NOU das dan lol zou ik zegen ben zo ook al 10x dood gegaan ow ja need STUF /w kilalot
Verwijderd
O en dan bedoel ik niet dat, mocht je van die dolls zien, METEEN op alt-f4 moet gaan rammen
Cool, heb Bonesnap en IK-maul geruild voor Skullders, volgens mij is dat wel een goede deal
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
LOL
kun je wel stellen ja
kun je wel stellen ja
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Verwijderd
werelds!! van welke nOOb heb je dat afgezet? Ikke wille ook wel itam~~Op zondag 18 november 2001 19:26 schreef Cthulhu het volgende:
Cool, heb Bonesnap en IK-maul geruild voor Skullders, volgens mij is dat wel een goede deal
KickuhOp zondag 18 november 2001 19:26 schreef Cthulhu het volgende:
Door zulke noobs worden de prijzen laag
Heb hem toen ook voor een prikkie getrade
?
Een trade is gewoon goed als je er zelf baat bij hebt..
En blijkbaar had dat ventje een bonesnap en IK maul nodig..
Een trade is gewoon goed als je er zelf baat bij hebt..
En blijkbaar had dat ventje een bonesnap en IK maul nodig..
Hoeveel is een 40% ed jewel waard? Ik zoek er namelijk 1 en de mogelijke andere stats erop boeien niet...
en is een 25% resist all amu nog wat waard?(zal wel niet)
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
[sorry moet ff]
G*DVERDOMME!!!!!!!!!!!!!
IK HAAT PK's!!!! ALLE SORCS MET HYDRA DIE!!!
[/sorry moet ff]
man dat komt hard aan zeg, eye of etlich en chtons kwijt en een flinke zooi runes....
(Ik druid net lekker lvl 21 in sewers, KBAM)
Heeft iemand etlich en of chtons over, zal wel niet maar toch......
PK =
G*DVERDOMME!!!!!!!!!!!!!
[/sorry moet ff]
man dat komt hard aan zeg, eye of etlich en chtons kwijt en een flinke zooi runes....
PK =

Iemand nog zin om volgend weekend een nieuw HC char te maken offuh misschien deze week ergens?
Moet wel na 19:00 uur zijn door de week want moet werken 
/w *SquirtleXP~(M)
Of misschien nu ?
/w *SquirtleXP~(M)
Of misschien nu ?
1 soj dacht ik ongeveer, vind het zelf geen soj waardOp zondag 18 november 2001 22:54 schreef Canon23 het volgende:
Hoeveel is een 40% ed jewel waard? Ik zoek er namelijk 1 en de mogelijke andere stats erop boeien niet...
Als je hostile word gegaan gelijk ALT F4 doenOp zondag 18 november 2001 22:57 schreef Maarten N. het volgende:
[sorry moet ff]
G*DVERDOMME!!!!!!!!!!!!!
[/sorry moet ff]
PK =
Wordt toch niet verandert is altijd al zo dacht ikOp zondag 18 november 2001 23:00 schreef Maarten N. het volgende:
Zou het wat zijn als er in de volgende patch verboden wordt om te hostilen in HC mode? (closed)
Want dit zijn echt alleen maar stuk voor stuk lozer streken.
Was niet eens tijd voor hij zat al lekker in sewers lvl 2 te wachten schijnbaar... pfff.... man dit is moeilijk zeg...
Denk niet dat blizzard in de volgende patch hostilen in HC uitzet, maar misschien zullen ze je wel de optie geven om Hostilen uit te zetten als je een game maakt.
Als je het een beetje serieus in een mailtje zet lezen ze het misschien wel.
PK'ers

Als je het een beetje serieus in een mailtje zet lezen ze het misschien wel.
PK'ers

edit:
typo's
typo's
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
Verwijderd
Leer hiervan en never trust a sorc . .. never trust anyoneOp zondag 18 november 2001 22:57 schreef Maarten N. het volgende:
[sorry moet ff]
G*DVERDOMME!!!!!!!!!!!!!
[/sorry moet ff]
PK =
Je ziet toch gelijk als iemand hostile is ?
En je moet het in town toggelen toch ?
Of heb ik het nu mis ?
Of heb ik het nu mis ?
Nee, dat niet. Dit was gewoon het lame hydra, tp, hostile truukje.
)
kan aan mij liggen, maar voor zover ik weet blijf je nog een paar seconden hangen voordat je timeout als je op alt-f4 dauwt of als bijvoorbeeld je connectie eruit kleddert. [escape pijlomhoog enter] gaat net zo snel, en dan ben je zekerweten direct weg. Maar ik speel geen hc, dus ik zou het eigenlijk niet weten.
Een tijd geleden heb ik nog een eerlijk duel gedaan tegen een pvp sorc, lvl 72 ofzo met thunderstorm (ik neem maar aan max), die was wel verbaasd toen ze inene dood was
Dat vind ik zowiezo wel melig, mijn pally is totaal niet pvp, maar ik sloop ze wel.
Laatst ook nog een duel tegen een 54 barb met zo'n cruel zwaard. Die eiste zowaar dat ik eerst mijn armor uit moest doen, lol. Helaas kreeg die mij net zo vaak dood als ik hem.
Een tijd geleden heb ik nog een eerlijk duel gedaan tegen een pvp sorc, lvl 72 ofzo met thunderstorm (ik neem maar aan max), die was wel verbaasd toen ze inene dood was
Laatst ook nog een duel tegen een 54 barb met zo'n cruel zwaard. Die eiste zowaar dat ik eerst mijn armor uit moest doen, lol. Helaas kreeg die mij net zo vaak dood als ik hem.
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Ik heb Griswold Armor nodig, bied Spirit Shroud+Wizardpike
je plant als sorc wat hydra's om iemand heen. dat valt niet zo op want ze lijken je gewoon te verdedigen.Op maandag 19 november 2001 07:33 schreef SaURoN het volgende:
Je ziet toch gelijk als iemand hostile is ?
Of heb ik het nu mis ?
vervolgens tp je naar town hpstiled. en degene word opeens belaagd door 4 hydra's .....
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Bij Alt-F4 vertelt D2 de server dat je de game verlaat net als bij safe&exit. Dit in tegenstelling tot een verbroken verbindig van jouw kant, waar je tot 30 sec in de game kan blijven staan.
)
Ik ga ook HC beginnen, SC wordt ik een beetje moe van, echt totaal geen uitdaging meer.
Wie doet er mee
Wie doet er mee
welke is dus 1 soj waard en wat is dan de andere waardOp zondag 18 november 2001 23:17 schreef SaURoN het volgende:
[..]
1 soj dacht ik ongeveer, vind het zelf geen soj waard
[..]
Als je hostile word gegaan gelijk ALT F4 doenBlijft kut streken
[..]
Wordt toch niet verandert is altijd al zo dacht ik
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
ik vind het ook zraar kl*te dat het zomaar kan ...Op zondag 18 november 2001 22:57 schreef Maarten N. het volgende:
[sorry moet ff]
G*DVERDOMME!!!!!!!!!!!!!
[/sorry moet ff]
PK =
Vooral van die zielige gastjes die 30 clvs hoger zijn en je dan komen wacken .
Eigenlijk moeten ze bij Blizz een button maken van 'player xx wants to go hostile' accept yes/no
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
Verwijderd
Ik vind het nou niet echt storend als iemand hostile met mij gaat, je verliest wat geld en je gaat dood, da's alles.
Gewoon naar town gaan en naar andere game, is dat niet gewoon een oplossing die niet gelijk het hele spel afsluit?
Gewoon naar town gaan en naar andere game, is dat niet gewoon een oplossing die niet gelijk het hele spel afsluit?
Gisteren gebeurde het omgekeerde op SC.
Een lvl41 ama ging pk-en op normal waar ik K-mile en een vriend van he aan het helpen was.
Dus ik zie ....goes hostile on you--> ik zo van aaah nu niet he!?!?! ik kijk welk lvl...lvl41 haha grappig---> k-mile being slained by ... vriend van mile being slained by ...---> ik maar ff helpen ging naar frigid wp, omdat het een bloodrun was. Ik spawn uit wp en zie pk-er slained by unknownaxe(ikke dus). Ik zo van huh ik deed niks...oh was mijn merc 1 hit 1 kill

Was wel grappig
Vragie jewels kan je overal socketen right? en als je een 40%ed jewel socket en je doet standaard max 880-3200 dmg(gewone klap), hoeveel dmg doe je dan met die 40%jewel(ongeveer)?
Een lvl41 ama ging pk-en op normal waar ik K-mile en een vriend van he aan het helpen was.
Dus ik zie ....goes hostile on you--> ik zo van aaah nu niet he!?!?! ik kijk welk lvl...lvl41 haha grappig---> k-mile being slained by ... vriend van mile being slained by ...---> ik maar ff helpen ging naar frigid wp, omdat het een bloodrun was. Ik spawn uit wp en zie pk-er slained by unknownaxe(ikke dus). Ik zo van huh ik deed niks...oh was mijn merc 1 hit 1 kill
Was wel grappig
Vragie jewels kan je overal socketen right? en als je een 40%ed jewel socket en je doet standaard max 880-3200 dmg(gewone klap), hoeveel dmg doe je dan met die 40%jewel(ongeveer)?
lol ja in sc wel maar in hc als je man dood is ben je hem kwijt dan ben je wat minder vrolijkOp maandag 19 november 2001 11:34 schreef Forau_diavolina het volgende:
Ik vind het nou niet echt storend als iemand hostile met mij gaat, je verliest wat geld en je gaat dood, da's alles.
Ze hebben het ook over Hardcore = dood = doodOp maandag 19 november 2001 11:34 schreef Forau_diavolina het volgende:
Verwijderd
Ga dan nog naar town ofzo.Op maandag 19 november 2001 11:40 schreef Canon23 het volgende:
[..]
Ze hebben het ook over Hardcore = dood = dood
Of sluit het spel gewoon met save and exit af, niet gelijk op allerlij knoppen gaan rammen.
Als je een beetje HC speler bent, kan je je goed genoeg verdedigen om uit het spel te gaan.
If you cannot die, where lies the challenge in living
Svensk-vikingII is z'n accountname en enjoyinglife-DB z'n player naam (hij is ergens in de veertig geloof ik)
Svensk-vikingII is z'n accountname en enjoyinglife-DB z'n player naam (hij is ergens in de veertig geloof ik)
Verwijderd
Je kan natuurlijk ook een game starten met password, zodat je alleen diegene toelaat die je denkt te kunnen vertrouwen
Hardcore is als je doodt bent ben je ook doodtOp maandag 19 november 2001 11:34 schreef Forau_diavolina het volgende:
Maar ik ga ook een HC character starten
Sorc wordt het denk ik
doh er wordt toch net gezegtOp maandag 19 november 2001 11:44 schreef Forau_diavolina het volgende:
[..]
Ga dan nog naar town ofzo.
Of sluit het spel gewoon met save and exit af, niet gelijk op allerlij knoppen gaan rammen.
Als je een beetje HC speler bent, kan je je goed genoeg verdedigen om uit het spel te gaan.
paar hydras omhem heen die sorc gaat er vandoor en gaat naar town snel hostile dan vallen die hydras hem toch aan

Sau, ik doe met je mee, ik twijfel nog tussen Ama en pala
Ik doe ook mee 
heb nu een lvl 5 druid
Zeg heeft iemand een staff of kings voor me? Zou wel handig zijn
Doe je best veel damage mee op low lvl's
heb nu een lvl 5 druid
Zeg heeft iemand een staff of kings voor me? Zou wel handig zijn
AAAHHHHHHHHHHHHHH *knal* (me kop tegen me tafel)
vind ik swordguard.... ethereal GRBML!!!
well lekkere damage
well lekkere damage
Aan je act 5 merc geven.. die verliezen toch geen durab.Op maandag 19 november 2001 13:09 schreef PO_Redrum het volgende:
well lekkere damage
I want to live forever, so far.. so good.
Op maandag 19 november 2001 13:22 schreef Warbringer het volgende:
[..]
Aan je act 5 merc geven.. die verliezen toch geen durab.
Als het je eerste char is, neem dan bij voorkeur geen ama. De reden: manaleech, of eerder, het gebrek eraan.Op maandag 19 november 2001 12:20 schreef Cthulhu het volgende:
Sau, ik doe met je mee, ik twijfel nog tussen Ama en pala
Beste startchars zijn sorc en nec. (je raad wel waarom
)
Ik ram altijd op allerlei knoppen in panieksituaties. Voornamelijk de 1,2,3 en 4 en ofcoz de esc, alt en F4 knoppen moeten het dan ontgeldenOp maandag 19 november 2001 11:44 schreef Forau_diavolina het volgende:
[..]
Ga dan nog naar town ofzo.
Maar het probleem is dat een beetje hydra jouw lvl 1x nOOb char, meestal zonder fire res nog, je al doodheeft voor je door je loadlag heen bent.
)
En Pala? Nu twijfel ik weer tussen Sorc en Pala, word denk ik toch een PalaOp maandag 19 november 2001 14:13 schreef smurv het volgende:
[..]
Als het je eerste char is, neem dan bij voorkeur geen ama. De reden: manaleech, of eerder, het gebrek eraan.
Beste startchars zijn sorc en nec. (je raad wel waarom)
Pala's kunnen al een stuk beter overweg met zonder manaleech 
De meeste skills kosten niet al teveel mana, dus met 1 of 2 +mana items of charms, en rij4 van je belt met blauwe pots, moet je je kunnen redden. Daarnaast bieden de aura's goeie support voor je party en of merc en gaan mensen dus veel minder snel klagen dat je alleen maar loopt te leechen.
De meeste skills kosten niet al teveel mana, dus met 1 of 2 +mana items of charms, en rij4 van je belt met blauwe pots, moet je je kunnen redden. Daarnaast bieden de aura's goeie support voor je party en of merc en gaan mensen dus veel minder snel klagen dat je alleen maar loopt te leechen.
)
wat ze zouden moeten doen is dat beide players in town moeten zijn om hostile te kunnen gaan, of een knoppie want op deze sorc, hydra, tp, hostile manier kan je nog een lvl 99 uberchar neerkrijgen als je wilt, lvl 30 hydra + lvl 30 firemasteries, dan is die echt wel de klos 
nog zo iets:
ging mij ff uitleggen hoe je moest dupen, dus ik denk, mooi, ff screenshotje maken en naar ome blizzard sturen:

