Ik wil wel hosten, over 5 minz:Op zaterdag 22 december 2001 19:59 schreef Evilernie het volgende:
wie host er nou?
213.51.105.74
Als het niet lukt, dan iemand anders plz
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik wil wel hosten, over 5 minz:Op zaterdag 22 december 2001 19:59 schreef Evilernie het volgende:
wie host er nou?
YepOp zaterdag 22 december 2001 20:00 schreef biobak het volgende:
[..]
Lol. Is dat een mustang?
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Niemand zei meer wat??Op zaterdag 22 december 2001 20:28 schreef SideSwipe_XP het volgende:
WTF happend?
Ligt aan mij (serverOp zaterdag 22 december 2001 20:29 schreef Tourniquet het volgende:
Uhhh, juist. Nu ben ik nog maar alleen???? Waar zijn jullie nu?
ik wil het wel proberen, maar bij mij ging het vorige keer ook niet zo geweldigOp zaterdag 22 december 2001 20:34 schreef Saekerhett het volgende:
Maar wie wil nou hosten
Hij was eerst hij de eerOp zaterdag 22 december 2001 20:35 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
ik wil het wel proberen, maar bij mij ging het vorige keer ook niet zo geweldig
213.84.16.197
geef me ff een paar minuutjes om de boel op te zetten
Ok als het bij hem niet lukt, dan bij jouOp zaterdag 22 december 2001 20:38 schreef rdluca het volgende:
[..]
Hij was eerst hij de eer
DezeOp zaterdag 22 december 2001 20:38 schreef rdluca het volgende:
[..]
Hij was eerst hij de eer
Och, why notOp zaterdag 22 december 2001 20:47 schreef SideSwipe_XP het volgende:
213.84.16.197
Komt er nog iemand?
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Anoniem: 28513
Waar kan ik dat ook alweer doen weet het namelijk niet meerOp zaterdag 22 december 2001 19:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik heb ook 256 MB en nergens last van
Misschien moet je je pagefile omhoog zetten ?
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Ga naar World tab en dan naar Scenery lib daar staat hij onder aan ..Op zaterdag 22 december 2001 21:42 schreef FunkyMonk het volgende:
Om nog even op mijn probleem terug te komen waar zet ik die pagefile ook alweer omhoog (hij zegt trouwens ook iets in de setup over de swapfile en geheugen)
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
PICS!Op zaterdag 22 december 2001 22:14 schreef McFlipp het volgende:
Heej mensen!
Ben nu bezig me kast aan het modden en me nieuwe processor en mobo'tje aan het inbouwen!
Op dit moment bezig met een gat aan het maken in de voorkant voor de front-intake. Kabels heb ik allemaal geround, koeler is helemaal gepolijst.
Dus alleen nog ff dat gat in de voorkant en ik kan lekker de processor en mobo erin gooien!
Veel plezier met vliegen jullie! ik doe morgen denk ik wel weer mee!
Nou de toedels!![]()
Euhm... waar heb je het precies over?Op zaterdag 22 december 2001 21:51 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Ga naar World tab en dan naar Scenery lib daar staat hij onder aan ..
standaard staat hij op 100 en ik heb hem op 400 staan werkt goed.
Als je soms bedoelt in FS 2002 zelf ???? Ik kan er dus helemaal niet inkomenOp zaterdag 22 december 2001 21:51 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Ga naar World tab en dan naar Scenery lib daar staat hij onder aan ..
standaard staat hij op 100 en ik heb hem op 400 staan werkt goed.
Daarmee kun je je systeem niet echt mee verfucken hoorOp zaterdag 22 december 2001 23:17 schreef FunkyMonk het volgende:
Heb dus pagefile (virtual memory) gevonden, staat op 192 MB en maximale 300 nog wat 386 geloof ik, wat zou ik hiermee kunnen?? Heb dit namelijk nooit veranderd en wil liever geen gefucked systeem hebben
MooiOp zaterdag 22 december 2001 23:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Daarmee kun je je systeem niet echt mee verfucken hoor
Ik heb als minimum en maximum 512 staan
Is gewoon veilig, levert geen problemen op.Op zondag 23 december 2001 00:43 schreef FunkyMonk het volgende:
[..]
Wil dit graag weten dus voordat ik dat doe
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
Bedankt heb het inmiddels toch maar gedaan maar het mocht niet batenOp zondag 23 december 2001 01:00 schreef AuRal het volgende:
[..]
Is gewoon veilig, levert geen problemen op.
