• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-09 09:19

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Op donderdag 15 november 2001 16:40 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Wat is de lol van Open Battle.net, want daar kun je alles gewoon vet becheaten :? Dus lvl 99 char meteen maken, met max skillz alles en +15 skillz met items ofzo :? |:(
[..]

Iemand :?
open b.net sux gewoon. als er geen closed was had ik denk nog geen maand diablo gespeeld. maar ik weenie... hier in winxp issie ook vet bagger. (kep chello)

gewoon KUT

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op donderdag 15 november 2001 16:33 schreef General_Freakazoid het volgende:
Ik stond er zelf ook wel ff van te kijken dat ik binnen 2 minuten 2 unique ringen vond, dus ik dacht dat zullen wel nagelringen zijn ofzo, dus ik loop naar cain zijn het 2 soj's.

Ik had sowieso niet gedacht dat ik er ooit 1 zou vinden en al helemaal niet 2 na elkaar, maarja ik klaag niet
2 in 1 game ?

• Tcq
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:13

Tcq

Idd 2 in 1 game, denk dat de kans dat dit gebeurd iets van 1/4000000000 is. Maar leuk is het zeker wel.

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

Verwijderd

Topicstarter
gast, het leuke van een unique is is dat ie niet 2x in 1 game kan vallen, dus wat jij zegt is BAGGERBULLSHIT.... lees maar op arreat summit.... |:(

• Apocca
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-08-2022
gequote van arreat summit

Can I get a Unique again if I already have it?
Yes, but the same Unique will not drop more than once in each game from Monsters or Chests.

dus eeuh 2 soj's :P forget it

Verwijderd

He ik ben nog ff het een en ander wezen testen mbt de vastlopers na de laatste patch, open battlenet doet het ook niet, en single player (niet online dus) doet het ook niet, ben d2 weer opnieuw aan het instaleren en ga zo ff testen of ie het nu wel doet.

I'll be back

• Tcq

Tcq

Vreemd, als dat op arreat summit staat zal het wel kloppen.
Ik denk dat iemand van de 8 ik mijn party zaten 'm dan heeft laten vallen om de een of andere reden.

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

Verwijderd

Newbie hier voor batle net...

Ik wst niet dat die SOJ ringen zo belangrijk waren...
Heb er een aantal in sc games gevonden..
Alleen heb ik net m'n battlechest net 3 dagen binnen.
dus nog niet op bnet geweest.

Kan je gewoon je characters die je al had op battlenet gebruiken?

• Tcq

Tcq

Alleen in open battle.net kan je met je singleplayer characters spelen, maar dat is niet leuk met al dat gecheat.

Op closed battle.net moet je weer helemaal opnieuw beginnen maar het is wel veel leuker om te doen

• SaURoN
  • Niet online
Op donderdag 15 november 2001 17:20 schreef General_Freakazoid het volgende:
Vreemd, als dat op arreat summit staat zal het wel kloppen.
Ik denk dat iemand van de 8 ik mijn party zaten 'm dan heeft laten vallen om de een of andere reden.
een unidentified lijkt me sterk net zoals de rest zeg 2 in 1 game willen niet ;) Steek ons niet de gek aan :P
Ik onderzoek alle mazen in het verhaal , daar was mijn vraag ook op uit >:) :+

Verwijderd

Ik ben een barb fan dus kzal m'n orig copy eens snel installen en op closed komen klooien

edit:
Is er iemand die vanavond zin heeft om van ruk af aan te beginnen met een closed charackter.../edit:

mail sqdd@xs4all.nl

• Tcq

Tcq

Ik ben een barb fan dus kzal m'n orig copy eens snel installen en op closed komen klooien
Wat is je nick, dan weten we tenminste dat jij het ben.

Verwijderd

heb nog geen charackter op closed dus wordt denk squatter...

• M a a r t e n
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-05-2024
Squatter: Check je mail even :)

ps: Heeft niemand die bloodfist even voor me te leen, dat zou echt heel tof zijn.

• SaURoN
  • Niet online
Nee, die hek niet, dingen zijn niet zo goed, maar als ik ze nog een vind krijg je ze wel :)

Verwijderd

Ben ik weer, na de nieuwe install doet ie het weer beter, teminste ik kwam battlenet op, en kon gewoon een game starten, alleen bleef hij hangen met het saven. Heb maar 1 game gespeeld (moest eten en ga zo werken).

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Cool, weer Baranar's gevonden, leuk voor mijn Barb :)

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

• Plantje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-12-2020

Plantje

groei ;)

zonder maphack runnen voor mephi valt mee je moet vanaf de wp altijd met de klok mee lopen. het klinkt lomp maar ik vind hem altijd binnen 4 sec (had ergens in forum gelezen misschien ook hier :) )
vandaag 2 keer titans gevoden maakt totaal weer 6 jeej zonder javalins zitten lukt dus niet meer 8-)

• SaURoN
  • Niet online
wat zijn de stats ?

Btw ik ben nu 50 gepasseerd met me Javalin, Ik heb Lightning Fury gemaxed en Valkarie, weet iemand nog een goede skill of moet ik maar wat in double dmg extra doen ? zit nu op 49% .
Pierce heb ik van me razor tail.
Btw ik doe net aan 1100 dmg op lvl 64, met 250 dex ik druk er niet meer in omdat het simpel gezegt geen fluit uitmaakt ;) Doe wel de rest in vit nu ongeveer 130

• -=Indigo=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:31
Op donderdag 15 november 2001 12:18 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Maar uh.. loopt Diablo2 LoD nou nog steeds regelmatig vast in combinatie met win2k pro, of is dat probleem al verholpen :?

ps. als dat probleem is verholpen, ga ik ook weer spelen ;)
Ik had in het begin ook vaak last van vastlopers met LOD in win2k, maar de laatste tijd komen ze veel minder vaak voor lijkt het wel.
Ik heb het niet precies bijgehouden, maar volgens mij is het toch al weer een week of 3 geleden dat ik voor het laasts echt vast liep. En dat terwijl ik in het begin toch wel minimaal 1 keer per dag vast liep. Ik heb soms wel dat waneer ik een game wil joinen er niets gebeurd, en als ik dan alt-tab naar windows zie ik een error.

Verwijderd

Op donderdag 15 november 2001 19:28 schreef -=Indigo=- het volgende:

[..]

Ik had in het begin ook vaak last van vastlopers met LOD in win2k, maar de laatste tijd komen ze veel minder vaak voor lijkt het wel.
Ik heb het niet precies bijgehouden, maar volgens mij is het toch al weer een week of 3 geleden dat ik voor het laasts echt vast liep. En dat terwijl ik in het begin toch wel minimaal 1 keer per dag vast liep. Ik heb soms wel dat waneer ik een game wil joinen er niets gebeurd, en als ik dan alt-tab naar windows zie ik een error.
Hmm raar hier heb ik verder geen last van onder win2kpro, maar wel dat me fps drastisch zakt als ik veeeel beesten tegen kom of als er flink gecast wordt, irritant is het, meestal 5 fps ofzow. Ik speel op 3d, met 2d wil het ook wel eens zakken. Best raar en abnormaal.

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 13:48

Bergie

Lekker belangrijk...

Weet iemand trouwens al of die Battlechest al ergens te krijgen is. Ik heb vandaag even lopen kijken maar kan hem nergens vinden.

Yamaha MT-09

• the_tWiStEr
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
tjek dixons.nl ff :)
Daar zag ik hem net toevallig staan

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Iets waard?? :
chromatic ire staff
11 to 32
+3 to sorc lvl
20% faster cast rate
increase mx life 21%
all res +20
attacker takes lightning dam of 20
160% to undead
+1 to cold mastery (sorc)
+1 to lightning mastery (sorc)
+1 to fire mastery (sorc)

• Plantje

Plantje

groei ;)

nog een titans gevonden sjees bijna enige wat ik vind.. :P

• Plantje

Plantje

groei ;)

Op donderdag 15 november 2001 18:40 schreef SaURoN het volgende:
wat zijn de stats ?

Btw ik ben nu 50 gepasseerd met me Javalin, Ik heb Lightning Fury gemaxed en Valkarie, weet iemand nog een goede skill of moet ik maar wat in double dmg extra doen ? zit nu op 49% .
Pierce heb ik van me razor tail.
Btw ik doe net aan 1100 dmg op lvl 64, met 250 dex ik druk er niet meer in omdat het simpel gezegt geen fluit uitmaakt ;) Doe wel de rest in vit nu ongeveer 130
nee critical strike is nutteloos alleen voor die eerste speer is dat. hmm je kan valkery nog maxen is ze onverslaanbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 15 november 2001 22:08 schreef PO_Redrum het volgende:
nog een titans gevonden sjees bijna enige wat ik vind.. :P
Titans revenge nodig? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand een leuke 15% ias + andere stat jewel te ruil? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op donderdag 15 november 2001 22:41 schreef PO_Redrum het volgende:

[..]

nee critical strike is nutteloos alleen voor die eerste speer is dat. hmm je kan valkery nog maxen is ze onverslaanbaar :)
Die is al gemaxed zoals er staat ik heb 15 punten over.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

valkery maxen?? w00t ??! niet doen !! da's toch niet nodig. level 3 is al zat, kan in cowlevel redelijk overleven. die valk is alleen nodig voor afleiding. en met 3 levels en titan's is da level 5 > hoog zat.je moet gewoon en might merc hebben

ennuh ik zou als ik jou was sau, pierce level 15 maken ofzo, want ik piercte ook niet alles met razortal met mijn ama.

-double dmg zou ik ook een hoog level van maken. is zeker handig.
hier zo vinnik de beste skills voor javazone
f-ury max en de preskills 1 (jab ook)
critical strike level 15 maken.
-dodge level 5, want dat is zeker nodig want je staat als je aanvalt stil en het is handig als je dan kan ontwijken.
aviod: 1
-pierce level 15

en dan bijna geen dex doen, gewoon zoveel dat je titans kan dragen. want als je fury gebruikt heb je geen dex voor nodig. dan gewoon al je points op life en str doen voor meer dmg en life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W00t, ik kan niet wachten tot het 4 dec. is, dan krijg ik m'n battle chest van sinterklaas :z . Ik heb nog ff een paar vraagjes :
1. Is het verstandig om eerst D2C online te spelen om ervaring op te doen, of gewoon meteen LoD installen :?
2. Met welke char. kan ik het beste beginnen, ik heb gehoord dat een amazon erg geschikt is voor beginners :?
3. Kan je meteen op closed battle.net games komen of moet je daar een bepaald lvl ofzow voor hebben, spelen in open games vol met cheaters (en andere lamers) lijkt me niks :?
4. Als ik eenmaal begonnen ben moet ik me natuurlijk een beetje kunnen verdedigen (en overleven), zijn er hier dan mensen die wat simpele items kunnen afstaan aan een n00b :) :?

Zoow dat waren m'n vragen, alvast bedankt voor je reactie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 16 november 2001 06:36 schreef Exoset het volgende:
Heeft er iemand een leuke 15% ias + andere stat jewel te ruil? :7
ja ik heb nog een 15% ias jewel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Laatst online: 00:35

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op vrijdag 16 november 2001 08:24 schreef liquidlizard het volgende:
W00t, ik kan niet wachten tot het 4 dec. is, dan krijg ik m'n battle chest van sinterklaas :z . Ik heb nog ff een paar vraagjes :
1. Is het verstandig om eerst D2C online te spelen om ervaring op te doen, of gewoon meteen LoD installen :?
verstandig is het niet, tenminste je schiet er weinig mee op. maar het kan wel leuk zijn (LOD maakt diablo2 een stuk makkelijker)
2. Met welke char. kan ik het beste beginnen, ik heb gehoord dat een amazon erg geschikt is voor beginners :?
met een amazon met speer kan het wel. met een bowazon zou ik even wachten tot je een leuke boog hebt gevonden/trade (skystrike is vooral in het begin handig)

de makkelijkste char om mee te beginnen is imho een barb
die hebben veel leven, dus een foutje is niet meteen de dood . skills zijn meteen te begrijpen, ze hebben geen super equipment nodig. en vanaf het begin zijn ze sterk. enige nadeel is dat ze op hel opeens 10 keer zo moeilijk zijn
3. Kan je meteen op closed battle.net games komen of moet je daar een bepaald lvl ofzow voor hebben, spelen in open games vol met cheaters (en andere lamers) lijkt me niks :?
je kunt meteen in closed battle beginnen, maar ik raad je aan ff in singleplayer de basics ff wat onder de knie te krijgen. meeste mensen in closed racen echt door de quests heen.
4. Als ik eenmaal begonnen ben moet ik me natuurlijk een beetje kunnen verdedigen (en overleven), zijn er hier dan mensen die wat simpele items kunnen afstaan aan een n00b :) :?
op normal geen probleem, kom alleen niet met hc aan zetten :) ow bijna iedereen hiet zit op de europe realm.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

nou dacht ik al heel wat knappe staaltjes leechen gezien. maar deze slaat alles (ja hij kon idd door de portal.)
hoe de fuck je 3 keer baal kan verslaan zonder een lvl up, snap ik ook niet ........

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~r.vandenheuvel/graphs/Screenshot012.jpg

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Op vrijdag 16 november 2001 08:24 schreef liquidlizard het volgende:

Zoow dat waren m'n vragen, alvast bedankt voor je reactie...
1. nee je kan gewoon meteen LoD spelen.
2. je kan het beste beginnen met een sorc. daar moet je een mf-sorc van maken,level 77 maken zodat je met mephi runs op nm spullen mee kan verzamelen. dan moet je een baba starten maak die level 80 of hoger en ga dan mephi runnen op hell. Dan heb je goede spullen. ama is niet goed voor begin want je moet een goede bow hebben om dmg te kunnen maken en de kans dat je zomaar en goede bow vind is zeer klein (spreek uit ervaring)
3. ja je kan meteen op closed battle.net spelen. je moet dan wel eerst een accc aanmaken.
4. nee, er zijn zoveel beginnende mensen die bij andere mensen om gratis items... je moet gewoon zelf beginnen en die tactiek pakken die ik heb beschreven bij punt 2.

suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op vrijdag 16 november 2001 10:48 schreef frenkpie het volgende:

[..]

1. nee je kan gewoon meteen LoD spelen.
2. je kan het beste beginnen met een sorc. daar moet je een mf-sorc van maken,level 77 maken zodat je met mephi runs op nm spullen mee kan verzamelen.
waarom zou je niet gewoon met die sorc hell runs doen :?
en als je nog nooit diablo gespeeld hebt, zou ik zeker geen sorc pakken om te beginnen. veel te fragiel, en zwak in het begin

necro is trouwens ook leuk. geen stuff nodig, en laat je minions maar alles afmaken :)
4. nee, er zijn zoveel beginnende mensen die bij andere mensen om gratis items... je moet gewoon zelf beginnen en die tactiek pakken die ik heb beschreven bij punt 2.
och wat moet ik nou met tig signon sets ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

oeps .........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Op vrijdag 16 november 2001 11:29 schreef heuveltje het volgende:

[..]

waarom zou je niet gewoon met die sorc hell runs doen :?
en als je nog nooit diablo gespeeld hebt, zou ik zeker geen sorc pakken om te beginnen. veel te fragiel, en zwak in het begin

necro is trouwens ook leuk. geen stuff nodig, en laat je minions maar alles afmaken :)
[..]

och wat moet ik nou met tig signon sets ?
omdat als je een baba speelt geen goede items kan vinden. een sorc is veel handiger. je moet gewoon ff weten dat je niet te lomp moet aanvallen met sorc. en als je toch geen hc speelt maakt het niet uit dat ie zo zwak is want dan leer je vanzelf dat je voorzichtiger moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06:32
Gvd.. waar blijft die mphack nou? ik word scheitziek van die durance level 2... :(

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
sow.. zonder maphack kun je nog redelijk mephi runs doen, en ja hoor, ik vind vandaag een BURIZA met 195% ED :) :) :) komt dat ff mooi uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Laatst online: 13:13

Smurf

Detri

Op vrijdag 16 november 2001 10:22 schreef heuveltje het volgende:
nou dacht ik al heel wat knappe staaltjes leechen gezien. maar deze slaat alles (ja hij kon idd door de portal.)
hoe de fuck je 3 keer baal kan verslaan zonder een lvl up, snap ik ook niet ........

[afbeelding]
Dat is niet zo moeilijk. Als bij iedere boss een nog een (low lvl) char is die de quest nog moet, kan je gewoon in town blijven, en krijg je de quest ook.

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op vrijdag 16 november 2001 08:15 schreef frenkpie het volgende:
valkery maxen?? w00t ??! niet doen !! da's toch niet nodig. level 3 is al zat, kan in cowlevel redelijk overleven. die valk is alleen nodig voor afleiding. en met 3 levels en titan's is da level 5 > hoog zat.je moet gewoon en might merc hebben

ennuh ik zou als ik jou was sau, pierce level 15 maken ofzo, want ik piercte ook niet alles met razortal met mijn ama.

-double dmg zou ik ook een hoog level van maken. is zeker handig.
hier zo vinnik de beste skills voor javazone
f-ury max en de preskills 1 (jab ook)
critical strike level 15 maken.
-dodge level 5, want dat is zeker nodig want je staat als je aanvalt stil en het is handig als je dan kan ontwijken.
aviod: 1
-pierce level 15

en dan bijna geen dex doen, gewoon zoveel dat je titans kan dragen. want als je fury gebruikt heb je geen dex voor nodig. dan gewoon al je points op life en str doen voor meer dmg en life.
Ik pierce alles dus de skill pierce is helemaal niet nodig, en valkarie owned lvl 3 yeah right dan is hij met paar klappen doodt, hij moet de groep lang kunne bezig houden, btw str voor meer DMG ?!!?!? DEX = DMG OPKRIKKER...... life doe ik nu in maar welke skill is nog meer goed, dodge is al ongeveer7 ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey jongens,ik ben niet zo slim geweest om mijn laatste hardcore character te deleten in 1.09c wil iemand me guiden naar nigtmare?

(hardcore hack werkt dus niet meer :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Op vrijdag 16 november 2001 14:46 schreef SaURoN het volgende:

[..]

Ik pierce alles dus de skill pierce is helemaal niet nodig, en valkarie owned lvl 3 yeah right dan is hij met paar klappen doodt, hij moet de groep lang kunne bezig houden, btw str voor meer DMG ?!!?!? DEX = DMG OPKRIKKER...... life doe ik nu in maar welke skill is nog meer goed, dodge is al ongeveer7 ....
je weet toch bij een javazone dat str ervoor zorgt dat je meer dmg doet, niet dex, dex is alleen bij bogen

ennuuh 3 valk is zat, je krijgt vast nog wel 3 skillpoints van je items . mijn valk is ook ong level 5 ofzo en die kan de cows redelijk bezig houden. en samen met mijn merc heb ik er totaal geen last van. en ik piercte niet alles met razorblade totdat ik een paar skills op pierce deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij is het bij sommigen zelf s een mix van dex en str.

maar dat weet ik niet zeker :)

Ik weet wel dat een beetje javazon een hell cow lvl in dr eentje binnen 4 minuten leeg heeft :)

WERELDS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op vrijdag 16 november 2001 15:53 schreef frenkpie het volgende:

[..]

je weet toch bij een javazone dat str ervoor zorgt dat je meer dmg doet, niet dex, dex is alleen bij bogen

ennuuh 3 valk is zat, je krijgt vast nog wel 3 skillpoints van je items . mijn valk is ook ong level 5 ofzo en die kan de cows redelijk bezig houden. en samen met mijn merc heb ik er totaal geen last van. en ik piercte niet alles met razorblade totdat ik een paar skills op pierce deed.
Bijmij doet hij met dex zeker meer dmg hij doet met str ook meer dmg maar dat loopt niet zo snel op als met dex.
en 3 valk nee dat zuigt aars man MAX Valk owned, Doet dmg en kan lang standhouden hek op me Burizon ook. btw je hoeft geen ierce te hebben als je item het heeft.
zegt iedereen in trade channel ook. Werdt net vierkant uitgelachen toen ik vroeg of ik skill pierce nog nodig had als het op me belt zat.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

mmm dan heeft me ama toch vrij kansloos veel punten in pierce gedaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Op vrijdag 16 november 2001 19:16 schreef SaURoN het volgende:

[..]

Bijmij doet hij met dex zeker meer dmg hij doet met str ook meer dmg maar dat loopt niet zo snel op als met dex.
en 3 valk nee dat zuigt aars man MAX Valk owned, Doet dmg en kan lang standhouden hek op me Burizon ook. btw je hoeft geen ierce te hebben als je item het heeft.
zegt iedereen in trade channel ook. Werdt net vierkant uitgelachen toen ik vroeg of ik skill pierce nog nodig had als het op me belt zat.......
maar razortail geeft niet 100% pierce hoor
30% maar ofzo....

maarja als ik points op dex deed zag ik dat mijn dmg met een javazone helemaal niet omhoog ging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

punten in pierce is altijd handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op vrijdag 16 november 2001 19:53 schreef frenkpie het volgende:

[..]

maar razortail geeft niet 100% pierce hoor
30% maar ofzo....

maarja als ik points op dex deed zag ik dat mijn dmg met een javazone helemaal niet omhoog ging
nee hoor heb ff goed gekeken en ik pierce alles, en heb het nogmaals gevraagt in een game kreeg antwoorden als :
LOL N00bie
Whahah

De pierce die er op zit hoeft er geen extra punten in omdat het iig hoog percentage is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

15% nagelring getrade voor een grand charm 1 to javelin skils

hij blij ik nog blijer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
Vaag man, ik vond binnen 1,5 minuut eerst een unique amulet (eerste) en bijna direct daarna Chton's (chain boots)

Bestaat er zo'n exploit of is dit mazzel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
Valt dit te ruilen tegen bloodfist misschien (dat zijn unique heavy gloves)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/moderator/Screenshot063.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op vrijdag 16 november 2001 22:47 schreef Maarten N. het volgende:

[afbeelding]
HC or SC ?
btw i denk op SC niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

denk het niet
het enige nuttige is +lightning skills
en das meestal een ondergebruikte tak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

BTW
kan nu dualwielden met 2 swordguards :)
cool.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

ik weetal wrom hij met de nieuwe patch de heletijd vastloopt

omdat ik met deamontools en een gewone gecopieerde cd aan het spelen ben. en dan download die de nieuwe patch op een of andere manier niet (ja ik heb da spel origneel gekocht maar cd is kapot)

dus weet iemand waar ik die patch zo kan downloaden? en hoe ik kan zien welke patch er nu op geinstalleerd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23
  • Laatst online: 11-09 20:02

Canon23

>>MY<< world

Quote:
Exoset:Scan de nieuwe maphack goed, ik hoor geruchten over trojans en gestolen accounts :r

Wie heeft die mousepad maphack en wilt hem toevallig scannen?

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Hoi ik vondt vandaag de Pus Spitter een unique necrobow wat is dat ding ongeveer waard heeft +2 to all necro skills
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~eelcon/images/Screenshot001.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

helaas voor jou, deze boog zuigt ernstig. (voor een ama dan)
Alleen als je een variant poison nec wil maken heb je er misschien wat aan. (of gewoon geen betere boog voor je ama hebt)

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

Op vrijdag 16 november 2001 15:52 schreef MatthijsN het volgende:
Hey jongens,ik ben niet zo slim geweest om mijn laatste hardcore character te deleten in 1.09c wil iemand me guiden naar nigtmare?

(hardcore hack werkt dus niet meer :()
Net ffies getest. maar mijn hc switchje die ik al vanaf 1.03 gebruik doet het nog prima :)

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 16 november 2001 23:43 schreef Canon23 het volgende:
Quote:
Exoset:Scan de nieuwe maphack goed, ik hoor geruchten over trojans en gestolen accounts :r

Wie heeft die mousepad maphack en wilt hem toevallig scannen?
Gescanned met avx pro, en hij is bij mij clean! *paranoya mode "1"* maar you never know.. scan daarom ALTIJD ALLES! IEDEREEN DIE JE TEGENKOMT!! HALLO MENEER!! en dan met zo'n baksteen ZO KNAL tegen z'n kop aanrammen en kijken of er een jordan uitvalt... of iets ander.. goe.. sheet.. ik heb teveel meph runs gedaan. .. *burp* .. hm slaap.. neh nog 1 run /me BOINK :Z :Z :Z :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O.. my god ik ben addicted :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op zaterdag 17 november 2001 00:07 schreef TrailBlazer het volgende:
Hoi ik vondt vandaag de Pus Spitter een unique necrobow wat is dat ding ongeveer waard heeft +2 to all necro skills
[afbeelding]
mmm dacht ff dat ie nog wel leuk zou zijn voor een necro
switch weapon. voor als je zonder lijken komt te zitten :)

maar dan zou je als necro opeens gruwelijk veel punten in dex moeten douwen, en dat lijkt het me toch niet waard...

btw
ook gruwelijk weinig damage :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

heb nu een swordguard over
kan ik proberen dat ding te ruilen tegen een buriza (175+ %)
of word ik dan compleet uitgelachen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Je wordt compleet uitgelachen :D Als je boven 175 wil als je onder 175 wil kan het wel :)

DMG verschil is niet hoog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op vrijdag 16 november 2001 22:47 schreef Maarten N. het volgende:

[afbeelding]
Speel je Hardcore of Softcore ???
Ik heb ze op Softcore nog wel voor je liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
Hm nee jammer HC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
Iemand die voor me kan ruilen tegen bloodfist? (ben geen goeie trader hoor)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/moderator/Screenshot066.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/moderator/Screenshot067.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
Kijk es wat ik heb :)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/moderator/Screenshot070.jpg

* M a a r t e n N. is blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marv
  • Laatst online: 19-05-2021
Op zaterdag 17 november 2001 03:20 schreef Exoset het volgende:
scan daarom ALTIJD ALLES! IEDEREEN DIE JE TEGENKOMT!! HALLO MENEER!! en dan met zo'n baksteen ZO KNAL tegen z'n kop aanrammen en kijken of er een jordan uitvalt...
Ghehehe... "verslaafd of verslaafd"*

*Streep door wat niet van toepassing is. :+

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zou je een swordguard kunnen ruilen tegen low-lvl buri???

ik heb nog een 121 dmg en een 125 dmg liggen nl... toch maar ff proberen dan :) (zijn die buri's zo in waarde gedaald of is swordguard gewoon veel waard?)

oh BTW voor MF sorc: welke van de cold-armors gebruiken? frozen, shiver of chilling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tcq

Tcq

Ik gebruik Chilling Armor omdat ik daar gewoon de grootste defence bonus mee krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op zaterdag 17 november 2001 13:01 schreef K-Mile het volgende:
zou je een swordguard kunnen ruilen tegen low-lvl buri???

ik heb nog een 121 dmg en een 125 dmg liggen nl... toch maar ff proberen dan :) (zijn die buri's zo in waarde gedaald of is swordguard gewoon veel waard?)

oh BTW voor MF sorc: welke van de cold-armors gebruiken? frozen, shiver of chilling?
Chilling, maar swordguard voor buriza ? Denk het niet of je moet een lage % doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

ok ik heb het probleem

mijn gekopieerde cd van diablo2 is ook rot
ik ben in een gulle bui en ik geef mijn sc spullen weg... aan sauron... :)
icq me voor pass sau
omdat ik het aan hem heb belooft.

ik stop met diablo denk ik .. of iig met sc, mzzls en misschien tot later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Wat is de truc om die kleine tyfus beetsen STygyan Dolls te overleven in The durance of Hate ik ga staandaard dood daar met mijn pala lvl 65 op NM op dei beesten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Op zaterdag 17 november 2001 17:12 schreef TrailBlazer het volgende:
Wat is de truc om die kleine tyfus beetsen STygyan Dolls te overleven in The durance of Hate ik ga staandaard dood daar met mijn pala lvl 65 op NM op dei beesten
Dan doe je iets flink fout.
Wat voor pally ben je? welke aura's ?
ik gebruikte altijd FoH op level +20, die blast met die holy bolts eruit maakte de meeste wel af. Maar ja. ik ben dan ook een Fanatic Charger/avenger.

misschien dat je het beste ze met charge te lijf kan gaan, en elke keer de uiterste 2 dolls kiezen zodat je tussen die 2 heen en weer charged, en als ze dood gaan een andere kiezen.
of gewoon 1 doll charge locken, en als die dood is volgende target... je moet iig niet stil gaan staan, dan maar wegrennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Laatst online: 04-08 15:36
Op zaterdag 17 november 2001 17:19 schreef Warbringer het volgende:

[..]

Dan doe je iets flink fout.
Wat voor pally ben je? welke aura's ?
ik gebruikte altijd FoH op level +20, die blast met die holy bolts eruit maakte de meeste wel af. Maar ja. ik ben dan ook een Fanatic Charger/avenger.

misschien dat je het beste ze met charge te lijf kan gaan, en elke keer de uiterste 2 dolls kiezen zodat je tussen die 2 heen en weer charged, en als ze dood gaan een andere kiezen.
of gewoon 1 doll charge locken, en als die dood is volgende target... je moet iig niet stil gaan staan, dan maar wegrennen...
fout........ Als je gaan rennen is de kans dat je geraakt wordt groter dan als je stil staat als pally. Waarom? Nou dan kan die makkelijker blocken met zijn shield. Check de diablo site maar us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op zaterdag 17 november 2001 17:32 schreef HitmanWVU het volgende:

[..]

fout........ Als je gaan rennen is de kans dat je geraakt wordt groter dan als je stil staat als pally. Waarom? Nou dan kan die makkelijker blocken met zijn shield. Check de diablo site maar us
ur so damn true :)
net zo als Dodge waarschijnlijk de mongoolsten skill is van een amazon
vanmiddag ff iemand helpen met diablo, gaat die stomme javalin van me BREAKDANCING in die attack van diablo |:(
Wat een zuig skill Dodge :r"|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
Op zaterdag 17 november 2001 18:06 schreef SaURoN het volgende:

[..]

vanmiddag ff iemand helpen met diablo, gaat die stomme javalin van me BREAKDANCING in die attack van diablo |:(
Daar heb ik 1 skillpunt in ofzo omdat je die nodig hebt om bij valk te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer

[..]

Vreemd, ervaring wijst uit dat je met je pally toch weg moet rennen als het er teveel zijn, die beesten rennen achter je aan, staan stil, en slaan dan. als je rent, ben je elke keer tever van ze verwijderd zodat je ze niet kunnen raken. als je genoeg afstand hebt, omdraaien en chargen, charge lcoken, en dood. repeat until ready.

Maar ik blijf zeggen dat FoH beter is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 17 november 2001 18:06 schreef SaURoN het volgende:

[..]

ik heb em dus op lvl 12 nu :) en samen met whistans guard (75% block schild) kan ik toch best lang tussen een groepje monsters instaan zonder Uberhaupt geraakt te worden :)

t heeft voor en nadelen idd :) kand dat een monster me raakt is 44% ofzo en dan dus nog 75% block :) best leuk opzich :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ARG , nou ben ik het doosje van Diablo 2 kwijt met de CDkey , LOD heb ik nog en met een keygen zegt ie dat de key illegal is ... Nou kan ik niet meer spele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
Ik ga best lekker, maar heb weinig def. en ik haat suicide monsters.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/moderator/alixus.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
Op zaterdag 17 november 2001 19:44 schreef Maarten N. het volgende:

[afbeelding]
en terecht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Op zaterdag 17 november 2001 19:44 schreef Maarten N. het volgende:

[afbeelding]
Ja die zijn echt kut die stomme plof beesten al heb je max life ga je soms nog dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me OFFERS 1.08 GERKE'S SANCTUARY GODLY PAVISE!! SOCKETED(IO) ADDS +1 VIT PER LVL!! NEED SOJ ~oR~ MAKE OFFER

(mijn niet gemeende exuses voor de mensen die af en toe geen capslock aankunnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Scheupie die is meer waard als 1 soj ! 4 sojs wordt ervoor gegeven omdat deze sockted is 2 a 3 soj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:04
Yo LODders,

Ik heb gisterenmiddag ook het Battle Chest aangeschaft (tip voor mensen in Veenendaal; f 94,- bij Valleysoft...). Vet cool om nu inderdaad met de uitbreiding te spelen, ben als Paladin begonnen (Holy_Ruud, nu lvl 16). Ga voor de apartheid een Defiant bouwen.
Dus vanaf nu kom ik jullie rangen versterken in de strijd tegen de forces of evil... >:)

Alleen jammer dat het spel steeds om de cd vraagt, die er al inzit. Even nog wat dingen proberen... Tips zijn trouwens welkom.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
Heb even rond zitten spoken op DiabloII.net zag daar de set van Natalya :9~

Heeft iemand die boots misschien (dat is het enige wat ik op het moment aan kan :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
Even iets heel anders, je ziet over het algemeen veel Nederlanders die alleen maar SC spelen. Zijn we hier nou allemaal HC?

Is een GoT clan ofzo misschien ook leuk? Elkaar helpen enzo. En een irc channel lijkt me ook wel praktisch, bv op irc.sorcery.net of irc.tweakers.net als dat mag (?)

Zitten hier goeie id'en bij? Ik probeer ook maar wat hoor. :)

(Als jullie het niks vinden (hetgeen ik wel verwacht)me niet al te hard af zeiken, kan ik niet hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik bedoel ook meerdere sojs :P 3 soj vinnik goed.. tenzij ik em aan me asn geef :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23
  • Laatst online: 11-09 20:02

Canon23

>>MY<< world

Maarten Dropl*l hoe kan je nou op zo'n achterlijk idee komen. Crazy f*ck %#@$Y#@%&#$#@%$#$@~~@#~%^%%#$#% ;) :P

Hehe sommige hiero hebben ook hc chars ikke zelf niet, gewoon omdat ik vind dat B.net en casema te risico vol zijn om hc chars te beginnen!
GoT clan tja had het als is voorgesteld maar niemand wilt eraan beginnen ofzo...

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]

Dat klopt aan de ene kant wel.. als je rent heb je maar 25% van je huidige block, maar je rent je toch kapot voor die beesten? ik wel als ik aan het mf'en ben dan of ik moet ze dood hebben voor de een of andere reden.. Maar stel voor je speelt hardcore, palladin lvl 30, je bent net gelvled in blood moor en je zit je skills en stat points te kiezen.. WROEING, dikke lvl 80 barb hostiled je en komt met een teringvaart op je af geteleport...

Kies uit de volgende antwoorden:

a)Ik heb toch lekker meer block als ik stilsta dus ik blijf lekker staan :P kijk maar op een of andere page daar staat het!!

b)Run like hell!!

c)Alt-f4 zsm

***spoiler alert***

uitwerkingen:

A: your deeds of valor will be remembered

B: your deeds of valor will be remembered

c: was je snel genoeg? grats, next game!

truste ppl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
Op zondag 18 november 2001 07:19 schreef Exoset het volgende:

[..]

Dat klopt aan de ene kant wel.. als je rent heb je maar 25% van je huidige block, maar je rent je toch kapot voor die beesten? ik wel als ik aan het mf'en ben dan of ik moet ze dood hebben voor de een of andere reden.. Maar stel voor je speelt hardcore, palladin lvl 30, je bent net gelvled in blood moor en je zit je skills en stat points te kiezen.. WROEING, dikke lvl 80 barb hostiled je en komt met een teringvaart op je af geteleport...

a)Ik heb toch lekker meer block als ik stilsta dus ik blijf lekker staan :P kijk maar op een of andere page daar staat het!!

b)Run like hell!!

c)Alt-f4 zsm

***spoiler alert***

uitwerkingen:

true true

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online

[..]

b)Run like hell!!

c)Alt-f4 zsm

***spoiler alert***

uitwerkingen:

Get ging over stagian dolls :P Die kun je zo aanvallen :) Lvl 80 barb zou ik ook snel ALT F4 doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Ehm, sorry, ik heb dus in me eerste Bowazon een stuk of 10 punten in crit strike gestoken en nu zeg je me dat het niet werkt? Booohoo.... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Het werkt wel.
Waarom zou hij er anders in zitten :P
Werkt gewoon goed iig bij mij wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marv
  • Laatst online: 19-05-2021

b)Run like hell!!

c)Alt-f4 zsm

***spoiler alert***

uitwerkingen:

Hehe antwoord c :)

Wat d8 je van: jij staat je stat points te kiezen... een lvl 80 barb hostiled jou komt op je afgeteleport en.... connection interrupted. :D

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.