nog zo iets:
ging mij ff uitleggen hoe je moest dupen, dus ik denk, mooi, ff screenshotje maken en naar ome blizzard sturen:

Sorry hoor maar voordat je dat doet, kunnen we dan eerst misschien even bloodfist en eye of etlich dupen

Ik vind eigenlijk dat ze zo vaak als ze willen mogen patchen tegen exploits. Maar dat met accept going hostile lijkt me helemaal zo gek nog niet, als 2 iemanden echt willen duellen kan dat, en PK'ing gaat dan dus mooi niet door.
Kan iemand dit mooi in een (engelse uiteraard) mail plakken?
Misschien dat we allemaal eentje kunnen sturen ofzo, lijkt me geen gek id.
Ik vind eigenlijk dat ze zo vaak als ze willen mogen patchen tegen exploits. Maar dat met accept going hostile lijkt me helemaal zo gek nog niet, als 2 iemanden echt willen duellen kan dat, en PK'ing gaat dan dus mooi niet door.
Kan iemand dit mooi in een (engelse uiteraard) mail plakken?
Misschien dat we allemaal eentje kunnen sturen ofzo, lijkt me geen gek id.
En als hij jouw killed vallen al je items op de grond die je op dat moment draagt.Op maandag 19 november 2001 14:44 schreef K-Mile het volgende:
wat ze zouden moeten doen is dat beide players in town moeten zijn om hostile te kunnen gaan, of een knoppie want op deze sorc, hydra, tp, hostile manier kan je nog een lvl 99 uberchar neerkrijgen als je wilt, lvl 30 hydra + lvl 30 firemasteries, dan is die echt wel de klos
nog zo iets:
[afbeelding]
dus doe maar niet.Op maandag 19 november 2001 16:11 schreef K-Mile het volgende:
juist
Die pk accept functie heb ik al vaker voorgesteld zien worden, maar het blizz beleid kennende zal die er toch nooit doorkomen, en zo erg vind ik dat niet eens.
Niet dat ik zoveel pk, maar sommige mensen luisteren gewoon niet. 
Maarja, op diabloii.net stond laatst een fake readme van patch 1.10, en daar stond wel een aardige optie in die ik nog niet eerder had gezien. Een 5 sec timer op de hostile knop. Dus als iemand hostile op je gaat, duurt het nog 5 sec voor hij je kan mollen. Dit lijkt me verreweg de beste oplossing om iedereen tevreden te houden.
Maarja, op diabloii.net stond laatst een fake readme van patch 1.10, en daar stond wel een aardige optie in die ik nog niet eerder had gezien. Een 5 sec timer op de hostile knop. Dus als iemand hostile op je gaat, duurt het nog 5 sec voor hij je kan mollen. Dit lijkt me verreweg de beste oplossing om iedereen tevreden te houden.
)
Donders met die windforceama van je kan je zeker simpel pk'en? Join eens wat koreangamesOp maandag 19 november 2001 17:27 schreef smurv het volgende:
Die pk accept functie heb ik al vaker voorgesteld zien worden, maar het blizz beleid kennende zal die er toch nooit doorkomen, en zo erg vind ik dat niet eens.Niet dat ik zoveel pk, maar sommige mensen luisteren gewoon niet.
LOL wat ik nou weer meemaak ik zit in trade channel BURIZA 190% MAKE OFFER. Nou na 3 gasten met tradehack kwam de 4e. Hij trade die buriza voor IK maul en die groene aardappelzak. jeeh right... Nou dat was dus de grootste noob die ik ooit had gezien hij snapte geen reet van die hele tradehack opeens stonden er 2 ik mauls en een aardappelzak
en na 8 keer proberen lukte het hem eindelijk
alles stond goed. En toen zei ik dus no thx i hate tradehack. Nou ik heb nog nooit zo gelachen.
Kan dit dan ook niet met assassin traps?
Op maandag 19 november 2001 09:35 schreef heuveltje het volgende:
[..]
je plant als sorc wat hydra's om iemand heen. dat valt niet zo op want ze lijken je gewoon te verdedigen.
vervolgens tp je naar town hpstiled. en degene word opeens belaagd door 4 hydra's .....
Ook dag, vanonder welke steen kom jij 
Een hack waarbij een item dat je wel degelijk hebt (SoJ's bevoorbeeld) in het tradescherm verschijnen maar niet "echt" daar zijn. Je trade dus wel, maar als je akkoord gaat dan is jou item wel weg maar je krijgt de getrade stuff niet.
Dus: Vb: Skullders vs SoJs
Skullders heeft tradehack
Jullie drukken alletwee op dat akkoord tekentje
Hij krijgt z'n Skullders maar hij houdt zijn SoJ's
Een hack waarbij een item dat je wel degelijk hebt (SoJ's bevoorbeeld) in het tradescherm verschijnen maar niet "echt" daar zijn. Je trade dus wel, maar als je akkoord gaat dan is jou item wel weg maar je krijgt de getrade stuff niet.
Dus: Vb: Skullders vs SoJs
Skullders heeft tradehack
Jullie drukken alletwee op dat akkoord tekentje
Hij krijgt z'n Skullders maar hij houdt zijn SoJ's
Op maandag 19 november 2001 21:54 schreef real_raichu70 het volgende:
wa is die tradehack ?
um dat gaat voorbij aan heel het idee van multiplayerOp maandag 19 november 2001 11:49 schreef Squatter het volgende:
Je kan natuurlijk ook een game starten met password, zodat je alleen diegene toelaat die je denkt te kunnen vertrouwen
bloodruns kun je dan bv wel vergeten
contact me maar, ik wil hem wel ruilen tegen een normale swordguard..Op maandag 19 november 2001 13:09 schreef PO_Redrum het volgende:
well lekkere damage
heb trouwens vanmorgen een 179% burizza gevonden

hebben die eindeloze mepruns toch noch wat goeds voortgebracht
hebben die eindeloze mepruns toch noch wat goeds voortgebracht
hehe sorc voor de 2e keer op lvl 52 gedelete... ik denk nu dat ik het ECHT goed weet... (ik laat het nu zo, want ik ga niet NOG een keer van lvl 1 naar 50, dat zuigt echt in het begin)
dus Sau, ik hoop dat ik nu eindelijk jouw advies goed heb opgevolgd
dus Sau, ik hoop dat ik nu eindelijk jouw advies goed heb opgevolgd
OK, ik dacht net, ik heb nog wel een tijdje niks te doen, ik ga een Battle.net character beginnen... dus ik strat Diablo II op, en dan krijg ik opeens deze schermen als ik wil spelen:
(PS: Het eerste scherm draaide wel wel terug, maar het speelscherm niet)

Iemand enig idee wat het probleem hier is? Ik namelijk niet...
(En nee, ik heb niet gefotosoept (nou ja, alleen geresized))

If nothing is written below, I was the last to reply...
monitor op z'n kop??Op dinsdag 20 november 2001 00:08 schreef RainManX het volgende:
OK, ik dacht net, ik heb nog wel een tijdje niks te doen, ik ga een Battle.net character beginnen... dus ik strat Diablo II op, en dan krijg ik opeens deze schermen als ik wil spelen:
[afbeelding]
[afbeelding]
errug vreemd ik geef toe. Heb je het standaard rijtje van drivers gecontroleerd? met name je videokaart?
ff nog een vraagje tussendoor.. weet iemand wat de volgende items zo'n beetje waard zijn, apart en alles bij elkaar?
Crown of thieves (303 def, 12% life leech, 89% gold)
Perfect Tal rasha's belt
Vile Tusk (op level 81, heeft deze 605% vs. undead)
The minotaur
?
Videokaart drivers waren het probleem niet... maar er was kennelijk iets mis met m'n DirectX... en nou werkt het weer.Op dinsdag 20 november 2001 00:21 schreef Warbringer het volgende:
[..]
monitor op z'n kop??![]()
errug vreemd ik geef toe. Heb je het standaard rijtje van drivers gecontroleerd? met name je videokaart?
If nothing is written below, I was the last to reply...
Het is allemaal nie veel waard. Crown en minotaur zijn wel leuk om te gebruiken op een druid ofzo. Crown wel op meerdere chars.Op dinsdag 20 november 2001 00:21 schreef Warbringer het volgende:
[..]
monitor op z'n kop??![]()
ff nog een vraagje tussendoor.. weet iemand wat de volgende items zo'n beetje waard zijn, apart en alles bij elkaar?
Crown of thieves (303 def, 12% life leech, 89% gold)
Perfect Tal rasha's belt
Vile Tusk (op level 81, heeft deze 605% vs. undead)
The minotaur
?
Verwijderd
Ik heb nog een Ocules en een cloudcrack in de aanbieding.
Wegens trade hack ruil ik nu alleeen nog maar met mensen die ik ken. de nieuwe trade hack laat je namelijk nu ook je nep-items verplaatsen ...
gelezen on www.diabloii.net
dus ... wie bied ?
Wegens trade hack ruil ik nu alleeen nog maar met mensen die ik ken. de nieuwe trade hack laat je namelijk nu ook je nep-items verplaatsen ...
dus ... wie bied ?
melig, moet je je voorstellen hoe 2 gasten elkaar aankijken als ze alletwee die hack gebruiken
Straks gebruikt iedereen tradehacks, en wordt niemand ooit meer een item rijker 
Maar ik vind het toch knap hoe mensen in staat zijn een leuke game te verzieken. Is dat een soort innerlijke destructieve drang, om altijd maar alles te mollen? moet altijd alles maar kapot, kan er nooit eens iets gewoon eerlijk, leuk en serieus blijven?
En hoe denken die gasten hier zelf over een jaar of wat over. Want dat speel je dit spel echt niet meer, en ben je al je chars toch kwijt. was die oplichterij dan de moeite waard?
Er zijn gewoon mensen die altijd maar alles moeten verzieken. Alles wat ze aanraken gaat kapot, zelfs als het digitaal is.
Maar ik vind het toch knap hoe mensen in staat zijn een leuke game te verzieken. Is dat een soort innerlijke destructieve drang, om altijd maar alles te mollen? moet altijd alles maar kapot, kan er nooit eens iets gewoon eerlijk, leuk en serieus blijven?
En hoe denken die gasten hier zelf over een jaar of wat over. Want dat speel je dit spel echt niet meer, en ben je al je chars toch kwijt. was die oplichterij dan de moeite waard?
Er zijn gewoon mensen die altijd maar alles moeten verzieken. Alles wat ze aanraken gaat kapot, zelfs als het digitaal is.
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
tsjaa idd dan maar zo traden 
buriza 190%
cats eye
viperskin
ik zoek nog steeds dat groene aardappelzakje dus als je hem kwijt wil msg me
buriza 190%
cats eye
viperskin
ik zoek nog steeds dat groene aardappelzakje dus als je hem kwijt wil msg me
mag ik vragen waar je die Oculus gevonden hebt? bij een Mephi run of wat ?Op dinsdag 20 november 2001 08:39 schreef Death Angel het volgende:
Ik heb nog een Ocules en een cloudcrack in de aanbieding.
Wegens trade hack ruil ik nu alleeen nog maar met mensen die ik ken. de nieuwe trade hack laat je namelijk nu ook je nep-items verplaatsen ...![]()
![]()
gelezen on www.diabloii.net
dus ... wie bied ?
wat is dit amuletje trouwens waard?
Mara's Kaleidoscope
Item level: 80
Clvl req: 67
+2 to All Skills
+20-30% Resistance To All
+5 to Strength
+5 to Dexterity
+5 to Vitality
+5 to Energy
Mara's Kaleidoscope
+2 to All Skills
+5 to Strength
+5 to Dexterity
+5 to Vitality
+5 to Energy
Ik zag nou al een paar keer "Groen Aardappelzakje" langskomen, wat is dat?
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
30% 2 sojOp dinsdag 20 november 2001 13:22 schreef PO_Redrum het volgende:
wat is dit amuletje trouwens waard?
Mara's Kaleidoscope
+2 to All Skills
+5 to Strength
+5 to Dexterity
+5 to Vitality
+5 to Energy
25 % en lager 1 soj als je geluk hebt
-----
Buriza 192% in de aanbieding voor 1 soj or ander ELITE UNIQUE ITEM
Oké dan, weet ik dat ook weer
Verwijderd
Die physical damage reducing zie je soms met procent tekens er achter en soms niet, maakt dat nog verschil?
ja, het ene is in % het ander in totaal, dus als je 1000 dmg krijgt, en je hebt damage reduced by 10, dan heb je 990 dmg gekregen, met damage reduced by 10% krijg je maar 900 dmg.... maakt dus heel wat uit!
Nog maar een vraagje: Hoeveel damage doet die soort frozen orb aanval van Mephisto op Hell. Ik kan dr met mn sorc. meestal net eentje overleven, maar als ik per ongeluk wat minder hp heb ben ik zo'n beetje altijd de lul.
Afhankelijk van je cold resist.Op dinsdag 20 november 2001 16:37 schreef tHaFalleN het volgende:
Nog maar een vraagje: Hoeveel damage doet die soort frozen orb aanval van Mephisto op Hell. Ik kan dr met mn sorc. meestal net eentje overleven, maar als ik per ongeluk wat minder hp heb ben ik zo'n beetje altijd de lul.
tip gebruik Energy shield, draag een frost ring, en Cold resist charms.
dat doe ik ook, en ik kan ruim 4 orb hebben (met E-shield, raven frost heeft btw ook Cannot be frozen)
Nog een keer + xtra 
1 Wat is een 40% ED jewel waard?
2 Kunnen er op een 40% ED jewel nog andere stats zitten en verhoogd dit de waarde(zoja hoeveel?)
3 Hoe wordt die 40% gerekend en hoeveel zou je erdan opvooruit gaan bij een dmg van 880-3200 (gewone hit)
4 Hoeveel is crescent moon nu waard?
5 Veel succes en bedankt !
2 Kunnen er op een 40% ED jewel nog andere stats zitten en verhoogd dit de waarde(zoja hoeveel?)
3 Hoe wordt die 40% gerekend en hoeveel zou je erdan opvooruit gaan bij een dmg van 880-3200 (gewone hit)
5 Veel succes en bedankt !
1 als die ook nog +15% increased attack speed heeft 1 soj anders nixOp dinsdag 20 november 2001 16:53 schreef Canon23 het volgende:
Nog een keer + xtra
5 Veel succes en bedankt !![]()
2 zie 1
3 je moet kijken naar het wapen. dus als die normaal 100 dmg doet dan doet die 140 dmg. De rest moet je berekenen met je skills
4 geen soj meer
5 dank je
1. 40% ED 15% IAS = 1 soj dus 40% ED is minder.Op dinsdag 20 november 2001 16:53 schreef Canon23 het volgende:
Nog een keer + xtra
5 Veel succes en bedankt !![]()
2. Ja, magic jewels kunnen 2 stats hebben dus een ED&IAS jewel kan een magic jewel zijn.
3. Item base damage * Strength modifier (dex modifier, als je (x)bow gebruikt) * skill bonus.
dan word je % Enhanced damage opgeteld, en over je damage gegooid. Dat is je uiteindelijke damage. Zo dacht ik dat het was...
4. dunno
5. gelukt.
Hm...toch maar me Arreats face gaan socketen met een 40%ed + 15%ias jewel ofzo
en dan nog een crescent moon zien te versieren.
Ff laten taxeren hiero:

Gerke's Sanctuary
Pavise
Defense: 193.2-268.6 (varies)(Base Defense: 68-78)
Required Level: 44
Required Strength: 133
Chance to Block: Pal: 75%, Ama/Asn/Bar: 75%, Dru/Nec/Sor: 74%
Durability: 172
Paladin Smite Damage: 10 To 17
+180-240% Enhanced Defense --> 197%
+30% Increased Chance of Blocking
All Resistances +20-30(varies) --> 23
Replenish Life +15
Damage Reduced By 11-16(varies)--> 11
Magic Damage Reduced By 14-18(varies) --> 16
Is dit ding toevallig een crescent moon waard? (zal wel niet
)
Ff laten taxeren hiero:

Gerke's Sanctuary
Pavise
Replenish Life +15
Is dit ding toevallig een crescent moon waard? (zal wel niet
Verwijderd
Scan je peecee eensOp dinsdag 20 november 2001 00:08 schreef RainManX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik had een bijna perfecte die is best wel wat waardOp dinsdag 20 november 2001 17:12 schreef Canon23 het volgende:
Hm...toch maar me Arreats face gaan socketen met een 40%ed + 15%ias jewel ofzoen dan nog een crescent moon zien te versieren.
Ff laten taxeren hiero:
[afbeelding]
Gerke's Sanctuary
Pavise
Replenish Life +15
Is dit ding toevallig een crescent moon waard? (zal wel niet)
Wat een K*T spel!!! GVD ik was met me mule met Buriza 193% in een game met iemand voor traden, ik deed niks en op eens DROPTE ALLES!! ECHT ALLES VAN ME MULES
hij greep alles op
Kut spel ik stop er ff mee nu

Klote cheaters kunnen elk spel verzieken , ze kunne *** toch wel een spel voor 1 keer eerlijk maken

Zwaar klote voor je, man. Als je (denkt) te weten wie in de game dit deed kan je misschien een mailtje sturen naar blizzard zodat die user een b.net ban krijgt
Verwijderd
1.09 gerke's zuigt van alle kanten, 1.08 gerke's met +1 vit per lvl = ownage, lekker dik plak leven erbij, +400 zonder Battle orders en +800 met
Verwijderd
Hoelang bestond het spel? er namelijk een bug dat als je ergens keiveel hoopjes van 1 gold op de grond hebt liggen en je je stash inwilt, je alles wat er in je stash ZAT dropt.. echt klote voor je btwOp dinsdag 20 november 2001 17:20 schreef SaURoN het volgende:
[..]
Ik had een bijna perfecte die is best wel wat waard
Wat een K*T spel!!! GVD ik was met me mule met Buriza 193% in een game met iemand voor traden, ik deed niks en op eens DROPTE ALLES!! ECHT ALLES VAN ME MULES
hij greep alles opBen nu buriza 193% kwijt en nog andere zooi
Random waarde van mule 2-3 sojs
Klote cheaters kunnen elk spel verzieken , ze kunne *** toch wel een spel voor 1 keer eerlijk maken
P.S. Mail me met de account of charname als je die hebt..
Verwijderd
Ik schat dat als het zonder procent teken is dus zeg maar 15, je gewoon ipv 100, 95 dmg krijgt
en met procenten dus 15% van 100
en met procenten dus 15% van 100
Jaxaal'aOp dinsdag 20 november 2001 17:49 schreef Exoset het volgende:
[..]
Hoelang bestond het spel? er namelijk een bug dat als je ergens keiveel hoopjes van 1 gold op de grond hebt liggen en je je stash inwilt, je alles wat er in je stash ZAT dropt.. echt klote voor je btw![]()
P.S. Mail me met de account of charname als je die hebt..
of iets in die geest was een net nieuwe game
Ik ben op zoek naar een liefst 500+ def armor en 4 perf topazen
Wat is dat ongeveer waard bij elkaar?
Wat is dat ongeveer waard bij elkaar?
Dit had me broertje dus ook en ook voor een soj of 2-3 spul verloren...wat betreft dat 1 gold kan wel, me broertje zei dat hij dat ook zag en vertelde me op te passen in zulke games. Ik zelf heb ook in zo'n game rondgelopen(met 1 gold in cow lvl overal), maar ben gelukkig in tegenstelling tot jouw niks verloren. Klote cheatersOp dinsdag 20 november 2001 17:20 schreef SaURoN het volgende:
[..]
Ik had een bijna perfecte die is best wel wat waard
hij greep alles opBen nu buriza 193% kwijt en nog andere zooi
Random waarde van mule 2-3 sojs

Dit zat er op me Mule:
StealSkull 45% mf
Buriza 193%
3x Ravenfrost
2x WizardsPike
Lycanders Flank
TitansRevenge
Razortail
Etlich
mijn net getrade MARA's 27%
zat er ook op
Daar heb ik 1 soj voor gedokt 
Rken me verlies uit
Ik ben bankroet
BAH IK HAAT CHEATS :R
StealSkull 45% mf
Buriza 193%
3x Ravenfrost
2x WizardsPike
Lycanders Flank
TitansRevenge
Razortail
Etlich
mijn net getrade MARA's 27%
zat er ook op
Rken me verlies uit
Ik ben bankroet

BAH IK HAAT CHEATS :R
dit is serieus, doodt gaan in games k dat kan maar spullen gewoon door cheats jatten is 3x erger. vooral mules, daar zit waardevol stuff op .Op dinsdag 20 november 2001 18:17 schreef Maarten N. het volgende:
Heej ff serieus (lijkt misschien sarcastisch)
Wat kan je me hier voor geven (voor een nieuwe assn of druid ben er niet helemaal uit (heb ook nog een lvl20 druid))
[afbeelding]
PK
en dat zwaard is 1000000x niks waard check de dmg .
mischien dat je er een chipped gem of 4 voor krijgt.
dan mis je toch al gauw 50 a 60 mf, ik kan makkelijk 2 ballen hebben zonder die stuffOp dinsdag 20 november 2001 16:39 schreef Warbringer het volgende:
[..]
Afhankelijk van je cold resist.
tip gebruik Energy shield, draag een frost ring, en Cold resist charms.
dat doe ik ook, en ik kan ruim 4 orb hebben (met E-shield, raven frost heeft btw ook Cannot be frozen)
uhh ik kan je er een klap voor je kop voor geven meer nieOp dinsdag 20 november 2001 18:17 schreef Maarten N. het volgende:
Heej ff serieus (lijkt misschien sarcastisch)
Wat kan je me hier voor geven (voor een nieuwe assn of druid ben er niet helemaal uit (heb ook nog een lvl20 druid))
[afbeelding]
PK
Verwijderd
meph run ja met me MF sorceress lvl 59Op dinsdag 20 november 2001 11:14 schreef Warbringer het volgende:
[..]
mag ik vragen waar je die Oculus gevonden hebt? bij een Mephi run of wat ?
Heej Sau dat zuigt man..
Maar hoe werkt dat nou psies dan? Ze killen je en extracten je items oid?
Maar hoe werkt dat nou psies dan? Ze killen je en extracten je items oid?
Dit topic is gesloten.