Anoniem: 40349
Ik weet niet of iemand anders het al gezegd heeft maar dat ligt aan je videokaart. Een zwart scherm + het meteen daarna terugkeren naar de desktop betekent dat je videokaart niet compatibel is met het spel. Hetzelfde probleem had ik vroeger altijd op mijn oude videokaart. Dat wordt dus een nieuwe videokaart kopen, het liefst een geforce, daar heb je nooit problemen meeOp zaterdag 22 december 2001 18:46 schreef FunkyMonk het volgende:
Vandaag FS 2002 gekregen ik geinstalleerd maar als ik hem nu opstart dan even een zwart scherm en dan gaat hij weer terug naar mijn dekstopweet iemand wat dit kan zijn?
Videokaart is ATi Rage 32 MB AGP (+voodoo2 maar daar hebben jullie niet veel aan denk ik
). Hulp welkom (heb trouwens ook al compatibility mode van XP geprobeert geen succes
Idd het liefste een Geforce, als je geen probs wil hebben.Op zondag 23 december 2001 01:29 schreef hcetiner het volgende:
[..]
Ik weet niet of iemand anders het al gezegd heeft maar dat ligt aan je videokaart. Een zwart scherm + het meteen daarna terugkeren naar de desktop betekent dat je videokaart niet compatibel is met het spel. Hetzelfde probleem had ik vroeger altijd op mijn oude videokaart. Dat wordt dus een nieuwe videokaart kopen, het liefst een geforce, daar heb je nooit problemen mee
Had ook aan drivers kunnen liggen maar waarschijnlijk heeft het helemaal niks met mijn Vidkaart te maken en met mijn geheugen maar met een corrupte fileOp zondag 23 december 2001 01:29 schreef hcetiner het volgende:
[..]
Ik weet niet of iemand anders het al gezegd heeft maar dat ligt aan je videokaart. Een zwart scherm + het meteen daarna terugkeren naar de desktop betekent dat je videokaart niet compatibel is met het spel. Hetzelfde probleem had ik vroeger altijd op mijn oude videokaart. Dat wordt dus een nieuwe videokaart kopen, het liefst een geforce, daar heb je nooit problemen mee
Anoniem: 40349
Neem nou van mij aan dat het voor 99% aan je videokaart ligt. Ik heb hier veel ervaringen mee. Ik had vroeger een intel740 videokaart. Vele games werkten toen niet. Ik had precies hetzelfde probleem (zwarte scherm en daarna meteen terug naar desktop). Ik heb maanden gezocht naar een oplossing. Als laatst had ik een nieuwe videokaart gekocht en alles werkte perfect. Overigens heeft een vriend van mij rayman m geinstalleerd en had hetzelfde probleem. Hij heeft een voodoo 3 en wat bleek, rayman m is niet compatibel met voodoo3. Hij had gelukkig een geforce2mx400 kaartje gekocht. Die erin gestopt, en hij werkte als een traine grande vitesseOp zondag 23 december 2001 01:46 schreef FunkyMonk het volgende:
[..]
Had ook aan drivers kunnen liggen maar waarschijnlijk heeft het helemaal niks met mijn Vidkaart te maken en met mijn geheugen maar met een corrupte file![]()
![]()
Dat hoeft ook niet als je in die F16 gaat vliegen want dan zit je er zoOp zondag 23 december 2001 10:56 schreef MarkyB het volgende:
[afbeelding]
check die hoogte!! (nee, ik gebruik geen "y")
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
ik zat eens met een 747 op 330.000ft vraag me niet hoe ik het gedaan heb maar dan zie je niks meerOp zondag 23 december 2001 12:46 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet als je in die F16 gaat vliegen want dan zit je er zo
moet je het nu eens met een cessna gaan doen ben je wel een tijdje langer bezeg hoor.
Maar geloof niet dat hij die hoogte aan kan ..
maar het blijft wel een mooi uitzicht
concorde cruising altitude: 49000 ftOp zondag 23 december 2001 12:46 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet als je in die F16 gaat vliegen want dan zit je er zo
moet je het nu eens met een cessna gaan doen ben je wel een tijdje langer bezeg hoor.
Maar geloof niet dat hij die hoogte aan kan ..
maar het blijft wel een mooi uitzicht
[Did you know... ... that 35% of statistics are made-up?]
Anoniem: 16235
Gewoon Mojave intikken.Op zondag 23 december 2001 14:14 schreef 456 het volgende:
Weet iemand hoe het vliegveld in de Mohave woestijn heet? Ik wil er nl. een oude 747-2SUD van KLM afleveren. Hij wordt toch niet meer gebruikt.
Die tutorial is echt SUPER!!!!Op zondag 23 december 2001 14:05 schreef hellogoodbye het volgende:
Tip voor newbies die met de heavies willen vliegen: je moet absoluut eens het volgende lezen:
Flying the FS 2002 Autopilot Tutorial
(...)
ja is goed! welk vluchtplan?Op zondag 23 december 2001 15:51 schreef nealzie het volgende:
jongens, ik een kimble gaan een leuk tochtje maken over ongeveer een half uurtje doet er iemand mee?
met welk plane gaan jullie?Op zondag 23 december 2001 15:57 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
ja is goed! welk vluchtplan?
Pff, net bezig met die tutorial, maar ik vlieg wel even mee tot een uur of 17:00. Ik vlieg met m'n AA Dc-10Op zondag 23 december 2001 16:02 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
met welk plane gaan jullie?
ik ga met de abacus beech baron 58
Lijkt me een behoorlijk lange vlucht toch?? Ik stap wel weer lekker in m'n 747Op zondag 23 december 2001 16:02 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
met welk plane gaan jullie?
ik ga met de abacus beech baron 58
Ik host wel.Op zondag 23 december 2001 16:13 schreef nealzie het volgende:
wat mij betreft kunnen we, maar mijn hosting doet raar dus iemand anders moet ff hosten...
tampert, kriminalpolizei
geen idee. Gaat weer mis ofzo... probeer het nu nog eens?? Anders moet iemand anders hosten....Op zondag 23 december 2001 16:30 schreef nealzie het volgende:
hhmz? wat gebeurde er?
tampert, kriminalpolizei
Kan jij ff een host opzetten? Bij mij werkt het blijkbaar weer niet. Vreemd want gisteren lukte het nog wel!Op zondag 23 december 2001 16:32 schreef biobak het volgende:
kweenie. Opeens host ik blijkbaar: 131.211.121.32
tampert, kriminalpolizei
waarschijnlijk heeft hij ook nog geen host opgezet. Je krijgt wel de melding dat "you are hosting now" maar dat betekent niet dat je ook echt de host bent. Dat moet je bij multiplayer settings alsnog opgeven.Op zondag 23 december 2001 16:36 schreef Evilernie het volgende:
he papi's beter host iemand anders dan biobak. No offence ofzo maar daar kan ik gvdniet joinen...
tampert, kriminalpolizei
lukt niet, ik zie wel mensen joinen maar ik zie niemand staan en zie ook niemand chatten. Heb je wel bij multiplayer connect "Host" aangeklikt?Op zondag 23 december 2001 16:39 schreef Evilernie het volgende:
ff w88 dan maar, anders moet tourniquet het nog maar een keer proberen want toen kon ik wel joinen...en oh ja btw ik neem een c-17
tampert, kriminalpolizei
Raar zeg. Welke provider heb je? Lijkt wel een missing link tussen onze providersOp zondag 23 december 2001 16:43 schreef Evilernie het volgende:
nee...niks
tampert, kriminalpolizei
Hmm.. hoe kom ik nu bij moHaveOp zondag 23 december 2001 15:15 schreef biobak het volgende:
[..]
Gewoon Mojave intikken.
Omdat je het zo uitspreekt?Op zondag 23 december 2001 16:48 schreef 456 het volgende:
[..]
Hmm.. hoe kom ik nu bij moHave
tnx anyway
ik kan nog steeds niet joinen...Op zondag 23 december 2001 17:02 schreef biobak het volgende:
[..]
Omdat je het zo uitspreekt?
tampert, kriminalpolizei
behandel jij fotos met een kartelschaar??Op zondag 23 december 2001 18:01 schreef Tourniquet het volgende:
Zo het is toch nog gelukt: Atlanta - Orlando.
[afbeelding]
De landing van Delta:
[afbeelding]
lolOp zondag 23 december 2001 18:04 schreef MarkyB het volgende:
[..]
behandel jij fotos met een kartelschaar??
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Op dat systeem gaat die heeel lekker draaien.Op zondag 23 december 2001 18:58 schreef 4MULA het volgende:
Yiha,
FS2002 komt net binnen, en dat op mijn nieuw systeempje!
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
alleen FS2002 nog effe op de cd's branden en vliegen maar!Op zondag 23 december 2001 19:07 schreef achappey het volgende:
[..]
Op dat systeem gaat die heeel lekker draaien.
I
hehe, nee deze is nogal ingezoomedOp zondag 23 december 2001 18:04 schreef MarkyB het volgende:
[..]
behandel jij fotos met een kartelschaar??
ahh okOp zondag 23 december 2001 19:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
hehe, nee deze is nogal ingezoomed
wie wat waar wanneer hoelaat?Op zondag 23 december 2001 19:16 schreef SideSwipe_XP het volgende:
Ik been weer van de party... (Deze keer de goede route)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq