Ik heb die CargoLux kist gevonden met die hele scenery erbij op flightsim.com. Maar op het panel zie ik gewoon alleen maar de gps knop. Ik heb in de manual gekeken hoe je atc enzo krijgt, maar dat werkt niet. Iemand die me kan helpen? ZO kan ik niet vliegen. Kan niet eens de motoren uitzetten. Zelfs het panel van de default eroverheen zetten werkt niet.. HELLUP..
Hou alsjeblieft op met CargoLux 747s.. die krengen hebben mij dus 2 Egyptische F-4E'n gekost!!!
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Anoniem: 37518
Hoe dan ook... hoe werkt het? Iemand anders??Op maandag 17 december 2001 18:31 schreef tazzman het volgende:
Hou alsjeblieft op met CargoLux 747s.. die krengen hebben mij dus 2 Egyptische F-4E'n gekost!!!![]()
![]()
Op maandag 17 december 2001 18:31 schreef tazzman het volgende:
Hou alsjeblieft op met CargoLux 747s.. die krengen hebben mij dus 2 Egyptische F-4E'n gekost!!!![]()
![]()
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Zie je verder ook geen andere instrumenten zoals hoogte en horizon? Dan heb je GEEN panel of niet de bijbehorende.Op maandag 17 december 2001 17:56 schreef terwee het volgende:
Ik heb die CargoLux kist gevonden met die hele scenery erbij op flightsim.com. Maar op het panel zie ik gewoon alleen maar de gps knop. Ik heb in de manual gekeken hoe je atc enzo krijgt, maar dat werkt niet. Iemand die me kan helpen? ZO kan ik niet vliegen. Kan niet eens de motoren uitzetten. Zelfs het panel van de default eroverheen zetten werkt niet.. HELLUP..
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
ik heb ook laatst een panel van een emg-145 geinstalled en in de panel.cfg staat dat hi jnog steeds de lear45 panel gebruikt maar in het echt is dit niet zo...
tampert, kriminalpolizei
Anoniem: 31124
K*T!!!!!!!!!!
Een mislukte landing gemaakt!!!!! Maar wat wil je ook met 3 fps
....kut! heb ik de rest van de avond een k*thumeur!!
aaargh wat baal ik hiervan
Een mislukte landing gemaakt!!!!! Maar wat wil je ook met 3 fps
wat een flight sim toch kan aanrichten
flight sims roelen....echt vliegen is nog lauwer !
tampert, kriminalpolizei
Ik heb weer een paar mooie shots
( voor de heli gekken onder ons )

Zo hier gaat een van mijn maten al weg

Zo als we nu ff rechts kijken zijn we een paar mooie rijst velden

Grin dan maar ff stadje in vliegen... en vragen ..........
BIERTJE???
Zijn er nog mensen weten uit welke spels deze shots komen .. ( hou het ff als verrassing )
Zo hier gaat een van mijn maten al weg
Zo als we nu ff rechts kijken zijn we een paar mooie rijst velden
Grin dan maar ff stadje in vliegen... en vragen ..........
BIERTJE???
Zijn er nog mensen weten uit welke spels deze shots komen .. ( hou het ff als verrassing )
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Apache Havoc???
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Volgens mij een russische kist....
tampert, kriminalpolizei
ze zitten er wel allebij in maar het is niet het spel .Op maandag 17 december 2001 21:44 schreef McFlipp het volgende:
Apache Havok???
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
nou welk spel is het nou?? Uit de Commanche serie misschien
nee...zeker geen comanche voxel-space engine....het ziet er een stuk beter uitOp maandag 17 december 2001 21:50 schreef McFlipp het volgende:
nou welk spel is het nou?? Uit de Commanche serie misschien
tampert, kriminalpolizei
GunshipOp maandag 17 december 2001 21:34 schreef Blackhole het volgende:
Ik heb weer een paar mooie shots( voor de heli gekken onder ons )
IK heb net ff Sturmovik IL 2 gespeeld .. ff een paar mooie screens er van ..
Is dit mou wat ze noemen Close combat

Hier gaat het nog goed .. maar het kan anders aflopen ..

zo dus
maar dat is minde maar het gebeurd wel ..
( ps is over het Heli spel gesproken ... Het is inderdaad een van de moeilijkste Combatsims voor helis....
Het is een spel van MICROPOSE ... en het spel heet GUNSHIP
echt een aan rader voor combat heli sims
( niet voor beginners ...)
er zijn dus ook nog echte kenners hier ivm Combat sims .
Is dit mou wat ze noemen Close combat
Hier gaat het nog goed .. maar het kan anders aflopen ..
zo dus
( ps is over het Heli spel gesproken ... Het is inderdaad een van de moeilijkste Combatsims voor helis....
Het is een spel van MICROPOSE ... en het spel heet GUNSHIP
Jij had het inderdaad goed.Op maandag 17 december 2001 22:33 schreef HawkEye het volgende:
[..]
Gunship
Ik reageer weer eens laat, maar pcies. De EHSI krijgt zijn data van de FMC en dmv DME (Distance Measuring Equipment) wordt bepaald hoe ver het vliegtuig zich van het volgende waypoint bevindt, dus kan er daarmee een soort van moving-map op de EHSI worden weergegeven.Op zondag 16 december 2001 13:49 schreef rdluca het volgende:
[..]
Alles wat in de FMC staat geprogrammeerd zie je inderdaad terug op een moving map.
In de FMC zie je de route die is geprogrammeerd. Deze route zie als een roze lijn weergegeven op de EHSI (onder de kunstmatige horizon) Op de roze lijn zie je de nav.punten met in het roze de active waypoint. In het blauw zie je de VOR's weergegeven die worden ontvangen.
Na waypoint HOC op de route geeft de FMC in het groen de T/D (Top of Descent) weer, daar wordt de daling ingezet.
[afbeelding]
Maar ik ga nu heel snel me GA: 737-400 in FS2002 installeren, want de patch voor FS2002 is net uit
Waar is hij tekoop dan GA: 737-400
ff off-topic hoor, maar volgens mij zijn Flight-sims best wel leuke games he ?
welke raden jullie mij aan om te kopen als N00B, ik wil er ook natuurlijk nog wat fun in hebben (fun modes zoals op de grond stuiteren en zo, kan ik me nog herrinneren uit die eerste looking-glass flightsim waarvan ik de naam niet meer weet maar die wel verdomd grappig was...)
alvast bedankt, contact me ff als je echt vind dat je iets leuks voor me hebt @ Mijn email adres
welke raden jullie mij aan om te kopen als N00B, ik wil er ook natuurlijk nog wat fun in hebben (fun modes zoals op de grond stuiteren en zo, kan ik me nog herrinneren uit die eerste looking-glass flightsim waarvan ik de naam niet meer weet maar die wel verdomd grappig was...)
alvast bedankt, contact me ff als je echt vind dat je iets leuks voor me hebt @ Mijn email adres
BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.
luchtvaart hobby shopOp maandag 17 december 2001 23:12 schreef Blackhole het volgende:
Waar is hij tekoop dan GA: 737-400
www.lhshop.nl
tampert, kriminalpolizei
ALs je een goede PC koop fly 2 daar kan je goed mee spelen op NOOB nivo ...Op maandag 17 december 2001 23:13 schreef Mad-Cow het volgende:
ff off-topic hoor, maar volgens mij zijn Flight-sims best wel leuke games he ?
Maar ook als PRO kan je het doen .
Maar dan raad ik je het wel aan een jaar of wat gespeeld tehebben hoor ..
PS FLY is nu voor 30 a 40 GLD bij FRS.
Het is dus Gunship! en niet Gunship. Gunship is de allereerste uit die serie en stamt uit het C64 tijdperk. Gunship werd opgevolgd door Gunship 2000 in het 386 tijdperk en IMHO Gunship! was geen waardige opvolger.Op maandag 17 december 2001 22:36 schreef Blackhole het volgende:
ps is over het Heli spel gesproken ... Het is inderdaad een van de moeilijkste Combatsims voor helis....
Het is een spel van MICROPOSE ... en het spel heet GUNSHIPecht een aan rader voor combat heli sims
( niet voor beginners ...)
Jij had het inderdaad goed.
Zelf vind ik EECH beter en vooral realistischer dan Gunship!
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Welke is dat dan ( EECH )Op maandag 17 december 2001 23:20 schreef tazzman het volgende:
[..]
Het is dus Gunship! en niet Gunship. Gunship is de allereerste uit die serie en stamt uit het C64 tijdperk. Gunship werd opgevolgd door Gunship 2000 in het 386 tijdperk en IMHO Gunship! was geen waardige opvolger.
Zelf vind ik EECH beter en vooral realistischer dan Gunship!
Want ik kan er veel maar deze afkorting kan ik niet ..
Kort Vluchtje boven Noorwegen, kwilde naar een Fjord vliegen.
Maar helaas ging mijn neuswiel niet op, dus moest ik rechtsomkeerd maken.
Deze fotoos zijn gemaakt om 11uur smoregens!!! Erg mooi vliegen daar!

Dit is de nieuwe plane van ffg (www.avsim.com/ffg), een md90-30
Maar helaas ging mijn neuswiel niet op, dus moest ik rechtsomkeerd maken.
Deze fotoos zijn gemaakt om 11uur smoregens!!! Erg mooi vliegen daar!

Dit is de nieuwe plane van ffg (www.avsim.com/ffg), een md90-30
W0000000000000t!!!!!!!!!Op maandag 17 december 2001 23:10 schreef bennierex het volgende:
Maar ik ga nu heel snel me GA: 737-400 in FS2002 installeren, want de patch voor FS2002 is net uit
Die ga ik dan maar snel downloaden en registreren. Ik had 'm nog niet en hier zat ik op te wachten!!!
Alleen moet ik ook nog ff fs2002 opnieuw installeren, vanwege een harddisk-herschikking. Gaat weer nachtwerk worden I guess
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
EECH: Enemy Engaged: Comanche vs Hokum.Op maandag 17 december 2001 23:30 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Welke is dat dan ( EECH )
Want ik kan er veel maar deze afkorting kan ik niet ..
Die heb ik zelf ook .Op dinsdag 18 december 2001 01:06 schreef tazzman het volgende:
[..]
EECH: Enemy Engaged: Comanche vs Hokum.
Maar die vind ik tegen vallen .
ik heb ook de eerste er van maar die speel ik ook nooit.
hey gasten.
projectopensky.com heeft nu ook een fs2002 download gedeelde. met veel planes!!
vooral die oude 747 van klm rulez!
projectopensky.com heeft nu ook een fs2002 download gedeelde. met veel planes!!
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
ja...die oude 747-100 en 747-200's, ik ga ze vanmiddag downen
tampert, kriminalpolizei
Textures bij de staart zien er nog steeds niet uit. Donkere vlekken.Op dinsdag 18 december 2001 10:14 schreef jos_zwa het volgende:
hey gasten.
projectopensky.com heeft nu ook een fs2002 download gedeelde. met veel planes!!vooral die oude 747 van klm rulez!
stelletje papi's bij opensky..die kisten zijn zo mooi en dan laten ze zo'n fout gewoon zitten...Ik denk dat we voor onze VA toch het beste die kisten van opensky moeten gebruiken...Je moet dan zelf maar bepalen met welk addon panel je speelt..Op dinsdag 18 december 2001 10:29 schreef biobak het volgende:
[..]
Textures bij de staart zien er nog steeds niet uit. Donkere vlekken.
Was OzBoz nog bezig met dat logo voor de VA want dat zag er toch wel kewl uit...
tampert, kriminalpolizei
Anoniem: 16235
Grafisch gezien is Gunship! iets beter (ground textures en boompjes en zo), maar wat gameplay betreft (de campaign en zo) is EECH onovertroffen. Ik heb zelden zoveel tijd aan één spel besteedt als aan EECH.Op dinsdag 18 december 2001 06:58 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Die heb ik zelf ook .
Maar die vind ik tegen vallen .
ik heb ook de eerste er van maar die speel ik ook nooit.
En de officiële titel is trouwens Enemy Engaged RAH-66 Comanche versus KA-52 Hokum. Om exact te wezen.
Zo, net even een ochtendvluchtje gemaakt van Eindhoven (EHEH) naar Paris Plage (LFAT) met mijn nieuwe Dreamfleet 737-400
. Zie hier de mooie ochtendzon:
i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20
check dit!! hier wordt een space shuttle in de ruimte geknald:

cool he

cool he
Ochtend vluchtje Seattle -> Spokane

zo te lezen is DE patch al uit. maar waar kan ik die downen? En wat zijn de features van de patch?
mooie pics
tampert, kriminalpolizei
jaaaa! ik heb eindelijk kunnen registreren!
ik wou al een tijd lid worden, maar dat kon niet met een gratis adres en het adres van me provider lag plat
maargoed, jullie zullen me vanaf nu wel vaker horen hier, en om ff ontopic te blijven, een paar pics 

ik wou al een tijd lid worden, maar dat kon niet met een gratis adres en het adres van me provider lag plat

Haha, zo te zien heeft iedereen opeens de Dreamfleet 737 gekochtOp dinsdag 18 december 2001 12:57 schreef ND het volgende:
zo te lezen is DE patch al uit. maar waar kan ik die downen? En wat zijn de features van de patch?
De patch maakt het mogelijk om het pakket ook onder fs2002 te gebruiken. Verder zijn er wat subtiele dingetjes veranderd, zo zie je in fs2002 het AI-traffic ook terug op op het ND scherm! (TCAS)
Ik heb vannacht even de plane getest (procedure doorlopen van "Cold and dark cockpit" tot en met "ready for takeoff") en het ziet er erg gaaf uit, vooral dat zo'n beetje alle systemen aanwezig zijn! Wat ik wel een minpuntje vind is de beeldkwaliteit van het panel, het is allemaal een beetje blurry! Het panel van de PSS 747-400 ziet er wat dat betreft wel beter uit. Nu nog de FMC zien te begrijpen maar met die stapels handleidingen moet dat wel lukken (kost me een hele berg papier en inkt die handleidingen!)
oh, en welkom nealzie
Anoniem: 16235
Misschien kan je er wel ff op letten niet allemaal pics te posten die errug op elkaar lijken... Mooie landing hoor, maar dit is geen 'Zoek de tien verschillen' puzzelpagina.Op dinsdag 18 december 2001 13:12 schreef nealzie het volgende:
jaaaa! ik heb eindelijk kunnen registreren!
ik wou al een tijd lid worden, maar dat kon niet met een gratis adres en het adres van me provider lag platmaargoed, jullie zullen me vanaf nu wel vaker horen hier, en om ff ontopic te blijven, een paar pics
Gaat over de fs2002 van de Dreamfleet 737. Een commercieel softwarepakket voor een Boeing 737. Niet voor fs2002 zelf.Op dinsdag 18 december 2001 13:41 schreef hellogoodbye het volgende:
[..]
???
Mis ik wat? Waar lees jij iets over DE patch...?
ow, das een patch voor de dreamfleet planes alleen. Ik dacht dat het een officiele patch was van microsoft
Sorry guys.
Die dreamfleet planes, zijn dus payware, maar waar kopen jullie ze dan? Via internet?
Sorry guys.
Die dreamfleet planes, zijn dus payware, maar waar kopen jullie ze dan? Via internet?
via internet, gewoon op de site http://www.dreamfleet2000.com/737.htmlOp dinsdag 18 december 2001 13:53 schreef ND het volgende:
ow, das een patch voor de dreamfleet planes alleen. Ik dacht dat het een officiele patch was van microsoft
Sorry guys.
Na het downloaden (45 MB ongeveer) moet je je gegevens invullen, je kan dan direct via Creditcard betalen ($29,95) en je krijgt dan een keyfile waarmee je het pakket kan installeren. Werkt erg handig!
Hmm, daar kost ie €40,39! en: Greatest Airliners Boeing 737-400 (Temporarily not available; New release due soon)Op dinsdag 18 december 2001 13:58 schreef Evilernie het volgende:
www.lhshop.nl
Is ook niet leverbaar, je kan 'm beter downloaden dus. Is nog goedkoper ook!
hm...vind 70 piek toch nog wel duur 
ik ben maar een N00b dus ik ga eerst 767PIC kopen
tampert, kriminalpolizei
vluchtje birmingham - schiphol 

coole he ?

coole he ?
Die doet het toch nog niet onder 2002?Op dinsdag 18 december 2001 14:05 schreef Evilernie het volgende:
hm...vind 70 piek toch nog wel duur
En volgens mij is die ook niet echt n00b-proef
op de site van wilcopub.com staat dat ze een patch gaan uitbrengen...Op dinsdag 18 december 2001 14:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die doet het toch nog niet onder 2002?
En volgens mij is die ook niet echt n00b-proef
Hij is beter n00b proof dan dreamfleet of PSS
tampert, kriminalpolizei
Op dinsdag 18 december 2001 14:11 schreef Evilernie het volgende:
[..]
op de site van wilcopub.com staat dat ze een patch gaan uitbrengen...
Hij is beter n00b proof dan dreamfleet of PSS
PSS is voor de n00b maar PIC en Dreamfleet zijn een stukje moeilijker.
uhm, vraagje :
Wat doet mijn "kist" (vliegtuig) als ik hem autobrake zet? En wat betekenen de standen?
Wat doet mijn "kist" (vliegtuig) als ik hem autobrake zet? En wat betekenen de standen?
sorry jongens, ik zal er vooraan beter op letten.
nu nog een paar van zoon waterplane, echt een aanradertje hoor, (alleen jammer van de hakenkruis).
Geland! mooi heh

het word al donker

Heey, daar heb je me co piloot!

3 motoren, jaja

we gaan landeeen

er zit ook een virtual cockpit bij!

en een mannetje voor de radoi ofzo...
nu nog een paar van zoon waterplane, echt een aanradertje hoor, (alleen jammer van de hakenkruis).
Geland! mooi heh

het word al donker

Heey, daar heb je me co piloot!

3 motoren, jaja

we gaan landeeen

er zit ook een virtual cockpit bij!

en een mannetje voor de radoi ofzo...

zeg, ik heb even een vraagje, ik heb een posky paint kit ofzo gedownload, en het midden gepaint (ben nog met de rest bezig) nou wou ik hem even testen, dus ik heb alles in de goeie mapjes gezet enz. maar in fs blijftie wit! kan het soms alleen als je alles gepaint hebt? maar dat lijkt me sterk...
nog even een pic over het heli landen, want dat vin ik nou helemaal niet moeilijk, en ik heb alleen een race stuurtje, dus nix voor de rotor ofzo
nog even een pic over het heli landen, want dat vin ik nou helemaal niet moeilijk, en ik heb alleen een race stuurtje, dus nix voor de rotor ofzo

Als je dan landt, en je staat op de grond, dan doet hij automatisch de wielremmen inschakelen. De eventuele thrust reverse moet je zelf nog doen, maar de wielrem doet hij automatischOp dinsdag 18 december 2001 14:39 schreef ND het volgende:
uhm, vraagje :
tampert, kriminalpolizei
Autobrake remt je vliegtuig automatisch bij de landing.Op dinsdag 18 december 2001 14:39 schreef ND het volgende:
uhm, vraagje :
stand 1-2 gebruik je bij een droge baan. Stand 3-4 bij een natte baan.
Wanneer je main gear de landingsbaan raakt en je hebt je speedbrakes armed (shift + /) gaan je remmenkleppen op de vleugel omhoog om de luchtstroom boven de vleugel te verbreken waardoor het draagvermogen afneemt. Zodra je neuswiel op de landingsbaan komt begint autobrake met het afremmen van je plane.
Bij de start staat autobrake op de onderste stand RTO (rejected take off). Wanneer de start moet worden afgebroken vanwege een probleem en de throttle gaat terug naar idle dan neemt de autobrake het over, speedbrakes gaan dan omhoog en het vliegtuig begint maximaal te remmen.
ik zou het zelf niet beter kunnen zeggenOp dinsdag 18 december 2001 15:12 schreef rdluca het volgende:
[..]
Autobrake remt je vliegtuig automatisch bij de landing.
stand 1-2 gebruik je bij een droge baan. Stand 3-4 bij een natte baan.
Wanneer je main gear de landingsbaan raakt en je hebt je speedbrakes armed (shift + /) gaan je remmenkleppen op de vleugel omhoog om de luchtstroom boven de vleugel te verbreken waardoor het draagvermogen afneemt. Zodra je neuswiel op de landingsbaan komt begint autobrake met het afremmen van je plane.
Bij de start staat autobrake op de onderste stand RTO (rejected take off). Wanneer de start moet worden afgebroken vanwege een probleem en de throttle gaat terug naar idle dan neemt de autobrake het over, speedbrakes gaan dan omhoog en het vliegtuig begint maximaal te remmen.
Waarom is dat jammer? Dat zijn nu eenmaal de kleuren van de Luftwaffe in die tijd. Toen de enige vliegende ME109 nog rond vloog (die is gecrashed als het goed is) wilden ze eerst ook dat hakenkruis er opzetten maar dat mocht weer niet etc etc. Ik vind dat raar, zo vlogen die kisten nu eenmaal rond. Ik ben absoluut geen voorstander van het Nationaal Socialisme maar het opzettelijk 'weglaten' van zulke markeringen zijn in mijn ogen geschiedenisvervalsing en zelf bedrog.Op dinsdag 18 december 2001 14:44 schreef nealzie het volgende:
sorry jongens, ik zal er vooraan beter op letten.
owk, maar het is toch nie leuk om er de hele tijd tegen aan te kijken...Op dinsdag 18 december 2001 15:41 schreef tazzman het volgende:
[..]
Waarom is dat jammer? Dat zijn nu eenmaal de kleuren van de Luftwaffe in die tijd. Toen de enige vliegende ME109 nog rond vloog (die is gecrashed als het goed is) wilden ze eerst ook dat hakenkruis er opzetten maar dat mocht weer niet etc etc. Ik vind dat raar, zo vlogen die kisten nu eenmaal rond. Ik ben absoluut geen voorstander van het Nationaal Socialisme maar het opzettelijk 'weglaten' van zulke markeringen zijn in mijn ogen geschiedenisvervalsing en zelf bedrog.
De Russen hebben ook hele erge dingen gedaan in WO2 en zowel de Britten als Amerikanen hebben diverse grote Duitse steden met brandbommen in de as gelegd, ook iets wat dus niet door de beugel kan.Op dinsdag 18 december 2001 15:55 schreef nealzie het volgende:
[..]
owk, maar het is toch nie leuk om er de hele tijd tegen aan te kijken...
Maar zelf heb ik geen moeite met geen enkel roundel, hakenkruis, rode ster, amerikaanse ster, brits roundel..
Maar goed, ik kijk wellicht ook anders tegen de geschiedenis. Ik onderscheid politiek van techniek.
Wat ik daarmee wil zeggen is dat de Nazi's natuurlijk onmenselijk slecht waren en dat zoiets nooit meer zou mogen gebeuren (helaas is dat wel anders). Maar dat neemt niet weg dat ik de Duitse techniek niet kan of mag bewonderen. De Duitse luchtvaart industrie was rond 1938 ~ 1940 oneindig veel verder dan de vliegtuig industrie in het Westen of Rusland. Dat met die vliegtuigen zoals de ME109 en later de schitterende FW190 een duivels regime werd gediend dat is natuurlijk iets wat we niet moeten vergeten.
Ik vind ook niet dat we allemaal maar met Nazi vlaggen moeten gaan zwaaien maar ik ben er tegen om WO2 vliegtuigen net neproundels weer te geven of roundels (zoals het Hakenkruis) weg te halen.
Vergeet ook niet dat de Finse luchtmacht OOK een Hakenkruis gebruikt heeft en dat het Hakenkruis een symbool is afkomstig van Aziatische godsdiensten. Hilter heeft het gewoon "gejat" ipv verzonnen.
Kun je ook met gevouwen papieren vliegtuigjes vliegen?
Anoniem: 42598
Wat is die plane mooi met kerstmis..... 
Wie weet een nice link voor planes die draaien onder 2002.
Ik kan er ook niks aan doen dat ik nog een newbie ben
Wie weet een nice link voor planes die draaien onder 2002.
Ik kan er ook niks aan doen dat ik nog een newbie ben
Alle planes die onder FS2000 werken, doen het ook in FS2002. Alleen de panels kunnen wel problemen geven.
Mocht je planes voor FS2002 zoeken:
avsim.com
avsim.com/posky
fsfreeware.com
flightsim.com
Als je in de file library kijkt staat aangegeven welke voor FS2002 zijn.
Mocht je planes voor FS2002 zoeken:
avsim.com
avsim.com/posky
fsfreeware.com
flightsim.com
Als je in de file library kijkt staat aangegeven welke voor FS2002 zijn.
Oke dan! bedankt, tis jammer dat hij geen reverse doet automatisch. Mijn gashendel wil niet op stand "Gas dicht" blijven zodat ik niet kan reversenOp dinsdag 18 december 2001 15:12 schreef rdluca het volgende:
[..]
Hier staat een wel HEEL duidelijk verhaal
Okeej ben een beetje pissed. Ik een vluchtje maken van Calcutta naar Colombo (Sri lanka). Eerste keer, bij opstijgen gaat er een of andere gozer in me staan!

Ikke stukje verder vliegen na 5 min zegt ie opeens aircraft overstressed! Huh ik ging helemaal niet te hard deed nix bijzonders geen flaps te ver open weet ik val wat alles normaal. Okeej overnieuw.
Gaat nu wel goed. Na een flink tijdje te hebben gevlogen, merk ik op dat de ATC niet helemaal goed zijn werk doet (de IFR-vlucht van de ATC was nog wel in werking) en ik zet hem eens op 16x en blijkt dat ie me gewoon hdg 185 door laat vliegen tot dat me fuel op is en ik al lang en breed voorbij (op 300km ten oosten van Sri lanka) Sri lanka gevlogen ben
.
Dus ik maar vlucht gecanceld.
Hier onder nog maar een pics van toen het nog geod ging, lijkt me geen onderschrift bij te hoeven.

Ikke stukje verder vliegen na 5 min zegt ie opeens aircraft overstressed! Huh ik ging helemaal niet te hard deed nix bijzonders geen flaps te ver open weet ik val wat alles normaal. Okeej overnieuw.
Gaat nu wel goed. Na een flink tijdje te hebben gevlogen, merk ik op dat de ATC niet helemaal goed zijn werk doet (de IFR-vlucht van de ATC was nog wel in werking) en ik zet hem eens op 16x en blijkt dat ie me gewoon hdg 185 door laat vliegen tot dat me fuel op is en ik al lang en breed voorbij (op 300km ten oosten van Sri lanka) Sri lanka gevlogen ben
Dus ik maar vlucht gecanceld.
Hier onder nog maar een pics van toen het nog geod ging, lijkt me geen onderschrift bij te hoeven.

Voor diegenen die zin hebben in een vluchtje..
Ik ga de server NU starten op 213.51.12.106
flightplan:
http://www.advisie.demon.nl/Tokyo_to_Shimojishima.PLN
Dat shimodinges ligt ergens op een klein eilandje linksonder Japan
Ik ga de server NU starten op 213.51.12.106
flightplan:
http://www.advisie.demon.nl/Tokyo_to_Shimojishima.PLN
Dat shimodinges ligt ergens op een klein eilandje linksonder Japan
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
welk dc-10 panel gebruik jij flipp?
tampert, kriminalpolizei
Ehm ff een reactietje: ik zie niet zo vaak Duitse vliegtuigen vliegen, maar ten eerste is dat dus GEEN hakenkruis en volgens mij is het zelfs hedentendage nog steeds het symbool van de duitse luftwaffe (die ook nog steeds zo heet.....) En verders idd niet zo moeilijk doen over dat soort tekens, je wil een realistische simulator of niet.....Op dinsdag 18 december 2001 15:41 schreef tazzman het volgende:
[..]
Waarom is dat jammer? Dat zijn nu eenmaal de kleuren van de Luftwaffe in die tijd. Toen de enige vliegende ME109 nog rond vloog (die is gecrashed als het goed is) wilden ze eerst ook dat hakenkruis er opzetten maar dat mocht weer niet etc etc. Ik vind dat raar, zo vlogen die kisten nu eenmaal rond. Ik ben absoluut geen voorstander van het Nationaal Socialisme maar het opzettelijk 'weglaten' van zulke markeringen zijn in mijn ogen geschiedenisvervalsing en zelf bedrog.
Verder nog even een vluchtverzoekje: ik zou graag wat plaatjes van een vluchtje van Rio de Janeiro naar Sao Paulo willen zien.... met natuurlijk de sugar loaf d'r op.... waarom? Check m'n sig..........
Als ik weer terug ben ga ik FS2002 zeker halen, en dan wil ik eigenlijk ook wel eens meevliegen....
Weet er iemand trouwens alvast een link van een MD-11 ofzo? Ik weet het type eigenlijk niet meer, maar het was een kleiner vliegtuigje waarmee ik ooit nog eens naar Rome ben gevlogen.....
| Exceptio probat regulam in casibus non exceptis |
Een MD-11 is nou niet bepaald klein... of bedoel je dat nietOp dinsdag 18 december 2001 20:33 schreef DataCopy het volgende:
[..]
Ehm ff een reactietje: ik zie niet zo vaak Duitse vliegtuigen vliegen, maar ten eerste is dat dus GEEN hakenkruis en volgens mij is het zelfs hedentendage nog steeds het symbool van de duitse luftwaffe (die ook nog steeds zo heet.....) En verders idd niet zo moeilijk doen over dat soort tekens, je wil een realistische simulator of niet.....
Verder nog even een vluchtverzoekje: ik zou graag wat plaatjes van een vluchtje van Rio de Janeiro naar Sao Paulo willen zien.... met natuurlijk de sugar loaf d'r op.... waarom? Check m'n sig..........
Als ik weer terug ben ga ik FS2002 zeker halen, en dan wil ik eigenlijk ook wel eens meevliegen....
Weet er iemand trouwens alvast een link van een MD-11 ofzo? Ik weet het type eigenlijk niet meer, maar het was een kleiner vliegtuigje waarmee ik ooit nog eens naar Rome ben gevlogen.....
Testvluchtje gedaan met m'n gloedjenieuwe Dreamfleet 737-400. Madrid - Mallorca, zoals in de Tutorial die bij de handleidingen zit. 'Tis wel ff wennen hoor als je al maanden lang bijna alleen met de PSS 747-400 hebt gevlogen 

voor de MD11(FS2000 maar werkt in FS2k2:Op dinsdag 18 december 2001 20:33 schreef DataCopy het volgende:
[..]
http://avsim.com/csi
Alhoewel ik die MD11 in FS2002 er niet uit vind zien
voor een MD11 panel (FS2000 met een FS2002 update):
http://www.acsoft.ch/Produits/MS_Flight_Simulator/ACS-MD11/acs-md11.html
Zal wel een MD-80 of MD-90 geweest zijn dan. De DC-10's van FFG zijn aanraders. Mooie MD-11's ben ik ook nog niet tegengekomen.Op dinsdag 18 december 2001 20:33 schreef DataCopy het volgende:
[..]
* bennierex vindt de DreamFleet 737 echt de pan uit roelen... helemaal in FS2002Op dinsdag 18 december 2001 22:00 schreef Tourniquet het volgende:
Testvluchtje gedaan met m'n gloedjenieuwe Dreamfleet 737-400. Madrid - Mallorca, zoals in de Tutorial die bij de handleidingen zit. 'Tis wel ff wennen hoor als je al maanden lang bijna alleen met de PSS 747-400 hebt gevlogen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
damn die dreamfleet is mooi man!! Kan je misschien nog wat meer pics posten?
vind hem echt mooi!
WAt krijg je nou eigenlijk voor die 29,95 dollar??
En tourniquet schiet op met die pics, kan niet wachten
Alleen jammer dat het nog steeds een fs2000 model is en blijft. De speciale features van 2002 (nieuw lichtmodel, chroom, lichtweerkaatsing, verend landingsgestel, opengaande deuren, etc.) zitten er niet op. De Airbus 319/320 die PSS gaat uitbrengen is compleet in GMax gemaakt en heeft dus WEL al die 2002 nieuwigheidjes! Nog maar even een plaatje dan, want hij wordt zoooooooo mooi!Op dinsdag 18 december 2001 22:09 schreef bennierex het volgende:
[..]
* bennierex vindt de DreamFleet 737 echt de pan uit roelen... helemaal in FS2002

Daar heb je idd gelijk in. Wel zijn ze bij DF nu ook aan het werk voor een A340 heb ik gezien.Op dinsdag 18 december 2001 22:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het nog steeds een fs2000 model is en blijft. De speciale features van 2002 (nieuw lichtmodel, chroom, lichtweerkaatsing, verend landingsgestel, opengaande deuren, etc.) zitten er niet op. De Airbus die PSS gaat uitbrengen is compleet in GMax gemaakt en heeft dus WEL al die 2002 nieuwigheidjes! Nog maar even een plaatje dan, want hij wordt zoooooooo mooi!
[afbeelding]
Beter dat ik ff ga vogelen of ik een ander 737 model met het DF panel aan de praat kan krijgen
Volgende patch!Op dinsdag 18 december 2001 22:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het nog steeds een fs2000 model is en blijft. De speciale features van 2002 (nieuw lichtmodel, chroom, lichtweerkaatsing, verend landingsgestel, opengaande deuren, etc.) zitten er niet op. De Airbus 319/320 die PSS gaat uitbrengen is compleet in GMax gemaakt en heeft dus WEL al die 2002 nieuwigheidjes! Nog maar even een plaatje dan, want hij wordt zoooooooo mooi!
[afbeelding]
'k heb niet meer pix en geen tijd om nieuwe te makenOp dinsdag 18 december 2001 22:17 schreef McFlipp het volgende:
damn die dreamfleet is mooi man!! Kan je misschien nog wat meer pics posten?![]()
vind hem echt mooi!
Voor die 29,95 dollar krijg je het vliegtuig (dôh), panel mét Flight Management Computer, sounds en je kan heeeeeeeel veeeeeeeeel verschillende liveries downloaden vanaf de dreamfleet site.
Ik heb al wel gemerkt dat ie behoorlijk pittig is om onder de knie te krijgen, maar ze hebben gelukkig stapels met pdf-handleidingen op de site staan, waarin de "operation procedures" tot in details beschreven staan.
Op dinsdag 18 december 2001 22:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het nog steeds een fs2000 model is en blijft. De speciale features van 2002 (nieuw lichtmodel, chroom, lichtweerkaatsing, verend landingsgestel, opengaande deuren, etc.) zitten er niet op. De Airbus 319/320 die PSS gaat uitbrengen is compleet in GMax gemaakt en heeft dus WEL al die 2002 nieuwigheidjes! Nog maar even een plaatje dan, want hij wordt zoooooooo mooi!
[afbeelding]
(ik heb deze plaat een tijdje als desktop gehad
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Is dat een in-flight plaatje of alleen gerenderd?
Het schijnt een in-flight screenshot te zijn. Niks gerenderd dus. Het is net een foto he!Op dinsdag 18 december 2001 22:31 schreef biobak het volgende:
Is dat een in-flight plaatje of alleen gerenderd?
Nog één:

Wat je krijgt is een realistisch B737 panel die je van een cold and dark cokpit kan opstarten zoals in het echt ook gaat.Op dinsdag 18 december 2001 22:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
'k heb niet meer pix en geen tijd om nieuwe te maken
Voor die 29,95 dollar krijg je het vliegtuig (dôh), panel mét Flight Management Computer, sounds en je kan heeeeeeeel veeeeeeeeel verschillende liveries downloaden vanaf de dreamfleet site.
Ik heb al wel gemerkt dat ie behoorlijk pittig is om onder de knie te krijgen, maar ze hebben gelukkig stapels met pdf-handleidingen op de site staan, waarin de "operation procedures" tot in details beschreven staan.
Before start
Met een FMC met oa een hele SID/STAR database om je vetrek en aankomst te plannen
En meer dan 200 livery's van alle maatschappijen ter wereld.
Wing views
'k heb hier naast me 2 dikke mappen aan officiele operating manual naast me liggen... Heb de helft ooit al eens gelezen, nu de rest nog als ik weer eens tijd hebOp dinsdag 18 december 2001 22:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
'k heb niet meer pix en geen tijd om nieuwe te maken
Hier, laat ik ook eens wat screens posten:

Net de APU opgestart en de APU generator op de busses gezet...

Hier het moment dat bij eng2 de fik d'r in gaat...

En tot slot, eng1 ook net gestart, gen1 nog niet op de bus
LOL, die eerste en derde: zoek de verschillen!! (Ze zijn er wel heb ik gezien)Op dinsdag 18 december 2001 22:50 schreef bennierex het volgende:
[..]
'k heb hier naast me 2 dikke mappen aan officiele operating manual naast me liggen... Heb de helft ooit al eens gelezen, nu de rest nog als ik weer eens tijd heb
Hier, laat ik ook eens wat screens posten:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar is het misschien niet beter om me geld te bewaren voor die PSS Airbus? Komen daar ook zoveel liveries voor? Want dat vind ik wel uitermate cool!
Wat ik nu ga zeggen is misschien niet waarOp dinsdag 18 december 2001 23:08 schreef McFlipp het volgende:
![]()
Tering zeg, die moet ik ook hebben!!
Maar is het misschien niet beter om me geld te bewaren voor die PSS Airbus? Komen daar ook zoveel liveries voor? Want dat vind ik wel uitermate cool!
Ik denk dat de PSS dingen minder complex zijn als deze 737.
* bennierex vindt deze iig z'n geld zeker waard
dat dacht ik ook en mede daarom interessanter voor mij. Volgens mij had EvilErnie dat ook als argument
Deze livery's gaat PSS uitbrengen(worden er meer):Op dinsdag 18 december 2001 23:08 schreef McFlipp het volgende:
![]()
Tering zeg, die moet ik ook hebben!!
Airbus House Colors -319, 320, 321
Aer Lingus - 320, 321
Air Canada - 319, 320
Air France - 319, 320, 321
Air Jamaica - 320, 321
Air Europe
All Nippon - 320, 321
Airtours - 320
Alitalia - 320, 321
America West - 319, 320
Ansett Australia - 320
Austrian Airlines - 320, 321
British Midland - 320, 321
British Airways - 319, 320, 321
Canada3000 - 320
Canadian - 320
Condor - 320
Dragonair - 320, 321
Edelweiss - 320
Frontier - 319
Iberia - 319, 320, 321
JetBlue - 320
JMC Air - 320
Lufthansa - 319, 320, 321
Northwest - 319, 320
Sabena - 319, 320, 321
Spanair - 320, 321
Swissair - 319, 320, 321
TAP Air Portugal - 319, 320
Tunisair - 320
United - 319, 320
USAirways - 319, 320, 321
Virgina Atlantic - 321
Virgin Sun - 320, 321
en deze:
Mexicana
TAM
TACA
Adria
Air Canada Raptors
Air Canada - TransCanada Retro
Air Canada/Tango
Lan Chile
Ansett Australia Sydney 2000
Ansett Australia Torch Relay
Weet niet meer welke file het is maar ik kan hem je wel mailen!Op dinsdag 18 december 2001 19:45 schreef Evilernie het volgende:
welk dc-10 panel gebruik jij flipp?
Hmmm en allemaal net zo mooi als die op de bovenstaande screenshots?? Dan neem ik die pss!!!Op dinsdag 18 december 2001 23:14 schreef rdluca het volgende:toon volledige bericht
[..]
Deze livery's gaat PSS uitbrengen(worden er meer):
Airbus House Colors -319, 320, 321
Aer Lingus - 320, 321
Air Canada - 319, 320
Air France - 319, 320, 321
Air Jamaica - 320, 321
Air Europe
All Nippon - 320, 321
Airtours - 320
Alitalia - 320, 321
America West - 319, 320
Ansett Australia - 320
Austrian Airlines - 320, 321
British Midland - 320, 321
British Airways - 319, 320, 321
Canada3000 - 320
Canadian - 320
Condor - 320
Dragonair - 320, 321
Edelweiss - 320
Frontier - 319
Iberia - 319, 320, 321
JetBlue - 320
JMC Air - 320
Lufthansa - 319, 320, 321
Northwest - 319, 320
Sabena - 319, 320, 321
Spanair - 320, 321
Swissair - 319, 320, 321
TAP Air Portugal - 319, 320
Tunisair - 320
United - 319, 320
USAirways - 319, 320, 321
Virgina Atlantic - 321
Virgin Sun - 320, 321
en deze:
Mexicana
TAM
TACA
Adria
Air Canada Raptors
Air Canada - TransCanada Retro
Air Canada/Tango
Lan Chile
Ansett Australia Sydney 2000
Ansett Australia Torch Relay
Hoe duur is dat eigenlijk??
en nog een vraagje op die lucht en hobby nog wat dinges shop (deze bedoel ik dus: http://www.lhshop.nl) kan ik die dreamfleet en pss enzo niet vinden, jullie kopen ze daar toch?
Ik heb alles via de website's gekocht.Op dinsdag 18 december 2001 23:18 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Hmmm en allemaal net zo mooi als die op de bovenstaande screenshots?? Dan neem ik die pss!!!
Hoe duur is dat eigenlijk??
en nog een vraagje op die lucht en hobby nog wat dinges shop kan ik die dreamfleet en pss enzo niet vinden, jullie kopen ze daar toch?
ff downloaden en op mijn werk de PDF's uitprinten
Vanavond een vlucht van Tokyo naar een of ander wazig eilandje gedaan met EvilErnie en Major Carnage.
Tokyo. CMC behoorde al snel tot de uitvallers.

Takeoff

Boven Tokyo

Een of ander Japans eiland

M'n 777 cockpit

Landing van Evilernie

Landing van Major Carnage

Ondergetekende had al een succesvolle landing achter de rug. Beetje scheef want ik ging een tikkeltje te hard nog
Tokyo. CMC behoorde al snel tot de uitvallers.

Takeoff

Boven Tokyo

Een of ander Japans eiland

M'n 777 cockpit

Landing van Evilernie

Landing van Major Carnage

Ondergetekende had al een succesvolle landing achter de rug. Beetje scheef want ik ging een tikkeltje te hard nog
Dit topic is gesloten.