sja...in het begin was de HK nog wel leuk, en toen kreeg ik een hk ban omdat ik teveel postte...sja vast terecht
maar als je dan nu ziet hoeveel posts sommigen in de hk hebben, komt het niet helemaal eerlijk over
en wat mij persoonlijk betreft, doe die HK maar dicht
maarja dan heeft Llewella geen werk meer, dus doe maar niet
sja...als ik onzin zoek ga ik naar fokforum.
onzin, en daar mag veel meer, maar als dat hier zou mogen zou het zeker een zooitje worden, wat het nu imo al bestwel veel te erg is
ik heb af en toe een post in de HK, maarja ik zal het niet echt missen als het weg is
als ik nu een HK ban zou krijgen, sja jammer dan (neee...ik vraag er niet om
) maar echt boeiend zou ik het niet vinden
fok is er ook, ik post daar meer als hier eigelijk, maar om nou voor de tech naar Fok's D&S te gaan, neuh, daarvoor kan je toch beter hier zijn
maar als je dan nu ziet hoeveel posts sommigen in de hk hebben, komt het niet helemaal eerlijk over
en wat mij persoonlijk betreft, doe die HK maar dicht
maarja dan heeft Llewella geen werk meer, dus doe maar niet
sja...als ik onzin zoek ga ik naar fokforum.
onzin, en daar mag veel meer, maar als dat hier zou mogen zou het zeker een zooitje worden, wat het nu imo al bestwel veel te erg is
ik heb af en toe een post in de HK, maarja ik zal het niet echt missen als het weg is
als ik nu een HK ban zou krijgen, sja jammer dan (neee...ik vraag er niet om
fok is er ook, ik post daar meer als hier eigelijk, maar om nou voor de tech naar Fok's D&S te gaan, neuh, daarvoor kan je toch beter hier zijn