tampert, kriminalpolizei
hier eerste ff een kaartje waar ik de foto's genomen heb.
daar gaan we dan we vertrekken van TJBQ
Zo aan de foto tezien ben ik weer verkeerd opgestegen
Zo dan zijn we nu bij het eiland aan gekomen waar we omheen moeten .
Hier vliegen we dus weer op PR af.
hier zijn we PR al hast weer voorbij. ( time 4x) ff versneld gevlogen.
Zo dan nu ff goed bij steuren voor het aan vliegen van die kist .
En daar hebben we dan de landingsbaan.
nu nog ff wielen op de grond zetten .
ZO dan nu ff volgooien. want dat was wel nodig .
DEze vlucht is gemaakt metde standaard FS 2002 ( dus geen extra dingen erbij )
( ps ik heb me ook niet echt aan de hoogte gehouden zo als je eigelijk had moeten vliegen maar het was wel een leuke trip )
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Oh, sorry, foutje, zal ze weghalen,,Op vrijdag 21 december 2001 08:03 schreef Jazzmaster het volgende:
En dit heeft met het topic name te maken
Ze waren wel mooi hoorOp vrijdag 21 december 2001 08:24 schreef Winnetou het volgende:
[..]
Oh, sorry, foutje, zal ze weghalen,,
Money for nothin' and your chicks for free
en voor de mensen die hem willen hebben
hij is 6MB groot. FS 2002 ONLY
http://www.simviation.com/files/vintage/Swordfish_FS02.zip
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Bij Arecibo zou een enorme radiotelescoop moeten staan (zie ook de film Goldeneye van James Bond), maar ik ben hem tijdens een vlucht gisteren morgen niet tegengekomen. In Fs2000 zou hij wel moeten zitten.Op vrijdag 21 december 2001 02:05 schreef Blackhole het volgende:
Hier zijn de foto's van die vlucht die ik hier voor genoemd heb
hier eerste ff een kaartje waar ik de foto's genomen heb.
[afbeelding]
Plaatje:

Verwijderd
Niemand een antwoord op mijn vraagje? Moet ik hier dan een nieuwe topic over openen? Ik zou het heel fijn vinden als iemand mijn vraagje wil beantwoorden want ik vind het niet leuk voor de modjes dat ze wanneer ik een nieuwe topic open die meteen weer gaan sluitenOp vrijdag 21 december 2001 00:09 schreef hcetiner het volgende:
Ik weet niet of het al eerder aan de pas gekomen is maar is het echt moeilijk om fs 2002 pro onder knie te krijgen? Ik heb het van iemand gekregen maar de eerste keer dat ik het speelde, snapte ik er geen bal van. Ik weet zeker dat het leuk gaat worden eenmaal je het onder de knie krijgt maar duurt het echt dagen? De training helpt ook nie zo echt. Ik had hetzelfde probleem met train simulator. In eerste instantie dacht ik dat ik het nooit onder de knie zou krijgen. Na een paar keer gespeeld te hebben, blijkt het wel reuze meevallen
Waar heb je dan problemen mee?Op vrijdag 21 december 2001 10:39 schreef hcetiner het volgende:
[..]
Niemand een antwoord op mijn vraagje? Moet ik hier dan een nieuwe topic over openen? Ik zou het heel fijn vinden als iemand mijn vraagje wil beantwoorden want ik vind het niet leuk voor de modjes dat ze wanneer ik een nieuwe topic open die meteen weer gaan sluiten
het is gewoon veel uren proberen en proberen .
Het is je wel aan teraden een goede stick tehebben .
want dat maak het wel makkelijk .
Vraag maar wat je wil weten.
je zal hier bets wel antwoord op je vragen krijgen .
tampert, kriminalpolizei
Hier ben ik hem ook niet tegen gekomenOp vrijdag 21 december 2001 10:37 schreef biobak het volgende:
[..]
Bij Arecibo zou een enorme radiotelescoop moeten staan (zie ook de film Goldeneye van James Bond), maar ik ben hem tijdens een vlucht gisteren morgen niet tegengekomen. In Fs2000 zou hij wel moeten zitten.
Plaatje:
[afbeelding]
die route die ik gisteren gevlogen heb daar kwam ik dan niet lanks bij die plaats.
Maar ik ben net ff wezen kijken met een F!^ (over het hele eiland maar niet
Verwijderd
tampert, kriminalpolizei
Ik zie er onwijs veel vliegtuigen voorbij komen, maar als ik de site kijk staan er maar een paar standaard in. Nu kunje ze dus downloaden, (zover ben ik, goed he) maar vraag me af hoe dat dan gaat in multiplayer. Moet iedereen dan uren lang downloaden voordat ze modellen van andere mensen ook hebben? of hoe gaat dat
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Doe ik mee. Heb vandaag schoolvakantie gekregen en ik hoef ook niet te werken dus ik heb vandaag een relaxed dagje. Eerst ff ontbijten enzow.Op vrijdag 21 december 2001 11:10 schreef Evilernie het volgende:
sgoed, we kunnen wel ff een vluchtje doen zo
Ja, je moet de vliegtuigmodellen die niet in fs2002 zitten hebben. Je kan ze niet vanuit FS2002 zelf downloaden. je moet ze eerst van de websites afpikken.Op vrijdag 21 december 2001 11:14 schreef bonzz.netninja het volgende:
kheb ook nog een vraagje.
Ik zie er onwijs veel vliegtuigen voorbij komen, maar als ik de site kijk staan er maar een paar standaard in. Nu kunje ze dus downloaden, (zover ben ik, goed he) maar vraag me af hoe dat dan gaat in multiplayer. Moet iedereen dan uren lang downloaden voordat ze modellen van andere mensen ook hebben? of hoe gaat dat
Ook is er nog het probleem als je meer dan drie liveries bij de standaardplanes hebt en je ermee vliegen dat anderen die dan niet zien als ze ook niet meer dan 3 liveries hebben. Ik heb laatst bijv. mulitplayer gevlogen met een standaard 777 met textures uit mapje textures.5 en toen werd ik gezien als een cessna.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Er staat een link onder de screenies....Op vrijdag 21 december 2001 11:53 schreef tazzman het volgende:
Hey waar haal ik die Swordfish vandaan?
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
?? link staat er toch bijOp vrijdag 21 december 2001 11:53 schreef tazzman het volgende:
Hey waar haal ik die Swordfish vandaan? Fantastisch vliegtuig! Nu alleen nog de Bismarck zien te vinden voor FS2002 Pro
Zeker nog geen koffie op ?
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Ff een ander vraagje: Ik heb dus problemen met die Open Sky Project KLM B747 Cargo uit '96. Ik kan em nog steeds niet selecteren. Er stond geen aircraft.cfg in de dir, dus ik heb de aircraft.cfg van de standaard Boeing 747 erin gestopt. Is dat goed of moet ik em ergens anders vandaan halen ?
Kia Niro-EV 2024
die kaart heb ik ook nog in de kast liggen hiero. maar die is niet zoveel beter he. ik zou het liefst alles op vol willen hebben met die g-force met resolutie 1024x768x16Op vrijdag 21 december 2001 13:02 schreef Freak187 het volgende:
Ik zit hier met een geforce 2 mx 200 en ik zou zeggen dat een G450 er niet zoveel voor onder doet. Ik heb alles minimaal op medium staan op 1024*768.
Verwijderd
Ik heb een Asus 8200 GeForce 3 Ti 200, maar wel in combinatie met een Athlon 1600+ op een Epox 8KHA+ met 256 DDR ram: dat scheelt natuurlijk wel...Op vrijdag 21 december 2001 12:30 schreef achappey het volgende:
Iemand ervaring met de Geforce3 ti200 onder fs2002? Ik draai nu celeron II 1000@1240 mhz met een matrox g450. die videokaart trekt het voor geen meter alleen zodat ik met nagenoeg alles uit moet vliegen wil ik een beetje makkelijk een landing kunnen maken... zit nu te denk een die geforce. ervaringen?
In ieder geval: op mijn systeem kan tot nu toe alle spelen met gemak aan. FS 2002 is wel een van de zwaartse, moet ik zeggen. Tenminste: ik heb alles op absoluut maximum staan (res 1280x1024x32), behalve de textures van de vliegtuigen heb ik 1 tikkie terug gedaan (ik zit toch meestal IN het vliegtuig...), en de visibility (op het optie scherm) staat op standaard.
FS 2002 staat vast op 30 fps: soms daalt 'ie wel, maar zelden lager dan 18 of zo (als het ECHT te gek wordt). Meestal zit 'ie lekker tegen de 30. Perfect dus.
Alle andere spelen die ik heb kan ik nu op MAXIMAAL draaien, zonder problemen. Ik heb die Asus wel overclockt: standaard is 175/200, ik heb 'm op 200/240 (of zo, weet niet meer precies). Ik heb al ergens gezien dat ze 'm ook al op dezelfde settings draaien als de Ti500, zonder extra gedoe (de Asus, dan, de MSI kwam bijvoorbeeld niet zo ver).
Dus: op zich een goede koop, maar vergeet niet dat je een Celeron hebt...
Die aircraft.cfg staat wel in de zip, maar apart, ik heb die aircraft.cfg er dus bij gedaan maar kan ook nog steeds niet selecterenOp vrijdag 21 december 2001 13:02 schreef Freak187 het volgende:
Ik zit hier met een geforce 2 mx 200 en ik zou zeggen dat een G450 er niet zoveel voor onder doet. Ik heb alles minimaal op medium staan op 1024*768.
Ff een ander vraagje: Ik heb dus problemen met die Open Sky Project KLM B747 Cargo uit '96. Ik kan em nog steeds niet selecteren. Er stond geen aircraft.cfg in de dir, dus ik heb de aircraft.cfg van de standaard Boeing 747 erin gestopt. Is dat goed of moet ik em ergens anders vandaan halen ?
Enuh gaan we nog vliegen heb onwijs veel zin!
We hebben nu ff de tijd, kunnen we een mooie vlucht doen met veel mensen
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Je grafische kaart maakt echt super weinig uit met Fs2002 hoor!Op vrijdag 21 december 2001 13:07 schreef achappey het volgende:
[..]
die kaart heb ik ook nog in de kast liggen hiero. maar die is niet zoveel beter he. ik zou het liefst alles op vol willen hebben met die g-force met resolutie 1024x768x16
Alleen als je dan bijvoorbeeld FSAA aan gaat zetten, dan is een lekkere grafische kaart wel leuk natuurlijk en nog meer van dat specifieke grafische kaart gedoe zooi. De meeste kracht bij FS2002 komt echter van je processor, ik heb een athlon 600mhz (ligt een 1600+ klaar
Verwijderd
Ik heb niet echt een specifieke probleem maar een algemene. Ik heb het maar 1x geprobeerd en ik zag dat er erg veel toetsen bij te pas kwamen. Toen ben ik er misselijk van geworden en heb gedacht dat ik het nooit zou kunnen beheersen. Als ik jullie screenshots zo zie wordt ik een beetje jaloers en dan krijg ik ook zin om te spelen. Daarom wilde ik even weten of het heel lang duurt om het onder de knie te krijgen. Ik heb de engelse versie (ik weet nog niet eens of er een nederlandse bestaat) en dat maakt het natuurlijk nog moeilijker. Wat adviseren jullie mij, gewoon beginnen met vliegen en oefenen of eerst goed te tutorial doorlezen? Je hebt ook een training-mode, ik weet niet of dat handig isOp vrijdag 21 december 2001 10:43 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Waar heb je dan problemen mee?
het is gewoon veel uren proberen en proberen .
Het is je wel aan teraden een goede stick tehebben .
want dat maak het wel makkelijk .
Vraag maar wat je wil weten.
je zal hier bets wel antwoord op je vragen krijgen .
Dus op Schiphol kreeg ik dus eindelijk een andere runway toegewezen, maar m'n IFR vlucht werd dus tenietgedaan! Hoe komt dit nou?
Kia Niro-EV 2024
De lessen volgen in de Cessna. Daar heb ik zelf veel aan gehad. Als je een beetje kunt vliegen in een cessna, dan kun je voorzichtig eens aan een 737 oid gaan ruiken. Dan kom je erachter dat de 737 eigenlijk makkelijker is (ILS, autopilot etc).Op vrijdag 21 december 2001 13:34 schreef hcetiner het volgende:
[..]
Wat adviseren jullie mij, gewoon beginnen met vliegen en oefenen of eerst goed te tutorial doorlezen? Je hebt ook een training-mode, ik weet niet of dat handig is
Ik ga rond 14:00 trouwens vliegen op 131.211.121.32 met dit: http://www.avsim.com/ffg/aircraft_files/dc10/files/DC1030AA.zip vliegtuig. Als je geen cessna wilt zien, dan deze ff d/l en installeren
Flightplan:
[flightplan]
title=KLAX to KSFO
description=KLAX, KSFO
type=IFR
routetype=3
cruising_altitude=18000
departure_id=KLAX, N33* 56.15', W118* 25.13', +000126.00
departure_position=7L
destination_id=KSFO, N37* 37.71', W122* 23.57', +000011.00
departure_name=Los Angeles Intl
destination_name=San Francisco Intl
waypoint.0=KLAX, A, N33* 56.15', W118* 25.13', +000126.00,
waypoint.1=K2RZS, V+LOCWAY, N34* 30.57', W119* 46.26', +000000.00,
waypoint.2=K2CEANO, I+LOCWAY, N35* 22.17', W120* 29.27', +000000.00, J88
waypoint.3=K2ROBIE, I+LOCWAY, N35* 58.89', W121* 0.57', +000000.00, J88
waypoint.4=K2SNS, V+LOCWAY, N36* 39.83', W121* 36.19', +000000.00, J88
waypoint.5=KSFO, A, N37* 37.71', W122* 23.57', +000011.00,
Misschien kan iemand hier ff een .PLN bestand van maken? Ik kan 'm niet online zetten want m'n provider ligt eruit
Ik had gisteren ook al probs met het weer. Zodra de luchtdruk anders was dan 29.92 begon me altimeter te flippenOp vrijdag 21 december 2001 13:37 schreef Freak187 het volgende:
Ik ondervind trouwens veel problemen als ik met slecht weer IFR ga vliegen. Gister had ik zelf m'n weer ingesteld, Thunderstorm, etc. Van Brussel naar Schiphol. Ik stijg op, in Brussel, en op de grens van Belgie/Nederland zegt de ATC ineens: Continue on VFR flight, make right base runway 24.
Dus op Schiphol kreeg ik dus eindelijk een andere runway toegewezen, maar m'n IFR vlucht werd dus tenietgedaan! Hoe komt dit nou?

Verwijderd
mzl
Verwijderd
Vliegen in een 737 is eigenlijk net werken: in die Amphi kom je heerlijk tot rust: lekker scheren over het water, langs de oevers, en je kan landen waar je maar wilt: heerlijk vrij.
Ik ben begonnen ergens bij een inham aan de noord-westkust van de US of A (6.00 am: prachtig weer, schitterende zonsopgang), en volg een rivier landinwaarts totdat 'ie ophoudt. Als ik moet stoppen (die tocht duurt toch wel een paar uur), land ik gewoon op het water, zet alles uit en bewaar de vlucht. De volgende dag laad ik 'm weer, start de motor en ga ik weer vrolijk verder! Als de fuel opraakt, zoek ik een vliegveldje op en tank wat bij en hop, daar ga ik weer.
Het is echt NET ECHT! Vooral door dat landen en saven als je moet stoppen: het is één lang feest. Alsof ik echt op vakantie ben in USA. Prachtig. Sightseeing: screw flightplans! Als ik wat leuks zie, vlieg ik er gewoon overheen. Lekker alles manual: geen geklooi met autopilots, flightplans, ILS, ATC and whatever: just pure freedom. Dat idee om een rivier te volgen is geniaal: gewoon maar wat los rond vliegen gaat ook vervelen. Je volgt nu een route zonder er echt aan vast te zitten.
De graphics zijn toch wel erg mooi, moet ik zeggen. Die natuur is prachtig: mistige wolken en horizonten, heiïge bergen in de verte, het klotsende, schitterend gestructureerde water. Man, ik kom helemaal tot rust.
Okay, genoeg geluld. Ziijn er hier nog meer natuurliefhebbende bush hoppers?
hier nog ff wat pics van extra-scenery van meigs...tis wel kewl en ATC traffic doettet nog steeds...

en weer fijn thuus

tampert, kriminalpolizei
Hoezo grafische kaart maakt niet uit? Al die graphics worden dan toch 'sneller' gerenderd en taken worden dan toch over genomen door de GPU?!Op vrijdag 21 december 2001 13:21 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Je grafische kaart maakt echt super weinig uit met Fs2002 hoor!
Alleen als je dan bijvoorbeeld FSAA aan gaat zetten, dan is een lekkere grafische kaart wel leuk natuurlijk en nog meer van dat specifieke grafische kaart gedoe zooi. De meeste kracht bij FS2002 komt echter van je processor, ik heb een athlon 600mhz (ligt een 1600+ klaar) en ik kan in 1024x768x32 rpima spelen hoor, heb bijna alles max staan, alleen wolken heeft ie echt veel moeite mee. En helemaal wordt het erg als ik zo'n 747-400 van FeelReal vlieg tussen heel veel stapel wolken
dan daalt me fps vaak naar 5fps
Verwijderd
vliegdekschip?Op vrijdag 21 december 2001 10:35 schreef Blackhole het volgende:
Hier zijn wat mooie foto van een Fairey/Blackburn Swordfish Mk I / II
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en voor de mensen die hem willen hebben
hij is 6MB groot. FS 2002 ONLY
http://www.simviation.com/files/vintage/Swordfish_FS02.zip
Is dit fs2002, zo ja, hoe kom je aan/op zo'n vliegdekschip
Verwijderd
Een paar pagina`s terug las ik dat het in San diego ligt aan de kust ofzo.Op vrijdag 21 december 2001 14:25 schreef hicham het volgende:
[..]
vliegdekschip?
Is dit fs2002, zo ja, hoe kom je aan/op zo'n vliegdekschip
Verwijderd
Waar haal je die extra scenery vandaan? Of is het payware??Op vrijdag 21 december 2001 14:03 schreef Evilernie het volgende:
he bio, ik kom nog wel ff online zo...ik heb ook die aa van ffg dus het zou moeten werken...
hier nog ff wat pics van extra-scenery van meigs...tis wel kewl en ATC traffic doettet nog steeds...
[afbeelding]
[afbeelding]
en weer fijn thuus
[afbeelding]
Delta/rdluca en ik. Hij vliegt eigenlijk in een 767 van AA, maar bij mij ziet ie eruit als een DC-10
Bij de gate in SF samen met nealz
Die cessna amphibian roelt idd errug hard. Dat reisverslag ga ik nog ff een keer nabootsen
tampert, kriminalpolizei
Eej hier boven ergens had iemand gereplyed dat de GPU veel rekenkracht voor z'n werk neemt en dat dan de cpu minder te doen had en het dan dus sneller zou gaan. Okeej is waar, maar moet de software het wel ondersteunen en er ook gebruik van maken! De optie T&L maakt natuurlijk wel wat uit, iets van 5 fps ofzo. Maar FS2002 maakt gewoon in het algemeen weinig gebruik van je grafische kaart. Dus tja als 'ie er geen gebruik van maakt kan ie in theorie nog zo veel rekenwerk voor zich nemen, maar als er geen gebruik van wordt gemaakt, tja dan niet
En zijn jullie nog aan het vliegen? wel zin om mee te doen.
Anders doen we ff een nieuwe vlucht (als jullie al klaar zijn)
Verwijderd
Ik denk dat de videokaart de belichting en schaduwen van de scenery en het vliegtuig en de reflecties van het water op zich neemt.Op vrijdag 21 december 2001 16:06 schreef McFlipp het volgende:
mensen ben weer terug!
Eej hier boven ergens had iemand gereplyed dat de GPU veel rekenkracht voor z'n werk neemt en dat dan de cpu minder te doen had en het dan dus sneller zou gaan. Okeej is waar, maar moet de software het wel ondersteunen en er ook gebruik van maken! De optie T&L maakt natuurlijk wel wat uit, iets van 5 fps ofzo.
We hebben trouwens al gevlogen (zie de pics hierboven). Vanavond wil ik nog wel een vluchtje maken.
Dat denk ik ook, maar die dingen zijn toch meer schoonheids dingetjes, en om dus een andere videokaart te nemen zal je dit misschien beter (mooier) kunnen renderen maar echt veel meer fps zal je er dus niet van krijgen.Op vrijdag 21 december 2001 16:22 schreef biobak het volgende:
[..]
Ik denk dat de videokaart de belichting en schaduwen van de scenery en het vliegtuig en de reflecties van het water op zich neemt.
We hebben trouwens al gevlogen (zie de pics hierboven). Vanavond wil ik nog wel een vluchtje maken.
Hmmmm ik wil nu vliegen
Wat zijn jouw systeem specs? Wat voor nieuwe videokaart bedoel ik eigenlijkOp vrijdag 21 december 2001 16:16 schreef Aerodynamic het volgende:
Ik ben zo blij met mn nieuwe videokaart!!!!!!Vandaag binnen gekregen en kijkes hoe gelikt het eruit ziet :9~:
[afbeelding]
En wat is je fps op die screenie?
Verwijderd
Mn nieuwe videokaart is een Geforce2 MX400 64MB Tv-Out van club-3d.Op vrijdag 21 december 2001 16:25 schreef achappey het volgende:
[..]
Wat zijn jouw systeem specs? Wat voor nieuwe videokaart bedoel ik eigenlijk
En wat is je fps op die screenie?
En ik geloof dat ik iets van 8 FPS had...niet veel iig, maar ik heb dan ook maar een PIII 450Mhz dus dan valt het wel weer mee.....khad bijna alle sliders op max staan.
De radeon 8500 is nog kweller maarja die drivers sukken zo en het is toch fijn als alles lekker werkt, voorkomt een hoop gezeik.
en net fs geinstald en lekker een klein vluchtje gemaakt
en natuurlijk heb ik pics
net vertrokken vanaf meigs:
he leuk vliegveldje, daar ga ik landen
turning to rwy:
zo gaat 't lekker
on final:
yea geland
en ik heb nog een mooie pic gemaakt
kimble is back to flightsim
hebben jullie me gemist
ik heb nu ook een mooie desktop check:
Wat voor cockpit is dat?? Een Airbus soms?Op vrijdag 21 december 2001 16:50 schreef KIMBLE het volgende:
ik heb nu ook een mooie desktop check:
[afbeelding]
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Ik ben iig wel jaloers op je zeer strakke systeempje!
Maar iig welcome back!
Airbus A340-211Op vrijdag 21 december 2001 16:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wat voor cockpit is dat?? Een Airbus soms?
als je hem wilt klik hier
thxOp vrijdag 21 december 2001 16:53 schreef McFlipp het volgende:
IK heb je niet gemist hoor
Ik ben iig wel jaloers op je zeer strakke systeempje!
Maar iig welcome back!
Ik kan anders wel ff een leuk, vluchtje bedenken...
* McFlipp pakt de Grote Bos Atlas (51e editie wel te verstaan
Op vrijdag 21 december 2001 16:56 schreef McFlipp het volgende:
nu je toch weer terug bent, ff vliegen??
Ik kan anders wel ff een leuk, vluchtje bedenken...
* McFlipp pakt de Grote Bos Atlas (51e editie wel te verstaan)
Hier ff een screenie van het vliegveld

Dat is Lukla Airfield in Nepal! Eén van de gevaarlijkste strips om te landen.Op vrijdag 21 december 2001 17:14 schreef McFlipp het volgende:
mensen ik dacht aan een vluchtje door/over de hymalya. Nu heb ik een leuk vliegveldje gevondenalavation is +9100
[afbeelding]
Zo ziet ie eruit in het echie:

Op vrijdag 21 december 2001 17:14 schreef McFlipp het volgende:
mensen ik dacht aan een vluchtje door/over de hymalya. Nu heb ik een leuk vliegveldje gevondenalavation is +9100
[afbeelding]

Maar ik dacht het is wel leuk om vna Kathmandu (Nepal) op te stijgen. en dan vliegen we naar Calcutta
Heb ff een flightplan gemaakt. Zet hem zo ff online, hopelijk een aantal mensen die zin hebben om mee te vliegen.
Zo hier is ie dan
Pff, Kathmandu is niet te doen met een 747 oid geloof ik, maar ik wil straks wel een poging wagenOp vrijdag 21 december 2001 17:37 schreef McFlipp het volgende:
dat zijn nou de leukere vliegvelden
Maar ik dacht het is wel leuk om vna Kathmandu (Nepal) op te stijgen. en dan vliegen we naar Calcutta
Heb ff een flightplan gemaakt. Zet hem zo ff online, hopelijk een aantal mensen die zin hebben om mee te vliegen.
Er was een mooie adventure op flightsim.com over dat vliegveld in Kathmandu: Met een a300 landen. Je moet daar echt tussen de bergen navigeren om op de ILS te komen.Op vrijdag 21 december 2001 17:37 schreef McFlipp het volgende:
dat zijn nou de leukere vliegvelden
Zo hier is ie dan
En een a300 is ook niet bepaald klein te noemen
Transavia vloog er meen ik op, met een 757. Kweet niet of het nog zo is. (Tussen landing in Dar-es-Alaam (egypte) meen ik)
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Hier ff een pic van hoe de vliegroute die je krijgt van de ATC.

Speel jij als serverOp vrijdag 21 december 2001 18:35 schreef biobak het volgende:
Ik ben zover, dus ik hoor 't wel als we beginnen
Ik meot volgens mij ook zo eten, maar eet toch alleen (pa en ma niet thuis) dus ik eet wel achter me pc
Pas op dat er geen stukkies in je toetsenbord vallenOp vrijdag 21 december 2001 18:38 schreef McFlipp het volgende:
LOL nu moet jij weer eten
Ik meot volgens mij ook zo eten, maar eet toch alleen (pa en ma niet thuis) dus ik eet wel achter me pc
Oke, over een half uurtje op 131.211.121.32 (zo rond 19:00 dus, opstijgen rond 19:15). Oke?Op vrijdag 21 december 2001 18:37 schreef nealzie het volgende:
moet nu ff eten, over een half uurtje?
Als iemand nog met niet standaard vliegtuigen wil vliegen: geef even aan waar ze te vinden zijn.
OwkeOp vrijdag 21 december 2001 18:39 schreef biobak het volgende:
[..]
Oke, over een half uurtje op 131.211.121.32 (zo rond 19:00 dus, opstijgen rond 19:15). Oke?
ja, ik denk dat ik het niet haal, maar anders dan kom ik wat later naar jullie toe, boeid me niet zoOp vrijdag 21 december 2001 18:39 schreef biobak het volgende:
[..]
Oke, over een half uurtje op 131.211.121.32 (zo rond 19:00 dus, opstijgen rond 19:15). Oke?
Als iemand nog met niet standaard vliegtuigen wil vliegen: geef even aan waar ze te vinden zijn.
Dan wachten we toch nog ff op jeOp vrijdag 21 december 2001 18:41 schreef nealzie het volgende:
[..]
ja, ik denk dat ik het niet haal, maar anders dan kom ik wat later naar jullie toe, boeid me niet zo
KLAX
Take off KLAX 07L
Nealz meldtb zich ook voor de vlucht
Affin, Nealz met turboboost, afterburner en warp-speed ons bijgehaald
Landing KSFO ik op 28R Biobak op 28L
Deze is vet cool man!Op vrijdag 21 december 2001 18:49 schreef rdluca het volgende:
Ben ook weer thuis. Nog ff wat shots van de vlucht met Biobak vanmiddag.
KLAX
[afbeelding]
Take off KLAX 07L
[afbeelding]
Nealz meldtb zich ook voor de vlucht
[afbeelding]
[afbeelding]
Affin, Nealz met turboboost, afterburner en warp-speed ons bijgehaald
Landing KSFO ik op 28R Biobak op 28L
[afbeelding]
[afbeelding]
Jullie wachten ook wel ff op mij he? Want pa en ma zijn nog ff thuis en mag nu niet voor pc eten
http://www.feelrealflight.com/sections/aircraft/AA767/AA_767_main.htmOp vrijdag 21 december 2001 18:53 schreef biobak het volgende:
Waar heb je die 767 vandaan?
Lol. 't wordt tijd dat je gaat studeren en op kamers gaat (net als ik ooit gedaan heb)Op vrijdag 21 december 2001 18:53 schreef McFlipp het volgende:
Jullie wachten ook wel ff op mij he? Want pa en ma zijn nog ff thuis en mag nu niet voor pc eten
Ik heb gevlogen met een Piper Arrow-IV. (waar hij vandaan komt hoef ik de kenners niet tezeggen)
Hier komen dan een paar foto s van mijn vlucht.
Zo dit was mijn vluchtje dan ..
Check een pagina terug, post van McFlippOp vrijdag 21 december 2001 19:02 schreef rdluca het volgende:
Is er al een flightplan voor vanavond.
Verbinding hier even aan het bokken.Op vrijdag 21 december 2001 19:18 schreef nealzie het volgende:
waarom peert iedereen hem?
zet je msn eens aanOp vrijdag 21 december 2001 19:02 schreef rdluca het volgende:
Is er al een flightplan voor vanavond.
LOL!
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
voor het eerst goed geland mbv ILS!!!
Anywayz hier de screens:
Ehmmz, de landing van McFlipp, hij was wel goed, alleen op de screenshot zie je dat hij effe door de grond zakte (Microsoft he
Tourniquet met z'n flexibele 747 laat even zijn kunsten zien
Nou doe ik toch maar niet
Ik ga ze nu ff uit zoeken de leukse gooi ik zo online!
VET!!!!!!!!Op vrijdag 21 december 2001 21:43 schreef McFlipp het volgende:
damn, kijk net ff hoeveel screenie's ik heb gemaakt van de vlucht van vanavond.... 58!!zal ze maar niet allemaal hier posten, ik kan ze natuurlijk allemaal in bmp formaat hier posten
Nou doe ik toch maar niet
Ik ga ze nu ff uit zoeken de leukse gooi ik zo online!
Ik wacht met smart....

Later lukte het gelukkig weer, en viel ik met de deur in hu..... eh op de startbaan
De verder vlucht verliep voorspoedig:

Landing op Calcutta:

Gezellig op het platform:

Tja, wie gaat er opzij?

Ik niet, van mij is groooooterOp vrijdag 21 december 2001 21:46 schreef Tourniquet het volgende:
Tja, wie gaat er opzij?
enjoy!
Verwijderd
Alleen ik zie de superlol er niet van in
Komt dat omdat ik nog niet online heb gespeeld of omdat het nou eenmaal niet mijn smaak is? Ik vind het wel leuk dat stijgen en landen en dat spelletje

STREPEN!!!

Landing van Tourniquet

Landing van McFlipp

Gezellig. Kopje koffie iemand?

Even stunten in m'n Challenger II

Oei, dat ging maar net goed

Dit topic is gesloten.