug naar mijn desktopweet iemand wat dit kan zijn?
Videokaart is ATi Rage 32 MB AGP (+voodoo2 maar daar hebben jullie niet veel aan denk ik
). Hulp welkom (heb trouwens ook al compatibility mode van XP geprobeert geen succes
Euhhh je hebt de nieuwste drivers? want bij mij werkt ie prima onder WinXP, heb dan wel niet een ati rage maar goed. Best wel vaag probleem.Op zaterdag 22 december 2001 18:46 schreef FunkyMonk het volgende:
Vandaag FS 2002 gekregen ik geinstalleerd maar als ik hem nu opstart dan even een zwart scherm en dan gaat hij weer terug naar mijn dekstopweet iemand wat dit kan zijn?
Videokaart is ATi Rage 32 MB AGP (+voodoo2 maar daar hebben jullie niet veel aan denk ik
). Hulp welkom (heb trouwens ook al compatibility mode van XP geprobeert geen succes
Lol probeer ik het in een cessna, mag jij het in een 747 proberenOp zaterdag 22 december 2001 18:49 schreef nealzie het volgende:
als iemand nog niet kan om 1900 moettie maar roepen hoor, ik heb alle tijd
ik dacht, misschien maken we een leuk tochtje naar dat ene gavaarlijkste vliegveldje in nepal? kijken wie er kan landen
Ja nieuwste drivers vindt hetzelf ook nogal vaag krijg ff een zwart scherm 1 seconde en dan weer back to desktopOp zaterdag 22 december 2001 18:51 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Euhhh je hebt de nieuwste drivers? want bij mij werkt ie prima onder WinXP, heb dan wel niet een ati rage maar goed. Best wel vaag probleem.
Ik zou het zo snel niet weten.
Kun je de hele avond nietOp zaterdag 22 december 2001 18:52 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Lol probeer ik het in een cessna, mag jij het in een 747 proberenMaarja ik kan toch niet
Anoniem: 42792
Heb maar geprobeerd opnieuw te installeren en nu krijg ik een fout dat hij te weinig geheugen heeft om typical.cab te extractenOp zaterdag 22 december 2001 18:46 schreef FunkyMonk het volgende:
Vandaag FS 2002 gekregen ik geinstalleerd maar als ik hem nu opstart dan even een zwart scherm en dan gaat hij weer terug naar mijn dekstopweet iemand wat dit kan zijn?
ik, als er genoeg zijn...Op zaterdag 22 december 2001 19:08 schreef rdluca het volgende:
wie vliegen er dan?
tampert, kriminalpolizei
Op zaterdag 22 december 2001 19:11 schreef Evilernie het volgende:
ik nie...kep vanavond een fuif
zekersOp zaterdag 22 december 2001 19:13 schreef rdluca het volgende:
[..]
tampert, kriminalpolizei
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
ok, host jij dan ?Op zaterdag 22 december 2001 19:32 schreef nealzie het volgende:
hhmz, over een uurtje kan ik ongeveer
Help?Op zaterdag 22 december 2001 19:08 schreef FunkyMonk het volgende:
[..]
Heb maar geprobeerd opnieuw te installeren en nu krijg ik een fout dat hij te weinig geheugen heeft om typical.cab te extracten![]()
nou wordt hij helemaal mooi
![]()
Hoeveel RAM hebbie dan ?Op zaterdag 22 december 2001 19:34 schreef FunkyMonk het volgende:
[..]
Help?![]()
Ok, zoek dan effe 2 vliegvelden daar uit dat ongeveer 1 uur vliegen isOp zaterdag 22 december 2001 19:38 schreef SideSwipe_XP het volgende:
Iemand al een leuke vlucht?
* Saekerhett vind Grand Canyon leuk
256 MB moet toch genoeg zijnOp zaterdag 22 december 2001 19:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hoeveel RAM hebbie dan ?
Grand Canyon is erg mooi. Moet je aan komen vliegen vanuit het noorden, dan vlieg je over de canyon, met de colorafo mooi zichtbaar. Erg favo airportje van mij. Mooi graphics ook! Erg herkenbaar.Op zaterdag 22 december 2001 19:45 schreef SideSwipe_XP het volgende:
Grande Valley (A39) to Grand Canyon National Park(KGCN) Is dat wat?
Ik heb ook 256 MB en nergens last vanOp zaterdag 22 december 2001 19:45 schreef FunkyMonk het volgende:
[..]
256 MB moet toch genoeg zijnBen overigens iets verder gekomen door minimal install te doen want bij de maximum daar krijg ik die typical.cab fout bij en de medium kan ik niet kiezen 0.0 MB geeft hij daar
En bij minimal kreeg ik nog wel een scherm met launching FS2002 now ofzo maar toen pats weer terug naar windws
![]()
Is ook goed,Op zaterdag 22 december 2001 19:50 schreef rdluca het volgende:
Dan vanaf Salt Lake City KSLC
Een watte?Op zaterdag 22 december 2001 19:52 schreef rdluca het volgende:
Neem ik een P-51
tampert, kriminalpolizei
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq