[FS 2002] Vragen en mooiste screenshots Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste
Acties:
  • 5.367 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023
mooi panel! waar te halen?? :P

edit:

Pagina 5 alweer bij mij :)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
Op dinsdag 18 december 2001 23:22 schreef rdluca het volgende:

[..]

Ik heb alles via de website's gekocht.
ff downloaden en op mijn werk de PDF's uitprinten :)
Hmmm moet toch met een creditcard dat via de website kopen?
Denk niet dat me pappie (pappa, pa vader :P ) daar zin in heeft, dus rdluca zou jij hem als ik hem wil eventueel voor me willen kopen?? En dan moet je hem maar opsturen en betaal ik de verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:18
Op dinsdag 18 december 2001 23:26 schreef McFlipp het volgende:
mooi panel! waar te halen?? :P

edit:

Pagina 5 alweer bij mij :)
http://www.flightsim.com/cgi/kdl/main/51/mlb7773.zip?VMOeO01a

wel ff inloggen eerst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
dankje! en hoezo inloggen? Werkte prima zo :)
edit:

Was btw post #555 >:) mooi getal op naar 666 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 18 december 2001 23:28 schreef McFlipp het volgende:

[..]

Hmmm moet toch met een creditcard dat via de website kopen?
Denk niet dat me pappie (pappa, pa vader :P ) daar zin in heeft, dus rdluca zou jij hem als ik hem wil eventueel voor me willen kopen?? En dan moet je hem maar opsturen en betaal ik de verzendkosten.
Geen probleem :)
Woon zelf in Den Haag dus zou hem zelfs ff kunnen droppen want volgens mij woon je in Delft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
Op dinsdag 18 december 2001 23:37 schreef rdluca het volgende:

[..]

Geen probleem :)
Woon zelf in Den Haag dus zou hem zelfs ff kunnen droppen want volgens mij woon je in Delft.
Klopt :)
Maar ik moet eerst nog ff geld aan hardware uitgeven :) je kent dacht ik het verhaal met me k7s5a en die koeler enzo dus dat eerste en crucial geheugen ook, want heb maar 128mb pc133 geheugen end ie andere reep is pc100 en dat past niet op de k7s5a :( En 128mb vink eenbeetje weinig dus maar crucial kopen *D

edit:

Ga nu slapen morgen 2 proefwerken, 1 nog niet geleerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-07 19:28

Major Carnage

waki miko Reimu

En wat screens van de vlucht van vanavond..

De lineup...
Afbeeldingslocatie: http://www.advisie.demon.nl/fs2002/08.jpg

Evilernie haalt me in :)
Afbeeldingslocatie: http://www.advisie.demon.nl/fs2002/09.jpg

Daar is het vliegveldje 'al'..
Afbeeldingslocatie: http://www.advisie.demon.nl/fs2002/10.jpg

Een ander veldje op het buureiland, met biobak in de verte
Afbeeldingslocatie: http://www.advisie.demon.nl/fs2002/11.jpg

Laatste bocht om goed voor de baan te komen
Afbeeldingslocatie: http://www.advisie.demon.nl/fs2002/12.jpg

In de go around.. de ap vond het nodig om me de zee in te sturen :? Biobak en Evilernie zijn al geland...
Afbeeldingslocatie: http://www.advisie.demon.nl/fs2002/13.jpg

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
Op dinsdag 18 december 2001 23:42 schreef McFlipp het volgende:

[..]

Klopt :)
Maar ik moet eerst nog ff geld aan hardware uitgeven :) je kent dacht ik het verhaal met me k7s5a en die koeler enzo dus dat eerste en crucial geheugen ook, want heb maar 128mb pc133 geheugen end ie andere reep is pc100 en dat past niet op de k7s5a :( En 128mb vink eenbeetje weinig dus maar crucial kopen *D
Dan hoop ik niet dat je hetzelfde gezeik krijgt als ik heb gehad. K7S5A met 2*256 Dane Elec PC133 werkte goed. Toen ik overstapte op 2*256 PC2100 Crucial alleen maar problemen. Cold boot errors, registers beschadigd , mislukte CD-R's en steeds meer fouten. Heb daarom nu een MSI K7T266A Pro2 die perfect loopt en de K7S5A ligt ergens in een hoek.
De een heeft totaal geen probleem met dit board maar er is toch wel veel gezeik met DDR geheugen.

Wat betreft de DF734 en/of PSS mail ik je morgen ff voor een leuke deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16235

Na een aantal weken in de Cessna te hebben gevlogen, wil ik nu e 737-400 eens proberen. Tot mijn verbazing (alhoewel, ik verbaas me eigenlijk nergens meer over wat dit beteft...) kan ik nergens een goede uitleg vinden van de cockpit, alle gauges en zo.
Mis ik iets? In de pdf's staat in elk geval nul komma nada. Het kan toch niet waar zijn (maar het zal vast wel...) dat MS echt nergens een duidelijke uitleg geeft (met plaatjes en zo...) van wat wat is?

In het Aircraft Handbook staat wel info over de aanbevolen snelheden en zo, maar da's niet voldoende. Ik wil meer weten: waar zit wat, wat heb je eraan, wat is N1 precies en zo. En waar zit de thrust, want dat is weer wat anders als de throttle (?). Etc. etc. etc. etc. etc. etc. etc.

Is er online misschien goede gedetailleerde info te vinden?

Het zou toch wel leuk zijn als er een goed boek uitkwam over FS 2002. En nee, niet dat Sybex boek, dat voor het grootste gedeelte alleen maar vol staat met een soortement van walkthrough van alle voorgebakken flightplans... Wat héb je daaraan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog ff een vraagje: ik las dit ergens:

How can I add airlines call signs for ATC?

Copy/paste the list below in the airlines.cfg file in the FS2002-Aircraft folder, this will enable the use of predefined airlines voice-sets. To add custom airlines names and voices will be explained in the ATC SDK from Microsoft

En dan volgt er een hele lijst met namen van airline companies, waaronder KLM. Betekent dit dat ik dan in FS 2002 de KLM kan kiezen als maatschappij en dat de ATC die dan ook bij naam noemt? Dat zou ik wel zo leuk vinden...

Waar kan ik trouwens de beste KLM-repaint vinden voor de standaard 737-400? En zijn die dingen makkelijk te installeren (en de-installeren)? Ik heb tot nu toe nog geen add-ons gebruikt (met mijn standaard versie).

P.S. Hij moet wel echt FS 2002 compatible zijn, dus dat je die mooie glimmende onderkant blijft zien en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

voor alle mensen met een joystick. ik heb nu de microsoft sidewinder USB en de standaard instellingen voor fs2002 vind ik veel te overdreven. als ik maar heeel iets de knuppel naar achteren trekt dan schiet ie al omhhog terwijl een boeing toch eeen zwaar en lomp vliegtuig is... ik heb daarom de sensitivity aangepast en nu heb ik hem zo staan:

Afbeeldingslocatie: http://www.introweb.nl/~joszwa/got/joystick.jpg

graag screenshots van jullie hoe jullie de sensitivity hebben ingesteld.

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Op woensdag 19 december 2001 09:31 schreef hellogoodbye het volgende:
En dan volgt er een hele lijst met namen van airline companies, waaronder KLM. Betekent dit dat ik dan in FS 2002 de KLM kan kiezen als maatschappij en dat de ATC die dan ook bij naam noemt? Dat zou ik wel zo leuk vinden...
Vroeg ik me duz ook af. Hij moet toch ergens de geluidsbestanden vandaan halen neem ik aan.

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
ATC spreekt je dan gewoon met "KLM" aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey

achappey

...

Op woensdag 19 december 2001 10:18 schreef rdluca het volgende:
Hoe komt die dan aan die geluidsfile?? Zitten die er al in ofzo?

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 19 december 2001 09:59 schreef jos_zwa het volgende:
voor alle mensen met een joystick. ik heb nu de microsoft sidewinder USB en de standaard instellingen voor fs2002 vind ik veel te overdreven. als ik maar heeel iets de knuppel naar achteren trekt dan schiet ie al omhhog terwijl een boeing toch eeen zwaar en lomp vliegtuig is...
Hm, goed idee. Ik heb alles nu nog op standaard. Ik heb gisteren voor het eerst met de 737 gevlogen, maar het leek inderdaad net alsof het een cessna was. Hij reageerde wel wat logger, maar niet zo zwaar als ik had gedacht. Sowieso vond ik 'm nogal makkelijk. Ik steeg op vanaf Schiphol, maakt een grote bocht en landde ook wwer op Schiphol. Mijn approach was zwaar knudde, maar zelfs vanaf zeer korte afstand kon ik 'm nog makkelijk met een paar scherpe bochten goed krijgen en landde ik zonder schade. Alsof 't een Cessna was. En ik maar denken dat zo'n Boeing een stuk moelijker zou zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
Op woensdag 19 december 2001 10:19 schreef achappey het volgende:

[..]

Ik denk text-to-speech engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey

achappey

...

Op woensdag 19 december 2001 10:23 schreef biobak het volgende:

[..]

Ik denk text-to-speech engine.
Aaah, dat zou een goeie oplossing zijn. :)
Wist niet dat ze al zo ver waren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 19 december 2001 10:18 schreef rdluca het volgende:
Ha! Leuk! Ik ga m'n files gelijk aanpassen!

Heeft iemand al wat info over mijn 737 vraagje...? (Tutorial, meer info over de cockpit en zo.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:09
Op woensdag 19 december 2001 10:22 schreef hellogoodbye het volgende:

[..]

Hm, goed idee. Ik heb alles nu nog op standaard. Ik heb gisteren voor het eerst met de 737 gevlogen, maar het leek inderdaad net alsof het een cessna was. Hij reageerde wel wat logger, maar niet zo zwaar als ik had gedacht. Sowieso vond ik 'm nogal makkelijk. Ik steeg op vanaf Schiphol, maakt een grote bocht en landde ook wwer op Schiphol. Mijn approach was zwaar knudde, maar zelfs vanaf zeer korte afstand kon ik 'm nog makkelijk met een paar scherpe bochten goed krijgen en landde ik zonder schade. Alsof 't een Cessna was. En ik maar denken dat zo'n Boeing een stuk moelijker zou zijn...
Hoe lang vlieg je al ?
want dat is ook zo als je lang vlieg danmerk je nog weinig of je nog in een Cessna vliegt of een 777 .

Want ik zelf heb heel wat ervaringen met vliegen ..maar er zijn inderdaad maar klijne verschillen temerken nu nog dat je in een andere vliegtuig zit ..

Maar dat komt omdat je er gewoon aan went ..

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

hey weet iemand hoe je die ILS geluidsjes weer hoort ? in fs2000 hoorde je een geluidsje (beepje) als het outer marker lampje ging branden je je hoorde ook een ILS geluidje als je bijne geland was.. volgens mij heeft het iets te maken met dat audio control panel wat je ziet als je de ils frequentie in-tuned...

weet iemand hoe dit moet ??? ik vond die ils beepjes altijd wel vet met fs2000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thetallguy
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Op woensdag 19 december 2001 10:19 schreef achappey het volgende:

[..]

Zit er al in geloof ik , die aanpassing unlockt ze gewoon in het keuzemenuutje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 19 december 2001 10:27 schreef Blackhole het volgende:
Hoe lang vlieg je al ?
want dat is ook zo als je lang vlieg danmerk je nog weinig of je nog in een Cessna vliegt of een 777 .

Want ik zelf heb heel wat ervaringen met vliegen ..maar er zijn inderdaad maar klijne verschillen temerken nu nog dat je in een andere vliegtuig zit ..

Maar dat komt omdat je er gewoon aan went ..
Vanaf 1990 heb ik met diverse versies van FS gevlogen, maar niet echt héél fanatiek of uitgebreid. De meeste tijd heb ik met FU 2 en 3 doorgebracht. Ik heb dus aardig wat vlieguren erop zitten. Alleen niet met grote vliegtuigen.

Op zich lukt het me wel, landen en opstijgen en zo, maar nog niet echt bepaald zoals het hoort... Ik denk bijvoorbeeld niet dat mijn virtuele passagiers gisteren erg blij waren met mijn manouvres (wel met de landing, die was heel soepel!), maar dat kwam ook omdat ik het ff snel wilde doen. Letterlijk en figuurlijk kort door de bocht dus... :) Als ik de tijd er voor neem kan ik wel beter, natuurlijk.

Maar ik wil toch graag weten waar alle toeters en bellen in de cockpit van de 737 voor dienen, zodat ik het meer volgens de regels kan doen (gisteren lette ik alleen maar op de snelheidsmeter...).
Dus... heeft iemand nou al een interessante link voor me...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
Op woensdag 19 december 2001 10:24 schreef achappey het volgende:

[..]

Aaah, dat zou een goeie oplossing zijn. :)
Wist niet dat ze al zo ver waren...
Ik weet het ook niet, maar het lijkt me sterk dat er 20.000 of weet ik hoeveel wavjes met alle vliegveldnamen in het spel verwerkt zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-07 10:11

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op woensdag 19 december 2001 12:24 schreef biobak het volgende:

[..]

Ik weet het ook niet, maar het lijkt me sterk dat er 20.000 of weet ik hoeveel wavjes met alle vliegveldnamen in het spel verwerkt zitten.
dat klopt wel hoor, de namen van de grootste maatschappijen zitten er al in, evenals de grootste luchthavens (geen 20.000 denk ik).

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Zo daar ben ik weer met een paar mooie foto's

IK heb net ff een vluchtje gemaakt van Luxemburg @ Eindhoven.

En dan wel meet een (Project Open Sky) Boeing C-17 Globemaster III
Hier wat mooie foto s er van

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.info/pics/EAERRPDMHHE

Hier sta ik dus klaar voor vertrek :)

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.info/pics/EPDRRPDMHHE

Daar gaan we dan .

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.info/pics/EMATRPDMHHE

Kijk eens naar hoe de wielen er in gaan .. :) echt een mooi gezicht hoe dat gebeurd .

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.info/pics/EORORPDMHHE

zo een een uurtje later zijn we dan geland op Eindhoven .. ( sorry was ff vergeten tijdens de vlucht foto s tenemen )

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.info/pics/EATPRPDMHHE

Zo daar staan we dan weer stil ...

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:?

Nou, kom op toch, jongens! Is er nou echt niemand die weet waar ik meer info kan krijgen over de cockpit van de standaard 737-400? Waar al die gauges nu voor dienen? Wat wat is? Gedetailleerde info die MS (stelletje *@^$@()#@) niet heeft toegevoegd aan de (rottige pdf) handleiding?

Nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Op woensdag 19 december 2001 13:31 schreef hellogoodbye het volgende:

Nou, kom op toch, jongens! Is er nou echt niemand die weet waar ik meer info kan krijgen over de cockpit van de standaard 737-400? Waar al die gauges nu voor dienen? Wat wat is? Gedetailleerde info die MS (stelletje *@^$@()#@) niet heeft toegevoegd aan de (rottige pdf) handleiding?

Nou?

Denk het niet ...

Maar daarom speel ik ook FLY daar wordt dus wel een goede handleiding bij gegeven hoor .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
Op woensdag 19 december 2001 13:31 schreef hellogoodbye het volgende:

Nou, kom op toch, jongens! Is er nou echt niemand die weet waar ik meer info kan krijgen over de cockpit van de standaard 737-400? Waar al die gauges nu voor dienen?
Moet je die vlieglesjes in een Cessna afwerken. Dan weet je waar alles in die Cessna en dus in de 737-400 voor dient (de belangrijkste dingen dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 19 december 2001 13:40 schreef biobak het volgende:
Moet je die vlieglesjes in een Cessna afwerken. Dan weet je waar alles in die Cessna en dus in de 737-400 voor dient (de belangrijkste dingen dan).
Zucht... 'De belangrijjkste dingen dan...' Dat bedoel ik juist: ik wil weten waar de rest voor dient.

Die lessen heb ik allemaal allang afgewerkt! Het gaat me juist om al die gauges en dials die nergens besproken worden. Of die helemaal anders zijn. Die metertejes met N1 en zo. Ik wil gewoon weten waar alles voor dient. En waar zit die thrust, bijvoorbeeld? Die heb je niet in de Cessna.

Belachelijk: het spel kost 150,-: ze maken alles zo echt mogelijk, maar vertellen vervolgens niet hoe het allemaal exact werkt. Alsof iedereen alleen maar de Cessna gebruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

nog een keer dezelfde post omdat niemand antwoord geeft:

hey weet iemand hoe je die ILS geluidsjes weer hoort ? in fs2000 hoorde je een geluidsje (beepje) als het outer marker lampje ging branden je je hoorde ook een ILS geluidje als je bijne geland was.. volgens mij heeft het iets te maken met dat audio control panel wat je ziet als je de ils frequentie in-tuned...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennierex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-07 09:18

bennierex

Pilot_Z

Op woensdag 19 december 2001 12:00 schreef jos_zwa het volgende:

Jah, dan moet je bij je radios het knopje waar MKR bij staat indrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-06 09:27

Roland

Schnitt!

Op maandag 17 december 2001 14:00 schreef tazzman het volgende:
Dat is onzin. De flares zijn een last ditch attempt om een heatseeker te verwarren zodat hij de kist niet treft. Dat een heatseeker zoals een SA-7 of SA-14 de kist dan nooit zal raken is echt onzin.
Ja klopt,

Maar toen dit allemaal gefabriceerd is konden de raketten dat nog niet. De orions van de KM hebbenhet namelijk ook.

...Make every cut count, even if it is one frame...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Kijk je bedoel zeker zo iets ( pS deze komen uit de FLY2 PDF

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.info/pics/EMHOPPDMHHE

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.info/pics/ERTOPPDMHHE

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.info/pics/EEHPPPDMHHE

zo iets bedoelje zeker.

Deze van fly 2 is heel uitgebreid hoor :) daar zit alles in over het vliegen.
Dus alles over panels,storingen,lichtdruk,noodhandelingen,het gewoon vliegen, Radio en Nav en dan ook alles over de verschillende vliegtuigen die er in zitten ..

Dus daar kunnen ze bij MS wel wat aan gaan doen .. en dan zeker voor die 170 piek die ze er voor vragen :(

Hier heb ik er nog een van een COCKPIT helemaal ..
Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.nl/pics/EDTADPDMHHE
Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.info/pics/EDPEDPDMHHE
sorry kan ff niet andres anders had ik hem wel ff recht gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Op woensdag 19 december 2001 13:51 schreef bennierex het volgende:

[..]

Jah, dan moet je bij je radios het knopje waar MKR bij staat indrukken.
alleen MKR ? verder helemaal nix ? hoeft het NAV1 knopje ook niet aan ??? en COM1 of COM2 of BOTH ofzo ???

als het mkr alleen is --> thnx voor de tip! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 19 december 2001 14:00 schreef Blackhole het volgende:
Kijk je bedoel zeker zo iets ( pS deze komen uit de FLY2 PDF
Shit tering ja, zoiets bedoel ik. Begrijpen ze dat bij MS nou niet? Als je een simulatie maakt, dan hoort een uitleg als deze er toch gewoon bij?

Ik snap dat dus echt niet...

Het valt me trouwens ook best tegen dat ik op alle FS sites niets hierover kan vinden: geen tutorial, niks, noppes, nada.

Als ik uiteindelijk alle info heb kan ik misschien zelf wel ff een net pdfje maken (zoals ik ook heb gedaan met Kimble's ILS voor beginners verhaal). Als MS het niet doet, moeten we het zelf maar doen...

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Op woensdag 19 december 2001 14:14 schreef hellogoodbye het volgende:

[..]

Shit tering ja, zoiets bedoel ik. Begrijpen ze dat bij MS nou niet? Als je een simulatie maakt, dan hoort een uitleg als deze er toch gewoon bij?

Ik snap dat dus echt niet...

Het valt me trouwens ook best tegen dat ik op alle FS sites niets hierover kan vinden: geen tutorial, niks, noppes, nada.

Als ik uiteindelijk alle info heb kan ik misschien zelf wel ff een net pdfje maken (zoals ik ook heb gedaan met Kimble's ILS voor beginners verhaal). Als MS het niet doet, moeten we het zelf maar doen...

:(
Als je wat wil weten er over waarom koop je fly 2 dan niet gewoon :)
Hij is nu heel goed koop hoor .. en daar staat echt alles in wat je moet weten ..

En dat kan je dan weer toe passen bij FS 2002.
Zo kom ik dus ook aan mijn info :)

PS laat het me ff weten als jullie die handleiding klaar hebben want dat wilik ook wel hebben ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey

achappey

...

Op woensdag 19 december 2001 14:17 schreef Blackhole het volgende:

[..]

Hij is nu heel goed koop hoor .. en daar staat echt alles in wat je moet weten ..

Wel een beetje een paardemiddel hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 19 december 2001 14:17 schreef Blackhole het volgende:

PS laat het me ff weten als jullie die handleiding klaar hebben want dat wilik ook wel hebben ..
Ha! Ben me d'r goed gek, zeg! Die is simpel... :)

Stel je voor dat je EA's F1 2001 moet kopen om GP3 goed te kunnen spelen. Of Quake Arena om Unreal Tournament te kunnen overleven. Ha!

Tssssss...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
GRIN niet teleterlijk nemen ik geef maar een iedee hoor :o

OKe het is niet netjes van MS om het weg telaten :)

Maar als er niets anders op zit dan moet het maar :)

hier nog wat makkelijke dingen uit die handleiding .

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.info/pics/EPMOMPDMHHE

dat is dus het boven paneel.

en voor de mensen die willen weten hoe ze moeten landen met een Heli hier heb ik een mooi voorbeeld van .

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.info/pics/ETOPMPDMHHE

dus zo moet je het doen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinW
  • Laatst online: 07-07 09:09
Op http://fly.godgames.com/fly2_downloads.php heb je ze allemaal voor het grijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Op woensdag 19 december 2001 14:40 schreef EdwinW het volgende:
Op http://fly.godgames.com/fly2_downloads.php heb je ze allemaal voor het grijpen.
Bedankt zo ver was ik nog niet maar daar kan je hem af halen dus :)

Ik zou het zeker ff doen staan goede tips in hoor ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hehehehe! Ze zijn al onderweg! Bedankt voor de tips!

Maar ik blijf uitzien naar informatie over de FS 2002 panels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Op woensdag 19 december 2001 14:49 schreef hellogoodbye het volgende:
Hehehehe! Ze zijn al onderweg! Bedankt voor de tips!

Maar ik blijf uitzien naar informatie over de FS 2002 panels!
Ik hoop zelf dat MS daar ooit eens goed mee begin .

zo nu kan je toch ff een beetje kijken waar alles voor is ..

Beter iets dan helemaal niets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 19 december 2001 14:51 schreef Blackhole het volgende:
zo nu kan je toch ff een beetje kijken waar alles voor is ..

Beter iets dan helemaal niets :P
Inderdaad! Lekker leesvoer. 't Is alleen 35,8 Mb via FilePlanet... Hopelijk heb ik 'm nog voor vieren binnen, dan kan ik 'm nog lekker op m'n werk printen... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Op woensdag 19 december 2001 14:59 schreef hellogoodbye het volgende:

[..]

Inderdaad! Lekker leesvoer. 't Is alleen 35,8 Mb via FilePlanet... Hopelijk heb ik 'm nog voor vieren binnen, dan kan ik 'm nog lekker op m'n werk printen... >:)
Neem wel een groot pak papier mee want hij is 332 Pagina s groot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
LOL voor vieren, hehe heb je casloma ofzo dan? :P >:)
Ik zou dat zo binnen hebben :o ;)

* McFlipp Is powered by MxStream@1024kbps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 19 december 2001 15:05 schreef Blackhole het volgende:
Neem wel een groot pak papier mee want hij is 332 Pagina s groot :)
:) Ik print natuurlijk alleen wat ik interessant vind... Dat scheelt mijn baas toch weer een paar A4-tjes... >:)
Op woensdag 19 december 2001 15:05 schreef McFlipp het volgende:
LOL voor vieren, hehe heb je casloma ofzo dan? :P >:)
Ik zou dat zo binnen hebben :o ;)

* McFlipp Is powered by MxStream@1024kbps
Hier op het werk is de verbinding best wel aardig. FilePlanet valt alleen vaak tegen. Maar hij is al binnen hoor: 19 minuten deed 'ie er over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:25
Er bestaat een site met allemaal foto's van cockpits. Je kan dan inzoomen per deel, en op elk knopje duwen. Er komt dan een beschrijving van waar dat knopje voor is. (tot in het kleinste rotknopje) zeer gedetailleerd.

1 probleem...

Ik weet de url niet meer. |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 09:14
Op woensdag 19 december 2001 15:43 schreef Aeon het volgende:
Er bestaat een site met allemaal foto's van cockpits. Je kan dan inzoomen per deel, en op elk knopje duwen. Er komt dan een beschrijving van waar dat knopje voor is. (tot in het kleinste rotknopje) zeer gedetailleerd.

1 probleem...

Ik weet de url niet meer. |:( |:( |:(
deze misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Hier weer ff wat mooie foto s uit FLY 2

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.info/pics/ERMPRDDMHHE
Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/pics/EOTDRDDMHHE
Dit is een 737 - 200

dan komen er hier nog 2 van een ultralight vliegtuigje

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/pics/EDMMRDDMHHE
Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.info/pics/EMOSRDDMHHE

zo dit waren er weer een paar .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
  • Laatst online: 14-06 16:12
zo..mensen..goede middag iedereen...ik ben weer uit school. Ik zal ff alle pics van gisteravond resizen, en op GOT zetten. Sommige zijn wel kewl

zo...hier zijn ze dan...

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ipere026/fsscr3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ipere026/fsscr4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ipere026/fsscr7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ipere026/fsscr12.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ipere026/fsscr13.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ipere026/fsscr14.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ipere026/fsscr18.jpg

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

hmm, ik wil nog heel graag meevliegen, maar ik weet niet hoe ik die poorten moet openzetten, en mijn firewall mag er niet van af, omdat ik i-net server ben en er een heel netwerk op staat aangesloten :(
Hopelijk vliegen jullie over een maandje nog steeds zoveel onnline :P

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

waar download ik vliegtuigen zoals de concorde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
Op woensdag 19 december 2001 17:04 schreef MarkyB het volgende:
flightsim.com
avsim.com

|:(

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

Op woensdag 19 december 2001 17:08 schreef Evilernie het volgende:

[..]

flightsim.com
avsim.com

|:(
doe niet zo " |:( " want daar kan ik m niet vinden voor 2002

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
Op woensdag 19 december 2001 17:22 schreef MarkyB het volgende:

[..]

doe niet zo " |:( " want daar kan ik m niet vinden voor 2002
ok sorry...je moet ff naar flightsim.com en dan naar search file libraries en dan bij filename "se-conc.zip" invullen

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey

achappey

...

www.fsfreeware.com

daar heb ik hem echt wel zien staan paar daagjes terrug....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Op woensdag 19 december 2001 17:04 schreef MarkyB het volgende:
Heb je hem nou al? Ik heb hem hier, moet ik em opsturen? (MSN)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42792

Waarom blijft die cockpit so fucked up PLAT?
Heb ooit in de cockpit van een martinair gestaan toen we op vakantie naar gran Canaria gingen (vlucht van 3:30 uur)
kan zo'n cockpit niet van meer in 3D shape?
idee voor de MS FS makers? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-07 12:17

tazzman

a real boardmonkey

Dat zou denk ik gewoon te veel polygonen opleveren waardoor je FPS zelfs op een XP2000+ /GF3 Ti500 matig zou zijn.. laat staan op minder :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennierex

bennierex

Pilot_Z

Voor als er nog mensen op zoek zijn naar een 737 manual: http://www.dreamfleet2000.com/Downloads/737_manuals.html

Dit is een originele/echte manual, aangepast voor de DF 737.

edit:

Shit, waarom werkt die url zo niet :?

[edit2]
.html ipv .htm |:(
[/edit2]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Morgen of overmorgen post ik ook screenies :)
ik ga hem ook down ermmm
Kopen 200 piek :(
Majah je moet er wat voor over hebben :)
en dat heb ik dit keer
hoeveel CD's is het BTW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op woensdag 19 december 2001 19:29 schreef bennierex het volgende:
Voor als er nog mensen op zoek zijn naar een 737 manual: [url="http://"""]http://www.dreamfleet2000.com/Downloads/737_manuals.htm[/url]

Dit is een originele/echte manual, aangepast voor de DF 737.

edit:

Shit, waarom werkt die url zo niet :?
er moet een L achter: http://www.dreamfleet2000.com/Downloads/737_manuals.html
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Hier een paar mooie foto svan mijn vlucht van daarnet.
van ULLI @ UUEE

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.info/pics/EOOHPMDMHHE

Zo hier sta ik tewachten tot ik groenlicht krijg om weg tegaan ...

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.info/pics/EHHEPMDMHHE

Daar gaan we dan ...

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.info/pics/EOPEPMDMHHE

dat is vreemd ... Maan en zon tegelijk .. in een gezichtsveld .. Oja zit weer vlak bij de pool :)

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.info/pics/EMTAPMDMHHE

zo daar breekt de dag weer aan

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.info/pics/EHORPMDMHHE

nu weer langzaam gaan voorbereiden op het landen .

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.info/pics/ESATPMDMHHE

nu ff bijdraaien anders mis ik mijn baan nog .

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.info/pics/EDHOPMDMHHE

Dan ff mooi komen aan vliegen anders kan ik mijn verzekering weer aan gaan spreken ...

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.info/pics/EHEPPMDMHHE

Daar zijn we dan weer geland ... nu nog een plekje vinden

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.info/pics/EDEDPMDMHHE

zo hier zit ik hem maar ff neer.

zo dat was weer een mooie vlucht.

vor de liefhebbers echte foto s van dit toestel.

http://www.b-domke.de/AviationImages/Globemaster.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wie kan eens een HELE HOGE RESOLUTIE en HOGE DETAILS posten?
Ik wil wel eens ziet hoe het eruitziet als je alles voluit hebt (DETAILS)
Dank u :P >:) :) :D :9 ;) :7 :+ O+ :* 8-):Y) *D :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Die foto svan mij zijn bijna vol uit genomen ..

Alleen op 16 bits dan

maar ik zal er wel ff een maken ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thx blackhole :)
ik blijf wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waar is die functie DE-ICE eigenlijks voor?
in fs2000 volgens mij niets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Laatst online: 14-09-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
om je vleugels waar ijsvorming optreed te verwarmen zodat het ijs afgezet kan worden...Als dat niet gebeurt, vriezen je ailerons vast enzo...

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
Op woensdag 19 december 2001 19:37 schreef Blackhole het volgende:
Die foto svan mij zijn bijna vol uit genomen ..

Alleen op 16 bits dan

maar ik zal er wel ff een maken ..
he blackhole ff ee nvraagje. Een paar pagina's terug postte je wat screenie's van die c-17. Als je naar de bovenkant van de romp kijkt, zie je bijna geen lijntes of polygoontjes. Als ik dan naar de laatste serie screenshots van je kijk, die je pas gepost hebt, zie je aan de bovenkant van de romp heel veel karteltjes Hoe komt dit :?
Bij sommige kisten heb ik dat ook maar hoe kan je dat verhelpen

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Evil ernie
ik denk dat het door de makers van het toestel komt
Net als met MILKSHAPE (net zoiets als 3dmax)
als hij meer POLYS had geadd was het beter i guess

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Op woensdag 19 december 2001 19:47 schreef Evilernie het volgende:

[..]

he blackhole ff ee nvraagje. Een paar pagina's terug postte je wat screenie's van die c-17. Als je naar de bovenkant van de romp kijkt, zie je bijna geen lijntes of polygoontjes. Als ik dan naar de laatste serie screenshots van je kijk, die je pas gepost hebt, zie je aan de bovenkant van de romp heel veel karteltjes Hoe komt dit :?
Bij sommige kisten heb ik dat ook maar hoe kan je dat verhelpen
Heel makkelijk .. de eerste zijn gelijk gesaved in JPG en de andere zijn vanuit BMP naar JPG gesaved :( dus dan krijg je die kantjes

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.info/pics/EHHRMMDMHHE

Dit is dus een Foto van alles open :( gelijk geen FPS meer

Deze foto is ook gelijk in JPG gezet dus hij is weer strak ..

De eerste serie heb ik gewoon via PS en ALT tab gedaan in Paint en de andere via het proggie FSSCREEN maar dan moet je ze omzetten naar JPG en dat is dan net niet mooi genoeg ..

dat verklaard die pixels :)

Hier heb je een voorbeeld
1 is gelijk in JPG

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.info/pics/EOHSMMDMHHE

2 dit is met FSscreen genomen en dan omzetten naar JPG.

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.info/pics/EODSMMDMHHE

zo onstaat het dat je die randjes tezien krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
1280x960, 32 bits kleur, 4x FSAA, 8 lights, vliegtuig details op massive. Andere settings op high of max. Plaatjes zijn geresized en omgezte naar jpeg, dus je hebt altijd wel een beetje kwaliteitsverlies.

Afbeeldingslocatie: http://www.warande.net/~kuifje/pics/fs2k2/hr1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.warande.net/~kuifje/pics/fs2k2/hr2.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
hmzz...vreemd

deze foto is in FS genomen met een feerreal kist...Het is een jpg van 180 k dus kwaliteit op zeer hoog in photoshop, maar dan zie je ook kartels. Ik had dit screenie volgens mij ook genomen om te laten zien dat die kartels soms door fs komen

ik zal nog wel ff een keer een onderzoekje doen :P

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ipere026/Qantasfr.jpg

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey

achappey

...

Op woensdag 19 december 2001 19:31 schreef Devilseye het volgende:
Morgen of overmorgen post ik ook screenies :)
ik ga hem ook down ermmm
Kopen 200 piek :(
Majah je moet er wat voor over hebben :)
en dat heb ik dit keer
hoeveel CD's is het BTW?
Gewoon kopen, heb ik ook gedaan. Is het geld meer dan waard. Ik speel nooit games behalve deze en dan maar gelijk gekocht. ;)

Het zijn 3 cd's trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
Op woensdag 19 december 2001 20:20 schreef Evilernie het volgende:
hmzz...vreemd

deze foto is in FS genomen met een feerreal kist...Het is een jpg van 180 k dus kwaliteit op zeer hoog in photoshop, maar dan zie je ook kartels.
Zelfs op een bitmap van een screenshot genomen op 1280x960 met 4x FSAA aan zie je nog kartels. Dat ligt gewoon aan de videokaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
hmz....hij staat op 4 x AA en op 1280x1024...maar ja ...kep het alleen bij sommige kisten

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Hier nog een paar mooie foto's van een C 17 :9~

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.info/pics/ERTHHSDMHHE
Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.info/pics/EDAEHSDMHHE
Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.info/pics/EEDEHSDMHHE
Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.info/pics/ETAAHSDMHHE

Dat waren een paar mooie foto svan een C 17 ( hij is echt om te :9~ )

mar ff een vraagje wanneer wordt deze eens gemaakt .

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.info/pics/EMPRHSDMHHE

Want het lijk me wel mooi omeens tevliegen met zo n ding op je rug :)

En hier nog een mooie foto van een Prive B 747
Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.info/pics/EROTHSDMHHE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
Op woensdag 19 december 2001 20:35 schreef Blackhole het volgende:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
lauwie...die foto met al die C-17's bij elkaar is gaaf...moeten we ook een keer doen in Mplayer

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak

[afbeelding]

Hij staat al klaar voor je :P Edwards Airbase.

Afbeeldingslocatie: http://www.warande.net/~kuifje/pics/fs2k2/spaceshut.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak187
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-07 14:11

Freak187

geen

Zit er trouwens een bug in de vlucht van Boston Logan INTL naar New York JFK? Want als ik een high altitude flight doe dan moet ik op 18000 voet gaan vliegen, maar halverwege gaat de ATC zeggen: Please expedite your altitude to FL180, maar zo hoog vlieg ik dus al!! Altimeter heb ik goed ingesteld!! En dan zegt ie: Canceling IFR filght bla bla.
En de autopilot van de standaart Boeing zit niet lekker. Zeg ik dat ie naar 9000 voet moet, gaat ie rechtomhoog naar de zon vliegen :?

Kia Niro-EV 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-07-2024
welke boeing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/pics/ESATRSDMHHE
Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.nl/pics/EDPTRSDMHHE
ook dit is msfs2k2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey

achappey

...

Op woensdag 19 december 2001 21:24 schreef MarkyB het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ook dit is msfs2k2
En op die onderste foto staat Chicago O'Hare. :)
Of heb ik het spel nu teveel gespeeld? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
Op woensdag 19 december 2001 21:34 schreef achappey het volgende:

[..]

Ja...want dat is toch echt eham :P

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey

achappey

...

Op woensdag 19 december 2001 21:18 schreef Freak187 het volgende:
Zit er trouwens een bug in de vlucht van Boston Logan INTL naar New York JFK? Want als ik een high altitude flight doe dan moet ik op 18000 voet gaan vliegen, maar halverwege gaat de ATC zeggen: Please expedite your altitude to FL180, maar zo hoog vlieg ik dus al!! Altimeter heb ik goed ingesteld!! En dan zegt ie: Canceling IFR filght bla bla.
Kijk hier maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey

achappey

...

Op woensdag 19 december 2001 21:36 schreef Evilernie het volgende:

[..]

Ja...want dat is toch echt eham :P
Haha, shit man ik herken eigen land niet eens. :)
Sorry teveel Heineken! Vandaar dat je niet dronken mag vliegen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Het lijkt mij ook Eham hoor .. want kijk maar eens meer naar boven op die foto dat is toch echt zeeland.

Kijk hier maar eens goed naar .
Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.info/pics/EOAPTSDMHHE
dit is een foto van Eham

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey

achappey

...

Ja man, naast O'Hare echt geen meren. Komt denk ik omdat ik er pas geweest ben.

Bovenste foto's mijn broer genomen. :)
http://www.jahappey.nl/USA2001/Vliegreis.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Sjeuzus... die lijken wel net echt.

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Op woensdag 19 december 2001 21:43 schreef 456 het volgende:

[..]

Sjeuzus... die lijken wel net echt.
uhm, die plaatjes van C17 zijn echt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey

achappey

...

Ontzettend mooi toestel is die 777 trouwens IRL. Mooi ruim van binnen, vloog heel comfortabel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

Op woensdag 19 december 2001 21:34 schreef achappey het volgende:

[..]

by the way, dat is schiphol :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey

achappey

...

Op woensdag 19 december 2001 21:53 schreef MarkyB het volgende:

[..]

by the way, dat is schiphol :+
Jaja, nu weten we het wel :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op woensdag 19 december 2001 21:55 schreef achappey het volgende:

[..]

Jaja, nu weten we het wel :'(
lol :D

[aankondiging]
* KIMBLE is zaterdag weer total back want dan heb ik een nieuwe hd en kan ik lekker weer flight sim spelen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
Goede Avond mensen,

Maak op dit moment een vluchtje van Los Angeles naar San Fransisco, met de Boeing c17 >:)
Wat is dat een lekker pleen man! zo makkelijk en licht opstijgen! en zo wendbaar! net een chesna :P

Als de vlucht klaar is post ik de pics :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
Op woensdag 19 december 2001 21:57 schreef McFlipp het volgende:
Goede Avond mensen,

Maak op dit moment een vluchtje van Los Angeles naar San Fransisco, met de Boeing c17 >:)
Wat is dat een lekker pleen man! zo makkelijk en licht opstijgen! en zo wendbaar! net een chesna :P

Als de vlucht klaar is post ik de pics :)
idd he...C-17 heerst echt weer een posky kwaliteitskist

hier nog een f-15 Tigermeet op een low-flight training ergens boven een bos in Mexico

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ipere026/f-15.jpg

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennierex

bennierex

Pilot_Z

Hier nog wel een leuke echte pic:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~rexwi021/SCZ-LUX1.jpg

Heeft me pa gemaakt op Luxemburg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:9~ OWNAGE die pic hier boven :P

Ik hoop dat ik morgen aan fs2002 kan komen :)
Ik heb geen eigen inkomen dus het word zakcentjuhs ben ik bang :(
Majah
Mammie ff lief aankijken :)
Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.