Op donderdag 22 november 2001 13:44 schreef SaURoN het volgende:
dat schield is 1 soj waar ofzo

weet ik, ik zoek nog steeds een Oculus.. gisteravond tot half 3 (2:30 AM dus) mephi runs gedaan, heb er zo'n 65 gedaan, een hellslayer gevonden, IK Gloves, Tiamat's rebuke (bijna max defence, van de 20-40 resist all had deze 31) en nog een mahim Curio oak amuletje.. leuk voor beginnende chars, oh.. en nog een rare claw dacht ik, met leuke max damage based on charlevel en AR based on char level..
Ik wil morgen eigenlijk een assassin gaan beginnen (trapper/ninja) dus traps met martial arts en een shadow master, flink wat +skills en overal 1 puntje in, de belangrijke skills maxen, en de voor de rest laat ik mijn shadow master en merc alles doen, terwijl ik backup doe met traps en misschien phoenix strike.. maar dat moet ik nog goed uitzoeken.
waar ik ook aan zat te denken was een druid werewold, met een Baranar star en een tiamat rebuke (dikke elemental damage, voor PI's op hell) en op de weapon switch een Hellslayer voor het gewone hakwerk. Maar kun je weapon switchen als je werewolf belt of moet je dan terug transformen eerst ? Ik zou dit bij god namelijk niet weten, heb nog nooit een druid gehad (behalve een mule dan

)
I want to live forever, so far.. so good.