[HK] Algemeen... ***update: HK-actie plan***

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 558 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
sja...in het begin was de HK nog wel leuk, en toen kreeg ik een hk ban omdat ik teveel postte...sja vast terecht
maar als je dan nu ziet hoeveel posts sommigen in de hk hebben, komt het niet helemaal eerlijk over
en wat mij persoonlijk betreft, doe die HK maar dicht
maarja dan heeft Llewella geen werk meer, dus doe maar niet ;)

sja...als ik onzin zoek ga ik naar fokforum.
onzin, en daar mag veel meer, maar als dat hier zou mogen zou het zeker een zooitje worden, wat het nu imo al bestwel veel te erg is

ik heb af en toe een post in de HK, maarja ik zal het niet echt missen als het weg is
als ik nu een HK ban zou krijgen, sja jammer dan (neee...ik vraag er niet om ;)) maar echt boeiend zou ik het niet vinden
fok is er ook, ik post daar meer als hier eigelijk, maar om nou voor de tech naar Fok's D&S te gaan, neuh, daarvoor kan je toch beter hier zijn

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-12 14:34

mvds

Totally awesome!

Op vrijdag 02 november 2001 15:22 schreef Llewella het volgende:

[..]

Ja ja ja, we gaan de regels weer toepassen, hoe vaak moet ik dat nu nog zeggen :? ;) :*

Hoe wat wanneer blablabla, misschien dat er nog dingetjes veranderd dienen te worden of geoptimaliseerd, maar ik zal iig weer mijn best proberen te doen om de titel mod te mogen blijven dragen ;)
Naja ik blijf nog steeds meer juf maar ok ;)
De regels? Welke zijn dat dan?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:12

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 02 november 2001 15:25 schreef obsidian het volgende:
De regels? Welke zijn dat dan?
De basisregel was ooit : wie zich een keer goed misdraagt kan voorgoed vertrekken. De HK is een extraatje dat je niet moet verspelen.

Door alle commotie en al het bekvechten tussen de crew en de users, zijn die regels een beetje in het slop geraakt. Er zal dus een middenweg gekozen moeten worden.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op vrijdag 02 november 2001 15:27 schreef Exirion het volgende:

[..]

De basisregel was ooit : wie zich een keer goed misdraagt kan voorgoed vertrekken. De HK is een extraatje dat je niet moet verspelen.

Door alle commotie en al het bekvechten tussen de crew en de users, zijn die regels een beetje in het slop geraakt. Er zal dus een middenweg gekozen moeten worden.
En dan het punt wat dan altijd weer terug komt.... Hoe meet je dat dan? Wanneer iemand te ver gaat? Moet je dus weer regels gaan hangen aan het gedrag in de HK, en dat willen jullie nou juist niet.

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-12 10:50

bloasfist

Slot-A Crew

Er werd hier een heel stuk terug wat gezegd over HK in de active topics. Het zou inderdaad beter zijn als HK topics niet in de active topics voor komt. Voor je het weet zit je weer in die verdomde HK te posten.

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op vrijdag 02 november 2001 15:29 schreef bloasfist het volgende:
Er werd hier een heel stuk terug wat gezegd over HK in de active topics. Het zou inderdaad beter zijn als HK topics niet in de active topics voor komt. Voor je het weet zit je weer in die verdomde HK te posten.
Zou fijn zijn idd ja.

Verwijderd

Op vrijdag 02 november 2001 15:27 schreef Exirion het volgende:

[..]

Dus jankende users krijgen wel degelijk hun zin? Als je daaraan gaat toegeven dan is het hele moderatiegebeuren maar een lachertje.

Laat hen ook maar eens met argumenten komen, want wij proberen hier met deze discussie voor elkaar te krijgen wat zij met dat gezeur willen voorkomen.

Lekkere discussie dan...

Verwijderd

Je kunt natuurlijk ook zelf er voor kiezen om dat gewoon niet te doen. HK-only users doen dat helaas toch al niet.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op vrijdag 02 november 2001 15:20 schreef Exirion enorm veel bullshit
En nu ga jij aanwijzen op welk punt ik de crew op dingen aanviel waarbij ik mijn eigen principe's opzij zette of zelfs tegensprak.
Directe oorzaak gevolg dingen graag, niet de verbanden die jij legt.

Anders ben je nu wel degelijk aan het trollen.

* Delerium denkt dat de woorden "bewezen crewjenner" een vrijdagmiddaggevolg zijn.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 02 november 2001 15:29 schreef obsidian het volgende:
En dan het punt wat dan altijd weer terug komt.... Hoe meet je dat dan? Wanneer iemand te ver gaat? Moet je dus weer regels gaan hangen aan het gedrag in de HK, en dat willen jullie nou juist niet.
Juist, en dat is dus het hele punt. Zoals ik al eerder zei : wat is de norm waaraan je afmeet of iemand TE veel in de HK zit? Daar is geen goeie norm voor te bedenken.

Helemaal niet omdat er mensen zijn die veel in de HK zitten zonder vervelend te zijn. En daar hebben we minder moeite mee dan iemand die veel in de HK zit en zich letterlijk en figuurlijk stierlijk zit te vervelen. Daarmee verpest ie het voor de rest, en DAT is wat we tegen willen gaan.

Maar hoe doe je dat zonder weer een nieuwe crew<->users strijd te ontketenen?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

mmm, de HK krijg je niet uit de active topiclist en de postcount aftrek van HK-posten komt er ook niet. Het huidige systeem is gebaseerd op Topix en GoT heeft GEEN contract meer met Topix.
Eersvolgende forumtechnische innovaties zullen erg lang op zich moeten laten wachten, zodat houtje-touwtje modwerk nodig is.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op vrijdag 02 november 2001 15:31 schreef HlpDsK het volgende:
Je kunt natuurlijk ook zelf er voor kiezen om dat gewoon niet te doen. HK-only users doen dat helaas toch al niet.
Wat bedoel je met dat HlpDsK?

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op vrijdag 02 november 2001 15:31 schreef Exirion het volgende:

[..]

Juist, en dat is dus het hele punt. Zoals ik al eerder zei : wat is de norm waaraan je afmeet of iemand TE veel in de HK zit? Daar is geen goeie norm voor te bedenken.

Helemaal niet omdat er mensen zijn die veel in de HK zitten zonder vervelend te zijn. En daar hebben we minder moeite mee dan iemand die veel in de HK zit en zich letterlijk en figuurlijk stierlijk zit te vervelen. Daarmee verpest ie het voor de rest, en DAT is wat we tegen willen gaan.

Maar hoe doe je dat zonder weer een nieuwe crew<->users strijd te ontketenen?
Ik zeg ook niet dat je weer een TP/HKP verhouding moet instellen. Ik zeg alleen dat de huidige regel van 150 posts 60 dagen geregged gebaseerd is op die verhouding. Dus als je die verhoudingen niet meer controleerd, waarom die andere regels nog wel hanteren? :? Die hebben dan toch ook geen nut meer? Want als iemand dus alleen voor de HK komt, dan lost ie dat probleem van die 60 dagen en 150 posts ook wel op.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 02 november 2001 15:31 schreef ecteinascidin het volgende:
En nu ga jij aanwijzen op welk punt ik de crew op dingen aanviel waarbij ik mijn eigen principe's opzij zette of zelfs tegensprak.
Directe oorzaak gevolg dingen graag, niet de verbanden die jij legt.
Nee, dat ga ik niet. Ik ga niet de vuile was buiten hangen in een LA topic die totaal ergens anders over gaat.

Er zijn 2 voorbeelden die ik wil noemen:
1. Je verweet dat er te vaak met slotjes werd gesmeten terwijl je er zelf om bekend stond dat je nogal autoritair/nors kon optreden, en het niet schuwde om snel met slotjes te gaan gooien.
2. Je verweet dat discussies in LA werden afgekapt met slotjes, terwijl je daar zelf als mod voor op de vingers bent getikt. Ik kan me nog goed herinneren dat je het verwijt kreeg je GM rechten teveel te gebruiken, en dat je er met name in LA een handje van had om een discussie af te kappen met 'dit wordt zo niks meer, *slotje*' en dat soort dingen.

Mocht je dit bestrijden: ik heb nog genoeg ICQ logs waarin je dit met me besproken hebt, en waarin je klaagt over de kritiek.

Typisch een de-pot-verwijt-de-ketel situatie dus. En nu weer ontopic graag.

Verwijderd

Exirion, ecta: beiden back-off!

Relax, komop we zijn hier niet om oude koeien uit de sloot te halen, dingen zijn gebeurd blablabla, kom op wees nou eens liev tegenelkaar, dit dient een constructief topic te zijn, relax, love peace and happiness 8-)

Jullie hebben beiden hetzelfde standpunt (hetzij met een tikketlej variatie), waarom dan tegen elkaar strijden :?

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op vrijdag 02 november 2001 15:37 schreef Exirion het volgende:
En nu weer ontopic graag.
[inkoppertje] jij bent degene die hier offtopic blijft hoor, je had ICQ of email kunnen gebruiken :P [/inkoppertje]

edit:
en luisteren naar de juf!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Maar? Waarom wel de 60 dagen regel en de 150 posts regel als je voor de HK hier mag komen?

• El Jefe
  • Niet online
Misschien is het wel het beste idee om de HK gewoon definitief te sluiten. De HK heeft tijdens de opening ervan voor meer problemen gezorgd dan dat het een echte toevoeging had op GoT. Als je gaat kijken wat er het laatste halfjaar aan threads voorbij kwam in LA, dan heeft bijna het merendeel wel wat te maken met de HK.

Toen het onzinforum en de Kroeg werden gesloten, zag je dat een groot aantal van de users die alleen voor die onzin naar GoT kwamen de benen nam naar het Onzinforum.nl, Fok!Forum en nog een aantal fora, misschien is het zoals ik al zei dus wel het beste idee om gewoon de HK te sluiten. En dan van GoT een techforum te maken zoals het ook oorspronkelijk bedoeld was. Met dan alleen het GC (SG, NSTM <- beiden private, houdt de boel in ieder geval een stuk rustiger.. en WL)

Verwijderd

Op vrijdag 02 november 2001 15:34 schreef obsidian het volgende:

[..]

Wat bedoel je met dat HlpDsK?
Precies zoals het er staat. Of er in de activelist nou HK voorkomt of niet (van mij mag het er uit trouwens, HK is bijzaak en het vervuild zo), je kunt er zelf altijd voor kiezen om niet op een HK topic te klikken in de activelist. Het is niet zo dat je gedwongen wordt in de HK te komen dmv de activelist.

Een optie in je prefs kan ook een oplossing zijn (wel of geen HK in AL). Voor als er alleen HK in staat.

Als door al die HK topics er alleen nog maar HK in de activelist voorkomt, en je hebt daar geen problemen mee, dan ben je denk ik toch wel een fervent HK poster. En meestal is een fervent HK poster een vrijwel HK-only persoon. En meestal niet echt van toegevoegde waarde voor de community op de techfora. En die techfora zijn nou net waar GoT voor is.

Ik gebruik heel die activelist sowieso niet.

Verwijderd

Op vrijdag 02 november 2001 15:44 schreef obsidian het volgende:
Maar? Waarom wel de 60 dagen regel en de 150 posts regel als je voor de HK hier mag komen?
Jongen .. geloof ons nou maar dat dat niet de bedoelign is.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op vrijdag 02 november 2001 15:41 schreef obsidian het volgende:

[..]

[inkoppertje] jij bent degene die hier offtopic blijft hoor, je had ICQ of email kunnen gebruiken :P [/inkoppertje]

edit:
en luisteren naar de juf!
:D

maar het is wel opvallend dat er op de een of andere manier in soortgelijke draadjes als dit een sneer uitgaat van ex-modjes naar de crew en dat dat weer een off-topic-discussie op zich wordt met modder over en weer...

Misschien zie ik wel spoken, maar dat valt me gek genoeg wel op. Het lijkt bijna wel een trend...

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Op vrijdag 02 november 2001 15:44 schreef obsidian het volgende:
Kijk het dient geen doel opzich te worden, maar een hkposter die gewoon serieus bezig is en niet opvalt en gewoon leuk meedoet, degene zal niet snel opvallen en waarschijnlijk mogenlijk een eventuele ban ontlopen...

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op vrijdag 02 november 2001 15:45 schreef HlpDsK het volgende:
[knip]

Ik gebruik heel die activelist sowieso niet.
Ah, bedoelde je dat. :)

Ik gebruik hem ook niet echt, maar veel mensen doen dat wel, dus ik kan me best voorstellen dat ze daar liever geen HK posts in zien staan.

Verwijderd

Op vrijdag 02 november 2001 15:45 schreef Webgoodie het volgende:
Misschien is het wel het beste idee om de HK gewoon definitief te sluiten. De HK heeft tijdens de opening ervan voor meer problemen gezorgd dan dat het een echte toevoeging had op GoT. Als je gaat kijken wat er het laatste halfjaar aan threads voorbij kwam in LA, dan heeft bijna het merendeel wel wat te maken met de HK.

Toen het onzinforum en de Kroeg werden gesloten, zag je dat een groot aantal van de users die alleen voor die onzin naar GoT kwamen de benen nam naar het Onzinforum.nl, Fok!Forum en nog een aantal fora, misschien is het zoals ik al zei dus wel het beste idee om gewoon de HK te sluiten. En dan van GoT een techforum te maken zoals het ook oorspronkelijk bedoeld was. Met dan alleen het GC (SG, NSTM <- beiden private, houdt de boel in ieder geval een stuk rustiger.. en WL)
De hk wordt niet gesloten al is het alleen maar om de lieve juf te behouden :*

Nee tis geen optie...
Ik verzet liever hele bergen werk dan dat hier die vrijheid ontbreekt...

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-12 17:26
Op vrijdag 02 november 2001 15:22 schreef Llewella het volgende:

[..]

Ja ja ja, we gaan de regels weer toepassen, hoe vaak moet ik dat nu nog zeggen :? ;) :*
zucht.. regels kunnen simpelweg niet goed gaan. Er is gewoon een te groot grijs gebied. En als je dingen gaat sluiten die volgens een user net wel kunnen krijg je weer gezeik. En weer gezeik is weer veel meer werk voor de modjes hetgeen niet kan met de huidige modaantallen.

Hlpdsk zegt wel dat een extra totaal onzinnig forum niet de bedoeling kan zijn. Klopt helemaal, maar er zal altijd nood zijn aan een uitlaatklep als je de mods niet met teveel werk wil opzadelen.
Kan er iemand 1 argument geven waarom een écht "laat maar vrij, niveau van hoog tot laag, als je hier wil posten doe't, mods lezen het toch niet" forum niet kan? Het hoort niet op got? Nopes, maar je zorgt wel dat al de rest kan op got wat wel hoort bij got. Ook gewoon huiskamertopicjes over wie er nu de mooiste auto heeft en dergelijke.

Verwijderd

Op vrijdag 02 november 2001 15:46 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

:D

maar het is wel opvallend dat er op de een of andere manier in soortgelijke draadjes als dit een sneer uitgaat van ex-modjes naar de crew en dat dat weer een off-topic-discussie op zich wordt met modder over en weer...

Misschien zie ik wel spoken, maar dat valt me gek genoeg wel op. Het lijkt bijna wel een trend...
*kuch* constructief please en geen verwijten maken...

Anders ga ik heel boos en gemeen worden >:) :P

Verwijderd

Op vrijdag 02 november 2001 15:47 schreef obsidian het volgende:

[..]

Ah, bedoelde je dat. :)

Ik gebruik hem ook niet echt, maar veel mensen doen dat wel, dus ik kan me best voorstellen dat ze daar liever geen HK posts in zien staan.
Kijk .. er is op een gegeven moment gezegd/besloten/gedoogd dat users die alleen in de HK posten op zich geen probleem zijn. Let wel, persoonlijk vind ik dat niet juist.

Maar het onderscheid dat je moet maken is die tussen users die in de HK wonen en niemand tot last zijn, en de users die zich in de HK hebben ingegraven en echt pure crap posten en niks anders.

HK-only kan in principe goed, maar dan wel HK-only van enig niveau. De huidige groep van users die speciaal voor de poep naar de HK komen en daar ook blijven mogen van mij per direct vertrekken.

Het ideaal is een techuser die voor de lol babbelt in de HK. Daar is het ook voor.

• mvds

mvds

Totally awesome!

HlpDsK het kan best zijn dat het de bedoeling niet is, maar datgene wat ervoor moest zorgen dat mensen niet alleen in de HK postten is afgeschaft, en regels aan het posten in de HK willen jullie niet instellen, dus dan houdt het al snel op toch?

Llewella dat is dus precies wat ik zeg, jullie tolereren dus mensen die alleen voor de HK komen. Ook al willen jullie ze liever niet hebben hier, jullie doen er ook niets aan om ze weg te houden. Dit zal dus alleen maar meer van dat soort mensen aantrekken. En dat is precies de reden waarom de kroeg enzo dicht is gegaan.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op vrijdag 02 november 2001 15:45 schreef Webgoodie het volgende:

ik denk niet dat dat de oplossing is, diehard gotters zullen niet zo snel weggaan, simpelweg omdat ze via got aardig wat users kennen en onderling graag contact willen houden (via got wel te verstaan).

De techfora zullen weer vervuild worden door onzin cq 'grappige' replies, wat dus nu door de HK vermeden wordt. Als je pro-techfora bent, dan negeer je die HK toch gewoon :? Nu heb je je geliefde tech fora lekker schoon...

Wel ben ik het eens met waar dit draadje oorspronkelijk over gaat. Onzin is leuk, en ik ben er ook wel voorstander van :P MAAR het loopt nu echt wel uit de hand. Grenzen voor onzin zijn amper te bepalen, maar dat er zich steeds meer mensen aan gaan lopen te ergeren, lijkt er wel een 'gezamenlijk bepaalde' grens te zijn bereikt.

Ik kwam er eigenlijk pas echt achter toen ik een topic opende over ex-modjes, over hun ervaringen enzo. Ik kreeg toen een paar positieve reacties zoals 'eindelijk weer een leuk HK-topic' ed. Toen ben ik eens gaan rondkijken, en zag idd dat het een beetje de verkeerde kant opging met de HK. Met idd jammerlijke uitschietingen zoals 'Ik ga poepen' ed...

My 0,02

(wow langste replie sinds tijden :+ )

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Op vrijdag 02 november 2001 15:52 schreef obsidian het volgende:
HlpDsK het kan best zijn dat het de bedoeling niet is, maar datgene wat ervoor moest zorgen dat mensen niet alleen in de HK postten is afgeschaft, en regels aan het posten in de HK willen jullie niet instellen, dus dan houdt het al snel op toch?
Ik weet echt niet waar jij het vandaan blijft halen dat we geen regels aan de HK willen stellen. Dat is niet iets dat je mij ooit zult hebben horen zeggen.

Bovendien is er wmb niks afgeschaft.

Verwijderd

Op vrijdag 02 november 2001 15:51 schreef poohbeer het volgende:

[..]

zucht.. regels kunnen simpelweg niet goed gaan. Er is gewoon een te groot grijs gebied. En als je dingen gaat sluiten die volgens een user net wel kunnen krijg je weer gezeik. En weer gezeik is weer veel meer werk voor de modjes hetgeen niet kan met de huidige modaantallen.

Hlpdsk zegt wel dat een extra totaal onzinnig forum niet de bedoeling kan zijn. Klopt helemaal, maar er zal altijd nood zijn aan een uitlaatklep als je de mods niet met teveel werk wil opzadelen.
Kan er iemand 1 argument geven waarom een écht "laat maar vrij, niveau van hoog tot laag, als je hier wil posten doe't, mods lezen het toch niet" forum niet kan? Het hoort niet op got? Nopes, maar je zorgt wel dat al de rest kan op got wat wel hoort bij got. Ook gewoon huiskamertopicjes over wie er nu de mooiste auto heeft en dergelijke.
Voor die shit gaan ze maar IRC-en of naar FokForum of onzinforum.nl of whatever.

Waarom moet GoT dat soort mensen opvangen? Het is hier toch geen inrichting ofzo? En we moeten die lieve tweakertjes hun vrijheid niet ontnemen?

Vrijheid moet je nog altijd verdienen door te laten zien dat je je vrijheid waardig bent. HK-only users moeten maar ermee leren leven dat GoT niet de juiste plaats voor hen is.

Sad but true.

Ik zie de HK niet als vrijheid, ik zie het als een bron van verderf, die heel het niveau van GoT omlaag haalt. Ik voel het meer als een belemmering dan als vrijheid.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op vrijdag 02 november 2001 15:52 schreef Llewella het volgende:

[..]

*kuch* constructief please en geen verwijten maken...

Anders ga ik heel boos en gemeen worden >:) :P
mja het was een algemene constatering die ik met zat voorbeeldjes zou kunnen onderbouwen, maar aangezien het verder daar niet om gaat meer in deze draad, zal ik het achterwege laten. Bovendien zijn het vaak opmerkingen met cynische ondertoon, die op verschillende manieren zijn op te vatten/uit te leggen.

Maar je hebt verder gelijk, het gaat daar hier niet om... Dus vergeet die opmerking van mij maar :+

En een gemene Llewella? :D

Verwijderd

Op vrijdag 02 november 2001 15:51 schreef poohbeer het volgende:

Kan er iemand 1 argument geven waarom een écht "laat maar vrij, niveau van hoog tot laag, als je hier wil posten doe't, mods lezen het toch niet" forum niet kan? Het hoort niet op got?
Hele foute links. Geen moderatie betekent stoute users die poepsex e.d. plaatsen. Warez, porn, rasicsme enz.

Vogelvrij zones werken niet. En zijn ook niet mogelijk binnen de wet.

• El Jefe
  • Niet online
Op vrijdag 02 november 2001 15:54 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Ik weet echt niet waar jij het vandaan blijft halen dat we geen regels aan de HK willen stellen. Dat is niet iets dat je mij ooit zult hebben horen zeggen.

Eerst werden er nog regelmatig users die buitensporig postgedrag vertoonden in de HK geband, nu zijn er dezelfde soort users bezig en die kunnen hun gang (blijven?) gaan..

Waarschijnlijk krijg ik hierop een reply met iets als: 'Er worden heus wel users geband die dat buitensporige postgedrag vertonen...' Maar ik kan er (helaas) nog gewoon een aantal opnoemen die zich niet helemaal aan de HK Rulez houden, en de HK voor hen een doel op zich is geworden.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Tja het blijft dus nog steeds lastig..

Enige aantekening die ik er wel bij wil maken is dat er ook nog bezoekers zijn, die vrijwel alleen voor de HK komen, maar het daar toch gezellig maken.. Niet echt niveau verlagend dus, en volgens mij heb je dat soort personen juist in de HK ook nodig..

Dus als je regels opstelt dat er niet meer alleen HK mag worden gepost, heb je dus ook diegenen te pakken, terwijl ze volgens mij daar juist erg nuttig zijn..

Dus 1 lijn trekken is wat dat betreft juist ook weer moeilijk!

Verwijderd

Op vrijdag 02 november 2001 16:22 schreef Webgoodie het volgende:

[..]

Eerst werden er nog regelmatig users die buitensporig postgedrag vertoonden in de HK geband, nu zijn er dezelfde soort users bezig en die kunnen hun gang (blijven?) gaan..

Waarschijnlijk krijg ik hierop een reply met iets als: 'Er worden heus wel users geband die dat buitensporige postgedrag vertonen...' Maar ik kan er (helaas) nog gewoon een aantal opnoemen die zich niet helemaal aan de HK Rulez houden, en de HK voor hen een doel op zich is geworden.
Nou aan jou de vraag: wat wil je horen :?
Toegegeven is er al, er is ook al gezegd dat hier verandering in wordt gerbacht en er beter op gelet gaat worden...
Is er misschien nog iets wat je duidelijk wilt maken :? Ik zou het dan graag willen horen, want alle beetjes helpen natuurlijk :)

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op vrijdag 02 november 2001 15:58 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Hele foute links. Geen moderatie betekent stoute users die poepsex e.d. plaatsen. Warez, porn, rasicsme enz.

Vogelvrij zones werken niet. En zijn ook niet mogelijk binnen de wet.
en die rotzooi van a b c d e f g h i j
wow!
ik kan zomaar 10 topictitels bedenken
inhoud erbij: :o
klaar.

Verwijderd

Zullen we niet eerst maar eens beginnen met dat HK posts NIET meegeteld worden bij je post count :?

Want meeste van die mensen daar proberen in elk topic zoveel mogelijk replies die krijgen die lekker onzinnig altijd mogen zijn waardoor hun # posts hoger wordt.

Als ik in de techfora alleen onzin ga posten, zoals alleen een . in de reply (ofzo) dan mag dat niet, in de huiskamer dus lekker wel.

Sommige mensen gaan dan misschien wel van 5000 posts naar 200 ofzo. Dat is al erg.

Verwijderd

Op vrijdag 02 november 2001 16:27 schreef Twynn het volgende:
Tja het blijft dus nog steeds lastig..

Enige aantekening die ik er wel bij wil maken is dat er ook nog bezoekers zijn, die vrijwel alleen voor de HK komen, maar het daar toch gezellig maken.. Niet echt niveau verlagend dus, en volgens mij heb je dat soort personen juist in de HK ook nodig..

Dus als je regels opstelt dat er niet meer alleen HK mag worden gepost, heb je dus ook diegenen te pakken, terwijl ze volgens mij daar juist erg nuttig zijn..

Dus 1 lijn trekken is wat dat betreft juist ook weer moeilijk!
Eens, Hk is ook niet de plek waar je een lijn moet gaan proberen te trekken want daar wordt je volkomen gefrustreerd van...
Ok je kan het proberen, maar het moet niet zo zijn dat er ook 1 lijn getrokken dient te worden, want er zijn telkens weer uitzonderingen die afzonderlijk ge-evalueerd dienen te worden (het zogenoemde grijze gebeid)

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op vrijdag 02 november 2001 15:34 schreef ecteinascidin het volgende:
mmm, de HK krijg je niet uit de active topiclist en de postcount aftrek van HK-posten komt er ook niet. Het huidige systeem is gebaseerd op Topix en GoT heeft GEEN contract meer met Topix.
Eersvolgende forumtechnische innovaties zullen erg lang op zich moeten laten wachten, zodat houtje-touwtje modwerk nodig is.
postcount aanpassen kan dus niet

Verwijderd

Op vrijdag 02 november 2001 16:36 schreef ecteinascidin het volgende:

[..]

postcount aanpassen kan dus niet
Je kunt wel de HK-topics deleten na 2 weken.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 02 november 2001 17:02 schreef iefje het volgende:
Je kunt wel de HK-topics deleten na 2 weken.
Deleten is nooit een goed idee. Het is leuk dat bepaalde topics (die zijn er gelukkig ook nog in HK) bewaard blijven, en bovendien is het wissen van topics nooit zo geweldig: je hebt geen bewijs meer.

Als een user veel notes heeft waarin naar topics wordt verwezen, dan moeten die topics wel blijven staan.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op vrijdag 02 november 2001 15:54 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Ik haal het uit het feit dat jullie elke keer zeggen dat het toch niet lukt om fatsoenlijke regels te maken zonder dat het een hele waslijst word. En het is gewoon zo dat als je regels voor de HK wilt maken je een grens moet gaan maken en die ook kunnen uitleggen. Erge rotzooi? Tja, wat is erg en wat is rotzooi... Dus daar schiet je niets mee op.

• Destruction
  • Laatst online: 22:33

Destruction

(ex-)Automonteur

Op vrijdag 02 november 2001 13:42 schreef pier het volgende:
*kuch* Men vind het vreemd dat sommigen (eerlijk, ik ook.) haast de godganse dag in HK blijven hangen :? ik niet.

Bijna alle topics die worden geopend in de techfora worden gesloten met "Gebruik de Search please, dank u." om het zo maar te noemen.

Voor bijna alle mogelijke problemen staat een oplossing in de search, wat moeten we dan in de techfora posten ? "UTFS" ? "RTFF" ? "Hou je bek" :? heeft lekker veel zin he jongens :z

En natuurlijk bedoel ik niet dat dan de techfora maar moeten verdwijnen, begrijp mij niet verkeerd, Je zou bijvoorbeeld kunnen stoppen met de verplichting eerst de search te gebruiken. Die hard's gaan om die reden meer in HK hangen, en als je die allemaal gaat schoppen bloed GoT dood..Ook niet jullie bedoeling. Toch ?
Wie heeft hier een reactie op ?

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Op vrijdag 02 november 2001 17:28 schreef obsidian het volgende:

Tja, wat is erg en wat is rotzooi... Dus daar schiet je niets mee op.
Dat laat je dan maar over aan de moderator. Die kent z'n eigenheimers wel. En die heeft feeling voor wat we als crew willen en waar de grens ligt. En die beslist dat. Daar ben je mod voor.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 02 november 2001 17:29 schreef pier het volgende:
Als iemand daar op had willen reageren dan had ie dat wel gedaan. Jezelf quoten om je post te herhalen is niet echt nodig.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op vrijdag 02 november 2001 17:34 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Dat laat je dan maar over aan de moderator. Die kent z'n eigenheimers wel. En die heeft feeling voor wat we als crew willen en waar de grens ligt. En die beslist dat. Daar ben je mod voor.
Ben ik met je eens, maar daar voorkom je natuurlijk geen gezeik mee. Bij alle mods ligt die grens net even weer anders, dus mensen worden ook anders beoordeeld, en dat levert gezeik op. Dat is precies de reden waarom er in het begin al geen regels voor de HK gemaakt zijn, maar juist de users aan grenzen gebonden werden door middel van die TP/HKP verhouding en de 60 dagen/150 post regels.

Maar laat maar, dit gaat weer veel te diep, ik vroeg gewoon antwoord en die krijg ik denk ik niet. Never mind... Ik ga lekker door met GoTten.

Verwijderd

Op vrijdag 02 november 2001 17:29 schreef pier het volgende:
Ehh vraagje hoelang ben je al niet in de tech fora geweest? Kijk es in wos? hoeveel topics hebben daar een slotje (of uberhoud een antwoord) met UTFS? kijk es in PR hoeveel hebben er daar een slotte met UTFS? kijk es in OCM? Kijk es in...

Je stelling is gewoon onzin er zijn nog genoeg mensen die gewoon geholpen worden, jah natuurlijk roept er nog wel es iemand use the search (maar plaatst daar meetsal nog wat links bij zelfs) maar het is de laatste tijd meer uitzondering dan regel.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 02 november 2001 17:37 schreef obsidian het volgende:
Maar laat maar, dit gaat weer veel te diep, ik vroeg gewoon antwoord en die krijg ik denk ik niet. Never mind... Ik ga lekker door met GoTten.
Als er een pasklaar antwoord was geweest dan zouden er niet zoveel problemen zijn. De perfecte oplossing bestaat gewoon niet. Helaas :{

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op vrijdag 02 november 2001 17:40 schreef Exirion het volgende:

[..]

Als er een pasklaar antwoord was geweest dan zouden er niet zoveel problemen zijn. De perfecte oplossing bestaat gewoon niet. Helaas :{
Ehhh, nou... eigenlijk wel, de vraag was heel simpel en het antwoord ook. :)

• Twynn
Okee, een reactie dan.. (niet van de crew, maar daar vroeg je ook niet om >:))
Op vrijdag 02 november 2001 13:42 schreef pier het volgende:
Bijna alle topics die worden geopend in de techfora worden gesloten met "Gebruik de Search please, dank u." om het zo maar te noemen.
Dat valt wel mee.. Tenminste, in de fora waar ik kom zijn legio minder of meer interessante topics te vinden, waarvan er vrij veel zijn die je niet zomaar 123 met de search kunt oplossen..
Probleem is wel dat je hier op GoT elke dag een groot aantal nieuwe users krijgt, en die komen voornamelijk om hun eigen hardware-probleem op te lossen.. (tenminste, dat idee krijg ik wel!). Die personen gebruiken dus ook de search niet, en gooien er meteen een vraag tegenaan. Maar de wat meer ervaren personen stellen wel degelijk goede vragen!
En natuurlijk bedoel ik niet dat dan de techfora maar moeten verdwijnen, begrijp mij niet verkeerd, Je zou bijvoorbeeld kunnen stoppen met de verplichting eerst de search te gebruiken. Die hard's gaan om die reden meer in HK hangen, en als je die allemaal gaat schoppen bloed GoT dood..Ook niet jullie bedoeling. Toch ?
Nee, alsjeblieft niet die regel afschaffen.. Overigens is die regel niet afgeschaft, het gaat alleen om de manier waarop je iemand naar de search verwijst.. Verwijzen mag nog steeds, en heel graag zelfs!
Zou je de search niet meer laten gebruiken (okee, ik weet het, nu is het ook effe onmogelijk ;)) dan trek je meteen het niveau van heel GoT weer omlaag.. Dan jaag je pas echt de Die Hard's weg die je ook weer nodig hebt! En wat voor interessants is er dan vinden? Je moet heel goed zoeken tussen alle newbie vragen.. Lijkt me dus geen optie..

En bovendien is het nog vaak zo dat de echte Die Hard's de vragen van newbies sowieso al niet beantwoorden, gewoon omdat het te gemakkelijk is, en het wordt vervelend het 1000x te herhalen!

Kortom, geen goed idee lijkt me!

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

DELETE * FROM topics WHERE forum = '31'

En begin gewoon goed overnieuw..

Users die onzin topics posten een HK ban geven..

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op vrijdag 02 november 2001 17:39 schreef Yarvieh het volgende:

[..]

Ehh vraagje hoelang ben je al niet in de tech fora geweest? Kijk es in wos? hoeveel topics hebben daar een slotje (of uberhoud een antwoord) met UTFS? kijk es in PR hoeveel hebben er daar een slotte met UTFS? kijk es in OCM? Kijk es in...

Je stelling is gewoon onzin er zijn nog genoeg mensen die gewoon geholpen worden, jah natuurlijk roept er nog wel es iemand use the search (maar plaatst daar meetsal nog wat links bij zelfs) maar het is de laatste tijd meer uitzondering dan regel.
Ik zei ook : bijna

Ik kijk wel in de techfora, en ik zie vaak wel topics staan waarvan de oplossing in de search staat..

Ik zeg alleen dat dat min of meer de reden is dat ik veel in HK/LA zit..

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 02 november 2001 17:51 schreef pier het volgende:
Ik zeg alleen dat dat min of meer de reden is dat ik veel in HK/LA zit..
No offense hoor, maar ik heb jou altijd bijna alleen maar in LA gezien, en sinds de opening van de HK zit je daar dus ook.

Ik vind de argumenten die je net noemde nergens op slaan, en vandaar denk ik ook dat je weinig reacties op je stelling kreeg. De sfeer en het niveau van de techfora is de laatste tijd juist weer een stuk beter geworden.

En stel dat je gelijk zou hebben, dan is dat een argument van niks om dan maar in de HK en LA te gaan hangen.

Klagen en aan ze zijlijn kritiek leveren is makkelijk, maar je helpt pas echt als je actief probeert om de techfora te verbeteren, in die zin dat je zelf goeie posts in de techfora probeert te maken.

Om maar een cliche te gebruiken: GoT, dat ben jij.

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op vrijdag 02 november 2001 17:54 schreef Exirion het volgende:

[..]

No offense hoor, maar ik heb jou altijd bijna alleen maar in LA gezien, en sinds de opening van de HK zit je daar dus ook.

Ik vind de argumenten die je net noemde nergens op slaan, en vandaar denk ik ook dat je weinig reacties op je stelling kreeg. De sfeer en het niveau van de techfora is de laatste tijd juist weer een stuk beter geworden.

En stel dat je gelijk zou hebben, dan is dat een argument van niks om dan maar in de HK en LA te gaan hangen.
Als je eens een search op mijn naam zou doen zou je zien dat ik vrij veel in de techfora heb gepost. Later kwam ik wat meer in LA kijken en toen de HK kwam ben ik daar idd ook wat gaan posten.

Dat ik alleen maar in LA zit volgens jou is dus vette bullshit.

Ik ben het er mee eens dat de laatste tijd de meeste topics van een erg laag niveau zijn.

Het valt mij alleen op dat de users die zich ergeren aan de HK of er niet in kunnen konstant lopen te zeiken over HK dattie wegmoet omdat "Een groep users" daar de hele dag rondhangt.

[edit]Van mijn part worden de regels strakker, daar zal ik niet wakker van kunnen liggen hoor :z

Als jullie als crew op het gebruikt van de search gaan stampen en wijzen kun je op een gegeven moment de techfora net zo goed read-only gaan maken, omdat anders toch alleen maar utfs vragen worden gepost omdat dan alles al in de search staat..

• xxfile
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-11-2024

xxfile

\/ It's me \/

Tsja, ik vind ook dat het niveau drastisch is gedaald. Maar je hebt maar 1 keuze eigenlijk (zonder dat het forum getrashed wordt):

Je ruimt HK op of je houdt de techfora schoon.

1e gedeelte heeft als logisch gevolg dat de techfora overspoelt raakt met onzin.
2e gedeelte heeft als gevolg dat HK _nog_ lager wordt qua niveau, maar zorgt ervoor dat de techfora schoon blijft en dat alle onzin (hoe laag het niveau ook is) keurig netjes op de 'dump' worden gegooid.

Welke het wordt? Dat is aan de crew om dat te bepalen.

Ow, en dan kan men een strategie bepalen hoe men het aanpakt (zeker als men voor het eerste kiest).

Nieuw, nu met Twitter

• witchdoc
Op vrijdag 02 november 2001 18:01 schreef pier het volgende:

[..]

Als je eens een search op mijn naam zou doen zou je zien dat ik vrij veel in de techfora heb gepost. Later kwam ik wat meer in LA kijken en toen de HK kwam ben ik daar idd ook wat gaan posten.
Nu de search niemeer werkt durf je wel he >:)

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op vrijdag 02 november 2001 18:08 schreef poohbeer het volgende:

[..]

Als de search het wel deedt had ik dat ook gezegd, flauwe kul posting pooh..

• Engineer

Engineer

Software

Op vrijdag 02 november 2001 18:08 schreef poohbeer het volgende:

[..]

Search werkt weer ;)

• Twynn
Als jullie als crew op het gebruikt van de search gaan stampen en wijzen kun je op een gegeven moment de techfora net zo goed read-only gaan maken, omdat anders toch alleen maar utfs vragen worden gepost omdat dan alles al in de search staat..
Duh.. Jij wilt een reactie, dus krijg je een behoorlijk gegronde reactie.. Maar vervolgens luister je er helemaal niet naar :?

Naja, ik zal je even moeten herinneren dat je op een computer forum zit.. En nergens is zo'n snelle ontwikkeling van nieuwe dingen als in de computerwereld.. Dus nieuwe vragen zul je altijd blijven houden.. die zeker niet in de search staan..

Overigens.. Als jij deze thread goed gevolgd had, dan had je gezien dat de HK niet weg moest, maar dat er aan het niveau gewerkt moet worden.. Klein verschilletje!!

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-11 10:08

Frenkpie

"Crocs Rule !"

ik vind zelf de hk ook echt kinderachtiger geworden. er moet eik toch wel maatregelen tegen gedaan worden. ik begin het zelfs irritant te vinden.

netals wat iemand zei: GoT is een stad, HK een soort gezellig cafetje waar je af en toe een gezellig praatje kan houden

MAAR NIET DAG IN DAG UIT ONZIN POSTEN !! :r

af en toe een wazige topic is wel leuk, maar zowat 80% van hk is zowat zware onzin ;(

modjes... kunnen jullie geen gebruik maken van jullie macht? dan maar 1000 hk-bans... als we maar af zijn van da onzin gezeur

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Da's niet waar. In principe is elk probleem wel direct of indirect met de Search op te lossen. Waar het mij (ons) om gaat, is dat het niveau niet omlaag wordt gehaald door vragen die echt TE gemakszuchtig zijn. Vragen die met het lezen van de FAQ, gebruiken van de Search, lezen van de website van de fabrikant, lezen van de manual, of whatever op te lossen zijn.

Gelukkig is dat maar een relatief klein deel, dus de rest is interessant voor de contents van het forum. We filteren gewoon een deel dat niks bijdraagt en proberen op die manier het niveau hoog genoeg te houden. En daar slagen we tot nu toe heel redelijk in.

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op vrijdag 02 november 2001 18:10 schreef Twynn het volgende:

[..]

Duh.. Jij wilt een reactie, dus krijg je een behoorlijk gegronde reactie.. Maar vervolgens luister je er helemaal niet naar :?
Waar bazeer jij dat op?
Naja, ik zal je even moeten herinneren dat je op een computer forum zit.. En nergens is zo'n snelle ontwikkeling van nieuwe dingen als in de computerwereld.. Dus nieuwe vragen zul je altijd blijven houden.. die zeker niet in de search staan..
Mischien wel, maar overclock vragen blijven overclock vragen, netwerkvragen blijven netwerkvragen, software vragen blijven software vragen, etc. etc. etc.
Overigens.. Als jij deze thread goed gevolgd had, dan had je gezien dat de HK niet weg moest, maar dat er aan het niveau gewerkt moet worden.. Klein verschilletje!!
Ik heb de hele topic gelezen en daarna pas gereageerd, ik weet dat de HK niet weg gaat.

• witchdoc
Op vrijdag 02 november 2001 18:11 schreef frenkpie het volgende:

af en toe een wazige topic is wel leuk, maar zowat 80% van hk is zowat zware onzin ;(
Da's al een verkeerde redenatie.

Af en toe een wazig topic met 20000 leden geeft een toestand zoals je ze nu hebt in hk.
Bij grote uitzondering zulk een topicje posten, dat kan er misschien nog net door.

• Engineer

Engineer

Software

Op vrijdag 02 november 2001 18:11 schreef frenkpie het volgende:
modjes... kunnen jullie geen gebruik maken van jullie macht? dan maar 1000 hk-bans... als we maar af zijn van da onzin gezeur
En dan? Na 1000 hk bans komen er echt niet ineens topics met een hoger nivo, anders zaten die er nu ook wel tussen..

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 02 november 2001 18:15 schreef pier het volgende:
Mischien wel, maar overclock vragen blijven overclock vragen, netwerkvragen blijven netwerkvragen, software vragen blijven software vragen, etc. etc. etc.
Grote onzin. Een bepaalde fix voor Windows 95 is echt niet meer nuttig voor Windows 2000 of Windows XP.

Overclocken van een 486SX-25 naar 40MHz is leuk, maar heeft weinig te maken met het overclocken van een Athlon XP of een Pentium IV op een moderne chipset.

Elke maand komt er nieuwe hardware en software uit, dus er zijn elke maand weer hele unieke en nieuwe vragen mogelijk. En daarom zal GoT dus in principe eeuwig kunnen blijven bestaan :Y)

Verwijderd

Op vrijdag 02 november 2001 18:16 schreef hdd het volgende:

[..]

En dan? Na 1000 hk bans komen er echt niet ineens topics met een hoger nivo, anders zaten die er nu ook wel tussen..
Dus jij zegt nu dat het niveau inderdaad laag is...

Of dat je geen topics van een hoger niveau ziet :? ...

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op vrijdag 02 november 2001 18:18 schreef Exirion het volgende:

[..]

Grote onzin. Een bepaalde fix voor Windows 95 is echt niet meer nuttig voor Windows 2000 of Windows XP.

Overclocken van een 486SX-25 naar 40MHz is leuk, maar heeft weinig te maken met het overclocken van een Athlon XP of een Pentium IV op een moderne chipset.

Elke maand komt er nieuwe hardware en software uit, dus er zijn elke maand weer hele unieke en nieuwe vragen mogelijk. En daarom zal GoT dus in principe eeuwig kunnen blijven bestaan :Y)
Nogmaals : Ik zeg niet dat dan de techfora maar moeten verdwijnen!

Ik zeg niet dat GoT omgedoopt moet worden in 1 groot onzinforum.

Ik zeg alleen dat het in de meeste gevallen logisch is dat sommigen de hele dag in de HK blijven hangen..

/me denkt dat het nu tijd voor hem is zich terug te trekken uit deze discussie voor het telaat is..

• Twynn
Op vrijdag 02 november 2001 18:15 schreef pier het volgende:
Waar bazeer jij dat op?
Omdat je twee maal hetzelfde post.. Terwijl er al wat reacties waren die het tegendeel beweerden.. Jij ging daar niet op in!
Jah, duh.. Wat is daar dan het probleem mee?? Het gaat er toch om dat er iedere keer verschillende soorten netwerkvragen komen? Of is er volgens jou maar 1 type netwerk?? En is volgens jouw het overclocken van een XP processor precies hetzelfde als het overclocken van een 286?
En windows XP werkt hetzelfde als windows95?
Ik heb de hele topic gelezen en daarna pas gereageerd, ik weet dat de HK niet weg gaat.
Mjah, het ging mij meer om deze reactie:
Het valt mij alleen op dat de users die zich ergeren aan de HK of er niet in kunnen konstant lopen te zeiken over HK dattie wegmoet omdat "Een groep users" daar de hele dag rondhangt.
Van mij moet de HK in ieder geval niet weg, en wie daar rondhangt boeit mij persoonlijk helemaal niks.. 't gaat er puur en alleen om dat er nu gewoon een dramatisch laag niveau hangt!

edit:
Hmm.. Te laat.. Exirion was mij al voor ;)

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Is pier de tweede user in dit topic die Exirion ff de oren moet wassen?

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 02 november 2001 18:21 schreef pier het volgende:
Ik zeg alleen dat het in de meeste gevallen logisch is dat sommigen de hele dag in de HK blijven hangen..
Dat is echt een logica van niks :?

Je komt met argumenten waar niemand het mee eens is, je luistert niet naar tegenargumenten, en dan verkondig je nogsteeds dat het logisch is dat mensen in de HK gaan rondhangen.

Waarom in hemelsnaam?

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

[quote]
Op vrijdag 02 november 2001 18:24 schreef Twynn het volgende:
[quote]
Van mij moet de HK in ieder geval niet weg, en wie daar rondhangt boeit mij persoonlijk helemaal niks.. 't gaat er puur en alleen om dat er nu gewoon een dramatisch laag niveau hangt!
Dat is niet gebazeerd op deze topic, dat is algemeen.

• xxfile

xxfile

\/ It's me \/

Zullen we maar weer verder gaan met ideeën aandragen in plaats van elkaar ervan beschuldigen dat men teveel en te vaak in HK zit en niet gaan mierenneuken? Want op die manier komen we natuurlijk geen steek verder wat er nou precies moet gebeuren en hoe het aangepakt moet worden.

Over 1 ding zijn we het eens:

Het niveau van HK is bedroevend laag. (=probleem)

Vul hier je oplossing in:

.........................................................

Dank u.

Nieuw, nu met Twitter

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op vrijdag 02 november 2001 18:24 schreef ecteinascidin het volgende:
Ik ben niet iemand die ruzie wil gaan zoeken met de crew aangezien ik dat al tevaak heb gedaan.

Ik denk ook dat het verstandig is als ik mij terugtrek uit deze discussie..

• Engineer

Engineer

Software

Op vrijdag 02 november 2001 18:19 schreef Cheatah het volgende:

[..]

Dus jij zegt nu dat het niveau inderdaad laag is...

Of dat je geen topics van een hoger niveau ziet :? ...
Ik zei dat het nivo idd laag is, en dat met 1000 hk-bans het niet hoger word :z

Verwijderd

zelf kom ik ook wel eens in HK.
en als ik dan somige topics zie dan denk ik wel eens dat een gozer die ik ken idd gelijk heeft (heeft nogal speciaal beeld van ITers)

maar wat er aan te doen.
persoonlijk denk ik dat er een duidelijk beeld gevormed moet worden wat wel en wat niet HK material is.
en als dat beeld er is dat dan ook als post regel invoeren.
dat het binnen die lijnen voldoet.

hierbij denk ik dan aan:
-er moet een duidelijke bedoeling zijn.
-de bedoeling moet binnen de mate van het normaal gedrag blijven.

dit moet natuurlijk vrij breed zijn.
ook kan het meschien handig zijn voor als deze regels duidelijk zijn. om mede tweakers als een soort burger wacht te laten dienen. (hierbij uiteraard wel duidelijk wat regels stellen)
zodat mede tweakers b.v. gevraagd worden om in topics waar het niveau wat te laag word een post te maken met daarin de melding dat hij het niveu niet echt goed vind en een rede waarom (om ongeargumenteerd geflame te voorkomen)

maar dis alleen maar ff mijn mening.

• El Jefe
  • Niet online
Op vrijdag 02 november 2001 17:54 schreef Exirion het volgende:

[..]

Euh wie werd er ook al weer mod omdat ie het meest van zijn tijd op GoT besteede met het opnemen-voor-de-crew in LA :?

Verwijderd

Op vrijdag 02 november 2001 18:27 schreef hdd het volgende:

[..]

Ik zei dat het nivo idd laag is, en dat met 1000 hk-bans het niet hoger word :z
En waarom dan niet? Volgens mij zetten 1000 bans behoorlijk wat mensen aan het denken.

Of blijf jij gewoon 180 rijden als je weet dat er geflitst wordt?

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 02 november 2001 18:26 schreef pier het volgende:
Ik ben niet iemand die ruzie wil gaan zoeken met de crew aangezien ik dat al tevaak heb gedaan.
Maakt er hier iemand ruzie? Die indruk heb ik niet.
Ik denk ook dat het verstandig is als ik mij terugtrek uit deze discussie..
Ik heb liever dat je je standpunt zodanig probeert te onderbouwen dat het voor anderen aannemelijk wordt dat je een punt hebt.

Jij maakt een stelling, vraagt om een reactie, krijgt een reactie, verwerpt de tegenargumenten, blijft bij je standpunt, en verlaat de discussie omdat je geen gelijk krijgt.

Zo werk het niet ;)

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 02 november 2001 18:29 schreef Webgoodie het volgende:
Euh wie werd er ook al weer mod omdat ie het meest van zijn tijd op GoT besteede met het opnemen-voor-de-crew in LA :?
Oh please... Moet ik ff nagaan hoeveel techposts ik had toen ik mod werd? Ik had toen buiten LA en SU meer in tech gepost dan menig ander.

• xxfile

xxfile

\/ It's me \/

Op vrijdag 02 november 2001 18:28 schreef StratoS_V2.0 iets interessants wat me op een idee bracht
Is het niet mogelijk om een apart su-forum aan te maken voor een maand of 2 maanden om puur de kwaliteit van HK omhoog te schroeven?

Nieuw, nu met Twitter

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op vrijdag 02 november 2001 18:24 schreef ecteinascidin het volgende:
Tweede? Wie is de eerste dan?

Verwijderd

Op vrijdag 02 november 2001 18:32 schreef xfile het volgende:

[..]

Is het niet mogelijk om een apart su-forum aan te maken voor een maand of 2 maanden om puur de kwaliteit van HK omhoog te schroeven?
En dan weer 80 Topics in de trend van het Cheatah content filter zeker?

• xxfile

xxfile

\/ It's me \/

HALLO, wordt er nog naar me geluistert?????

Nieuw, nu met Twitter

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Exirion, waarom speel je zo op de man?

Ook je "O please..." Jij pakt mij op crewbashen net, terwijl ik ook enorm veel pro-crew praat heb gedaan, voor, tijdens en na. Jij bent nu erg selectief bzig met users afzeiken.

Webgoodie heeft overigens groot gelijk met zijn opmerking.

• xxfile

xxfile

\/ It's me \/

Op vrijdag 02 november 2001 18:33 schreef Cheatah het volgende:

[..]

En dan weer 80 Topics in de trend van het Cheatah content filter zeker?
Nee hoor, maar dan heb je het overzicht tenminste. Iedereen wil het forum niet kwijt, iedereen vind het niveau drastisch laag. Hoe pak je het het eerste aan? Overzicht krijgen en dan filteren.

Nieuw, nu met Twitter

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op vrijdag 02 november 2001 18:30 schreef Exirion het volgende:
Op vrijdag 02 november 2001 18:26 schreef pier het volgende:
[..]

Maakt er hier iemand ruzie? Die indruk heb ik niet.
[..]

Ik heb liever dat je je standpunt zodanig probeert te onderbouwen dat het voor anderen aannemelijk wordt dat je een punt hebt.

Jij maakt een stelling, vraagt om een reactie, krijgt een reactie, verwerpt de tegenargumenten, blijft bij je standpunt, en verlaat de discussie omdat je geen gelijk krijgt.

Zo werk het niet ;)
Zo speel ik het niet, het intresseerd me niet dat ik me gelijk niet krijg. Het is mijn mening en daar ben je het mee eens of niet.

Voor de personen die het niet merken; ik begin pissed te worden, omdat ik een andere telefoon moet zoeken. ( me oude is zojuist overleden.. ;( ) en me ma nu meteen in de stress schiet, dan schiet ik weer in de stress en dan heb je hier de rapen gaar..

Ik verlaat dus de discussie voor mijn eigen bestwil, voordat ik hier ga afreageren op de situatie die nu hiero zich voordoet, ik wil namelijk geen ban.

Verwijderd

Op vrijdag 02 november 2001 18:33 schreef xfile het volgende:
HALLO, wordt er nog naar me geluistert?????
pffff 1 minuut is natuurlijk wel ontiegleijk lang he :?

• Engineer

Engineer

Software

Op vrijdag 02 november 2001 18:29 schreef Cheatah het volgende:

[..]

En waarom dan niet? Volgens mij zetten 1000 bans behoorlijk wat mensen aan het denken.

Of blijf jij gewoon 180 rijden als je weet dat er geflitst wordt?
Hmmz, zo kun je het ook zien ja.. :)

• Twynn
Op vrijdag 02 november 2001 18:34 schreef xfile het volgende:

[..]

Nee hoor, maar dan heb je het overzicht tenminste. Iedereen wil het forum niet kwijt, iedereen vind het niveau drastisch laag. Hoe pak je het het eerste aan? Overzicht krijgen en dan filteren.
Lijkt me niet.. want iedereen vind het vervelend als hij/zij persoonlijk wordt aangepakt.. En zo ziet de grote meerderheid dat nou eenmaal als je een slotje krijgt..

Ik denk dat cheatah hier zeker wel gelijk in heeft!

Verwijderd

Op vrijdag 02 november 2001 18:34 schreef xfile het volgende:

[..]

En wie gaat dat controleren? Users zonder status krijgen dan de volle laag.

Niet dat mij dat interesseert, maar mensen kijken me er nog steeds op aan. En veel anderen willen niet in SU posten omdat ze bang zijn om voor verrader uitgemaakt te worden.

Verwijderd

Op vrijdag 02 november 2001 11:23 schreef Exirion het volgende:

[..]
Lekker kont heb je trouwens.

• xxfile

xxfile

\/ It's me \/

Op vrijdag 02 november 2001 18:36 schreef StratoS_V2.0 het volgende:

[..]

pffff 1 minuut is natuurlijk wel ontiegleijk lang he :?
Ik doelde op het feit dat men niet zo offtopic moet gaan. Ik stoor me al een tijdje aan het niveau van HK en nu wordt er eindelijk iets aan gedaan. Daar wil ik zoveel mogelijk in meedenken en oplossingen aandragen. Ik stoorde me eraan dat het een heen en weer van beschuldigingen werd en was, vandaar dat ik in deze post ff wilde refereren aan mijn oproep om weer ontopic te gaan.

edit: kwam 2 letters tekort :D

Nieuw, nu met Twitter

• D2k
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

Op vrijdag 02 november 2001 18:37 schreef Cheatah het volgende:

[..]

Niet dat mij dat interesseert, maar mensen kijken me er nog steeds op aan. En veel anderen willen niet in SU posten omdat ze bang zijn om voor verrader uitgemaakt te worden.
deze discussie hebben we al gehad
en uit den treuren gevoerd
(de enige discussie ooit waarin ik boos ben geworden)

Ik ben niet bang om SU te gebruiken
en ik vind ook het HK niveau te laag
dus HK bans uitdelen is een goede oplossing (tempbans)
laat mensen maar eens wat meer nadenken over hun acties

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Verwijderd

Dat je altijd 100 techposts meer moet hebben dan HK posts moet hebben om in de HK te kunnen.

Goed of Slecht idee :?

• xxfile

xxfile

\/ It's me \/

Op vrijdag 02 november 2001 18:37 schreef Cheatah het volgende:

[..]

En wie gaat dat controleren? Users zonder status krijgen dan de volle laag.

Tsja, daar zit natuurlijk iets in. Maar als we ons nu inzetten om over die angst heen te komen, waardoor het niveau weer omhoog gaat. Zodat we weer een gezellige HK hebben en laten we nu eens bewijzen dat we deze vrijheid _wel_ aankunnen. We hebben al vaak genoeg bewezen dat we niet met die vrijheid om kunnen gaan (lees: onzinforum/kroeg) namelijk.

Nieuw, nu met Twitter

• Engineer

Engineer

Software

Op vrijdag 02 november 2001 18:43 schreef iefje het volgende:
Dat je altijd 100 techposts meer moet hebben dan HK posts moet hebben om in de HK te kunnen.

Of het een goed of slecht id is weet ik niet, maar dat dat onmogelijk is weet ik wel :{

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 02-12 17:52

Wokschotel

Op 6 wielen

Op vrijdag 02 november 2001 18:43 schreef iefje het volgende:

Idee op zich goed, maar dan krijg je weer mensen die puur en alleen in de techfora gaan posten om die +100 te halen. Dat geeft weer vervuiling, enzovoort.

De islam kan uw vrijheid schaden

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 02-12 17:52

Wokschotel

Op 6 wielen

Op vrijdag 02 november 2001 18:44 schreef hdd het volgende:

[..]

Of het een goed of slecht id is weet ik niet, maar dat dat onmogelijk is weet ik wel :{
Niets is onmogelijk :)

De islam kan uw vrijheid schaden

• Engineer

Engineer

Software

Op vrijdag 02 november 2001 18:45 schreef rdgf het volgende:

[..]

Niets is onmogelijk :)
Is het wel, aangezien er geen contract meer is met de developers.. ;)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste