die laatste ziet er wel realistisch uit (behalve de luchtOp vrijdag 14 december 2001 23:11 schreef Blackhole het volgende:
Hier nog een paar mooie van FLY 2
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
die laatste ziet er wel realistisch uit (behalve de luchtOp vrijdag 14 december 2001 23:11 schreef Blackhole het volgende:
Hier nog een paar mooie van FLY 2
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
FAKE ??????Op vrijdag 14 december 2001 23:28 schreef bennierex het volgende:
Ben ik ff blij dat ik geen Fly heb....fake cockpits van wat ik hier zo zie(no flame intended)
BTW, volgens mij komt de zijwind van boven
(kon het niet laten)
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Ja, die kun je instellen. Zit in de aircraft.cfg file, daar vind je de window declaraties met de default posities. Daar schrijft FS2002 het ook weg als je een windowtje (popup screen) hebt verplaatst/getoond.Op vrijdag 14 december 2001 09:46 schreef hellogoodbye het volgende:
2. En de plaatsing van popup screens (ATC, radio stack en zo): is dat ook zo te verandere dat een bepaald scherm op een bepaalde plek opent? Zodat je niet elke keer hoeft te slepen?
tampert, kriminalpolizei
Op zaterdag 15 december 2001 01:22 schreef Evilernie het volgende:
Evilernie is back (ja ...you must have missed me), maarre ik had dus ff twee drukke dagen en die zijn nou weer voorbij dus ik zit weer ff achter mijn comp... FF nog over die zijwind
als je niet opstuurt komt hij van links
Als je wel opstuurt komt hij van rechts
Oh ja , nog ff over die GPS discussie. In de heavy's zit die dan wel niet maar daar zit wel een FMC in een flight management computer en daar zit ook een kaart in en die loopt dus gewoon op gps... Daarin staan ook alle VOR's ingeprogrammeerd en die onthoudt hij en daar vliegt hij dus netjes 1 voor 1 naar toe...
dat vliegtuig is:Op zaterdag 15 december 2001 14:12 schreef 4REal het volgende:
[afbeelding]
Mooi vliegtuig om mee te vliegen alleen er zit geen goed panel bijheeft iemand vor mooie freeware voor deze plane, met goed panel ?
![]()
Wrom? fps killer?Op zaterdag 15 december 2001 14:28 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
dat vliegtuig is:![]()
![]()
panel te halen bij flightsim
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
hijs veel te dik , kleuren zien er niet uit etc...Op zaterdag 15 december 2001 15:01 schreef 456 het volgende:
[..]
Wrom? fps killer?
Op zich vind ik de 747-2 met pruttel en wilnie motoren enorm nostalgisch. Ook de dirt op de plane doet echt aan.
Of zweer jij bij je pss 747
Die PSS is zeker niet verkeertOp zaterdag 15 december 2001 15:29 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
hijs veel te dik , kleuren zien er niet uit etc...
en de pss747 dies pas mooi! (daar klopt het een beetje)
zeker mooi!, hier ook een pic van mij (een oude)Op zaterdag 15 december 2001 17:08 schreef rdluca het volgende:
[..]
Die PSS is zeker niet verkeert
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Anoniem: 12316
Wat een koele screenshots! tering, dit is echt abnormaalOp zaterdag 15 december 2001 16:51 schreef 4REal het volgende:
Ik heb geen om er text bij te zetten
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar het was een lachen "vlucht"
Het antwoord was uiteraard: rechts! De A/P gekoppeld aan het ILS stuurt de neus naar rechts in een loefhoek met de centerline van de baan, om zo in het midden uit te komen.Op vrijdag 14 december 2001 22:22 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Het antwoord wordt morgen bekend gemaakt, de winnaar krijgt wat mij betreft een fles wijn.
OKE kijk ff in je meel box .Op zaterdag 15 december 2001 22:49 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Het antwoord was uiteraard: rechts! De A/P gekoppeld aan het ILS stuurt de neus naar rechts in een loefhoek met de centerline van de baan, om zo in het midden uit te komen.
Winnaar is Winnetou, hij was de eerste met het goede antwoord. Bolk sorry je was net iets te laat, en Evelernie heeft het theoretisch uiteengezet maar geen keuze gemaakt: helaas! Dus, Winnetou, mail je adres even dan krijg jij een fles wijn.
Emile.
P.S. Blackhole, jou mail ik nog over het burn-out syndrome.
Dat is gedeeltelijk waar. Die FMC's hebben wel een hele database met navigatiezooi erin zitten, maar gebruiken GEEN GPS. Dat ding stelt automatisch de juiste frequenties in op je nav-radio's en gebruikt dus gewoon de radiobakens om te navigeren.Op zaterdag 15 december 2001 01:22 schreef Evilernie het volgende:
Evilernie is back (ja ...you must have missed me), maarre ik had dus ff twee drukke dagen en die zijn nou weer voorbij dus ik zit weer ff achter mijn comp... FF nog over die zijwind
als je niet opstuurt komt hij van links
Als je wel opstuurt komt hij van rechts
Oh ja , nog ff over die GPS discussie. In de heavy's zit die dan wel niet maar daar zit wel een FMC in een flight management computer en daar zit ook een kaart in en die loopt dus gewoon op gps... Daarin staan ook alle VOR's ingeprogrammeerd en die onthoudt hij en daar vliegt hij dus netjes 1 voor 1 naar toe...
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
?? monitoren ??Op zondag 16 december 2001 00:40 schreef McFlipp het volgende:
![]()
Waar is dat te koop en hoe duur??
En dan ook nog 2 monitoren in de "ramen" dan is het helemaal realistisch(mag je overigens wel een flinke pc hebben
)
Dat is juist het minst ergste, iedereen die op got kan komen kan ook dit ding aan sturen van alles wat er maar aanzit .. eisen voor dit ding ...Op zondag 16 december 2001 00:40 schreef McFlipp het volgende:
![]()
(mag je overigens wel een flinke pc hebben)
tampert, kriminalpolizei
tampert, kriminalpolizei
Anoniem: 6317
helicopters in 2002 sucken... Helicopter vliegen is wel kewl...alleen vind ik een apparaat met vleugels veel kewler...Op zondag 16 december 2001 13:11 schreef hicham het volgende:
sjeetje, nog steeds niemand met tips over een helikopter?
Misschien als ik er een plaatje bij doe valt het meer op, want vogens mij lezen jullie over mijn posts heen
[afbeelding]
weet iemand hoe je zo'n ding bestuurd in fs2002
tampert, kriminalpolizei
idd besturen met je rudder en vaart maken door je neus een beetje naar beneden te duwen.Op zondag 16 december 2001 13:11 schreef hicham het volgende:
weet iemand hoe je zo'n ding bestuurd in fs2002
Alles wat in de FMC staat geprogrammeerd zie je inderdaad terug op een moving map.Op zondag 16 december 2001 12:50 schreef Evilernie het volgende:
Ik ben er weer, ik haat drukke schoolperiodes![]()
damn, dat ding wat kimble net postte is gewoon 300.000 dollar waard, dat wil ik ook wel. Jammer dat hij die grafisch zeer slechte simulator gebruikt... hij is wel supperrealistisch maar absoluut niet mooi ofzo....
ff nog een vraagje aan bennierex. In die FMC zit toch wel degelijk een moving map. (of dat kan je opvragen) gaat dat ook via VOR?
Zo ver was ik ook al gekomenOp zondag 16 december 2001 13:38 schreef biobak het volgende:
[..]
idd besturen met je rudder en vaart maken door je neus een beetje naar beneden te duwen.
+ weer eens wat andersOp zondag 16 december 2001 13:18 schreef Evilernie het volgende:
[..]
helicopters in 2002 sucken... Helicopter vliegen is wel kewl...alleen vind ik een apparaat met vleugels veel kewler...
als je wilt helicopter vliegen in 2002 moet je tenminste een rudder hebben. (om de staart rotor te kunnen bedienen) Verder weet ik het niet want ik gebruik die chopper nooit
Helikopter?Op zondag 16 december 2001 13:40 schreef KIMBLE het volgende:
ik kan het nu een beetje
maar gewoon veel oefenen
Waarom die punt? een helikopter hoeft niet te remmen hoorOp zondag 16 december 2001 13:17 schreef 4REal het volgende:
Druk eerst op . (punt)
Dan op F4
en dan maar wat op de pijltjes toetsen rammen
Dat is me allemaal al geluktOp zondag 16 december 2001 16:13 schreef Blackhole het volgende:
Het vliegen van een heli is wel een stuk makkelijker in het begin an een vliegtuig maar de wat moeilijkere problemen komen pas als je echt in slecht weer gaat en snel wil gaan vliegen ..
Tips ga gewoon eerts rustig proberen met kleine rondjes tevliegen en landen en vooral niet tevlug willen doen .
bij het af remmen van een heli zorgen dat je niet tever je stick achteruit trek dus rustig .. (anderssom ook niet)
een heli is een voertuig wat met rustige hand bediend moet worden ..
zal zo wel ff wat mooie screen maken van heli's
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Is het niet mogelijk om gewoon stil in de lucht te hangen?Op zondag 16 december 2001 16:26 schreef ND het volgende:
het landen is idd moeilijker. Je rotor werkt toch tegen, dus als helicopter heeft de neiging om rond te draaien. Als je gewoon vooruit vliegt heb je er heel weing last van.
Het landen :
Vlieg horizontaal aan. Zorg ervoor dat je de neus iets omhoog kantelt, net boven de horizon. (hoe hoger je neus, hoe sneller je snelheid verliest)
Als je op je hoogte meter kijkt, zie je dus ook dat je gaat stijgen zodra je de neus omhoog tilt. Verminder dus gas, zodat je een mooie daling krijgt, of op dezelfde hoogte blijft.
Nu onstaat het probleem :
Je gaat langzamer vliegen, en je verandert je gas. Doordat je langzamer gaat vliegen heb je weer meer last van dat de heli gaat ronddraaien. En als je gas vermindert, gaat het tollen nog erger. Je moet dus bijsturen met rudder.
Pook langzaam naar achteren en de lift compenseren door gas terug te nemen, anders ga je stijgen.Op zondag 16 december 2001 16:57 schreef hicham het volgende:
[..]
hoe kan ik stil hangen?
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Gewoon stil (Hover) noemen ze het ook...Op zondag 16 december 2001 16:57 schreef hicham het volgende:
[..]
hoe kan ik stil hangen?
tampert, kriminalpolizei
Je hebt me geïnspireerdOp zondag 16 december 2001 17:15 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Gewoon stil (Hover) noemen ze het ook...
dat wil zeggen stil blijven hangen en geen vooruitgang of achteruitgang meer heb..
dat is dus een van de moeilijkste dingen die je kan doen .
hier zijn een paar foto s van heli s uit Fly 2
[afbeelding]
Let ff op de bladen ( g krachten )
[afbeelding]
hier nog een met een scherpe bocht
[afbeelding]
zo hier ff laag over het water heen vliegen ...
[afbeelding]
Zelfs landen op het water gaat ook in Fly 2
dat is als het goed is german airports (kwee nie zeker)Op zondag 16 december 2001 18:43 schreef McFlipp het volgende:
eej rdluca is dat die nieuwe innsbruck (van austria airports) scenery? zoja hoe kom je eraan?? want die is toch nog nie uit??
sinds wanneer is Innsbruck een German airport?Op zondag 16 december 2001 18:49 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
dat is als het goed is german airports (kwee nie zeker)
Innsbruck zit in GAP1Op zondag 16 december 2001 18:54 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
sinds wanneer is Innsbruck een German airport?
Waar is hij te krijgen dan ?Op zondag 16 december 2001 18:58 schreef rdluca het volgende:
[..]
Innsbruck zit in GAP1de FS2002 update is al uit, ook voor GAP2.
GAP1 Singles:Op zondag 16 december 2001 19:07 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Waar is hij te krijgen dan ?
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Dat ding heeft grote spoilers zegOp zondag 16 december 2001 19:41 schreef 456 het volgende:
WOOHOO... weer een vluchtje gemaakt. Wederom een Cargo flight, van Oslo naar Schiphol (landingsbaan 6 natuurlijk, want een zeese aanvliegroute dan)
1.Net na vertek in Oslo. Het was toen al schemerig, alhoewel het tegen 3 uur liep. Raar weer, want wel helder.
[afbeelding]
2.Verder een rustige vlucht, niet zoveel te zien. Hier zijn we al weer met de landing bezig, Terschelling DUIDELIJK zichtbaar (zelfs de hoofdweg van west terschelling naar Hoorn is duidelijk te zien!... kzie hessel zelfs.. )
Lichtschijnsel = de laaghangende zon
[afbeelding]
3.Ondertussen de lampen maar eens aangezet, om zo langs de kustlijn (den helder) de sid/star voor runway 6 op te pikken
[afbeelding]
4.De landing ingezet, gear out!
[afbeelding]
5. Helaas net voor de treshold zakte mijn plane ineens naar beneden. Niet nagedacht, maar full throttle een missed approach declared!. Net de nieuwe vectors gekregen.
[afbeelding]
6.Tweede kans. Het is nu echt al bijna donker
[afbeelding]
7.Touch down
[afbeelding]
8.Taxien naar de Cargo Ramp
[afbeelding]
9.We zijn er
[afbeelding]
[afbeelding]
Zeker bang dat ie wegrijdtOp zondag 16 december 2001 19:58 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Dat ding heeft grote spoilers zeg
Cool ding die EC135 , waar heb je em vandaan , ik ben namelijk op zoek naar een Agusta Bel in de nederlandse SAR uitvoering.Op zondag 16 december 2001 18:32 schreef rdluca het volgende:
[..]
Je hebt me geïnspireerd
[afbeelding]
[Did you know... ... that 35% of statistics are made-up?]
Hahaha.. ja idd, maar ik weet eiglijk niet welke plane dit is (van welke maker).Op zondag 16 december 2001 19:58 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Dat ding heeft grote spoilers zeg
Euuhhh mag ik vragen hoe je dat uitladen voor elkaar krijgt?? Komt dat door het plane ofzo, of is dat door de scenery en hoe zorg je dat ze gaan uitpakken?? moet je dan ergens opstaan ofzo??Op zondag 16 december 2001 19:41 schreef 456 het volgende:
WOOHOO... weer een vluchtje gemaakt. Wederom een Cargo flight, van Oslo naar Schiphol (landingsbaan 6 natuurlijk, want een zeese aanvliegroute dan)
1.Net na vertek in Oslo. Het was toen al schemerig, alhoewel het tegen 3 uur liep. Raar weer, want wel helder.
[afbeelding]
2.Verder een rustige vlucht, niet zoveel te zien. Hier zijn we al weer met de landing bezig, Terschelling DUIDELIJK zichtbaar (zelfs de hoofdweg van west terschelling naar Hoorn is duidelijk te zien!... kzie hessel zelfs.. )
Lichtschijnsel = de laaghangende zon
[afbeelding]
3.Ondertussen de lampen maar eens aangezet, om zo langs de kustlijn (den helder) de sid/star voor runway 6 op te pikken
[afbeelding]
4.De landing ingezet, gear out!
[afbeelding]
5. Helaas net voor de treshold zakte mijn plane ineens naar beneden. Niet nagedacht, maar full throttle een missed approach declared!. Net de nieuwe vectors gekregen.
[afbeelding]
6.Tweede kans. Het is nu echt al bijna donker
[afbeelding]
7.Touch down
[afbeelding]
8.Taxien naar de Cargo Ramp
[afbeelding]
9.We zijn er
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is scenery, maar ik heb net ook een scenry gebrobeert, een freeware, mijn framerate werd met 50% vermindert. Wat dus uitkomt op 6 FPS gem, maar het is zwaar coolOp zondag 16 december 2001 20:43 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Euuhhh mag ik vragen hoe je dat uitladen voor elkaar krijgt?? Komt dat door het plane ofzo, of is dat door de scenery en hoe zorg je dat ze gaan uitpakken?? moet je dan ergens opstaan ofzo??
tampert, kriminalpolizei
kan ook maar deze bergen zijn standaard ..Op zondag 16 december 2001 21:38 schreef Evilernie het volgende:
Die alaska pics is toch extra mesh scenery...
Welke OS en wat voor PC heb je dan kunnen we ff wat meer doen ..Op zondag 16 december 2001 22:58 schreef DK het volgende:
Help!!!
Ik krijg bij het laden van FS2K2 steeds (ongeveer) de volgende foutmelding "FS2K2 tried to open an non existing directory: E:\FS2K2\Scenery\!$*#&%$*%"
Die dir bestaat natuurlijk ook niet. Ik heb hierover gelezen (Bij Support.microsoft.com) dat de installatie dan corrupt is en dat je opnieuw moet installeren met een clean boot. Ook hoorde ik van iemand dat je DMA moet uitschakelen. Dit heb ik geprobeerd maar het resultaat is nog steeds hetzelfde.
Wie weet de oplossing?
BTW; onderstaand zie je welk probleem dit oplevert:
[afbeelding]
ja ...lachuh...weet niet of ik er ben btwOp zondag 16 december 2001 23:00 schreef biobak het volgende:
Morgenavond maar weer eens een multiplayer vluchtje maken? Ik ben vanavond van Los Angeles naar San Francisco gevlogen. Best een leuk stukje. Misschien een idee voor morgen.
tampert, kriminalpolizei
Ik wil trouwens ook een keer vliegen met een niet standaard vliegtuig. Ik heb dus ff m'n favorite geupload op: http://www.warande.net/~kuifje/pics/fs2k2/DC1030VarigWC.zip DC-10-30 van Varig (zie mijn postings even hierboven)Op zondag 16 december 2001 23:01 schreef Evilernie het volgende:
[..]
ja ...lachuh...weet niet of ik er ben btw
precies hetzelfde probleem heb ik ook al bij een computer gezien! ander OS gebrobeert.. clean install... nix werkt.. cd's zijn goed.. iemand ???? please!!Op zondag 16 december 2001 22:58 schreef DK het volgende:
Help!!!
Ik krijg bij het laden van FS2K2 steeds (ongeveer) de volgende foutmelding "FS2K2 tried to open an non existing directory: E:\FS2K2\Scenery\!$*#&%$*%"
Die dir bestaat natuurlijk ook niet. Ik heb hierover gelezen (Bij Support.microsoft.com) dat de installatie dan corrupt is en dat je opnieuw moet installeren met een clean boot. Ook hoorde ik van iemand dat je DMA moet uitschakelen. Dit heb ik geprobeerd maar het resultaat is nog steeds hetzelfde.
Wie weet de oplossing?
BTW; onderstaand zie je welk probleem dit oplevert:
[afbeelding]
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Tip:Op maandag 17 december 2001 00:46 schreef Terr het volgende:
Ik heb maar 1 screenshot gemaakt, omdat ik geen zin had om de hele tijd naar Photoshop terug te gaan
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
thnx, ik zal het is proberenOp maandag 17 december 2001 01:03 schreef BackSlash32 het volgende:
[..]
Tip:
Gebruik IrfanView. = gratis en ideaal voor screenies, resizet als de beste.
Kan met Gmax, een freeware 3d tool die meegeleverd wordt met FS2002 pro maar is ook te downen vanaf www.discreet.com.Op maandag 17 december 2001 00:31 schreef biobak het volgende:
Heeft een van jullie trouwens verstand van het maken of aanpassen van scenery?
Dan moet je FSScreen hebben. Slaat iederen "print screen" van je op.Op maandag 17 december 2001 01:07 schreef Terr het volgende:
[..]
thnx, ik zal het is proberen![]()
Heeft die toevallig een optie om iedere printscreen gelijk te saven (iig dat de 2de printscreen niet de 1ste compleet delete)?
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Kia Niro-EV 2024
al die landingspeeds staan toch in de checklistsOp maandag 17 december 2001 09:37 schreef Freak187 het volgende:
Weet iemand misschien wat de snelheid moet zijn om met een 747 te landen? Met een 737 kan ik met 150 knots landen, maar als ik met een 747 160 ongeveer doe, dan zak ie als een gek naar beneden. Iemand een oplossing?
tampert, kriminalpolizei
Dit zijn Cockpit Procedure Trainers. Geen simulators. Ze worden gebruikt voor de Cockpit Familiarization Training voor vliegers voor de Type Rating.Op zondag 16 december 2001 00:37 schreef Blackhole het volgende:
HIer ff wat leuke Toeltjes voor thuis FS 2002 tespelen![]()
kijk en geniet
[afbeelding]
Deze is voor een 747 -400
[afbeelding]
deze is voor een 777Vraag me niet waar ze kan kopen
Zo zou ik wel achter FS 2002 willen zitten hoor
Heb je de flaps goed staan?Op maandag 17 december 2001 09:37 schreef Freak187 het volgende:
Weet iemand misschien wat de snelheid moet zijn om met een 747 te landen? Met een 737 kan ik met 150 knots landen, maar als ik met een 747 160 ongeveer doe, dan zak ie als een gek naar beneden. Iemand een oplossing?
Flaps full en voldoen aan tenminste het MLW (Maximum Landing Weight), dus zorg dat je niet teveel brandstof aan boord hebt.Op maandag 17 december 2001 09:37 schreef Freak187 het volgende:
Ik weet het wel,Op zondag 16 december 2001 12:58 schreef Blackhole het volgende:
Wat deze aan het doen is weet ik niet maar mooi is het wel ..
...Make every cut count, even if it is one frame...
Dat is onzin. De flares zijn een last ditch attempt om een heatseeker te verwarren zodat hij de kist niet treft. Dat een heatseeker zoals een SA-7 of SA-14 de kist dan nooit zal raken is echt onzin. De IR seeker van de SA-14 is zo ontzettend goed, die is geprogrammeerd om flares te herkennen en uit te filteren, maar dat werkt dus niet altijd.Op maandag 17 december 2001 13:37 schreef Roland het volgende:
[..]
Ik weet het wel,
Als er raketten worden afgevuurd op deze kist, zoeken die de warmte op. Op deze manier weet hij niet waar hij heen moet, De raket zal zo-Y-zo niet de kist raken!
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Kia Niro-EV 2024
Dit probleem heb ik ook. Als ik de autopilot gebruik om te landen (ik kom niet te hard aanvliegen). Als hij vlak voor de baan te laag komt te zitten, dan blijft deze te laag, en land ik ook op het gras. En hij land niet zachtjes, maar het gaat vrij hard. Kan iemand de volgorde uitleggen over een FULL LANDING op autopilot? Een link is ook goed.Op maandag 17 december 2001 15:50 schreef Pizzaman het volgende:
Beetje raar probleem, ik ging landen op Charles in Parijs, Automatisch piloot ging het helemaal regelen, maar hij lande een paar meter te vroeg (dus op het gras) is dat een bug of doe ik iets fout
De standaard FS2002 kisten hebben geen Autoland-feature. De Approach mode van de autopilot is alleen maar om je kist in de juiste richting / glijpad te krijgen. Je kunt het beste op zo'n 1000 voet hoogte de autopilot uitschakelen en een manual landing doen.Op maandag 17 december 2001 16:23 schreef ND het volgende:
[..]
Dit probleem heb ik ook. Als ik de autopilot gebruik om te landen (ik kom niet te hard aanvliegen). Als hij vlak voor de baan te laag komt te zitten, dan blijft deze te laag, en land ik ook op het gras. En hij land niet zachtjes, maar het gaat vrij hard. Kan iemand de volgorde uitleggen over een FULL LANDING op autopilot? Een link is ook goed.
Daar was ik ik al lang achter dat je nooit met FS 2002 met AP moet landen.Op maandag 17 december 2001 17:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De standaard FS2002 kisten hebben geen Autoland-feature. De Approach mode van de autopilot is alleen maar om je kist in de juiste richting / glijpad te krijgen. Je kunt het beste op zo'n 1000 voet hoogte de autopilot uitschakelen en een manual landing doen.
Sommige payware vliegtuigen hebben wel een autoland mogelijkheid. Bijv. de PSS (Phoenix Simlulation Software) 747-400, die doet het heel netjes. De vliegtuigen van PIC en Dreamfleet 2000 kunnen het dacht ik ook, maar die heb ik zelf niet dus weet ik dat niet zeker.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq